Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 105
    Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, Wat een grappige tabellen, nu begrijp ik RP veel beter, die cijfers zeggen me inderdaad helemaal niets, wel de voorkeuren want de top 4 is inderdaad top.

Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Prijs dames Bernds/VV: 2 en 5 wat bedoel je daarmee?
    Ik zal het even in voorbeelden gieten :

Bernds 30' = 50 euro (klaar na 20' is in principe afbollen, programma ten einde)
    Bernds 60' = 100 euro
    Bernds 90' = 150 euro

VV 30' = 50 euro
    VV 60' = 75 euro
    VV 90' = 100 euro (= 50% verschil met Bernds)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 20:20
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

VV 30' = 50 euro
    VV 60' = 75 euro
    In VV is 75 euro voor een uur de norm en na dit uur betaal je voor een volgend half uur weer 50 euro. Dat is de "stilzwijgende norm" hoewel ook dames 100 euro/60 vragen en er ook dames zijn die wel voor elk half uur extra 25 euro vragen!

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Dan heeft VV nog een te goeie score behaald . Maar vermits VV in mijn lijstje niet meer kan zakken... maakt het niet zo veel uit :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ik vind het NOT DONE, maar ok, we zien het maar even door de vingers

Ben benieuwd wat je van Oase vindt, met name dan de dames (de club zal niet hoog scoren denk ik in jou overzicht).

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Bernds 30' = 50 euro (klaar na 20' is in principe afbollen, programma ten einde)
    Bernds 60' = 100 euro
    Bernds 90' = 150 euro

VV 30' = 50 euro
    VV 60' = 75 euro
    Dit is nogal eenzijdig vind ik.

In Bernds is het ook nog voor 40 min 50 euro en voor een half uur met FT ook 50 euro!! Dat is dan veruit het goedkoopst! Het moet geen 5 zijn, maar een 3 is het absolute minimum, ik zou zelfs een 4 durven geven.

Van alle clubs in de buurt van de VV is VV de club waar je de meeste kans hebt om 100 euro neer te tellen voor een uur: dus 5????? No way!
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Eens, daarom had ik mijn overzicht Bernds ook een hogere score gegeven dan S&F hier doet. Het beste scoort trouwens Maussi's met 25 euro voor een 20 minuten sessie (FT is dan wel gelijk dubbel zo duur, feitelijk net als in Oase, alleen is het daar 2x50, bij Maussi's 2x25 euro :-)).

Vindt GT, VV, PHG, etc normaal geprijst met hun 50/25/25/25/25 (echt waar, dat is de regel, die 50/25/50/25 is een keer door een ijsbeer bedacht, niet door de club) en verdien dus een 4.

Oase is met zijn 50+50+50 (en ook 50 voor FT en 100 voor AV, etc) het duurst wat ik in Duitsland ken,

Dat BB echt 75/100 per half uur durft te vragen is lachwekkend: echt NEderlandse arrogantie om, bij magere kwaliteit toch nog veel geld te vragen.

PS: handig he al die cijfertjes, dat praat een stuk makkelijker

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Dit is nogal eenzijdig vind ik.

In Bernds is het ook nog voor 40 min 50 euro en voor een half uur met FT ook 50 euro!! Dat is dan veruit het goedkoopst! Het moet geen 5 zijn, maar een 3 is het absolute minimum, ik zou zelfs een 4 durven geven.

Van alle clubs in de buurt van de VV is VV de club waar je de meeste kans hebt om 100 euro neer te tellen voor een uur: dus 5????? No way!

Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Oase is met zijn 50+50+50 (en ook 50 voor FT en 100 voor AV, etc) het duurst wat ik in Duitsland ken,
    Artemis is nog duurder. Eerst 75 entree en vervolgens 60+60+60. Echter wel veel schoonheden en service bijna op Oase niveau (wel meer kans op slechte sessies dan in Oase).

Even voor de duidelijkheid :

Schoonheid dames
    - Oase: 8,5
    - Artemis 9

Gemiddelde service
    - Oase: 9
    - Artemis: 8

Beschikbaarheid en hoeveelheid dames
    - Oase: 9,5
    - Artemis 9,5

De meeste andere clubs scoren op deze essentiële punten gemiddeld lager.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Het gaat discussies in elk geval niet verhinderen :smile:. Maar ja, ieder zijn mening, ieder zijn redenaties achter cijfers (en dat is net het nadeel aan cijfers, je kent de beweegredenen erachter niet).

Mijn mening: 1) FT, zoek ik niet, kick ik niet op (weg prijsvoordeel Bernds voor mij) 2) Een dame zou al bijna gek moeten wezen om voor 50 euro te proberen om 50' i.p.v. 28' op kamer te zijn . 3) Inkom Bernds: 70 euro.

Ook mijn tabel is natuurlijk zéééér persoonlijk. The saint, niets houdt je tegen om jouw persoonlijk tabelleke neer te poten, ben benieuwd :smile:.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Als het gaat om zaken die redelijk objectief te meten zijn heeft het zeker een functie! Bijna alle "Club variabelen" zijn redelijk objectief vast te leggen misschien alleen op sfeer na. Sfeer is een vrij subjectieve variabele lijkt me.

Voor de "Dames variabelen" ligt objectiviteit al een stuk lastiger. Service, uiterlijk en voorspel zijn vrij subjectieve variabelen. Voor mij is bv. GFE een non-issue ik ga naar een club alleen om te XXXX !
    Tsja uiterlijk! De een houdt meer van wat meer volwassen rijpe dames en de ander valt in kattenzwijm voor jonge onervaren Roemeentjes :wink:, smaken verschillen nu eenmaal.

Overigens een ieder heeft zo zijn favoriete club en als men gevraagd wordt de cijfers in te vullen in het MiniME lijstje zal blijken dat (zie cijfers van MM en S&F) je eigen favoriet op 1 zal komen te staan. Dat lijkt me ook niet zo verwonderlijk :wink:!

@MiniMe; bedankt voor het up-daten en omhoog halen van dit topic!
    @S&F; bedankt voor jouw visie m.b.t. de punten waardering!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Vindt GT, VV, PHG, etc normaal geprijst met hun 50/25/25/25/25 (echt waar, dat is de regel, die 50/25/50/25 is een keer door een ijsbeer bedacht, niet door de club) en verdien dus een 4.
    Klopt niet MM! Formeel bestaan er al geen regels (staat dames vrij om hun prijzen te bepalen) maar als er al sprake zou zijn van een regel dan geldt voor GT en PHG de 50/25/25/25/25 regel, dat niet niet alle dames zich daar aanhouden is ook een feit ! Staat hen vrij.

In VV geldt de informele 50/25/50/25 30m/euro regel. Dat is zeg maar de "buro instructie" maar ook daar staat het de dames vrij daarvan af te wijken vermits ze dit voor een sessie begint meedelen.

Groet,
    Big30

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Dat klopt big want de dames in de clubs zijn zelfstandige ondernemers als ze niet gedwongen worden door hun pooiers.
    Soms als de dvp heel krap bij kas zit kan je ze al neuken voor een telefoonkaart van 20 euro.
    Heb er geen meer in voorraad jammer he hahaha.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

O ja, dat was ik even vergeten, de dames zijn zelfstandige ondernemers die gaan en staan kunnen waar ze willen, als ze maar elke 3 maanden even "op vakantie" gaan in hun thuisland en niet vergeten de juiste schoenen te bestellen bij de schoenen verkoper

Dat er bij langere sessies een (klein) prijsverschil was tussen VV en GT/PHG/etc wist ik niet, maar goed, in VV heb ik ook nog nooit een sessie gehad die langer duurde dan 15 minuten (voordat ik teleurgesteld de kamer af ging)

Ik zal de tabel enigszins bijhouden, en nu zeker een kolom/variabele toevoegen: helderheid prijsbeleid (subjectief waargenomen dan, want uiteraard is erg nergens een prijsbeleid wat ben ik blij dat PSR en Oase hier niet omheen draaien zeg )

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

statistiek up date clubs.jpg

Na het bezoeken van World en Oase dient mijn statistiekje lichtjes gewijzigd te worden.

Er is een niet noemenswaardige degradatie doorgevoerd bij Acapulco. De sfeer in de club is van een cijfer 4 naar 3 gezakt maar vormt geen (aard)verschuiving in de rangschikking.

Wie wel een flinke sprong maakt als nieuwe binnenkomer is World. Die club verdient een tweede plaats en kan de concurrentie met nummer 1 goed doorstaan.

Oase heeft enkel de eer om ergens vanachter in de lijst nog voor GT te mogen staan.

Hoewel ik World maar 2 bezoekjes bracht, ben ik zeker van mijn pointering over deze club. De sfeer en service was beide dagen gelijk.

Hoewel ik Oase maar 1 bezoekje bracht, wil ik de rangschikkingsplaast van Oase toch niet met veel voorbehoud nemen.

Last Online
    Vandaag @ 19:53
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Blinzeln beetje wazig...

statistiek up date clubs.jpg

Na het bezoeken van World en Oase dient mijn statistiekje lichtjes gewijzigd te worden.

Er is een niet noemenswaardige degradatie doorgevoerd bij Acapulco. De sfeer in de club is van een cijfer 4 naar 3 gezakt maar vormt geen (aard)verschuiving in de rangschikking.

Wie wel een flinke sprong maakt als nieuwe binnenkomer is World. Die club verdient een tweede plaats en kan de concurrentie met nummer 1 goed doorstaan.

Oase heeft enkel de eer om ergens vanachter in de lijst nog voor GT te mogen staan.

Hoewel ik World maar 2 bezoekjes bracht, ben ik zeker van mijn pointering over deze club. De sfeer en service was beide dagen gelijk.

Hoewel ik Oase maar 1 bezoekje bracht, wil ik de rangschikkingsplaast van Oase toch niet met veel voorbehoud nemen.
    Mij wordt het een beetje wazig voor de oogjes....
    Ligt dat aan mij of aan ....

Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Sla dat plaatje voortaan als gif op en maak een nieuwe screenshot van een excel sheet ipv een plaatje te herbewerken wil je het leesbaar houden.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard Aangepast en uitgebreid

Hier weer het aangepaste, zeer subjectieve, club overzicht, waarbij de uiteindelijke score natuurlijk enorm afhangt van persoonlijke voorkeuren. Aangezien er beren zijn die puur voor de club gaan (en het niet interesseert of/welke dames er zijn en zonder kamersessie toch een goede dag kunnen hebben omdat het zo gezellig was met al hun 'vrienden" om zich heen) zijn er in basis twee hoofdonderdelen te herkennen: de scores mbt alles wat met de Club zelf te maken heeft en de scores mbt alles wat met de aanwezige Dames te maken heeft.

Voor mijzelf gaat het primair om de Dames, en dan kom je op de volgende ranglijst:

Club overzicht sorted dames.jpg

Het zal de meesten niet verbazen dat Oase (bij mij) op nr 1 staat als het om de Dames gaat. Bernds, Freude, Maussi's en Residenz maken de top 5 vol. Zeker Maussi's is relatief onbekend, en daar moet ik weer eens heen, net als Bernds trouwens. Als Club scoren deze twee echter weer lager dan de andere 3 in de top 5, dus weet niet of het er snel van gaat komen.

Ook Acapulco, Babylon, World en GT zal k nog wel weer eens bezoeken, maar ja, tijd te kort natuurlijk om deze allemaal te bezoeken, met de kwalteit van de top 5 in het achterhoofd

Voor de overige clubs geldt dat ze echt structureel betere Dames moeten aantrekken om een bezoek (voor mij) aantrekkelijk te maken.

Als je het overzicht sorteert naar Club criteria, komt er toch een heel ander beeld uit:

Club overzicht sorted clubs.jpg

De grote, bekende clubs in NRW staan hier allemaal vrij hoog (5 clubs op een gedeelde 3e plek) en dat verklaart een deel van hun succes waarschijnlijk. Opvallend is de hoge positie van FKK Planet, deze club heeft dus enorme potentie (niet gek gezien dat het een zusje is van FKK World) en indien ze groot aantal top dames aan zich weten te binden, dan kan deze club het nog ver brengen. Geldt feitelijk ook voor Golden Dreams, die zich als relatieve nieuwkomer gelijk al kan meten aan de veel bekendere clubs in NRW, als daar voldoende goede dames gaan komen, zou voor mij de keus ook makkelijk zijn (zeker gezien de relatief korte afstand vanuit "boven de rivieren").

Ook opvallend dat veel clubs met een hoger score qua Dames, niet in de top staan als het om de Club zelf gaat (hoe "dreckiger" en "versauter" de Club hoe beter de Dames? ). De enige club die eigenlijk in beide sorteringen hoog (in de top 5) staat is...........Parksauna Residenz. Niet voor niets een club waar dus veel ijsberen met plezier naar toe gaan.

Als je vervolgens sorteert op Totaal score, dan komt er het volgende uit:

Club overzicht sorted totaal.jpg

Aangezien veel ijsberen wel uitgesproken zijn dat ze of de Club het belangrijkst vinden, of de Dames, zegt dit overzicht mogelijk niet veel, maar opvallend is wel dat hier opeens Acapulco prominent zichtbaar wordt. Blijkbaar een club die gebalanceerd aanbod heeft qua Dames en Club, dat zal Dalton e.a. dan blijkbaar aanspreken, kan ook zijn dat het voor andere ijsberen hierdoor "te grijs" is en nergens echt in uitblinkt. Goed, zeker nog eens keer op een vrijdag/zaterdag bezoeken (zondag was me erg slecht bevallen).

Uiteindelijk zal iedereen zijn eigen "gewicht" hangen aan de verschillende criteria, en natuurlijk op zijn eigen subjectieve manier eea invullen, dus ben benieuwd naar de scores van anderen!

PS: Ga er vanuit dat Jack42 en Raoul7 wel weer wat te "azijnpissen" hebben (zinvolle recensies schrijven ze toch niet), dus ben blij dat ik hen weer wat munitie gegeven heb hier, wat moeten ze anders doen de hele dag

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Aangezien er toch nog af en toe naar dit overzicht verwezen wordt, hier de (uiteraard weer zeer subjectief) aangepaste versies.

Eerst gesorteerd naar de in mijn ogen belangrijkste criteria, die over de dames gaan (service, voorspel, prijs sessie/extras, etc):

Club overzicht sorted dames 2012.jpg

Opvallend is dat Parksauna Residenz niet meer in de top-5 staat, terwijl kwaliteit van de (service van de) dames toch hun USP is. Belangrijkste reden is dat het aanbod enorm teruggevallen is. Ook is er nauwelijks aanwas van nieuwe dames meer. Je kunt er nu uren rondlopen, op zoek naar een geschikte dame te vinden, die er of niet zijn, of alsmaar bezet met Stammkunden. Aan 3-4 top sessies op een dag, zoals vroeger normaal was, kom je tegenwoordig bij lange na niet (met 1 a 2 moet je al heel blij zijn). Ook de laatste maanden is dit niet verbeterd, dus voorlopig geen bezoek meer waard (ondanks de toppositie in de club en totaal score, zie hieronder)

Verder is Babylon goed omhoog geschoten, met name ook doordat aantal aanwezige dames verbeterd is. Nieuwkomer in de top 10 is FKK Goch, een onderschat pareltje onder de clubs als het om de aanwezige dames gaat.

Voor mij niet relevant, maar mogelijk voor anderen (bar hangers e.d.) wel: de score gesorteerd naar criteria die de club betreffen (dus los van de aanwezige dames):

Club overzicht sorted clubs 2012.jpg

Je zou haast denken dat je vooral een smerige, louche, club moet hebben met matige faciliteiten, om daar de beste vrouwen te treffen

Voor de cijfer fetisjisten hier nog de totaal telling:

Club overzicht sorted totaal 2012.jpg

Tot volgend jaar!
    Attached Images Attached Images

19. Onderstaande 12 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (24 september 2012),Big30 (23 september 2012),Dolfie (24 september 2012),egon, Dr. Rammler (23 september 2012),Jack42 (25 september 2012),Megaboob (23 september 2012),MichelJ (24 september 2012),Picasso 1 (23 september 2012),satanic surfer (24 september 2012),Snor (25 september 2012),The Joker (23 september 2012),vrije jongen (24 september 2012)

Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Discussies
    10
    Thanks
    33

Standaard

Hoi, Ik heb de volgende clubs bezocht.
    Villa Vertigo
    Golden Dreams 3x
    Villa Marisol
    Fungarden
    Park sauna residenz
    Fkk Planet
    Amnesia 3x
    Freude
    Magnum
    Van Gogh

De beste sessie heb ik in Villa Marisol gehad
    De mooiste dame in FKK Planet (een dame die op doorreis was) volgens mij afkomstig van FKK World)

Ik heb alleen In Planet, van Gogh En Magnum een knappe meid gezien.

Voor de rest allemaal subtoppers en voornamelijk van hongaars/bulgaars afkomstig etc.
    Ik vind het aanbod overal een beetje hetzelfde. De hoeveelheid verschilt en qua tijden ook natuurlijk.

Overal loopt er wel 1 waar ik het op kan doen. maar meestal is het wel zo dat ik denk van mmmm waar zijn de vele toppers.

Ik blijf meestal in een club qua tijden tussen de 13:00 uur en de 23:30 uur afhankelijk van de reistijd.

Clubs als Amnesia, Planet, Magnum vind ik erg aangenaam ivm de relaxte ruimte en dat je lekker terug kan trekken in een hoekje/nisje etc.
    PSR vond ik ook erg mooi van binnen...

21. Onderstaande leden hebben 888 bedankt voor deze bijdrage:

Dolfie (24 september 2012)

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Topic maar eens naar boven gehaald. MM gaf een link naar dit toch wel aardige topic in een Freude bericht van hem, vandaar!

Ook al omdat ik het met MM vaak eens ben, maar we al sinds 2006 verschillen als het gaat om club beoordelingen cq. club vooroordelen !

23. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (26 januari 2013)

Last Online
    Vandaag @ 16:35
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard Clubkeuze op basis van 2012

Waarde collega-ijsberen!!

Ik ben een trouwe club bezoeker, maar een minder trouwe recensent. Af en toe compenseer ik door wat ervaringen te bundelen. Het verhalende van een recensie is dan wel verdwenen, maar ik hoop toch dat de informatie nuttig is.

Op basis van mijn ervaringen in 2012 wilde ik proberen om een 'Club van het Jaar' uit te roepen, maar dit is minder eenvoudig. Wat is doorslaggevend? Dit is zeer subjectief en twee keer 'misgrijpen' leidt al snel tot een verkeerd oordeel. In 2012 heb ik de volgende clubs bezocht;
    • GoldenTime
    • Residenz
    • Acapulco
    • Schieferhof
    • Oase
    • Babylon
    • Zhuzha

De laatste is niet echt een club, maar toch maar meegewogen. Op basis van mijn ervaringen is de ideale club samengesteld uit onderdelen van de zeven bovenstaande clubs.

De ideale club heeft de reisafstand van GoldenTime. De wonderschone dames van Oase. De kwaliteit van de dames van Schieferhof. De keuken van Residenz. De rust van Acapulco (animeerverbod). Daarnaast zou het DT van Zhuzha welkom zijn. Eigenlijk heeft, alles overziend, Babylon de beste mix. Maar dit heeft McDonalds ook en toch ga ik liever naar een sterrenrestaurant of een snackbar.

Dingen die ik wel zou willen missen per club. Het voortdurende gejaag van de vrouwen in Oase (Schatzi, kommst du mit). De missers bij GT (af en toe zitten hier golddiggers tussen). Het gebrek aan afleiding bij Babylon en Schieferhof (in de 'rustpauze' wordt het wel erg saai). De afwezigheid van hygiene bij Zhuzha (je moet niet bij alles nadenken). De lamlendige sfeer bij Acapulco (iedereen hangt op de bank). Wat dit betreft heet Residenz de beste papieren, gezien de standaardservicelijsten in de kastjes etc.

Kortom; ik kom er niet uit om een club van het jaar te benoemen. Ik blijf ze in 2013 ook bezoeken, waarbij ik let op de volgende zaken:
    • Het lieft naar GT, maar geen gokjes met onbekende dames
    • Voor de beste sex gewoon naar Katja (BSC), Nathalie (BSC), Lulu (GT), Cora (GT), Debbie (PSR)
    • Voor de afwisseling gewoon alles blijven verkennen. Zelfs in het clubbezoek blijk ik niet trouw te zijn

Have fun in 2013. Greetz.

Jester

25. Onderstaande 3 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 6 februari 2013),MiniME ( 5 februari 2013),Opa57 ( 4 februari 2013)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Aardige overwegingen. Is inderdaad zeer subjectief. Hier nog een overzicht dat je kan meenemen in je overwegingen voor 2013:

Club overzicht 2012.

Goch en Freude zou je ook nog kunnen meenemen als je voor high-service (en "dreckig") gaat (ook veel DT experts daar, net als bij Zhuzha!).

27. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL ( 5 februari 2013)

Last Online
    Vandaag @ 16:35
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard

Hoi Minime!

Jouw kwantitatieve analyse kende ik nog niet. Ik ben het op heeeeel veel punten met je eens. Iedereen kan zn eigen wegingsfactoren er aan hangen. Ondanks dat ik de individuele score onderschrijf scoort bij mij VV overall veel lager en BSC veel hoger. Soms heb je ook gewoon zin in een tent met veel drukte en de mooist vrouwen, terwijl je de andere keer verlangt naar het Rode Teppich gevoel. Buiten kijf staat dat slechte sessies de dag kunnen verknallen. Clubs die een hoger risico herbergen mijd ik daarom liever. Dan maar slcht voer of oude douches.

Ik wil je voordragen voor een eredoctoraat met een dergelijk fundamenteel onderzoek!

Thanks,

Jester

29. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (10 februari 2013)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Topic maar eens naar boven gehaald.
    Das scheint ja in letzter Zeit Deine Spezialität zu werden. Hast Du Langeweile?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Helemaal mee eens, als je geen respect hebt voor de dame in kwestie, is een goede sessie zo goed als onmogelijk, net als in het echte leven.

In een aantal clubs zitten echter dames (of sharks) die, ook al toon je nog zoveel respect, ze je nog met een afwerkgevoel de kamer laten verlaten, en die clubs moet je zien te mijden!

Enjoy!
    Wat is dat toch handig dat die waardeloze dames netjes per club gerangschikt zitten.
    Nu alleen nog ff een lijstje posten van welke clubs dat zijn en de grote volksverhuizing kan beginnen.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten