Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Eerste keer GT

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard eerste keer GT

Morgen 5-7 mijn eerste bezoek aan GT. Erg spannend, vooral ook omdat ik als ik mij ga omkleden mijn beenprothesen moet afdoen en de rest van de dag vervolgens in een rolstoel zit. Zoals ik heb kunnen lezen lijkt GT goed geschikt te zijn voor de minder validen. Komen er wel eens rolstoelers in GT? Zijn er ijsberen die ervaringen hebben als gehandicapte of hebben gezien hoe die zich bewegen binnen GT? Hoe worden gehandicapten opgevangen door medeijsberen? En vooral ook hoe gaan de girls om met gehandicapte ijsberen? Maken ze gebruik van de situatie, wijzen zij gehandicapten af of gaan ze er juist goed mee om? Zijn er morgen ijsberen die mij een beetje kunnen opvangen en mij goede tips over de dames kunnen geven? Ik hoop dat jullie mij morgen een beetje opvangen.

Last Online
    3 januari 2025 @ 23:34
    Discussies
    34
    Thanks
    4

Standaard

GT is s`avonds een klotedrukke tent.
    Zeker bij de bar, als iedereen binnen zit moet je je vaak wurmen tussen de ijsberen.
    Persoonlijk moet ik er niet aan denken om dan met een rolstoel door GT te krossen.
    De meeste ijsberen hebben dan al een biertje op, en zien je dan vaak over het hoofd.

In de ochtend uurtjes zal het je zeker lukken.
    Maar laat in de middag word het mission imposeble.

Als je je beenprothese aan kunt houden, hou hem dan in godsnaam aan.
    Dan kun je teminste nog de cinema in.
    Want s`avonds is het te druk voor rolstoelgebruikers.
    Of je moet je tevreden stellen met een klein gedeelte van de club.

Pas geleden zag ik in FKK van Gohg ook iemand met een beenprothese.
    Deze man hield hem gewoon aan.
    Het lijkt me niet echt dat meiden je massaal gaan weigeren.
    Een enkele is denkbaar.

John
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:56

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch GT Today..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum Bekijk bericht

GT is s`avonds een klotedrukke tent.
    Zeker bij de bar, als iedereen binnen zit moet je je vaak wurmen tussen de ijsberen.
    Persoonlijk moet ik er niet aan denken om dan met een rolstoel door GT te krossen.
    De meeste ijsberen hebben dan al een biertje op, en zien je dan vaak over het hoofd.

In de ochtend uurtjes zal het je zeker lukken.
    Maar laat in de middag word het mission imposeble.

Als je je beenprothese aan kunt houden, hou hem dan in godsnaam aan.
    Dan kun je teminste nog de cinema in.
    Want s`avonds is het te druk voor rolstoelgebruikers.
    Of je moet je tevreden stellen met een klein gedeelte van de club.

Pas geleden zag ik in FKK van Gohg ook iemand met een beenprothese.
    Deze man hield hem gewoon aan.
    Het lijkt me niet echt dat meiden je massaal gaan weigeren.
    Een enkele is denkbaar.

John
    Graag wil ik toch wel even reageren cq aanvullen op bovenstaande toelichting. Onlangs heb ik nog van Magnum begrepen dat ie al sinds de Weihnachtsfest van december 2005 niet meer in GT was geweest en niet van plan was er nog te komen vanwege de drukte.

Graag wil ik je een indruk geven van recentere aard.
    Nou het huidige GT is toch wel enigszins anders.
    OK, rond de middag kan het zelfs erg rustig zijn 15 à 20 dames en dito tot dubbel aantal ijsberen. In de avond valt het de laatste maanden op, eigenlijk al bijna een jaar dat die overvolle vrijdag en zaterdagavonden niet meer zo vol zijn. Vaak zelfs opvallend rustig voor een week-end avond.
    Wat betreft de omgang van dames met gehandicapten, dat gaat gewoon heel goed. Niet iedere dame zal zich er bij vinden passen, maar dat hebben wij zelf ook. Er moet een bepaalde klick zijn en die hoeft weinig te maken te hebben met wie of wat je bent.
    Wat je geeft krijg je in het algemeen terug.
    Ik ben er natuurlijk nooit bijgeweest hoe dames in de omgang zijn als ze met gehandicapten op kamer zijn. Maar, heb nooit begrepen dat ze er misbruik van zouden maken.
    Dat is trouwens een algemeen beeld wat ik zelf tot een 5 tal jaren terug had . In clubs zou je bedonderd worden als je eenmaal binnne was en er bekaaid vanaf komen.
    Als ik ooit ergens in vrijwel 100% van de gevallen met respect en netjes behandeld ben , is dat wel in saunaclubs als GZ en anderen. Slechts enkele voorvalletjes daargelaten. Kortom, ga gerust eens op avontuur, vraag eventueel aan de thekefrau of zij op dat moment een ijsbeer zou kennen waar ze je mee in kontakt zou brengen. Als je eenmaal aan de praat bent met een collega of met een dame, nou dan gaat het meestal op rolletjes.
    Ik wil je net zo veel plezier wensen als wij alrijd daar mogen hebben.

Ps Als je geweest bent, graag even je bevindingen posten. Ben best wel benieuwd en ik ben beslist niet de enige.

Gustomass...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:56
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Op zondag is er regelmatig een man in een rolstoel bij GT. Die wordt dan geholpen door een vriend en dat gaat gewoon goed. Hij hoeft zich ook niet om te kleden maar heeft gewoon zijn normale kleren aan.

Last Online
    27 januari 2013 @ 21:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Morgen 5-7 mijn eerste bezoek aan GT. Erg spannend, vooral ook omdat ik als ik mij ga omkleden mijn beenprothesen moet afdoen en de rest van de dag vervolgens in een rolstoel zit. Zoals ik heb kunnen lezen lijkt GT goed geschikt te zijn voor de minder validen. Komen er wel eens rolstoelers in GT?
    ja! Stuur eens een emailtje (beter geen IM) aan Rolliman. In duitse of engelse taal. Hij is ook rolstoel-driver en he is often in het GT .

Hoe worden gehandicapten opgevangen door medeijsberen?
    geen prob!!

En vooral ook hoe gaan de girls om met gehandicapte ijsberen? Maken ze gebruik van de situatie, wijzen zij gehandicapten af of gaan ze er juist goed mee om?
    Niet elke girl doet dat, maar toch zeer veele. Rolliman was daar de pionier.....Een beetje charme helpt altijd.

Zijn er morgen ijsberen die mij een beetje kunnen opvangen en mij goede tips over de dames kunnen geven? Ik hoop dat jullie mij morgen een beetje opvangen.
    Why not? Je moet vraagen, dan krijgt je een antwoord.
    Als je rolstoel-driver bent, is het GT een van de beste clubs, je hebt geen probs en ook geen trapjes. Nog eens: Rolliman was daar de pionier. De eerste 2-3 keers zijn Rolli en ik samen in het GT gereden. Rolliman was de eerste rolstoel-driver die het GT bezoekt had

Het is beter als je niet in de avond naar het GT rijd. Te vol. Beter in de middag/namiddag

success :D

cu neukie :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:57

Last Online
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Ey Cupido,

we wachten all op je berichtje...........

cu neukie :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:57

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Daumen hoch

Nou ik wist niet dat mijn bericht hier ook terecht was gekomen. Bij de gewone clubinformatie en bij de dames die ik bezocht heb, heb ik mijn eerste indrukken al gegeven. Het is misschien goed om hier iets meer in te gaan hoe ik de club als rolstoelijsbeer ervaren heb.

Allereerst nog even reageren op .357 magnum. Wij hebben mekaar dus al een keer onbewust ontmoet. Dat was ik bij FKK-van Goch. Dat was mijn allereerste bezoek aan een FKK-saunaclub ooit. Ik was overigens toen nog totaal onbekend met het begrip ijsbeer en deze of soortgelijke website. Ook met het fenomeen hoe de ijsberen met elkaar omgaan in zo'n saunaclub, Ik heb toen op de prothesen gelopen en voelde mij daar erg opgelaten bij. Ok, ik was iets vrijer in bewegen, maar het is gewoon erg lastig. Als ik bijv. zou willen douchen, sauna, whirlpolen of wat dan ook, moet ik iedere keer mijn prothesen uit doen en daarna weer aan, and so on and so on. Ik voelde mij die avond ook aan alle kanten bekeken, zowel door de ijsberen als door de girls. Ik heb daar overigens wel een leuke FGE gehad met naar ik meen Vanessa. Maar ben daarna ook meteen weer vertrokken. Wellicht ook omdat ik met het hele fenomeen FKK-saunaclub niet bekend was. Ik had de club uit een advertentie of zo gezien en ben er heen gegaan met de instelling naar een priveclub/huis te gaan a la club picobello of zo. Als ik daar nu op terug kijk moet ik daar als ik daar nog eens heen zou gaan met een andere instelling heen gaan, dat heb ik vrijdag wel geleerd. Tsjonge en dan die badjas in die hitte die mij veel te klein was en die ik toen maar om mijn middel heb geslagen om maar niet zo erg op te vallen met die prothesen. Al met al een ervaring die er wel voor gezorgd heeft dat ik mij op het www ben gaan verdiepen in FKK en uiteindelijk ook bij dit ijsberenforum en hookers.nl ben terecht gekomen. En ook een ervaring die ervoor gezorgd heeft om voortaan in de rolstoel te gaan.

Dan over op GT vanuit mijn perspectief. Vooropgesteld, ik ben er dus zeer positief over ondanks wat kritische noten. Bij de entree werd ik hartelijk ontmoet en toen ik aangaf voor het eerst te zijn en gebruik te willen maken van een rolstoel heeft de thekefrau mij even uitgelegd hoe de kastjes werkten en gebruik van handoeken, badslippers (hoe komt ze er op zou je zeggen), etc. Toen ik vroeg om een grotere of extra kast voor mijn prothesen was dat niet mogelijk. Toen ik later zag hoe druk het was kon ik mij dit wel voorstellen. Even gedoucht, die werden hygienisch goed schoon gehouden. De hulp die daar aan het werk was was erg behulpzaam. Geweldig natuurlijk dat die dames er ook al tussendoor lopen en douchen, etc.

Toen naar binnen. Van een rondleiding was in tegenstelling tot wat meestal wordt aangegeven geen sprake. Het was er al vrij druk, maar wel heel gezellig merkte ik al gauw. Mijn berichtje had gewerkt, want de eerste persoon die ik sprak had het berichtje ook gelezen en dat gaf meteen al een eerste gesprekstof. Hij was zelf er ook voor de eerste keer en net een kwartiertje binnen dus verder van hem weinig tips mogen ontvangen. Toch was het fijn dat je een gesprekspartner had, want dat haalde bij mij de spanning wel wat weg. En als de spanning er niet meer is gaat alles beter. Je voelt je niet zo bekeken, je voelt je vrijer zelf ook om je heen te kijken. De bardames waren ook super. Vroegen mij vaak of ik nog wat te drinken wilde en die ene met dat zwarte t-shirtje en spijkerbroek, in het begin warmde die mij het meeste op. Tja in een rolstoel zitten heeft ook zijn voordelen, want naar de andere ijsberen keek ze meestal niet zo vrolijk. Met de rolstoel door het pand ging het vrij goed, Problemen ontstonden bij de kruising naar buiten of naar het atrium maar vooral vanwege de drukte en bij de bioscoop. Daar is het druk en zitten er een aantal en de weg daardoor te smal. Maar goed, zowel de dvp als de ijsberen waren altijd wel zo netjes plaats te maken voor mij en het had ook soms wel wat hoor. Jammer genoeg heb ik vanwege de 2 treden die er zitten de bioscoop daar niet gezien. Ik heb gehoord dat daar wel het een en ander aan actie is, dus wat dat betreft erg jammer.

Vervolgens heb ik mij een tijdje in de whirlpool gezet. Ik heb de mogelijkheid om daar zonder hulp in te komen, maar anders wordt je meteen geholpen. Tja en dan zie je dus veel vanzelf aan je voorbij komen. Voordeel ik val niet meer op, kan lekker ontspannen, krijg veel informatie van de medeijsberen en er loopt gewoon van al dat heerlijks voorbij. En we hebben ook het een en ander afgelachen. Dus erg relaxed allemaal.

Na verloop van tijd werd het actietijd en heb ik mij met Kate heerlijk vermaakt. Zie ook recensie bij Kate. Ben op een kamer met douche geweest. Eigenlijk voor een gehandicapte wel een must als je vooraf en na afloop even wil douchen. Hygiene staat toch voorop bij mij. Kamer is niet op rolstoelgebruik ingericht, maar met de hulp van Kate is het allemaal goed gelukt.

Later ben ik ook nog in een tuinhuisje met Janice (geweldig zie recensie bij haar) geweest. Op de weg er naar toe zitten wel enkele obstakels maar er is altijd wel hulp van het personeel. Dus ook daar geen probleem.

Wat wel erg jammer is, is dat er geen gehandicaptentoilet is. Maar ook hier werd werd meteen door het personeel gekeken of ze mij konden helpen.

Al met al, GT zou op een aantal plekken nog wel iets kunnen verbeteren, maar over het algemeen ben ik dik tevreden. Mochten zij meelezen, dan bij deze doe s.v.p. iets aan de ingang bij de bioscoop en probeer als er mogelijkheden zijn een (extra) ruimte/kamer in te richten voor de gehandicapten (incl. toilet en wellicht extra opbergruimte voor de prothesen) dan is GT bijna 100% gehandicapten gecertificeerd.

Jongens allemaal tot de volgende keer, bedankt voor de reacties en Gustomass na mijn GT ervaring ben ik toch wel benieuwd wat er in partytreff nu nog beter is dan in GT. Dat kan toch niet alleen Jenny zijn? Na wat ik allemaal gezien heb in GT lijkt me dat welhaast uitgesloten.:wink:

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch de wereld is toch klein soms...

Nou ik wist niet dat mijn bericht hier ook terecht was gekomen. Bij de gewone clubinformatie en bij de dames die ik bezocht heb, heb ik mijn eerste indrukken al gegeven. Het is misschien goed om hier iets meer in te gaan hoe ik de club als rolstoelijsbeer ervaren heb.

Allereerst nog even reageren op .357 magnum. Wij hebben mekaar dus al een keer onbewust ontmoet. Dat was ik bij FKK-van Goch. Dat was mijn allereerste bezoek aan een FKK-saunaclub ooit. Ik was overigens toen nog totaal onbekend met het begrip ijsbeer en deze of soortgelijke website. Ook met het fenomeen hoe de ijsberen met elkaar omgaan in zo\'n saunaclub, Ik heb toen op de prothesen gelopen en voelde mij daar erg opgelaten bij. Ok, ik was iets vrijer in bewegen, maar het is gewoon erg lastig. Als ik bijv. zou willen douchen, sauna, whirlpolen of wat dan ook, moet ik iedere keer mijn prothesen uit doen en daarna weer aan, and so on and so on. Ik voelde mij die avond ook aan alle kanten bekeken, zowel door de ijsberen als door de girls. Ik heb daar overigens wel een leuke FGE gehad met naar ik meen Vanessa.

Heel erg bedankt Cupido voor je reactie.
    Mooi hoe je een en ander duidelijk omschrijft, van de nodige kritische noten voorziet en ook pluimpjes uitdeelt waar je vind dat men ze verdiend heeft.
    Ook mooi om de impact van dit forum te zien. Dat je gelijk bijna bij binnenkomst al iemand treft die je berichten op dit forum heeft gelezen.
    Zo zie je maar hoe we elkaar kunnen helpen.
    Hoe klein dit wereldje is, viel me op toen je aangaf dat je je eerste keer in Van Goch geweest bent. Dat je Magnum daar van herkende en dat je met dat heel mooie blonde meisje Vannessa bent geweest. Dat het allemaal heel relaxed ging met deze Vannessa en dat ze je op een zo lieve en nette manier door de club heeft geholpen, behulpzaam, lief en zonder raar op te kijken , dat wist ik al. Ook hoe de andere aanwezigen wel even opkeken, dat doe je automatisch als iemand binnenkomt die de aandacht trekt, maar daarna vond ieder het heel normaal.
    Hoe komt Gustomass hier nou bij zou je zeggen???? Al wat je beschrijft heb ikzelf namelijk met eigen ogen zitten bekijken. Gustomass zat namelijk met zijn lieve Maria(zie recensies als je wil) op een bank links bij de bar te genieten.
    Wat me ervan bij is gebleven is hoe lief, behulpzaam en geduldig Vanessa je heeft begeleid.
    Fijn dat je je draai in GT ook hebt gevonden.
    Over de mogelijkheid om je eens naar een Partytreff te begeven, wil ik je graag eens informeren.
    Wellicht beter via de IM.Interne Mail .

Nogmaals welkom in deze wereld die heel mooi kan zijn.

Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:58
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

tja Gustomass,

Dat was toch met die mooie vrouw die er eerst ongeinpireerd bij zat tot dat jij bij haar kwam zitten? Zwarte kleren? Dat ging er heftig aan toe op de bank kan ik me nog herinneren. Maar op een gegeven moment zat je weer bij de bar. Klopt of niet?

Volgens mij kent zo'n beetje iedereen van gezicht mij nu wel, maar ik jullie niet. Gusto, sorry om te zeggen, maar je gezicht is mij niet bijgebleven, wel van die dame bij je op de bank als!!! Verschil moet er zijn. Tja had toch eerder de website moeten vinden. Had ik wat langer gebleven en mij ook nog in Maria kunnen verdiepen!!! Goed dat ze uit dit wereldje weg is.

Bij de recensies van Vanessa wordt verwezen naar de website. Daarop zie je dat ze lang haar zou hebben, maar op het moment dat ik er was, was hier geen sprake van. Inderdaad, ze heeft me heel goed begeleid. Toen ik Vanessa voor het eerst zag en zij mij zo vriendelijk en doortastend aankeek en mij het een en ander vrijwillig uitlegde had ik al meteen een goed gevoel bij haar. Ik wilde echter wel zien wat er nog meer te doen en te zien was. Toen ik net op het punt bij Vanessa aan te knopen was een andere ijsbeer mij voor. Jij zal wel weten wie dat was, maar ik baalde als een stekker, want eigenlijk wilde ik er weer zo gauw mogelijk vandoor. Dus ik wachten en maar zitten en die andere vrouwen maar kijken naar mij, van waarom doet die nou niets??? Maar ik had mijn zinnen gezet op Vanessa. Dat ik haast niet naar de bar kwam had vooral te maken met die badjas en hoe ik me voelde. Gelukkig was ze binnen het half uur weer terug. Na leuk even gepraat te hebben met haar kamertje opgezocht en daar heeft zij mij op een vakkundige manier van mijn nood afgeholpen. Eerste ervaring met FO opgedaan, heerlijk. En daarna dus zo snel mogelijk weer weg. Maar daar zal ik voortaan op een andere manier mee omgaan.

Nou als je weer eens bij van Goch komt doe Vanessa de groeten van mij en vraag maar of ze niet beter naar GT kan gaan. Ik ben voorlopig verkocht aan GT.

Last Online
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

@Cupido:

Een harte bedankt voor je berichtje. Het is een hulp voor veele rolstoel-drivers. Ook ken ik de probs met de seksualiteit van gehandicapte mensen. Moderator Rolliman is een goede vriend van me en een pionier in p6-scene voor gehandicapte. Momenteel werkt he aan een bookje over dit thema.

Met Kate en Janice had je twee van den beste meiden in het hele GT.

Het is beter als je NIET in de bioscoop gaat. Niet goed voor gehandicapte. Ook hebben de meiden daar often wat meer agressiviteit drop. Wie dat mag: ok......

Toilet: De beste toilet voor gehandicapte mensen is bij de (nu weet ik dat woord op flaams niet meer, ik ben Duitser) "Umkleideraum".

Persoonlijk ken ik voor gehandicapte mensen geen betere club dan het GT. Zeker kunt je ook in de phg, YY, enz enz gaan. Maar dan moet je 2-3 vrienden daarbij hebben, als deze clubs niet alleen op EEN verdieping zijn. (phg = 2 veerdiepingen, YY = 3 verdiepingen)

En niet alleen amigo gustomass is verkocht aan het "hotel Golden Time....."

Vriend Rolliman zei aan me, dat ook het Samya in Keulen good is voor gehandicapte mensen. Deze club is ook ook op 2 of 3 verdiepingen, maar de mannen van de security helpen je totaal.....

Grt neukie :wink:
    die in zijn tuin voor een UMTS-notie zit......

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

nou ik hoop dat rolliman alles ook heeft begrepen en er wellicht nog iets voor zijn boekje mee kan doen. Ik heb dus deze keer de zaken goed voorbereid aan de hand van de artikelen (o.a. van rolliman) en foto's op de diverse sites. Köln wordt mij toch echt te ver weg. Als de nood weer eens een keer hoog wordt, gaat mijn voorkeur uit naar GT.

Last Online
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Als de nood weer eens een keer hoog wordt, gaat mijn voorkeur uit naar GT.
    ?????
    Waarom zo lang wachten tot de nood daar is? Wat lekker genieten is toch mooi, of niet?

Rijd 1-2 keers elke maand in een club en je hebt geen probs meer met dijn seksualiteit. Het leven is te kort als dat je lang wachten kunt.

Monsieur: Wat meer activiteit aub. :D

Misschien bent je in p6 een rookie. Dat zijn we all eens gewest. Maar je hebt de eerste step nu eens gedoen.

GRT neukie :wink:

Last Online
    3 januari 2025 @ 23:34
    Discussies
    34
    Thanks
    4

Standaard

Allereerst nog even reageren op .357 magnum. Wij hebben mekaar dus al een keer onbewust ontmoet. Dat was ik bij FKK-van Goch. Dat was mijn allereerste bezoek aan een FKK-saunaclub ooit. Ik heb daar overigens wel een leuke FGE gehad met naar ik meen Vanessa. Maar ben daarna ook meteen weer vertrokken.

Aha dat was jij dus.
    Dan had ik je gezien tijdens het omkleden.
    Het saunaclub wereldje is klein.

Toevallig had ik ook die Vanessa genomen.

Je hebd dus het FKK/Saunaclubs ontdekt.
    Je bent niet de enige.
    Ik ben er ook dol op, en ben al heel Duitsland doorgereden.

FKK Atlantica in Wuppertal is ook een gelijksvloers FKK club.
    http://www.fkk-atlantica.info/

Mischien kunnen we eens een keer samen gaan.

.357 magnum

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Jongens bedankt voor de adviezen, maar ik probeer eerst nu nog eens na te genieten van afgelopen vrijdag. Alle indrukken, etc, het zit allemaal nog in mijn koppie. Ik ga daar eerst nog eens rustig van genieten. Daarna zie ik wel weer verder. Zo slecht is het nu ook weer niet gesteld met mijn sexualiteit!! Trouwens, ik weet niet hoe jullie dat doen, maar er moet bij mij ook op de centjes gelet worden. Laat onverlet dat ik er van genoten heb. Zo nu maar weer eens over op de orde van de dag. :wink:

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Jongens bedankt voor de adviezen, maar ik probeer eerst nu nog eens na te genieten van afgelopen vrijdag. Alle indrukken, etc, het zit allemaal nog in mijn koppie. Ik ga daar eerst nog eens rustig van genieten. Daarna zie ik wel weer verder. Zo slecht is het nu ook weer niet gesteld met mijn sexualiteit!! Trouwens, ik weet niet hoe jullie dat doen, maar er moet bij mij ook op de centjes gelet worden. Laat onverlet dat ik er van genoten heb. Zo nu maar weer eens over op de orde van de dag. :wink:
    Wijze woorden Cupido ! Het is goed te lezen dat je je vermaakt hebt in Gt en aldaar door zowel de club, de IJsbeertjes als de dames goed ontvangen bent en daar een mooie dag hebt gehad.
    Het doet me goed dat dit forum daar ook een bijdrage aan heeft kunnen leveren.

Tot slot: het is aan een ieder persoonlijk uit te maken met welke frequentie hij de clubs in Duitsland wil cq. kan bezoeken.
    Eigenlijk is een lange voor en na-pret veel leuker dan een te hoog frequent clubbezoek.
    Geniet van de Sauna Club en FKK wereld maar doe het wel mate en hou ook in het oog dat het een financiële impact heeft ....

En nogmaals bedankt voor de berichtjes aangaande je bezoek die je hebt geschreven.
    Een verlaat welkom op dit forum nog en veel lees en schrijfplezier toegewenst!

Groet,
    Big30
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:59
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten