Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 276
    Last Online
    Vandaag @ 17:58
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

BABYLON WOENSDAG 27 MAART

Met dank aan TRIGOOTJE die zijn vrijkaartje niet meer kon benutten en aan mij overdeed, besloot ik naar Babylon af te reizen want de eerste keer (samen met SFL) was mij goed bevallen. Niet in het laatst omdat mijn favo PRECIOUS daar toen was en als het goed is zou ze vandaag ook aanwezig zijn,net als een paar andere donkere meiden.
    Na een lange rit kom ik aanrijden bij de club en ik parkeer mijn auto op de kleine parking langszij.
    Ik bel aan en ik betreed dit kleine paradijs des genoegens.Bij de theke is de gastvrouw niet te bekennen maar staan mij wel 4 a 5 meiden lachend en uitdagend aan te kijken.
    Allemaal in hun blootje natuurlijk, want BB is een FKK-Club.
    Gelukkig komt de theke dame aanlopen en kan ik mezelf inchecken want hier schrijft men ook je naam op een kaartje.Snel naar de lockers waar ik mezelf omkleed en al tegen een donkere meid opbots die zich voorstelt als NAOMI.Leuke meid maar ik besluit eerst aan de bar een drankje te gaan drinken.Daar aangekomen komt gelijk PRECIOUS op me af die me meteen herkent van de vorige keer en me omhelst en kust.Overal zijn haar handen op mijn lichaam en ik heb het niet makkelijk daar op mijn barkruk.Dan zegt ze als klap op de vuurpijl.We zien elkaar later mischien wel,dat lijkt me geen goed idee dus ik zeg,haal nu maar een sleutel dan gaan we kameren.Lachend haalt ze een sleutel op en even later liggen we op de onderste verdieping in een kamer vol met spiegels.....the Mirror Room.
    Eerst geeft ze me een heel stevige rug en nek massage,ook spuit ze olie in mijn sterretje en langzaam wrijft ze de olie uit met haar vinger.Ineens voel ik haar tong en begint ze me te rimmen.Heerlijk zo'n heet tongetje die ook af en toe mijn ballen meeneemt.Dan draai ik me om en ze begint me spontaan te pijpen.Mijn lul is al gauw zo hard als een boomstam en gelukkig stopt ze weer met pijpen en spuit gelijk wel een halve liter olie over mijn borst en buik heen en weinige seconden later glibbert ze over me heen met haar verrukkelijke tieten.
    Dit gaat zo even door terwijl we ook weer intens zoenen met elkaar.
    Dan vraagt ze of ik haar doggy wil nemen dus cd eromheen en ik steek hem snel in haar verleidelijke roze poes.Ben zo geil dat ik na vijf minuten pompen het cd met en knal volspuit.Ze cleant het boeltje op en begint me na een paar minuten te pijpen en wonderbaarlijk spuit ik na een paar minuten weer..." Youre a Grazy Rabbit,Its Not Normal" zegt ze tegen me.Ik lach maar met haar mee en ik zeg dat het ook niet normaal is voor mij.Ik zeg "Met jou is het geen probleem om meerdere keren klaar te komen".
    Het uurtje is zo om met PRECIOUS en ze pakt nog een paar handdoeken voor ons en we gaan gezamelijk douchen.Eerst word R45 zijn ruggetje ingesopt en spuit ze mij met een soort van brandslang af.Dan is het mijn beurt om haar rug,kont en benen in te soppen en ook vergeet ik haar tieten en buik niet.Wat een prachtig lijf heeft deze meid toch,niet te geloven.Ook ik mag haar afspuiten ,deze keer met de brandslang.Na het afdrogen begeef ik mij naar de bar voor een koel drankje en eet ik een hapje aan een eettafel tegenover het buffet.Zo een metertje van mij vandaan hebben Naomi,Precious en nog een donkere dame met lange geblondeerde haren tot op haar kont een onderonsje.Die met die lange haren heeft ook een bijzonderrrr lekerrrr lijf.
    Grrrrrr ....Ik heb al weer een aardige bobbel onder mijn handoek gekregen,alleen al van naar het kijken naar al dit lekkers.
    Iedere keer als PRECIOUS langs komt lopen streelt ze me of tikt ze me aan.NAOMI komt ook nog naar me toe of ik met haar wil kameren maar ik besluit toch om even bij te komen in de jaccuzzi beneden in de welness.Even later sta ik bij de jaccuzzi de bediening te bestuderen en staat PRECIOUS weer achter me.Ze vraagt of ik gebruik ga maken van de jaccuzzi en bied aan om me een handoek te komen brengen.Ik stap er meteen in en een paar minuten later brengt ze mij een handoek en ik krijg nog een dikke kus.Tijd om uit te rusten en te recoveren,dacht ik tenminste,maar daar komt weinig van terecht.
    Eerst kom een blond meisje aangelopen die zich voorstelt als INGRID van Roemenie en die mij zoent en zich op de rand van de jaccuzzi mannoevreerd.Met een hand gaat ze het water in en toucheerd mijn pik sensueel.Ze begint hem met veel gevoel te strelen en dat voelt zo goed aan dat hij al snel weer stokstijf staat.Ik fluister in haar oor dat ze wel mijn recovertime bekort op deze wijze.Zo gaat het nog even door maar toch weet ik haar te weerstaan en zeg haar dat ik een kamergang in overweging zal nemen maar niks beloof.
    Heel even word ik met rust gelaten maar al snel komt er weer een leuke meid aangelopen en deze heeft een lief gezichtje en begint me intens te zoenen hangend over de rand.Dan onderbreekt ze abrupt en gooit haar lendedoek af en stapt de jaccuzzi in om meteen boven op mij te komen zitten."Ik ben LUISA van Roemenie" stel ze zich voor. Ze vervolgt meteen het zoenen er we tongen flink.BS zou zeggen "Onze tongen gingen als staafmixers tekeer" maar dan meer op een GFE wijze. Zo zoenen we zo' n 20 minuten en af en toe stoppen en kijkt ze me diep verliefd aan en zo word het GFE gevoel behoorlijk ondersteund.
    Haar lichaam voelt lekker en zacht aan en mijn weerstand is eigenlijk al gebroken want deze meid verdient eigenlijk wel een sessie.
    Dus ik besluit om toch nog een half uurtje met haar te gaan stoeien.
    Op de kamer vervolgen wij als een verliefd paartje het tongzoenen en na een tijdje zakt ze al kussend af naar mijn kruis en begint mijn lul op een wat meer pse achtige wijze tot aan de wortel te pijpen
    Ik neuk haar ook nog in missio stand en ze voelt zo zacht aan alsof je op een waterbed ligt.Een hele lieve Gfe meid met een lief gezicht en verliefde ogen die je diep aankijken.Ik laat haar daarna nog even pijpen tot ie goed stijf staat,en daarna neukt ze me klaar in het cowgirlstandje terwijl ze me weer diep aankijkt.Het voelt grandioos aan en binnen de kortste keren heb ik een fikse spuiter.We zoenen nog wat en we lopen naar beneden.
    Ik ga gelijk douchen en doe dat weer met die brandslang want bij de douches moet je elke 6 seconden de knop induwen.
    Dan is het helaas weer tijd om mezelf weer om te kleden en even later sta ik bij de theke om de rekening te betalen.
    PRECIOUS is helaas op de kamer maar LUISA komt er meteen enthousiast aangerend om mij een kus te geven waarna ik de club verlaat.
    Als IJBF Keurmeester kan ik jullie mededelen dat het verrassend goed toeven is in Babylon.
    Het buffet is geen cullinair hoogstandje maar het voldoet redelijk.Wat ik op mijn bordje schepte was vers en smaakte prima.
    Line up der dames was bovengemiddeld kwa looks en er waren zeker 25 dames aanwezig.
    Ook de servicelat ligt hoog in deze club.

Cijfer voor dit Keurmoment :
    CLUB : een 8
    DAMES LINEUP ALGEMEEN : een 9
    MIJN TWEE SESSIES : een 9.5

Gelukkig worden er op dit moment 20 extra vrijkaarten verloot.
    Ik zou zeggen,beren pak je kans want het is de moeite waard om deze club te bezoeken.
    Ik kom hier ook zeker terug.

PRECIOUS update : Precious zal a.s. zondag op vakantie gaan en zal zeker zo' n 3 a 4 weken weggblijven.

LUISA : Zou dit de dame zijn die hier reeds beschreven staat maar al weer een tijdje de club verlaten heeft ? Aan de beschrijving voldoet ze wel in ieder geval.

2. Onderstaande 10 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

badmuts (30 maart 2013),Badslippers (29 maart 2013),duivenmelker (29 maart 2013),hallodaarbenikweer (30 maart 2013),hansdordt (29 maart 2013),noglangnietuitgewandeld (29 maart 2013),savesexer (29 maart 2013),Sphinx (29 maart 2013),trigootje (29 maart 2013),Wijze grijze (29 maart 2013)

Last Online
    20 januari 2025 @ 23:45
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard

Gisteren naar Babylon geweest. Ik was er rond de jaarwisseling voor het eerst geweest. Ik was getriggerd door de positieve recensies en heb toen een leuke middag daar gehad. Voor mij is de club toch een half uurtje verder rijden dan bijvoorbeeld Golden Time en drie kwartier verder dan Haus Panthera of Acapulco. Meestal had ik geen zin in dat extra stukkie rijden en dus kwam ik er niet. Gelukkig werd ik door een gewonnen vrijkaartje positief gestimuleerd om verder te rijden.

Ik blijf het een mooie club vinden. Om maar met de nadelen (buiten de reistijd) te beginnen: geen buiten, alle dames zitten in één vertrek, hierdoor is het overzichtelijk maar in de pauzes ook soms dodelijk saai, de sauna zit erg afgelegen (kelder), weinig privacy op de meeste kamers. De voordelen zijn dat je doorgaans een stabiele kwaliteit dames hebt (erg veel jong Roemeens), alles schoon en netjes is, gezellig personeel/leiding, goed eten, goed licht (vergelijk Panthera) en informatieve website (kunnen er veel een voorbeeld aan nemen).

Afgelopen donderdag vond ik het wat tegenvallen. De eerste kamersessie ging aan Naomi. Helaas werd de sfeer (mijnerzijds) wat bekoeld door haar constante gevraag om meer (geld). Je kent het wel; shall we make it two hours, I can do this, like it, is extra ... Na een dik half uur had ik het eigenlijk wel gezien. Toen ik terugkwam bleek de lokale C&A te zijn gekomen met allemaal leuke kledingsetjes en schoenen, waardoor de bezetting in de centrale ruimte erg mager werd. Na een iets te lange pauze gekozen voor Marlen. Supermeid, maar ook erg bewust van de manieren om extra geld te verdienen. Dit mag ook, maar ik betaal gewoon het liefst wat ik heb gebruikt in plaats van vooraf en menukaart in te moeten vullen. Volgens mij worden de dames goed geïnstrueerd om de klant bewust te maken van de kosten, omdat het afrekenen niet (zoals bij de meeste andere clubs) direct bij de dame is maar bij vertrek.

Fazit; De middag was niet wat ik er van verwacht had. Babylon is een prima club, maar voor mij eigenlijk niet de extra reistijd waard. Als het korter rijden was dan de concurrentie dan had het een streepje voor. Daarnaast zal het voor de liefhebbers van jonge Roemeense dames/meisjes een paradijs zijn ;-).

4. Onderstaande 5 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

hallodaarbenikweer (30 maart 2013),hansdordt (29 maart 2013),MiniME (30 maart 2013),rob45 (29 maart 2013),Wijze grijze (29 maart 2013)

Last Online
    24 januari 2025 @ 15:46
    Discussies
    3
    Thanks
    4

Standaard bezoek babylon 29 maart

afgelopen vrijdag weer eens naar deze club geweest. Het was er weer erg gezellig en geil. Samen met Freude blijft dit een van mijng favourite clubs. MIjn laatste bezoek was al weer zo'n 3 maanden geleden. Er waren dus een hoop nieuwe duifjes. De eerste sessie was met Fely. De sessie was in een woord geweldig. Fely is een lieve meid die op de kamer zeer goed verwend. De tweede sessie was met Marlen. Een lekkere cubaanse. Zij was iets afstanderlijker dan Fely maar deze sessie was zeker Babylon waardig. Verder de dag gevult met gesprekken met andere beren. Al met al weer een zeer geslaagde middag die voor herhaling vatbaar is.

6. Onderstaande leden hebben desmo6682 bedankt voor deze bijdrage:

lustman (31 maart 2013)

Last Online
    31 maart 2023 @ 07:08
    Discussies
    12
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    LUISA : Zou dit de dame zijn die hier reeds beschreven staat maar al weer een tijdje de club verlaten heeft ? Aan de beschrijving voldoet ze wel in ieder geval.
    Nee, het is een andere Luisa

8. Onderstaande leden hebben stano bedankt voor deze bijdrage:

rob45 (31 maart 2013)

Last Online
    30 september 2013 @ 20:18
    Discussies
    2
    Thanks
    45

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    BABYLON WOENSDAG 27 MAART

Het is een andere Luiza...ik heb haar op 23 maart ontmoet, ze was amper 3 dagen aanwezig op de Babylon. Volgens haar heeft ze al ervaring op andere FKKs (PHG en VV)...in ieder geval een allerbeste ervaring wat mij betreft: deze meid is super hot, laat ze echt gaan en ongelooflijk nat en geil (een beetje zoals Kesha, voor wie haar ook kent)

Morgen zaredag ga ik terug op de Bab' en ze staat helemaal boven op mijn lijstje...een ware aanrader!

Last Online
    10 juli 2023 @ 19:50
    Discussies
    0
    Thanks
    25

Standaard

Vandaag voor de 2de naar Babylon geweest, en zal niet de laatste keer zijn.
    Vind het een mooie club, mooie meiden, vriendelijk personeel,goed eten enz, kortom geweldig!!
    Ga er binnenkort zeker weer naar toe.
    Aanrader dus.

Greetz

Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Inderdaad een andere Luisa. De Leffe is nu trouwens 2E per stuk, de rest van het bier nog steeds voor gratis. Donderdag was het angstvallig rustig, vandaar het rondstrooien van vrijkaarten lijkt me zo. Ik vind dat de line up wel een klapje heeft gekregen nu Alexa (+Lori), Kitty en Amalia er even niet zijn... het helpt dan ook niet dat Roxi, Raluca en enkele anderen rond zevenen besluiten ermee te kappen. Maar goed, gelukkig hadden we Doris nog.

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Inderdaad een andere Luisa. De Leffe is nu trouwens 2E per stuk, de rest van het bier nog steeds voor gratis. Donderdag was het angstvallig rustig, vandaar het rondstrooien van vrijkaarten lijkt me zo. Ik vind dat de line up wel een klapje heeft gekregen nu Alexa (+Lori), Kitty en Amalia er even niet zijn... het helpt dan ook niet dat Roxi, Raluca en enkele anderen rond zevenen besluiten ermee te kappen. Maar goed, gelukkig hadden we Doris nog.
    Line up is inderdaad tijdelijk wat minder. Kitty en Amalia zal nog wel meer dan even duren voor die er weer zijn (if zo).

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Line up is inderdaad tijdelijk wat minder. Kitty en Amalia zal nog wel meer dan even duren voor die er weer zijn (if zo).
    Ik heb begrepen dat het met die andere twee ook even kan duren (if so). Amalia komt waarschijnlijk weer terug als de inkomsten in Neby beginnen terug te lopen.

Last Online
    24 januari 2025 @ 20:50
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Inderdaad een andere Luisa. De Leffe is nu trouwens 2E per stuk, de rest van het bier nog steeds voor gratis. Donderdag was het angstvallig rustig, vandaar het rondstrooien van vrijkaarten lijkt me zo. Ik vind dat de line up wel een klapje heeft gekregen nu Alexa (+Lori), Kitty en Amalia er even niet zijn...
    Wie zijn wij om hen hun paar weken vrij te misgunnen. De werkenden opnder ons heben ook wel eens behoefte aan een dag of een paar weken ontspanning, "onze dames" mogen dat van mij ook. Als het mij eens niet uit komt jammer dan. Dames die regelmatig hun rust nemen zijn trouwens in de praktijk ook wel beter, komen steeds als herboren terug.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmo6682 Bekijk bericht
    Verder de dag gevult met gesprekken met andere beren.
    Tja, we gaan natuurlijk niet voor het goede gesprek naar Babylon maar leuk is het wel. Wat dta betreft begint het toch steeds meer op Bernds te lijken. In andere clubs heb je toch een wat hoger afstandelijk patsergehalte. Als je niet toevallig iemand kent is het wat lastiger in contact te komen. Tenzij je natuurlijk vraagt "kom je ok van IJBF" en het antwoord luidt "ja", dan wordt het zo'n dolle boel dat je bijna niet meer aan de dames toe komt. Bernds is natuurljk het ultieme bruine dorpscafe onder de clubs, andere gelegenheden zijn dan weer meer de sjieke "grand-café's" of "lounge clubs". Babylon is eigenlijk noch het eens, noch het andere, Babylon is een beetje een luxere (maar niet te!) variant op de in vele dorpen nog voorkomende combinatie van snackbar/petitrestaurant/dorpscafé waar je voor iets meer komt als een biertje maar toch de cafégesprekken hebt. Tja, en ik ben er eentje van het platteland. GT heeft dan weer het drukke van de sportkantine, soms denk ik van de lokale voetbalclub, soms van de bekakte hockeyclub met brallerige patsers.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Wie zijn wij om hen hun paar weken vrij te misgunnen. De werkenden opnder ons heben ook wel eens behoefte aan een dag of een paar weken ontspanning, "onze dames" mogen dat van mij ook. Als het mij eens niet uit komt jammer dan. Dames die regelmatig hun rust nemen zijn trouwens in de praktijk ook wel beter, komen steeds als herboren terug.
    Sure, ik gun het ze ook van harte... neemt niet weg dat de line up in de club daardoor minder is. Die observatie staat volkomen los van wat ik de desbetreffende dames gun: als ze genoeg verdiend hebben om niet meer te hoeven terugkomen, ben ik ook alleen maar blij voor ze.

16. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal ( 6 april 2013)

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Sure, ik gun het ze ook van harte... neemt niet weg dat de line up in de club daardoor minder is. Die observatie staat volkomen los van wat ik de desbetreffende dames gun: als ze genoeg verdiend hebben om niet meer te hoeven terugkomen, ben ik ook alleen maar blij voor ze.
    Dan zitten we op dezelfde lijn maar soms zijn er reacties op vakanties en vrije dagen die me wat te weinig uitgaan van het welzijn der dames. Maar deze discussie hoort misschien thuis in algemeen geijsbeer: Vakantie voor de dames: Gunnen we het ze of vinden we dat ze voor ons genot altijd aanwezig moeten zijn?

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    45

Standaard

De Leffe is nu trouwens 2E per stuk, de rest van het bier nog steeds voor gratis. Donderdag was het angstvallig rustig, vandaar het rondstrooien van vrijkaarten lijkt me zo. Ik vind dat de line up wel een klapje heeft gekregen nu Alexa (+Lori), Kitty en Amalia er even niet zijn... het helpt dan ook niet dat Roxi, Raluca en enkele anderen rond zevenen besluiten ermee te kappen. Maar goed, gelukkig hadden we Doris nog.
    Klopt niet helemaal, hoor! Leffe is gratis...zolang als Eddy der Cheffe aanwezig is. Er was ook een brede discussie over de betalende of gratis Leffe op de franstalige forum Youppie. Uitleg: toen der cheffe met vakantie was een paar weken geleden, vondt er een soort putsch plaats en het personeel had ineens besloten om de Leffe te doen betalen. Toen wij dit aan Eddy vertelden was het snel opnieuw "in ordnung". Dus, als er een probleem ontstaat wat de Leffe betreft, niet aarzelen om beroep op der cheffe te doen.

En wat de line up betreft, ik was op de babylon aanwezig op zaterdag 6 april en geloof mij, het was behoorlijk riant en de sfeer was die van de grote dagen: Gina, Katharina, Doris natuurlijk, de drie hongaarse schonen Bogy, Reni en Rebecca (ex-jenny) opnieuw aanwezig, Maya natuurlijk, Jasmin, Ani en Ariana...mijn drie vrienden en ik hebben allemaal vol van deze dag genoten! Persoonlijk ben ik 4 keer naar de kamer geweest (Lisa.De Jasmin.Ni Luiza.Ro Gina.Hu ) Maar goed, Alexa, Lori en Kitty zijn uiteraard altijd welkom :-)

19. Onderstaande 2 leden hebben Mitchi68 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 april 2013),vrije jongen ( 9 april 2013)

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitchi68 Bekijk bericht
    [...] en Rebecca (ex-jenny) opnieuw aanwezig,
    huh

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitchi68 Bekijk bericht
    Klopt niet helemaal, hoor! Leffe is gratis...zolang als Eddy der Cheffe aanwezig is. Er was ook een brede discussie over de betalende of gratis Leffe op de franstalige forum Youppie. Uitleg: toen der cheffe met vakantie was een paar weken geleden, vondt er een soort putsch plaats en het personeel had ineens besloten om de Leffe te doen betalen. Toen wij dit aan Eddy vertelden was het snel opnieuw "in ordnung". Dus, als er een probleem ontstaat wat de Leffe betreft, niet aarzelen om beroep op der cheffe te doen.

En wat de line up betreft, ik was op de babylon aanwezig op zaterdag 6 april en geloof mij, het was behoorlijk riant en de sfeer was die van de grote dagen: Gina, Katharina, Doris natuurlijk, de drie hongaarse schonen Bogy, Reni en Rebecca (ex-jenny) opnieuw aanwezig, Maya natuurlijk, Jasmin, Ani en Ariana...mijn drie vrienden en ik hebben allemaal vol van deze dag genoten! Persoonlijk ben ik 4 keer naar de kamer geweest (Lisa.De Jasmin.Ni Luiza.Ro Gina.Hu ) Maar goed, Alexa, Lori en Kitty zijn uiteraard altijd welkom :-)
    Tja, dan moet je toch wat beter kijken. De prijslijst op de bar geeft aan dat Leffe nu 2E is. Dat Eddy daar zelf niet moeilijk over doet, zie je bij de vodka ook wel eens. De Cheffe was donderdag trouwens maar kort aanwezig, dus ik had voornamelijk met Lena te doen. Op donderdag ging een hele trits dames (waaronder Roxy en Raluca) om 7 uur al naar huis en Ariana liep de hele dag alleen in kleding rond. Maya kwam om 9 uur binnen en had stammies in de rij staan... best aardig hoor, maar vaak veel beter geweest.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Als een Mongol in Babylon

Afgelopen donderdag ben ik mijn eerste zaadjes van de lente gaan verspillen – een dagje voor Lulo en Arabella dus – en ik kon me geen betere plek indenken dan bij den Eddy. Toen ik de eerste keer langs reed, leek het me behoorlijk druk… maar toen ik na hotelletje inchecken ook echt naar binnen ging bleek het tegendeel het geval: erg rustig deze hele donderdag; meteen duidelijke waarom er zo met vrijkaartjes wordt gestrooid.

Ik had zelf een kaartje van elders… wegens gebrek aan zwarte inkt, leverde ik een blauw-word-knip-plaksel in, welke zonder problemen werd geaccepteerd. Beneden kwamen de perfecte tietjes van Ariana langsstuiteren, maar helaas bleek de spijkerbroek die ze eronder aan had een slechte voorbode te zijn. Op zich wel leuk dat je hier altijd wel een paar meiden half in pyjama of normale kleding ziet rondhuppelen, maar Ariana heeft de hele dag niet gewerkt (hoewel ik haar wel een keer of 4 heb zien lopen; en natuurlijk ook wat shoppen tussendoor).

Eerst wat gegeten en gewellnesst. Eten was ok, maar ik ben het hier wat beter gewend. Ook wel logisch met de wat lagere aantallen mensen. Sauna was lekker, maar de whirlpool gewoon koud. Later werd het water nog vervangen, dus misschien dat de temperatuur toen ook wat bij is getrokken. Het grootste nieuwtje is dat de Leffe’s nu twee euro kosten… Lena meldde dit netjes toen ik bestelde, dus maar naar Kolsch geswitcht. Voor die prijs wilde ik er later nog wel eentje nemen, maar tegen die tijd vulde Lena al ongevraagd mijn Kolsch aan. Ik lees nu dat Eddy anders zegt, maar er stond toch een duidelijke prijslijst.

Dan de meiden. Ik wist al dat enkele favorietjes er eventjes (?) niet zijn en het was toch een beetje een gemis. Tussen de 25 aanwezige dames zaten best wat meisjes die ik wilde proberen (Raluca en Roxy bv)… maar de guitige blik van Amalia, de stralende oogjes van Kitty en de geraffineerde aanraking van Alexa zouden een welkome aanvulling zijn geweest. Gelukkig was Doris er wel.

Bij de koffie kwam ik meteen ‘Sjago’ Lara tegen, die ervan overtuigd is dat ik veel vaker naar Planet Eden ga (eg nie!) en wilde weten hoe het met enkele meiden daar ging (‘kinderen’ in haar worden). Ik blijf haar grappig vinden, al zal niet iedereen die mening delen. Tussen de vele ‘schuchtere’ lachjes van andere dames door kwam Mona Lisa gewoon vrolijk op me liggen, met de mededeling dat Eddy zijn ‘kunst’ veel te slanke dames weergeeft om haar naam waard te zijn (een juiste inschatting). Leuke vrouw, maar niet binnen mijn boekingsspectrum.

Op een gegeven moment maakte Doris wat vreemde gezichten naar me, omdat ik kennelijk wat verveeld over kwam. Even gaan kletsen en Lara kwam er al snel bij… waarbij ze wederom ontevreden was met mijn nationaliteit en stelde dat ik niet met haar zou kameren, omdat ik van ‘lieve’ types houd. Typisch dat ze dan toch wat pissy was toen ik dit met mijn kamerkeuze bevestigde.

Ik was ervan overtuigd dat Doris zich ons bezopen half uurtje (van mij dan) een aantal maanden terug niet meer herinnerde; maar dat sprak ze stellig tegen, anders had ze toch geen oogcontact gezocht. Nou ja, op een bankje een tijdje tongzoenen en de kamer numero uno… de kamer waar het altijd lang duurt.

Op de kamer is Doris wederom een schatje met veel tongzoenen en knuffelen. Vingeren laat ze niet toe wegens nageltjes, zei ze terwijl ze mijn vingers pakte… om op te merken dat deze wel netjes geknipt waren (as always baby!), maar nog steeds liever niet dus. Lekker prutsen, met tussendoor nog een hele behoorlijke pijpbeurt die - zeg maar - de gehele omgeving besloeg. Na nog een hoop zoet geneuzel, kwamen we dan tot haar sterkste wapen (waar ik de vorige keer niet eens aan toe ben gekomen!): een potje neuken. In amazone super, met de juiste heupbewegingen en tempowisselingen. Veel knuffelen en zoenen ook erbij en ik liet haar zeker een minuut of twintig het werk doen. Even uitpuffen en voorzichtig vroeg ze om een wissel; lekker in lepeltje lepeltje verder geneukt tot het rubbertje vol was. Nog een tijdje knuffelend gekletst over wezenlijke zaken en beneden stonden zomaar drie naampjes op mijn kaartje… is toch niet nodig voor een eerste kamergang. Leuk hoor die Babylon vrijkaartjes, maar over het algemeen is het voordeel er na de eerste zimmer weer doorheen gejaagd.

De aftersales van Doris zijn naar Babylon maatstaven tamelijk zwak. Als je in de buurt bent kun je af en toe wat woordjes wisselen, maar ze zoekt het in zijn geheel niet op… terwijl daar in die lege kamer toch meer dan genoeg mogelijkheden toe waren. Een beetje vreemd dat je meer zit te geinen met haar ‘vriendinnen’ Kim en Julia, dan het meisje waar je eerder anderhalve uur mee gekamerd hebt.

Lang leek het erop dat dit mijn enige kamergang zou blijven. Tijdens mijn ‘herstelperiode’ merkte ik namelijk een volledig geklede Raluca op… en ook Roxy zou na kamerafhandeling niet meer ten tonele verschijnen (net als nog een paar anderen, waaronder Lara)… tja dit was dus rond zevenen. Voor het geringe aantal gasten (af en toe echt alleen in de bar) nog meer dan genoeg meiden, maar nou net de dames die interessant waren stopten ermee. Wel nog veel lol getrapt met de eerder genoemde vriendinnen van Doris en het Hongaarse klasje onder leiding van Reni. Heel gezellig maar niet om te gaan neuken. Lena bleef ook komen met de Kolsches; om de een of andere reden leuk om haar aan het werk te zien: inmiddels ‘middle management’ en andere thekes aansturend en optredend als knuffelmama voor de meisjes. Het zal er mee te maken hebben dat mijn allereerste Babylon bezoek ook haar eerste werkdag was.

Rond een uurtje of negen verscheen een (voor mij) onherkenbaar goedgeluimde Maya ten tonele; weinig ijskonijnigs aan. Volgens mij had ze wat vaste gasten die op haar wachtten, want ze ging redelijk direct op haar doelen af. Met een van die gasten gaven ze nog een uitgebreide show weg: pijpen, vingeren, beffen, etc … en allemaal met toeschouwers in gedachten leek het wel… jammer dat er maar 3 kerels waren en een bultje dames die verkondigden dat dus ‘never’ te zullen doen (Doris’ words).

Inmiddels tamelijk bezopen, was er een aanleiding waarom Julia (blonde Moldavische met nauwelijks tieten, die claimde Russische te zijn) mijn handdoek weg trok en ik daar dus een minuutje in mijn blote snikkel stond. Nog wat gedans (of whatever) en op de een of andere manier iets later een tong in mijn bek. Helemaal niet de bedoeling, maar ja ‘whaddayagonnado’.

Zoals de meeste Babylon bezoeken, eindigde het weer met een bezopen kamergang (zelfs zonder Leffe dit keer). Tongzoenen is er wel… maar of zij kan er niks van, of ik niet… in ieder geval wel eens beter gebekt (grappig dat het later in de bar een stuk beter ging). Oraal kon ze haar aangenomen persona dan weer helemaal waarmaken: Academy Oralski Certfied. Vingeren een no go (0/2 in Babylon toch een unicum) en neuken was ok, maar niet in mijn staat. Toch nog wat rondfladderende visjes eruit gekregen en weer afgetaaid… herhaling niet echt waarschijnlijk denk ik.

Qua aftersales een heel ander verhaal dan vriendin Doris… lees dat ik de resterende drie kwartier tot sluitingstijd aan de bar zat met haar in mijn armen… en dan nog een minuut of twintig daarna. De enige onderbrekingen waren een poging om Russische muziek op te mogen zetten (Lena says no!) en een spelletje ballonnen volleybal… dit laatste is kennelijk seksueel getint, want ze zei plagerig dat ze het als extra ging noteren (terwijl ik haar hoofdschuddend nakeek). Maar goed de rest van de avond haar zitten bepotelen, al denk ik dat ze voornamelijk zo close was omdat ze wat van mijn bier wilde jatten. Lena keek me enkele keren wat hoofdschuddend aan (ze heeft onbedoeld toch nog een verleidelijke blik zeg)… maar het was niet alsof ik er iets over te zeggen had. Dat er nog de nodige tongzoenen werden uitgewisseld lijkt me vanzelfsprekend.

Rond sluitingstijd werd me gevraagd de rekening te settelen. Lena vroeg om 250 euro en als een grijnzende mongol, betaalde ik wat werk verlangd. Als de fokking Hollander die ik ben.

Mijn pilsje nog opdrinken duurde wat lang, omdat ik constant een tong in pyjama in mijn bek had. Ook na omkleden kreeg ik nog in de deuropening een paar laatste tongzoenen… zou ik ook doen bij mijn baas als ik zonder reden dubbel betaald kreeg

. Al met al ok, maar ik miste toch wat meisjes… en dat de (vermeende) toppers vroeg vertrokken hielp ook niet echt.

23. Onderstaande 12 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 9 april 2013),Ascari ( 9 april 2013),Badslippers ( 9 april 2013),bergm550 ( 9 april 2013),hansdordt ( 9 april 2013),lustman (10 april 2013),MiniME ( 9 april 2013),noglangnietuitgewandeld ( 9 april 2013),rob45 ( 9 april 2013),trigootje (10 april 2013),Wijze grijze ( 9 april 2013),X_tofke (10 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Standaard Bunnyparty Babylon (5-4)

"Is it a kind of dream, floating out on the tide.
    Following the river of death downstream.
    Oh, is it a dream?

There's a fog along the horizon, a strange glow in the sky,
    And nobody seems to know where you go,
    And what does it mean? Oh, is it a dream?

Bright eyes burning like fire.
    Bright eyes. How can you close and fail?
    How can the light that burned so brightly
    Suddenly burn so pale? Bright eyes."

Niet alles wat deze racebeer als muzikale begeleiding gebruikt komt via de autoradio binnen, Bright Eyes kwam van een film die ik via mn nieuwe hd-recorder zat te kijken op de zaterdag na mn Babylon-bezoek, waar de zogenaamde Bunny-party werd gehouden. De versie van Art Garfunkel is de meest bekende, maar de schrijver ervan is Mike Batt. Die nam het nummer zelf ook nog eens op, wat met zijn iets lagere stem een net zo mooi resultaat opleverde. Anyway, binnen was het vrijdagavond aardig druk. Veel Duitsers (paar collega's van FC onder andere), een paar Fransen, paar Belgen (zowel Vlaams als Waals) en ook aardig wat vrouwelijk schoon. Vrijkaartje inwisselen en omkleden. Helaas zag ik Precieuse en Iman vandaag niet, maar Maya herkende ik wel. Een andere Afrikaanse dame probeerde me bij binnenkomst gelijk te schaken, maar ik had honger gekregen en besloot daar eerst aan toe te geven. Volgens mij was dat Jasmin waar Foefel al over vertelde, en deze racebeer is haar daarna helaas steeds misgelopen. Ik zat een tijdje met een paar Duitsers te kleppen en de boel wat in de gaten te houden. Het viel me op dat Maya zich een beetje buiten de festiviteiten ophield, dus toen het wat rustiger werd en ze op de bank kwam zitten ben ik haar eens op gaan zoeken. Het is zowat een jaar geleden, maar ze wist nog wie ik was. We hadden eigenlijk maar weinig woorden nodig om tot een vergelijk te komen en zochten na wat geknuffel een kamer op. Het werd een ouderwets onthaaste opening met veel geknuffel en gezoen en ik moest een paar keer ingrijpen toen haar bloasmeziek me iets te machtig dreigde te worden (druk stond weer eens te hoog). Uiteindelijk in missio klaargekomen en een mental note gemaakt haar de volgende gelegenheid eens later op de dag mee te neme. Ouderwets goede service, dus had ik later ook een ouderwets deuntje in mn hoofd.

Beneden was het even bijtanken geblazen en eens kijken wat voor een capriolen de dames en beren allemaal uithaalden. De bardame van dat moment stond een paar keer vrolijk mee te dansen, Fkk-fan viel weer eens op zijn barkruk in slaap en deze racebeer zat wat te dubben wie nu mee te nemen. Ik blijf uiteindelijk aan een Roemeentje hangen wat me bekend voorkomt, maar toch niet kan thuisbrengen. Het zal die grote tattoo zijn waar ze mee pronkt. Ze bevestigde dat ze in Eden gewerkt heeft en dat ze me daar nog van kende. Blast, is het gewoon Elli! Ze probeert me in een trio met Vicky te trekken, maar daar heb ik geen zin in en als ze aanhoudt krijgt ze een ultimatum: eine oder keine. Da's voor haar duidelijk genoeg, dus we zetten de rest elders voort. Het is al een tijd geleden dat we elkaar in Eden troffen, maar ik kan nu teruglezend maar weinig verschil met toen ontdekken. Bloasmeziek is prima, zoenen ook en ze probeert me weer behoorlijk af te maken in cowgirl met die heuptechniek van haar. Einde van een lekkere sessie kwam er in doggy, de telegraafsignalen van OMD negeerde deze racebeer: sos, sos, BAM!

Oef, daarmee was het wel klaar dacht deze racebeer zo. Laatste koffie, omkleden, afrekenen en wegwezen. Komende zaterdag komen we hier weer terug. In de auto WDR Zugabe op, waar men herinneringen aan "Frontal" ophaalde, een leuk discussieprogramma van vroeger. Het pakkende gitaarriffje is eigenlijk het enige wat me er ooit van bijbleef. En ik kwam er op zaterdag na mn bezoek achter dat dezelfde meneer die Bright Eyes schreef, Mike Batt dus, ook daar zijn vingers in had, want het kwam uit een nummer van zijn CD "Schizophrenia": Ride to Agadir. En zo is de cirkel weer rond.

"Although they were waiting, and they were fifty to our ten
    They were easily outnumbered by a smaller force of men
    As the darkness was falling. They were soon to realize
    They were going to relieve us from our godforsaken hides
    They were going to relieve us from our godforsaken hides "
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

25. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (22 april 2013),hansdordt (10 april 2013),lustman (10 april 2013),rob45 (10 april 2013),satanic surfer (15 april 2013),trigootje (10 april 2013),vrije jongen (10 april 2013)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    45

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht

Blast, is het gewoon Elli! Ze probeert me in een trio met Vicky te trekken, maar daar heb ik geen zin in en als ze aanhoudt krijgt ze een ultimatum: eine oder keine.
    Er is geen Vicky op de Babylon...het gaat blijkbaar over Roxy. Een trio vorstellen met haar is een grote klassiek bij Elli. Ih heb het wel eens geprobeerd...in de kamer beneden, mat de 3 spiegels, het was de moeite echt waard! Ik heb zo rechstreeks kunnen vaststellen dat Elli veel beter is met het kussen en vooral, met het pijpen... :-)

27. Onderstaande leden hebben Mitchi68 bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer (15 april 2013)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    45

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    huh
    Jenny.Hu was op de Babylon aanwezig in de zomer 2012. Zij was even verdewenen, maar is nu terug, wel met een andere naam, Rebecca. Gewoonlijk doen ze dat als ze van FKK veranderen...het was blijkbaar te eenvoudig om dezelfde naam opnieuw te pakken :-)

Er is momenteel jammer genoeg geen foto's van haar beschikbaar, maar geloof mij, zij is beeldschoon en heeft fantastische maten...en haar ogen kan niemand koud laten. Absolute GFE, zeer teder, een echte aanrader volgens mijn maat die haar zaterdag anderhalfuur geboekt heeft (ik moet togeven dat ik nog niet naar de kamer ben geweest, maar het zal niet lang duren....)

http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/224.php

Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Standaard

Er is geen Vicky op de Babylon...het gaat blijkbaar over Roxy.
    Klopt, de naam Vicky herinner ik me nog uit Eden tijden, maar volgens mij is Roxy een stuk langer en met donkerder haar.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Babylon, wat zal ik zeggen. Ik doe dit nu dik 2 jaar en heb al eens een vrijkaart van deze club gewonnen. Helaas was dat in de begin periode en ik vond het maar helemaal niks dat ik alleen een handdoek om moest doen. Dus heb ik het toen laten lopen. Dankzij het lot kreeg ik een tweede kans en ik heb niet lang gewacht dit keer. De info in de FAQ betreffende de plaats Elsdorf, mag deze uitgebreid worden met Bergheim, want er bestaat ook iets van Elsdorf, Koln. Maar dat ligt een stukje verderop. Gezien het tijdstip van vertrek kwam ik dus in een file terecht, een stuk binnendoor was weer eens iets anders. Maar we blijven rijden, richting FKK Saunaclub Babylon. Gezien de kleur van de site en niet de mogelijkheid hebben voor de ambiance te bekijken, had ik een totaal verkeerd beeld van de club. Ik dacht aan oubollig, ouderwets, afgeleefd etc. Maar wat was het nu, een super veredelde grote huiskamer met veel kamers en wellness. Heel erg vriendelijk personeel, en ik kreeg en rondleiding van blonde Julia.
    Toch nog steeds vreemd om daar stoer proberen te staan in mijn handdoek, maar het toch geen zin. Er waren veel "Fest Kunden" en in de kleine ruimte viel je zo op. Helaas animeren de dames niet, of Carlitos moest gewoon wat ontdooien. De eerste 2 uurtjes wat rond gekeken om daarna aan de Roemeense tafel toe te slaan. Ik kon niet kiezen voor de eerste ronde, maar de vriendelijkste was Roxy, terwijl eigenlijk Ariana mijn eerste keus was.

Roxy, wat zal ik zeggen, het gaat bijna naar een "PLORK" Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop. Maar dat is overdreven, maar wel een ontzettend prachtig lichaam. Als ik me nu van te voren had ingelezen, dan MOEST Roxy mijn eerste keus zijn, want dat is dus een echt service kanon. Tongzoenen: ze stopt gewoon niet (ADHD), lichaam: je kunt er niet vanaf blijven, tanden: moet je niet naar kijken, blauwe ogen: heb ik niet gezien. Ik ben niet zo'n neukerd dus ze heeft me zeker 25 min. gepijpt, maar dat was op zo'n hoog niveau, zeker voor een Roemeense. Pijpen was zeer gevarieerd, DT was pijnloos en niet te vaak, ballen likken met variaties TOP, tepels likken een tien met een griffel.
    Ik wilde niet neuken, maar kon het niet laten. Mijn standaard 3 standjes gedaan, en in een FT afgemaakt. Wat een meid, 20 jaar (sinds febr.) en zo'n service geven, zelfs anaal kon, maar niet met mijn lul.
    Ze loopt naar de theke en schrijft daar de tijd en de extra's op, ik was benieuwd naar haar eerlijkheid want het was meer dan een uur.

Douchen en eten, voor de innige mens was het niet geheel slecht. Maar we zijn verwent in Magnum en PSR, maar beter dan VV en ACA.

Mijn tweede dame voor die dag was Katharina, een 28-jarige Roemeense, komt gereserveerd over, straalt wat meer klasse uit, ik dacht dat ze heel goed zou kunnen zoenen maar dat viel tegen. Maar toch de klus geklaard met alleen pijpen en een FT. Babylon is wel de club met het beste service niveau.

Rebecca bood haar diensten aan, maar ik had mijn zinnen gezet op Ariana. Hoewel ik mezelf heel goed moest beheersen om Rebecca te weigeren, maar ze was Hongaars en daar heb ik nog NOOIT een goede van gehad, maar ga daar maar staan met een mooie Hongaarse met een prachtig gebit, iets wat me wel heel erg opviel.

Het was weer niet slim van me om niet van te voren te vragen hoe laat de tent dicht ging, om fucking middernacht!, maffen. Ze kunnen daar zoveel meer geld verdienen als ze daar minimaal een uurtje aan plakten. Dus om 23.30 uur Ariana aan de arm gepakt en naar de kamer achter de gokkasten vertrokken, ook haar "echte" slaapkamer.
    Maar deze had een bank, daar ben ik dol op en daar hebben we dus tot sluitingstijd alle tijd volbracht. Maar 30 minuten zijn bij Ariana net voldoende om alleen haar lichaam te verkennen, dus hier komt een vervolg op.

Babylon, een club die me 1000% mee valt. Ik ga volgende week misschien weer terug....

31. Onderstaande 8 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (12 april 2013),duivenmelker (22 april 2013),hansdordt (12 april 2013),lustman (13 april 2013),Mitchi68 (12 april 2013),satanic surfer (15 april 2013),vrije jongen (14 april 2013),Wijze grijze (12 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Discussies
    5
    Thanks
    253

Standaard

Afgelopen donderdag deze club bezocht met dank aan het forum voor het vrijkaartje!

Omstreeks 12.00 uur ben ik gearriveerd in Elsdorf. De kleine parkeerplaats was redelijk vol. Na overhandiging van het vrijkaartje aan de aardige thekedame kreeg ik een sleutel en twee handdoeken.

Na het omkleden en douchen naar de clubruimte boven gegaan en eens rondgekeken. De muziek was niet te hard en dat vind ik prettig.

Er waren ca. 20 jonge meisjes (leeftijd tussen 20- 30 jaar) die optisch heel goed te noemen. De meerderheid waren van Romeinse komaf. Wat uiterlijk betreft zitten er knappe meisjes bij. Dus wat meisjes betreft: mooi en voldoende in aantal.

Volgens een Franse collega beer is de circulatie van de dames in Babylon erg hoog, dames komen en gaan.

Het aantal beren in het begin van de middag was laag: stuk of 8. Er werd die middag behoorlijk veel Frans gesproken door beren vanuit Wallonië, Noord Frankrijk en Luxemburg gezien het feit dat Babylon een makkelijk bereikbare club voor hen is. Later in de middag kwamen wat meer beren.

De sfeer was gezellige en informeel: Babylon is een club waar je makkelijk een andere beren ontmoet voor een praatje.

Het eten smaakte goed en was er meer dan genoeg aanwezig en werd gedurende middag regelmatig bijgevuld. Het voordeel is dat je kunt eten wanneer je wilt en niet in een rij hoeft te staan wachten.

Na een tijdje kwam ik tegen Raluca. Een vriendelijke slanke jonge dame van 20 jaar met half lang bruin geverfd haar. Na een praatje (spreekt gebrekkig Engels) bleek ze Roemeens te zijn. Op de kamer deed wat ze moest doen en niets bijzonder. Het kussen was redelijk, het pijpen was kort en matig. Haar Pussie aanraken was lastig omdat overgevoelig was. Na 15 minuten wilde ze reeds neuken. In totaal ben ik 20 minuten met haar in de kamer geweest.

Opmerkelijk, op die dag (tijdens mijn verblijf van 12.00 uur tot 18.00 uur) heb ik geen voorspel in de clubruimte gezien!

Al met al was het een leuke dag, zeker voor herhaling vatbaar.

33. Onderstaande 7 leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (16 april 2013),Dolfie (15 april 2013),koosje12 (14 april 2013),Megaboob (14 april 2013),MiniME (14 april 2013),rob333 (14 april 2013),Wijze grijze (14 april 2013)

Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Babylon, 13 april 2013

Eenmaal eerder was ik in Babylon, weliswaar niet direct mijn club, maar zeker niet slecht, reden waarom ik me inschreef voor de tombola.

Dit keer had ik het geluk aan mijn zijde, en een vrijkaartje viel mij ten deel, waarvoor dank.
    Op een ander forum had ik me ook ingeschreven, en ook daar behoorde ik tot de gelukkigen.
    ik verwachtte echter niet 2 keer in een kort tijdsbestek naar Babylon af te reizen, en dus stelde ik een vrijkaart ter beschikking aan een bevriende beer, zodat we enerzijds weer samen op pad konden gaan, en we anderszins beiden in elk geval wat aanspraak hadden in de voor ons beiden relatief onbekende club.
    Het bleek dat Lustman die dag zijn verjaardag vierde in Babylon, wat een extra "dimensie" aan de dag zou kunnen geven (en dat ook zeker deed, in absoluut positieve zin).

Ik draaide omstreeks 14:30 de Oststrasse in, maar had wat problemen met het vinden van een parkeerplaats.
    Na enkele malen op en neer te hebben gereden kwam er eindelijk een parkeerplaats vrij, kon ik mijn bolide vlak voor de deur parkeren, en maakte me op voor een dagje Babylon.

De ontvangst was uitermate kil, een"hallo" kon er niet vanaf, het enige dat ze vroeg was "Name ?".
    Ze bekeek het printje van de vrijkaart, smeet 2 handdoeken op de balie en sprak de volgende gast aan.
    Gelukkig kende ik de weg in de club nog, en ik zocht de kleedkamer op, waar ik mijn spullen opborg, en de te kleine Hessendress omknoopte.
    (ik vroeg nog naar een grotere handdoek, maar dat verzoek werd geweigerd).

Een relatief negatief begin van de dag dus, maar ik wilde me niet uit het veld laten slaan.
    Al snel ontdekte ik de bevriende beer, kletste wat met hem en andere beren, en bekeek de aanwezige meiden.

De berichten op het forum zijn zeer positief wat betreft het serviceniveau van de meiden.
    Aangezien ik echter geen meiden kende, ging ik af op de optiek van de dames.
    Het viel nog niet mee om een dame te kiezen, aangezien 98% van de meiden me niet kon bekoren.
    De service van de meiden zal wellicht goed zijn, maar optiek is voor mij ook zeer belangrijk.

Eigenlijk was er maar 1 meid waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden, en dat was Roxy.
    Uiteindelijk ben ik met haar op de kamer geweest, en ik moet zeggen dat het de beste kamersessie was die ik dit jaar heb gehad.
    Qua service werkelijk fenomenaal.

De rest van de avond het ik verbracht met kletsen, bubbelen, wat eten en wat feesten.
    De sfeer zat er goed in, en het was dan ook een leuke avond.

Tot een tweede sessie is het niet gekomen, omdat er simpelweg geen meid rondhuppelde waarvoor ik echt warm liep.

Het feest van zaterdag was zeer zeker goed, maar behoudens een feestje of een vrijkaart zal ik Babylon niet vaak bezoeken.

Het serviceniveau van de meiden zal er wellicht beter zijn dan in de wat vaker door mij bezochte clubs, de optiek van de meiden is dat echter beslist niet.
    Het totaalplaatsje valt daarmee toch in het voordeel van GT en LR uit.

ik wil YBF nogmaals bedanken voor het vrijkaartje, al was het maar omdat ik zo een onvergetelijk uurtje met Roxy heb gehad.

35. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (16 april 2013),Dolfie (15 april 2013),lustman (15 april 2013),Megaboob (16 april 2013),satanic surfer (15 april 2013)

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

13-04-13 werd de Lustmanparty in Babylon gevierd. Een perfecte gelegenheid deze gezellige club nog eens te bezoeken en er gelijktijdig een social event van te maken.

Tegen 14:00 uur gearriveerd en de aanblik van al dit naakte vrouwelijk schoon deed Wijze Stijve weer eens steigeren. Eerst maar eens douchen en dan een hapje eten. De inwendige mens dient per slot van rekening ook gesterkt te worden. Echter naast de sauna werd ik al afgevangen door een van de Afrikaanse dames en voor ik het wist, lag ik er al naast op een stretcher en waren we in een interessant gesprek verwikkeld. Vandaar dat ik pas tegen 15:00 uur met rammelende maag bij de eerste aanwezigen verscheen. Ik kon Dupke, Boy69, Civikske en JeanK echter geruststellen: ik had nog niet gekamerd.

Dat zou echter niet al te lang op zich laten wachten. Ik kon m’n ogen niet van een langharige blonde getailleerde superslanke gespierde tiener afhouden. Optisch paste ze meer dan 100 % in de Wijze-Grijze Girlscategorie. Het was Ariëlle

Naam : Ariëlle
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd :28 ! (als je haar ziet geloof je het niet)
    Haarkleur/-lengte : Blond uit een potje. Krullend (na het douchen: sluik) tot halverwege de rug.
    Lengte dame : 1,73 mtr
    Postuur/Cupmaat : skinny, 43 Kg maat 30/ strakke A-cups
    Tatoeages/Piercings :
    Service: PZC/ NMC/ 69/TZ/ EL
    Voordelen: Absolute sixpack body. Perfecte optiek. Intelligente sex
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek: Zeer lieve servicegerichte meid
    Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Met Ariëlle moest dringend kennis gemaakt worden. En aan de bar bleek ze al een zeer aangename gesprekspartner te zijn. Omdat de muziek daar toch wel een beetje bij een gesprek hindert, stelde Ariëlle voor om naar de grote bank te verkassen. Uiteraard werden daar na verloop van tijd al eerste tedere TZ uitgewisseld. Aangezien het gesprek nogal persoonlijk werd, verkasten we naar de bioscoop. En daar bleek dat deze meid een ongelofelijke achtergrond heeft en heel wat in haar mars heeft. Voor wat betreft haar kamerkwaliteiten had ik geen enkel idee, maar alleen al op grond van de chemistry tussen ons en zeker vanwege haar stunning optics, moest het met haar gaan gebeuren. Dus toen een kamer vrij werd, gingen we voor het echte werk.
    Ariëlle’s lichaam is een echte hardbody. Ze zat helemaal op mijn golflengte en dat bleek ook tijdens het PZC. Met haar sprekende ogen wist ze precies m’n gevoelige snaren te raken. Haar vragende tevreden blik was het waard om ingelijst te worden, toen ik liet blijken hoe perfect ze bezig was. Bovendien hing naast het bed een grote spiegel en Ariëlle showde gewillig haar kleine strakke spleetje. Dat moest gebeft worden. Dus snel in 69 gewisseld. Ariëlle laat zich heerlijk likken en hiermee kun je heel goed de intensiteit van haar pijpkunsten sturen. Tijdens het likken in 69 was ik getuige van haar orgasme. Ik zag gewoon haar poesje en sluitspier ritmisch samenknijpen en tegelijk voelde ik haar tongactiviteit om Wijze Stijve verhevigen en daarna verslappen.

Tijdens het aansluitende neuken ging ze langdurig in cowgirl op me zitten en deed werkelijk alle moeite om me te laten komen. Ondertussen keek ze me met een superieure blik aan. Zo op een manier van: jij hebt mij laten klaarkomen, nu ga ik jou laten klaarkomen. Dit zou een machtsspel worden. Supergeil, want dit soort mindgame met een topvrouw is enorm erotisch. En hiervoor was ik bij Ariëlle aan het juiste adres. En daarbij nog eens die toplooks. Zaaaaaaaaaalig.
    Een ander mooi moment was om haar al tongzoenend in missio te nemen. Daarna ging ik op m’n knieën zitten en tilde haar 43 kilo wegende body onder haar billetjes op en hield haar voor Wijze Stijve. Hierdoor moest zij haar buikspieren aanspannen en zag je duidelijk haar sixpacks en hoe strak ze in haar vel stak. Allemaal geen probleem voor Ariëlle. Ondanks haar fragiele lichaam gaat ze goed mee en kan ze veel hebben.
    Bij mijn orgasme bleef ze heerlijk met haar tongetje over Wijze Stijves kale muts polijsten. Just the way I love it most.
    Jullie kunnen gewoonheidgetrouw punten van mijn waardering aftrekken, maar voor mij zorgde deze ideale combinatie van looks, mental chemistry en fysieke kwaliteiten voor een welgemeend Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Het feest was inmiddels in volle gang en de sfeer zat er goed in. Om een beetje een idee van de sfeer te geven, wil ik vermelden dat Foots op een gegeven moment een meid uitdaagde samen met hem op de centrale ronde bank een rondje publieke actie te doen. De meid liet zich niet kennen en een grote kring van meiden en bezoekers sloeg het tafereel gade. De meid stopte echter op een gegeven moment en ze wilde Foots ontvoeren naar de kamer. De omstanders waren het er niet mee eens en de meid werd er niet echt gelukkig van. Foots verloste haar uit haar lijden en beiden gingen naar boven.

Later op de avond was ik nog wel toe aan een afsluitende sessie en ging nog eens op jacht en onderzoek uit. Dat gaat heel makkelijk hier in Babylon. Na hier en daar een praatje gemaakt te hebben trof ik uiteindelijk Feli(citas)

Naam : Feli(citas)
    Nationaliteit/Taal : Iraans/ perfect Duits
    Leeftijd : 22?
    Haarkleur/-lengte : Zwart, licht krullend tot schouders.
    Lengte dame : 1,73 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 60 Kg, maat 34/ B-cups
    Tatoeages/Piercings :
    Service: PZC/ NMC/ 69/TZ/ EL
    Voordelen:
    Nadelen: Een bitch achteraf. Probeerde akkefietje met de tijd uit te halen.
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Ik heb me lekker door haar laten inpalmen. Daar was helemaal niets mis mee. Uiteraard werd dit in de bioscoop vervolgd en uiteindelijk op de kamer bekroond. Gewoon lekker en puur met een bijzonder detail. Ik had mijn glas mineraalwater met ijsklontjes meegenomen naar de kamer. Feli had op een gegeven moment dorst en dronk ervan. Toen ze daarna doorging met pijpen, had ze een verrassing in petto. Ijsklontje in de mond. Surprise, surprise, hier was ik totaal niet op bedacht, maar ik vond deze kinky twist wel lekker. Gelukkig had ik veel ijsklontjes in m’n glas, dus dat werd een aardige toevoeging van de PZC activiteit.
    Jammer alleen dat Feli achteraf meende een akkefietje met de tijd te moeten uithalen. Ik had haar gevraagd aan te geven wanneer het half uur bijna om zou zijn. Dus daarna inderdaad gefinisht, maar volgens haar hadden we de tijd met 10 minuten overschreden. In mijn perceptie zeker niet, maar soit. We gaan zien wat er gebeurt. Feli gaf inderdaad aan dat ze maar een half uur zou schrijven. Dit herhaalde ze zelfs toen ik met haar naar mijn kaartje bij de receptie liep. Mooi, geen probleem dus. Ware het niet dat ik een kwartier later samen met Lustman, Foots en Sfinx sta te praten, als de Thekedame er opeens bij komt en met Lustman overduidelijk over mij begint te praten.
    “Hé hallo? Gaat het over mij?”
    “Oh, sprichst du Deutsch?”
    “Nou, zeg het maar.”
    Blijkt dat Feli de Theke had opgezadeld om de tijdsdiscussie met mij nogmaals aan te gaan. In plaats van rechtstreeks met mij te praten, wilde Feli op een sneaky manier de Theke de kolen uit het vuur laten halen. Zeer zwak en bij voorbaat kansloos. Ik gaf geen krimp en de Theke deelde dit aan Feli mee. Die reageerde zo pisnijdig dat ze de deur naar de dameskleedruimte met een waanzinnige knal dichtsmeet en zich verder niet meer liet zien. Bitch!
    Kort verifiëren met de Theke leerde dat het inderdaad bij een half uur gebleven was. Voet bij stuk houden helpt dus. I rest my case.
    Puur voor de sex geef ik Feli een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10 als ik het achterafakkefietje echter mee zou tellen, eindigt ze uiteraard met een zware onvoldoende

Om 01:15 was ik gedoucht en aangekleed en klaar om af te rekenen en naar huis te gaan, toen Ariëlle als afsluiter nog een super erotische paaldans show weggaf, ofschoon er vrijwel niemand meer was. Ik ging er meteen bijstaan en werd getrakteerd op talrijke uitgebreide spread eagle standjes. Zeer, zeer slecht voor m’n testosteronniveau, maar helaas ging Babylon sluiten en kon er niet meer gekamerd worden. Op weg naar huis, passeer ik echter altijd Aken. Het was 02:00 en Wijze Stijve stelde voor om er nog even in de Antoniusstrasse te gaan kijken. Tuurlijk, geen probleem. Kijken kost immers niks!. Hoe dat echter afliep, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...063#post311063

Wijze Grijze sexapproval™ voor Babylon vandaag: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

37. Onderstaande 17 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (15 april 2013),Badslippers (16 april 2013),Boy69 (16 april 2013),Dolfie (15 april 2013),duivenmelker (22 april 2013),fervent (15 april 2013),hansdordt (16 april 2013),lustman (15 april 2013),Megaboob (16 april 2013),rmjhexe (16 april 2013),rob45 (16 april 2013),Rudi_NL (19 april 2013),satanic surfer (15 april 2013),Sphinx (15 april 2013),Ties85 (15 april 2013),vrije jongen (15 april 2013),X_tofke (15 april 2013)

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Gisteren was ik met rmjhexe in Babylon, dat we dankzij 2 vrijkaartjes mooi eens konden ontdekken en in mijn geval herontdekken want ik was er ruim 1 jaar denk ik niet geweest.
    Eddy en forum dank hiervoor.

Ik doe niet aan mooi schrijverij, sorry, ondanks dat sommigen denken dat ik voor vrijkaartjes schrijf hahaha, maar dan onderschat men sterk mijn onafhankelijke geest. Ik schrijf wat ik wil, het woord is immers vrij en de waarheid treft je als........een koe..en zal je bevrijden was het toch ?

Rond 20 uur kwamen we aan en we hadden na een dagje buffelen honger en ik herinnerde me het zeer goede en ruime buffet in Babylon van een jaar geleden. Koud buffet, warme hoofdgerechten, eitjes die je zelf kon bakken..dat was uniek gepresenteerd en (zeer) goed en smakelijk eten. Nu was het eten maar een fractie van wat voor een jaar aanwezig was. De boerenbruiloft presentatie was ook weg !
    Voordat we opschepten kwam Eddy (naar later bleek want ik kende de beste man nog niet) vertellen dat het wat spartaans was het eten, dat was niet overdreven, het was niet lekker, het was karig, het was budget, het was deels koud en wat warm was mocht geen naam hebben, frietjes en rode kool en wat worstjes...ja het is te eten maar daar is alles mee gezegd. Het lekkere etens buffet in Babylon was maandag afwezig (Waarom maken de fanboys daar dan geen melding van ?, ik eet graag goed in een club en ik heb de pens om het te bewijzen inmiddels:wink:) Wat er nu werd voorgeschoteld was zeer matig en spaarzaam. Hopelijk is het op andere dagen wel wat beter want anders kun je beter het eten overslaan. En is de entree van 50 euro wel erg hoog !

Onze eerste kenismaking met de knappe Ariel binnen 5 minuten nadat we boven waren, was onvriendelijk, ze schoffeerde rmj en behandelde hem erg uit de hoogte ( doe ff normaal arrogante trut en ik heb haar meteen als schatzi aan het werk gezet, gedraag je en we waren allebei meteen klaar met die meid met diva gedrag.)

Naast een niet erg vriendelijke theke was de Babylon avond niet zo best begonnen. In clubs zijn het vaak de kleine dingen die het doen. Nu was het -koud binnen- en toch al 3 strikes out..matige ontvangst, een arrogante badinerende Ariel die rmjhexe de koude douche dacht te moeten geven en eten waar ik absoluut niet happy van werd.

Ik gaf rmj na het eten een rondleiding door het clubje en dat was zo gepiept want het is maar een klein cluppie.

Line up 15 vrouwen en allemaal girl next door op Iman en Ariel na die wat knapper zijn. Niks bijzonders. Sommige vrouwen hier zijn echt optisch gemiddeld partytreff niveau. De leukste meisjes waren 2 jonge roemeentjes, eentje kende ik van Aca, naturel, skinny, knap, maar iets te kinderlijk voor BP en rmj en net een paar dagen in de toko. Duidelijk nog niet zo op hun plaats als de rest, die helemaal uitstraalt dit is onze woning. De vrouwen waren allemaal zeer ongeintresseerd, kletsten allen met elkaar en zaten in een klein groepje bij elkaar alle mannen waren buitenstaanders en ze waren zelfs deels onvriendelijk.
    Ik had het idee ik ben gast op het foute feestje.

Toen we wilden gokken en een tasje een stoel bezette zonder begeleiding erbij gedurende lange tijd, hadden we woorden met Lucie, dat begon van haar uit serieus, kennelijk is ze zoals veel meiden daar gokverslaafd, maar werd door mij al snel op een humoristisch zijspoor gezet en nadien hing ze om mijn nek. Maar hoe ze er in het begin inging complementeerde onze ervaring met Ariel en was totaal niet op zijn plaats met gasten.

In de hoofdruimte leek het wel een kippenren, de meiden babbelden alleen met elkaar geen enkele interesse voor de aanwezige gasten. Niet een gezellige sfeer en een beetje animatie die ik kan waarderen en mijn boekingsdrang was dan ook nul. Toen ik wat door het gebouw struinde en de kino inliep lagen daar 5 meiden maar geeneen keek op het was kennelijk om 21.00 uur op maandag al feierabend en de aanwezige heren waren slechts te tolereren vreemden totdat de deur eindelijk dicht kon en ze massaal konden gaan gokken schat ik zo maar..

Op rmj had de sfeer hetzelfde effect, na een lekkere wirlpool sessie hebben we al snel -voor ons doen na een uur of 3-, toch wel licht teleurgesteld de aftocht geblazen.

De theke zei: "ja het is leuker in de weekends", kom terug op onze party," tanz in den mai", ja dat doe ik loog ik maar hier zien ze me ook niet snel meer terug. Rmj ze nog wij houden van iets meer aktie en gezelligheid, ja maar dat vinden de meeste manen minder zei de blonde theke nog..saaie club hoor dacht ik, mischien onterecht maar zo heb ik het op maandag ervaren.

Hier is niet de sfeer die ik leuk vind, ik vond de houding van de dames hier TELEURSTELLEND, teveel arrogante meiden, teveel in hun eigen wereld, hoe sommige met jou als gast omgaan (Ariel, Lucy en Nicoletta die even kwam vertellen julie moeten hier ficken en niet alleen komen eten en drinken maar niet grappig, nee agressief)..daar zakte mijn broek van.

Mischien is maandagavond een heel slecht tijdstip voor Babylon ???? En hebben de dames dan de maandag avond blues??? Wie zal het zeggen.

Ook qua line up was het niet echt imponerend, erg doorsnee allemaal, de optickfickers hebben hier niet veel te zoeken, nee dan ga ik toch veel liever lekker neuken in een gezelligere club met gezellige dames want een ding is zeker doe je niet aardig tegen mij dan doe ik ook niet aardig tegen jou en investeer ik mijn briefjes van 50 elders ...tschussss Babylonische nymfen en aardig doen kost niks en opent vaak de knip van mijn portemonnee, maar mischien heeft Wijze Grijze ze gewoon teveel betaald afgelopen weekend en was de buit al binnen.

39. Onderstaande 6 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Bosco (16 april 2013),hallodaarbenikweer (17 april 2013),hansdordt (16 april 2013),Megaboob (16 april 2013),rmjhexe (16 april 2013),satanic surfer (16 april 2013)

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten