Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 160
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch van BBQ naar...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Zowel gisteren als vandaag was het met dit zonnige weer prima toeven in GT...... Het eten was beide dagen in de categorie \"acceptabel\", ik kijk nog altijd smachtend uit naar de komst van de barbecue.

Die barbeque staan al de hele winter buiten te roesten...
    Er moet nog een brug over het nieuwe beekje worden aangelegd..
    Gelukkig is het nog lang geen zomer, mogelijk kunnen ze de BBQ bij begin van de zomer, officieel al over 7 weken officieel in gebruik nemen.

Het eten was gisteren inderdaad best goed. Vooral die soep , die als mosterd na de maaltijd wordt geserveerd.
    Die was goed, een hete soep met veel paprika en scherp spul erin...
    Deed me helemaal in de Balkan sfeer brengen. Vivia Bulgaria, viva Maria.
    Gisteren heb ik wederom Brasiliaanse Jaqueline links laten liggen. En ze had het nog wel zo nadrukkelijk over Liebe Machen. Ik zei, aber du meinst wohl sex machen...Nein sagte sie bestimmt, ich meine LIEBE machen.....

Toch was de combo van pittige Balkan soep en in gedachte Maria uit Bulgarije genoeg om Gusto ervan te weerhouden om in GT met een Latina in de weer te gaan. Heb Marina nog gemasseerd, ben dus wel héééééél dicht bij geweest, en ben desondanks niet verder met haar gegaan...
    Hoe is het mogelijk.....BOB ...I think I might need you ssssssooooonnnn..

Het zal wel meevallen. denk ik.

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Gelukkig is het nog lang geen zomer, mogelijk kunnen ze de BBQ bij begin van de zomer, officieel al over 7 weken officieel in gebruik nemen.
    Ach het eten was vrijdag eigenlijk wel te pruimen alleen jammer dat het voor je opgeschept moet worden in vastegestelde porties. Mijn argument dat ik er nog van moest groeien kwam niet over. Terwijl we keurig in de rij staan te wachten wordt de rij VOOR ons steeds langer met dames die zich ertussen wurmen. Moet je in PHG eens proberen

Om mijn ongenoegen over het ontbreken van de grill maar eens kenbaar te maken gevraagd wanneer deze in gebruik zal worden genomen. Eind mei was het antwoord. Dan zal het seizoenscontract met de cateraar wel zijn afgelopen.

Last Online
    Vandaag @ 21:42
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Ach het eten was vrijdag eigenlijk wel te pruimen alleen jammer dat het voor je opgeschept moet worden in vastgestelde porties. Mijn argument dat ik er nog van moest groeien kwam niet over. Terwijl we keurig in de rij staan te wachten wordt de rij VOOR ons steeds langer met dames die zich ertussen wurmen. Moet je in PHG eens proberen
    Ga jij morgen (vandaag ) maar eens lekker bijeten in PHG :p :thefinger!

:wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 21:05
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
    Tevens was er precies voor Gt notabene een vrachtwagen gekantelt,dus weg afgesloten toen maar via het bos pad naar Gt gereden
    Saluti L Diablo
    Jij gebruikt wel vaker de achteringang :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Jij gebruikt wel vaker de achteringang :D
    Tja net zoals het gezegde er zijn meer wegen die naar rome leiden

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard Wicky

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6127

Dacht ik toch even dat die andere Wicky, die gekke, weer terug was....:D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 mei 2007 om 23:41

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch Geile Tijden

Afgelopen vrijdag wilde Gusto na een verblijf van ruim 8 uren in Golden Time wel eens wat anders .... .
    Was in GT geweest om uit te rusten, maar dat was niet alle ijsbeertjes en ijsberinnetjes even gemakkelijk duidelijk te maken. Toen Willem2 , Eagledriver en Babbel naar LR vertrokken was dat een mooi moment voor Gusto om de knoop door te hakken en ook op te stappen.
    Kom je uit de tuin, wandel je nog één keer door de bar, zit daar Marina die net begint aan haar goed gevulde soepje. Haar een afscheidskus gegeven en verteld dat ik ging vertrekken naar LR. Nu sloeg haar altijd vrolijke gezicht om en zette ze een zwaar teleurgesteld Marina gezicht op. Nooit eerder tevoren gezien trouwens. .
    Aber meine massage dann?? Tja , Ich hab dich gesucht aber Du warst so lange irgendwoanders. Gusto begon te smelten en om te voorkomen dat ie helemaal vloeibaar zou worden, eens flink over zijn ( en later haar ) hart gestreken en beloofd om na haar soep haar eens lekker te kneden. Al meteen stond er een heel gelukkig gezichtje op het ranke lijfje van Marina, die Suppe esse Ich später, nee ze wilde geen uitstel meer riskeren. Dus Gusto ging zijn attributen halen. Bij Willem me verontschuldigd dat er een dame tussen was gekomen en dat laat je toch niet schieten??!!.
    Juist vóór de schemering begonnen en in het donker geeindigd met de massage , lekker in de tuin.
    Was wat koud maar dat mocht de pret niet drukken, zeker niet mijn pret.
    Enkele muggen hadden Gusto te pakken, en zogen er flink op los. Dat was ook het eerste zuiggevoel dat Gusto deze middag meemaakte. Had tot dusver alle aanbiedingen vakkundig weten af te slaan. Hoewel af en toe heel nipt, zoals bij Brasiliaanse Jaqueline. Die rekende er echt op dat ze na vandaag op Gusto's lijstje als dame zoveel zou worden bijgeschreven. Nee, Gusto kwam niet voor sex, maar om te rusten. Aber Ich möchte Liebe mit dich machen, nicht nur Sex. Ooeehh, dat was nipt. Dus normalerwiese machen wir Sex aber Du machst Liebe?? ja, mit Dir ja...
    Toch nee gezegd....... moeilijk....
    Toen ik goed bezig was met Massage Marina komt Jacqueline met een nieuwe vangst voorbij lopen en gooit er wat in het Spaans/portgugees uit, wat ik niet verstond maar haar gezichtsuitdrukking liet niets te raden over.
    Sie sagte; Sie hoffe dass die Mucken Dich tief stecken, maakte Marina me duidelijk. hoe heet dat auf Deutsch; "was sich liebt neckt sich??".

Na een zeer blije Marina naar de douches geleid te hebben en haar daar heerlijk ingezeepd en weer afgespoeld te hebben, naar LR vertrokken.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 april 2007 om 17:18
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Hoe heet dat lied ook alweer BOB? Was het niet: "Where were you when I needed you most?"
    Randy Vanwarmer - Just when I needed you most

Geen familie overigens :D

Last Online
    3 februari 2012 @ 08:39
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Een paar maanden geleden had ik ene Katja uit litouwen, weet iemand waar die is gebleven? misschien verkast naar een andere club ?

Last Online
    Vandaag @ 21:42
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zuipschuit Bekijk bericht
    Een paar maanden geleden had ik ene Katja uit litouwen, weet iemand waar die is gebleven? misschien verkast naar een andere club ?
    Katja zat Woensdag nog in Gt, maar is na de gebeurtenissen van Woensdag in Gt nu weer terug in PHG, waar ze al in Maart en April ook een tijdje actief was (heet daar Dascha).
    Dascha in PHG en Katja in Gt

Zondag 29 April was ze ook in PHG te bewonderen, Vrijdag jl. vertelde ze dat ze nog wel even door zou gaan met Gt-PHG hoppen !

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 april 2007 om 22:56
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten