36,8 graden (hoewel... toen ik met haar op de kamer was leek ze veel heter! :p )
Mia
Maar, kan me vergissen heb haar al een tijdje niet gezien......
(en als ze er WEL is moet ik mijn agenda van volgende week ff aanpassen!)
GRTZ
36,8 graden (hoewel... toen ik met haar op de kamer was leek ze veel heter! :p )
Mia
Maar, kan me vergissen heb haar al een tijdje niet gezien......
(en als ze er WEL is moet ik mijn agenda van volgende week ff aanpassen!)
GRTZ
To err is human...to really screw things up requires a computer!
Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4348
Inderdaad die was er ook vorige week zaterdag :wink:
PS Jij staat helemaal niet in de agenda![]()
![]()
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Is Mia (mede herkenbaar aan haar opvallende nipples). Volgens mij heeft ze een paar jaar geleden ook een korte tijd in PHG gewekt. Ik verstond toen overigens de naam Pia.
Op de kamer was het destijds maar matig met haar. Is wel heel vriendelijk maar verder geen herhalingsgevaar.
Ik ken Mia als een slanke dame van Chinese afkomst met goede service. De Thaise reuzin lijkt wel een letterlijk grote zus van Summer. Ze is wat aan de forse kant, en zeker niet mijn type. Naam mij niet bekend.
Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 22:03
Ik ga niet vaak richting Duitsland zoals de meeste van jullie, maar voor dat ik ga, en ook meestal als ik terug kom lees ik graag jullie mooie verhalen van hoe jullie het gehad hebben, en met wie.
Nu zat ik bovenstaand stukje te lezen, en ik zag het allemaal letterlijk voor mij, laat ik nu ook toevallig in dat zelfde bubbelbad hebben gezeten, op exact dat zelfde moment :D .
Als ik had geweten hier met jullie 2 te doen had hier in dit Bubbelbad, had ik mezelf wel even voorgesteld, ik zat nl er al in toen jullie kwamen bubbelen, en zat er nog steeds in toen bovenstaand verhaal afspeelde
![]()
Tja het is nou eenmaal heel lekker dat gebubbel![]()
Maar bij deze ga vooral zo door met die verhalen en het is leuk om eens wat gezichten bij al deze namen te kunnen plaatsen...
Groeten van een Stille genieter![]()
@HotHHarry
Heel Hot zal je niet zijn geworden in dat bad want heel warm was het niet. De temperatuur steeg alleen ietsje omdat die little diablo wat opgewonden werd :D![]()
Laatst gewijzigd door Willem2; 27 mei 2007 om 09:27 Reden: tf
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Waar blijft Latoyan toch met zijn eerste spetterende recensie:D :wink:
Ik ben ook wel benieuwd in de details van gisteren. Hoe is het met Grace bv., heeft de kleine Hongaarse Andrea nog een kadootje ontvangen, hoe was het eten deze keer!
Maar ook de vraag (mede namens mijn broer) of het loont vandaag af te reizenals je ook nog tijd gelimiteerd bent :thefinger.
:wink: :wink:
Laatst gewijzigd door Big30; 28 mei 2007 om 13:03
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Met Grace is het heel goed want die heeft JackD ontmoet :D zie ook de trio's. Ze zag er stralend uit voor en na de sessie![]()
Haar brandwonden zijn redelijk geheeld. Voor de rest werd ik door haar wel om een boodschap gestuurd maar kon aan dit verzoek niet voldoen. Het ging om medicijnen. Welk kadootje jij bedoelt weet ik dus niet. Voor de rest had ze weinig tot geen klanten :oheeft de kleine Hongaarse Andrea nog een kadootje ontvangen,
Slecht. Oase-kwaliteit dus je broer kan er ook heen :Dhoe was het eten deze keer!. Het was rode kool met aardappelmeelballen, vlees dat in water ronddreef. Ik heb alleen de sla gegeten want die was er ruimschoots, daar houden de ijsberen kennelijk niet van. De groentesoep was waterig. Wel aardig was weer de twee soorten gebak wat er 's middags was. Ook wel aardig was de pizza. Voor de rest weer die enorme lange rij met wachtende ijsberen en dames die niet kunnen wachten :green_smi
Er waren dames genoeg aanwezig. Verhouding ijsberen en dames was wel goed. Ik zal er later wel een paar opnoemen die er waren.....Maar ook de vraag (mede namens mijn broer) of het loont vandaag af te reizenals je ook nog tijd gelimiteerd bent :thefinger.
:wink: :wink:
Maar wat bedoel je met gelimiteerd ?
:wink:
Zo zit je op een mooie pinksterdag opeens weer op een bankje in GT.
Dresscode is TOP; veel prachtige borstjesmogen bewonderen ...
Ik had mijn zinnen direct na binnenkomst gezet op een prachtig meisje met "Cleopatra-look" (zie verlanglijstje), maar was blijkbaar niet de enige die dit idee had opgevat (Shit!). Mijn "jachttechnieken" bleken echter ver onder de maat en ik heb haar zelfs niet aan kunnen spreken ... :o
Tijdje zitten twijfelen op wie ik mijn pijlen "dan maar" moest richten en uiteindelijk gegaan voor "eigenlijk iets te groot" en "eigenlijk iets te klein" (dus gemiddeld precies goed).
De vriendelijke uitstraling van Nathalie gaf 's middags de doorslag; leuk anderhalf uur met haar volgemaakt.
Later op de avond zat Grace opeens op mijn schoot en ook met haar een paar leuke uurtjes doorgebracht.
Na terugkeer in de bar hebben we nog even geprobeerd een ander, hier niet bij naam te noemen, stelletje in "klefheid" te evenaren; goed geprobeerd, maar bij voorbaat kansloos ...
Ondanks een schrijfverbod toch nog maar even een verlanglijstje:
Cleopatra : prachtig zwartharig meisje, jong, slank, strak, kleine stevige borstjes, "cleopatra-look".
Stropdasje: prachtig blondharig meisje, jong, slank, strak, kleine stevige borstjes, poolse?, droeg dus een broekje en een stropdasje.
Namen? W69??? Eh ... Caligula? LD?
Samengevat een mooie dag in GT. Niet te druk, vrouwelijk schoon genoeg, hygiëne OK, de Thekenfrauen halen optisch niet meer het niveau van zo'n twee jaar geleden maar zijn (tot 12 uur?) vriendelijk genoeg.
Het ligt op het puntje van mijn tong want we kennen haar ergens van.......
Oorspronkelijk geplaatst door JackD
Dat zou kunnen maar ze leek redelijk onbekend toen ze binnenkwam met een vriendin. En ik dacht dat ik die Lisa toch wel een keer gezien hadHet was in ieder geval een heel mooi meisje.............
Ik had nog niet zo lang geleden een vraag gesteld omtrent een poolse dame ongeveer 30 jaar, 1.77m,met zwarte haren en hele mooie blauwe ogen. Daar kreeg ik als antwoord Camilia op. Het blijkt echter een Monika te zijn. Pim was er weer mee de kamer op geweest en het bleek alweer een groot feest. Dat ik ook die dame heb laten lopen :o
Ik zet haar toch op mijn lijstje:wink:
Gisteren met een vriend van me even voor zaken naar Keulen afgereisd en bij terugkomst stelde ik hem voor om toch maar eens zo'n FKK club te bezoeken, na wat gepalaver over en weer hem toch kunnen overtuigen. Voor ons beiden de eerste keer weliswaar. Dus wij richting GT.
Nu voor we vertrokken naar Keulen, had ik dit idee al stiekem in m'n achterhoofd, en aldus m'n huiswerk al geprobeert een beetje voor te bereiden door hier op de site al wat bits en bites te lezen. En had zodoende dus al wat namen in m'n achterhoofd. Daar aangekomen gingen de poorten van het huidige walhalla open, de namen die ik m'n achterhoofd had............kon ze me gewoon niet meer herinneren...alles weg... met de aanblik van al dat moois. Tja, waar te beginnen? Drankje genomen en lekker in de tuin gaanrondhangen om al dat fraais maar eens te aanschouwen. Keuzes konden echter niet gemaakt worden, nochtans wisten we dat er knopen moesten worden doorgehakt. Plots zag ik ze dan, een hertje dat m'n goedkeuring verdiende echter was ze zo weer weg, maar geen nood we hadden nog wat tijd. Ondertussen werd het eten opgediend, beetje gegeten en terug op jacht naar m'n hertje. Ik spotte haar in de lounge en ging meteen op het doel af.
Zij was wat m'n noemde het schooljuffrouw type, en dat zei me op dat moment wel wat. Kitty zo noemde ze vertelde ze me, afkomstig uit Hongarije, 27 jaar, lang zwart haar, witte bikini, modieurs zwart brilletje op 'r snoetje, A/B cupje, een heerlijk slank figuurtje, geen tatootje, geen piercings. Na 1 minuutje kwam de vraag er al uit....sleutel? Ja wat krijgen we nou? Ik zag, na alles wat ik hier gelezen had een grote rode vlag wappereneen meid die zo snel om een sleutel vraagt voorspelt meestal weinig goeds. Doch het was de gedachte in de onderbuik die het won
. Eigenlijk heeft het helemaal geen zin om er ook maar iets over te schrijven, dit was zo'n teleurstelling jongens. Om maar iets te noemen; beffen mocht ik heel eventjes, kussen deed ze niet zei ze, het pijpen....nou het pijpen dat had ik beter aan m'n hond overgelaten die had er waarschijnlijk meer van terecht gebracht. Na zo'n 20 minuutjes te hebben aangemodderd, heb ik de handdoek dan maar in de ring gesmeten en m'n verlies aanvaard. Nog een koffietje aan de bar gedronken even gewacht op m'n kameraad en weg waren we.
Na thuiskomst, toch eens even hier de naam Kitty ingetikt en er wel een paar gevonden, maar geen enkele die beantwoordt aan boven vernoemde beschrijvingen. Dat ze van Hongarije kwam had ik ook al sterke tijwelfs over, denk eerder Roemeens of zo. Volgens mij betreft het hier een lichte vorm van "identity theft". Oh ja, en ze werkte er nog maar twee dagen en voordien had ze al een twee dagen in PHG gewerkt zei ze, dat was alles.
Maar waarom laat ik me zo ontmoedigen? Morgen heb ik een dagje vrij, heb ik meer tijd....dus...morgen wir sind wieder da.....maar een beetje beter voorbereid. Dus beste ijsbeertjes dit baby-ijsbeertje gaat nu op deze site, z'n research grondig verrichten......ik weet het, veel zin heeft het allemaal niet om plannen te maken......maar laat me nou even in m'n naïviteit.
Groetjes
@Piranha, jammer dat je eerste bezoek niet zo goed was. Kom anders de 7e als je kunt, dan zijn er veel beertjes die je goede tips kunnen geven. Zie de agenda onder 'meeting point'.
Dames die goede service verlenen zijn in ieder geval: Filiz, Poolse Tanya, Elida, Regina, beide Olga's, Antonella, Marie, Carry, Claudia, Magdalena, Patricia. Hangt natuurlijk ook af wat je precies zoekt :D .
Veel plezier! :wink:
Bedankt voor de tip Randy, echter op 7 juni zit dit ijsbeertje wederom diep in de zoutmijnen te zwoegen, en dan zal het weer ettelijke weekjes duren voor ik me terug naar dit oord van verderf zal kunnen begeven. Maar niet geklaagd, morgen heb ik nog een dagje vrij en dus meer tijd dan gisteren, dus kan ik al in de vroege namiddag aanwezig zijn.
Wat ik nou precies zoek? Kleine hint dan maar;
- Borstomtrek : geen belang
- Lengte : geen kleine dames (onder de 1.6m)
- Haarkleur : geen belang
- Tat & Pierc : Stoort me helemaal niet
- Figuur : Heerlijk slank (belangrijk)
- Op de kamer : wild en héél vicieus, zolang ze maar doet wat ze beloofd.
- Huidskleur : Geen belang, doch geen zwartjes (jarenlang mijn kopje thee geweest, maar nu voorgoed afgezworen.
Ben ik nou moeilijk, nee toch?
Groetjes
Nee hoor, je bent niet moeilijk. Magdalena voldoet zeker, Poolse Tanya ook, en Cubaanse Carry. Niet superslank (maar zeker niet dik!) maar erg goed: Claudia uit Kroatie, of Antonella. Poolse Monica is superslank.
Regina is te klein voor je (1.45m) maar topservice! (En ik heb haar met uitgeputte beren (> 2.00m) zien terugkeren..)
Vraag aan de Thekenfrau of deze dames er zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door JackD
Ik had "het" liever op het puntje van haar tong gelegd! :teuflischOorspronkelijk geplaatst door Willem2
Maar ondertussen weet ik dus nog steeds helemaal niets; willen enkele ijsbeertjes dit meisje soms helemaal voor zichzelf houden?
Misschien wel begrijpelijk, maar toch zeker niet erg "collegiaal"! Dus ...
Nou dan kan je met minimaal 30 dames in GT. Het enige probleem is even goed wat namen onthouden en wat ijsberen in de gaten houden
.
En volgens mij is deze Kitty dezelfde als in Living Room. Maar het namenbeleid is niet heel erg goed in GT. Dus het kan ook Janneke zijn![]()
![]()
Succes ermee :wink: