Oorspronkelijk geplaatst door
Jovibeer
Afegelopen donderdag (23-2-2012) ben ik ook voor het eerst in PHG geweest. Ik had me natuurlijk al wel wat voorbereid en wist wat ik ongeveer kon verwachten….nav. het verhaal van Cupido.
Ik denk dat als die helling/ramp er buiten zou komen, dit wel eens van mijn favoriete clubs zou kunnen worden!!!!
Bedankt Jovibeer zowel voor je verslag bij PHG algemeen als je analyse hier, waar het gaat om verbeterpunten voor rolstoelgebruikers.
- Inderdaad pal voor de deur op 2-3 meter heb je een invaliden parkeerplaats. Je moet het wel weten natuurlijk enom eerlijk te zijn was het mezelf eigenlijk ook niet zo opgevallen. Heel toevallig vrijdag jl. toen ik er samen met Jansen langs liep en hij zei wijzende op het bord "dat heeft cuppie toch maar mooi voor hem geregeld" pas toen viel het me op.
- Klopt helemaal wat je zegt d.i. grootste probleem bij PHG voor rolstoelers is om van het bar/locker/terras nivo op het nivo van het nachtcafe/hutjes te komen. Een eenvoudige/helling ramp zou dat probleem oplossen. Dat scheelt al veel hoewel dan nog niet alle nivo's goed bereikbaar zijn d.i. nivo zwembad/nachtcafe de trap af/kelder kamers.
- Overigens zie vaak gasten in PHG met een rolstoel waarvan enkele zelfs als stamgasten kunnen worden betiteld, met wat hulp waar nodig van personeel dan wel gasten kom je dan zo gewenst op elk nivo in PHG.
Groet,
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche