Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 409
    Last Online
    Gisteren @ 12:39
    Discussies
    5
    Thanks
    4.397

Standaard

Gisteren voor het eerst in Babylon geweest, ivm de verjaardag van de Banaan. We hebben vast vooruit gegrepen op de party van volgende week zaterdag in de Living Room;-) Leuke middag/avond gehad met de Banaan, Dhr. N., De Laef en Henk Westbroek. De Laef probeerde zelfs nog met de Banaan naar de kamer te gaan, door zijn haar 'vrouwelijk' op te steken, wat lippenstift op de wangen en voorhoofd, en met het dichtsbijzijnde tasje in de hand de vraag 'Zimmer?' te stellen...
    Henk Westbroek bleek DE manier gevonden te hebben om de schil van gekookte paaseieren te vermorzelen, door ze op zijn voorhoofd kapot te slaan.
    Eddy (chef) is vast blij met ons geweest. De oude paaseieren waren op, het biervat leeg en de wc's weer goed doorgespoeld.

Trof daar een Nederlander die aangaf op 23-10 a.s. zijn verjaardag in Babylon te vieren. Begreep van de banaan dat hij niet op het forum zit, maar wel af en toe mee leest. Ben helaas zijn naam/nummer vergeten te vragen... Hoop dat hij mee leest en op een of andere manier contact (via een andere ijsbeer) weet te leggen... Dus graag een PB-tje!

2. Onderstaande 2 leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (19 september 2015),Ricardo Banana (22 september 2015)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Deze recensie maakt onderdeel uit van de Vazkor Kölner Clubtour:

Babylon - Relaxen op z'n Zondags - 23 Augustus 2015

Ik werd met een glimlach wakker met het warme lijf van het afro-latinaatje van het hotel in m'n armen, dicht tegen me aan. De sleuteltjes à la Mondial lagen nog waar ik ze liet vallen toen ze me in m'n kamer naakt overviel, wisselgeld in de hand. Ik kreeg weer een stijve en kroop wat dichter tegen haar aan. Ze werd geil wakker en samen...
    ...Ik werd alleen wakker, maar nu echt en zonder afro-latinaatje. *illusion gone* Na zessen was ik in bed gekropen na veel sleutel-gepruts en die 5€ lag keurig op het tafeltje. Maar niet getreurd, ik ga nog niet naar huis want er is nog één vrijkaartje te verzilveren met dank deze keer aan dit forum en SOFAKING en dat nog wel voor mijn meest favoriete club: Babylon. Ik overhandigde de sleutels aan de baas van het hotel. :/ Dat leuke meidje was dus helemaal niet hier, vandaag.

Op het gemak naar Babylon gereden, en me op de grote parking gezet, vlakbij het paadje. Ik werd hartelijk begroet door een grappige leuke theke. Ze nam de vrijkaart zonder problemen aan. Ik ging opnieuw de verkeerde kant op en moest terstond terug richting umkleide. Een andere beer die samen met mij binnenkwam begroette me. Het was zijn eerste maal hier en ik maakte hem wat wegwijs. We spraken wat over die andere clubs waar ik was geweest.

0. INTRO
    1. MONDIAL
    2. SAMYA

Hij bevestigde dat ze van dezelfde eigenaar waren. Ik tipte hem met Kitty te gaan als ze er was. Ik hoorde en las dat ze heel goed was.

Sfeerimpressie

De club oogde erg leeg maar de dag was pas begonnen. Als ik geen vrijkaart had gehad, want zoiezo was ik van plan hier te komen, zou ik zelfs zeggen: Akelig leeg. Deze rust zou echter de ganse dag de regel zijn. Dit is eigenlijk een minpunt, voor een Zondag, een weekend-dag, mag je toch meer verwachten: meer line-up, meer ijsberen, meer drukte, meer ambiance. Je betaalt daar ten slotte je 50€ voor. Met de prijsverhoging van 60€ die men in Oktober wil invoeren, zal dit al helemaal niet te rechtvaardigen zijn, dan gaan de ijsberen sneller elders gaan lopen. Ik zou de club die verhoging echt niet aanraden, zeker als dit soort dagen zo vaak voorkomt zoals ik hier lees en nu zelf ervaar.

Eerder een prijsverlaging voor de dames die goede service geven zolang ze dat blijven doen, zou beter aan de orde zijn. Er moeten hier echt meer dames komen zonder verlies van kwaliteit door ze ergens op te kunnen belonen. Met een goed gevulde line-up kan men de prijs-setting van SixSens uitproberen met een happy hour-tarief, vooral op de rustige dagen. My 2 cents.

Maar goed ik was wèl gratis binnen en ik kwam vooral om te relaxen na die lange dag en nacht. Voor mij was die rust dus welkom, er was een vriendelijke relaxte huiskamersfeer op zijn zondags. Op deze manier weer in m'n favoriete club te zijn, gaf me een geweldig thuisgevoel en ik had wat leuke gesprekken met zowel ijsberen en dames.

Line-up

Ik had 3 dames op de todo lijst: Kitty, Laura B en Monika. De laatste twee waren er jammer genoeg niet en kwamen de ganse dag niet opdagen. Kitty was er wel en maakte alles goed. De aanwezigheidslijst dat ik eerder had gecheckt, was eerder een afwezigheidslijst. Misschien dat het daarom ook qua ijsberen zo extreem rustig was gedurende de ganse dag. Opvallend was wel dat er redelijk wat zwarte dames aanwezig waren. Verder waren Roberta, 'Chokogirl' Alina en Melinda aanwezig. Die Melinda had later die dag bezoek van haar vaste klant. Toen die gast binnenkwam werd hij zowat aangevlogen door haar. Ze nam er zelfs een aanloopje bij. The next only love story? Hij kwam alleen voor haar.

Hello Kitty aan 't Ontbijt

Na de douche ging ik ontbijten. In deze club heb ik nog niet eerder ontbeten: er was lekkere omelet met spek en ik nam wat broodjes erbij dat ik met smaak gegeten had met veel koffie. Ik zette me bij twee dames waarvan eentje net wegging. Ze viel me heel erg op: prachtig lang donkerbruin haar, mooie ogen, heerlijk figuur, grote tieten. Ik vroeg de andere dame naar hun beider namen en wist zo dat die stunner Kitty heette. Dat is dus die Kitty. Waarom ik ze in hoofde zo belangrijk maakte, ik weet het niet, alleen dat er veel goeds over geschreven en gezegd was en je met zo'n magere line-up toch iemand op het oog moet hebben. En mijn eerste indruk loog er niet om: als ik met deze kamer heb gekamerd, is m'n zondag volledig gemaakt. Terecht zo bleek later.

Zij ging naar de kerel toe die ik over haar getipt had. Hij was er zeker een uur mee geweest en was erg tevreden. Zo zeer dat hij het verder voor bekeken hield. Toen ze handje in handje wegliepen speelde weer dat nummertje van '50 shades of grey' dat ik eerder in Samya met een mooie paaldansact begeleid zag en me nu steeds aan dit weekend zal doen terugdenken.

Cause girl you're perfect
    You're always worth it
    And you deserve it
    The way you work it
    Cause girl you earned it
    Girl you earned it

Earned It, The Weeknd: http://www.youtube.com/watch?v=waU75jdUnYw

She sure did. Later meer over Kitty.

Intussen werd de barbeque aangestoken. Ik heb er niet van gegeten die dag maar het zag er wel goed uit.

Tuin en Wellness

Ik heb natuurlijk weer gebruik gemaakt van de Jacuzzi en de sauna's maar niet voor ik eerst hun tuin heb verkend. Die jacuzzi blijft voor mij de beste zijn. De Babylonische speeltuin had ik nog niet eerder gezien en vind die best geslaagd. Niet groot en vol mooi gekleurde opblaasbare tuinmeubels, heerlijk om in te zitten en te liggen. Er waren her en der wat grote ballen. De meiden waren echter geïnteresseerd in een ander en kleiner type ballen.

Ik vond er ook een heus zwembad terug. Dat moest onmiddellijk geïnspecteerd worden! Het cirkelvormige zwembad van Babylon is verhoogd en eerder moest ik een hand in het water steken dan een teen om de temperatuur te testen. Wat bleek? Dit zwembad is totaal niet verwarmd! Er lag een opblaasbaar matras in te dobberen en ik wou er op kruipen. Onder nieuwsgierige damesogen stapte ik in het koude zwembad met een vloer even verraderlijk als een YinYang-vloer en gleed haast uit. Ik geraakte eventueel op dat paarse ding. Het was met dit weer zalig om op die matras te drijven in hun kickass zembad. Een zwarte dame kwam en bewoog het ding nog naar alle kanten. Je wordt er duizelig van. We lachten er samen om. 'undo stress day'. Hier kwam ik die dag nog vaak op liggen drijven. Het voordeel voor Babylon is dat dit zwembad weg te bergen is en in de zomer op mooie dagen weer installeren. En natuurlijk is zo'n zwembad niet verwarmd

funny-safety-fails-at-work-007.jpg

>> HELLO KITTY TIME

Na de powersessie met Kitty leefde ik op een wolk en met de topsessie nazinderend keerde ik terug in de relax-sfeer om te genieten en uit te rusten. Ik dacht nog niet aan vertrekken en genoot nog vaak van de wellness. Naar de avond toe bestelde ik nog een spaghetti. Daarvoor moest ik wel erg lang wachten, maar ik had geen haast. Chokogirl Alina, Roberta, de bardame en de theke die gans de dag al gek deed kwamen erbij zitten en er was leuke conversatie. Alina is best een grappige meid. Ik deed nog een laatste Jacuzzi en vertrok tevreden naar huis toe in een groots onweer. Maar dat kon me niks schelen want dit was misschien wel het mooiste weekend van het jaar.

Wat heeft Vazkor geleerd die Zondag rustdag?

1/ Is de sfeer te tam en te doods, ga op kamer met een servicedame en dan vertrek je niet zo boos.
    2/ Haal het positieve uit alles dan wordt je positief verrast.
    3/ Vazkor kan proberen een volgend record te breken: volgende keer 4x in een uur?
    4/ Het 'zwembad' in Babylon is top, zo koud en o zo 'opgeblazen'...
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 21 september 2015 om 23:46
    De zwarte wolf

4. Onderstaande 16 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (28 september 2015),biged (22 september 2015),Eddy_V (22 september 2015),gignnl (27 september 2015),licky luke (22 september 2015),lustman (29 september 2015),Marcus69 (22 september 2015),satanic surfer (22 september 2015),SeX++ (22 september 2015),Sjeufke (22 september 2015),Sphinx (22 september 2015),stimpy3 (22 september 2015),Toetebel (22 september 2015),why not me (13 oktober 2015),Wijze grijze (22 september 2015),zeppos58 (22 september 2015)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Babylon Elsdorf, maandag 21 september 2015
    Een gezellig dagje met een hoog Alice-gehalte…

Met dank aan Babylon Elsdorf en het forum voor het verkregen vrijkaartje!

Wie gaat er nou op maandag naar een club, als je vooraf al weet dat het er erg rustig kan zijn qua dames en heren? Sterker nog, wie gaat er (tegenwoordig) op maandag naar Babylon, waarvan je zelfs van te voren kunt zien hoeveel en welke dames er zullen zijn (als de AWL(*) klopt althans)? Nou, wij dus, zijnde Sjeufke, Bob0808 en ondergetekende.

Diverse redenen daarvoor, niet in het allerminst een aantal verlopende vrijkaartjes, maar zeker ook zin om Babylon in de huidige omstandigheden toch weer eens met een bezoekje te vereren. Je moet de ontwikkelingen soms ook van kortbij bijhouden, nietwaar?

Nou geeft de AWL(*) over het algemeen prima voorkennis, en van hoeveel dames moet een succesvol bezoekje nou echt afhangen? Ik zag zelf dat mijn favoriet er was (zoals bijna altijd overigens) dus mijn bezoekje zou vast en zeker al weer naar tevredenheid gaan worden.

Maar toch, het is natuurlijk gezelliger met nog wat andere dames en zelfs wat heren om de ruimte tussen de kamers te kunnen vullen met wat gezever (naast voedsel en drank), maar dat zou vandaag allemaal wel goed komen. En dan last but not least: als er weinig heren zijn en (dus) wat meer dames, krijg je natuurlijk een stuk meer aandacht van de dames. Sterker nog, als de dames ook wel weten dat de herenopkomst niet zo groot zal worden zijn ze vaak blij met alle afleiding die er maar mogelijk is.

En zo geschiede ook deze maandag. Een 16 dames op de AWL, 15 uiteindelijk daar, een tiental heren dat later op de avond slonk naar een 6 a 7 (inclusief onze persoonlijkheden zelve) en gezellig dat het er was… Veel gekletst, gelachen en gedold met de meeste dames en alles speelde zich, zoals ook wel verwacht, in het oude gedeelte af. Bij en aan de bar en aan de eettafel.

De donkere dames hielden zich een beetje af en bleven mooi in een groepje, no problem, zelfs goed om ze eens op een mooie afstand te kunnen bekijken en te zijn dat er twee van de drie toch wel heel mooi in het donkere velletje zaten. Donker is over het algemeen niet mijn keuze, ieder zijn meug natuurlijk, maar gisteren zag ik toch wel details die me in de nabije toekomst tot een nadere kennismaking zouden kunnen overhalen. Eddy kwam er ook trots mee naar buiten: hij streefde er naar om in zijn club de mooiste en beste donkere dames van de NRW te hebben.

Een aantal andere dames bleven ook op afstand, waaronder de schone doch (conform recensies) onberekenbare Melinda en Lori, die ik regelmatig ook niet echt kan peilen op haar humeur. Maakt niet uit, zoals al gezegd, ieder zijn meug, wie weet hoe dat een volgende keer uitpakt.

Hoewel, een volgende keer… er werden toch wel de nodige gesprekken gevoerd tussen heren en zelfs tussen heren en dames over de voorgenomen entreeprijs verhoging voor heren en de al ingevoerde entreeprijs constructie voor de dames…. En ik ben er nog niet helemaal uit of ik er een volgende keer € 60,00 voor ga uitgeven.. maar goed, die discussie wordt elders op het forum gevoerd dus ik hou het hier bij mijn eigen impressie van de dagen avond.

Toen ik samen met Bob0808 binnenkwam (hij was weer zo aardig geweest om te chaufferen) was Sjeufke er al een half uur en hij was blij om ons te zien. Hij zat dan ook onder de dames en kon ze maar met moeite van zich afslaan. Met een big smile overigens, zoals hem dat betaamt, want hij was ook wel erg gecharmeerd van al die aandacht. En dan te bedenken dat hij Babylon zo lang gemeden heeft vanwege de dresscode aldaar…

Bij binnenkomst slechts twee dames om ons te begroeten en die waren even snel weer vertrokken als ze bij de theke verschenen waren. Dat was in vroeger tijden wel anders, toen er een groep van bijna 10 (of soms meer!) dames naar voor stormde en je veelal ook de nodige knuffels en kusjes ter verwelkoming kreeg… Maar goed, we waren enigszins voorbereid en na het verzilveren van de vrijkaarten trok ik Bob0808 naar de nieuwe kleedkamers. De stakker was er nog niet geweest sinds de verbouwing en wilde traditiegetrouw natuurlijk weer de trap aflopen naar de oude lockers (die nu voor de dames zijn). Dat bracht mij op het idee om hem dan ook maar een rondleiding te geven in de vernieuwde infrastructuur, echter niet nadat hij eerst zijn eerste kopje koffie en fles Kölsch had genuttigd (tja, kwestie van prioriteiten stellen). Overigens zijn we de hele dag en avond niet meer in het nieuwe gedeelte geweest…

Toen ik binnen was gekomen had ik de ruimte al even snel gescand maar helaas, mijn favoriet was aan het vreemdgaan… en het aantal aanwezige heren inschattende gunde ik het haar van harte. Ik wilde toch eerst wat acclimatiseren en zo, dus ik kon wachten. Totdat Bob0808 opeens begon te glimlachen toen hij achter mij keek en ik, voordat ik kon omkijken, alweer in mijn zij werd gebeten door die tanden die ik onderhand al zo goed ken… Alice! Ik had eigenlijk een draai om mijn oren verwacht, omdat ik er al zo lang niet was geweest, maar bij nader inzien had ik het wel kunnen weten dat ik op deze manier begroet zou worden… Gelukkig beet ze niet door en kreeg ik daarna een warme knuffel en een big smile. Mevrouw moest zich nog even opfrissen en zou dan naar ons toekomen, want ook Bob0808 en Sjeufke kregen een hartelijke begroeting.

Intussen waren wij al vol in gesprek met o.a. Alina, Mary (nieuw daar, type huppelkutje), Andreea, Claudia, Steffi, Vanessa en had Milenka ons ook al allerhartelijkst begroet. Ik had er nog even aan gedacht om eens een massage bij haar te proberen, maar eerlijk gezegd vloog de dag en avond sneller om dan ik verwacht had en is dat er niet meer van gekomen. Volgende keer misschien. Monika kwam ook regelmatig langs, met vette knipogen naar Bob0808 en hoe later het werd ook enkele aan mijn adres. Investering voor later, denk ik dan, want bij het afscheid kreeg ik zowaar nog een paar zoenen ook… Kijk, dat is slim, want dan ga ik me haar toch weer herinneren bij een volgend bezoek…

Aldus de algemene sfeer: losjes, gezellig, rustig, geconcentreerd in het oude gedeelte en de dames die zich wat meer afzijdig hielden in het oude gedeelte tussen bar en nieuwe aanbouw, soms wat aanloop van andere heren maar het meeste gezelschap van de dames die wel een beetje lol wilden maken. Later op de avond nog een saunaatje gedaan (goed heet), douche genomen (soms warm, soms koud, nog altijd irritant korte waterloop), jacuzzi gedaan (lang niet warm genoeg helaas) en geconcludeerd dat de wellness wel wat extra aandacht mag krijgen.

Uiteraard werd het na niet al te lange tijd om een privévertrek op te zoeken met mijn favoriet en toen een collegaatje van haar net terug kwam van kamer 1 (de beste kamer naar mijn en Alices mening) werd die sleutel dan ook gretig van haar overgenomen en was onze bestemming bepaald. Anderhalf uur later kwam ondergetekende dan ook volledig tevreden van de kamer af om zich tezamen met zijn favoriet naar de herendouches te begeven.. Details zijn onnodig, zeker voor degenen die Alice kennen, maar voor mij was het weer een kamer met alles erin wat ik er graag in wil hebben, zij het dat de tijd altijd te kort lijkt… Ik vraag me dan achteraf altijd weer af waarom ik eigenlijk zo lang niet hier geweest ben… en ik kan het antwoord weer niet bedenken…

[advertorial]
    Zowel voor als na de kamer heb ik veel, heel veel gezelschap van Alice gehad, hetgeen ik erg kon waarderen. De aandacht die ze je geeft is gemeend en niet gespeeld, ze heeft ook genoeg zaken om over te kletsen en ze geeft je ook de nodige aandacht in de vorm van aanrakingen, knuffels en kusjes. Ze is humoristisch en correct en ze zou je met haar figuur en manieren zo kunnen begeleiden op een deftig diner waar niemand haar achtergrond zou raden…
    [einde advertorial]

Afijn, genoeg reclame voor deze schone Roemeense, terug naar de avond. Hoewel Bob0808 en ik ons voorgenomen hadden om niet te laat huiswaarts te keren (er moest daags daarna weer gewerkt worden) liet de arme stakker zich alsnog verleiden door Monika (go girl!). En uiteraard gunde ik hem een kamertje met haar, zeker toen hij aangaf dat het maar een half uurtje zou duren. Wat dus toch weer wat langer werd… en ik na hun beider terugkeer een ondeugend koppie van Monika zag dat een hoog “lekker puh” gehalte uitstraalde… haha!

Geen probleem, ik had me (nog steeds) prima onderhouden met Alice, haar nog geholpen met nootjes pellen, Alina een euro geleend (lees: gegeven) voor haar Red Bull, waarvoor dank, Mary getipt dat peper in haar soep goed was tegen haar verkoudheid, en zo meer. Zelf had ik bijna een kamertje met Mary gedaan, maar ik was toch nog teveel van (en met) Alice aan het nagenieten om dat gevoel door een andere dame of kamertje te laten verstoren. Al met al geen spijt van een bezoek aan Babylon op maandag en zo was ook de mening van Sjeufke en Bob0808 en kort tegen sluitingsuur (24:00u) tevreden huiswaarts gereden. Doen we dus nog wel een keer, eind oktober (met vrijkaartje)…

(*): AWL = Anwesenheitsliste, zie http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

6. Onderstaande 27 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (22 september 2015),Bezitos (26 september 2015),biged (22 september 2015),Bluebear (22 september 2015),bob0808 (22 september 2015),Boobies (22 september 2015),Curva Metea (27 september 2015),Eddy_V (22 september 2015),fervent (22 september 2015),Goedemorgenallemaal (28 september 2015),hasta la pasta (22 september 2015),Kwant (23 september 2015),lustman (29 september 2015),Marcus69 (22 september 2015),mechelen (22 september 2015),palimo (22 september 2015),ruikertje (22 september 2015),Ryuhayabusa (22 september 2015),salitos (22 september 2015),satanic surfer (22 september 2015),SeX++ (23 september 2015),Sjeufke (22 september 2015),Sparky (23 september 2015),Toetebel (22 september 2015),VAZKOR (22 september 2015),Wijze grijze (22 september 2015),zeppos58 (22 september 2015)

Last Online
    Gisteren @ 13:01
    Discussies
    28
    Thanks
    2.317

Standaard

Gaat iemand nu zondag 27e hierheen ? Zou ik mee heen en terug kunnen rijden? Kom uit regio Nijmegen.

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Babylon 21 september

Als de kat van huis is, dansen de Sjeufkes op tafel (in een club).
    Na een dagje Planet Eden op 20 september was het de beurt aan Bab! Om 15 uur direct naast de ingang geparkeerd. Dat impliceerde dat het er niet druk zou zijn. Dat was ook niet mijn verwachting op een maandag.

Nadat ik op de 'klingel' had gedrukt werd ik, in tegenstelling tot andere keren, niet feestelijk onthaald door een paar Babylonische schoonheden. Aan de receptie mijn vrijkaart ingeleverd voor stapeltje handdoeken. De theke vroeg of ik een grote locker wilde, waarop ik bevestigend antwoordde.

Dank aan Babylon en IJsberenforum voor de vrijkaart!

Na het douchen is het altijd weer spannend om die handdoek om te knopen, maar ik krijg ervaring! Deze keer is ie niet een keer van mijn ..... gevallen. Behalve op de kamer dan!
    Het was inderdaad niet druk. Slechts een handjevol mannen. Dat werd iets meer in de loop van de dag. 16 Dames aanwezig deze maandag. En dat maakte het tot een leuke sfeervolle dag, ondanks dat er nauwelijks klanten aanwezig waren. Er viel weinig te kameren voor de dames. Dus de hele dag leuke deernen om mij heen die friemelden, streelden enz. Moest een aantal keren een halt aangeven ter voorkoming van een verplichte kamer.
    Een glas wijn, een peuk, een paar blikjes Red Bull getrakteerd en vooral veel lol aan de Stammtisch. Alina, Vanessa, Steffi en Monika e.a.. Ze hadden er allemaal zin in om een feestje te bouwen.

De menukaart kwam wat later dan gewoonlijk. De kok had een weekje vrij af. Eddy moest zelf de nodige hand en spandiensten verrichten. Vanaf half 7 kon er a la carte worden gegeten. De menu's zijn nog hetzelfde ten opzichte van mijn laatste bezoek. De kwaliteit en smaak was er niet minder door.

Tweemaal gekamerd: Alina: goed en Steffi (vh MonaLisa, Samya): uitstekend.

Om 22 uur deze Bab verlaten.

Illusion Plopp!

9. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (29 september 2015),Eddy_V (30 september 2015),licky luke (29 september 2015),lustman (29 september 2015),MiniME (30 september 2015),satanic surfer (13 oktober 2015),SeX++ (29 september 2015)

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Babylon Headlines

Wanneer : zaterdag 10 oktober

Aankomst : 16u (vertraging gehad wegens afgesloten E314 in Heerlen)

Entree : Gratis (dankzij BRVDM , Sjeufke , W2 en Eddy)

Versiering : Oktoberfest decoratie

Aanwezigheidslijst : volgens mij redelijk up-to-date (de voor mij bekende dames waren allen aanwezig)

Dames : rond de 35

Vaste waarde : Alice , Bianca , Rose , Laura B , Claudia , Iman , Lori , Alexa, Monica , Tina , Dorothea,...

Nieuwelingen : veel. Sommige met nog wat onwennig gedrag en een paar jaagsters

Bezet gehouden door een pannekoek : Laura B (ganse dag!) Iman (4u)

Heren : 30 - 40 tal handdoek dragers / drie met badjas

Bekenden : Sex++ , badjas drager anoniem , een paar Duitse stami’s en de Waalse bende van Lou Lou

Eten : a-la-carte , twee soorten soep , cake + gebak en mini-pizza

Sessie’s : Tina (GFE) – Claudia (PSE) allebei top !

Sfeer tot 21u : rustig en alle delen van de club bemand

Sfeer na 21u : goed met wat ambi aan de bar dankzij onze Waalse collega’s

Party stemming : nee

TV : voetbal time

Muziek : goed (volume ging pas de hoogte in na 21u)

Toestand van de cheffe : gezellig , met z'n verstand bij de zaak en zeker niet dronken

Vertrokken : 23u

Besluit

Het was alweer een tijdje geleden dat ik in Babylon was. Wat me opviel : dat het oude gedeelte opnieuw geschilderd was.

Ook een instroom van nieuwe dames. Sommige zullen wel nog wat bijgestuurd moeten worden naar Babylon norm. Er waren een paar irritante opdringerige dames aanwezig , dit heeft bij mij het omgekeerde effect. Twee newbies drongen aan op een trio : vind ik altijd een slecht teken. Ze wilde enkel zoenen op de kamer ( ow we zijn hier wel in Babylon hé ) = dus geen kamergang. Maar goed het kaf zal wel snel van het koren gescheiden worden.

Diverse roddels gehoord dat er verschillende Babylon-dames een relatie begonnen zijn met een clubgast. Ook in gesprek geweest met een gast die een relatie heeft met een ex-clubdame. Ondertussen gaan bij hem er toch wat twijfels over de indianen verhalen van het thuisfront met geacteerde huilbuien voor geld.

Ik vond het voor een zaterdag een beetje te kalm aan de bar , mocht wat meer party stemming zijn. Verder relaxte sfeer , geen toestanden en een gevulde club zonder druk te zijn. Leuke ontmoeting met Sex++ gehad.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

11. Onderstaande 15 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 oktober 2015),bergm550 (19 oktober 2015),biged (12 oktober 2015),deket (12 oktober 2015),Don Rudo (12 oktober 2015),licky luke (12 oktober 2015),mechelen (12 oktober 2015),NeverEnough (16 oktober 2015),noglangnietuitgewandeld (12 oktober 2015),satanic surfer (13 oktober 2015),SeX++ (12 oktober 2015),The Saint (12 oktober 2015),VAZKOR (12 oktober 2015),why not me (13 oktober 2015),Wijze grijze (12 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Ik twijfel om nog eens naar Bab te gaan... Heb nog een kortingkaartje liggen. Positief is wel dat er dan toch al meer dames aanwezig zijn.

13. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 oktober 2015)

Last Online
    2 december 2024 @ 22:54
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289

Lächeln Babylonisch leven

Vorige zaterdag nogmaals naar Elsdorf afgereisd voor een 12uur durend verblijf in Babylon.
    Zoals Lustman reeds rapporteerde was het er aangenaam druk. Maar zeker niet overvol en geen disco toestanden, al werd er 's avonds wel gedanst.

Ik heb een voortreffelijke tijd doorgemaakt met o.a. Shana en Rose. Tussendoor gebruik gemaakt van de sauna en whirlpool. Tegen de avond aan werd er voetbal gekeken. Eerst Kazachstan-Nederland en nadien Tsjechië-Turkije. Van Tsjechië-Turkije heb ik alleen de eerste helft gezien, want ik had een afspraak met Rose. En belofte maakt schuld.

Het is nu reeds 6 maanden dat de cheffe zijn clubje verbouwde en ik ben nog steeds enthousiast. Dat er nu 60€ moet betaald worden vind ik geen barrière. De dames zitten nu meer verspreid. Er wordt meer gejaagd dan vroeger, maar zeker niet agressief. En het blijft een gelegenheid om de nieuwe dames te leren kennen.
    Een aantal top-dames hebben de club verlaten: Nicole, Ingrid, Paula, Précieuse, Elly RO, ... Maar het is van alle tijden dat dames komen en gaan.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

15. Onderstaande 9 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (12 oktober 2015),deket (12 oktober 2015),Goedemorgenallemaal (13 oktober 2015),licky luke (12 oktober 2015),lustman (12 oktober 2015),mechelen (12 oktober 2015),NeverEnough (16 oktober 2015),satanic surfer (13 oktober 2015),VAZKOR (12 oktober 2015)

Last Online
    28 november 2022 @ 15:19
    Discussies
    1
    Thanks
    5

Standaard

Afgelopen maandag naar Elsdorf geweest.

Van ongeveer 13.00 tot 17 uur daar geweest.
    Maandag is natuurlijk niet de beste dag, maar kon alleen nog die dag voor de herfstvakantie.

Alles prima in orde, mooie dames, goed eten en netjes. Ze roken flink daar, maar de afzuiging werkt goed genoeg.

Uiteindelijk met 2 dames op de kamer geweest, Mia en een andere jonge Roemeense.

geen topsessies, maar zeker wel goed. Deze keer was er vooraf op de bank niet zo heel veel te beleven, komt waarschijnlijk door de maandag.
    Wel in de sauna nog even wat gerommeld, maar met die dame niet naar de kamer.

17. Onderstaande 8 leden hebben zoekmachine bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (21 oktober 2015),biged (21 oktober 2015),duivenmelker (21 oktober 2015),licky luke (21 oktober 2015),mechelen (21 oktober 2015),MiniME (22 oktober 2015),SeX++ (22 oktober 2015),Sjeufke (21 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Om te voorkomen dat er een ongenuanceerd beeld ontstaat, zal ik maar even met een kritische noot beginnen: zoals al eerder geschreven is het met de newbees in Babylon nog steeds matig gesteld.

Niet alleen Jasmin en co, maar ook bv de nieuwe Antonia ziet er heerlijk uit, maar komt op de kamer niet verder dan "GT nivo". Met veel aansporing komt het tot wat lafjes TZ, veel poetsdoekjes, continu aansporen tot langere sessie, etc. Gezien het verleden in Mainhatten en Palace ook niet zo gek, maar goed, zo'n leuk meisje in Babylon, daar verwacht je meer van. hopelijk lukt het Eddy om het kaf van het koren te scheiden, maar gezien zijn pricing model (naar de dames toe) zal dat ook niet meevallen.

Gelukkig voldoende goede alternatieven aanwezig, zelfs op maandag, dinsdag en woensdag gemiddeld 20 dames (ook echt!) aanwezig, en dat is prima voor begin van de week. Sascha is weer terug, dit keer met mooie zwarte bos haar, en Kitty weer als vanouds. Ook Tina is er weer, met mooie blonde krullen. Verder natuurlijk Julia (fel rood/roze), Claudia, Monica, Gabrielle, Alice en Roberta als meer dan goede kamer opties.

Nogmaals tegen Eddy aangegeven dat de entreeprijs van 60 euro niet in verhouding staat tot het gebodene en 40 euro eerder passend zou zijn. Vrees dat hij aan cost based pricing doet en nog nooit van value based pricing gehoord heeft.

Voor de rest prima club om te vertoeven in deze barre dagen

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

19. Onderstaande 17 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 oktober 2015),ButtinSky (23 oktober 2015),Champollion (22 oktober 2015),de duisburg spesjalist (22 oktober 2015),duivenmelker (23 oktober 2015),Eddy_V (22 oktober 2015),fervent (22 oktober 2015),forgetskinnyletsgetfatty (22 oktober 2015),hasta la pasta (31 oktober 2015),licky luke (23 oktober 2015),lustman (22 oktober 2015),mechelen (22 oktober 2015),NeverEnough ( 2 november 2015),noglangnietuitgewandeld (22 oktober 2015),palimo (23 oktober 2015),SeX++ (24 oktober 2015),Sjeufke (22 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    4
    Thanks
    40

Standaard

ik ga binnenkort weer eens naar Babylon, ben nog niet geweest na de verbouwing. welke dame daar is een aanrader voor anale seks?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    ik ga binnenkort weer eens naar Babylon, ben nog niet geweest na de verbouwing. welke dame daar is een aanrader voor anale seks?
    Ik vermoed dat je Alice wel zo ver kunt krijgen dat zij een voorbind dildo omdoet, als je anaal genomen wilt worden.
    Van de andere dames zie ik er ook nog wel enkele voor aan, maar voor alle zekerheid check je de website van Babylon!

Ps bij nader inzien heb ik de vraag wellicht verkeerd geïnterpreteerd..?
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 23 oktober 2015 om 22:47 Reden: interpretatie?
    En Garde

22. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

biged (23 oktober 2015),Bluebear (23 oktober 2015),DonnieBrasco ( 1 november 2015),Goedemorgenallemaal (24 oktober 2015),licky luke (24 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 14:31
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Een aantal bekende forummers in het meeting point, en niet al te ver uit de buurt, dus een perfecte gelegenheid om een vrijkaartje stuk te slaan in Babylon. Forum en club, bedankt daarvoor. Het werk kon aangepast worden op een paar telefoontjes met een of andere zeikerd van een klant na. Voordat ik binnenstapte eerst die lui nog gebeld, want eenmaal in ijsberenland ben ik liever maar van ze af. Maar nee, we weten het nog niet, we bellen zo wel terug. Zo is een zeer rekbaar begrip bij hun, daar ga ik niet op wachten. Dus toch maar aangebeld, en amper was ik binnen of daar vloog me een poedelnaakte Alice om de hals. Kijk we zijn weer in de saunawereld. Ingecheckt, en de Banaan, JPtoo en nog een paar collega's gedag gezegd. Even wat drinken gaan halen aan de bar, waar Iman mooi zat te wezen. We verhuisden naar een bankje, waar ze met haar spelende vingertjes wist te bewerkstelligen dat de handdoek niet meer op zijn plaats bleef. Op de kamer kwam het weer tot een heerlijke sessie zoals ik het van haar gewend ben. Goede relaxte sex, met veel zacht getongzoen en gepijp en de gebruikelijke Ft als finale. Ik hou het toch meestal bij dames die me in het verleden goede diensten hebben bewezen, en Iman staat wat Babylon betreft hoog op de hitlijst.

Terug beneden bleek dat die zenuwlijer van een klant maar liefst acht keer gebeld had. Zo die heeft een keer op mij moeten wachten in plaats van ik op hem. De stoom moet hem onderhand uit de oren gekomen zijn: he meneer Uitgewandeld, waar was u nou de hele tijd, we konden u niet te pakken krijgen! Ja, sorry, ik kon even niet opnemen, ik had de handen vol. Daar was ook geen woord van gelogen, want hoewel ik van een paar behoorlijke kolenschoppen ben voorzien, passen die lekkere billen van Iman er maar net in. Maar daar heeft hij toch geen verstand van, de bureauhengst. Intussen waren KanariePiet en Sjeufke ook aangeschoven en konden we weer eens wat bijkletsen. Tussen de bedrijven door wat kipschnitzels met fritten naar binnen gewerkt. De line up vond ik goed te doen, een aardige mix van slank tot mollig, en zoals altijd hier ook een aantal getinte dames. Alice kwam af en toe eens polsen wie van ons met haar mee zou willen. Nog voorgesteld om allemaal tegelijk te gaan, wat voor haar geloof ik geen probleem zou zijn geweest, maar voor sommige andere heren dan weer wel. De tijd vliegt als je wat aanspraak hebt. Het is toch heel wat leuker zo, want meestal zit ik zonder bekenden in de clubs.

Na een saunaatje kwam ik boven en liep Alice voor de zoveelste keer in de armen. Wat ik van een trio dacht. Nou, als je een leuke vriendin hebt? Ze stelde Sascha voor. Nou gráááááááág zelfs. Die herinnerde ik me van een ander zeer memorabel trio. We vonden haar aan de fruitautomaat. Kom je met ons mee, bij mij komen er meer euro's uit dan uit dat ding. Leek haar een goed idee, ze kuste me zodat ik in no time onder de lippenstift zat. Oeps, sorry. Geeft niks, ik vind dat juist wel wat hebben zo'n beetje collateral damage. We kwamen niet verder dan de kino en onder de ogen van het publiek, waar ik op zo'n moment geen moer om geef (als ze goed opletten, kunnen ze er nog wat van leren ook), voltrok zich een van de beste trio's ooit. Er werd uitgebreid gezoend, waarbij de hele tijd twee tongen mijn mond probeerden binnen te dringen. Tot dat een van de dames zich maar over junior ontfermde, die tot zijn grote genoegen van alle kanten afgelebberd werd. Intussen de handen vol billen en borsten. Het geilste moment was wel de sandwich blowjob, waarbij de stam tussen twee op en neer gaande monden geklemd zat. Het was gewoon oppassen om de boel nog even binnen boord te houden. Alice kwam er bovenop en bereed me terwijl Sacha heerlijk door bleef zoenen. Even later ging ze er zelf aan, op de rug en met de monden stijf op elkaar gezogen. Voor de finish kwamen ze om de beurt tegen me aan liggen tongen terwijl de ander me afzoog. Uiteindelijk was het Alice die me klaar wist te pijpen. Als Sascha er niet zo lekker bij gezoend had, dan was het nog moeilijk geworden, maar die meid is echt geweldig op dat punt. Ze kregen hun gage uitgekeerd en ik ging de verneukte calorieën weer aanvullen.

Omdat er voor morgen nog een clubje gepland staat, besloot ik om het maar bij deze twee sessies te houden, maar dat vereiste wel wat standvastigheid. Er liep zoveel heerlijk spul rond (zie mijn handtekening) dat me de handen af en toe echt wel jeukten om er niet nog een te pakken. Intussen kwamen er met de regelmaat van de klok gasten binnen die steevast door een horde blote meiden verwelkomd werden. Behalve Licky Luke. Toen hij binnen stapte, kwam de hele ijsberenbende naar voren, waarop hij meteen rechtsomkeert wilde maken. Hij had vast op een andersoortig ontvangstcomité gerekend. Intussen was er een gezellige sfeer, goede muziek ook wel. In de barruimte wat luid, maar verder achterin goed te doen. Dat mag van mij zo blijven. Ik ken clubs waar een of andere idioot op het idee gekomen is om in alle hoeken en gaten luidsprekers op te hangen, want die gasten móeten geëntertaind worden, of ze willen of niet. Hopelijk houdt den Ed zijn verstand erbij en laat het zo het is. Het is goed zo.

Intussen vond ik het wel weer laat genoeg, en met nog een actief dagje voordat de grote clubpauze intreedt (een dag of tien, hoe kom ik ze door), liet ik de deur van Babylon weer achter me in het slot vallen, maar aangezien ik noglangnietuitgewandeld ben, gaat hij dit jaar beslist nog wel een keer voor me open, want zulke geile sessies maak je niet in iedere club mee.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

24. Onderstaande 20 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 oktober 2015),Again and Again (24 oktober 2015),bergm550 (26 oktober 2015),biged (24 oktober 2015),Bluebear (24 oktober 2015),cavediver (24 oktober 2015),fervent (24 oktober 2015),Goedemorgenallemaal (24 oktober 2015),hasta la pasta (24 oktober 2015),licky luke (24 oktober 2015),lustman (25 oktober 2015),mechelen (24 oktober 2015),MiniME (25 oktober 2015),Mr Pussy (27 oktober 2015),NeverEnough (28 oktober 2015),satanic surfer (25 oktober 2015),SeX++ (24 oktober 2015),Sjeufke (24 oktober 2015),Sphinx ( 5 november 2015),Wijze grijze (24 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Gisteren had ik een aantal bezigheden in het oosten van die mooie provincie waar ik woon. En nog meer oostelijk. En allemaal best vermoeiend dus ik kon nog wat ontspanning gebruiken. En omdat ik in de loop van de middag op normaal gesproken en half uurtje reistijd. ... nee niet overdreven misschien wel 35 minuten van Babylon af was kwam ik op het idee om even door te rijden. Helaas bleek dat meer dan een uur te worden. Die Duitsers geven file informatie bij drukte allen aan als het meer dan een half uur is.. Wat is nu een half uur op de eeuwigheid dus daar zit wat in maar als het bijna verdubbeling van de reistijd betekent is dat toch irritant. Misschien toch beter GT gedaan dacht ik even, of de wat stoutere RTC gelegenheden maar op dat moment zou dat nog meer reistijd kosten dus toch maar doorzetten... Stoer he... Inmiddels de Stau achter me gelaten.. Sjit, ik had geen geld bij me, althans niet genoeg. Gelukkig staan in Duitsland in vele tankstation pin automaten dus doelloos door een plaats rijden op zoek naar geld is er niet bij in Duitsland (als je tenminste over een A weg rijdt, zo'n klein pompstationnetje een in stadje of dorp heeft dat vaak niet). Zinloze exercitie bleek later trouwens maar daar kom ik zo op. De vertrouwd afrit Elsdorf en voor het eerst in mijn hele wandelleven staat het stoplicht onderaan de weg op groen. Ik geloof niet zo in voortekenen dus rij gewoon blij verrast in één keer door. Ik rijde parkeerplaats op en die staat heel vol.. Met wat manouvreren parkeer ik mijn modderschuit en loop naar binnen.. Nu kom ik op de zinloze exercitie... Er staat een pin automaat in het halletje!!! (Nu herinner ik me opeens dat het wel zo makkelijk was geweest als ik hier meteen kon zeggen welke kaarten dat ding slikt, maar daar heb ik niet op gelet ). Ik weet ook niet of babylon dit bekend wil maken, straks komt de halve buurt, huismoeders en zo, even pinnen.

Lekker druk. verjaardagsfeestje van iemand... Ook wat Nederlanders maar ik ga toch eerst even de zaak doorlopen. Even een glaasje water, kijken ze van op daar maar ja als je bijna twee uur terug moet rijden wil ik het hoofd helder houden, ook als is het verblijf hier meestal van dien aard qua tijdsduur dat een biertje, zelfs een Leffe, bij vertrek alweer is afgevoerd. Toch hou ik maar vast aan mijn principes want als je eenmaal begint met afglijden....

Ondertussen de dames waargenomen... oh wat is dat toch altijd moeilijk... al is er veel geen GMA type, keus te over... zou ik nou die? of die? nee die is ook wel lekker... Maar dan zie ik daar een heel leuk snoetje... en zo'n glimlachje... ik begin te smelten... En dan, in plaats van dat zij nu overduidelijk laat wteen dat ik er aan moet geloven si het haar buurvrouw die me duidelijk maakt dat zij even opzij gaat om plaats voor me te maken... "Ha leuk "zegt ze "dat we elkaar weer treffen.." Ik denk "huh? waar heeft ze het over?" Maar dan zegt ze "Ingrid" en ik denk "daar heb ik al eens over geschreven maar was het nou goed of slecht en waarom herken ik haar niet?" "eerste dag terug na lange vakantie en heb mijn haren geverfd". Aha, vandaar.
    maar nog steeds weet ik niet of ze naar me lonkte omdat ik zo leuk en aardig en goed was of omdat zij een waardeloze naam is en ik de enige ben die ze kon krijgen... Toch gegokt en het pakte goed uit, heerlijke kamersesie in de kelder...

Weer naar boven en als nel viel mijn blik op een meisje met een brilletje... Kende haar niet maar ook dat pakte goed uit, Tina....
    Even wat ontspannen, wat eten en toen eens kennis gemaakt et wat Nederlanders... Nee maar, bekende namen van lieden waar ik met graagte wat van lees, Sjeuf, Kanariepiet, Nog lang niet uitgewandeld etc etc... Ik heb al moeite damesnamen te onthouden, maar er waren er meer.. . Erg gezellig... Erg leuk om eens wat gezichten te zien bij die namen.. Er werd ook wat leuks voorbereid maar helaas had ik weer zin, en die twee meiden (Melinda en nog eentje) die steeds gearmd voorbij liepen en naar me lonkten hadden me weer klaar gestoomd voor sessie drie. Ik liep ze achterna en waar zij linksaf sloegen, sloeg ik rechtsaf want daar zat Ingrid weer... Melinda en die andere dame zagen mjin keuze nogal lusteloos aan dus ik had goed gegokt denk ik door niet met die twee mee te gaan. Met Ingrid was t weer geweldig... Er was één minpuntje, het voorbereide leuke moment, de verwelkoming van Licky Luke heb ik gemist... Maar daarover mogen de daders vertellen. Verder een topavond...
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

26. Onderstaande 14 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 oktober 2015),bergm550 (26 oktober 2015),biged (24 oktober 2015),Bluebear (24 oktober 2015),cavediver (24 oktober 2015),licky luke (24 oktober 2015),lustman (25 oktober 2015),mechelen (24 oktober 2015),MiniME (25 oktober 2015),noglangnietuitgewandeld (24 oktober 2015),satanic surfer (25 oktober 2015),SeX++ (24 oktober 2015),Sjeufke (24 oktober 2015),Wijze grijze (24 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    4
    Thanks
    40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik vermoed dat je Alice wel zo ver kunt krijgen dat zij een voorbind dildo omdoet, als je anaal genomen wilt worden.
    Van de andere dames zie ik er ook nog wel enkele voor aan, maar voor alle zekerheid check je de website van Babylon!

Ps bij nader inzien heb ik de vraag wellicht verkeerd geïnterpreteerd..?
    inderdaad haha, ik bedoelde welke dame zich graag anaal laat nemen.

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Babylon 23 okt 2015

Als voorproefje stond Mondial op het programma, maar ambtelijke sores haalde daar een streep door. Zo reed ik dus rechtstreeks richting Elsdorf, alwaar ik mijn buggy om 13 uur parkeerde naast het pand tussen 2 BMW's met Roemeens kenteken.
    'Die Taste von der Klingel' ingedrukt en weldra stapte ik de illusie Babylon binnen. Een warm welkom van Alice en Melinda. Beter kan het nauwelijks met al dat lekkers voor ogen. Met een grote en een kleine handdoek naar de kleedkamer. Ik had een bovenkast(je) gevraagd. De grote kastjes waren inmiddels vergeven, dus moest alles in zo'n klein kastje. Op zich geen probleem, het is wel wat passen en meten.
    Omkleden en linea recta naar de Stammtisch waar inmiddels een aantal bekenden te vinden waren. Ook al zie je hem niet, dan hoor je hem wel......wie zou dat nou zijn?
    JPtoo, KanariePiet, Dhr N, Banaan, Toetebel, Cavediver en Golfpik waren al binnen. De eerste bel vino was een feit. Gezellig ouwenelen met de heren van lichte zeden. Ik had nog niet gegeten, dus dat belleke was meteen voelbaar. Daarmee kwam ook de goesting.
    De AWL klopte vrij aardig naar mijn mening. Dames opnoemen heeft derhalve weinig nut.
    Van enkelen een knipoog of een geil tongetje, Steffi, Alice en Tina, kwamen even polsen, ieder op eigen wijze! Van tepelkleven tot Schwanzmeting. Met Steffi had ik het laatste bezoek een uitstekende kamer. Die bewaarde ik dus voor het laatst zo rond een uur of 10, althans dat was de bedoeling. Alice wachtte op haar 'Freund' en Tina kwam gezellig keuvelen aan de tafel. Met Tina ging het al snel de verkeerde kant op. Ik moest nog douchen en zo, dus dat maar snel gedaan. Niet snel genoeg, want Tina was pleite. Achteraf bleek ze snel een kamertje van 12 minuten te hebben gedaan. No prob, het zijn de euroos die tellen bij de meiden, niet meer en niet minder. Het keuvelen werd langzaam keuvelen met aangename hindernissen. Dat brilletje op haar neus blijft iets erotisch hebben met daaronder zachte fel rode lippen. Strenge secretaresse of iets van een nymfomaan studentje. Een lekker koppie op een fantastisch lijf..... zucht!
    Ik stond op springen. KanariePiet begon opmerkingen te maken over mijn 'ongewoon' gedrag.

Met Tina in een van de kamers beland op -1. Al snel lepelde onze tongen tegen tegen elkaar aan. Petite Sjeuf kwam zonder enige moeite op sterkte. Tina speelde de trompet tot een zalig einde! Meer kan ik er niet over vertellen. Echt zo'n Michelle (HP) kamer. 'Ontspannen' liggen op je rug en wachten tot de volgelingen een uitweg hebben gevonden.

Tina: Bruin haar (natuurlijke kleur), 75B, lengte 1,60m, 24 jaar, Roemeense, spreekt bij voorkeur Engels
    PZC: GOSP = 0,9M
    EL: met ploppen
    TZ: Uitstekend
    Vingeren: nvt
    Beffen: nvt
    NMC: nvt
    GFE: 50%
    PSE: 100%
    Optiek: Beauty, goed figuurtje, erotisch koppie, die ogen........en vooral dat brilletje
    Extra's: FT tot een supereind.
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Beter dan vorige keer, komt bij het langslopen ergens in knijpen.
    Kamertijd: 30 minuten

De druk was van de ketel! Ik had me weer aangesloten bij de feestgangers aan de Stammtisch. Er was een verjaardag en dat werd onder andere gevierd met een glaasje sekt. Geen a la carte eten deze vrijdag. De hele dag door kon gebruik worden gemaakt van een warm en koud buffet dat regelmatig werd bijgevuld. Kwaliteit en smaak prima in orde.
    Alina kwam ff polsen of ik geen zin had in een blowjob in de sauna . uhh, nee!
    Ik had kort geslapen en het bracht me wel op het idee om een saunaatje te pikken. Golfpik had het zelfde idee. Doch hij belandde in de whirlpool en ik in de sauna. Dat deed goed. De ogen vielen dicht. Na 20 minuten werd ik gewekt door de hitte. Meteen het zweethok verlaten en een ijskoude douche genomen. Tijdens het afdrogen kwam Alina langs en trok mij onder luid gejoel van de heren in de whirlpool, naar de open ruimte bij de kamers op -1. Ik werd op een van de sofa's neergesmeten, waar ik een verplichte zuigbeurt moest ondergaan die weer werd afgewisseld met tongworstelen. Dit had niets met een girlfriend experience te maken, maar met porno. Zo nu en dan waren er toeschouwers, die weer even rap verdwenen. Hoe zou dat nou komen? We waren dan ook geen Dido Angel of Rocco Siffredi. Op de sofa in cowgirl en Missio afgemaakt. Zo, heb ik dat ook eens meegemaakt.

Alina: Bruin haar, 75B, lengte 1,65m, 26 jaar, Spaanse/Roemeens, Duitstalig
    PZC: GOSP = 0,7M
    EL: ja
    TZ: goed
    Vingeren: No problem
    Beffen: best wel
    NMC: missio en cowgirl
    GFE: 0%
    PSE: 100%
    Optiek: GND
    Extra's:
    Herhalingsgevaar 80%
    Aftersales: Regelmatig
    Sofatijd: 30 minuten

Aan de Stammtisch kennis gemaakt met Moggeallemaal en neverenough. Toetebel had Bab inmiddels verlaten. KanariePiet kon zijn ogen niet weghouden van de roodharige Jasmin. Weer genoten van de verre clubverhalen van noglangnietuitgewandeld. Er werd geoefend door de dames voor het Youppie feestje een dag later. Dorothea moest allerlei erotische kunstjes uithalen op de Stammtisch en JPtoo moet toch een opvallende inkijk hebben gehad. Bob0808 en Licky Luke werden bij binnenkomst ontvangen door een mannelijk ontvangstcomité.

JQK_Underwear.jpg

Steffi kwam weer eens met een handje onder de handdoek om te de temperatuur op te meten. Maar eerst Monika! Tijdens mijn vorige bezoek was Monika me al een paar keer opgevallen vanwege haar ondeugend en guitig snoetje. Van de collegae vernomen dat ze goede service verleent. Dus had Sjeuf besloten om die service maar eens te onderzoeken. 3e Kamer .........ik ken mezelf. Dat gaat dan niet meer vanzelf. Wat maakt het ook uit, loog ik mij zelf voor. Niet veel later zogen onze lippen elkaar vacuüm. Alleen dat al verdiende een dikke 10. Kleine Sjeuf stond verrassend snel al op sterkte. Je moet het ijzer smeden als het heet is en hup naar de kamer. Er zijn enkele goede Eiersaugköniginnen, maar Monika verslaat echt alles. Ik had haar graag een extra gegund met een FT, maar dat lukte niet. In Cowgirl moest ze nog flink aan de bak om tot een productie te komen. Zeker 35 minuten op kamer, maar rekende een half uur. Uitstekende service en geen gezeur over uur/half uur verdient een dikke bonus! Topwijffie!

Monika: Zwart haar, sillies een D zeker wel, lengte 1,50m, 25 jaar, Volbloed Roemeens, Duits en Engelstalig
    PZC: GOSP = 0,95M
    EL: Eiersaugkönigin
    TZ: uitstekend
    Vingeren: No problem
    Beffen: in 69
    NMC: cowgirl
    GFE: 100%
    PSE: 70%
    Optiek: Girl next door, maar wel met een ondeugend koppie
    Extra's:
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Regelmatig
    Kamertijd: ruim 35 minuten

Het was pas half 8. Sexmachine arriveerde en even later ook Vaskor. In plaats van de Stammtisch koos ik voor een plek in een van de sofa's in het nieuwe gedeelte van de bar. Het was daar behoorlijk druk met andere ijsberen, hetgeen betekende dat er veel bezoekers aanwezig waren deze vrijdag. Licky luke en Mary lagen verstrengeld in elkaar en dat direct naast bekend gezelschap. Maningen tot fatsoen hielpen niet . Nee....een schepje er boven op
    s-l1600.jpg

De conversatie met bekende stapmaten viel stil, mijn bier (geen vino deze keer) verschraalde......alsof worst werd opgediend!

Totaal van de wereld kegelde Licky Luke ook nog een glas tegen de vlakte. De hilariteit was compleet! De complimenten aan Mary overigens die zich op deze wijze in the picture zette! Toen LL en Mary naar de kamer gingen, ging ze schuddend met haar achterste op de tafel staan en kreeg daarvoor een daverend applaus van de aanwezig ijsberen.
    Steffi was weer aan het teasen aan de danspaal. Ik ging achter haar schuddende ass staan. Verdomme, dat schudden tegen kleine Sjeuf bleef niet onberoerd. Doch, ik besloot niet toe te geven en nog een uurtje te wachten. Tussen 10 en half 11 sprak ik met haar af en zo werd Bob0808 een gewillig slachtoffer.

Ik was inmiddels geheel opgefrist in afwachting van Steffi. Lang wachten hoefde ik niet tot ze weer verscheen. Het liep echter anders. Ze 'moest' eerst nog met iemand anders op kamer. Ik moest nog even wachten werd mij medegedeeld. Ik gaf meteen aan dat ik dat niet kon garanderen. Dames bepalen nou eenmaal met wie en wanneer ze kameren.
    Ik zag ook Kitty wel zitten, maar die was dauergebucht. Een pornokamer met Marina? Alice? Alice zat inmiddels vastgezogen aan een welbekende ijsbeer. Milena met haar miss world uiterlijk? Antonia? Dorothea? Allemaal zaadvragende oogjes en uitdagende blikken. Achter in de bar zat helemaal alleen: Tina. Ik ging een praatje met haar maken zonder kamer plannen. Via de nieuwe doorgang naar de receptie zag ik Steffi werkloos rondlopen???? Enfin, het brilletje van Tina of liever gezegd mijn zwak voor Tina ontaarde in een heftige tongworstelpartij. Nadat ze had gecontroleerd of er nog leven in kleine Sjeuf zat, hebben we gekozen voor een kamer op niveau 'nul'.
    Alle kamers tot nu toe waren half uurkamers, maar deze werd anders. Tina ontpopte zich in een lief onschuldig meisje, nam alle tijd, GFE ten top. Blasen in 69 en liet zich gaan. Ze had er wel zin. En totaal andere kamer dan de eerste deze dag. In Cowgirl krijste ze het uit. ......Tintel, tintel, tintel......... . Na de explosie hebben we nog 20 minuten geknuffeld en tegen elkaar aangelegen. Een betere afsluiter had ik mij niet kunnen wensen!

Tina: Bruin haar (natuurlijke kleur), 75B, lengte 1,60m, 24 jaar, Roemeense, spreekt bij voorkeur Engels
    PZC: GOSP = 0,9M
    EL: met ploppen
    TZ: Uitstekend
    Vingeren: naar binnen is geen probleem, mits voorzichtig
    Beffen: 69, geniet er zichtbaar van
    NMC: missio prima
    GFE: 100%
    PSE: 20%
    Optiek: Beauty, goed figuurtje, erotisch koppie, die ogen........en vooral dat brilletje
    Extra's:
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: vanzelfsprekend geworden
    Kamertijd: 70 minuten

Het liep tegen middernacht. Het aantal bezoekers was ongeveer gehalveerd, doch het was nog gezellig druk. Alice eiste een kamer voor mijn volgend bezoek..... Dat zien we dan de volgende keer wel weer. Absoluut een optie, maar er valt in Bab nog zo veel te ontdekken....... .
    Het was Steffi haar laatste werkdag. Rond 20 november verwacht ze weer terug te zijn. Ik heb haar een fijne vakantie toegewenst. Ze vroeg of ik boos was, omdat ze haar afspraak niet was nagekomen. Tuurlijk niet! Het is een Puff!
    Mijn alibi respecterend, verliet ik Babylon om kwart over twaalf na het betalen van mijn bellen vino.

Fazit
    Mijn handdoekenfobie laat ik definitief achter mij.
    De interactie tussen meiden en mannen is er een naar mijn hart.
    De sfeer is er prima, intiem, er gebeurt veel om je heen. Partysfeer is iets anders.
    Voor de inwendige mens wordt goed gezorgd van vroeg tot laat!
    Vier uitstekende kamers! Het ligt dicht tegen elkaar aan. Alina niets mis mee, maar wie wint Monika of Tina????.

Illusion Plopp!
    Attached Images Attached Images

29. Onderstaande 15 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 oktober 2015),bergm550 (26 oktober 2015),biged (25 oktober 2015),cavediver (26 oktober 2015),de duisburg spesjalist (25 oktober 2015),Eddy_V (27 oktober 2015),fervent (25 oktober 2015),Goedemorgenallemaal (25 oktober 2015),licky luke (25 oktober 2015),lustman (25 oktober 2015),MiniME (25 oktober 2015),NeverEnough (28 oktober 2015),noglangnietuitgewandeld (25 oktober 2015),Ryuhayabusa (25 oktober 2015),satanic surfer (25 oktober 2015)

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Vandaag in Babylon op bezoek geweest. Was er erg druk met twee verjaardagsfeesten, er was zelf een tafel van 4 biertafels aan elkaar gezet waar een groep zat te eten. Eigenlijk nog nooit zoveel mensen tegelijk in Babylon gezien. Ongeveer 80 ijsberen en zon 35 vrouwen. Maar de grote groep feestgangers waren meer feest aan het vieren dan dat ze interesse in de dames hadden dus het was niet lastig om met dames naar de kamer te gaan. Úiteindelijk naar de kamer geweest met Tina en Melinda.(deze kamergangen zal ik omschrijven bij de dames) Het was wel een dolle bende in Babylon, op een gegeven moment gingen Alice en Kitty samen een Lesbische act opvoeren wat begon met wat kussen werd al snel tongzoenen en elkaar op de bank beffen, geweldig voor de toeschouwers. Toen er een ijsbeer mee ging doen werd hij eerst op de bank door beide dames gepijpt en heeft hij ze daar ook nog allebei geneukt onder aanmoediging van vele ijsberen. Tijdens dit gebeuren was er ook nog een andere ijsbeer die op de tafels waar eerst iedereen zat te eten een negerin ging neuken. Hij ging alleen iets te fanatiek te keer en alle glazen en borden en bestek vlogen in het rond. Toen een ijsbeer een bus slagroom te pakken kreeg en het koppeltje ook nog met slagroom begon onder te spuiten was het feest helemaal compleet. Heel de avond was het er erg gezellig en heerste er een super goede sfeer, maar je moet een keer weer naar huis dus toch maar gegaan rond 24.00 uur.
    de hoeren lusten er wel pap van

31. Onderstaande 13 leden hebben facial bedankt voor deze bijdrage:

cavediver (26 oktober 2015),Eddy_V (27 oktober 2015),Elmo3108 (25 oktober 2015),fervent (25 oktober 2015),hasta la pasta (31 oktober 2015),licky luke (25 oktober 2015),lustman (25 oktober 2015),MiniME (25 oktober 2015),noglangnietuitgewandeld (25 oktober 2015),satanic surfer (25 oktober 2015),SeX++ (25 oktober 2015),Sjeufke (25 oktober 2015),why not me (25 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    inderdaad haha, ik bedoelde welke dame zich graag anaal laat nemen.

Ben er zelf geen fan van dus ken niet alle aanbieders, maar verrassend genoeg biedt kleine Melinda dit aan, Alice volgens mij ook, kijk verder hier: http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php (als je doorclicked op de namen zie je service aanbod, soms bieden ze iets aan wat er niet bij staat, zoals bij Melinda dus, maar als het er bij staat, klopt dit meestal wel).

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

33. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (25 oktober 2015),Sjeufke (25 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

Gewoon effe naar Youppie surfen en checken met wie Bocariver kamert...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

35. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (25 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Eigenlijk wasik het dieptepunt wel vergeten te vermelden, blij natuurlijk dat ik een grote handdoek kreeg maar de manier waarop de Theke naar mijn fraaie torso keek en toen "Du brauchste ein grosse" mompelde... Auw.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

37. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (26 oktober 2015),Ryuhayabusa (26 oktober 2015),Sjeufke (26 oktober 2015)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Eigenlijk wasik het dieptepunt wel vergeten te vermelden, blij natuurlijk dat ik een grote handdoek kreeg maar de manier waarop de Theke naar mijn fraaie torso keek en toen "Du brauchste ein grosse" mompelde... Auw.
    Ik kijk er niet van op (ik heb het over mijn Goddelijk afgetraind lichaam uiteraard )

39. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (26 oktober 2015)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ben er zelf geen fan van dus ken niet alle aanbieders, maar verrassend genoeg biedt kleine Melinda dit aan, Alice volgens mij ook, kijk verder hier: http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php (als je doorclicked op de namen zie je service aanbod, soms bieden ze iets aan wat er niet bij staat, zoals bij Melinda dus, maar als het er bij staat, klopt dit meestal wel).
    Je bedoelt vast dat als het er bij staat het meestal niet klopt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

41. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (27 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 18:08
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Afgelopen donderdag in babylon geweest (waarover later meer ;-), en da's prima bevallen, op een klein minpuntje na: de sneue klant die ziet dat je met 'zijn' Kitty gaat kameren, en terwijl je net in de kamer staat vanuit de achterruimte door de nog open deur tegen haar begint te jammeren 'dat hij zo baalt dat ze met een ander naar kamer gaat', waarna Kitty hem een zoentje en een groet toewerpt, om daarna de deur dicht te doen. Waarna meneer sneuneus door de dichte deur begint te schreeuwen om zijn Kitty. Op dat soort momenten baal ik d'r wel van dat m'n duits niet goed genoeg is om zo'n dronken idioot de mond te snoeren.

Ik heb 't al vaker gezegd: de beste anti-reclame voor babylon zijn de stammies van babylon, met hun claimgedrag, niet de entreeprijzen.

43. Onderstaande 9 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

biged (27 oktober 2015),de duisburg spesjalist (27 oktober 2015),Eddy_V (27 oktober 2015),Elmo3108 (27 oktober 2015),Goedemorgenallemaal (28 oktober 2015),licky luke (27 oktober 2015),MiniME (27 oktober 2015),SeX++ (27 oktober 2015),Wentelt Eefje (27 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 18:08
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Bij deze een wat langer verslag: Afgelopen donderdag om een uur of half zeven aangekomen in Babylon. Aardige bezetting, ~15 vrouwen / 15 mannen. Na een tijdje te hebben rondgelopen eerst wat gelonkt naar Ingrid, die helaas al druk bezig was met een andere stamgast maar me wel 'tot later' wenste. Na een tijdje naast Kitty gaan zitten en eens gekeken wat zij qua service kon aanbieden. Na wat geflikflooi richting kamer gegaan (wat helaas werd verstoord door het incidentje met de dronken sneuneus hierboven). Op kamer was het al snel 'oh nein, dieses ist zu gros fur mich', oftewel, neuken zat d'r niet in. Jammer, maar OTOH, de spanning zat d'r bij kleine stimpy zo hoog op dat na een minuut of vijf pijpen , een paar minuten trekken en daarna weer pijpen d'r een ontlading volgde, zodat ik binnen een kwartier weer buiten stond. Jammer, want Kitty heeft een prachtig stel tieten (richting stevige D), en d'r pijpkunsten waren formidabel.

Maar goed, de druk was d'r vanaf, dus stimpy kon rustig een steakje 'a la carte' bestellen en de rest van 't eten bekijken (wat d'r in de warmhoudschalen stond was niet veel soeps, zuurkool met lamsbeen). De cheesecake was daarentegen goed te pruimen als voorafje ;-), en terwijl ik m'n steak opat kwamen d'r zowaar berliner bollen en brownies als dessert naar boven. Niet verkeerd.

Klein beetje jammer: het lijkt erop dat donderdag de dag is dat het water in het bubbelbad wordt ververst, wat de lol van het welness-gedeelte wel flink beperkt, omdat d'r dan een uur lang iemand bezig is om 't bubbelbad leeg te laten lopen en schoon te maken met een waterstofzuiger. Van ellende maar boven gaan zitten, waar ondertussen een showtje werdt gegeven met een meiske wat zich op de bar liet beffen door een andere dame, om zich daarna te vergrijpen aan een gelukkige stamgast die in 't openbaar gepijpt werd, kitty over zich heen kreeg voor een befbeurt terwijl een derde meisje tussen de pijpster en kitty instond, en zich vergreep aan kitty's borsten. Tegelijkertijd liet een negerin zich wijdbeens bekijken en bevoelen op de tafel waar normalerwijs de stammies hun eten opeten. ;-) Niet verkeerd qua show en freebee.

Ondertussen was Ingrid weer terug, en we zaten al snel op kamer, beneden, waar ik d'r alle hoeken van de kamer liet zien, na eerst wat gezoend te hebben en ze me pijpte. Na een half uur onafgebroken neuken en pijpen hintte ze voorzichtig 'dat er nu een half uur opzat', maar ze begreep al wel dat verlenging geen probleem was. Aan het einde van het 2e half uur klaargekomen over haar borsten, waarbij ze (en ik ook) verbaasd was over de hoeveelheid sperma die d'r nog uit kwam. Mijn commentaar 'Hrm, ik had eigenlijk 45' moeten draaien richting je gezicht' werd begroet met een 'I'ld kill you for that'. /lol.

Wat dan wel weer leuk is: bij het aankleden bleef ze nog even in doggy-style op handen en voeten zitten, zodat d'r prachtige tieten zich mooi aftekenden. Sommige vrouwen weten maar al te goed hoe je mannen moet opgeilen, maar hebben ook een natuurlijke geilheid.

45. Onderstaande 16 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

biged (29 oktober 2015),duivenmelker (28 oktober 2015),forgetskinnyletsgetfatty (28 oktober 2015),Goedemorgenallemaal (28 oktober 2015),hasta la pasta (31 oktober 2015),Kwant (29 oktober 2015),licky luke (28 oktober 2015),lustman (30 oktober 2015),mechelen (28 oktober 2015),MiniME (28 oktober 2015),PollekeZuid01 (28 oktober 2015),satanic surfer (30 oktober 2015),SeX++ (28 oktober 2015),Sjeufke (28 oktober 2015),Wentelt Eefje (28 oktober 2015),why not me (28 oktober 2015)

Last Online
    Gisteren @ 19:41
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

Mijn agenda was zwaar met me op de loop gegaan door allerlei werkgerelateerde perikelen. ‘k zou woensdag vrij zijn om het 3-jarige feestje te vieren in Sixsense. Dat ging dus helaas niet door. Vanochtend echter stond ik zeer uitgeslapen op zonder te hoeven werken. Ook dit stond niet in de agenda genoteerd. In Babylon was ik al een hele tijd niet geweest. Dus de AWL er maar eens op nageslagen en besloten om het kolerestuk in de auto te gaan zitten om wat afleiding en ontspanning te zoeken.

Om 13:00h kwam ik binnen. Ik was duidelijk niet de eerste gast die binnen was. Wat me opviel is dat er best een hoop meiden en dames binnen waren. Volgens mij klopte AWL best redelijk met werkelijkheid van de dag. In ieder geval was Gabrielle er ook en was zij de eerste die er aan mocht geloven vandaag.

Na de sauna, wat eten, koffie, etc ging ik bij haar, Ingrid en nog een andere dame zitten. Ik had haar al een maand of drie niet meer gezien dus eerst even zitten OW-en en de nodige steken uit zitten delen. Ik schep er bij haar altijd weer het genoegen in om haar heel gezellig wat te stangen, omdat ze zelf best resoluut van repliek kan dienen. Op de kamer kreeg op een zeker moment de opmerking dat het wel erg rustig aan ging vandaag. Tja. Het tongzoenen, de seks, maar ook de lol, zorgen ervoor dat ik in herhaling blijf vallen met haar. Na ruim drie kwartier met de normale toeters en bellen kwam ik met een harde knal best heftig klaar. We hebben hierna nog wat P6 trends zitten bespreken en zijn na het uur van de kamer gekomen. Helaas heb ik geen afscheid meer van haar kunnen nemen toen ik het pand verliet.

‘k Had vandaag weinig zin om veel te socializen. De krant was mijn grootste vriend gedurende de dag. Het eten, wellness, drinken. Alles was prima verzorgd. Zo rond een uur of half zes besloot ik eens rondje te lopen om een partner voor de laatste ronde op te pikken.

Ik liep achter door de nieuwe ruimte waar een kleine kruimel redelijk hard “miauw” tegen me zei toen ik voorbij liep. “Woef” was mijn antwoord en direct ben ik naast Maya gaan zitten. Eigenlijk is ze totaal mijn type niet, vanwege te jong en te klein. Ze is Bulgaars en kwam lekker tegen me aan gekropen. Mijn handdoek werd vrij snel aan de kant geschoven en ik werd best stevig en lekker afgekloven. De kamer was redelijk onrustig te noemen, Al vrij snel zag ik aankomen dat het niet langer dan een half uurtje ging worden. Het zoenen was matig en vrij snel werd aangestuurd op seks. Ik liet haar zelf haar gang gaan en ze gaf aan wat moeite te hebben met mijn kleine vriend. Een paar tellen later bleek het weer niet geval te zijn. Dit herhaalde zich een paar maal. “Tante komediante” schoot me te binnen. Binnen het half uur schoot ik af en zijn we ieder ons weegs gegaan,

Ondanks de laatste kamer heb ik me best vermaakt. Sterker nog, ik hoop niet weer ruim twee maanden te moeten wachten totdat ik begroet word door een stel naakte dames als je binnenkomt. Toen ik dat namelijk zag besefte ik direct dat het te lang geleden was dat ik een echte FKK club geweest was.
    Pluk de dag of een bloemetje

47. Onderstaande 13 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (29 oktober 2015),biged (29 oktober 2015),duivenmelker ( 6 november 2015),Eddy_V (30 oktober 2015),licky luke (30 oktober 2015),lustman (30 oktober 2015),mechelen (30 oktober 2015),Mr Pussy (30 oktober 2015),satanic surfer (30 oktober 2015),SeX++ (30 oktober 2015),Sjeufke (30 oktober 2015),why not me ( 3 november 2015),Wijze grijze (30 oktober 2015)

Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste

Regels voor berichten