-
19 februari 2013, 10:40
SFL in Pattaya:
Pattaya feb2013
Voortaan geef ik de totale prijs van de wip mee. Ik kan het allemaal gedetailleerd blijven vermelden, maar het verschilt toch van hoerenbuurt, stad, bar en de dames in kwestie. Dus als ik een prijs vermeld voor een bepaalde termijn, dan zit daar de effectieve prijs van de dame in, de drankjes die ik haar trakteerde, de barfine aan de mamasan, eventueel de kost van een neukhok ter plaatse en eventuele fooien.
http://www.youtube.com/watch?v=RtqU-yiwkd0
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
-
-
19 februari 2013, 10:48
Trio in Pattaya:
Naam: Rai en Nisa
District: Walking Street, Pattaya
Nationaliteit/Taal : Thai / English with a lot of hair on it
Leeftijd : 18 en 19
Haarkleur/-lengte : Zwart korte coupe / donkerbruine lange haren
Lengte dame : 1m55 en 1m60
Postuur/Kont/Cupmaat : Beiden doorsnee Aziatisch lolita lichaam/de ene een A-cup en de andere een B-cup
Tatoeages/Piercings : de ene een kleine tatoe en de andere een navelpiercing
Roken: ja, de ene 20/dag en de andere tussen 5 en 10/dag
Service: TZ, NMC, PZC, knuffelen, massage, laten zich beffen (spelen niet met elkaar, misschien familie van elkaar?)
Voordelen: beiden lief, de ene is meer matuur en heeft ervaring, maar leidt de andere wel.
Nadelen: beiden héél verlegen en tijdens een triootje doen ze niets lesbisch met elkaar!
Prijs : 10000B voor beiden en ongeveer 6uren erotisch vertier.
En de punten zijn: op uiterlijk 5/10 en 6/10 en op dienstverlening 6.3/10
Door de invloed van alcohol, steeds toenemende geilheid en het feit dat ik een aardig bedrag gewonnen had middels een gewaagd gokje bij een Thai-Box-wedstrijd, wou ik weer eens gek doen. Ik wou me weer maar eens vergrijpen aan buitensporig seksueel gedrag; namelijk een quatro ondergaan ipv een trio. Mijn wens was om 3 mokkels mee te nemen en me door hen te laten verwennen. Vraag me niet waarom of hoe het komt, maar in de betreffende gogo-bar was dat dus niet mogelijk. Ik kreeg er geen 3 mee en er ontstond zelfs een discussie. OK, er waren niet heel veel dames in het betreffende etablissement, maar de helft zat er sowieso verveeld bij. Voorts was ¼ aan het dansen en het andere ¼ zat de sekstoeristen gezelschap te houden. De bar kon wat aan mij verdienen en bovendien zou ik ook nog eens 3 dames aan werk en geld helpen. Helaas niet dus… Het werden er twee en ik kreeg zelfs geen korting op de barfine.
Bij de dames heb ik nog wat kunnen afdingen, maar niet veel. Ik moest nog een kamer betalen en bovendien wisten ze dat ik in eerste instantie nog een mokkel extra wou meenemen. Dus ik kon niet met het excuus op de proppen komen dat ik een arme Oostblokker was, die door zijn centen heen zat. Maar goed, voor 8000B of een slordige 200€ mag je niet klagen met twee geile teefjes voor de hele nacht. Met de 3 drankjes, fine en kamer bij, zal het rond de 10000B geweest zijn. Het enige wat niet in de prijs in zat en wat bij deze twee niet mogelijk was, is dat ze met elkaar zouden spelen. Geen lesbo show of geen erotische verrichtingen bij elkaar. In tegenstelling tot mijn vorig triootje in Thailand (paar maanden terug) zouden ze ook apart een condoom willen. Dat is volkomen normaal en in onze contreien gelden die regels ook wanneer je een trio doet. Laat ons stellen dat ik bij mijn vorige Thaise triootje geluk had. Waarom deze twee mokkels zo op hun strepen stonden en waarom ze de kleinste aanraking bij elkaar weigerden, deed me vermoeden dat ze misschien een familiale band hadden.
Maar kom, we gaan niet muggenziften over deze aspecten en al zeker niet voor de gunstige prijs die er tegenover staat. Op de kamer aangekomen fristen we ons even op aan de wasbak en daarna kreeg ik van hen beiden een tandemmassage. Een massage van kop tot teen, voorkant en achterkant, door 4 handen. Het was een leuke ervaringen en beide dames waren begenadigde masseuses. Heel professioneel en heel krachtig. Wederom de bemerking dat ik niet kan vatten hoe het komt dat zulke fragiele lichaampjes zoveel kracht kunnen hebben. Laat ons zeggen dat die massage wel de beste was van dit jaar tot nu toe. Na deze stevige massage kreeg ik nog een halfuur een relaxmassage van de ene en een halfuur een body2body massage van de andere. Ik was helemaal high van genot, maar toch begon ik na alles bij elkaar 2uur masseren, een ondragelijke goesting te krijgen in seks. Uit de B2B vloeide de eerste seksuele handelingen voort. Strelen, met mijn pik laten spelen, om de beurt met hen tongzoenen. Gaandeweg begon de ene me te pijpen terwijl de andere me nog steeds uit de krop zat te voederen.
Het pijpen was niet van een heel hoog niveau… Zelfs beneden de standaard van Thailand. Daarom besloot ik om de rollen om te draaien en zou ik hun tweeën oraal gaan bedienen. Beide kutjes waren smaakvol, net twee verse mossels (toch proper, licht gepekeld en geen ellendige zeepsmaak). De ene was meteen in haar element bij het beffen, maar de andere was terughoudender. Misschien was ze vies van mijn tong die eerst in de andere haar poes gezeten had. Soit, ik concentreerde me dan maar volop op diegene die mijn likkwaliteiten wel op prijs wist te stellen en de andere masseerde en streelde terwijl mijn schouders. Onderwijl begon ze ook mijn nek en schouders te zoenen en te likken. Het voorspel behoefde niet langer meer te duren, want tijdens al deze nijverheid begon het voorvocht al uit mijn pik te lekken. Ik gebood de twee lolita’s om elk een condoom te nemen van een handjevol eigen condooms die ik op het tafeltje gelegd had.
Dus in het komende halfuur heb ik ze elk beurtelings en met apart condoom geneukt in diverse posities. De ene rechtstaand tegen de muur (voordeel van Thaise mokkeltjes is dat ze niks wegen), dan doggy op het bed en vervolgens zij op mij. De andere in missio-modus, doggy op de grond, half tegen de muur en half zittend op de wasbak… En om tenslotte klaar te komen my favorite: Cowgirl reverse (terug op het bed). Tot zover was het een degelijk triootje en bij wijze van naspel streelde ik beide dames op het bed. Beiden rookten een sigaret en dat was meteen tafereel genoeg voor mij om me terug op te geilen. Bij gebrek aan talenkennis was het niet evident om tussen het seksen door als viswijven zitten te kletsen, maar de tijd werd zienlijk ingekort omdat ik opnieuw geil aanliep vanwege twee naakte wijven die als schoorstenen lagen te paffen op het bed.
Na 20minuten recuperatie begonnen we er dus terug aan. Aan de liefhebster van de orale verwennerij bood ik wederom het betere befwerk… En gelijktijdig speelde ik met de andere haar kut. Helaas bleef dat kutje tamelijk droog. Wat de ene te veel had, dat had de andere te weinig! Uiteindelijk wrongen we onszelf in zulk een situatie dat de ene nu met haar kont op mijn smoelwerk zat (en zo kon ik haar nog intenser beffen) en de andere begon me heerlijk te pijpen en mijn ballen zachtjes te masseren. Dit ging een poosje door op die manier en ik genoot er wel van! Na al het orale geweld, smeerden ze zichzelf vol met olie zodoende het net twee gladde palingen waren en ik kreeg van hen te samen een erotische B2B-massage. Gaandeweg zat ik met één van hen op een gestaage manier te droogneuken. De andere zat toen in kleermakerszit achter mij en mijn hoofd rustte in haar schoot terwijl ze mijn borstkas zat te masseren. Het droogneuken van de andere werd me te link, want mijn eikel was per ongeluk al eens even binnen gaan piepen (2x in haar poesje en 1x zelfs in haar schijtgat). De Thai spelen blijkbaar graag met vuur, maar ik verzette me toch steeds toen mijn klipper er bijna volledig indook.
Gelukkig begrepen ze het meteen dat ik enkel veilig wou vrijen en daarom greep ze een condoom uit de berg rubber die ik bij me had. In dezelfde positie bekwamen we nu wel intiem en dat voelde heerlijk aan. Terwijl we zo lagen te neuken en ik met mijn dwaze kop nog altijd in de andere haar schoot lag, kreeg ik nog een hoofd- en gezichtsmassage. Ik vroeg beide dames of ze nu ook een sigaret wilden roken, daar ik dat ontzettend geil vind. Dat was geen probleem. Ik had nu een fantastisch zicht op de ene die me aan het berijden was en terwijl zat te roken en de andere zag ik heuse wolken uitblazen wanneer ik naar boven keek. Ik greep met mijn beide poten naar omhoog en zo kon ik haar zachte kleine tietjes schaamteloos betasten. Op mijn vraag liet ze ook een speekseldraad naar onder druipen, die ik met geopende bek opving. Jaja, dat vind ik ook geil. In normale omstandigheden zou het niet lang duren bij dit dubbel ranzig plezier of ik spoot mijn lading onder hoge druk weg. Maar nu is het enigszins anders: ik had veel alcohol op, ik had zopas al een sessie met die twee achter de kiezen en in de vooravond en de vorige dag had ik ook al genoeg geneukt. Dus het kwam voordelig uit, dat ik mijn orgasme onder controle had en nog even kon uitstellen.
De dames wisselden van positie en van condoom, terwijl ik in dezelfde positie bleef. Nu lag ik in de andere haar schoot en zat zij in mijn smoel te kwijlen, terwijl de andere op mijn pik zat en mijn klauwen haar tieten vastgrepen. Het ging goed: ik was in topvorm, botergeil, goede uithouding, staalharde piemel…enz. Dit liet me toe van optimaal te genieten. Na nog eens een hele poos op die manier te wippen, ging ik nu in missonarishouding boven op de ene liggen en de andere zat gelijktijdig en in het zelfde ritme mijn ballen te strelen. Wederom wisselden we op gegeven moment van condoom en stak ik mijn klepel in de andere haar kut, terwijl ze op z’n hondjes klaarstond. Uiteindelijk ben ik bij haar na enige termijn van rammen voor het vaderland toch klaargekomen.
We zullen toen nog een uur over gehad hebben, maar ik begon mijn jetlag opnieuw te voelen en het voelde aan dat ik mijn lul niet meer heel stijf zou krijgen. Ik heb dan nog wat gek zitten doen met die mokkels. Ze hebben naakt staan dansen en ik heb ook nog enkele foto’s van hen beide getrokken. Voor diegene die me af en toe eens tegenkomen in de saunaclubs, vraag ernaar en ik leg ze ter inzage voor. Voor de rest hebben we ons nog een beetje opgefrist en de kamer iets vroeger verlaten. In zo’n halfopen minimarket zijn we nog wat drank gaan kopen en die hebben we gezellig met z’n drietjes op de stoep geconsumeerd.
Al bij al was het een geslaagd triootje. Maar we hebben er ook al beter meegemaakt. Mijn wens om eens een quatro te doen, ging niet in vervulling… Maar dat was uiteindelijk maar goed ook, want met deze twee was ik hard genoeg leeg gemolken!
-
Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:
Ace2 (19 februari 2013),Ascari (20 februari 2013),Badslippers (19 februari 2013),gignnl (19 februari 2013),hasta la pasta (13 mei 2017),rob45 (19 februari 2013),Wijze grijze (19 februari 2013)
-
19 februari 2013, 11:27
Miauwen in Pattaya:
Naam: Meaw
District: Soi 6, Pattaya
Nationaliteit/Taal : Thai / Engels
Leeftijd : 21jaar
Haarkleur/-lengte : Zwart en lang
Lengte dame : 1m60
Postuur/Kont/Cupmaat : Atletisch / platte kont / B-cup
Tatoeages/Piercings : Geen metaal, wel tekening op rug
Roken: ja
Service: niet TZ alleszins… Wel NMC en PMC (mét)
Voordelen: Tja, ik ben er nog niet uit!
Nadelen: weinig standaardservice, vakkennis nihil
Prijs : uur met haar + huur kamer = 1600B (gezien de gemiddelde service en de prijzen daar, was dit veel te duur)
En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10 en op dienstverlening 2.5/10
Ook hier valt weinig over te zeggen. Deze dame ging de bovenstaande trio vooraf en met veel moeite wist ik toch bij haar klaar te komen. Al begrijp ik niet hoe ik dat gepresteerd heb. Dit was ook niet het type dat ik in normale omstandigheden zou uitkieren en al helemaal niet nu ik bedenk wat voor Aziatische stoten daar nog voor het rapen lagen. Maar waarschijnlijk speelde het alcoholpercentage in mijn bloed daar een rol bij! Gelukkig ervoer ik nadien nog een trio die me wel voldoende bevrediging gaf. Het enige positieve aan dit verhaal is dat ze een grappige naam heeft. Ik stond naast haar aan en ze sprak me verlegen aan.
-“Miauw”, zei ze.
-“Grrrrrr”, repliceerde ik daarop omdat ik dacht dat ze een kat imiteerde.
-“Me Miauw and you…????”
-“Me Grrrrrrrrrrrrrrr”, ging ik er weer op in… Omdat ik dacht ze bedoelde dat zij een kat was en ik profileerde me dan maar als een beer of een andere gevaarlijke beest.
-“Noooooo… Me Meaw and you…. What you name???” schaterde ze het uit. En daarbij maakte ze me duidelijk dat Meaw haar naam was en dat ze naar mijn naam vroeg op Thaise wijze.
Door dit lieftallig gesprek ben ik voor de bijl gegaan en ik zou er een dik uur later veel spijt van hebben!
-
-
Maart 2014
Wat sfeerbeelden om in de stemming te komen:
- http://www.youtube.com/watch?v=p4pvp03YdYY
(en hold your horses voor het rode jurkje dat op 2min50sec voorbij flaneert… Naar mijn inziens is dat een omgebouwde kerel!)
- http://www.youtube.com/watch?v=d5YolnLqTB4
- http://www.youtube.com/watch?v=VKdBsBNDx_A
(Om maar een gedacht te geven: er komt geen einde aan die straat)
- http://www.youtube.com/watch?v=1Ic9_1Nuw3E
(En Soi6 voor de liefhebbers van shemales)
Reeds 6 weken geleden terug thuisgekomen. Maar nooit de motivatie gehad om er aan te beginnen. Ik achtte het ook niet nodig omdat ik al genoeg over Thailand verteld heb. Doch, ik voelde me vereerd omdat bepaalde individuen en daarmee ook mijn grootste criticasters, blijkbaar nog steeds geboeid mijn schrijfsels komen lezen. Naar verluidt lezen ze het zelfs volledig uit. Natuurlijk moesten ze weer commentaar leveren, zetten ze bepaalde ijsberen tegen me op en gaan zelfs bij mijn goede kameraad Badslippers kankeren. Mijn verhalen zouden weer leugens zijn en dies meer… Meer nog; ondanks het feit dat ik in mijn Thailand verslagen nooit echt over the top gegaan ben, in vergelijking met wat andere sekstoeristen daar uitvreten, beweren mijn grootste fans dat ik enorm overdrijf. Mochten mijn epistels kloppen, dan had ik in Thailand al lang een blaffer tegen mijn kop gehad of hadden ze me in een achteraf steegje met 93 messteken bij elkaar geveegd.
Om dus even terug te komen op mijn overdreven nonsens: zo’n spectaculaire zaken heb ik daar nu toch ook niet over geschreven??? Alles wat ik vermeld, of ik het nou al dan niet zo zou beleefd hebben, gebeurt daar wel degelijk. En vaak nog in meer onsmakelijkere proporties dan met de vingerdikte waarmee ik er over schrijf. Resorts zoals Pattaya draaien en leven van de prostitutie en indien het allemaal zo’n maffiagebeuren is zoals mijn goede laxxxeervrienden beweren, er zouden niet veel smerige sekstoeristen nog de durf hebben om naar ginds te reizen. Meer nog, ingevolge van hun gedrag zouden ze zelfs voor de helft uitgeroeid worden indien we de cowboyverhalen van de 2 laxxxeerboys mogen geloven. Misschien hebben ze problemen met het feit dat ik als toch nog tamelijk jonge en viriele kerel makkelijk zaken gedaan krijg van de lokale mokkels of omdat ik goede prijzen bekom. Laat ons zeggen dat je niet jaloers moet zijn, maar dat je zelf beter een beetje lief bent voor de dames daar, jezelf verzorgt en bij voorkeur lang van gestalte bent. Blijkbaar vinden ze dat daar ook aantrekkelijk. Dat alles, dat ben ik… In tegenstelling tot iemand die zichzelf kunstenaar noemt, op uitkeringen leeft en eruit ziet als een dode lap leer die aan lager wal is geraakt, of zijn collega: een introverte would-be Belg, uit Nederland weggelopen omdat elk wijf hem de duvel daar aandoet en die ongegeneerd boeren en scheten laat. Neen, jullie heren zijn types die tussen de andere vette papzakken en oude ongewassen smeerlappen die massaal als sekstoerist naar Thailand komen, niet eens opvallen of uniek zijn.
Speciaal voor jullie, kroop ik toch nog eens in mijn pen om al dan niet een hoop leugens te verkondigen. Ik ga me beperken tot de mokkeltjes zelf, want bijkomende info over Thailand behoeven jullie toch niet meer. Als jullie wensen mogen jullie steeds nog wat toevoegen over schietkramen en de gevaren voor de bendes aldaar. Mocht jullie versie van de feiten ook kloppen, dan is dat een teken dat je ergens gaat waar ik niet geweest ben of dat je binnen een bepaald milieu beweegt. Dat zijn natuurlijk mijn zaken niet! Nu ben ik weer pas terug van 3 dagen (vorige week) en ook nog op een ander tijdstip in het voorjaar, alsook ergens in de zomer, ga ik terug naar Thailand. Ik heb hier al menig maal een getuige mee gevraagd en eventueel wil ik ginds ook met jullie afspreken (maar ja, dat laat jullie financiële status waarschijnlijk niet toe). De 3 dagen die ik zojuist geweest ben, heb ik gespendeerd met mijn plaatselijke liefje. Dus meer valt er daarover hier niet te verkondigen.
Zo, ik ben de voorlaatste keer voor de verandering eens 10 dagen geweest. Pakweg 6 à 7 dagen in Pattaya om mijn lusten te laten botvieren en dan nog eens 3 nachten in Bangkok. In Bangkok zoals steeds opnieuw afgesproken met Duang (dat lokale liefje dus). Zij is mijn absolute topper van vorig jaar en deze keer opteerde ik om het die tijd alleen bij haar te houden. Waarschijnlijk zal ze nog wel liefjes hebben, maar waarom zou ze als Thaise niet op verschillende paardjes mogen wedden. Ook via e-mail hielden we regelmatig contact en tot 3x toe wou ze ginds van mij geen geld aannemen na de seks of het samenzijn. Toch betaalde ik telkens wel. Zij hoopt misschien dat ik haar ooit meeneem en dat ik haar een beter leven zal schenken… Maar dat heb ik haar nooit beloofd en ik blijf eerlijkheidshalve de boot afhouden. Deze keer had ik voor haar een kleine attentie bij, ik betaalde haar voor een uitstap waarop ze zich als plaatselijke gids profileerde en voor de rest trakteerde ik ook de etentjes. En dat was het dan ook. Voor de rest heb ik haar nu niet meer betaald. Lees dan maar dat ik 3dagen lang een professioneel topwijf gewipt heb en dat ik daar niet echt voor betaald heb. Ze wou het zelf niet en ondanks dat heb ik ook geen boosaardige pooiers of jaloerse vriendjes gezien… Duang zal ik dus niet meer behandelen in mijn verslagen en ze komt ook niet in mijn lijstjes terecht. Als je niet betaald voor seks, dan is het geen hoer en op dit forum gaat het enkel maar over de hoeren. En de hoeren die ik gepiemeld heb (en netjes betaald), die waren deze keer allemaal van Pattaya. Hieronder hun paspoortjes met bijhorend verslag.
Vooreerst nog een kleine anekdote waarin ik de grenzen aftastte. Deze keer niet de grenzen van het wansmakelijke, maar simpelweg de grenzen die mijn laxxxeerkameraden zich inbeelden over wat er moet gebeuren om een pak rammel in Thailand te krijgen. Zo stond ik in een zwaar beschonken toestand met mijn zatte kloten op de bar. Dansend op de muziek en ik sprong ook tussen enkele mokkels die op een aansluitend gogo-podium stonden. Ik kreeg 1x een beleefde opmerking om daarmee op te houden. Daarna kwam er een stoere en breedgeschouderde Brit (baas of uitsmijter) die me strak aankeek en beval om meteen van dat podium te komen. Voor de rest is er niks gebeurt en ik werd zelfs die bar niet uitgezet. Ik diende van de wijven op het podium, het podium zelf en de bar af te blijven. En ik moest mijn hemd meteen weer aantrekken. Dat was alles! Dus geen messteken in mijn nieren en geweerlopen tegen mijn kop. Tot zover dat… Nu gaan we het eindelijk over de wijven hebben!
Naam: Venus
Leeftijd : 25jaar
Haarkleur/-lengte : zwarte lange haren met donkerrode mechen
Postuur/Kont/Cupmaat : strak lolita-lichaam / A-cup
Tatoeages/Piercings : niets
Voordelen: Lief meisje, hevig tijdens seks, superpijpster
Nadelen: profi bij afspraken maken en onderhandelen over de prijs. Gevolg: duurste nacht ooit in Thailand, te platte kont
En de punten zijn: op uiterlijk 7.5/10 en op dienstverlening 6.8/10
Mijn eerste nacht van mijn verblijf in Pattaya en gelijk met haar die hele nacht gespendeerd. Na haar op te scharrelen in de bar, trakteerde ik haar eerst nog op streetfood en toen gingen we naar mijn kamer. Hoop en al 3 uurtjes geslapen die nacht… Voor de rest met haar dus 3 of 4x geneukt. Bij de eerste beurt lekker dat licht behaarde poesje van haar zitten beffen en daarna ging ze meteen pijpen. Pijpen viel reuze mee. Zo goed dat ik haar een kwartier d’r gangen liet gaan. Lekker gulzig die ballen mee aflikken en aan mijn klepel zuigen alsof haar leven ervan afhing. De orale seks bij beide partijen vond alleen tijdens de eerste beurt plaats. De overige beurten vingen we telkens meteen aan met neuken zelf. Neuken was zeer naar behoren en telkens betrof het een GFE. Hardnekkig knuffelen en volop muilen dat de zever ervan af droop. Verschillende standjes, telkens weer. Missio, cowgirl en cowgirl reverse… Net zo goed als doggy. Tussen het seksen door heb ik me ook uitgebreid laten masseren door haar. Lang niet slecht, maar naar Thaise maatstaven heb ik ook al veel beter meegemaakt.
Naam: Chon
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur/-lengte : Zwarte lange haren
Lengte dame : 1m75
Postuur/Kont/Cupmaat : groot voor een thaise / strakke kont / C-cup (sili’s)
Tatoeages/Piercings : Halve rug vol
Voordelen: uitgebreide vakkennis, zin voor initiatief, doldwaas in omgang, geil van zichzelf
Nadelen: bij momenten iets te vulgair in omgang en verder was er nog een probleem, maar dat doet hier niets ter zake
En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 8.8/10
Het hele kennismakingsgebeuren en de dronken toestand waarin ik vertoefde, ga ik hier niet toelichten. Laat me meteen beginnen bij het seksuele aspect van heel het verhaal. Als ik dacht dat het pijpen niet meer kon overtroffen worden door Venus (zie bovenstaand paspoort), dan had ik me duchtig vergist. Dit wijf begon me te pijpen en het was veruit de beste blowjob uit mijn bestaan. Ik heb me bijgevolg meer dan een halfuur laten pijpen. Min of meer in de helft van de die blowjob, knalde ik een hele lading in die bek van haar en ze slok het nog door ook. Zonder te stoppen bleef ze verder pijpen en mijn lul werd helemaal schoon gezogen. Na alles bij elkaar een halfuur pijpen, achtte ik de tijd rijp om tot piemelen over te gaan. Door de ene of andere reden, lukte de penetratie niet en klaagde ze het behang van de muur dat ze pijn had aan haar kut. Daar zit je dan… Maar gelukkig was ze professioneel genoeg en stelde ze haar kont ten dienste van de seks. Ja, in een vlotte beweging gingen we over tot anale seks. Die lekkere nauwe aars voelde heerlijk aan. Eerst neukten we zijdelings, daarna zij gehurkt op mij… En naar het einde toe op z’n hondjes, wat uitmondde dat ze zich plat op haar buik liet zakken en ik haar van fikse stoten bedeelde in die kont van haar. Ik heb al ontelbaar veel anaal geneukt, maar nog nooit was het ze goed en met zo veel interactie zoals bij haar. Na enkele uren seks (1x in de bek knallen + 1x anale seks) hield ik het voor bekeken, want de uitputting sloeg toe. Met nog meerdere dagen Pattaya in het vooruitzicht, diende ik mijn krachten te doseren. Afgezien van het feit dat ik nog nooit op zo’n prachtige manier anale seks beleefd had en ook nog eens de beste blowjob me te beurt viel, ga ik niet overdrijven met mijn punten. Want ik was ladderzat en in een roes durf je een gebeurtenis al eens te hard romantiseren of als magisch ervaren. En natuurlijk hebben we geen vaginale seks gehad. Haar kut zag er lekker uit en ik heb ze dus helaas niet kunnen uitproberen.
Naam: Kimuk (of iets dergelijks)
Leeftijd : 19jaar
Haarkleur/-lengte : zwarte schouderlange haren
Postuur/Kont/Cupmaat : naar Thaise normen toch wel een zandloperfiguur / volle kont / A-cups
Tatoeages/Piercings : Pols, hand en heup
Voordelen: GFE+, mooie meid, lief en passioneel tijdens seks
Nadelen: Stil, verlegen, moeilijk mee te converseren, neemt zelf weinig initiatief, té aanhankelijk
En de punten zijn: op uiterlijk 8/10 en op dienstverlening ../10
Op de late namiddag haar op de boulevard aan het strand leren kennen. Gaf niet aan een sekswerkster te zijn, maar verwachtte tot slot wel om betaald te worden. Afijn, ze was idd niet al te uitdagend gekleed en droeg zelfs een lange jeans. Lang met haar zitten lullen, hoewel ik meestal aan het woord was en ik elk antwoord op mijn vraag er moest uitsleuren. Ik betaalde haar een drankje ergens op een smerig terras en net alsof ze een straathond was, raakte ik nadien niet meer van haar af. Na het afscheid nemen, bleef ze me steeds volgen op een meter afstand. Ik werd er ongemakkelijk van en vroeg uiteindelijk of ze met me wou gaan dineren. Dat sloeg ze niet af en zodus betaalde ik haar vreten ook. Uiteindelijk kan je daar overal heel goedkoop eten. Na het eten verlieten we het restaurantje hand in hand en zette ik me op de hoek van de hoofdweg met zo’n achterafstraatje op een muurtje. Zo lenig als een kat zwierde ze zich met beide benen rond mijn middel en ze zat op mijn schoot en tegen mijn lijf gekleefd als een koalabeer rond een boom, die een drol draait op een onderliggende tak. Verder deed ze niets… Door oplaaiende geilheid begon ik haar dan maar te zoenen. Heel onwennig en totaal fout begon ze mee te doen, maar zelf dat was zo opwindend dat mijn pik zo hard werd als staal. Dat moet ze gevoeld hebben onder haar kruis en ze begon met haar lichaam mee te schuren over mijn pik. Hoe lang hebben we daar gezeten? 3 kwartier of een uur? Alleen zoenen en droogneuken met de kleren aan! Toen we weer opstonden om uiteindelijk toch naar mijn onderkomen te gaan, was het eigenlijk beschamend hoe nat ze was. Een donkere plek tekende zich af op haar jeans. Van haar kruis, onderkant van haar kont en de binnenkant van haar dijen. Het leek verdomme eerder alsof ze in haar broek gezeken had. Gelukkig was het donker en viel het zo niet op in de minder drukke straat waar we ons bevonden. Zelfs mijn broek was vochtig op de plaats waar ze gezeten had, maar dat kan ook zweet geweest zijn (in zo’n snikheet tropisch kader). Wij dus vervolgens naar mijn kamer en daar heb ik eerst die natte doos van haar zitten uitvreten. Daarna begon ze me ook te pijpen, maar ook dat kwam zo onhandig over dat het schattig was. Zo schattig dan weer, dat ik er enorm geil van werd. Soit, het pijpen hoefde niet lang te duren, want we gingen al knuffelend over tot neuken. Haar poes was zo nat als het schuimend sop van de zee dat op golfbrekers klotst. Ik was zo opgewonden dat ik na 3 minuten al klaar kwam. Gelukkig bleef ze de hele nacht bij mij en hebben we nog 2x gestengeld. En die 2x hield ik het langer uit.
Naam: Pummy
Leeftijd : 26jaar
Haarkleur/-lengte : lange zwarte haren met lichte slag erin
Lengte dame : 1m55
Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita-lichaam / klein en rond / B-cup
Tatoeages/Piercings : tongpiercing
Voordelen: ze zag er lief en uitnodigend uit… Ik verwachtte vanwege haar leeftijd veel ervaring
Nadelen: mijn verwachting te hoog. Geen goeie seks, niet TZ en nog een heel gedoe over haar prijs
En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 3.2/10
Zo plezant als ze in de bar overkwam, net zo hard sloeg het tegen tijdens het seksen. Het had meer weg van een raammadelief in onze contreien, want het leek wel alsof de duivel haar op de hielen zat. De haast waarmee ze me trachtte af te werken, zorgde er alleen al voor dat het nog langer duurde en dat ze nog meer werk met me had. Van die ongelukkige bekken die ze daarbij trok, daar werd ik ook niet vrolijk van. Om er sneller vanaf te zijn, deed ik uiteindelijk een beroep op mijn fetisj: ik liet haar een sigaret roken terwijl ze me aan het berijden was. Met veel moeite kneep ik er een zuinig kwakje uit nog voor haar sigaret was opgerookt. Naar wat fooi kon ze ook mooi fluiten… Ik maakte me als de bliksem uit de voeten!
Naam: Neung of Nung
Leeftijd : 18jaar
Haarkleur/-lengte : Lichtbruine haren, lang en naturelle.
Postuur/Kont/Cupmaat : mager / wel met ducky-duck kontje / A-cup
Tatoeages/Piercings : nada
Voordelen: zo minderjarig ogend dat het schandalig is, lief en verlegen
Nadelen: totaal niks ervaring + geur van niet al te vers zweet
En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 1/10
Als ik dacht dat het bij Pammy/Pummie niet slechter kon, dan zou ik me ook hier vergissen. Ik liep de keet uit waar ik Pummy gestengeld had. Bij één van mijn vorige bezoeken, had ik in dat etablissement ook al een minder goede ervaring, dus ging ik ervan uit dat een eventuele derde ook wel slecht zou zijn. Ik liep de bar aan de overkant van de straat in. Daar zette ik me op een kruk met een flesje van dat Thaise olifantenbier. Opeens verscheen Neung naast me en stond me glimlachend aan te staren. Ik nam haar van kop tot teen waar en dacht: tja, waarom ook niet. Ik vroeg of ze bij me kwam zitten en trakteerde haar een cocktail. Ter grap vroeg ik of het geen kindercocktail moest zijn, doelend op haar jeugdige uiterlijk. Na wat gezwets over bloemetjes en beitjes, nam ik haar toch mee. Om een lang verhaal kort te maken: toen ze haar kledij uittrok rook ze niet erg fris meer en toen we wat later (na een douche) overgingen tot seks, bleek ook dat uit totale onkunde te bestaan. Dit was echt een goed voorbeeld van een lief meisje, dat veel te braaf is en niet geschikt om in het milieu te werken. Het afscheid was triest en ik had enorm met haar te doen…Maar goed, die nacht bleef ik op mijn honger zitten, maar ik ben wel lief geweest voor haar.
Naam: Asia
Leeftijd : 21jaar
Haarkleur/-lengte : Zwart en heel lang
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : mooi lichtgespierd lichaam / iets te weinig volume in kont / B-cup
Tatoeages/Piercings : op schouder een Thaise Tat.
Voordelen: Super professionele massage, knap wijf voor een Thaise, vriendelijk lachebekje
Nadelen: De seks was niet heel speciaal, veel gepruts met het condoom en beperkte kennis Engels
En de punten zijn: op uiterlijk 8.5/10 en op dienstverlening 5.4/10
De voorlaatste nacht in Pattaya, nam ik me voor om het beter te doen. Ik ging op zoek naar een mokkel dat helemaal mijn ding was. Mocht de seks dan weer maar eens tegen slaan, dan kon ik me toch nog optisch amuseren. En ik vond haar na enige tijd van observatie. Hoerig type met kort kleedje, knielaarzen en een kettingrookster. Heel knap uiterlijk en toch een tikkeltje trashy. Asia was de naam (Artiestennaam, neem ik aan) en na een vluchtig onderonsje bij pot en pint, nam ik haar mee voor de nacht. Ze was al heel wat beter dan de vorige 2 loeders, maar van een hoogstaand niveau kan ik het ook niet noemen. Laat ons het erbij houden dat ze in een Duitse saunaclub niet veel vaste klanten zou hebben. Ik werd gepijpt met condoom, ik heb gebeft en TZ was weinig of niks. Neuken geschiedde in 2 standjes: ik op haar en zij op mij. Bij mij was het vet ook al van de soep en bijgevolg hielden we het bij één maal wippen. We namen wel nog samen een bad en vervolgens heeft ze me anderhalf uur gemasseerd. Combi van ontspannende Thaise massage, sportmassage en het losmaken van geknelde spieren. Zeer professioneel en uitgebreid… En meer nog; het kostte me niets extra. De massage was zo goed dat ik de hele tijd met haar toch terug wat opwaardeer. Doch, na 4uren samenzijn stuurde ik haar al weg. Ik wou eens lekker alleen slapen.
Naam: Siam
Leeftijd : 29jaar
Haarkleur/-lengte : Zwart, stijl en halflang
Lengte dame : 1m50
Postuur/Kont/Cupmaat : petite milf / kont mooi gezien de proporties / A-cup
Tatoeages/Piercings : Niets
Voordelen: Wijze van droogneuken en B2B-massage, ervaring en vriendelijkheid
Nadelen: niet de meest knappe vamp van Pattaya, prijs was aan dure kant vergeleken met anderen
En de punten zijn: op uiterlijk 5/10 en op dienstverlening 7.9/10
Uiteindelijk toch nog eens eentje gevonden die eeuwig in mijn geheugen gegrift staat vanwege iets speciaals. Eentje in de categorie “zeer goed” en toch speciaal… En haar moest ik dan juist weer vinden op mijn laatste nacht in Pattaya. En deze laatste nacht spendeerde ik helemaal met haar. Alles bij elkaar 4x gesekst die nacht met haar. Ze is heel lenig en boog zich in allerlei standjes en bochten. Een mokkel met zoveel initiatief, dat bevalt me altijd wel. Eindelijk ook nog eens een combi van GFE en PSE, zeg maar! De seks zelf was degelijk en zeer goed… Niets meer en niets minder, maar laat ik het nu ook even over het speciale aspect hebben. Ook zij gaf in de loop van de nacht 2 uitgebreide massages ten beste, telkens bij wijze van voorspel. Een relaxerende massage, die gaandeweg overging in een glibberige body-to-body. Ze spoot onze beide lichamen vol met olie en we gleden als 2 palingen over elkaar. En wat had ze een kracht ondanks die 1m50 van haar. Het betoverende aan haar b2b was dat ze mijn zintuigen telkens misleidde. Wanneer ze over mijn voorkant heen ging, resulteerde de massage in me te pletter droogneuken. Ze nam handig mijn pik tussen haar schaamlippen en dijen (zonder haar handen te gebruiken), zonder eigenlijke penetratie. Maar het gevoel dat ik telkens opnieuw ervoer was dat mijn pik er effectief onbeschermd inzat. In lichte paniek checkte ik dat altijd direct door te voelen met mijn tengels, maar toch bleek hij er niet in te zitten. Hoe dan ook was dit heerlijk en spannend. Eén keer heb ik me al droogneukend laten gaan en spoot ik een bescheiden kwakje tegen haar venusheuvel en in haar bilspleet. Hopelijk blijft dit mokkel waar ze nu is, want dan zal ik haar bij één van mijn volgende bezoeken aan Pattaya opnieuw voor een ganse nacht opteren.
En tot zover de paspoortjes… Ben ik er eentje of een paar vergeten? Ik denk van niet, maar mocht dat zo zijn, wat maakt het uit. Ik heb het toch weer gehad en kan lekker wat opscheppen. De meesten onder jullie hebben hier toch weinig aan, want het is en blijft een ver-van-je-bed-show… Dus mocht ik er een paar vergeten zijn of nu ik minder gedetailleerd geschreven heb, dan zal het echt geen ramp voor dit forum wezen!
Ter afsluiting een golden oldie: http://www.youtube.com/watch?v=C__CgQlaykI
:
-
Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:
aamu (16 april 2014),Badslippers (16 april 2014),Big30 (16 april 2014),Don Rudo (16 april 2014),fg22 (17 april 2014),fr_loper (27 januari 2015),gignnl (17 april 2014),hallodaarbenikweer (16 april 2014),intense002 (21 april 2014),Megaboob (17 april 2014),Pietjepik (16 april 2014),rob45 (16 april 2014)
-
Oorspronkelijk geplaatst door
SFL
Vooreerst nog een kleine anekdote waarin ik de grenzen aftastte. Deze keer niet de grenzen van het wansmakelijke, maar simpelweg de grenzen die mijn laxxxeerkameraden zich inbeelden over wat er moet gebeuren om een pak rammel in Thailand te krijgen. Zo stond ik in een zwaar beschonken toestand met mijn zatte kloten op de bar. Dansend op de muziek en ik sprong ook tussen enkele mokkels die op een aansluitend gogo-podium stonden. Ik kreeg 1x een beleefde opmerking om daarmee op te houden. Daarna kwam er een stoere en breedgeschouderde Brit (baas of uitsmijter) die me strak aankeek en beval om meteen van dat podium te komen. Voor de rest is er niks gebeurt en ik werd zelfs die bar niet uitgezet. Ik diende van de wijven op het podium, het podium zelf en de bar af te blijven. En ik moest mijn hemd meteen weer aantrekken. Dat was alles! Dus geen messteken in mijn nieren en geweerlopen tegen mijn kop. Tot zover dat… Nu gaan we het eindelijk over de wijven hebben!
Was dit toevallig in Spanky's Nana plaza ? :D
-
Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:
-
-
Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:
aamu (19 april 2014),fg22 (17 april 2014)
-
Topic opgeruimd. Graag alleen berichten m.b.t. Pattaya/Thailand.
Degenen die twijfelen aan het waarheidsgehalte van SFL's berichten:
Oorspronkelijk geplaatst door
SFL
In mei en in juli ga ik nog eens terug naar Thailand... Wie in die maanden toevallig in Thailand is of vrij kan krijgen en mee wil, laat het me via IM maar weten.
-
Regels voor berichten