Het in grote getale vooraf boeken van meerdere dames op verschillende tijden lijkt me een beetje overdreven. Heb meerdere nieuwe dames begin van de middag vrolijk rond zien huppelen, waarvan er 1 redelijk actief aan het verleiden was. Wat wel voorkomt is dat PHG (GT doet het kennelijk ook) bepaalde Stammkunden met een uitgesproken wens, bijtijds informatie geeft over nieuwe dames, die binnen de profielschets van deze klanten vallen. Zo kwam ik gisteren een mij bekende duiste ijsbeer tegen die om half 2 zijn eerste sessie met Vanessa er al op had zitten en om 15.10 uur reeds naar huis ging. Reagerende op mijn verbazing gaf hij aan dat 3 sessies met dezelfde dame binnen 2 uur voldoende waren.![]()
Gisteren wederom een zeer ruim aanbod van met name mooie en nieuwe meiden. Mezelf overtroffen door met meer dames de kamer op te gaan dan sauna ronden te plegen. Allereerst met Lazarina: verplichte kost 1 x per jaar voor wilde hectische sex. Daarna met Shenia, nieuw uit Roemenie. Beetje terughoudend, maar ontzettend mooie meid. Adella looks in een girl next door jasje. Afsluitend met Celinia, voor mij ook nieuw en wederom Roemeens en iets voller. Prettige gesprekspartner met veel humor. Lijkt me wel een typisch geval van het klikt wel of het klikt niet. De diverse voorgesprekjes over de hele dag waren kennelijk ruimschoots voldoende om aangenaam en langdurig met haar te kunnen rollebollen. Dat pijpen had uren mogen duren... heerlijk.
Tussendoor de bekende sauna, BBQ en meet en greet met Tiga, Flipper, Papi Chulo, Willi69 en Eindhoven de gekste die GT vanwege matig aanbod had verlaten.
Helaas liet de zon ons het merendeel in de steek maar voldaan na een lange, dure maar aangename dag om 01.00 uur vertrokken. Overigens niet voordat ik nog even met Emma had bijgekletst, die om 22.00 uur nog was binnengevlogen.