BABYLON WOENSDAG 27 MAART
Met dank aan TRIGOOTJE die zijn vrijkaartje niet meer kon benutten en aan mij overdeed, besloot ik naar Babylon af te reizen want de eerste keer (samen met SFL) was mij goed bevallen. Niet in het laatst omdat mijn favo PRECIOUS daar toen was en als het goed is zou ze vandaag ook aanwezig zijn,net als een paar andere donkere meiden.
Na een lange rit kom ik aanrijden bij de club en ik parkeer mijn auto op de kleine parking langszij.
Ik bel aan en ik betreed dit kleine paradijs des genoegens.Bij de theke is de gastvrouw niet te bekennen maar staan mij wel 4 a 5 meiden lachend en uitdagend aan te kijken.
Allemaal in hun blootje natuurlijk, want BB is een FKK-Club.
Gelukkig komt de theke dame aanlopen en kan ik mezelf inchecken want hier schrijft men ook je naam op een kaartje.Snel naar de lockers waar ik mezelf omkleed en al tegen een donkere meid opbots die zich voorstelt als NAOMI.Leuke meid maar ik besluit eerst aan de bar een drankje te gaan drinken.Daar aangekomen komt gelijk PRECIOUS op me af die me meteen herkent van de vorige keer en me omhelst en kust.Overal zijn haar handen op mijn lichaam en ik heb het niet makkelijk daar op mijn barkruk.Dan zegt ze als klap op de vuurpijl.We zien elkaar later mischien wel,dat lijkt me geen goed idee dus ik zeg,haal nu maar een sleutel dan gaan we kameren.Lachend haalt ze een sleutel op en even later liggen we op de onderste verdieping in een kamer vol met spiegels.....the Mirror Room.
Eerst geeft ze me een heel stevige rug en nek massage,ook spuit ze olie in mijn sterretje en langzaam wrijft ze de olie uit met haar vinger.Ineens voel ik haar tong en begint ze me te rimmen.Heerlijk zo'n heet tongetje die ook af en toe mijn ballen meeneemt.Dan draai ik me om en ze begint me spontaan te pijpen.Mijn lul is al gauw zo hard als een boomstam en gelukkig stopt ze weer met pijpen en spuit gelijk wel een halve liter olie over mijn borst en buik heen en weinige seconden later glibbert ze over me heen met haar verrukkelijke tieten.
Dit gaat zo even door terwijl we ook weer intens zoenen met elkaar.
Dan vraagt ze of ik haar doggy wil nemen dus cd eromheen en ik steek hem snel in haar verleidelijke roze poes.Ben zo geil dat ik na vijf minuten pompen het cd met en knal volspuit.Ze cleant het boeltje op en begint me na een paar minuten te pijpen en wonderbaarlijk spuit ik na een paar minuten weer..." Youre a Grazy Rabbit,Its Not Normal" zegt ze tegen me.Ik lach maar met haar mee en ik zeg dat het ook niet normaal is voor mij.Ik zeg "Met jou is het geen probleem om meerdere keren klaar te komen".
Het uurtje is zo om met PRECIOUS en ze pakt nog een paar handdoeken voor ons en we gaan gezamelijk douchen.Eerst word R45 zijn ruggetje ingesopt en spuit ze mij met een soort van brandslang af.Dan is het mijn beurt om haar rug,kont en benen in te soppen en ook vergeet ik haar tieten en buik niet.Wat een prachtig lijf heeft deze meid toch,niet te geloven.Ook ik mag haar afspuiten ,deze keer met de brandslang.Na het afdrogen begeef ik mij naar de bar voor een koel drankje en eet ik een hapje aan een eettafel tegenover het buffet.Zo een metertje van mij vandaan hebben Naomi,Precious en nog een donkere dame met lange geblondeerde haren tot op haar kont een onderonsje.Die met die lange haren heeft ook een bijzonderrrr lekerrrr lijf.
Grrrrrr ....Ik heb al weer een aardige bobbel onder mijn handoek gekregen,alleen al van naar het kijken naar al dit lekkers.
Iedere keer als PRECIOUS langs komt lopen streelt ze me of tikt ze me aan.NAOMI komt ook nog naar me toe of ik met haar wil kameren maar ik besluit toch om even bij te komen in de jaccuzzi beneden in de welness.Even later sta ik bij de jaccuzzi de bediening te bestuderen en staat PRECIOUS weer achter me.Ze vraagt of ik gebruik ga maken van de jaccuzzi en bied aan om me een handoek te komen brengen.Ik stap er meteen in en een paar minuten later brengt ze mij een handoek en ik krijg nog een dikke kus.Tijd om uit te rusten en te recoveren,dacht ik tenminste,maar daar komt weinig van terecht.
Eerst kom een blond meisje aangelopen die zich voorstelt als INGRID van Roemenie en die mij zoent en zich op de rand van de jaccuzzi mannoevreerd.Met een hand gaat ze het water in en toucheerd mijn pik sensueel.Ze begint hem met veel gevoel te strelen en dat voelt zo goed aan dat hij al snel weer stokstijf staat.Ik fluister in haar oor dat ze wel mijn recovertime bekort op deze wijze.Zo gaat het nog even door maar toch weet ik haar te weerstaan en zeg haar dat ik een kamergang in overweging zal nemen maar niks beloof.
Heel even word ik met rust gelaten maar al snel komt er weer een leuke meid aangelopen en deze heeft een lief gezichtje en begint me intens te zoenen hangend over de rand.Dan onderbreekt ze abrupt en gooit haar lendedoek af en stapt de jaccuzzi in om meteen boven op mij te komen zitten."Ik ben LUISA van Roemenie" stel ze zich voor. Ze vervolgt meteen het zoenen er we tongen flink.BS zou zeggen "Onze tongen gingen als staafmixers tekeer" maar dan meer op een GFE wijze. Zo zoenen we zo' n 20 minuten en af en toe stoppen en kijkt ze me diep verliefd aan en zo word het GFE gevoel behoorlijk ondersteund.
Haar lichaam voelt lekker en zacht aan en mijn weerstand is eigenlijk al gebroken want deze meid verdient eigenlijk wel een sessie.
Dus ik besluit om toch nog een half uurtje met haar te gaan stoeien.
Op de kamer vervolgen wij als een verliefd paartje het tongzoenen en na een tijdje zakt ze al kussend af naar mijn kruis en begint mijn lul op een wat meer pse achtige wijze tot aan de wortel te pijpen
Ik neuk haar ook nog in missio stand en ze voelt zo zacht aan alsof je op een waterbed ligt.Een hele lieve Gfe meid met een lief gezicht en verliefde ogen die je diep aankijken.Ik laat haar daarna nog even pijpen tot ie goed stijf staat,en daarna neukt ze me klaar in het cowgirlstandje terwijl ze me weer diep aankijkt.Het voelt grandioos aan en binnen de kortste keren heb ik een fikse spuiter.We zoenen nog wat en we lopen naar beneden.
Ik ga gelijk douchen en doe dat weer met die brandslang want bij de douches moet je elke 6 seconden de knop induwen.
Dan is het helaas weer tijd om mezelf weer om te kleden en even later sta ik bij de theke om de rekening te betalen.
PRECIOUS is helaas op de kamer maar LUISA komt er meteen enthousiast aangerend om mij een kus te geven waarna ik de club verlaat.
Als IJBF Keurmeester kan ik jullie mededelen dat het verrassend goed toeven is in Babylon.
Het buffet is geen cullinair hoogstandje maar het voldoet redelijk.Wat ik op mijn bordje schepte was vers en smaakte prima.
Line up der dames was bovengemiddeld kwa looks en er waren zeker 25 dames aanwezig.
Ook de servicelat ligt hoog in deze club.
Cijfer voor dit Keurmoment :
CLUB : een 8
DAMES LINEUP ALGEMEEN : een 9
MIJN TWEE SESSIES : een 9.5
Gelukkig worden er op dit moment 20 extra vrijkaarten verloot.
Ik zou zeggen,beren pak je kans want het is de moeite waard om deze club te bezoeken.
Ik kom hier ook zeker terug.
PRECIOUS update : Precious zal a.s. zondag op vakantie gaan en zal zeker zo' n 3 a 4 weken weggblijven.
LUISA : Zou dit de dame zijn die hier reeds beschreven staat maar al weer een tijdje de club verlaten heeft ? Aan de beschrijving voldoet ze wel in ieder geval.