Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Weergegeven resultaten: 276 t/m 299 van 299
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Het bevestigd maar weer dat over het algemeen de Nederlandse dames er andere opvattingen op na houden dan hun buitenlandse collega`s, daarom houdt de Stiffmaster zich maar liever niet bezig met de Nederlandse contacten :D :D , al zullen er hier ook uitzonderingen op zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Mini ID: Joyce(?), hollands, blond, midden twintig, 2 berepootjes-tattoos op borsten, knipperende highheels, gewerkt in BB Hulten.....
    Laatst gewijzigd door Befke; 24 juni 2007 om 09:30
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Blinzeln Die uitzonderingen.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    ....., daarom houdt de Stiffmaster zich maar liever niet bezig met de Nederlandse contacten :D :D , al zullen er hier ook uitzonderingen op zijn.
    ..... in YY zijn Nana en haar zwartharige vriendin die niet op internet genoemd wil worden :green_smi.
    Founding Member

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Dus Silvester trekt zijn ijsberenvel weer aan en verlaat een schouderophalende dame die ofwel Silvester wilde rippen , ofwel absoluut niks van dit wereldje snapt….

Een gewaarschuwde ijsbeer,…afijn…

Kan alleen maar zeggen: geweldige actie. Ik heb respect voor het feit dat ze het van te voren aangeeft zodat je nog in staat was om hem te smeren.
    Menig ander kerel was op dat moment al in zo'n staat dat het hem niks meer zou uitmaken of te weinig assertief was om te vertrekken. Ik hoop dat ze de boodschap begrepen heeft al denk ik van niet. Sjongejonge, zo zie je maar weer.

Grt
    Tiga
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Vandaag @ 00:23
    Discussies
    58
    Thanks
    2.797

Standaard

Klasse van Sylvester om rechtsomkeerd te maken.
    Zulke oplichterspraktijken horen niet thuis in een saunaclaub.
    Ik hoop dat je je 'ervaring' ook gelijk bij de receptie hebt gemeld?
    YY heeft een goede naam hoog te houden.

Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Idee

Jaaaaahh, want vooralleer het 1° feest kon beginnen, diende Silvester wel eerst de afgesproken euries te overhandigen….
    Dit is eigenlijk nog niet zo gek gedacht. Trof toevallig afgelopen zaterdag in PHG een IJsbeertjes die standaard de dame vooraf betaalde voor de te leveren diensten.

Hij had wel een punt, want zo heb je in ieder geval geen discussie achteraf.
    Wel natuurlijk weer als de diensten niet geleverd worden !

Voor de rest wel humor hoor die dame , denk dat ze te lang in BB heeft gewerkt en de normen en waarden aldaar wat Oostelijker heeft verplaatst. Jammer!

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    6 april 2025 @ 20:06
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Typisch BB en één van de redenen waarom ze mij daar nooit meer zien. Het loopt daar vol van oplichter wijven.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Pfeil De kortingsactie in juli.....

.....staat inmiddels op de YY-site:

ZOMERSE JULI MAAND IN
    SAUNACLUB YIN-YANG

Speciale zomer aktie voor de vroege vogels:

entree tot 13.00 uur, binnen voor 35.00 euro.
    entree tot 15.00 uur, binnen voor 45.00 euro.

na 15.00 uur, entree 50.00 euro.

Noot HM: De juli actie geldt 7 dagen per week
    En in augustus is er 'n zomerparty aangekondigd.
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Frage 7 dagen?

Zeven dagen in de week? voor 13.00 uur binnen en betaal € 35,-? hoe doe je dat in de weekenden als ze pas om 13.00 uur open gaan
    Laatst gewijzigd door Befke; 27 juni 2007 om 08:17
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Hetzelfde als de actie in mei.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Zeven dagen in de week? voor 13.00 uur binnen en betaal € 35,-? hoe doe je dat in de weekenden als ze pas om 13.00 uur open gaan
    ....., er is dus geen 35,- tarief in het weekend.
    HM had z'n 7-dagen-noot beter weggelaten :o.
    Founding Member

Last Online
    Vandaag @ 00:23
    Discussies
    58
    Thanks
    2.797

Standaard

Deze actie wordt gesponserd door de lokale polizei die tot 13:00 op de Heinsbergerweg een Gatso in de berm zal zetten om ijsberen die nog snel hun korting willen binnenhalen te naaien
    Overigens staan ze daar kennelijk vaak te flitsen gezien het feit dat elke debiel er 40 rijd, terwijl er nix aan de hand is.
    Heb overigens pas 2x daar werkelijk geflitst zien worden het afgelopen jaar.

Last Online
    11 mei 2010 @ 12:05
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Nederland

Hoe kan ik de nederlands talige dames vinden tussen al die dames?

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

heel simpel door ze aan te spreken

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Kijk.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wong Bekijk bericht
    .....hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...L-talige+dames
    Founding Member

Last Online
    Vandaag @ 14:22
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wong Bekijk bericht
    Volgens mij ben jij een chinees :o En die kunnen in iedere taal wel kezen :D

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Daumen runter

Rex,janssen en ik hebben gister een uitstapje naar YY gedaan. In tegenstelling tot de vorige keren was het ATM ongeloofelijk slecht!! De goede meiden kwamen we aan de deur tegen.....toen ze naar huis gingen... en wat er overbleef was echt ontzettend SLECHT...

hygiene is naar mijn idee een HOT item in deze club!! Beter nog het ontbreken van..... De meiden zijn gewoon vaak niet schoon. Slechte adem (ontstekingen & rotte kiezen) en het ruiken van de doos zijn hier eerder regel als uitzondering!!

Dat bidet lijkt me een bron van bacterien!...

Het wordt volgens mij eens tijd om de meiden naar de dokter sturen om een briefje van goede gezondheid te halen, dat lijkt me een goed iets ( dat moet men minimaal eens per half jaar doen eigelijk). Iedere dame die uit haar mondje stinkt naar de tandarts voor een checkup...

Ook zou YY wat regels ten opzichte van de service op moeten stellen. Ze moeten zich realiseren dat alleen een tevreden klant terugkomt! Begin eerst eens met de dames hou ze AUB fris, ze zijn het visitekaartje van je club. De slechtere service dames moet je gewoon doorsturen naar andere clubs. Ook al zijn ze leuk lief en aardig... Ze kosten JULLIE inkomsten!! Klanten blijven weg hierdoor!!

Hopelijk lezen jullie dit en doen jullie er iets mee. YY is naar mij insziens een van de leukere clubs in de zomer.. Ze verdient het om bij de HG en Brugge in een lijn te staan...Ik hoop echt dat dit snel verbetert, ik vind het een erg leuke club en alles eromheen is al super....

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Oei nog niet meegemaakt, 't is wel al een paar weken geleden dat ik in Roermond was !

Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard een goed begin is het halve werk

Na ruim een jaar denk ik gisteren YY binnengestapt samen met Flipper en Jansen. Ik ga hier niet te veel woorden aan vuil maken, wat een gribus tent zeg.........Na al die lovende verhalen over top meiden die er zouden zijn, toch ook maar eens die kant op.

Eerste sessie met de Poolse Sonja die met name in GT aktief is geweest en ook nog ff in PHG. Leuke meid, geen slechte service, maar veel te profi.

Na lang wikken en wegen rond de klok van half 12 gekozen voor een trio ( Kim en Fiona), zien er allebei uit om door een ringetje te halen zo mooi. Maar dan............Service van deze meiden is gewoon bagger Niet zoenen, pijpen met condoom, niet vingeren, niet beffen, wat doen ze eigenlijk wel zou je je gaan afvragen???

Ik had er zo de pest in dat ik Fiona met een dildo heb laten spelen en Kim die echt een mooie kont heeft heb ik zo gruwelijk à la Rex Doggie geneukt, dat ze nu nog last heeft:thefinger

Ik heb na 20 minuten afgebroken en ben naar de receptie gelopen en mijn beklag gedaan. Ik heb gezegd dat ik dit een top tent vond / vind, maar met twee van zulke uit Keulen afkomstige domme Duitse snollen, verknal je een hoop van je goede imago als club zijnde. Excuses heb ik wel drie keer gehad ook van die Bokito beveiligings guy, maar ja daar koop ik natuurlijk geen mallemoer voor............................ZONDE ZONDE!!!!!

Bij het afrekenen ( Oja dat moest nog gebeuren ) heb ik 50 eurie betaald, gingen ze niet mee akkoord natuurlijk. Heb ik die andere 50 eurie maar uit pure frustatie op de grond gesmeten, mocht die andere mooi van de grond rapen. Op dat moment heb ik ze als een stuk vuil behandeld. ( sorry heren, maar had op dat moment werkelijk geen graantje respect voor deze twee).

Jammer Jammer, maar ik kom voorlopig ( misschien wel helemaal niet meer) in deze Gribus tent.:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Vandaag @ 05:22
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    322

Ausrufezeichen sjonge jonge..

Nou Rex, jou toch aardig kennende , en dan zó een recensie schrijven.
    Dan moet het toch echt slecht geweest zijn.
    Net wat je zegt, jammer dat zoiets gebeurt in zo een op zich mooie club.
    Maar tis nu eenmaal een feit,
    een goede club moet op alle onderdelen goed tot uitstekend uit de verf komen.
    Maar van dat alles is de kwaliteit, service en houding van de dames toch wel heel essentieel.

Jammer..., maar maakt Die Qual der Wahl , althans voor mij een stukje makkelijker.

Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Frage Ongeloofelijk?

Ik heb met verbazing naar jullie recencies zitten staren en heb eigenlijk vooral van Rex nog niet zo`n bericht gelezen, zo zie je dat een paar meiden het behoorlijk kunnen verpesten in een club, en wat Sonja betreft die kunnen we ongeveer allemaal en daar weten we van dat ze heel profi is . wat me wel verbaasd is dat je niet even met de manager heb gesproken, heb een tijd terug een goed gesprek met hem gehad en ik denk dat hij er zeker wat aangedaan zou hebben, maar goed jij zit met een rot gevoel en voor Jansen en Flipper geldt dit ook en dat in een club die zo hard aan de weg timmert om aan klanten binding te doen, het kan verkeren, blijf nu de vraag ligt het nu aan ons of wordt het inderdaad allemaal wat minder, nu de gebeurtenissen in YinYang en van de week ook al gedonder in GT, misschien wordt het langzamerhand tijd om de badjas aan de wilgen te hangen .
    Ben wel benieuwd naar de reacties toen je het geld op de grond gooide, en je ze dus echt als vullis/hoeren hebt behandeld. Heb nog een aantal weken voordat ik weer naar YY gaat en hoop dat tegen die tijd de rotte appels zijn verwijderd, anders kan het voor mij wel eens afgelopen zijn, want me laten naaien kan ik overal.

ps. je zou nog een mailtje eraan kunnen wagen naar YY, wie weet wat voor antwoord je krijgt.

Last Online
    26 juni 2012 @ 04:40
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Joyce???

Hoi Big30 en de rest.

Wil toch graag kwijt dat dit meisje maar 1 dag gewerkt heeft in BaddaBing, daar kwamen ze al snel achter dat ze niet geschikt was voor die club. Dus haar oplichterspraktijken heeft ze zeker niet in BaddaBing geleerd.

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Standaard Kommer en kwel alom...??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    ....Na lang wikken en wegen rond de klok van half 12 gekozen voor een trio ( Kim en Fiona), zien er allebei uit om door een ringetje te halen zo mooi. Maar dan............Service van deze meiden is gewoon bagger Niet zoenen, pijpen met condoom, niet vingeren, niet beffen, wat doen ze eigenlijk wel zou je je gaan afvragen???....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    ....Als lezer van het forum moest je toch wel gewaarschuwd zijn dat je van deze Paris Hilton achtige dames geen goede service hoefde te verwachten....
    Want Silvester had hetzelfde Rex...
    ....Mijn oog viel op een knappe blonde look-alike mix van Demi Moore (ogen en neus) en Paris Hilton (mond)...wow...

Aangezien Silvester wel iets met beide dames heeft, deze duitse Kim aangesproken.
    Na wat gebabbel (ze schijnt al 6 maanden in YY te werken?) een kamertje opgezocht, alwaar al ras bleek dat er geen enkele klick meer was.

Ze kroop gelijk in 69 over me heen, begon nog voordat ik ook maar haar overigens zeer fraaie poesje kon bewerken, gelijk al te kreunen, en vervolgens Silvestertje mc middels veel en hard pijp- en handwerk terug in mijn onderlijf te duwen...

Nog even in doggy geprobeerd met uitzicht op de o zo fraaie bips....
    ....en Kim die echt een mooie kont heeft....
    Daar zijn we het samen ook over eens...

....Ik heb na 20 minuten afgebroken
    Heb ik die andere 50 eurie maar uit pure frustatie op de grond gesmeten....
    Ik had het wat galanter opgelost....:
    ....ik de sessie voor gezien hield, haar de reguliere € 50,-- heb overhandigd, maar mijn zaadjes zelf lekker heb gehouden....
    Het is natuurlijk wel raar, deze dame schijnt al een hele tijd te lopen in YY, ze zal er toch wel iets aan over houden, c.q. er zullen toch wel meer ijsberen met deze dame(s) zijn weggeweest, hebben wij het zo slecht getroffen, of zijn de andere gelukkigen "in deep shame"...?

Vorige week donderdag was ik ook weer in YY en had daar de wonderbaarlijke "sessie" met Joyce..

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=284

Met de volgende afsluiting...:
    ....Dus Silvester trekt zijn ijsberenvel weer aan en verlaat een schouderophalende dame die ofwel Silvester wilde rippen , ofwel absoluut niks van dit wereldje snapt…. ....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uptown girl Bekijk bericht
    ....Joyce???
    Hoi Big30 en de rest.

Wil toch graag kwijt dat dit meisje maar 1 dag gewerkt heeft in BaddaBing, daar kwamen ze al snel achter dat ze niet geschikt was voor die club. Dus haar oplichterspraktijken heeft ze zeker niet in BaddaBing geleerd.
    Ze is dus wel bekend, ook om haar handelwijze dus, of ze nu nog in YY is... ?
    Die pootjestattoos blijven me achtervolgen, ik ken haar ergens van, maar waarvan....

Die donderdag vorige week werd door HM als volgt omschreven:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Donderdag 21/6: Een aanwezig beertje telde gisteravond 55 dames....
    Dat zal dan wel op het allerhoogste punt geweest zijn, typisch was wel dat ik vanaf het binnenrijden van de poort t/m het omkleden een 8 - 9 tal dames naar buiten zag komen, c.q. snel de benen naar de uitgang zag nemen....net als:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ....De goede meiden kwamen we aan de deur tegen.....toen ze naar huis gingen...
    Al vrij snel bleek toen de ogenschijnlijke reden, een groot deel van de dames bleek ook niet in hun sas te zijn.
    Nogal wat beren bleken multicultureel gekleurd te zijn, op zich nog daaraantoe, echter hun groep-gedrag was zeer aanwezig, erg dominant -omlijst met opzichtige beschermers van een bepaald (belangrijk?) persoon- en derhalve irritant voor zowel de overige ijsberen als de meeste dames.
    Deze heren lijken zich van alles en nog wat te kunnen permitteren, een tijdje terug is er vanuit het management een sweep-actie geweest, jammer dat het beleid weer wat aan het verwateren is....

Was het dan allen maar kommer en kwel die donderdag..??
    Zeker niet, want wie verschijnt daar onverwacht:
    ....Als eenmaal de deur op slot is en de voor russinnen zo obligate overdadige mackiage verwijderd is, sluipt deze dame als een echte tijger het bed op naar verwonderde Silvester....
    Jazeker, Silvester was zeer verrast haar nog te treffen, we hebben het nog dikker dan de vorige keer over gedaan, want volgens haar zeggen was ze die donderdag dus echt voor de laatste keer in YY....

We zullen wel zien, dames zijn nog al eens onvoorspelbaar, hoe waar als je het begin van deze post leest..

Silvester die nu wel weer een berichtje van de YY-PR man verwacht..

:wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    28 februari 2025 @ 15:15
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Mini ID: Joyce(?), hollands, blond, midden twintig, 2 berepootjes-tattoos op borsten, knipperende highheels, gewerkt in BB Hulten.....

Dus Silvester trekt zijn ijsberenvel weer aan en verlaat een schouderophalende dame die ofwel Silvester wilde rippen , ofwel absoluut niks van dit wereldje snapt….

Een gewaarschuwde ijsbeer,…afijn…

Was deze week een keer dicht bij huis aan het wandelen
    In Breda in het Erotisch Centrum aan de Haagdijk of Haagweg

Staat daar een niet onaantrekkelijke dame met twee berenpootjes
    op haar borsten en lichtgevende schoentjes.

In dacht ik heb dit ergens gelezen, maar waar ???
    Volgens mij was het niet positief

Ze beloofde gouden bergen, koste wel veel geld
    Was wel aantrekkelijk maar toch maar niet gedaan

Toch een beetje geluk gehad als ik dit zo lees

Binky

Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Discussies
    102
    Thanks
    5.504

Standaard

Donders, wat een woede Rex. Jammer van die ervaring, maar goed in elke club lopen tussen de goeie dames ook K... wijven rond.
    Mocht je ooit nog een keer er komen dan moet je Emma uitproberen. Je zal dan niet de kamer uitkomen met , maar met een :D gevoel.
    We zien elkaar vast wel weer

Last Online
    19 maart 2017 @ 23:43
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren met 3 Belgische vrienden voor de eerste keer YY bezocht. Zeer mooie infrastuctuur en lekker eten. Qua sfeer deed ons dit wel terugdenken aan wijlen Relax in Mol: te weinig volk voor zulke grote ruimte en dus niet zo gezellig. Of hadden we misschien pech een kalme dag te treffen ? De jacuzzi's mochten ook iets ruimer zijn. De kamers zijn dan weer van het allerhoogste niveau met WC en douche! Al bij al vrij positief maar mijn collega's willen volgende keer toch terug naar onze vaste stek GT onwille van de gezelligere sfeer en een veel groter aantal dames (vooral rond 13H).

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten