Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 175
    Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Beitrag Geile Tijden, Juli 2013

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ... ik herkende niets van haar vroegere service. Het was te nonchalant geworden, alsof ze de ene dag garnalen zat te pellen en de andere dag mannen zat te pijpen, waarbij ze niet in de gaten had wanneer welke dag nu precies was...[/I]
    Haha, weer een hele mooi zoals alleen ACE2 of Badslippers ze kunnen verzinnen! (al heeft het wellicht met jouw garnaaltje te maken Ace!)

M
    Bruine beer

2. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 juli 2013)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag GT/29/06/13:

Op zaterdag naar GT gaan: het is eens wat anders. Ik zat al met de schrik dat mijn kleding in een zak zou bewaard worden en dat er zoveel venten aanwezig zouden zijn, dat je wanneer je al die homo’s in elkaar schuift, dat je pijpleiding zou kunnen leggen van Brüggen tot in Tokio. Het zouden wachttijden zijn die oplopen tot 5uren en de echte goede mokkels zouden in het weekend vrijaf zijn… Nou ja, dat is tenminste wat men mij op dit forum deed geloven!

In werkelijkheid kom ik rond 13u toe in GT en kan zelfs nog voor de ingang parkeren. Zet jij je Bentley maar lekker hier, zei de parkeerboy tegen mij. Hij stak zijn ruwe poot uit in de hoop een fikse fooi in ontvangst te nemen, maar in de plaats daarvan, geef ik hem een trap tegen zijn kloten. Hou jij mijn bolide maar mooi in de gaten, snauw ik hem toe. Als er nog maar één krasje op is, dan krijg je nog zo’n trap van mij. Terwijl hij pijnlijk over de grond rolt met zijn handen in zijn kruis, jankt hij met een piepstemmetje dat hij zorg voor mijn wagen zal dragen. Ik ga naar binnen en opeens verschijnt dat lange theke hautain wijf voor mij. Ik zeg: yow bitch, haal het niet in jouw zwaar overschatte kop om mijn kledij in een zak op te bergen. Nog voor ik uitgesproken ben, ligt mijn badjas en armband van lockers al klaar. Het ging weer allemaal veel te goed… Misschien had ze via de bewakingscamera’s gezien wat ik de parkeerboy geflikt had en durfde ze niet anders. Maar toch leek het vrij kalmpjes toen ik achteraf mijn eerste rondje liep in GT. Er zaten nog niet zoveel mokkels zoals ik op een weekdag op dat zelfde uur gewend ben, maar hetgene wat er zat zag er veelbelovend uit en bovendien waren er voor mij zelfs heel wat nieuwe dames. Er waren inderdaad al vrij veel beren, maar die lagen er zo futloos als zakken stront bij in de sofa’s.

Toen ik door de barruimte liep werd ik welkom geheten door enkele bekende dames. De Duitse Lina, die me nooit onberoerd laat… Ex-PHG’er Simona is ook altijd de vriendelijkheid zelve. Bovendien blijkt deze knappe Bulgaarse het goed vol te houden in GT… En tenslotte kwam dat Duitse ding; Medina/Medusa of hoe ze ook alweer noemt, wat met me stoeien in de hoop een sessie af te dwingen. Ik twijfelde wel even, maar uit mijn ooghoeken zag ik plots een grote pino voorbij dwalen. Toen ik me losmaakte van de kleine Duitse blondine, ging ik ook nog even de lange Poolse Shiva gedag zeggen. Ze was compleet naakt en ik vond dat haar tietjes er maar slapjes bijhingen. Ik besloot om nog niet tot actie over te gaan. Je kan beter eerst een rondje lopen en omdat de zon er zwakjes begon door te komen, moest ik even checken of er buiten ook nog mokkeltjes aanwezig waren.

Buiten was het niet veel soeps. Hier en daar een ijsbeer die met zijn klokkenspel bloot op zo’n zonnebed lag, maar geen mokkeltjes die een kleurtje op hun tietjes probeerden te krijgen. Dan maar eens kijken of er in de tent iets te bikken viel. En wie tref ik daar in de tent? De opperpooier en beruchtste huisdealer van GT: Cupido. Of toch op z’n minst zijn kar zag ik staan tussen een bos van langbenige dames die hun inkopen stonden te doen of 75% van hun inkomsten aan hun baas terugschonken. Ik wroet me erdoorheen en dus sta ik oog in oog met Cupido. Van het schrikken, trok hij bijna zijn shotgun met afgezaagde loop uit een zijflap van zijn kar. Gelukkig zag hij nog tijdig dat ik het was en dat ik in vrede kwam. Oprotten kuthoeren, beet hij naar alle dames rondom hem… En jij opschuiven teef, snauwde hij naar de man voor hem. Dat was deheer Nickxxx die aan lager wal geraakt is en tegenwoordig dienst doet als de bodyguard van Cupido. Nickxxx schoof een reet op en ik zette me erbij. We maakten een praatje over de dingen des levens en we zouden zelfs plannen smeden om een business op te zetten in Moskou. Luister, roept Cupido me ter aandacht. Ik laat jou hier je gangen gaan op mijn territorium en je doet maar alsof je thuis bent. Maar nu jij in Moskou woont, wil ik ook eens bij jou op bezoek komen en dan kunnen we daar samen louche zaken doen… Wat denk je? Het is een win-win situatie? Ik krab eens op mijn kalende hoofd, maar ik heb geen zin om met een ongeleid projectiel als Cupido in het vaarwater te komen van de maffia in de Russische hoofdstad. Dus ik kom met het excuus dat mijn flat ginds nog niet gemeubeld is en bijgevolg ik geen logeerbed heb. Even dacht ik dat Cupido met het voorstel zou komen om bij mij in het bed te kruipen, maar hij kwam wel met een andere ingeving van het moment. Geeft niet, man… Ginds zal ook wel een Ikea zijn, we kopen tegen dan en we knutselen het in elkaar. Jaja, dacht ik bij mezelf… Ik kan dat bed kopen en het vervolgens alleen in elkaar knutselen, terwijl hij vanuit zijn kar zit toe te kijken, zeker? Kijk SFL, al de elementen van mijn rolstoel bestaan uit holle buizen… Daar kunnen we kilo’s ongein mee smokkelen, gaat hij opgewonden verder. Misschien is dat nog zo geen slecht idee, denk ik bij mezelf. De luchthavens van Moskou zijn uitgerust met de meest correcte scans ter wereld… Het lijken zulke dingen van Star Trek waarin je weggestraald wordt. Je staat in het midden van zo’n ding en in een ronddraaiende beweging wordt er een scan van 180° van je gemaakt… Ze zouden Cupido direct bij zijn kloten hebben. Indien hij dan voor 50 decennia lang de Russische nor zou indraaien, dan zijn we van hem verlost en kan ik GT inpalmen zonder dat hij me nog in de weg loopt of rijdt. We drukten elkaar er de hand op en ik grijnsde heimelijk in mezelf vanwege dat snode plan dat als een film al voor mijn geestesoog liep.

Na deze bezegeling van de deal, ging ik terug naar binnen. Nickxxx liep me meteen achterna. Je gaat hem erbij lappen, je gaat hem erbij lappen, je gaat hem erbij lappen… Sprong Nickxxx opgewonden achter me aan. Hij was duidelijk niet zo happy met zijn eigen maffiabaas en zou liever bij mij in loondienst komen. Heb geduld, mijn beste Nickxxx, binnekort gaat Cupido voor lange tijd op vakantie in de Russische lik, waar hij in de doucheruimte de zeep mag oprapen voor enkele boosaardige Tsjetsjeense flikkers. Tegen dan neem ik zijn imperium hier over en mag jij bij mij in dienst komen. Nickxxx fleurde wat op bij zoveel loze beloftes en dat was maar goed ook, want hij zag er maar down uit die dag! Ik loop vervolgens nog wat rondjes, maar stuit weer op Cupido die enkel wijven aan het voorzien is van een Colombiaanse sneeuwstorm. Onder hen Shiva en diktiet Lolly. Ik dacht hem meteen al eens een giftige pijl door de nek te schieten, door Shiva weg te kapen uit zijn gezelschap, maar Lolly liet mijn snode plannen in duigen vallen, door mij naar zich toe te trekken en me bijna te versmachten in haar gigantische tietenwinkel. Terwijl ik mezelf met veel moeite kan bevrijden uit haar tietenkast, ben ik toe aan een drankje. Ik wankel nog naar adem happend op de toog af en bestel nog iets. Hey lul, bestel voor mij nog eens een fles champagne, roept Cupido vanuit zijn kar.

Nadat ik de een of andere negerin in een lege fles liet zeiken en deze aan Cupido voorschotelde liep ik nog een rondje. Maar ik was het overzicht zo’n beetje kwijt en na nog enkele keren de uitdagende Shiva te zijn tegengekomen, trek ik me met haar terug op de kamer. Het gedetailleerde verslag van Shiva lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...246#post321246

Wanneer ik van de kamer terugkwam met Shiva, was ik vrolijk. En de sfeer was opeens ook goed in GT. Cupido parkeert zijn kar naast me en maakt me wijs dat er deze avond ook nog een DJ komt spelen. Vol verwachting vraag ik of het Sonny is, maar volgens Cupido is het toch een andere DJ. Sonny is namelijk met andere zaken bezig en kan daarom niet komen… Een filmpje van wat Sonny tegenwoordig zoal uitspookt: https://www.youtube.com/watch?v=HKa0vH58hEA

Ondertussen loop ik ook nog een andere vriendelijke meneer tegen het lijf. Zo’n ijsbeer die ik al 1 of 2x eerder ontmoet had in GT. Sla me dood, maar ik ben de brave man zijn naam kwijt of verwar hem mogelijk met iemand anders zijn nickname. Dus voorzichtig zeg ik dat het HP001 was… Indien dit niet het geval is, gelieve me hier te corrigeren. In ieder geval had die gozer problemen bij een aantal deernes die van mening waren dat zijn lul te groot was. Dat verhaal ken ik immers, want ik had ooit anale seks bij mokkels, die dit niet meteen toelieten bij de Killer-Bull. Killer is ook zo iemand met een enorme lul waarmee je een trein kan laten ontsporen. Dat die reuzenlullen maar lachen met mijn bescheiden pik, maar ik mag zo nu en dan tenminste diep anaal gaan. In het gezelschap van de vermoedelijke HP001, was een voor mij nieuwe ijsbeer. Onze gemeenschappelijke kameraad stelde ons aan elkander voor en zo leerde ik Van Dattum kennen. Wat ben jij een kleine sufferd, lachte Van Dattum spottend. Bij de man achter SFL had ik een grote woeste en barbaarse krijger voorgesteld… En dan ben je zo’n kleine snijboon.

Terwijl we stonden te ouwehoeren als een stel weduwen op de lokale markt, vangt een mooi donkerharig meisje met helderblauwe ogen mijn blik. Ik tracht me nog te concentreren op het gesprek, maar ze blijft maar gebaren dat ik naar haar toe moet komen. Bekijk het maar, dacht ik bij mezelf. Ik ben voor jou een wandelende geldbeugel, dus kom zelf maar op me af. Niet veel later geschiedde dat ook en ze stelde zich voor als Dalina van Montenegro… Of zoals MichelJ me zo mooi corrigeerde: de Montenegrijnse Dalina… Ik zou bij God nooit geweten hebben dat ze een inwoner van dat kleine Balkan gehucht zo zouden noemen. Na een korte kennismaking volgde ik verwachtingsvol al meteen in haar kielzog. Meteen op de kamer viel het me al op dat het zwaar knudde zou worden… Ik had nog net gedoucht en dat had ze trouwens gezien. Maar toch moest ze haar ontsmettende vochtige doekjes kunnen bovenhalen en mijn pik nog eens vakkundig molesteren met dat ding. Indien je dan zou hopen op een zachte pijpbeurt, dan zit je ook verkeerd bij haar. Met haar tongpiercing mag ik al van geluk spreken dat er geen bloed bij aan te pas kwam. Afijn, de rest van de sessie lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ontenegrijnse)

Na een fake orgasme mijnerzijds, liep ik nog wat doelloos rond in GT. Ik was behoorlijk down na zoveel tegenslag. Opeens zie ik Cupido op het terras hangen… Ik loop naar hem toe en jammer er maar op los. Neem plaats, grijnst Cupido en wenkt naar zijn rolstoel die naast de zetel geparkeerd stond. Why the fuck not, dacht ik bij mezelf en ik zette me in zijn kar. Nu voelde ik me helemaal een oorlogsveteraan, die over de struikeldraad van een paar mijnen is blijven hangen. Anderzijds zat ik in een ideale slachtofferrol en vlogen opeens de wijven op mij als strontvliegen op een vers gelegde en nog smeulende drol. Zo hangt die smeerlap dus de pooier uit. Ik begon wat met zijn kar rond te rijden en overal doken de mokkels op mij. Op gegeven ogenblik wist ik niet of dat daadwerkelijk voor mij was of omdat ze wisten van de coke die Cup in zijn holle koetswerk verstopt had. Na een halfuurtje rally had ik er dan ook genoeg van… Ik trok de handrem aan en stond op uit de kar. Vervolgens wandelde ik gewoon verder en toen vielen mokkels op hun knieën voor mij met hun armen ten hemel geslagen. Look, he can walk… It is a miracle. Volgens een groot aantal mokkels geschiedde er een wonder in GT. De pers werd er al bij gehaald en ze stuurden tevens een open brief naar het Vaticaan om GT om te dopen tot een pelgrimsoord. Zou best wel handig zijn nu de grot van Lourdes onder water staat.

Ik ging terug naar Cupido om te jammeren over de slechte sessie met Dalina. Bij Cupido zat nog een andere ijsbeer die ik niet ken, maar die verdomme het lef had om me tegen te spreken. Dalina is een Duitse, zegt hij… Ik zeg dan weer dat ze van Montenegro is en al geruime tijd in Duitsland woont. Ze is een Duitse gaat hij verder… Ze is verdomme een Montenegrijnse… Vraag het verdomme aan MichelJ, want hij zal me er nog over corrigeren! Onze welles-nietes discussie werd verstoort door een andere ijsbeer die me brutaal aansprak. Hey SFL, moet jij niet in Afghanistan zitten om massaal de baardapen af te knallen! Het is Rex de geile hond, die me zo vrank aanspreekt. Ik ben verdomme nog nooit in Afghanistan geweest en heb er dus ook nog nooit een baardaap van dat land een vingerbreed in de weg gelegd, verduidelijk ik Rex. Dat de Amerikanen, Europa en de VN daar maar het belastinggeld en eigen manschappen de dood in jagen in een land waar je van de lokale milities toch nooit kan winnen… Ik ga nog wat verder in mijn toelichting en zeg dat ik maar 1 land trouw ben en zal dienen wanneer men mij weer als reservist oproept. Een land dat nooit verslagen kan worden… Terwijl ik mijn laatste zin afmaak, zag ik Rex niet meer. Hij was blijkbaar niet blijven luisteren naar mijn uitleg…

Nadat ik nog enkele rondjes gelopen had, vond ik opnieuw de knapste donkerharige van GT terug. Ik had haar tussendoor al vaker opgemerkt. In het begin maakten we zelfs een praatje… Maar nu deze keer moest er nog een gesaboteerd orgasme uit mijn zak en bijgevolg verdween ik met deze Bulgaarse Tina naar de kamer. Ze zag er zo jong en ongerept uit dat ik mezelf al een heuse kinderverkrachter vond. Hoe dan ook, de toch wel memorabele sessie met deze onervaren Selena Gomez look-a-like lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ez-look-a-like

Na 45 à 50minuten kwam ik met haar van de kamer en liep naar de locker om mijn schulden aan haar af te lossen. Staat ze daar met d’r handen in het haar… I forget the time… Ik keek op mijn klok en zei haar in alle eerlijkheid dat het iets van 45 à 50minuten was. Ok, give 65€, zegt ze nog! Ik kon hier de smeerlap uithangen, maar dat deed ik toch niet. Ik zei dat het de gewoonte was dat je een uur normaal vol maakt, maar indien dat wel of niet gebeurt, wordt er toch altijd per halfuur gerekend bij het maken van de eindrekening. Dus ik zei haar dat 75€ de prijs is die ze hoort te betalen. Ze bedankte mij voor de tip en ik gaf haar boven op die 75 nog een kleine fooi. Toen ze de kleedkamer uitwandelde en ik met een gelukzalige lach mijn geld weer begon op te bergen in de locker, sprongen er 2 kerels op mij die het gesprek opgevangen hadden. Jij idioot, jij moet die wijven niet aansteken om meer geld te vragen, schreeuwden ze in koor. En terwijl de ene me vastgreep met mijn kop half in mijn locker, sloeg de andere een tiental keren het deurtje dicht tegen mijn kop.

Wat een negatieve energie en veel agressie op zaterdag in GT. Eerst die Cupido met zijn louche zaken, dan Rex en die andere ijsbeer met hun grote muil me zo afblaffen, plus Dalina die mijn pik sloopt met haar tongpiercing. Het was dusdanig tijd om het homohuis van verderf te verlaten… En dat zal zo tussen 18 en 19u geweest zijn. In het weekend zijn er nog veel andere dingen te doen en ik besloot ergens goed gaan te vreten en daarna op stap te gaan.

Dit alles ter zijde: GT was vrij goed, de sfeer was relax, er was een goede verhouding tussen dames en heren, en bij de dames liep de uiterlijke schoonheidsgraad hoog op. Ik heb 3 knappe meiden gehad… Eentje was goed, eentje was slecht en de andere was speciaal. Dit is alles wat je moet onthouden en wat geen achterlijk gelul is van mijn kant. In de marge mag je ook nog noteren dat het vreten geen cent waard was. Ik vroeg een schnitzel en die was droog, met veel knotsen en vet in alsof ze er 20 gebruikte condooms in gedraaid en laten drogen hadden. Toen ik de kok vroeg om de champignonsaus van een ander gerecht erover te kieperen, kreeg ik nog een vuile blik van hem. In andere omstandigheden had hij mijn bord vreten recht op zijn bakkes gehad. Maar ik ben een keurig heertje en dus stel ik me gemanierd op. Voor de algemene ervaring van de dag ken ik GT toch een 6.7/10 toe. En nog steeds respect voor het feit dat ze de regels overtreden en er nog steeds gerookt mag worden.

Het hek sloot achter me en ik sprong in mijn Bentley met een herkenbaar deuntje op de achtergrond. Een krakend viooltje, een Oost-Europese beat eronder… en een stemmetje in mijn hoofd dat zong; Ik ben een eenzame en arme Oost-Europese mijnwerkerszoon, fucking far away from home
    https://www.youtube.com/watch?v=wWc_10lMLFo

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

4. Onderstaande 20 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 juli 2013),Badslippers ( 1 juli 2013),bergm550 ( 2 juli 2013),bosbeer ( 1 juli 2013),Boy69 ( 1 juli 2013),broodpoot ( 1 juli 2013),Cupido ( 1 juli 2013),gignnl ( 1 juli 2013),Hunziker ( 1 juli 2013),Jack42 ( 1 juli 2013),masseurke ( 1 juli 2013),Megaboob ( 2 juli 2013),MichelJ ( 1 juli 2013),rob45 ( 1 juli 2013),Rudi_NL ( 1 juli 2013),Saruman ( 2 juli 2013),Stief ( 1 juli 2013),Teiresas ( 1 juli 2013),Van Dattum ( 2 juli 2013),Wijze grijze ( 1 juli 2013)

Last Online
    20 januari 2024 @ 11:42
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Discussies
    7
    Thanks
    690

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

Ondertussen loop ik ook nog een andere vriendelijke meneer tegen het lijf. Zo’n ijsbeer die ik al 1 of 2x eerder ontmoet had in GT. Sla me dood, maar ik ben de brave man zijn naam kwijt of verwar hem mogelijk met iemand anders zijn nickname. Dus voorzichtig zeg ik dat het HP001 was… Indien dit niet het geval is, gelieve me hier te corrigeren. In ieder geval had die gozer problemen bij een aantal deernes die van mening waren dat zijn lul te groot was.
    Met 100% zekerheid kan ik zeggen dat ik het niet was (ivm afwezigheid en niet door de beschrijving)

Met 99% zekerheid moet het zijn na het lezen vd namen Cupido en Rex, there can only be 1 ........ DGA/Moderator/Voorzitter vh GT Front Ketserrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Kiss my schermafbeelding

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

I really start liking this club. Finally a WHF 100 again! She (Name is private matter, Germany) was the only choice this saturday but who cares if it is that good. And I learned: Breakfast with eggs only until 2pm and never arrive later than 3pm if you wanna park close to the club.

Last Online
    8 oktober 2023 @ 21:23
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367

Standaard

Na 45 à 50minuten kwam ik met haar van de kamer en liep naar de locker om mijn schulden aan haar af te lossen. Staat ze daar met d’r handen in het haar… I forget the time… Ik keek op mijn klok en zei haar in alle eerlijkheid dat het iets van 45 à 50minuten was. Ok, give 65€, zegt ze nog! Ik kon hier de smeerlap uithangen, maar dat deed ik toch niet. Ik zei dat het de gewoonte was dat je een uur normaal vol maakt, maar indien dat wel of niet gebeurt, wordt er toch altijd per halfuur gerekend bij het maken van de eindrekening. Dus ik zei haar dat 75€ de prijs is die ze hoort te betalen. Ze bedankte mij voor de tip en ik gaf haar boven op die 75 nog een kleine fooi. Toen ze de kleedkamer uitwandelde en ik met een gelukzalige lach mijn geld weer begon op te bergen in de locker, sprongen er 2 kerels op mij die het gesprek opgevangen hadden. Jij idioot, jij moet die wijven niet aansteken om meer geld te vragen, schreeuwden ze in koor. En terwijl de ene me vastgreep met mijn kop half in mijn locker, sloeg de andere een tiental keren het deurtje dicht tegen mijn kop.
    In je verhaal kennen we lezen dat jeje heel de dag als een Wellup heb gedragen en dan hebbie nog geluk gehad dat het Baloe1 en Baloe2 van de anti GT lobby niet waren die je met je hasses je locker in trapte.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

Last Online
    14 december 2013 @ 16:04
    Discussies
    6
    Thanks
    203

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
    In je verhaal kennen we lezen dat jeje heel de dag als een Wellup heb gedragen en dan hebbie nog geluk gehad dat het Baloe1 en Baloe2 van de anti GT lobby niet waren die je met je hasses je locker in trapte.
    Ach ja, gewoon een kletsverhaaltje, denk ik.

Last Online
    8 november 2024 @ 21:06
    Discussies
    7
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Met 100% zekerheid kan ik zeggen dat ik het niet was (ivm afwezigheid en niet door de beschrijving)

Met 99% zekerheid moet het zijn na het lezen vd namen Cupido en Rex, there can only be 1 ........ DGA/Moderator/Voorzitter vh GT Front Ketserrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Ik denk dat ie meneer Pastoor bedoelde. Ook (door mij) wel Frater Fernantius genoemd.... Verder niet actief op dit forum maar wel in GT..

Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Discussies
    18
    Thanks
    1.729

Standaard

Dus ik zei haar dat 75€ de prijs is die ze hoort te betalen.
    Zie hier af en toe nog steeds mooie verhalen voorbij komen van beren die als prins in een club worden ontvangen, waarbij alle dames om hun geweldige grappen lachen en waarbij soms de dames zelfs in de rij staan om door de befkoningen klaargelikt te mogen worden.

Nu de primeur van de beer die door de dame wordt betaald voor zijn geweldige verleende diensten
    (L) NCV (L)

11. Onderstaande 4 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

Hunziker ( 2 juli 2013),Ma doare in pula ( 2 juli 2013),Teiresas ( 7 juli 2013),wervelwind ( 2 juli 2013)

Last Online
    16 februari 2017 @ 13:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Iemand toevallig nog nieuws over Emy?

Last Online
    25 juni 2016 @ 14:41
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Voor welk nieuws neem jij na 2 jaar de moeite een bericht te schrijven? Wat wil je horen?

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik bedoel Emy / Amy, de viatnameese-duitse..
    Was al tijdje niet meer in GT maar vroeg me af of ze er nog was..

Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritzske Bekijk bericht
    Ik bedoel Emy / Amy, de viatnameese-duitse..
    Was al tijdje niet meer in GT maar vroeg me af of ze er nog was..
    Ja, zeer regelmatig aanwezig, en altijd drukbezet.
    Meestal aanwezig van 16:00 tot 23:00

Last Online
    23 oktober 2014 @ 18:25
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hoe zit het met de bezetting op maandag?

Last Online
    14 december 2013 @ 16:04
    Discussies
    6
    Thanks
    203

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomasdebolle Bekijk bericht
    Hoe zit het met de bezetting op maandag?
    Even gaan kijken of even bellen, dan weet je het he.

Last Online
    23 oktober 2014 @ 18:25
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

2 uur rijden voor even te gaan kijken is wat moeilijk... Bellen dus!

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Thanks!

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:17
    Discussies
    25
    Thanks
    924

Standaard

GT, dinsdag 2/7

Die dinsdagochtend werd ik wakker met een leuter van hier tot in Tokio, na een onrustige nacht vol erotische dromen. Kijkend naar de agenda op mijn mobiel, stelde ik vast dat die vrijwel leeg was en alzo drong een bezoekje richting saunaland zich aan! Rustig koffietje gedronken, douche genomen en enkele behaarde lichaamsdelen onthaard, waarna de tocht richting GT werd ingezet.
    Na het lezen van het al dan niet echte verhaal van SFL en zijn Roemeens avontuur, ben ik die Roemeense house Music die hij in zijn verhalen linkte, gaan downloaden. Vind dit echt lekkere muziek om in de sauna-stemming te komen, heel veel herkenbare muziek overigens die in diverse clubs worden gedraaid! Op deze mooie beats ging het dus richting Brüggen.

Bij aankomst rond 11 uur bleek ik enkele minuutjes te vroeg, en kreeg ik de VIP parking aangeboden. Voor de deur een praatje geslagen met een kerel die sinds enkele tijd arbeidsonbekwaam is wegens psychische redenen. Verhaal waar je niet vrolijk van wordt, maar hoop dat hij die demonen gisteren ten minste een halve dag heeft kunnen verjagen. Kastje nr 105 werd mij toebedeeld en als één van de eerste beren wandelde ik van de bar richting ontbijtruimte, alwaar ik een heerlijk ontbijt nuttigde. Terug in de bar, knipoogde Roxanna naar me en gebaarde of ze naast me mocht komen zitten. Had eigenlijk nog nooit met haar gekamerd, want had het idee dat je daar dan minimaal 3 weken op voorhand voor moest reserveren, maar nu bleek ze dus gewoon beschikbaar! Het gesprekje werd enkele keren onderbroken door lekkere, natte zoenen van haar kant, en door haar handje onder de badjas, waardoor de eerste actie van de dag niet lang op zich liet wachten. Ten opzichte van enkele maanden terug, was Roxanna toch enkele killootjes bijgekomen, maar dat stoort niet, het blijft een lekker geil uitziende meid. In het hutje met spiegels, vervolgden we het natte, diepe zoenen, terwijl we mekaar langzaam maar toch wel heel zeker van elkaars professionele kledij ontdeden. Ze gebood me op mijn rug te gaan liggen en kuste me van boven richting mijn inmiddels staalhard geworden pik. De pijpsessie stemt overeen met wat je reeds in haar draadje kan lezen en behoort tot mijn top 3 allertijden! Die heerlijke, kokhalzende geluidjes, dat speeksel dat zachtjes van je paal afglijdt, die tong die af en toe richting onderkant en zijkant van de balzak verdwijnt, pffff man man… en dat terwijl ze mij dan af en toe aanstaart met die doordringende, geile ogen van ‘er… Dankzij de diverse spiegels kan je dit schouwspel dan ook aanschouwen uit verschillende hoeken. Ik vroeg haar “how deep can you take it?“, waarna ze mijn pik zachtjesaan dieper en dieper binnengleed in haar mond en bijna met haar neus aan mijn buik kwam. Ze keek terug op naar me met die geile blik terwijl de traantjes zo in haar ogen begonnen te komen “was this deep enough for you, baby?“. Dit ging zo een kwartiertje door en het verbaasde me dat ik een voortijdige lozing zo kon onderdrukken! Terwijl ze mijn natte leuter zachtjes handjobde, vroeg ze me op een ultra geile manier “can I please sit on your dick?”. Ze nam plaats bovenop me en terwijl ze mij op diverse manieren bereed keek ze met me mee in de zijspiegels. Dan drukte ze haar tieten tegen mijn borstkast en duwde haar tong diep in mijn mond. Ze gaf aan dat ik haar niet mocht neuken, zij zou mij neuken! Vanaf dat ogenblik zat haar tong ofwel in mijn mond ofwel in en rond mijn oor. Ze liet haar prooi niet meer los en kletste haar billen op een Zuid-Amerikaanse samba-achtige manier op en neer. De overdaad aan gevoelsmatige en zichtbare prikkels deed mij ontploffen in het rubbertje, en ook al had ik mijn eerste kruit al lang verschoten, ze bleef maar diep en nat zoenen, weer met dat geile stemmetje “I like kissing goodlooking men like you”.

Ik kan de positieve recensies dus alleen maar bevestigen, hoewel het vervolg ook mag worden gemeldt… Ik dacht het halfuurtje uit te breiden richting 1 of 1,5 uur en dus kletsten we wat in mekaars armen samen op het bed. Dit is dan het moment dat zo’n meid behoefte heeft aan een luisterend oor. Een kwartiertje later gaf ze aan dat ze enkele uurtjes met mij wou kameren, 2, 3 of liefst 4, want ze vond de klik wel leuk en tenslotte is 100 EUR per uur niet zo heel veel geld. Toen ik rustig met een vleugje humor aangaf enkel normale tarieven van 75 EUR per uur te betalen, krulde haar mondhoekje omhoog met een verlegen lachje. Het eerste uur was bijna om en ik vroeg of ze nog wat zin had in actie voor een halfuurtje, waarop ze aangaf dat er nog maar een kwartiertje overbleef van de 1,5 uur. Ditmaal kletste ik haar op haar billen en gaf aan dat ik 1 uur zou betalen en mij ging douchen. Aan de lockers gaf ik haar 75 EUR + 5 EUR trinkgeld, en toch bedelde ze noch om 100 EUR… Dit deed mij besluiten om een afgesproken 2de sessie met haar later op de dag te parkeren. Soit, ik neem haar niets kwalijk, het was haar laatste dag van een vermoeiende periode (gaat 1 weekje zu hause), maar het geeft allemaal net een klein beetje een wrange nasmaak…

Terug aan de bar rond 12:30 uur, bestelde ik een sprite en ik wist niet wat ik zag: slechts een 3tal beren in de bar, en een heleboel toppers lag gewoon binnen handbereik. Het werd een oogcontactgevecht tussen mezelf en Leona, Emma, Gulcan, Lola, Dorina en nog een heleboel anderen. Die meiden zullen allemaal gedacht hebben, liever die jonge kerel, dan die 65+ers hier aan de bar (met alle respect voor de oudjes hoor!) en het duurde niet lang of Leona kwam me met een zoen omarmen. Na een minuut of 2 stelde ze de sjloessol vraag en gezien de lovende recensies, antwoordde ik bevestigend, ondanks het feit dat ik een langere presales wel beter kan waarderen.

Op de kamer hielp ik haar bij het opmaken van het bed en terwijl ze haar spulletjes langs het bed klaarlegt, ga ik zachtjes achter haar staan. Ik laat mijn hand tussen haar benen door glijden. Ze schrikt even van de plotselinge aanraking want heeft totaal niet in de gaten gehad dat ik achter haar ben komen staan. Met mijn volle hand tussen haar benen begin ik door haar zacht onderbroekje heen haar kutje stevig te masseren. Ze zet haar benen iets verder uit elkaar waardoor ik er nog beter bij kan. Met mijn vingers trek ik de rand van haar broekje iets opzij en voel dat haar schaamlippen zacht en gezwollen aanvoelen en ze in heel korte tijd al drijfnat is geworden. Ik laat twee vingers langs en rond haar klit glijden waardoor zij licht begint te kreunen. Alsof ze geen zin heeft om haar volledig te laten gaan, draait ze zich plots om duwt mij ruw op het bed. Ze kuste me lang en intens en al kussend draalt ze af richting mijn paal. Ook deze pijpbeurt mag er zijn, met heerlijk natte, zachte en diepe halen! Ik speel ondertussen met die giga-jetsers van haar. Ze brengt het condoompje aan over mijn knalharde paal en gaat bovenop me zitten, waardoor ik een fantastisch zicht krijg op die lekker borsten waar ik mijn handen niet van af kan houden. Terwijl ze me bereidt, blijft ze me diep en nat tongen. Ik gooi haar op haar rug en begin haar met lange halen steeds steviger te neuken, terwijl we elkaar blijven zoen en terwijl ik haar borsten blijf masseren. Af en toe laat ik mijn pik heel diep in haar rusten om dat knijpende van haar warme natte kut goed te kunnen voelen. Alsof mijn lul van onder af aan begint op te zwellen voel ik hoe het zaad naar voeren geperst wordt en met kracht bij haar binnen spuit. Het orgasme is tot diep in mijn onderbuik voelbaar en mijn haarde paal blijft hevig naschokken... Lang geleden dat ik kort achtereen nog 2 goede sessies mocht meemaken!

Na de afrekening aan de lockers met een laatste natte zoen, spring ik onder douche, bestel wat fris te drinken aan de bar en besluit om even te chillen in één van de zetels van de barruimte. Niet lang erna komt die andere Bulgaarse Baywatch-ster zich bovenop mij nestelen. Ze pakt mijn hand vast en legt die op één van haar gigantische hooters. Emma noemt mij vanaf dan “poepie”, al heb ik het idee dat niet ik alleen deze nickname krijg van haar... Het was nog maar 13:15 uur, ik had er al 2 megasessies opzitten en opnieuw kreeg ik een stijve, van dit schouwspel. Ik had op dat ogenblik eigenlijk moeten passen en “später, baby” moeten aangeven, maar het risico bestond dan dat ook zij de rest van de dag geboekt zou worden. Vooruit dan maar, baby, let’s go! “Ok poepie, I get the keys”.

Terwijl we rechtstaand aan de rand van het bed staan te kussen (opnieuw en voor de derde maal vandaag diep en nat), voel ik haar zachte kont aan en glijdt mijn vinger over haar aars en kutje. Met mijn andere hand kneed ik haar boobies en zij begint zachtjes met piemelmans te spelen, die opnieuw staalhard staat. Ze gaat op de rand van het bed op haar knietjes liggen en begint aan mijn paal te lurken zonden handen. Ook dit werk is voortreffelijk, al heb ik het idee dat de passie iets minder is. Ze draait zich om toont mij uitnodigend haar kontje, maar aangezien ik niet zo’n bef- of rimliefhebber ben, vraag ik haar zich terug om te draaien, waarna ik mijn pik tussen haar DD-cup schuif. Terwijl zij zachtjes op en neer beweegt met haar boobies laat ze een spekgladde, lange, natte sliert vallen uit haar mondje tussen haar boobies waardoor het glijden wat makkelijker werd. Zachtjes begon ik haar tieten alzo te neuken, terwijl ze regelmatig een nieuwe lading speeksel erop los liet. Daarna haalde ze een condoom uit de tas, liet zich op haar rug vallen en zo neukte ik haar in missio, dan in doggy en dan weer in missio. Tussendoor bleef ze mij geile dingen toezeggen, “poepie”. Dit hele fysieke gedoe begon mij teveel te worden en ik kreeg ik er na die eerste 2 sessies en deze fysieke uitputtingsslag zowaar een halfslappe lul van... Dit vond Emma niet zo leuk en dus begon ze me maar een natte handjob te geven terwijl ik aan de rand van het bed stond. Dit miste zijn effect niet en mijn paal werd in no time terug hard, zeker toen ze hem ook nog eens tegen haar boobies aankletste. Ze duwde haar tieten nadrukkelijk tegen mijn ballen aan en terwijl ik het orgasme stilaan voelde opkomen, nam ik de handjob over, maar toen.... toen gebeurde de grootste afknapper uit mijn wandelcarriere!!!! Terwijl ik dacht op het moment supreme effe lekker over die boobs te spuiten, verkrampte zij en in een angstbeweging hield zij plots het bedlaken voor haar, waardoor mijn cumshot tegen het laken belandde ipv over boobies......... Ok, nu was ik zelf ook wel verbaasd dat ik nog zo’n grote lading kon spuiten na die 2 eerdere sessies, maar ik ben nog steeds Peter North niet.... Damn, wat een afknapper op wat een mooie finish had kunnen betekenen!!!

Het was toen 14 uur en ik had er reeds 3 kamersessies erop zitten, bij niet de minste DVPers dacht ik zo. Ik dacht even een frietje eten en dan wat uitrusten in de tuin. Lisa met haar nieuwe hanekam kwam zowaar op het terras in het bankje tegenover me zitten om haar drankje te nuttigen en toen ontstond volgend gesprek: “Hallo Lisa”. Ze keek weg. “Lisa?”. Geen reactie. Nu iets luider en met mijn beide handen in een bolvorm voor de mond: “Houston to Lisa, come in please!!”. Verschrikt keek ze me aan en zowaar moest ze lachen (een primeur?) en zei: “Houston? Du bist verrückt”. Ik vroeg of ze nog eens terug was geweest naar Sixsens, maar ze gaf aan van niet “nein.”. Ik gaf haar een welgemeend compliment over haar nieuwe haarcoupe, waarop ze me kort vragend aankeek? Ik wist niet wat ik hieruit moest afleiden. Bedoelde ze nu: “Wat loop jij te zeiken, iedereen vind dit kapsel lelijk, wees nou eens eerlijk, idioot!” Op bedoelde ze: “Is dit jouw manier van meiden het hof maken, watje?”, of nog: “ok, je hebt mij 1 keer doen lachen met je idiote humor, flikker nou maar op”. In ieder geval, keek ze terug richting de zonnige tuin en van een verder gesprek was geen sprake. Lisa, communicatie en ik: het zal nooit wat worden. Lisa, een kamergang en ik: het zal helaas ook nooit wat worden...

Ondertussen ging het leven weer zijn gewone gang in Golden Time. Gulcan wist weer een beer te verschalken, waarmee ze 10 minuutjes later weer terug van een hutje kwam. Sissi keek me vanop een afstand ontwijkend aan, want bij een vorig bezoek was een beloofde kamersessie er uiteindelijk niet van gekomen. Emma en Leona verschalkten beer na beer. Dorina liep parmantig met haar mooie tieten rond in een doorkijknetje. Maggy ging op haar vertrouwde stoel in de barruimte zitten. Lisa stak de ene sigaret na de andere op. Braziliaanse Veronica verstopte zich in haar uppie in een zeteltje achter de danspaal etc... Ik was van plan om tot een eind in de avond te blijven, maar na die 3 sessies heb ik toch maar besloten om de tent rond 16 uur moe maar voldaan te verlaten.
    Gr,
    Stief.

21. Onderstaande 16 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 juli 2013),Badslippers ( 3 juli 2013),bergm550 ( 3 juli 2013),bosbeer ( 3 juli 2013),Boy69 ( 3 juli 2013),broodpoot ( 3 juli 2013),hp001 ( 3 juli 2013),Hunziker ( 4 juli 2013),KevinK ( 3 juli 2013),masseurke ( 3 juli 2013),Megaboob ( 3 juli 2013),Rudi_NL ( 5 juli 2013),satanic surfer ( 3 juli 2013),Teiresas ( 3 juli 2013),wayne r ( 4 juli 2013),Wijze grijze ( 4 juli 2013)

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stief Bekijk bericht
    GT, dinsdag 2/7...Het was nog maar 13:15 uur, ik had er al 2 megasessies opzitten en opnieuw kreeg ik een stijve, van dit schouwspel... Vooruit dan maar, baby, let’s go! “Ok poepie, I get the keys”...

...Het was toen 14 uur en ik had er reeds 3 kamersessies erop zitten, bij niet de minste DVPers dacht ik zo...
    En dan noemde men mij hier onlangs nog een konijn... tsss, je moest je schamen Stief!!!

Mooi verslagje dat in aanmerking komt voor een nomi in juli.

M
    Bruine beer

23. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Stief ( 3 juli 2013)

Last Online
    11 december 2024 @ 02:12
    Discussies
    3
    Thanks
    119

Daumen hoch HAWAIII PARTYYY

Arriving 3PM,the car park is full and the guard propose me to go to natural park... Like every time i wait and less than 5 min after 1 German guyI am left the club and i take his place next to the entrance...
    I am greeted by Emma which give me 1 cup of prosecco and 1 flower necklace for the party...
    Shower and go to eat,today it is barbecue all in!
    I ate the best spares ribs in ly life... I took 3 times on the day...
    To digest i go to the cocktail bar,what a surprise when i meet haec58...We stay together and he help me for my list
    D&J K put is sound in the garden for a good atmosphere with a beautiful sun...
    The line up is great ==> almost 100 girls!
    I meet 1 trio of German girls from Francort (Megan,Tyra,Josephine),put a face on Janine Mya and Chayenne,Jayjay said me she change her name(Lorena),Dia is every time in a room,Nadine is back like Jacky and Eva... ==> This is close for the news of the club...
    At 9pm the sound is back inside where Ilona and Mirela put the fire on the dance fllor,i catch my favorite Ada for a long room and when we're back it is show time outside with spitting fire...
    Sauna and it is time to go home without police control for this time...
    This Hawai party was a great succes and Gt stay the best of all in the NRW!

Liste de filles présentes ce Jeudi 04/07/2013 (~ 100 filles présentes)
    Ada(Ro)-Adriana(Rp-Do)-Agneska(Pl)-Alexa(All)-Amelia(Ro)-Andrea(Ro)-Anja(Pl)-Annie(Bg)-Bea(Ro)-Bonnie(All)-Carla(Ro)-Carmen(Ro)-Chantal(Ro)-Cheyenne(Tq)-Cora(All)-Cristina(Ro)-Daniela(Pl)-Deria(Ro)-Dia(Ro)-Doro(Pl)-Dounia(Mar)-Emma(Bg)-Emy(Tha)-Eva(Ro)-Fabienne(All)-Flo(Bos)-Gabi(Bg)-Gabriela(Bre)-Ilona(Lib)-Ina(Let)-Ines(Bos)-Irina(Ro)-Isabella(Ro)-Jana(Pl)-Janine(All)-Jacky(All)-Jessica(All)-Josephine(All)-Julieta(Ro)-Kassandra(Ro)-Kira(All)-Lara(Mac)-Larissa(Ro)-Lavinia(All)-Leonia(Bg)-Lin(Ch)-Lina(All)-Lisa(All)-Lola(All)-Loli(Mol)-Lorena(All)-Luana(Ro)-Lulu(Tha)-Mandy(Aut)-Maxi(Ro)-Medina(All)-Megan(All)-Mia(All)-Milena(Pl)-Mirela(Ru)-Nadine(All)-Nadina(Ro)-Nastia(Ukr)-Nikol(Pl)-Rebecca(Ro)-Roberta(Bg)-Romina(Ro)-Rosa(Pl)-Sabrina(Hg)-Sandra(Ro)-Sandy(All)-Shiva(Pl)-Sina(Tq)-Sissi(Bg)-Sofia(Ro)-Sophie(Cor)-Soraya(Egy)-Stefania(It)-Tanja(Pl)-Tyra(All)- ~20 filles inconnues...

25. Onderstaande 13 leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 juli 2013),aquarius ( 5 juli 2013),Badslippers ( 5 juli 2013),bergm550 ( 7 juli 2013),bosbeer ( 8 juli 2013),Hunziker ( 5 juli 2013),ilovethaigirls ( 6 juli 2013),Megaboob ( 5 juli 2013),Picasso 1 ( 5 juli 2013),pjFry ( 5 juli 2013),Rudi_NL ( 5 juli 2013),Teiresas ( 7 juli 2013),Van Dattum ( 5 juli 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 6 juli 2013 (In de tropen)

Een kort berichtje over mijn bezoek aan GT gister. Het was heet, qua temperatuur dan. Het was 28 graden en zelfs 's avonds was het nog 20 graden. Nu weet ik wat ze met tropenjaren bedoelen. Vrouwenaanbod was wat minder gister. Wegens het goede weer was het druk, extreem druk. Bij binnenkomst moest ik even wachten op een sleuteltje, want ik accepteer geen kledingzak. Ik zag in de barruimte een vreemde, uitziende tafel op de plaats waar een bank stond. Ik vond het er eerder uitzien als een guillotine, maar het bleek om een tafel te gaan, waar de DJ haar mengtafel op kwijt kan.

Aanwezige beren: Tiga, Rex, Cupido, Ketserr, GT-Junky en verder vele andere bekende stamgasten. Aanwezige vrouwen: Mercedes, Dinan, Shiva, JayJay, Lolly, Chantal, Kira, Amelia en nog zo'n 50 andere vrouwen. Later op de avond kwam er een vrouw binnen, die zeker al ver in de vijftig was. Ze zag er uit alsof ze uit een 3-hoog-achter parenclub getrokken was. Sommige van ons dachten dat het een omgebouwde kerel was. Het zag er niet uit.

Ik gebruik dus maar even het woord "het" in plaats van hij of zij, want het geslacht was me niet duidelijk. Het had trouwens ook geen benul van etiquetten. Zo liep het apparaat blootvoets door de barruimte, terwijl naaldhakken een vereiste zijn. Het mag dan wel een bordeel zijn en wij allemaal viespeuken, maar ergens moeten we toch een grens trekken. Gelukkig had ze het later wel door. Wellicht moest ze zich nog even inwerken.

Trouwens, volgens de Telegraaf was er een tijdje geleden een ongeluk gebeurd op de B221. Een bezoeker van GT had een inkomende SMS gelezen en was op de andere weghelft terechtgekomen en veroorzaakte een frontale botsing. GT werd ook in het artikel genoemd, maar werd gerefereerd als "luxe bordeel". Dan zie je toch maar dat de Telegraaf niet de beste krant van Nederland is, want ondanks dat GT een van de beste bordelen is in Duitsland, kun je het geen luxe bordeel noemen. Het is gewoon een goed en degelijk bordeel.

Tijdens de avond was de DJ ook aanwezig. Ik was blij verrast dat de muziek niet te luid was. Het was mogelijk jezelf nog verstaanbaar te maken. En het moet gezegd worden. Ze speelde uitstekende muziek. De muziek die ik gister hoorde, was een soort trance of dance muziek, die je ook in World hoort. Voorts was het eten ook prima. Er was draadjesvlees, patat, spruitjes, minestronesoep, enz.

Helaas werkt Annabel nu enige maanden in Globe in Zwitserland. En Elisabeth was er gister ook niet. Ik kon slecht een keuze maken en koos uiteindelijk voor Amelia. Dit was een prima sessie en later op de avond was ik nog op de kamer met Kira. Ik zit nu te ontbijten in het hotel en het is zonnig weer met een strakke blauwe hemel. Het is al 20 graden buiten. Het wordt dus weer een mooie dag. Alhoewel ik toch vind dat GT het beste is met een temperatuur van 20 graden. Dat is de goede temperatuur voor sex en in de barruimte is het dan ook uit te houden.

Ik ga vandaag ook nog een half dagje naar GT. Ik hoop dat er vandaag wat meer vrouwen zijn van mijn smaak.

27. Onderstaande 12 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 7 juli 2013),bosbeer ( 7 juli 2013),Boy69 ( 7 juli 2013),Cupido ( 7 juli 2013),GT-junky ( 7 juli 2013),Hunziker ( 8 juli 2013),Jack42 ( 7 juli 2013),Megaboob ( 7 juli 2013),rob45 ( 7 juli 2013),Rudi_NL ( 7 juli 2013),Teiresas ( 7 juli 2013),wervelwind ( 7 juli 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ter aanvulling op bovenstaand bericht. Boy69 was ook aanwezig, maar die ging weg wegens de drukte en verkastte naar Livingroom. Het was zo druk rond 17:00 uur dat er geen handdoeken meer waren. Ik stond te douchen met andere gasten en we moesten een kwartier wachten tot er weer een volgende lading handdoeken beschikbaar was. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

29. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL ( 7 juli 2013)

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Het was voor dat ouwe geval maar goed dat Ketserr in de zaal was, die is gek op zo'n rijp typetje. En ze zal het wel in Keulen hebben horen donderen toen ze ook nog 100 euro voor een uur van 'm kreeg..... Normaal vangt ze 25 per uur, dat was de voorwaarde van GT anders hadden ze nooit meisjes als Alica en Eugenia weggestuurd en deze milf onder dezelfde condities binnengelaten. Daarom had hij natuurlijk ook geen tijd voor een live-verslag, want hij kondigde nog wel aan dat de wifi weer perfekt werkte, hahaha.

31. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

Ma doare in pula ( 9 juli 2013)

Last Online
    28 mei 2016 @ 17:28
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ter aanvulling op bovenstaand bericht. Boy69 was ook aanwezig, maar die ging weg wegens de drukte en verkastte naar Livingroom. Het was zo druk rond 17:00 uur dat er geen handdoeken meer waren. Ik stond te douchen met andere gasten en we moesten een kwartier wachten tot er weer een volgende lading handdoeken beschikbaar was. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
    Herkenbaar, zaterdag waren er al barstjes/tekortkomingen waarneembaar. Een medewerker had het helemaal niet onder controle. Aanvoer van bad textiel, ging maar net en de douchegel was ook zeker meerdere keren op en dit twee keer netjes vriendelijk aangeven (hij was zichtbaar blij, tja wat kan je meer doen als klant). Een oudere Roemeense collega (zijn geen polen) sprak hem nog aan, ging niet lekker aan toe. En later zag ik een theke nog met hem praten. Maar hij liever dan ik, ergens wel respect om daar 10-12 uur in te werken (ongezond). Ik vond het behoorlijk benauwd in de omkleedruimte zaterdag. Het vele (warme) douchewater, zomerse temperatuur (warmte blijft hangen in het gebouw) en onvoldoende luchtcirculatie maakt het een benauwde ruimte. Begint overigens ook te gelden voor de barruimte, alsof je tegen een warme deken aan liep. De tuinhuisjes waren van een prima koele temperatuur, klasse. Een beetje meer luchtcirculatie in de barruimte en omkleedruimte zal het genot zeker doen verbeteren. Dames observeren en de juiste beauty kiezen vergt zeker enige verse zuurstof aanvoer Ik hoop nog altijd dat er eens in de luchtkwaliteit wordt geïnvesteerd in de voorgenoemde ruimtes.

Vrouwenaanbod was wat minder gister. .
    Compleet mee eens. Ik was er zaterdag, zeeeeer magere opkomst, had het nog niet bij aanvang zo mager gezien (helaas). En wat er liep was deels overgedateerd of van dusdanige magere looks.
    Later werd het iets beter, maar zeker nog niet zoals het op een donderdag, vrijdag of doorsnee zaterdag is. Bij aanvang scoorde de bezetting echt een onvoldoende, een 5 dus en rond 19.00 uur een magere 6.5. Ik heb er maar een lange pannenkoek van gebakken met de weinige krenten uit de pap.

Ik heb het gevoel dat een deel van de dames wellicht even op vakantie is gegaan. Enkele gesproken en die gaan de komende week of de week erop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superwescoast Bekijk bericht
    The line up is great ==> almost 100 girls!
    Sorry maar dit detail klopt niet. Vijf dames onafhankelijk van elkaar gesproken en alle vijf gaven aan dat er never bijna 100 dames tijdens de Hawaii party hebben gewerkt. Zo bijzonder was het niet gaven ze aan, iets meer dan een normale bezetting (rond de 70). Zo zie je maar.. .

==

De eerste teken (Ixodida) gezien welke op het matras van een ligstoel liep (onder de bomen...). Ze zijn er en zeker daar. Even je matras van het ligbed uitschudden kan geen kwaad.

De Zoll was ook weer van de partij. Ik was even buiten voor, tripje gemaakt ;-) tussendoor voor de afwisseling :-) En zag bij terugkomst dat ditmaal de taxies aan een Zoll controle ten prooi waren gevallen (deelde ook de Roemeense parkingboy mede).

De muziek was van Miss K. en later draaide er een man die met haar mee was. Ik vond dat iets lekkere muziek (meer trance/dance). Miss K. heeft een bepaalde smaak, aparte mixes, zal haar handelsmerk zijn. Wat mij tegenvalt is dat ze niets van de nr. 1 en nr. 2 van de wereld draait: Armin van Buuren en Tiesto. Misschien moet ik haar wat cd's toestoppen.

Het eten was goed, o.a. lekkere gemarineerde kippenbouten.
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 8 juli 2013 om 20:10
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

33. Onderstaande 5 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 8 juli 2013),bosbeer ( 8 juli 2013),Boy69 ( 8 juli 2013),Megaboob ( 8 juli 2013),Rudi_NL ( 9 juli 2013)

Last Online
    28 mei 2016 @ 17:28
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

Later op de avond kwam er een vrouw binnen, die zeker al ver in de vijftig was. Ze zag er uit alsof ze uit een 3-hoog-achter parenclub getrokken was. Sommige van ons dachten dat het een omgebouwde kerel was. Het zag er niet uit. (..) Wellicht moest ze zich nog even inwerken.
    Ik pas en al krijg ik ervoor betaald dan pas ik nog. Benieuwd welke beer/beren zich geroepen voelt/voelen voor het inwerken That is really a dirty job.
    Tijd voor de 'dirty-job-ijsbeer-specialisten' bij GT

dirtyjob.jpg
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

35. Onderstaande leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 8 juli 2013)

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Während die Kollegen ins Happy gefahren sind (wg Freikarte und Pool), bin ich lieber ein paar Ausfahrten weiter ins GT gestiefelt. Hatte keinen Bock auf Prolls, Vollprolls und andere Suffköppe. Außerdem wollte ich tagsüber Sex haben und in den anderen Clubs ist tagsüber derzeit einfach nix los. Wenn überhaupt, kommen da abends ein paar hübsche Frauen. Also GT.
    Der Nachmittag war auch sehr entspannt - und dazu kam noch guter Sex mit Juliana (Deutsch/Russin - die nur sehr sporadisch alle paar Wochen kommt, weil sie normalerweise einen gaaaaaaaannnnz anderen Job hat).
    Gegen 17 Uhr wurds etwas ungemütlicher, weil sich am Eingang schon eine Schlange bis auf den Parkplatz bildete. War irgendwo Messe? Auf den Autobahnen waren auch extrem viele Engländer unterwegs...jedenfalls war das GT schnell überfüllt. Die potentiellen Gäste warteten aber trotzdem geduldig bis zu ner halben Stunde, bis mal wieder was frei wurde. 300 Männer? So ungefähr...
    Da die meisten sich draußen aufhielten, merkte man im Club selber wenig von der Überfüllung. Und Frauen waren auch genug da. Meine Traumfrau kam auch noch...und ging lieber mit nem anderen weg (Geld oder Liebe - sie entschied sich für Geld...) Eine hübsche Polin war die Alternative - leider hab ich vergessen, mich mit ihr zu unterhalten, weil ich einfach geil war und nur poppen wollte. Deswegen weiß ich nichtmal den Namen. Ich werde das beim nächsten Mal checken Aber so haben das die Frauen im GT gern. Unkompliziert. Dabei bin ich sonst genau das Gegenteil. Tja, ich wollte nach Hause. Da musste es schnell gehen. Da sie aber fürn Fuffi ne Stunde machen wollte, gings dann doch nicht ganz so schnell. Mir solls recht sein.
    Das Essen war wieder mäßig - Kantinenfutter aus der Großküche. Alles schön warmgehalten und deshalb zäh. Das ist im LR deutlich besser.

37. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 8 juli 2013),Boy69 ( 8 juli 2013),Hunziker ( 8 juli 2013),Manni1A ( 9 juli 2013),Rudi_NL ( 9 juli 2013)

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten