Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 103
    Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard Beatrice

Beatrice miss you.......................................
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Egon let je op!!.........Beatrice gaat a.s. vrijdag haar rentree maken!

3. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Jansen (18 maart 2013)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Het word dus een dagje later..............a.s. zaterdag dus!

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Laut neuesten Erkenntnissen (20:02 Uhr) kommt Beatrice erst am Sonntag zurück...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

6. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Gynakologe (22 maart 2013)

Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Discussies
    14
    Thanks
    841

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Laut neuesten Erkenntnissen (20:02 Uhr) kommt Beatrice erst am Sonntag zurück...
    Ze maakt het graag spannend, ik voorspel dus voor maandag
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

8. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (22 maart 2013)

Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Is her Royal Highness Beatrice our queen or what? queen.jpg

Last Online
    24 maart 2013 @ 18:35
    Discussies
    0
    Thanks
    49

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    foute Melding, haha, Egon hat Donderdagavond mit ihr telef. sie kommt Sonntag
    I love beautys from Romania

11. Onderstaande leden hebben Gynakologe bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (22 maart 2013)

Last Online
    9 januari 2025 @ 20:14
    Discussies
    3
    Thanks
    125

Standaard

Het is toch vrijdag geworden,ze was er namelijk toch vanavond al,na ruim 1.5 jaar afwezigheid zei ze.

13. Onderstaande leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (23 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nol1970 Bekijk bericht
    Het is toch vrijdag geworden,ze was er namelijk toch vanavond al,na ruim 1.5 jaar afwezigheid zei ze.
    thx, sie wollte mich anrufen, wenn sie da ist....nunja, hat sie Pech.....

sie hat mich gelinde auf deutsch gesagt verarscht haha...naja, sowas macht man nicht mit Egon.....das wars denn...
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht

sie hat mich gelinde auf deutsch gesagt verarscht haha...naja, sowas macht man nicht mit Egon.....das wars denn...
    Ist ja eben 'ne Rumänin Egon, da musst du dich ja auskennen !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

16. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (24 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ist ja eben 'ne Rumänin Egon, da musst du dich ja auskennen !
    ja leider...

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    ja leider...
    Maar geen kwaad woord over Beatrice hoor Egon! Het is en blijft een leuke meid, ze zag er hedenavond vond ik er goed uit, paar kilootjes afgevallen en zoals altijd heel naturel, geen opschmick, bling bling, meer het ultieme Girl Next Door type, bijna A-typisch Roemeens.

Ze vertelde ongeveer een maand te willen blijven, dit als info vaar haar fans, mochten die dit al niet weten :wink:.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

19. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (28 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

keine weitere Interessen..

Last Online
    2 januari 2025 @ 15:30
    Discussies
    12
    Thanks
    415

Standaard Beatrice

Ik liep gisteren middag al meteen bij binnenkomst Beatrice tegen het bevallige lijf! We hebben er maar meteen een spetterend weerzien van gemaakt. Waarbij bleek dat Beatrice aan sexuele energie NIETS heeft ingeleverd. En ook haar andere huismerk, die fatale combinatie van tikje arro uitstraling met innemende meisjeslach is onverminderd effectief. Beatrice blijft voor mij een intrigerende persoonlijkheid met een prachtig lichaam waarbij het zomaar gebeurde dat zij tijdens het beffen, met gekruiste armen haar eigen tepels stimulerend, op het allerlaatste moment plotseling mijn hoofd wegduwt en zich kreunend en grommend met haar eigen hand woest naar een langdurig hoogtepunt vingert, om vervolgens nahijgend en RECHT IN JE OGEN KIJKEND tegen je te zeggen dat het tijd wordt voor een condoom...Om de een of andere reden ben ik er, een nachtje slapen later, nog steeds niet helemaal bij met mijn hoofd...
    luctor et ejaculator!

22. Onderstaande 3 leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (30 maart 2013),egon, Dr. Rammler (31 maart 2013),Jansen ( 6 april 2013)

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door george101 Bekijk bericht
    Ik liep gisteren middag al meteen bij binnenkomst Beatrice tegen het bevallige lijf! We hebben er maar meteen een spetterend weerzien van gemaakt. Waarbij bleek dat Beatrice aan sexuele energie NIETS heeft ingeleverd. En ook haar andere huismerk, die fatale combinatie van tikje arro uitstraling met innemende meisjeslach is onverminderd effectief. Beatrice blijft voor mij een intrigerende persoonlijkheid met een prachtig lichaam waarbij het zomaar gebeurde dat zij tijdens het beffen, met gekruiste armen haar eigen tepels stimulerend, op het allerlaatste moment plotseling mijn hoofd wegduwt en zich kreunend en grommend met haar eigen hand woest naar een langdurig hoogtepunt vingert, om vervolgens nahijgend en RECHT IN JE OGEN KIJKEND tegen je te zeggen dat het tijd wordt voor een condoom...Om de een of andere reden ben ik er, een nachtje slapen later, nog steeds niet helemaal bij met mijn hoofd...
    ja, so ist sie...

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Maar geen kwaad woord over Beatrice hoor Egon! Het is en blijft een leuke meid, ze zag er hedenavond vond ik er goed uit, paar kilootjes afgevallen en zoals altijd heel naturel, geen opschmick, bling bling, meer het ultieme Girl Next Door type, bijna A-typisch Roemeens.

Ze vertelde ongeveer een maand te willen blijven, dit als info vaar haar fans, mochten die dit al niet weten :wink:.
    ich sag ja garnix

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Helaas mijne heren... Deze topper komt nooit meer terug!
    Deze lieve dame heeft de prostitutie voor goed de rug toegekeerd en heeft nu wat anders om handen.
    Ze woont ook niet meer in Duitsland bij die andere collega van PHG... Neen, ze is terug thuis.
    Zeg nooit Nooit

Al enkele weken weer terug met het vizier om weer wat langer te blijven.
    Ze kwam me gisteren al verwelkomen in de gang met wat SFL al beschreef een kettingrookster dus de rooklucht zat ook echt om haar heen.
    Nadat ze al meerdere malen bij me in de buurt kwam en me best geil maakte met haar benen tegen mijn kruis dacht ik meteen chit dit waren toch vroegr de benen met de haarstoppels waar ik niet warm van werd.
    Maar nu waren de benen lekker glad alleen.
    Ze vertelde dat we twee jaar geleden op de kamer best goede sex hadden gehad terwijl ik me dit totaal niet kon herinneren of ik wel met haar eens ben meegeweest.
    Ik denk dat Big30 het misschien nog beter zou weten dan ikzelf maar ik dacht wat maakt het uit gewoon haar even de kamer op sleuren en dan de boel maar eens laten ontploffen in haar centrum.
    Tijdens haar diep zoenen waarbij ik bijna in haar slokdarm vastzat en zei met haar tong ook mijn keel uithoonde met toch wat sigarettensmaak waar ik niet zo op val.
    Haar PZC deed me in een hoger leffel brengen en ik kon me dan ook niet herinneren dat deze mond met lekker tong al eens eerder om mijn zuurstok had gehangen.
    Ik heb me dan ook helemaal laten gaan en geen andere standjes meer willen uitoefenen.
    Ja Beatrice uit Hoermenie ( Roemenie ) is een lekkere meid die toch wel enkele oud collega's miste daarom is het voor deze terugkerende dames altijd fijn dat er nog altijd een aantal oud ijsberen dan rondlopen om deze dames weer op te vangen.

26. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler ( 7 april 2013)

Last Online
    6 februari 2014 @ 16:14
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Naam: Beatrice
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Frans…
    Leeftijd : 27 jaar, maar ik zou haar 28 of 29 schatten
    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : mooi lichaam, met sexy buikje (op litteken van keizersnede na)/verdomd sexy ronde kont/B-cup
    Tatoeages/Piercings : niks (op iets heel kleins, haast onzichtbaar na)
    Roken: ja, veel
    Service: GFE+, PSE (als ze er zin in heeft), knuffelen, Beffen, TZ, PZC, NMC, vingeren, massage, droogneuken…enz.
    Voordelen: Hopen ervaring, echt geil, goede pre- en aftersales, lief, ze heeft wat te vertellen, energiek,…enz.
    Nadelen: Ze blijft maar tijdelijk in PHG (tot 29april)
    Prijs : Anderhalf uur > 125€ + een gulle fooi
    En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 9.3/10

Mi amor, mi amor, mi amor! Riep ze al meteen naar mij, meteen na binnekomst in PHG. Dat kende ik nog wel, want onze Bea riep het destijds naar iedereen. Lang geleden verdween ze uit PHG, maar nu is ze uitzonderlijk aan een tijdelijke comeback bezig. Ze zal nog een maandje in Happy Garden blijven. De laatste keer dat ik haar zag droeg ze haar haren in een lange carré coiffure. Maar nu heeft ze haar haren wat langer en stijl. Voorts is ze qua uiterlijk nog steeds dezelfde naturelle schoonheid van weleer. Dus laat ons stellen dat ze van de buitenkant en in omgang nog voor geen meter veranderd is.

Later op de dag zou ik wel ondervinden dat het op seksueel gebied en service wel beter geworden is. OK, vroeger was ze ook al heel goed en categoriseerde ik haar bij de subtop. Ik weet natuurlijk niet waarmee ze bezig geweest is in al die tijd dat ze niet actief was in de saunaclubs, maar in ervaring en servicegerichtheid is ze er nog harder op vooruit gegaan. Met als resultaat dat ik haar nu als een rasechte topper omschrijf. We hebben dan ook geruime tijd wat zitten lullen met elkaar en ze bleek warempel nog de 2 of 3 sessies met haar tot in detail te herinneren. Dat kon ik niet eens meer, maar het streelde mijn ego wel dat ik nog eens indruk wist te maken. Tijdens ons gesprek zat ik haar ook al lustig te betasten. Haar kont voelde nog steeds zalig aan.

Het lag voor de hand dat ik met haar op de kamer zou belanden. Daar was het meteen romantiek van de bovenste plank. Ze is echt wel een GFE+ met hoog knuffelgehalte. TZ met passie alsof haar leven ervan af hangt. Kronkelend in elkaar rolden we over het bed. We likten, zoenden en streelden elkanders lichaam van kop tot teen. Gaandeweg ging ze me ook pijpen, en laat me zeggen dat het haar minst sterke discipline is. Zeker nog tamelijk goed, maar in vergelijking met de rest is pijpen aanzienlijk minder lekker. Maar wat maakt mij het pijpen uit… Ik wou haar vooral beffen, want voor zover ik me nog herinnerde had ze een uitermate mooie en sappige kut. Ik daalde dus af tot ik met mijn kop tussen haar benen lag. Eerst een beetje teasen door de binnenkant van haar dijen te zoenen en te likken en haar kut even te negeren… Maar al snel werd ze zo geil dat ze haar kut met een bonk tegen mijn muil drukte, waarbij ze met haar schaambeen mijn neus bijna brak. Haar beide handjes grepen mijn kop vanachter vast en ze duwde mijn volledige gezicht in haar natte kruis. En ja… Zeiknat! Dat mokkel is echt geil van zichzelf en geniet optimaal van seks. Of het haar job nu is of niet. Ik spreek hier niet namens anderen en ik wil niet beweren dat ik een seksgod ben, maar ik bracht haar in een hogere versnelling en ze leek helemaal uit haar dak te gaan. Het vocht sijpelde uit haar doos als ruwe olie uit een Nigeriaanse pijpleiding. Ik slurpte het met volle teugen op en het was veel… Héél veel! Op gegeven moment begon ze met haar vingers over haar pretknikker te wrijven terwijl ik met mijn tong zo diep mogelijk in haar schede ging. Het werd alleen nog maar natter en meer slijmerig. Op gegeven moment kwam ze tot een climax. Al dan niet gespeeld, maar als het gespeeld was… Dan ook meteen oscarwaardig.

Er diende natuurlijk ook geneukt te worden. Ze trok een condoom over mijn pik en ging boven op mij zitten. Nu ging ze over van GFE of PSE-modus. Vrij hard en wild. Ik kreeg haar niet tot bedaren en ze hijgde het uit als een koe die aan het kalveren is. Terwijl ze gehurkt op en neer mijn paal gleed, begon ze weer met haar vingers haar clit te stimuleren. Heel snel en heftig wreef ze erover heen en ik voelde haar vaginale vocht op mijn onderbuik spritsen en slijmerige kaasdraden over mijn ballen sijpelen. Ik stond ook op het moment van te spuiten, maar ik wou deze beestig lekkere sessie nog niet zien eindigen. Dus ik kwam recht en greep even in. Met beide klauwen greep ik haar vast om haar stil te houden. Ik kwam rechtop te zitten en beiden in kleermakerszit zaten we nog even in elkaar. Toen ze deze pauze benutte om een sigaret op te steken, vond ik het beter om mijn knuppel uit haar poes terug te trekken, want anders zou ik door opnieuw opwellende geilheid durven klaarkomen. Ik ontdeed me van het condoom en ging naast haar liggen. Terwijl ze lag te roken, begon ik terug haar buiken en tieten te zoenen. Zachtjes krabde ik ook met mijn nagels over haar huid en dat leek ze heerlijk te vinden. Toen haar sigaret op was gingen we terug verder met de vrijpartij.

Eerst weer uitgebreid tongen en likken, terwijl we voortdurend over elkaar heen rolden. Ik zoende haar ook in haar hals, ik likte haar wangen, ik zoog al haar vingers één voor één af en we streelden elkaar wild, maar zacht op alle plaatsen die binnen handbereik lagen. Terwijl drukten onze schaamdelen zich tegen elkaar aan en begonnen we als bezeten te droogneuken. Haar kut slijmerig en plakkerig… En mijn stijve pik schoof er langsheen, oefende druk uit op haar pretknopje… En een soppend geluid overheerste de kamer. Op gegeven ogenblik was het wel opletten voor slipgevaar. Uiteindelijk kwamen we zijdeling met onze benen schaargewijs tegen elkaar terrecht. Ik lag verder van haar af, maar kon zo met gestrekte arm haar zachte lichaam strelen en haar tieten met veel gevoel masseren. Zij nam mijn lul tussen twee vingers en drukte mijn eikel tegen haar clitoris. Ze gebruikte simpelweg mijn pik om zichzelf te masturberen alsof het een vibrator was. Ik vond dit enig en geil. Het gevoel was onbeschrijfelijk lekker en met elke minuut dat het zo doorging, groeide de drang om mijn erectie heel diep in haar doos te douwen en haar zonder regenjas suf te neuken. Maar die slapeloze nachten heb ik er niet voor over en die enkele keren dat het ooit gebeurde heb ik me er achteraf niet lekker over gevoeld. Waarschijnlijk had ze het ook nooit toegelaten of zou ik een alom gekende Roemeense chagrijnigheid over me heen hebben gehad, mocht ik het toch geprobeerd hebben. Dus ik besloot naar mijn verstand te luisteren en het unieke moment niet te vergallen. Ik vroeg haar om meteen een condoom over mijn paal te trekken. Dat deed ze meteen en stopte mijn pik vanuit die houding meteen in haar vulva. Daarna rolde ik bovenop haar en we neuken nog 10minuten zacht en intens. Toen kwam ik klaar met passie en veel gekreun, terwijl ze als ze stuiptrekkende slang onder me lag te kronkelen.

Na de daad hebben we nog 10minuten elkaar aan gort zitten knuffelen. Dit mokkel is momenteel het beste wat in PHG te vinden is. Zoveel is zeker. Ook na onze stomende sessie kwam ze me achteraf continu opzoeken in de bar. En toen ik PHG verliet volgde er zelfs een haast emotioneel afscheid. Zulke meiden maken me week en kwetsbaar. Zulke meiden kan ik beter niet te veel treffen of ik loop al lachend en geilend mijn eigen ongeluk tegemoet.

Concludeer allen maar dat ze een topper van jewelste is, een aanrader voor iedereen en bovendien heb ik altijd een enorme drang om met haar te herhalen (maar dan moet de kans zich echt wel voordoen, want ik bijt mijn tanden erop stuk dat ik net nu in legerdienst ben, terwijl zij juist in de maand van mijn afwezigheid weer actief is). Het lot en Godswil zullen moeten beslissen of ik al dan niet nog eens met deze spetter de eer heb deze maand.

================================================== ===================
    Geplaats in naam van, met de goedkeuring en volmacht van, en geschreven door SFL
    ================================================== ===================
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 april 2013 om 14:41

28. Onderstaande 4 leden hebben 50€ bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 7 april 2013),Big30 ( 7 april 2013),egon, Dr. Rammler ( 9 april 2013),Megaboob ( 8 april 2013)

Last Online
    6 februari 2014 @ 16:14
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Zoals vorige week gezegd, is deze Beatrice mijn nieuwste topper sinds ze terug is in PHG. Door omstandigheden zit ik in het buitenland en ik zei nog dat ik speciaal voor haar terug zou reizen indien ik 2 dagen vrijaf na elkaar zou krijgen. En kijk, een dikke week later heb ik warempel 3 dagen vrij en reis ik speciaal voor haar terug! De rest kon me geen reet schelen… Ik zou rond 13u daar aankomen, haar neuken en vervolgens weer vertrekken. Naar eigen zeggen vorige week zou ze tot 29dec iedere dag aanwezig zijn en ook de club bevestigde telefonisch dat ze zou aanwezig zijn de dag voordien. Ik kreeg dus al het koude zweet toen ik in PHG binnenkwam en haar niet zag. De vlucht heen en terug zou me geen duit kosten vanwege extralegale voordelen van mijn werkgever, maar een vlucht van 4u40min maak je niet voor je plezier. Gelukkig stelde de theke me op mijn gemak en zei dat Beatrice rond 14h zou toekomen!

Ik ging dan maar wat eten en een drankje nuttigen en wat met de mokkels praten die aanwezig waren. Zo zag ik de half Roemeense Iris van Barcelona nog eens terug. Je weet wel, die ene waar ik eind vorige jaar eens een hele avond mee staan dansen heb. Ik kreeg eerst een trap in mijn kloten omdat ik haar nog steeds niet was komen opzoeken in Barcelona, maar daarna toch weer een gezellige babbel gehad. Nu zei ik haar in alle eerlijkheid dat ik vandaag niet lang zou blijven en dat ik eigenlijk een ander mokkel beloofd had. Ze kon er mee leven en liet me dan maar. Ik ging een rondje doen en zag in de andere bar dat de clan van Beatrice en Clara rond de tafel zaten te eten. Ik liet hen, knikte even in haar richting en verdween weer naar de andere bar. Ik wist dat ze meteen zou komen wanneer ze gedaan had met eten en dus wou ik haar opwachten in de andere bar. Onderweg naar de andere bar sprong de minderjarig ogende Gloria met haar geel gerookte vingers rond mijn nek en ook zij wou ons avontuur van vorige week nog eens overdoen. Ik wou haar wegsturen met de leugen dat we in de loop van de avond nog wel zouden wippen, want het kwam niet goed uit dat ze nu juist weer rond mijn nek hing. En alsof de duivel ermee te maken had, liep Beatrice juist de gang in. Nadat ze me had gezien, liet ze haar vreten staan en kwam me blijkbaar achterna om me emotioneel in de armen te vallen. En wat ziet ze, een tienermeid die als een slingeraap rond mijn nek hangt met haar benen om mijn middel geslagen te midden van de gang. Ik zag hoe Beatrice haar neus optrok en terug liep vanwaar ze kwam.

Nadat ik me van Gloria had ontdaan, zette ik me aan de bar en toen Beatrice wat later binnen kwam, kreeg ik niet meteen Mi Amor te horen, maar wel een botte Fuck you op Roemeense wijze. Natuurlijk fleurde ze meteen weer op, want het feit dat ik daar zat was een bewijs dat ik me van de andere trut had losgemaakt en speciaal op haar zat te wachten. Na mijn uitleg dat ik speciaal voor haar was teruggekomen, vond ze me helemaal te gek en konden we niet snel genoeg op de kamer liggen. En ook daar zou het net als vorige week weer pure passie zijn!!!

Ik zette me in de relaxstoel op de kamer terwijl ze nog snel naar toilet ging en haar kut wat opfrissen. Wanneer ze terugkomt, duikt ze boven op mijn schoot en muilen we er als twee geliefden op los. We namen elkaar stevig vast en al knuffelend en tongzoenend gleden we in een roes van passie en lust. Mijn pik werd zo hard als een matrak en haar kut voelde ik zo nat worden dat ik eerst dacht dat ze me zat onder te zeiken daar in de zetel. Gelukkig was het geen pis, want ik wou haar eerst nog beffen ook. Met haar rond mijn lichaam geklemd stond ik op uit de zetel (al was het met knikkende knieën) en slingerde ik haar zachtjes op het bed. Ze kwam op haar buik terecht en ik dook vanachter meteen op haar. Ik zoende zachtjes haar rug en daalde af naar haar geile kont. Die zoende en likte ik vol overgave (ook tussen de billetjes). Ik trok vervolgens haar benen wat verder van elkaar en zodoende kon ik haar achterwaarts ook beffen. Maar ik voelde aan dat ze ook wat genegenheid en liefde wilde voelen en dus draaide ze zich half om en keerde ik terug naar boven. We raakten met elkaar lichamelijk in de knoop en begonnen te zoenen, te knuffelen en intensief te strelen, waar onze handen maar bij konden. Gaandeweg waren we ook aan het droogneuken en haar kut sopte van de nattigheid. Alvorens tot gemeenschap over te gaan, daalde ik tijdens het rollebollen nog één keer af naar onderen. Die heerlijke kut van haar smaakte wat zilt en zoet tegelijk. Slijm en plakkerig vocht stroomde eruit alsof het een kabbelend bergriviertje was. Beatrice smaakt lekker vanonder, ga het zeker eens degusteren en u zal me gelijk geven. Laat ons zeggen; tot zover de eerste 20minuten!

Toen gingen we in de positie liggen waarin zij boven op mij zat. De liefdevolle bezigheden werden alleen nog maar intenser toen ze mijn pik in haar doos liet schuiven. Ze ging rechtop zitten, legde haar handen in mijn klauwen en kneep zich daarin stevig vast terwijl ze me langzaam en krachtig neukte. Ik trok mijn handen los uit de hare en streelde haar zachte lichaam terwijl ze het tempo iets meer opvoerde. Op gegeven moment werd ze terug zo geil als vorige week en zette ze zich gehurkt boven op mij. Ze ging heftig op en neer en begon weer met haar vingers over haar clit te wrijven. Ik voelde haar natter worden en de slijmslierten zeken eruit over mijn ballen en op mijn onderbuik. Daarna rolden we enkele keren over elkaar heen en lag ik ineens boven. Nu terug zacht, met korte en krachtige stoten drong ik heel diep bij haar. Ze kreunde en hijgde en het zweet gutste uit onze lichamen als een dweil die uitgewrongen werd. Tijdens het neuken ging het strelen, knijpen, krabben, tongen, likken en zuigen onverminderd door. Onze beider hals, wangen en lippen hingen vol met elkaar speeksel en zweet.

Na een hele poos afwisselend zacht en dan weer wat ruwer neuken (maar in beide gevallen liefdevol), kom ik tot mijn spijt tot een orgasme. Ik spuit wederom een lading van 8 dagen uit mijn zak en zij kreunt ook een orgasme bij elkaar, maar dat kan fake geweest zijn. Ik ben er 90% zeker van dat ik haar gedurende die tijd 2x heb laten klaarkomen (1x toen ze gehurkt op me zat en met zichzelf zat te spelen en 1x wanneer ik het tempo van de stoten tijdens het neuken wat begon op te voeren), maar die derde keer leek me te hard op theater. Nu goed, ik bleef nog wat op haar liggen… Nog een hele tijd eigenlijk terwijl mijn pik nog diep in haar zat. En niemand van ons twee had haast om uit deze positie te komen. Ik stootte nog zachtjes na en streelde haar deugddoend over haar hele lichaam. Ook bleven me nog zoenen en fluisterde ze me de egostrelende woordjes dat ze me leuk vindt en dat ze het absoluut niet fijn vind wanneer ze iemand leuk vindt. Wat is waarheid uit de mond van een DVP??? Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar van zulke verklaringen (al dan niet gemeend) ga ik toch zweven en voel ik me een heuse adonis. Om eerlijk te zijn zette het wel aan tot meer.

We waren pakweg een uur op de kamer dat moment en ik trok mijn lul uiteindelijk toch uit haar poes. Ze rookte een sigaret en mijn erectie die nog steeds niet fel was afgenomen, werd opnieuw terug harder… Terwijl ze nog lag te roken op het bed begon ik haar hele bovenlichaam tot aan haar hals terug af te likken en te zoenen. Toen ze haar sigaret gedoofd had, kroop ik met mijn volle gewicht terug op haar en begonnen we terug te tongen. Wederom gingen we met droogneuken van start. We rolden weer enkele keren over elkaar heen en toen ze terug vanboven zat, trok ze me recht en gingen we in kleermakerzit elkaar stevig vastpakken en kreupel knuffelen. Terwijl ze me rechttrok, floepte mijn pik in haar drijfnatte kut en zo waren we opnieuw aan het neuken. Daarna gingen we nog even zijdelings tewerk en vervolgens ik weer op haar. Een klein half uur wisselde het zo af en uiteindelijk zat zij op gegeven moment terug bovenop mij. Met schuivende bewegingen en rechtop reed ze me klaar en mijn orgasme leek nog duizelingwekkender dan het vorige. Ik voelde mijn saus in 4 korte salvo’s weer wegspuiten. Zij voelde mij ook goed aan wederom fakete zij waarschijnlijk een orgasme. Ik weet dat ze op z’n minst weer 1x klaargekomen was, maar dat was enkele minuten voor mijn climax.

Kortom… Het was een topsessie. Deze keer weinig PSE, maar wel heel veel GFE+++. Dit wijf geeft je de indruk dat je al 5 jaar een op seks beruste relatie met haar hebt… En dat is een kunst op zich. Ze heeft de technieken, ze voelt alles perfect aan, ze heeft veel ervaring en volgens mij is ze zelf een stiekeme nymfomane. Laat het herhalingsgevaar maar weer groot zijn! Want daar ik had aangekondigd dat ze slechts tot 29april zou blijven, kan ik jullie ook nog het nieuws aankondigen dat ze na een korte periode terug zal keren en actief blijft in PHG.

Ongeveer een uur en 40minuten met haar op de kamer geweest en ik was weer bevredigd in al mijn lusten en zintuigen. En om het allemaal niet té fel te romantiseren, draag ik deze wat ruigere en duistere ballad aan haar op:

http://www.youtube.com/watch?v=mCYfw2CyUdA (gewoon een goede song, zeker de tekst niet letterlijk nemen, aub)

==============================================

Geplaatst met goedkeuring en volmacht van, en geschreven door SFL

===============================================
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 april 2013 om 14:26

30. Onderstaande 3 leden hebben 50€ bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (16 april 2013),Bosco (16 april 2013),egon, Dr. Rammler (16 april 2013)

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Wieder da!

32. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (26 mei 2013)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Mi amor, mi amor !!!

Beatrice:

Zoals je al gemerkt hebt, zijn vorige 2 verslagen ook door mijn hand geschreven, maar werden ze gepost door iemand anders (omwille van omstandigheden) die ik vertrouw:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...094#post310094
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...397#post311397

In die 2 recensies is alles al te lezen wat er over haar te weten valt. Of toch op z’n minst wat een ijsbeer hoeft te weten. Maar ik steek het niet onder stoelen of banken: ik ben dol op Beatrice en het neemt, per bijkomend onderhoud met haar, alleen maar toe. Je kan best stellen dat ik al behoorlijk verlekkerd ben aan deze naturelle dame. Deze ruwe diamant, haar ongerepte buurmeisjes schoonheid, haar lieve karakter en natuurlijk ook de verrukkelijke service die ze biedt.

Om eerlijk te wezen: ik wist dat ze zou terugkomen en dat was meteen ook de reden om PHG in mijn 3-daagse planning op te nemen. Het zou dus hoofdzakelijk een Beatrice dagje worden. Bij aanvang van ons dagje PHG raakte ik lichtjes in paniek en dacht ik dat er weer iemand aan het kleppen geweest was, want ze leek wat boos of haar dag niet te hebben. Toen ik onder in de bar zat en een wuifgebaar naar haar maakte, wanneer ze boven op de trap verscheen, reageerde ze niet. Ik zei tegen Ace en Rob, dat ik de pineut was. Volgens mij is ze kwaad! Ik deed stoer alsof het me niet te veel deerde, maar het knaagde aan me. Toch zou ik het dagje PHG interessant houden en zou ik wel andere mokkeltjes op mijn spies prikken.

Toen ik later in de ander bar samen met Rob en Ace wat zat te kletsen, liep Bea voorbij en slingerde zichzelf rond mijn nek. Ze fluisterde lieve woordjes, ze was blij me te zien en drukte haar lekkere kont tegen mijn pik aan. Jaja, alles was weer koek en ei. Dat ze me eerder niet zien wuiven had, dat smoesje slikte ik dan maar voor zoete koek. Hoewel ze het tegendeel beweerde zag ze er toch nog triest uit. Viel ons vooral op toen ze buiten voor het raam zat te roken met de andere mokkels. Ace kwam met te oplossing: hij ging haar wat opbeuren met zijn alom gekende vikinghumor.

Toen ze terug binnen kwam en zich weer tegen me aan nestelde, stak Ace daar een spervuur van humoristische sketches af. Het was een combinatie van Benny Hill, André van Duin en the Young Ones. In ieder geval ben ik mijn vriend Ace dankbaar omdat hij haar zo opbeurde, want vanaf dat moment heb ik alleen maar een aardig opgebeurde Beatrice meegemaakt. Toen Ace2 en Rob een rondje gingen lopen, vroeg Bea me waar mijn vrienden naartoe gingen. They’re going to the room together and they will fuck each other ass, grapte ik op mijn beurt. We lulden nog wat over het feit hoe hard we elkaar gemist hadden, maar ik nam me voor om er niet te veel geloof aan te hechten, want dat wijfje zou in één vingerknip mijn kop op hol kunnen laten slaan en bijgevolg ben ik een vogel voor de kat. Op gegeven ogenblik vraagt ze hoe ik als Vlaming die 2 Hollanders kende. Van in de clubs en op het internet, zeg ik naar waarheid. Ijsberenforum!? Schatert ze uit. Ja, geef ik toe met een blos op mijn wangen. Don’t write bad things about me, beet ze me toe. Ach lieverd, indien je wist wat ik over jou schreef en wat een reclame dat voor jou oplevert, dan zou je me een heel jaar lang gratis neuken, dacht ik bij mezelf. Toch durfde ik het niet uit te kramen en hield ik het beperkt tot: no, only good things! Maar goed ook, want als ze effectief weet hoe gek ik op haar ben, dan kent ze mijn zwakte en zal ze het niet nalaten deze uit te buiten (voor zover dat nog niet het geval is).

Vanaf dat moment heeft ze niet meer van mijn zijde geweken. Ander clienteel kon haar gestolen worden, ze had het helemaal op mij gemunt. Misschien had ik nog plannen om een ander wijf te naaien, maar zover liet zij het niet komen. Ze liet me enkel nog alleen toen ik ging eten, wanneer ze buiten ging roken, ik in de sauna lag of wanneer ze wat te drinken ging halen. Op gegeven moment zaten we in de zetels wat te zoenen, te knuffelen en te spelen en mijn pik werd zo stijf en vertelde me dat hij er dringend in wou. Geduld, mijn kleine vriend, antwoordde ik hem, maar uiteindelijk begon hij al voorvocht te lozen en besloot ik toch maar om meteen naar de kamer te gaan. Ze leek er van te schrikken en had het niet verwacht… Dus opdringerig was ze zeker niet. Laat ons stellen dat we van elkanders gezelschap aan het genieten waren.

Op de kamer begon het als van ouds weer heel liefdevol. Flink wat geknuffel, gestreel, gekus, speelse plagerijtjes, en elkander lieve woordjes toefluisteren. Deze lieverd moet je niet meer leren wat een GFE is… Ze is simpelweg dé girlfriend! Geleidelijk aan begonnen we aan het voorspel. Eerst ging ze me wat pijpen en mijn lichaam van kop tot teen aflikken en zoenen. Daarna deed ik hetzelfde bij haar met als apotheose een befbeurt waar haar poes drijfnat van werd, haar tepels zo stijf kwamen te staan als de toppen onder voetbalschoenen en haar hele lichaam trilde van verlangen. Na deze verrukkelijke befpartij waar ik me de lichaamssappen liet van smaken, gingen we over tot nog meer TZ en een gezonde dosis droogneuken. Mijn stijve en vochtige pik tegen haar slijmerige en natte vulva. En dan maar wrijven als een reu die tegen het been van zijn baasje aanrijdt. We rolden ook ettelijke malen over elkaar heen en het droogneuken geschiede zowel zijdelings, ik op haar als zij op mij. Een topwijf van jewelste als je het mij vraagt.

Natuurlijk kon het neuken niet uitblijven. Mijn pik schoof in haar schede en we neukten in diverse standjes. Traag, liefdevol, intens, passioneel en krachtig. Dit was niet “Making seks”, maar dit was absoluut “Making love”. Een kwartier lang gingen we zo door, maar ze is zo goed en voelt enorm lekker aan, wat maakt dat ik een orgasme niet langer meer kon uitstellen. Boven op haar en na veel positieveranderingen, bedeelde ik haar mijn laatste stoten. Mijn saus vloog eruit als een verlossing. We zoenden innig en haar vingers streelden mijn gezicht. Ik drukte haar stevig tegen me aan en zo bleven we nog een poosje liggen. Lekker in elkaar, als een verliefd koppel dat voor de eerste keer seks had.

Terwijl zij daarna naar de plee ging, bleef ik uitgeteld op het bed liggen. Na enkele minuutjes was ze terug en meteen toen ze met haar mooie verschijning de kamer liet opklaren, merkte ik dat mijn pik opnieuw stijf kwam te staan. En dat zonder doping; dus dit zegt veel over haar kwaliteiten. Ze nestelde zich naast mij en stak een sigaret op. (in SM kamer 11 mag blijkbaar nog gerookt worden)Tussendoor stak ze haar tong weer in mijn muil en werd ik wederom zo geil als een rat. Mijn lul klopte als een zwerende vinger. Wanneer haar sigaret op was, lag ik weer boven op haar en waren we aan het droogneuken met zoveel wrijving dat mijn schaamhaar er bijna van in de fik vloog. Dit in combinatie met stevig strelen, diep zoenen en hardnekkig geknuffel, bleek haar zo heet als peper te maken. Nu raakte ze helemaal in vorm en rolde enkele keren over me heen. Ze kwam boven op me zitten, stak mijn klepel in haar doos en begon me daar te berijden alsof ik een koerspaard was. Ze heeft een bepaalde techniek die eigen is aan haar: ze kan veel druk zetten, haar vaginale spieren laten samentrekken en zo langzaam op en neer gaan met je pik in haar. Heerlijk is het. Haar kruis was ook zo nat dat ik het hoorde soppen als de zee die tegen de krijtrotsen van Dover klotst.

Ook nu werden menig maal de posities gewisseld. Ik ging weer op haar liggen en de tweede wip sloten we af op z’n hondjes. Nu wat steviger werk en mijn conditie was top. Dit tweede kwakje van de dag kon ik langer ophouden en dat leverde meer plezier op. Haar kont is helemaal mijn smaak en wanneer je die stevig kan vastgrijpen wanneer je haar langs achteren neukt, dan ben je de moederneukende koning te rijk. Het ging maar door en uiteindelijk kwam er weer een orgasme. Hoewel ik het werk de laatste 20minuten gedaan had, leek zij feller uitgeput dan mezelf.

Na het neuken, rookte ze 2 of 3 sigaretten, hadden we lichtzinnige conversaties en daarna gingen we opnieuw van start. Opnieuw droogneuken, dan pijpte ze me en vervolgens ging ze weer boven op mij zitten. Deze keer ging ze mij uitgebreid verwennen, gaf ze aan. Ze neukte me zittend en gehurkt in die positie. Ze hield het lang vol en aangezien ze een kettingrookster is, bleek haar conditie in perfecte staat. Eerder leek ze doggy zwaarder te vinden dan nu boven op mij zich in te spannen naar Olympische normen. Godverdomme, wat ben jij goed, kreunde ik tussen het neuken uit. De beste wip van de dag en meteen ook de beste wip van mijn 3-daagse zou nu plaatsvinden, want ze ging over tot standje cowgirl reverse… En laat dat nu net mijn favo zijn. Bij de baard van Mozes, nu trilde ik van genot en opwinding… Dit voelde heerlijk aan. Ze leunde naar achteren, liet haar haren in mijn gezicht vallen en mijn lul zat geklemd alsof ze een bankschroef tussen haar benen had. En ze ging maar op en neer. Uiteindelijk sloeg de vermoeidheid toe en ging nog steeds in reverse maar gehurkt op me zitten… Nu had ik een fenomenaal zicht op haar ronde kont en mijn lul zou zo meteen de laatste slierten saus van de dag uitkotsen. Ze voerde het tempo op en dit orgasme leek wel een halve minuut te blijven duren.

Tjonge jonge jonge, wat een topwijf. Ik weet niet of ze zulke service bij iedereen verkoopt, maar ik kan je aanraden om heel lief voor haar te wezen en zeer zeker ook haar te verwennen… Wanneer ze dan los komt, dan gaat ze echt door het lint en neukt ze je in de prak. Ik was compleet bevredigd en deze wip kan meetellen tot de top3 van 2013 voor mij. Dit is een wijf dat past in het selecte lijstje waar SFL zo verliefd kan op worden!

We bleven nog even kletsen en lief wezen op de kamer, maar ik gaf aan dat ik maar een simpele armoezaaier ben en dat we beter konden afronden ipv nog enkele uren op de kamer te slijten. Zo’n 2u en half tot 3u was ik met haar op de kamer en ik betaalde haar correct. Wie dan zou denken dat de liefde tussen ons afgelopen was, die had het stinkend mis. Want ook voor de rest van de dag verdween ze niet meer van mijn zijde. Toen ik na onze tijd samen nog de resten van het buffet ging plunderen, ging zij zich opfrissen. Daarna zijn we altijd samen gebleven. Ofwel in de zetels oftewel aan de kruk waar ze altijd op zit.

Tijdens de avond stond Ricardo Banana te dansen op enkele meters van ons vandaan. Dus uit beleefdheid ging ik even met hem praten, maar ze hield me nauwlettend in de gaten. Geen andere trut zou me wegkapen van haar. Toen Ricardo me aan een rood geverfd loeder voorstelde, dook ze tussen ons in en riep ze luid: He is mine!!!!! Tegen 23u zijn we samen nog een slice pizza gaan vreten. Daar troffen we ook die luie Big30 nog. Als er wat de vreten valt, dan is hij van de partij! Na de pizza namen we zeer emotioneel afscheid van elkaar en moest ik mijn tranen bedwingen… Ik mis haar nu nog.

Mijn beste beren, wie Bea wat flikt, niet correct behandeld of respectloos behandeld, die breek ik zijn gezicht, zijn armen en zijn vingers. Zij is altijd lief en correct, dus wees dat ook voor haar. Behandel haar zachtjes en gebruik haar nooit als een pornopop! Doe haar nooit pijn of laat haar iets doen tegen haar zin… Wanneer je je als een heer gedraagt, dan zal je veel van haar terugkrijgen.

Daarom dit vrolijke lied voor haar: http://www.youtube.com/watch?v=Kc3BazK8b-U

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

34. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (28 mei 2013),Bosco (28 mei 2013),hansdordt (28 mei 2013),rob45 (28 mei 2013)

Last Online
    Vandaag @ 14:37
    Discussies
    61
    Thanks
    1.987

Standaard

Woensdag 29 mei
    :smile:

Wat een super meid zeg, zacht, superduper kusser, tracht het je helemaal naar de zin te maken, geniet zelf volop ban massage (eerst haar rug, billen, benen, met afwerking anus/vagina) dan omdraaien een zachtjes de olie massage aan de voorkant voortgezet. Borsten masseren, kussen, aandacht, ze geniet er enorm van, langzaam maar zeker naar beneden afgedaald en een superbefpartij met een luidorgasme aan haar kant afgemaakt. Ze was zeer te spreken, en bleek daarna in een vorm te steken die ik nog niet vaak bij een DVP heb meegemaakt. Sapperdeflapperdeflap…. Ik kon nauwelijks meer lopen nadat ze zich op mij had uitgeleefd. En dacht bijmezelf: dat was het voor vandaag….. Flasche Lehr….
    Beatrice: woooooow een supervrouw (26j meen ik). Heerlijk uur volgemaakt (zij een sigaretje, en mij stimulerend aanraken), ik haar prachtige body verder verkend….. hmmmm

36. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

wervelwind (30 mei 2013)

Last Online
    1 januari 2025 @ 15:39
    Discussies
    4
    Thanks
    54

Standaard

Beatrice
    Van nature ben ik erg eigenwijs en dus tegen het advies van mijn medebeer toch mee naar de kamer.
    De op 1 na beste ervaring ever!
    Ik ben verliefd, ik mis haar, morgen maar witte pakkies kijken en Bea natuurlijk

LG WW

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willyw Bekijk bericht
    Beatrice
    De op 1 na beste ervaring ever!
    Ik ben verliefd, ik mis haar
    Er is nog een wachtende voor je.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...872#post316872

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    haha, denk der ist auf Zypern ? bzw Griechenland

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten