Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden The greatest day of my life....Forza d'Anvers

Sommige dagen in je leven, die zijn zo bijzonder, die vergeet je je hele leven niet meer. Vandaag was er weer zo één: wellicht zou ie mooier worden als m'n trouwdag?

De aanleiding

Verkiezingen op het IJberenforum, waarvan de uitslag insloeg als een bom. Het is toch zeker niet waar dat een dame uit het Antwerpse zich als Miss IJsberenforum kon laten kronen boven al die fraaie blonde prinsesjes uit Germania:green_smi. Dat moest dus doorgestoken kaart zijn, en dat was het natuurlijk ook doordat een grote groep schrijvende forumleden haar meer punten deden toekomen dan het Verkiezings-commitee had kunnen vermoeden. Hoog tijd om d'n Anvers eens aan een deugdelijk kwaliteitsonderzoek te onderwerpen .

De verhalen

Natuurlijk had Forza in zijn onderzoeken bij tijd en wijle het internet geraadpleegd en op Google de magische woorden 'Antwerpen en Prostitutie' ingetoetst en zo belandde hij in een schimmige onderwereld van Nigeriaanse bendes en Georgische maffia die het Falconplein en de naaste omgeving teisterden. En bij een reis naar de havenstad moest hij zich terdege op deze heerschappen voorbereiden. Bovendien zou het zo na middernacht ook niet meer zo veilig zijn op straat en gezien het beoogde aankomsttijdstip was het dus zaak om snel te handelen.

De voorbereiding

......op den Antwerpse intocht verliep voorspoedig. Forza had reeds de vele verhalen gelezen van de heren Anvers en RP_Lover over hun stoeipartijen met vrouwelijk schoon en hem zo ook van diverse tips voorzien over de 'must-haves' der blonde prinsesjes. En met het to-do-lijstje en plattegrond van de omgeving met kamernummering moest het dus wel goedkomen. Bijkomend voordeel was dat de plattegrond ook de verblijfplaatsen van de maffia uitstekend vermeldde Eén van de blonde prinsesjes was blijkbaar ook al ingeseind dat ze 'die Hollander' maar aan het bed moest vastketenen zodra hij zich vertoonde.

Weg met dat IJsberenvel !!

Na een laatste verfrissing in Huize Forza werd het tijd om dat Germaanse IJsberenvel eens af te doen en me te hijsen in het 'ramenlopers-kloffie' bestaande uit een wit hemd dat reeds 7 dagen gedragen was, een vale spijkerbroek en natuurlijk mocht ook de lange regenjas niet ontbreken. Om niet al teveel uit de toon te vallen daar in het Antwerpse had Forza zich hedenochtend ook niet geschoren, zodat de stoppelbaard inmiddels 2 dagen oud was......

De reis

Zo rond de klok van 20.40u werd de bolide gestart en koers gezet naar het Koninkrijk der Belgen, alwaar een grote afvaardiging prinsesjes en andere optick-gevalletjes stond te wachten op de spreekwoordelijke Prins op het Witte Paard te verwelkomen. De klok had nog geen 21u geslagen toen de hemelpoorten wagenwijd opengingen en Forza nog net zijn bolide onder controle kon houden. Niet veel later werd het walhalla op aarde dan definitief bereikt.

City-Tour Antwerpen

Tsja, geen navi in je auto een wildvreemde stad binnenrijden met een schaars printje van de routeplanner is vragen om moeilijkheden natuurlijk, maar ik wist dat ik ergens bij de Schelde moest zijn, dus net van de autosnelweg af knalde ik het centrum van d'n Anvers binnen . En weldra de eerste schermutselingen die zich aandiende. de Rijkswacht had de weg afgezet, langs de kant stond een hoop volk te kijken en Forza werd zomaar een volksbuurt ingestuurd met ongure types op straat en het huisafval dat halverwege de dakgoot opgestapeld stond. Na het passeren van de Grote Markt en het Meir kwam ik zowaar in een Jodenbuurt terrecht....zo zie je nog eens wat . Niet veel later draaide ik de grote kade aan de Schelde op en parkeerde ik het 'Decent English' op de Tavernikaai.

The show has begun.....

Ik spoedde me richting de Schippersstraat, intussen begon het te regenen en dwaalden m'n gedachte af naar een heerlijke warme sauna in een FKK in Germania
    Eénmaal aangekomen in de hoofdstraat was het al een drukte van jewelste. Veel vrouwen....erg veel vrouwen en zowaar een aantal Optick-gevalletjes die moeiteloos in het Beute-schema zouden passen. Vingerlingstraat daar zat niet zo veel van mijn smaak. Anders was dat weer in de Ververrui, daar zaten toch erg veel en erg mooie vrouwen. De meeste aan de rechterkant, charmant en elegant blond. Een fraaie brunette op links langs café d'Anvers. Op de nummers 22 en 24 even wat beter gekeken, want wie was nu die Roxanna ?? 22-4 moest het wel dat strakke blonde jonge ding zijn, maar was niet zo mijn smaak. Wel een lekker blondje dat ook op 22 stond (ik dacht 1 of 2), maar ze wisselde veel van raam.
    Op 24-8 stond wel een erg fraaie blonde dame, lang slank charmant en een werkelijk eersteklas lekker kontje.
    Snel de Villa Tinto in. Ziet er erg fraai uit en ook een prettige omgeving om te werken lijkt me. Fraaie dames maar een enkele hier. Een lekker blondje, links 3e deur na die nissen. Als ik op het kaartje kijk moet dat Sara van 38 zijn geweest: erg fraai, zeer mijn smaak maar stond met een ' Triple ---' - rating gewaardeerd op mijn to-do-lijstje: geen Sara dus ! verder doorlopend eerst nog een fraaie 'huis-, tuin- & keuken'-brunette en 2 deuren verderop een zeer fraai Optick-fick die braaf naar me glimlachte.
    Het werd me als snel duidelijk dat ik m'n slag moest gaan slaan op de Verversrui of de Schippersstraat, want er moest natuurlijk ook geknald gaan worden.

Anvers.....De Sub....waar zeit gullie ??

Getooid met de Nederlandse vlag maakte Forza zijn rondje door het Antwerpse RLD, dus opvallen voor mede-forumleden dat zou hij wel. Helaas waren ze in geen velden of wegen te bekennen. Nog wel een man met een hond gezien, maar wist niet zeker of die thuis zat of hier rondliep.

Een oude bekende

Op SS 16-2 een oude bekende gezien: Bulgaarse Veronica zat precies een jaar geleden nog in FKK Oase. De dame is blond, aardig op leeftijd zo richting 40, kijkt nors en komt plomp over...een echte Bulgaarse. Vorig jaar hebben we er in Oase even mee gekletst en ze vertelde toen dat ze in Amsterdam had gewerkt op de Wallen en van Nederlanders zei ze: 'Neuken, neuken en niet betalen' Service van deze dame schijnt wel dik in orde te zijn; er staat op Youppie.net nog een recensie over haar.

Het prinsesje

Nadat ze klaar was met telefoneren sprak ik het blonde dametje op VR 24-8 maar aan, fraai jurkje, lekker gebruind kontje. Diana, 22jr uit Bulgarije moest het dan maar gaan doen. In het beroemde pand de trap omhoog naar een grote kamer waar zeker 3 bedden hadden kunnen staan. Erg vriendelijke dame deze blondine, sprak vloeiend Engels en was nog niet zo lang in het vak. € 50 afgerekend en de show kon beginnen. Bij het uitkleden vielen haar erg klein uitgevallen borstjes meteen op, maar dat zie je onder dat schattige jurkje natuurlijk niet. Niet veel later werd kleine Forza al vakkundig geïnspecteerd met haar mondje. Pijpen was zo-zo, zoenen en beffen was er niet bij want toen ik haar wilde kussen draaide ze haar hoofd weg. GFE-gehalte was erg ver te zoeken. Neuken in 2 posities was ook zo-zo of nog minder.......:green_smi Wel een leuk gesprek gehad met deze vriendelijke dame, maar ja daar kom je niet voor naar Antwerpen. Het viel me niet mee, deze ervaring. Herhalingsgevaar ligt niet erg hoog.

Het laatste rondje...

Na een laatste rondwandeling door de Villa en door de SS en VR, waar ik weer kussen toegezonden kreeg van een fraai blondje, was het tijd om in te rukken. het was immers ook al laat geworden en om nog enigszins veilig over straat te kunnen was het zaak om het niet al te laat te maken. Bovendien hing er al redelijk wat onguur gespuis rond op de VR, druk doende een Oost-Europese taal te mompelen door een blitse handy.

De conclusie

1. Antwerpen heeft een groot RLD met vele mooie vrouwen en doet wat mij betreft zeker niet onder voor Utrecht en Amsterdam.
    2. De kwaliteit van de service van mijn blonde optick-gevalletje was niet al te best.
    3. Leuk om eens gezien te hebben, wellicht ook wel een vervolg mocht ik in de buurt zitten.
    4. Goede scouts wel noodzakelijk, maar waar is dat niet.

Grtz,

Forza,

IJsbeer van de Germaanse blonde prinsesjes

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Forza...germania; 5 juli 2007 om 02:25

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Op de nummers 22 en 24 even wat beter gekeken, want wie was nu die Roxanna ?? 22-4 moest het wel dat strakke blonde jonge ding zijn, maar was niet zo mijn smaak. Wel een lekker blondje dat ook op 22 stond (ik dacht 1 of 2), maar ze wisselde veel van raam.
    Mooi relaas, echt wel, maar 1 ding begrijp ik toch niet.
    Je hebt zo een grote mond op 't forum, en je durft geeneens gaan vragen of 't nu Roxanne was of ni..... :p
    Roxanne werkt op 22/3, dus neen, ni op de 22/4

groet

rplover

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Je hebt zo een grote mond op 't forum, en je durft geeneens gaan vragen of 't nu Roxanne was of ni..... :p
    Roxanne werkt op 22/3, dus neen, ni op de 22/4

groet

rplover
    Dan was ze er dus niet !, bovendien was de dame die er wel stond niet mijn smaak.

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Reden Voila, Coco moet er zich weer eens mee bemoeien !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    De butlers van het SKW (Sub en Anvers) hadden we je wel beter kunnen ontvangen.........
    Veel bla,bla over iets drinken na de wandeling in Rijn &Maas en waar waren ze??
    Konden ze eindelijk de meningsverschillen bijleggen.
    Grtz :wink:
    Tja, dat was natuurlijk weer te verwachten, Coco die ook weer eens meent zijn zegje te moeten komen doen en bepaalde zaken een beetje in het belachelijke te trekken en te provoceren, waarschijnlijk onder het mom van "kritische noot", zoals hij altijd beweert!" :teuflisch
    Wel Coco, vooraleer ge iets schrijft, moet ge weten WAT ge schrijft en niet zo maar wat "blabla" vertellen, om U zelf interessant te maken en te provoceren. Het is ALTIJD hetzelfde.

Anvers en Sub waren gisteren wel degelijk in skw en dit van 20u30 tot ca 23u30. En we zijn ongeveer een uur, van ca 22u15 tot 23u15, in Rijn & Maas geweest, in de hoop Forza...germania er te zien, maar "noppes".

En hij heeft trouwens wat gemist, want gisteren was er een knappe nieuwe dienster aan het werk daar. :p

Coco, ik stel mij trouwens de vraag wanneer JIJ eens iets van ervaringen van de voorbije weken in Thailand op dit forum gaat vermelden! Of mogen we dat niet weten en ben je er enkel op uit om maar wat kritiek overal op te geven?

Anvers :wink:

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Na het passeren van de Grote Markt en het Meir kwam ik zowaar in een Jodenbuurt terrecht....zo zie je nog eens wat . Niet veel later draaide ik de grote kade aan de Schelde op en parkeerde ik het 'Decent English' op de Tavernikaai.
    Hoe dat jij met je auto van de Grote markt, naar de Meir en dan naar de Jodenbuurt verzeild geraakt bent, lijkt mij op het eerste zicht een compleet raadsel.
    Anders was dat weer in de Verversrui, daar zaten toch erg veel en erg mooie vrouwen. De meeste aan de rechterkant, charmant en elegant blond. Een fraaie brunette op links langs café d'Anvers.
    Waarschijnlijk Maggie op Verversrui 11/3.
    Op de nummers 22 en 24 even wat beter gekeken, want wie was nu die Roxanna ?? 22-4 moest het wel dat strakke blonde jonge ding zijn, maar was niet zo mijn smaak. Wel een lekker blondje dat ook op 22 stond (ik dacht 1 of 2), maar ze wisselde veel van raam.
    Roxanne gisteren ook niet opgemerkt, waarschijnlijk was zij er niet, ofwel steeds bezet!:p
    Een lekker blondje, links 3e deur na die nissen. Als ik op het kaartje kijk moet dat Sara van 38 zijn geweest: erg fraai, zeer mijn smaak maar stond met
    Brute pech, Sara is nog met verlof tot vrijdag.
    Getooid met de Nederlandse vlag maakte Forza zijn rondje door het Antwerpse RLD, dus opvallen voor mede-forumleden dat zou hij wel. Helaas waren ze in geen velden of wegen te bekennen.
    aanwezig in skw van 20u30 tot 23u30, doch wegens slechte weder gedeeltelijk af en toe in "Malle Babbe" en "Rijn & Maas". Trouwens de nieuwste dienster in de Rijn & Maas is ook de moeite.
    Op SS 16-2 een oude bekende gezien: Bulgaarse Veronica zat precies een jaar geleden nog in FKK Oase. De dame is blond, aardig op leeftijd zo richting 40, kijkt nors en komt plomp over...een echte Bulgaarse.
    Tja dan is deze dame bij ons van nationaliteit en naam veranderd.:p Bij ons noemt ze zich Yvonne en is Poolse, doch kenmerken zoals U ze aanhaalt schijnen op eerste zicht te kloppen.
    Nadat ze klaar was met telefoneren sprak ik het blonde dametje op VR 24-8 maar aan, fraai jurkje, lekker gebruind kontje. Diana, 22jr uit Bulgarije moest het dan maar gaan doen.
    Wij Belgen hebben van kleins af aan leren stappen van links naar rechts, dus logisch als we zijn, passen wij dit ook toe op de nummers der ramen! Wij beginnen dus in stijgende lijn te tellen, te beginnen van links naar rechts.
    Diana zit dus op Verversrui 24/1. :D
    Na een laatste rondwandeling door de Villa en door de SS en VR, waar ik weer kussen toegezonden kreeg van een fraai blondje, was het tijd om in te
    rukken.
    Misschien Griekse Maria van Verversrui 02/1? Mooi en vriendelijk blond prinsesje.
    Het was immers ook al laat geworden en om nog enigszins veilig over straat te kunnen was het zaak om het niet al te laat te maken. Bovendien hing er al redelijk wat onguur gespuis rond op de VR, druk doende een Oost-Europese taal te mompelen door een blitse handy.
    Uw bodyguards zaten te wachten in de Rijn & Maas, tezamen met enkele maffioso.

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Snel de Villa Tinto in. Ziet er erg fraai uit en ook een prettige omgeving om te werken lijkt me. Fraaie dames maar een enkele hier. Een lekker blondje, links 3e deur na die nissen. Als ik op het kaartje kijk moet dat Sara van 38 zijn geweest: erg fraai, zeer mijn smaak maar stond met een ' Triple ---' - rating gewaardeerd op mijn to-do-lijstje: geen Sara dus !

4. Goede scouts wel noodzakelijk, maar waar is dat niet.

Grtz,

Forza,

IJsbeer van de Germaanse blonde prinsesjes

:wink: :wink:
    Tja Forza,

Bij die blonde Dame denk ik toch meer aan Lucy van VT 13, VT 38 is namelijk in de rechternis zoals je het omschrijft, als je vanaf Verversrui de VT instapt. Bovendien is Sara momenteel nog met verlof. :wink:

Wij waren present, en toen we door het slechte weer wat vroeger Rijn en Maas binnenstapten, en daar een mooie nieuwe dienster zagen, die we bovendien ook nog kenden van het verleden, waren we daar niet meer weg te slaan. Dat was ook niet nodig, want Forza wist dat we daar zouden zitten, als hij advies of informatie nodig had. We hebben echter geen ongeschoren type met een nederlandse vlag binnen zien komen. We keken natuurlijk wel meer naar de bar dan naar de deur

Grz Sub

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Je kent Forza nog niet zo goed. Die wil graag dat vrouwen hem aanklampen en aanbeden . Daarnaast weet hij uit zijn lange ervaring als ramenloper dat de dames een hekel hebben aan vragers en zagers En bovendien ....

Dan was ze er dus niet !, bovendien was de dame die er wel stond niet mijn smaak.
    Met andere woorden ; haar kleurspoeling was niet blond genoeg :D

Voor de rest voor Forza...germania

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    7 december 2011 @ 01:18
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Hoe dat jij met je auto van de Grote markt, naar de Meir en dan naar de Jodenbuurt verzeild geraakt bent, lijkt mij op het eerste zicht een compleet raadsel.

Mischien omdat half Antwerpen in de fik stond ?

Mooi verslagje trouwens Forza

Spijtig dat je date niet je datje was..
    Maarja, als "beginner" kan je er natuurlijk niet direct je fuck off the century uithalen ! :teuflisch
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

Anvers: Hoe kan ik als Antwerpen-newbie nu in hemelsnaam al die café's op mijn duimpje kennen

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Daumen hoch

Anvers: Hoe kan ik als Antwerpen-newbie nu in hemelsnaam al die café's op mijn duimpje kennen
    Zal je ze straks even doorgeven kameraad; ik moet nu echter eventjes enkele blonde prinsesjes (en ze zijn allen echt blond!) zoals Brenda, Sandra, Antoinette en Daisy goedendag gaan zeggen in skw!

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Zal je ze straks even doorgeven kameraad; ik moet nu echter eventjes enkele blonde prinsesjes (en ze zijn allen echt blond!) zoals Brenda, Sandra, Antoinette en Daisy goedendag gaan zeggen in skw!

Ik had dus gewoon beter die Lucy in de VT moeten nemen......wellicht dat ik na mijn vakantie nog een keer voor haar ga terugkomen, want dat was een mooie vrouw

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Daumen hoch Waar kan Forza d'Anvers rustig een pintje drinken in omgeving skw?

hier volgen onze stamcafés in de omgeving skw:

Mallebabbe, Sint Paulusplaats.
    Rijn & Maas, Brouwersvliet.
    Drijvend Vlot, Brouwersvliet.

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Frage Wanneer komt die Forza Germania nog eens naar skw?

En wanneer komt onze vriend Forza Germania, de ijsbeer van de blonde prinsesjes, nog eens naar skw?
    Volgende vrijdag opent een nieuw café, de Buxus in de onmiddeliike omgeving.
    En de "patronne" is een mooie blonde dame, dus Forza Germania, we are awaiting you.

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Idee topic naar archief ?

Vermits Forza Germania toch al meer dan 2 maand niet meer op het forum geweest is en de dame Diana van Verversrui 24,die hij zogezegd bezocht heeft, toch al lange tijd niet meer in SKW werkt , kunnen we dit topic m.i. best naar het archief verplaatsen, dit teneinde het forum up-to-date te houden.

wico

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Vermits Forza Germania toch al meer dan 2 maand niet meer op het forum geweest is en de dame Diana van Verversrui 24,die hij zogezegd bezocht heeft, toch al lange tijd niet meer in SKW werkt , kunnen we dit topic m.i. best naar het archief verplaatsen, dit teneinde het forum up-to-date te houden.

wico
    Ik vind dat nog niet zo nodig
    Het is dan wel uit 2007 maar het geeft toch een aardig beeld van een ijsbeer die voor het eerst naar Antwerpen gaat
    Misschien had je het zelf beter kunnen laten rusten want nu wordt het weer actueel.

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik vind dat nog niet zo nodig
    Het is dan wel uit 2007 maar het geeft toch een aardig beeld van een ijsbeer die voor het eerst naar Antwerpen gaat
    Misschien had je het zelf beter kunnen laten rusten want nu wordt het weer actueel.
    Allee, weeral niet goed in mijn bedoeling om het Antwerpse forum up-to-date te houden?

Wanneer kan ik nog eens iets goed doen op het Antwerpse forum ?

wico

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Allee, weeral niet goed in mijn bedoeling om het Antwerpse forum up-to-date te houden?

Wanneer kan ik nog eens iets goed doen op het Antwerpse forum ?

wico
    Wie zegt dat jij het weeral niet goed doet op het Antwerpse forum
    Daar heb ik niks over gezegd.
    Ga lekker verder :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten