Na eigenlijk weinig gelezen te hebben de laatste tijd over YY, na een flinke afwezigheid deze maand 2x langs gegaan, waarvan ik gister een volle dag de tijd had en de keer ervoor helaas binnen 4 uur al weg moest.
Gezien het mooie weer en dat het een zaterdag was, stond er om 13:15 zelfs nog een rij aan te schuiven bij de inkom, gelukkig nog net geen GT toestanden, maar YY heeft niet te klagen over weinig bezoekers.
Naast een leger geile beren zijn er over de dag zeker 60 dames aanwezig, waarbij de dresscode bikini voor mij altijd een teleurstelling blijft.
Doordat er geen Roemensen mogen arbeiten, is de line up wel veel gevarieerder dan in de grote clubs net over de grens, wel is de gem leeftijd van de dames wat hoger (Magnum nivo).
Het eten was voortreffelijk met een uitgebreid ontbijt met verse broodjes buiten op het terras en vanaf 17:00 tot 22:00 stond de BBQ te roken met verse frieten, veel vlees en heerlijke fruitsalade.
YY wordt kwa voer enkel nog overtroffen door de a la carte clubs.
Kwa wellness blijft het ook het meest gevarieerde aanbod van alle gekende clubs.
Had een wat oudere bekende meegenomen die nog nooit in een saunaclub geweest was en die beste man gaf toe dat dit de beste dag ws geweest die hij in zeker 2 jaar had meegemaakt.
Weer een brave burger naar de kloten geholpen dus...
Zelf ook een tevreden kamergang gemaakt met de Slovaakse Sophie.
Rond 22:00 de toko weer verlaten, met slechts 40 euro inkom en op alle punten beter scorend dan de 60 euro clubs begrijp ik dat steeds meer mannen hun dagje relaxen in Roermond doorbrengen, ook veel dames gezien die waren overgelopen van andere clubs waaronder het failliete BaddaBing.