Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 276
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Vorige week weer prima dag in Babylon gehad. De bezetting blijft elke keer (positief) verrassen. Hier geen afwerkstertjes die de kantjes er af lopen, maar lieve, welwillende dames, waarvan de meeste gelukkig ook professionele afstand behouden en je niet bewust de "drama queen fuik" in lokken (zie andere thread).

Er waren ook wat (Nederlandse) newbees, en die keken hun ogen uit naar de verzameling naakte beauties, en het openbare voorspel op de bank (next step up voor hen is natuurlijk Oase waar er meer dan 100 in Eva kostuum rondlopen! ).

De sfeer was goed, eten niet onaardig er was zelfs erwtensoep! De whirlpool was echter niet optimaal die dag (koud en vreemde luchtjes.......) maar begrijp dat ie later die week helemaal verschoond is, was wel nodig!

Circa 25 dames aanwezig, waarvan de schuchtere Ingrid (RO, 21) natuurlijk weer opviel met haar parmantige tietjes. Pas paar weken in Babylon, maar nu al een make-over: ze is nu roodblond, ipv zwartharig. Weet niet of ik het een vooruitgang vind, maar ok, lief blijft ze. Haar schuchterheid blijft helaas ook op de kamer aanwezig en zou hiermee als typische Pistollady kwalificeren, maar ze zal helaas nog wel flink in de leer moeten bij de andere meisjes qua zoen-, pijp- en neuk-techniek. Inzet goed, dus daar krijgt ze een pluim voor!

Ook Alexa liep weer rond, en zoals altijd flink bezet. Optisch zonder twijfel de mooiste dame aanwezig, maar haar geraffineerdheid blijft continu de bovenhand voeren, waardoor een top-sessie uitblijft. Gelukkig zit het vol met service kanonnen zoals Roxy, Maya, Kitty en niet te vergeten Amalya!

Gelukkig werd er niet de hele dag Duitse carnaval muziek gedraaid (dodelijke combinatie........) en werd er ook een dans sfeer gecreeerd. Russische power girl Lena kon zich vervolgens niet meer inhouden, en ze gaf een heerlijk showtje weg met de passie en emotie welke Russische meiden van nature al meekrijgen

Uiteraard weer prima sessies gehad, en hopelijk schrijven de newbees ook nog iets van hun ervaringen hier

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

2. Onderstaande 11 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (12 februari 2013),egon, Dr. Rammler (16 februari 2013),foefel (12 februari 2013),Gynakologe (16 februari 2013),hansdordt (12 februari 2013),Megaboob (12 februari 2013),noglangnietuitgewandeld (13 februari 2013),Rudi_NL (13 februari 2013),savesexer (21 februari 2013),Toulouse-Lautrec (12 februari 2013),vrije jongen (12 februari 2013)

Last Online
    15 september 2017 @ 08:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard Babylon 08-02-2013

Bij de naam Babylon heb ik de prettige associatie van het vruchtbare zonovergoten land tussen de Eufraat en de Tygris en denk ik aan een eeuwenoude cultuur waar seks nog stond voor vruchtbaarheid en wat daarom gekoesterd en vereerd werd.

Over dit oude koninkrijk staat op Wikipedia nog het volgende geschreven:
    ----------
    Herodotos, antiek auteur, en lang als 'heidens' beschouwd en geweerd, rapporteerde in de 5de eeuw v. Chr. over de manier waarop de rituele praktijken in Babylon werden gepercipieerd.
    Hij beschreef de oude stad "als een oord waar jonge meisjes in een tempel moesten wachten tot een man een zilveren munt in hun schoot wierp en ze dan moesten meegaan naar een kamertje".

----------
    En met deze prettige omschrijving in mijn achterhoofd stapte ik rond 18:00 uur Babylon binnen.

Twee mooie blote jonge meisjes stonden mij op te wachten en keken toe hoe ik mijn vrijkaartje inleverde en een korte uitleg kreeg van de ontvangstdame.
    Toen werd ik overgedragen aan één van de mooie meisjes, die mij naar de benedenverdieping bracht. Vanaf de ingang is dat rechtdoor en dan de trap af. Daar is ook de trap naar boven.

Ze legde mij haarfijn uit waar ik mijn kleding kwijt kon en liet mij daarna het wellness-gedeelte met whirlpool, sauna’s en douches zien en ik mocht mij gaan omkleden en douchen.
    Het wellness-gedeelte oogt ruim. In de whirlpool zaten 2 heren, lekker in het Nederlands, de toestand in de wereld te bespreken. Het bleken de mede YBF-beren foefel en MiniME te zijn.

Na het douchen mijn lendendoek (in deze club geen badjassen) omgedaan en naar boven gegaan om eens rond te kijken. Van beneden komend ga je bij de theke naar links loop je door een wat breder gedeelte rechtdoor naar de bar. In dit gedeelte staat het eten opgesteld en dat zag er voortreffelijk uit. Links van de bar is het lounge-gedeelte. Dat is een halve cirkel met rondom tegen de muur een aaneengesloten bank, waar je op kan zitten of liggen. In het midden bevindt zich een rond lig-gedeelte ongeveer zo groot als een flink tweepersoonsbed en aan het ene uiteinde van de bank is nog zo’n liggedeelte.
    Het is allemaal niet buitengewoon groot, maar doet toch, door een slimme inrichting waarbij de verschillende gedeeltes vloeiend in elkaar overlopen, ruimtelijk aan.
    De bovenverdieping waar zich de kino en de kamers bevinden lijkt in eerste instantie wat hokkerig, maar ook hier is weer slim ingedeeld en is opvallend hoe ruim verschillende kamers zijn. De kino is eveneens ruim opgezet en heeft verschillende lig-gedeelten.

Maar die inrichting doet al gauw niet meer ter zake als je teruggaat naar de begane grond, want in dit gedeelte houdt zich het gros van ca. 25 mooie meiden op. Mooie meiden? Ja, stuk voor stuk mooie meiden. Kijk op de website van de club en zie de foto’s die de werkelijkheid dicht benaderen. De aanwezigheidslijst van deze club wordt trouwens erg goed bijgehouden. Per dag wordt hij meerdere keren bijgesteld aan de hand van de actuele situatie.

Ik ben maar eens in het ronde lounge-gedeelte gaan zitten om al het moois op me in te laten werken. Vrij kort daarna kwam MiniME erbij zitten. MiniME kent deze club goed en van hem kreeg ik dan ook nuttige ins-en-outs te horen. Het zou moeilijk worden hier een keuze te maken. MiniME gaf aan wie er allemaal goed waren. Dat waren ze dus zo ongeveer allemaal.

Naast MiniME zat Ingrid. Ingrid heeft een wat terughoudende houding en een apart koppie en, net als bijna alle meiden hier, een heel mooi lijf. Maar bovenal heeft ze mooie tietjes, niet te groot en een beetje puffy. Een van de weinige waar nog geen foto van op de website staat, want ze is er nog niet zo lang. Stuk voor stuk mooie vrouwen hier, een lust voor het oog. Ik zei dan ook tegen MiniME dat ik eerst de boel eens goed wilde observeren en voorlopig nog even niets met de meiden.

Maar daar kwam helemaal niets van terecht want toen we naar de bar liepen om wat drinken te halen kwam ik bij Précieuse te staan en ik ging meteen voor de bijl, ik liet me zomaar meeslepen door deze goedlachse, warme en vrolijke meid met haar satijnzachte-Afrika-huid. We gingen op de bank zitten en gelijk kronkelde diepe TZ-en mijn mond binnen. Précieuse trok mijn lendendoek wat opzij en boog zich voorover om oraal verder te gaan.

Nu begon ik even te twijfelen, openbare seks is niet echt mijn ding en ik had geen idee waar dit naar toe zou gaan. Dit was voor mij nog een brug te ver en ik stelde daarom voor om naar boven te gaan. Lachend vroeg Précieuse of ik “shy” was en ja, dit zal zeker een vorm van verlegenheid zijn. Maar voor mij is het vooral nieuw en misschien doe ik het de volgende keer wél. Via de kino en nog een kamerwissel kwamen we op de goede kamer terecht.

Het gekke is dat ik normaal nooit zo op donkere vrouwen val. Maar Précieuse met haar slanke bewegelijk lichaam, mooie kleine tietjes met pronte tepels, haar levendige karakter en open lach, dat kon ik niet weerstaan. Op de kamer vroeg ze op een zeker moment: ”What are you laughing?” waarop ik antwoordde: “You make me happy” en het was ook zo. Ze vertelde dat er bij veel mannen, zelfs op de kamer, geen lachje van af kan.

Bij het naar beneden gaan viel voor de zoveelste keer mijn lendendoek van mijn kont. Toch maar even gevraagd wat ik nou toch fout deed. Précieuse liet zien dat je de bovenrand naar buiten moet omslaan en niet naar binnen. Weer wat geleerd.

Opvallend is dat er altijd wel paar beren zijn, zoals in elke club trouwens, die met een dodelijk ernstig gezicht strak voor zich uit zitten te staren. Maar Eddy, de eigenaar zorgt er wel voor dat er leven in de tent blijft, desnoods hangt hij zelf even de clown uit. Ook Lena, de mooie sexy theke vrouw begon, toen ze glazen ophaalde, losjes mee te doen op de swingende muziek. MiniME haakte daar direct op in en binnen de kortste keren waren die twee aan het dansen alsof het de voorrondes betrof van de nationale danskampioenschappen.

Het leuke is hier ook het contact met de meiden.
    Zowel met Précieuse als de andere meiden, telkens even iets, een lach, een beetje uitdagen, een praatje, een aanraking . . . . . Allemaal heel relaxed en vrijblijvend.
    Aan het eind van de avond ben ik nog met Ingrid naar boven geweest. Ingrid is van nature een rustig meisje en zat ook voortdurend contact te zoeken. Niet te vergelijken met Précieuse maar wel heel aangenaam.

Daarna ben ik naar huis gegaan, ik heb het niet laat gemaakt vanwege de voorspelde sneeuwval.
    Dit keer was het een avondje, een kort bezoek. De volgende keer, en dat zal niet lang duren, wordt een lange dag.

4. Onderstaande 12 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (16 februari 2013),Big30 (16 februari 2013),egon, Dr. Rammler (16 februari 2013),foefel (15 februari 2013),Gynakologe (16 februari 2013),hansdordt (25 februari 2013),MiniME (13 februari 2013),noglangnietuitgewandeld (13 februari 2013),Rudi_NL (13 februari 2013),savesexer (21 februari 2013),vrije jongen (12 februari 2013),Wijze grijze (13 februari 2013)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

Ode aan Kitty - Engel van Babylon

Is het nog maar een week geleden dat ik daar was
    de tuin van eden o wat was ik in mijn sas

in de armen van mijn muze, een engel zo mooi
    helemaal verloren een makkelijke prooi

duizend nachten en gedachten in de hitte van de strijd
    onvermoei- en onverzadigbaar in de marge van de tijd

lief als geeneen, een blanke parel mooi en onbevangen
    allelujha wat moet ik nu toch aanvangen

wederom moet ik erheen, zo snel als kan is nog de traag
    liever niet morgen maar vandaag

zelden kan een vrouw je zo lyrisch maken
    maar voor haar mag het schaamrood op mijn kaken

en roep ik met veel plezier
    Kitty mooie meid, lekker stuk kom hier

en laat ons heel de nacht de liefde bedrijven
    tot het zweet gust van onze lijven....

voorwaar zeg ik je vandaag, ik kom weer terug
    niet morgen maar liever vandaag

xxx

Heren, mede Beren ik kon het niet laten om dit met jullie te delen

Gegroet & may we ride long & happily ever after

6. Onderstaande 7 leden hebben X_tofke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (22 februari 2013),Dolfie (16 februari 2013),egon, Dr. Rammler (16 februari 2013),Gynakologe (16 februari 2013),Megaboob (16 februari 2013),savesexer (21 februari 2013),SeX++ (16 februari 2013)

Last Online
    31 maart 2023 @ 07:08
    Discussies
    12
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Russische power girl Lena kon zich vervolgens niet meer inhouden, en ze gaf een heerlijk showtje weg met de passie en emotie welke Russische meiden van nature al meekrijgen
    Lena (de thekefrau neem ik aan) is niet Russisch, maar komt uit Oekraïne ... 'k heb ze vroeger heel goed gekent :wink: onder de naam van Liliane

8. Onderstaande 2 leden hebben stano bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (17 februari 2013),savesexer (21 februari 2013)

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Babylon 21/02/13

Rond 16u aangekomen in Elsdorf en men vrijkaartje ingewisseld. Enkele dames vroegen me waarom ik niet moest betalen ? Ben er niet verder op in gegaan. Ondertussen had de Cheffe zich gemengd in het gesprek en voegde toe : die 50€ dat hij uitspaart op de inkom neukt hij dan wel extra op.

Er waren voor een doordeweekse dag toch redelijk wat bezoekers en een ruime bezetting van dames. Voldoende keuze en voor ieder wat wils. Blijkbaar was er een paardenkar uit Roma land in Elsdorf langsgekomen en enkele tieners ( 18+ ) er af gevallen. Deze zaten er nog wat onwennig bij , maar dit komt wel in orde na een paar smeerbeurten. Wat me ook opviel was dat Blanche aan de slag was als theke.

Bij binnenkomst zag ik een bekende man op leeftijd zitten met duivenvoer. Hij riep : roe , roe...waar is men duifje ? Maar in plaats van een duifje zat er een Bulgaars ijskonijn ( Maya ) op z'n schoot. De duivenmelker herkende me onmiddellijk en we maakte een gezellig praatje over de dames versus de service enz... Verder voor mij geen bekenden aanwezig.

Het deed me plezier Doris nog eens te zien. Tijdens men vorig bezoek was ze geveld door de griep. Ik nestelde me tegen dit schatje aan en was verkocht. We hadden trouwens wat goed te maken. Wat dan ook gebeurde op de kamer.

Ondertussen was de duivenmelker met Maya op de kamer geweest en kwam terug met een big smile. We dronken nog wat te samen en dan nam hij afscheid en verliet Babylon.

Men oog viel nu op de Hongaarse Kitty. Ik kende haar natuurlijk al , maar ze zag er vandaag super stralend goed uit. Wat een charisma heeft deze mooie meid !

Na deze sessie werd het tijd om een hapje te eten. Het eten stelde ditmaal niet veel voor. In het weekend of met party's is het altijd dik in orde , maar nu niet. Dus werd het wafel met slagroom en yoghurt om de maag te vullen.

Na het eten even met de Cheffe bijgepraat. Er staan weer verbouwingen op het programma : extra kamers en aanleg van de tuin.

Hierna de sauna ingedoken. De whirlpool is voorlopig buiten gebruik , wegens een defect aan de drukpomp.

Terug op de bank gaan zitten. Ik zag hoe de zusjes Lori en Alexa een Duitser gesloopt hadden met een trio. Tijdens de avond zorgede Lucie voor wat sfeer met een paaldans-act. Even later werd ik opgegeild door Bianca. Dit werd de derde sessie.

Na terug van de kamer gekomen te zijn en een verkwikkende douche was het al 21u. Er waren nog maar drie gasten aanwezig op dat tijdstip. Er was even wat geklaag van de dames, wat begrijpelijk is. Maar het kan niet elke dag feest zijn... Misschien heeft het einde van de maand en de carnavals periode er iets mee te maken ? Ach , ja...

Op een gegeven moment zat ik alleen tussen 9 dames op de bank. Men plannen waren om huiswaarts te gaan. Maar enkele opwindende bewegingen brachten daar verandering in. Het zou Amalia of Doris worden om mee af te sluiten... Ik neukte op zeker en koos : Doris.

Om 22u30 betaalde ik men rekening , trok de poort van Babylon tevreden , moe en voldaan achter me dicht.

( Note : met dank aan Little Joe en Willem2 hoefde ik de inkom niet te betalen )
    Laatst gewijzigd door lustman; 22 februari 2013 om 01:54
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

10. Onderstaande 9 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (24 februari 2013),Badslippers (22 februari 2013),Dolfie (22 februari 2013),duivenmelker (22 februari 2013),hansdordt (25 februari 2013),LittleJoe (24 februari 2013),MiniME (22 februari 2013),savesexer (26 februari 2013),vrije jongen (22 februari 2013)

Last Online
    9 juni 2018 @ 01:55
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik volg al een tijdje het forum omtrent deze club en wil er binnenkort eens binnenspringen. Op de site van Babylon zie ik dat er veel dames ook te vinden zijn voor anale sex, toch kan ik hierover niks terugvinden in jullie recensies. Hebben jullie enkele tips ivm dames die een aanrader zijn hiervoor?

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Terug op de bank gaan zitten. Ik zag hoe de zusjes Lori en Alexa een Duitser gesloopt hadden met een trio.
    Hah ja, ik heb het ook al eens mee mogen maken. Gesloopt was ik gelukkig niet maar de over het algemeen geldende waarschuwing "pas op met een trio want met twee dames is het vaak twee keer niks"geldt in dit geval zeker niet.

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Hah ja, ik heb het ook al eens mee mogen maken. Gesloopt was ik gelukkig niet maar de over het algemeen geldende waarschuwing "pas op met een trio want met twee dames is het vaak twee keer niks"geldt in dit geval zeker niet.
    Met deze twee zusjes op kamer is een geile bedoening en ze zijn super op elkaar afgestemd heb dit onlangs nog kunnen ervaren .

Maya en mijn duifje zijn ook zo een super stel , het is genieten vanaf de eerste sec met 6 handen ,6 geile verlangende ogen , 3 tongen en monden , 6 tepels , 2 poesjes en niet te vergeten één stijve kwast . Het is een geile bedoening waarbij deze beer iedere keer opnieuw dit huis doet trillen met zijn genotskreten en de dames genieten van mijn gebef en gelik .

Vorige week nog een trio gedaan met Maya & Kitty , ( mijn duifje kon zich niet vrijmaken om me te vergezellen ) het was een grote ontgoocheling Maya moest het bijna alleen opknappen , Kitty was meer een spelbreker dan een toegevoegde waarde .
    Het was waarschijnlijk beter geweest eerst een gewone kamergang met Kitty te hebben uitgetest .

Of op herhaling met de twee zusjes .
    Waarom niet met Maya en Alexa dit idee maakt me al geil zal het binnenkort wel eens proberen uit te testen , maar dan moet mijn duifje wel weer eens belet geven .

14. Onderstaande 3 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

lustman (26 februari 2013),quitje (26 februari 2013),SeX++ (27 februari 2013)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Weet iemand of de jacuzzi in Babylon weer gemaakt is? ik vind het wel lekker om te ontspannen in zo'n ding.

Last Online
    7 december 2024 @ 13:24
    Discussies
    56
    Thanks
    548

Standaard

Afgelopen woensdag deed hij het zonder problemen.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Weet iemand of de jacuzzi in Babylon weer gemaakt is? ik vind het wel lekker om te ontspannen in zo'n ding.
    Doet het sinds begin deze week weer (en ruikt wat frisser dan voorheen).

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

thanx, ik zal het van de week eens zelf gaan proberen

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

De whirlpool heeft helaas nog steeds kuren in Babylon. Soms doet ie het wel, soms niet, maar goed, het is maar 1 van de bijzaken waarvoor je naar een club als Babylon komt.

Ook op doordeweekse dagen altijd meer dan voldoende dames (>25), en subjectief(!) kijkend naar de (service) kwaliteit zijn er meer toppers aanwezig dan in veel andere, grote clubs (let op: dit is een momentopname, kan tzt zo maar weer anders zijn, net als in Freude nu, daar moet je voorlopig ook even niet meer zijn*).

Er zijn begin deze week groot aantal nieuwe dames aanwezig. Aantal er van zijn newbees (zoals 20-jarige Isabella, mooie Roemeense lolita, maar zal het vak nog echt moeten leren, anders zal ze haar werkplek snel naar LR of zo moeten verplaatsen* ).

De andere nieuwkomers deze week waren oa 4(!) mij bekende LR-dames (Tsjechisch en Duits), die als echte gelukzoeksters, voor het eerst in Babylon aan de slag probeerden te gaan. Ze zaten ademloos toe te kijken hoe het er daar aan toegaat. Bieden zelf geen enkele vorm van voorspel/zoenen op de bank, en hebben dan ook geen kamersessies gehad, en zullen naar verwachting einde van deze week niet halen en weer naar andere club (met lagere eisen) vertrokken zijn (we hebben eerder gezien hoe een Roemeens ex-LR meisje in Babylon aan de slag probeerde te gaan, en na een weekje alweer weg was omdat ze het service nivo aldaar niet aan kon, dat is ook de reden waarom ze uit Oase vertrokken is *).

Netto dus circa 20 goede dames aanwezig (kans op een slechte sessie voor totaal niet oplettende ijsberen dus 20%, voor enigszins oplettende ijsberen nihil ), en dan ook weer prima kamersessies gehad. Er waren ook weer een aantal actieve Youppie leden aanwezig, die altijd goed van het leven kunnen genieten.

Wordt snel weer vervolgd!

* opmerkingen bedoelt als extra Disclaimer tegen ijsberen die menen dat er maar 1 waarheid is, zeker als het om hun cluppie gaat

20. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (29 maart 2013),ijsbeerrobin ( 9 juni 2013)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Netto dus circa 20 goede dames aanwezig (kans op een slechte sessie voor totaal niet oplettende ijsberen dus 20%, voor enigszins oplettende ijsberen nihil ),
    Ach, ik pak als regelmatige babylonganger ook wel eens mis maar dat komt omdat ik bij binnekomst nooit lang kan wachten. Ik probeer dan vaak een nieuw gezicht en soms is dat mis.
    Voor de tweede en derde gang (of meer) ga ik of voor een bekende of voor iemand die langer dan een korte beurt naar de kamer gegaan si, dan zit je meestal goed

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ach, ik pak als regelmatige babylonganger ook wel eens mis maar dat komt omdat ik bij binnekomst nooit lang kan wachten. Ik probeer dan vaak een nieuw gezicht en soms is dat mis.
    Voor de tweede en derde gang (of meer) ga ik of voor een bekende of voor iemand die langer dan een korte beurt naar de kamer gegaan si, dan zit je meestal goed
    Ken het gevoel...........duurt bij mij ook nooit lang voor ik de 1e sessie heb

Last Online
    28 oktober 2022 @ 23:40
    Discussies
    5
    Thanks
    262

Standaard

Ik zie op hun site 4 donkere dames staan..zijn die er ook? Op de desbetreffende dagen natuurlijk..en zo ja hebben jullie een aanrader daarbij zitten?
    Bvd..

Last Online
    18 september 2024 @ 12:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trigootje Bekijk bericht
    Ik zie op hun site 4 donkere dames staan..zijn die er ook? Op de desbetreffende dagen natuurlijk..en zo ja hebben jullie een aanrader daarbij zitten?
    Bvd..
    Précieuse = top,top,top
    Every hooker has a hard luck story to tell.

25. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

trigootje (21 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 22:48
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Précieuse = top,top,top
    Kan ik alleen maar onderschrijven,voor Precious alleen al zou ik Babylon willen bezoeken.

27. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

trigootje (21 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Voor trouwe Babylon bezoekers nog een aardige tip: er wordt een "trouwe klantenkaart" geintroduceerd, waarbji je na 10 bezoeken, de 11e keer vrij entree hebt (zouden ze mt kamergangen ook moeten doen ). Leuk initiatief in ieder geval, en maakt de entree prijs feitelijk Euro 45,45 (in Oase is entree voor vaste klanten Euro 55, beiden dus onder de grensstreek clubs, maar ja, die heben mooie optick dames ).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trigootje Bekijk bericht
    Bvd..
    Ondanks dat het totaal mijn smaak niet is, zijn deze 4 dames alle vier top qua service, en 2 zien er ook nog eens super uit (Precious en Jasmin).

Enjoy!

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Voor trouwe Babylon bezoekers nog een aardige tip: er wordt een "trouwe klantenkaart" geintroduceerd, waarbji je na 10 bezoeken, de 11e keer vrij entree hebt (zouden ze mt kamergangen ook moeten doen ). Leuk initiatief in ieder geval, en maakt de entree prijs feitelijk Euro 45,45 (in Oase is entree voor vaste klanten Euro 55, beiden dus onder de grensstreek clubs, maar ja, die heben mooie optick dames ).
    Mijn bericht van 26 december 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    Donderdag samen met S&F in Babylon een zeer toffe dag doorgebracht , sauna genomen , lekker eten
    Vier maal een uur gepannenkoekt met mijn duifje en tweemaal hebben we er Lena laten bijzitten zodat ik toch eens van poesje kon wisselen .
    Luisa probeerde me te opgeilen , ze heeft wel een mooi gezichtje , maar voorlopig ben ik nog trouw aan mijn duifje , maar wie weet in de toekomst .

In Babylon heb je ook een getrouwheidskaart na 10 bezoeken heb je een gratis ingang mijn teller staat al op 8 .
    Het is dus geen nieuwe introductie maar bestaat al langer heb er ondertussen al 3 maal kunnen van profiteren en mijn 4de vrijkaart zit er aan te komen .
    Het is belangrijk bij binnenkomst je voornaam of nicknaam duidelijk aan te geven zodat ze die kunnen registreren in de computer .
    Was gisteren nog voor enkele uren in Babylon , 26 vrouwen waren er aanwezig en voor 90% zeer mooie dames met een top service . De nieuwe dames zijn stuk voor stuk mooie dames maar wat ze te bieden hebben dat zal je een andere beer moeten vertellen .
    Mijn duifje kon zich deze week jammer genoeg niet vrij maken ( ze heeft een normale job nu ).
    Mijn aandacht ging dan ook vooral naar Maya , 3u met haar samen gezeten waarvan 1u50 op kamer , we hebben alles noch eens goed doorgenomen en uitgebreid getest , zodat bij ons volgend samenzijn met mijn duifje erbij , alles gesmeerd loopt .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

30. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

quitje (22 maart 2013)

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard wat een mooie mokkels

Na een sisser in Panthera te zijn gelopen doorgereist naar deze sundenpuhl. Wat me direct opviel, na een tijdje afwezigheid, is hoeveel percent van de aanwezige dames er bloedmooi zijn, naar mijn smaak althans. In verhouding tot het bezettingsgraad zijn hier beslist de mooiste meiden van de clubs die ik ken. Ook kom je hier direct aan de babbel met medeberen van verschillende nationalitieiten. De sfeer zit er goed in en ik heb problemen met mijn eerste slachtoffer uit te kiezen. Mijn keuze valt op de stille Mara wiens body ik perfect vind. Ik zet me naast haar en ze wist warempel nog dat wij nog al eens gekamerd hadden en zelfs de precieze omstandigheden van onze ontmoeting toen. Mara is jong en fragile en dat vraagt een rustige GFE aanpak. Je geduld wordt dan ook dubbel en dik beloond. We trekken naar een kamer in de kino. Eens op het bed kussen we innig en zak ik langszaam af naar haar lusttuin. Ze laat zich lang verwennen en komt zeer vochtig klaar. Van dan af verandert ze in een tijgertje, maar een kleintje, en ze kust me wild en bijt in mijn lippen. Ze begint een aanval op mijn genotsspier maar ze is ondertussen nummer 4, in de laatste 48 uur, en mijn weerstand is groot. Aan de variatie in het pijpen merk ik dat deze stille engel veel bijgeleerd heeft. Ze pijpt ook regelmatig tot aan de deepthroat grens. Ik vraag haar om me te bestijgen. Ze rijdt een zeer variabele rodeo terwijl ze met die mooie grote bruine ogen me constant aankijkt. Na een tijdje wordt dit me teveel en ik laat me gaan. Ik heb werkelijk genoten en zeg het haar. Ik ook, zegt ze, want jij doet me aan mijn eerste vriendje denken .........................

Terug beneden tref ik duivemelker en we wisselen onze ervaringen. Eddy, de cheffe, is ondertussen in da house en ik verneem over zijn uitbreidingsplannen. Babylon gaat groeien, hopelijk blijft de club haar familiale sfeer behouden. Samen met de meisjes vliegt hij in de vodka shots en de witte wijn, de muziek wordt wat omhooggedraaid en het wordt party-time. Samen met een aantal youppienauten onder leiding van Black Addict hebben we veel plezier. Dat wordt nog versterkt als plotseling Précieuse zich tussen Black Addict en mezelf stationeerd en wij fysiek kunnen genieten van haar mooiheid en charme. De andere meisjes, die bij gebrek aan beren, werkeloos zijn, hebben commentaar op haar. Dit is zuiver jaloezie want wij verbieden hen niet om zich tussen ons te mengen. Plotseling buigt Précieuse zich voorover, neemt mijn handdoek weg en begint mij aan de eettafel diep te pijpen terwijl ze met haar kontje piemelmans van BA masseert. Alhoewel ik weet dat nog een kamer net een straat te ver is voor mij, kan ik niet weerstaan en vertrekken we naar een kamer. Zij pijpt me 30 minuten non stop tot ik zeg dat al mijn cartouchen leeg zijn maar dat wil ze niet horen en ze gaat zolang door tot ik uiteindelijk toch kom, één druppel, de laatste. Pfffffffffff.

Terug aan de bar krijg ik het gezelschap van de Duitse Lina maar moet spijtig genoeg forfait geven.

Babylon is en blijft toch een club als geen ander.
    " A dirty mind is a joy forever"

32. Onderstaande 11 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (23 maart 2013),Costana (24 maart 2013),duivenmelker (23 maart 2013),egon, Dr. Rammler (29 maart 2013),hansdordt (24 maart 2013),MiniME (24 maart 2013),noglangnietuitgewandeld (23 maart 2013),quitje (23 maart 2013),rob45 (23 maart 2013),vrije jongen (23 maart 2013),Wijze grijze (23 maart 2013)

Last Online
    15 december 2015 @ 10:40
    Discussies
    17
    Thanks
    16

Standaard

Babylon an einem eher ruhigen Samstag
    .
    Anfang Februar einen Auffrisch- Besuch im Babylon getätigt.
    Gegen 16 Uhr angekommen und auf ein gut gefülltes Haus - überwiegend mit Mädels - gestoßen.
    Hatte extra auf der Hp nachgeschaut das diverse Standartbuchungen von mir diesmal nicht anwesend sind.

Ein wenig das Material auf mich einwirken gelassen und nach einem Tipp eines altbekannten Kollegen mich an eine etwas größere Augenweide ran gewagt.:wink:

Name: Kitty
    Nationalität: Ungarn (aufgew. in Rumänien)
    Kommunikation: englisch
    Optik: auffällig gut, groß (1,74)
    Konfektion: 36
    Körbchengröße: B -Cup perfekt

Küssen: ja, vorsichtig mit Zungenspitze
    Fo: extrem gefühlsbetont, feucht, variantenreich, mitteltief,
    Augenkontakt: nein
    Lecken: ja, mit leichter Reaktion
    GV: Reiten, Missio, Doggie ohne Zeitdruck aber schwere Kost
    GF6: no – nicht kompatibel aber im Allgemeinen ein gutes Gefühl rüber gebracht
    Service: bei mir als solide Clubnummer rüber gekommen, gab sich viel Mühe mit dem Vorspiel
    Illusion: 20% sonst - sehr authentisch
    Wiederholung: 30%

Was super geiles Schwarzes baggerte jetzt zu meiner Linken. Nur von meiner Rechten flüsterte mir jemand einen Schwamm-Alarm. Hat wohl ihre Tage. Nock out. Nett weiter geschäkert aber ohne mehr in Erwägung zu ziehen. Echt schade.
    Précieuse wurde mir wärmstens empfohlen aber anfangs noch unbuchbar. Josephine stand wie Iman nicht auf der Aw-Liste und war irgendwie schlecht drauf. Iman baggerte wie immer ohne Ende aber Einmal reichte mir.

Leider war der Jacuzzi defekt daher viel es mir diesmal extrem schwer die Wartezeit für einen zweiten Zimmergang zu überbrücken. Blieb mir nichts anderes übrig als das Buffe zu plündern.
    Es dauerte nicht lange bis sich eine gerade anbekommende Schönheit an meine Seite setzte und einen super schönen aussagekräftigen Plausch anfing der die Wartezeit hervorragend überbrückte.
    Hatte ihr mindestens noch ne Stunde angekündigt bis ich mit ihr aufs Zimmer gehen könnte war aber o.k.

Name: Sandy
    Nationalität: Türkisch/Deutsch - der türk. Eindruck überwiegt deutlich
    Kommunikation: deutsch
    Optik: auffällig gut, bei ca.1,67 Größe, dunkelbraune lange leicht gelockte Haare
    Konfektion: 36
    Körbchengröße: B -Cup perfekt

Küssen: ja, forsch, mit Zungenspitze
    Fo: soft, feucht, mit Gefühl, mitteltief,
    Augenkontakt: ja
    Lecken: ja, mit leichter Reaktion
    GV: Reiten, Missio, mit zeitnahem Abgang meinerseits
    GF6: etwas
    Service: bei mir auch als solide Clubnummer rüber gekommen, gab sich extrem viel Mühe
    Illusion: 0% authentisch, unheimlich Warmherzig rüber gekommen, Girl next Door
    Wiederholung: 60%

Sie war aber früher schon mal dort tätig. Sie könne nur sehr sporadisch anwesend sein. Größere Vorplanungen sind nicht möglich.

Gegen 22 Uhr wurde es wesentlich ruhiger und die Mädels saßen überwiegend nur noch gelangweilt alleine rum. Schätze so auf noch 10-15 Gäste.

Essen war gut nur lässt sich die Zeit zum zweiten Zimmergang für mich in dem Laden nur sehr sehr schwer zufrieden stellend überbrücken. Mich stören immer noch die offenen Zimmer. Warum machen die nicht wenigstens das große Zimmer richtig dicht zur anderen Seite.
    .
    Goede seks is wanneer zelfs de buren na afloop een sigaret roken

34. Onderstaande 2 leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (24 maart 2013),savesexer (25 maart 2013)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

weet er iemand of Kitty nog terugkomt en indien ja wanneer ?

Yes i am a fan !!!!

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X_tofke Bekijk bericht
    weet er iemand of Kitty nog terugkomt en indien ja wanneer ?

Yes i am a fan !!!!
    Minimaal 6 maanden van het Babylon toneel. Maar je weet natuurlijk nooit.

OOk deze fan zal haar missen!

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Kiwi en Paradies 28/03/13

Ik was getipt dat men Italiaanse vriend A. Tonio in Duitsland was voor een drie-daagse sextrip. In zijn thuisland is het nougabollen op gebied van prostitutie of je moet bevriend zijn met Berlusconi en veel geld hebben.

Maar goed , alle uitvluchten waren weer goed om in Elsdorf te belanden. Onderweg had ik op de 55 even last van een bumper klever : een kale man in een SLK. Bij aankomst aan Babylon bleek dit den Eddy zelf te zijn.

Er waren een 25-tal dames aanwezig. Enkel Roxy was er niet , verder klopte de lijst als een bus. Een 30-tal gasten. Redelijk wat internationaal publiek.

Een Duitser genaamd Kiwi vierde z'n verjaardag. Deze heer deed later zijn nickname alle eer aan. Raluca werd op een grote houten tafel gelegd en omgevormd tot een levend buffet. De heer Kiwi smeerde haar volledig in met Nutella en slagroom. Daarna volgde stukjes fruit en de schijfjes kiwi waren ook aanwezig. De afwerking gebeurde met kleine bloemen. Het decoreren gebeurde op de muziek van Enigma. Uiteindelijk een prachtig zicht van deze versierde schoonheid. Een luid applaus volgde , heel de tent stond erbij en keek er naar.

Er vloeide weer liters alcohol en iedereen kreeg wat shots Wodka. De muziek ging luider en het was weer feest. Gezellige stemming en er werd goed gekamerd , net op het randje van wachttijden. De bio sauna werd als back-up gebruikt voor wat hete actie. ( 45°c )

De bezetting was goed met wat nieuwe gezichten waarvan ik met : Lara , Raluca , Marlen en Julia het bed opdook. Voor de fans : de zusjes Lori en Alexa zijn even huiswaarts. Ze hebben dan ook heel wat moeten slikken het laatste jaar. Dus even vakantie.

Nog wat aan PR gedaan voor de komende Lustparty en moe maar voldaan door de sneeuw regen naar huis gereden. Ook A.Tonio verliet Babylon weer met een big smile en de legendarische woorden : PARADIES. Ha, ha..
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

38. Onderstaande 4 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (29 maart 2013),hansdordt (29 maart 2013),MiniME (30 maart 2013),Sphinx (29 maart 2013)

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten