Oorspronkelijk geplaatst door
SFL
Besluit:
Tot zover mijn eerste ervaring in Magnum. Mooie en grote club… Heel wat potentieel, maar dan moeten er zich dringend meer mokkels aandienen. Alles verliep vriendelijk en correct en de netheid viel enorm hard op. Volgens Big30 komen er in de loop van de avond en nacht nog een heleboel dames en gasten bij, maar daar besloot ik niet op te wachten. Hij zei me dat er nog meer moois op komst was, maar daar hechte ik geen geloof aan. Al kwam Sinterklaas en zwarte piet, Geert Wilders of de paus, ik moest dringend andere horizonten opzoeken.
Omdat Magnum tot 05u open is zijn er veel Dames die pas om 18u beginnen. Ik denk dat nadat je vertrok er nog zo'n 15-20 dames bij zijn gekomen. Waarbij ook de nodige dames die jij denk ik wat miste d.i. "jonge Roemeentjes".
Maar wat zeker waar is en ook een bewuste zeg maar keuze van Magnum is dat de line-up meer variatie kent dan in veel andere clubs.
Gekleurde dames is niet zo mijn ding, maar van de clubs net over de grens vind je die in Magnum denk ik relatief het meest. Er liepen ook een paar Thaise/Filipijnse dames rond.
Plan was oorspronkelijk om later op de avond ook nog DV te geen bezoeken maar omdat het vertrek om 23u was voorzien ontbrak daarvoor de tijd en eigenlijk toen we een eerste rondje in Magnum hadden gemaakt dachten we al dit bevalt goed en werd het plan al bijgesteld dus bezoekje DV komt later nog wel een keer.
De toetjes waren trouwens ook erg lekker, komt toch niet vaak voor behalve in PSR dan dat je een lekker Mouse au Chocolat of een Creme Caramel kunt bestellen. Van die mogelijkheid na een tweede eetronde dus maar gebruik gemaakt.
Laatst gewijzigd door Big30; 29 april 2012 om 00:32
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche