Oorspronkelijk geplaatst door
Cupido
Jongens bedankt voor de adviezen, maar ik probeer eerst nu nog eens na te genieten van afgelopen vrijdag. Alle indrukken, etc, het zit allemaal nog in mijn koppie. Ik ga daar eerst nog eens rustig van genieten. Daarna zie ik wel weer verder. Zo slecht is het nu ook weer niet gesteld met mijn sexualiteit!! Trouwens, ik weet niet hoe jullie dat doen, maar er moet bij mij ook op de centjes gelet worden. Laat onverlet dat ik er van genoten heb. Zo nu maar weer eens over op de orde van de dag. :wink:
Wijze woorden Cupido ! Het is goed te lezen dat je je vermaakt hebt in Gt en aldaar door zowel de club, de IJsbeertjes als de dames goed ontvangen bent en daar een mooie dag hebt gehad.
Het doet me goed dat dit forum daar ook een bijdrage aan heeft kunnen leveren.
Tot slot: het is aan een ieder persoonlijk uit te maken met welke frequentie hij de clubs in Duitsland wil cq. kan bezoeken.
Eigenlijk is een lange voor en na-pret veel leuker dan een te hoog frequent clubbezoek.
Geniet van de Sauna Club en FKK wereld maar doe het wel mate en hou ook in het oog dat het een financiële impact heeft ....
En nogmaals bedankt voor de berichtjes aangaande je bezoek die je hebt geschreven.
Een verlaat welkom op dit forum nog en veel lees en schrijfplezier toegewenst!
Groet,
Big30
Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:59
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche