Jung wat bende toch een feestbeest hahaha =) neem een biertje van mij.. grtjsssPHG zaterdag 29-09
Afgelopen zaterdag zou ik met Iamlonely naar de Happy gaan maar Iamlonely bleef lonely thuis. Daarom maar met dhr. N op stap gegaan. Da House on Wheels is helaas verkocht dus we kunnen niet meer gratis luxe overnachten op de parking van deze puf te Oedt.
Willyw en zijn maat waren er ook, evenals De Bijter van Noord Limburg. Dupke was er ook om de belgische nationaliteit te vertegenwoordigen. Er waren veel nieuwe vrouwen op deze zaterdag. Louana komt pas helaas over twee of drie weken volgens Cornel.
Ik zag een heel mooi meisje lopen en ik denk, die ken ik ergens van. Maar door al die groene flesjes vuurwater laat mijn geheugen me tegenwoordig in de steek. Het bleek achteraf de hollands marrokaanse Lea te zijn die heel af en toe in Villa komt. Ze was voor de eerste keer in de Happy en die ene keer in de Villa ben ik haar helaas mis gelopen. Ze had een mooi rood jurkje aan dat eigenlijk te klein was voor haar naturelle DD cup tieten. God wat een lekker wijf. De bijter zat ook weer op het vinkentouw, maar die heb ik met een rijpe milf het bos ingestuurd. Ik liet haar dus om een uur of acht de sleutel halen, anders miste ik dadelijk nog de loterijtrekking.
Ik zeg tegen haar ik ga jouw verwennen, maar toen merkte ze op dat het wel een uur moest duren, want zij kwam niet zo gauw klaar zei ze. Maakt me niks uit zeg ik, want ik win straks toch de jackpot. Dus ik een kwartier liggen likken en toen was het al gebeurd. Toen heeft ze me heerlijk zacht gepijpt en hebben we het lekker in doggy style afgemaakt, waarna wij nog knus in elkaars armen hebben gelegen op kamer 5 tot het uur om was. Ze weet nog niet of ze terugkomt in de Happy.
Na een verkwikkende douche hoorde ik de dreunen al van DJ Lanning en was het party in Oedt tot in de late uurtjes. Ik vroeg nog, hoe laat is de loterij, maar dat wist niemand en zat ik daar met m'n zeven loterijbonnen te kijken. Op een gegeven moment was het zo druk dat ik dacht, ik ga eens even bij By Night kijken. Daar was geen kerel te bekennen en zaten zeven meiden binnen. Een tijdje met het blonde schatje van Iamlonely zitten praten en toen ging ik weer terug naar de Happy. Ik liep op de trap buiten en hoorde dat de loting al aan de gang was.
DJ Lanning schalde Nr 205 laatste maal. Ik denk "kut" da's mijn nummer, dus ik struikel over mijn eigen benen en ren zo hard als ik kan naar binnen en schreeuw. Ik heb 'm.
Heb ik godverdomme prijs acht, een fles rooie wijn. Maar omgeruild tegen een fles witte en getrakteerd totdat deze op was.
Op dit enige minpunt na was het een schitterende avond en hebben we het afgesloten bij By Night totdat daar de lampen aangingen en was ik om kwart over zes weer in m'n bedje.