Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 99
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat is niet alleen een unicum bij Roemeense dames dat is ook een hoge uitzondering bij alle dames in het vak.
    Ik ken er nog 1 welke NIET rookt!. De Roemeense Jennifer in Living Room. Die 28 jarige welke er veel jonger uitziet.

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ik ken er nog 1 welke NIET rookt!. De Roemeense Jennifer in Living Room. Die 28 jarige welke er veel jonger uitziet.
    die Jennifer rookt inderdaad niet, ze is veel te bang dat haar gezicht dan minder mooi wordt (zie recensies aldaar)! :green_smi

Last Online
    Gisteren @ 21:44
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Ik ruik een nieuwe topic, misschien wel een enquete .....
    Vrouwen die niet roken-topic.
    Katharina rookt ook niet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 06:31
    Discussies
    87
    Thanks
    2.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Susanna uit Hongarije rookt ook niet.

Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Ik ruik een nieuwe topic, misschien wel een enquete .....
    Vrouwen die niet roken-topic.
    Poolse Gosha en Veronica ook niet.

Last Online
    6 april 2025 @ 20:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Auf dringenden Wunsch des zuletzt pausierenden Hausmeisters die Anwesenheitsliste vom 14.5. (diesmal besonders schwierig, weil ich zwei Wochen nicht mehr vor Ort war und mir ungewöhnlich viele Mädchen nicht namentlich bekannt waren). Deswegen nur die mir namentlich bekannten:

Angelina (Spanien/Rumänien?), Anja (D), Camilla (Polen), Celina (D), Cora (Polen), Dominica (Polen), Helen (Dominikanische Republik), Ina (Rumänien), Isa (Polen), Jolana (Slowakei), Josie (D), Justina (Tschechien), Katharina (Ungarn), Kiara (Rumänien), Loredana (Rumänien), Melanie und Freundin (beide Litauen), Miky (Rumänien), Nadja (D), Olympia (Polen), Patrizia (Nigeria), Sarah (D, neu, Ex-GT), Sandra (Polen), Sascha (Kasachstan), Susi (Jugoslawien), Tatjana (Russland), Yula (Polen)
    (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Anmerkung: Sarah (19, Ex-GT) hatte ihren ersten Tag im PHG. Sehr sportliche und nette Dame, aber ein Passport lohnt sich noch nicht, weil sie erstmal eine Woche auf Probe da ist.

Dazu der netteste Neuzugang: Theken-Nicole aus dem GT ist nach zwei Jahren wieder zurück

Und: Das PHG hat keine Kosten und Mühen gescheut, und jetzt sogar extra große Gläser für die große Apfelschorle angeschafft

Manni1A :wink:

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Deswegen nur die mir namentlich bekannten:
    So mach ich das auch immer (vor allem, wenn ich alte Oldies hörend auf nüchternen Magen frühstücke)... :D
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    6 april 2025 @ 20:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    So mach ich das auch immer (vor allem, wenn ich alte Oldies hörend auf nüchternen Magen frühstücke)... :D
    Die alten Oldies hörst du aber mit Robin :green_smi

Last Online
    10 maart 2025 @ 20:33
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard Donderdag 17 mei 2007, Hemelvaart

GT is bekend terrein, yy was vorige week aan de beurt, dus hemelvaartsdag
    moest maar eens in het teken staan van phg. Voor sommige stamgasten
    misschien onbegrijpelijk, maar ik was hier dus nog nooit geweest.

Ik had bij een goede vriend de belangstelling voor het saunaclub gebeuren weten te wekken, dus hoefde deze keer de ruim 200 kilometer niet alleen af te leggen.

Aangekomen in phg viel het mij op dat het beredruk was binnen. Het leek in
    eerste instantie of er nauwelijks dames waren, maar dit kwam omdat ze in het
    niet vielen bij het aantal ijsberen. Je zag echt door de witte jassen de dames
    niet meer. Gelukkig is mijn smaak blond, slank en niet al te grote borsten en zag ik vrij snel dat dit type meisje wel vertegenwoordigd is in phg.

Wij waren wij erg verheugd over het uiterlijk van de club. Vooral het terras
    met aangrenzend het zwembad en ligbedjes gaf direct een vakantie gevoel.
    Neergestreken aan het zwembad met een biertje en het zonnetje, waanden wij ons even op een vakantie ressort in bijvoorbeeld Griekenland. Ook het eten viel op in positieve zin:essen2: Geen 5 sterren, echter ook geen GT voer.

Na het eten was het tijd voor de jacht. Dit was moeilijk. Met een volle buik hadden meer ijsberen hun zinnen gezet op de dames. Bij de leuke dames, moest je zeer snel zijn, anders was je te laat. Ook de wachttijden voor
    sleutels liep op tot meer dan een half uur.

Resultaat van de jacht was een matige ervaring in de vorm van een Duitse Sammy en een ultieme ervaring in de vorm van Dascha. Laatstgenoemde bleek 100% mijn sexmatch. Recensies van de beide dames volgen.

Conclusie: phg lijkt me geweldig, echter minder op Hemelvaart. Ik kan niet wachten om hier eens op een zonnige doordeweekse middag heen te gaan.

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Beitrag The break is over - a new break starts

Freitag, der 18. Mai 2007:

Anwesende Mädels (ca. 58, D=Deutschland): A(i)sha (Polen), Alini (Brasilien), Alison (Polen), Angelina (Spanien/Rumänien?), Anna (Bulgarien), Beate (Polen), Carmen (Polen), Celina (D), Christina (Ungarn), Constanzia (Litauen, Ex-Freude 39), Cora (Polen), Dasha (Litauen), Deborah (Brasilien), Desiree ( Rumänien), Dominica (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Gabi (D), Isa (Polen), Jaqueline (Tschechien), Jeanette (Türkei), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Kiara (Rumänien), Laura (Lettland), Lavinia (Rumänien), Lisa (D), Louisa (Rumänien), Melana (Ungarn), Melanie (Litauen), Melissa (Lettland oder Litauen), Miky (Rumänien), Milis (Ukraine), Nadja (D), Naomi (Blacky), Nati (Ukraine), Noëlle (D/Frankreich), Patrizia (Nigeria), Sabrina (Weißrussland), Samantha (Tschechien), Sammy (D), Simona ( Rumänien), Soraya & Freundin (D), Stella (Polen), Susi (Jugoslawien), Tatjana (Russland), Viola (Polen), Yasmin (Frankreich/Iran) sowie ca. 10 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Für einen Freitag war es auffallend leer, sowohl gäste- wie auch mädelmäßig. Daher kaum Wartezeiten auf freie Zimmer. Sogar die wenigen anwesenden Top Acts wie Alison, Constanzia und Dominica hatten wenig zu tun. Der ehemalige Massageraum wurde in ein Zimmer (Nr. 10) umfunktioniert, die Massagen finden derzeit in der ebenfalls umgebauten Bar draußen am Pool statt. Angeblich sollen nächste Woche die Kellerräume wieder eröffnet werden...
    Manchmal weiß W2 ja tatsächlich mehr als der Hausmeister.
    Stimmte diesmal nicht, W2 konnte keine einzige Frage richtig beantworten. :green_smi Dafür darf er die Anwesenheitsliste ergänzen... :wink:
    Laatst gewijzigd door Willi69; 19 mei 2007 om 00:42
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Stimmte diesmal nicht, W2 konnte keine einzige Frage richtig beantworten. :green_smi Dafür darf er die Anwesenheitsliste ergänzen... :wink:

Adella (Roemeense/Hongaarse) Blonde haren met zwarte onderkant. Ongeveer 21 jaar en een superfiguur. B/cup. Zelfs de Hausmeister heeft deze vrouw nog naakt gezien

Cynthia ( Hongaarse) ons aller JackD komt met alle details :D ze was pas 3 dagen in de PHG en dacht niet heel lang te blijven.

Kim vriendin van Melanie (Lithouwen). Dame met bril en wat steviger.

Een braziliaanse zwarte schoonheid met een droomfiguur. Donkere rastaharen, B-cup en een mooi rij witte tanden. Naam volgens mij Luana.

Een Bulgaarse. Redelijk stevige dame met blonde haren die wat uitgegroeid zijn.

Er was een nieuwe thaise te bewonderen. Naam ook nog onbekend.

Een meisje met een mooie bos donkerblond krullend haar vermoedelijk uit Roemenië. Mooi figuur en aardig koppie. Ik denk dat Big30 wel met de naam komt

Een roemeens 18jarig meisje met een hele witte huid en zwarte haren. Ik opende per ongeluk één van louvredeurtjes waardoor ze in volle glorie waste bewonderen..........

Misschien morgen meer :wink:

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Misschien morgen meer :wink:
    Het viel me op dat er gisteren wat mooie nieuwe hertjes liepen in de wei. waaronder 2 opvallende blonde eentje met een behoorlijke boezem en tijger print setje. en een slanke blonde met wit setje. In me korte bezoek kort gesproken met wat bekende forumberen,en daarna me teruggetrokken

Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 mei 2007 om 10:22
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
    Het viel me op dat er gisteren wat mooie nieuwe hertjes liepen in de wei. waaronder 2 opvallende blonde eentje met een behoorlijke boezem en tijger print setje. en een slanke blonde met wit setje. In me korte bezoek kort gesproken met wat bekende forumberen,en daarna me teruggetrokken

Saluti L Diablo
    Die met dat tijgerprintje is Melanie een Lithouwse. Die andere (twee) blondjes waren waarschijnlijk Desiree en Simona die er weer speciaal voor Rex waren zodat er nog wat te zien was

Maar voor de rest waren er heel wat andere geblondeerde dames ..............

Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Idee

Een roemeens 18jarig meisje met een hele witte huid en zwarte haren. Ik opende per ongeluk één van louvredeurtjes waardoor ze in volle glorie waste bewonderen..........
    Dit is denk ik Shila,

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Andere nieuwe Roemeense dame genaamd Shila (beetje bleek voorkomen, had wel iets weg van Tricky, hoewel wat minder volslank) had het ook kunnen worden maar gelet op berichten op RH-forum goed dat ik niet voor haar koos.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Een meisje met een mooie bos donkerblond krullend haar vermoedelijk uit Roemenië. Mooi figuur en aardig koppie. Ik denk dat Big30 wel met de naam komt
    Andere recente nieuwe Roemeense dames die ik ken zijn Maya maar die heeft geblondeerd (niet al te licht dat wel) wat golvend haar (19j) en Angie (26j), maar die heeft halflang sluik zwart haar, vaak in een staartje en Maria die zou het kunnen zijn hoewel ze meen ik toch wat donkerder haar had, krullend en opgestoken.

Kan natuurlijk ook weer een nieuwe dame zijn dan moet ik het even laten afweten!

Goh Lavinia weer terug wat een wonder !

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

ze is er al een hele week naar mijn weten. Ik denk dat ze meer bij uitzondering elders te vinden is als dat het regel is. maar dat zouden de forumbeertjes toch al lang moeten weten.

fyi.

:D

Last Online
    30 oktober 2024 @ 20:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard Manele.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Tsja opeens kreeg ik een aha-erlebnis en zie, daar komen plotsklaps zomaar de 2 titels bovendrijven waar naar je vroeg, liedjes waarop zaterdag avond rond de klok van 12 in PHG wel eens wordt gedanst.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper
    De muziekstroom heet Manele,.. klinkt eigelijk allemaal hetzelfde. Nicolae Guta is zo`n beetje de koning van de Manele.
    Manele is mix van arabische muziek met een vleugje pop het is ontstaan in de jaren 80 vooral populair bij een bepaalde bevolkingsgroep in Roemenie.
    Thanx! Dit is het, maar in PHG klinkt (of misschien beter: "oogt" :D ) het toch stukken beter.
    Ik miste Chris en Grace vrijdag weer een beetje ...

Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

ja ik had ze donderdag ook al niet gezien zijn ze er even tussenuit ?

Last Online
    30 oktober 2024 @ 20:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard Vrijdag, 18 mei.

Vertier:
    Ik heb mezelf goed vermaakt op deze nogal rustige vrijdag. Anderhalf uur doorgebracht met Cynthia en idem (inclusief een half uur wachttijd op een sleutel) met Dasha.

Verlanglijstje?:
    De roemeense tweeling lijkt inmiddels hersteld van het trauma "Rex". :D
    Blonde "krulletjes" en blond "stijl". En Anna? En Shila? En Stella? En ...?

Spijt?:
    Sammy leek helemaal mijn type; blond, jong, juiste proporties, mooi koppie, maar toen ze haar naam noemde rinkelde in mijn achterhoofd een klein belletje ... Duitse Sammy ..., had ik daar niet iets over gelezen? Ik heb haar met een ontzettend slechte smoes laten lopen. :o Dom?

Poelier:
    W2 gaf nog niet zo lang geleden een hert een ongewenste lift; deze keer mislukte een poging een fazant op te pikken maar net.

Ons aller?:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    ... ons aller JackD ...

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Thanx! Dit is het, maar in PHG klinkt (of misschien beter: "oogt" :D ) het toch stukken beter.
    Ik miste Chris en Grace vrijdag weer een beetje ...
    Ga naar limewire en tik eens deze namen in: Nicolae Guta, Sorin Copilul de Aur, Carmen Serban, Florin Salam, ... .

Is inderdaad muziek die het beste klinkt in PHG even na de klok van 12u !

Ik mis trouwens Angie en Maya op je verlanglijstje :p :thefinger.

Enuhm poelier??? Vertel!!!

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Biggie, Jack bedoelt dattie net een fazant heef kunnen ontwijken met naar huis rijden!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @boebel en boebel 2

Heren jullie voorliefde voor en fanschap van Anna is werkelijk ontroerend !

Nochthans een verzoek om in het Anna topic voor al ervaringen met de dame te beschrijven en bv. niet de doorwaakte nacht van boebel 2 hier te vermelden :p.

Ik laat de berichtjes nog even staan (tis ook wel grappig hoor), onder voorwaarde dat boebel 2 een verslagje schrijft van zijn sessie met de "Bulgaarse Anna the Queen of" de gokkasten in PHG.

Nou Nou... dr worden weer wat boebels in de ring gegooit vandaag.
    misschien een tip:

:Sandwich-

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Blinzeln

Dacht even dat de fazant een verwijzing was naar wat anders !

Overigens m.b.t. deze zondag in PHG, het wordt 23 graden en

Und als besonderen Service...

***Zur Zeit grillen wir jeden Tag, bei schlechterem Wetter bieten wir unseren Gästen selbstver- ständlich als Alternative, wie gewohnt, frische und leckere Speisen an***
    ---
    jeden Sonntag nachmittag Kuchenbuffet
    Oja Anna is bijna standaard op de zondag aanwezig :p!

Last Online
    10 maart 2025 @ 20:33
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Spijt?
    Sammy leek helemaal mijn type; blond, jong, juiste proporties, mooi koppie, maar toen ze haar naam noemde rinkelde in mijn achterhoofd een klein belletje ... Duitse Sammy ..., had ik daar niet iets over gelezen? Ik heb haar met een ontzettend slechte smoes laten lopen. :o Dom?
    Nee, absoluut niet dom!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Nah biggie ik sla even over deze zondag. Er komen nog mooie dagen genoeg, en even wat andere dingen aan me hoofd dan geile hertjes, dat is beter voor de ziel en het houd alles zuiver.

Voorkomt raar gedrag enzo... "de claimcultuur van de onderliggende klasse" noem ik het maar even!

:D

Last Online
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Biggie, Jack bedoelt dattie net een fazant heef kunnen ontwijken met naar huis rijden!

Het was deze keer nog erger. Het was op de weg naar de PHG. Komende uit Oedt richting de PHG vloog er opeens een fazant vlak voor de auto. Had ik bijna kunnen stoppen en terug kunnen rijden naar die Bauhof om er asperges bij te kopen
    Op de terugweg waren die wegen om Oedt trouwens weer levensgevaarlijk. Het regende en het was pikkedonker ............. En volgens Ace2 moet er dan wat gezongen worden
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 mei 2007 om 14:10

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten