Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank / A-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Hongaars en Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : tongpiercing
Service: Alles behalve anaal
Voordelen: spontane meid, geniet er zelf ook van
Nadelen:
Tijdsduur : 35min
Prijs : 50 + fooi
Extra’s bij het bezoek: naknuffelen op de bank
17 augustus 2006
Deze Maria werkt pas twee dagen in GT. Ze is de vriendin van https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2997 Luna. Ze heeft geruime tijd in het Sudbad gewerkt. Ze vertelde me mij dat ze bekend stond als de kleine Maria.
Maria viel mij op door haar uiterlijk en spontaniteit. Net na het pizza eten bij haar gaan zitten in de banken. Gezellig gepraat en kon het eigenlijk niet maken om niet om de sleutel te vragen. Deze waren voorradig, dus we zaten zo op de kamer. Ik moest wel even schrikken toen ze van de bank opstond. Wat een kleine opdonder. Dat zie je niet wanneer ze in de bank zit. Bij het aanvangen van de sessie vertelde ze direct dat ze alles deed behalve anaal. Zodoende dit hierboven in haar formuliertje gezet. Ze heeft mij gepijpt, lekker met haar tongpiercing. Daarna heb ik haar zeer uitgebreid gebeft, wat ze overigens zeer waardeerde. Na een goeie natte plek op het laken achtergelaten te hebben, mocht ik weer op mijn rug gaan liggen, waarop pijpronde twee volgde. Na een poosje vroeg ze of ze verder met pijpen moest gaan of dat de condoom erom heen kon. Ik vond wel dat ze genoeg gepijpt had, dus condoom erom heen. Ze kwam heerlijk hurkend op me zitten en begon me te berijden. Daarna omgedraaid en haar heerlijk in mis. geneukt.
Heb nog even op de website van sudbad gekeken en volgens mij is Maria op de onderstaande foto de dame helemaal rechts:
Toch weer leuk om zo'n nieuw meisje uit te proberen. Goede service deze Maria. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar d'r lopen zoveel meiden die nog ontdekt moeten worden
BR, Sonny