Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Reden Heeft Hans gesnoept??

Tja snoepen blijft lekker:D
    http://www.telegraaf.nl/prive/621863...gen.html?p=5,1

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Vandaag @ 20:48
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Ja dat kan je aan hem zien.

Het is wel een waarschuwing voor veel getrouwde mannen Het aantal vrouwen die een privé-detective in dienst nemen neemt enorm toe. En meestal hebben de vrouwen gelijk :green_smi
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja dat kan je aan hem zien.

Het is wel een waarschuwing voor veel getrouwde mannen Het aantal vrouwen die een privé-detective in dienst nemen neemt enorm toe. En meestal hebben de vrouwen gelijk :green_smi
    Klopt ik heb het al meegemaakt dat ik geschaduwd ben,en moet nog steeds omkijken en omrijden.
    een maand terug ook nog meegemaakt terwijl het niet om mij ging werd ik toch 14 dagen in de gaten gehouden.
    Maar dit is niet in het openbaar terrecht gekomen.
    Niet reageren Sonny en LD jullie weten waar het over ging.:green_smi

En die Breukhoven geef ik gelijk hij wil toch ook nog wel eens iets vast pakken van vlees dan die gevulde ballon met haar botox gezicht.
    Ik neuk liever een Vrouw dan een pop dat tikt.

Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En meestal hebben de vrouwen gelijk :green_smi
    Tsja, daar kun je ook weinig tegenin brengen. Meestal hebben de dames dan ook gelijk. Als een dame iets dergelijks vermoedt, kun je er ook haast zeker van zijn dat de man in kwestie wel iets heeft gedaan... "Waar rook is is vuur", nietwaar?
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    Vandaag @ 20:48
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Update! Kinderen Connie en Hans weten van niets

AMSTERDAM - Connie blijft vooralsnog zwijgen in de Breukhoven-gate tot Hans terug is van zijn zakenreis, maar hun kinderen praten wel........................................http://www.telegraaf.nl/prive/622441...ts.html?p=22,1
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard 14 februari

14 februari zat ik in A'dam te eten en een tafeltje verder zat Tatum ( zonder Dagelet:o) en weer een tafeltje verder zat Conny met een ander stel. Hans zat toen zeker ook al in Waterloo. Ze zat wel te lonken naar die andere vent. Gelukkig niet naar mij

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Laat hem toch.... Heb je wel goed gezien wat zij zichzelf heeft aangedaan? Ik zou er nog niet dood bovenop willen liggen.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Dat hoef en doe jij toch niet meer Azrael :D :D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael Bekijk bericht
    Laat hem toch.... Heb je wel goed gezien wat zij zichzelf heeft aangedaan? Ik zou er nog niet dood bovenop willen liggen.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Dat hoef en doe jij toch niet meer Azrael :D :D
    Ik denk zo wie so nooit boven op haar terecht te komen, maar als je goed naar haar foto's kijkt, kan ik 'm wel begrijpen.

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard Hans: "Ik ga nooit in op chantage"

Bron: De Telegraaf

AMSTERDAM - Het huwelijk van Connie en Hans Breukhoven is inzet van een ware oorlog in showbizzland. De kernvraag waar iedereen mee worstelt is of Hans nu wel of niet een maîtresse had in het Belgische Waterloo. Weekblad Privé kwam vorige week met Béatrice op de proppen,Story komt deze week met een glossy Breukhoven-special en in Weekend doen Connie, Hans en Béatrice zelf hun verhaal: "De verhalen komen van een ex-chauffeur van Hans die ons daarmee probeerde te chanteren."

Connie en Hans verbreken hun stilzwijgen. Zij vertellen hoe zij al langer overhoop lagen met de chauffeur Danny van Zijl en wijzen hem aan als de kwade genius. Hij was privé-chauffeur van Connie geworden omdat hij als klein jongetje bevriend was met oudste dochter Constanza.

Connie in weekblad Weekend: "Kort nadat we hem in dienst namen, bleek Danny te genieten van het opzetten van allerlei intriges met klaarblijkelijk als doel de familie te ontwrichten. Hans heeft hem daar een paar keer voor gewaarschuwd. Uiteindelijk is hij ontslagen... Het leek wel of hij in een fantasiewereld leefde. Navraag bij een vorige werkgever leerde dat zijn vreemde gedrag ook dáár de reden voor ontslag was geweest... "

Weekblad Privé heeft een andere visie en voert de chauffeur als bron op. "Hij was erbij in de nacht dat Connie op jacht ging naar de minnares van Hans in het Belgische Waterloo", vertelt hoofdredacteur Evert Santegoeds. "Ik twijfel niet aan zijn verhaal. Connie is nu in het nauw. Als dat het geval is, chartert ze iedereen om te gaan liegen."

In Weekend vertellen Hans en Connie dat ze al langer verwachtten dat het verhaal over de vermeende minnares zou worden geschreven. Connie: " Vorig jaar mei belde Danny mij plotseling op... Hij vertelde mij over een maîtresse die Hans zou hebben in Waterloo. Danny dacht mij een briljante tip aan de hand te hebben gedaan en wilde daarmee geld verdienen."

Connie vertelt dat Danny een maand of twee geleden nog een dreig-sms'je stuurde. Daarin stond letterlijk: "Ik hoopte door jou een geheim te brengen er ZELF BETER VAN TE WORDEN, zowel emotioneel als financieel." Hans: "Met twee vingers in de lucht, ik ben geen vreemdganger. En ik ga nooit in op chantage."

Weekend en Privé brengen beide interviews met de vermeende minnares Béatrice. Duidelijk wordt wat de connectie is met Hans. De twee kennen elkaar al 23 jaar, nog uit de tijd dat Hans was getrouwd met zijn eerste vrouw.

Hans in Weekend: "Een paar jaar geleden belde Béatrice me op. Ze was gescheiden. Omdat ze vanaf dat moment moest zorgen voor haar eigen inkomen, vroeg ze me of ik haar kon helpen. Béatrice was een schoonmaakbedrijf begonnen en vroeg of ik iets kon regelen bij Free Record Shop in België... Ik heb dat overgelaten aan de daarvoor verantwoordelijke mensen. Vanaf die tijd hebben we wel contact gehouden. Ik zocht haar en haar nieuwe vriend wel eens op als ik in België was voor zaken. We hebben nooit het bed gedeeld, punt uit!"

Béatrice noemt Hans Breukhoven in Privé "de liefste man die ik ken". In Weekend vertelt ze dat Hans haar destijds op zakelijk gebied heeft geholpen. "Dus zal ik nu alles in het werk stellen om zijn naam te zuiveren. Het enige wat ik over deze hele zaak te zeggen heb is: wij zijn nooit met elkaar naar bed geweest. Hans en ik hadden geen relatie."

Een verslaggever van de derde grote speler in gossipland Story, vertelde op televisie Béatrice te hebben gesproken. "Zij ontkent dat ze Hans' maîtresse was."

Story brengt om in de sfeer te blijven een hele glossy-uitgave over het showbizzechtpaar Breukhoven. Hans heeft eerder ook wel eens aan mij verteld verbaasd te zijn over hoeveel commotie er altijd ontstaat als er iets aan de hand is met de Breukhoven-familie. Hij kan dat hoge bomen vangen veel wind -principe wel begrijpen, maar niet helemaal accepteren. " Sommige beschuldigingen kan ik niet over mijn kant laten gaan..."

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten