Oorspronkelijk geplaatst door
ijsbeerdaf
Hey all,
Al een tijdje een stille meelezer, maar nog nooit een profiel aangemaakt.
Deze keer wel en om volgende reden om te beginnen:
- Elk jaar maken mijn maat en ik een uitstap rond eindjaar naar GT om het jaar goed af te sluiten. Meestal is dit onvoorbereid en wanneer we een gaatje vinden in de agenda zijn we weg. We beslissen dit meestal een dag of 2 dagen op voorhand.
Nu hebben we al eens voor een gesloten deur gestaan bij GT en dus verschillende uren kwijtgeraakt door rond te rijden naar een open zaak.
Dit jaar willen we het anders aanpakken en weten wanneer de kans bestaat dat het een leuke dag zal worden. Een leuke dag voor ons ziet er al volgt uit:
- voldoende dames
- die uitgeslapen zijn
- de ratio beren/dames moet aanvaardbaar zijn
- geen overrompeling zodat je meer dan half uur op een kamer moet wachten
Ik lees dus dat maandag en dinsdag niet echt goede dagen zijn, maar wat dan wel? Is woensdag al een goede dag of beter donderdag?
De kerstshow op 7/12 is ook geen goed idee wss wegens te druk?
Is woensdag 9 of donderdag 10/12 een goed idee?
Verder zijn we ook eens naar een andere zaak geweest toen GT dicht was, maar we weten de naam niet meer. Het was er wel zeer proper, de sauna bevond zich buiten, met daarachter een precies café/striptease bar, en binnen in de "main hall" kon je trappen omhoog en vanop het balkon kijken. Daar waren ook de douches dacht ik.
Het was niet zo groot als GT, maar na een tijdje kwamen er wel leuke dames binnen.
Bedankt voor de informatie!