Tjonge jonge, mensen die zichzelf op een voetstuk gaan zetten omdat ze graag 100 euro per uur betalen. Het moet niet gekker worden .
Er zijn trouwens voldoende goede doelen waar je nuttiger dingen met je geld kan doen.
Het management in "Golden Time" zou er beter aan doen niet alleen op uiterlijk en variatie te selecteren. Wat mij betreft kunnen ze veel beter selecteren op correcte dienstverlening, serviceniveau, omgangsvormen, correcte prijshantering, "pré- en aftersales". In verschillende saunaclubs maar ook "Pauchal en Partytreffs" en op de "Strassenstrich" kom ik dames tegen die het met hun uiterlijk iets minder getroffen hebben maar uitblinken in genoemde punten. Voor alle wijsneuzen . . . natuurlijk neuk ik liever een "Stunner" waarvan de kwaliteiten iets minder zijn dan een aartslelijke kenau die uitblinkt qua service.
rmjhexe (24 augustus 2013)
Daar zou je een boek over kunnen schrijven. Waarom maakt de ene dame meer kamergangen dan de andere?
Kan liggen aan:
- Geboden service.
- Leeftijd.
- Uiterlijk.
- Postuur.
- Het hebben van (g)een pooier.
- Nationaliteit.
- Manier van benaderen van (potentiële) klanten.
- Inspanning van de dame zelf.
- De voorkeuren die mannen hebben.
En zo kun je de lijst welhaast eindeloos uitbreiden.
Zoals zo vaak zal het een combo van factoren zijn. Om het wiel niet opnieuw uit te vinden, kun je onderstaande topics doornemen. Misschien dat er verhelderende opvattingen in staan.
Service-dames-tijdens-crisis-snappen-ze-het-dan-echt-niet
Over-verschil-in-service-per-club-Typische-Grensclub-Service!
Nationaliteit-van-invloed-op-de-service
Is-de-service-van-de-Dame-club-afhankelijk
De-Service-van-de-Gt-Dames!
Je kan het meestal herleiden tot het volgende: clubs met minder mooie dames staan meestal bekend als clubs met bovengemiddelde service en clubs met supermooie dames liggen dan weer meestal achter in service. Daar zit toch wel een zekere logica achter.
GT is het beste van de twee werelden, mooie tot supermooie meiden met een goede tot zeer goede service.
....en ja 25% van de dames in GT hebben een afwerkmentaliteit maar daar komt je intuïtie en ervaring in het spel om dit deel van de taart eruit te selecteren.
Kortom GT blijft mijn all-time favoriet.
En zolang mijn duifje er is ga ik niet snel nog ergens anders naar toe!
Ace2 (26 maart 2015)