Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 149
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard PHG zon 22.07

Het in grote getale vooraf boeken van meerdere dames op verschillende tijden lijkt me een beetje overdreven. Heb meerdere nieuwe dames begin van de middag vrolijk rond zien huppelen, waarvan er 1 redelijk actief aan het verleiden was. Wat wel voorkomt is dat PHG (GT doet het kennelijk ook) bepaalde Stammkunden met een uitgesproken wens, bijtijds informatie geeft over nieuwe dames, die binnen de profielschets van deze klanten vallen. Zo kwam ik gisteren een mij bekende duiste ijsbeer tegen die om half 2 zijn eerste sessie met Vanessa er al op had zitten en om 15.10 uur reeds naar huis ging. Reagerende op mijn verbazing gaf hij aan dat 3 sessies met dezelfde dame binnen 2 uur voldoende waren.

Gisteren wederom een zeer ruim aanbod van met name mooie en nieuwe meiden. Mezelf overtroffen door met meer dames de kamer op te gaan dan sauna ronden te plegen. Allereerst met Lazarina: verplichte kost 1 x per jaar voor wilde hectische sex. Daarna met Shenia, nieuw uit Roemenie. Beetje terughoudend, maar ontzettend mooie meid. Adella looks in een girl next door jasje. Afsluitend met Celinia, voor mij ook nieuw en wederom Roemeens en iets voller. Prettige gesprekspartner met veel humor. Lijkt me wel een typisch geval van het klikt wel of het klikt niet. De diverse voorgesprekjes over de hele dag waren kennelijk ruimschoots voldoende om aangenaam en langdurig met haar te kunnen rollebollen. Dat pijpen had uren mogen duren... heerlijk.

Tussendoor de bekende sauna, BBQ en meet en greet met Tiga, Flipper, Papi Chulo, Willi69 en Eindhoven de gekste die GT vanwege matig aanbod had verlaten.

Helaas liet de zon ons het merendeel in de steek maar voldaan na een lange, dure maar aangename dag om 01.00 uur vertrokken. Overigens niet voordat ik nog even met Emma had bijgekletst, die om 22.00 uur nog was binnengevlogen.

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy1 Bekijk bericht
    as the good times of phg seems to be over we should try other places. does anybody has an idea of partytreff in lüdinghausen ? http://www.club-kleinparis.de/
    Falsches Unterforum => Ludinghausen Partytreff, Hans-Bockler-Strasse 48, Ludinghausen

Zu Übungszwecken ist alles in Holländisch geschrieben! :D
    mittwoch habe ich mit der libanesin leyla die hütte geteilt. optisch ansprechend, körbchen grösse a , blowjob mit viel handeinsatz eine nummer die man nicht unbedingt wiederholen muss.
    Kannst Du bitte einen "richtigen" paspoort erstellen? :wink: Ich halte übrigens den ganzen Kelly-Clan für stark Flop-gefährdet! :green_smi
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a Bekijk bericht
    Man, Fragen über Fragen. Ich hatte heute keine freien Kapazitäten

Und wenn ich diese Woche so sehe....
    Macht nichts, wir werden Dich über das Forum auf dem Laufenden halten, was Du verpasst... :thefinger
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 02:04
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Ik zit er over na te denken om een keer nieuw terrein te veroveren in Oedt, is er toevallig iemand die nog tips & tricks heeft voor die dag?
    Ik denk dat als je al vaker in een sauna club bent geweest je geen specifieke "woendag-phg" tips&tricks nodig hebt !

Wat natuurlijk wel handig is om op zo'n woensdag met een ervaren PHG ganger in contact te komen om, als er wat dames lang lopen iets meer te weten te komen over de service van een dame. Dat gaat lastig per PB dan moet je echt ter plekke zijn.

De Woensdag is van de doordeweekse dagen wel de beste keus, zeker omdat Woensdag a.s. het redelijk weer lijkt te worden.

:wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 00:11
    Discussies
    58
    Thanks
    2.802

Standaard

Ik zie niks op de PHG site staan, maar weet er iemand of er tovallig een wifi netwerk ligt?
    Dan kan ik evt. on line back up vragen

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard

Ik zie niks op de PHG site staan, maar weet er iemand of er tovallig een wifi netwerk ligt?
    Wellicht, ze zijn alweer zo lang aan het verbouwen daar maar ik zou toch maar een snoertje meenemen:D

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Dan kan ik evt. on line back up vragen
    So viel ich weiß, gibt es im PHG (im Gegensatz zum GT) keinen Hot spot. Ersatzweise kannst Du die Thekenfrauen fragen... :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Er is GEEN wifi netwerk, vorige week nog gescanned.....

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    2.802

Standaard

Allemaal om vragen dus voortaan.
    Een router kost maar een paar euro.....

Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard Nee he....

Gaan we die discussie nu weer krijgen ??

Dalijk is het geen saunaclub meer, maar een club verdeeld in paar delen....een deel voor de bierzuipers, een deel voor de champagnezuipers, en een afgeschermd deel voor diegene die perse willen surfen, en ga zo maar door.....:thefinger

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Und was ist mit den Gästen, die nur zum Essen kommen? :D

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Und was ist mit den Gästen, die nur zum Essen kommen? :D
    HÄtte ich glatt vergessen...aber bleibt da noch PLatz :green_smi ?

Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

net terug uit PHG met hornymike ben met Lilly (tjeschie) op de kamer geweest erg mooie meid en nog een hongaars meisje met een moedervlek boven haar lip, ook erg mooi meisje weet haar naam niet ze werkte voorheen in de palace zei ze, maar het was slecht weer buiten het eten zag er wel goed uit in het nachtcafe heb helaas niks kunnen proeven ivm de tijd, vond het aanbod qua dames wel slechter als een maand geleden om eerlijk te zijn maar heb er 2 mooie uit kunnen pikken vooral die hongaarse vond ik goed

Last Online
    Gisteren @ 22:35
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    1 april 2025 @ 12:58
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

war heute von 12-16:00 im phg.
    anstatt die mädels zu beglücken nimmt die anzahl der gäste die fühstücken , kaffee trinken oder nur zum sonnen kommen immer mehr zu. bald werden wahrscheinlich sogar die mädels wegbleiben weil nichts zu tun ist.
    fast alle mädels haben sich gelangweilt.
    die ungarin lola war trotz ihres letzmaligen fehlverhaltens auch wieder im club.
    die zimmer im untergeschoss sind immer noch nicht zu benutzen. keiner weiß wann es auch dort wieder los geht.
    naja nächste woche mittwoch auf ein neues.
    gruß ozzy1

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    2.802

Standaard

25-7 mijn eerste bezoek aan PHG gebracht.
    Rond 12:30 arriveerde ik al en kon na een korte rondleiding rustig een ontbijtje naar binnen werken in het nachtcafé.
    Vervolgens een middagje op het terras gelegen en genoten van het mooie uitzicht op het asbestdak van de industie en langharig vrouwvolk wat er voorbij liep.
    Schat dat de verhouding overdag redelijk rond de 1 op 1 lag.
    Tegen 17:00 ontstond er een aardige samenscholing van NL ijsberen en al snel werd mij duidelijk dat dit de harde kern van het PHG ijsberenforumclubje moest zijn.
    Na onder hun beschermende vacht de nodige beschrijvingen van de verschillende dames gekregen te hebben werd het inmiddels tijd om wat lappen vers geroosterd vlees te verschalken bij de BBQ die vanaf 19:00 geopend was.
    Na de nodige voederpartijen en flesjes bier begon het tijd te worden voor ander vlees en na een lange omzwerving kwam ik rond half 10 een meid tegen die me de hele dag al was opgevallen: de Roemeense Riana.
    Beetje het kopje van een barbiepop, maar ergens had ik het gevoel dat ze behoorlijk ondeugend kon zijn.
    Na een rustig gesprekje om 21:45 haar een sleutel laten reserveren, want helaas was het al ff wachten.
    Overigens was PHG toen al veranderd in een homobar aangezien er zeker 2x zoveel mannen als vrouwen aanwezig waren.
    Ze kwam terug met de mededeling dat ze nr. 10 was op de lijst, dus ik schatte in dat we met een kleine 30 minuten los konden gaan.
    Om 23:00 bleek ze inmiddels gezakt te zijn tot wachtende nr. 7 en werd wel duidelijk dat de meeste meiden hun sleutel gelijk onderhands verpatste aan een vriendin ipv hem terug naar de bar te brengen...
    Er schenen inmiddels ook wat opstootjes daarover aan het ontstaan zijn achter de schermen nadat het management zelf ook zag dat een hoop meiden die op de kamer zouden moeten zitten volgens het logboek, gewoon aan de bar hingen.
    Uiteindelijk om 23:45 in het bezit van een sleutel gekomen en nog een mooi uurtje gehad om de dag mee af te sluiten.
    Al met al is PHG een mooie club, toch moet je er vooral overdag zijn als de M/V verhouding nog goed is en je zonder te wachten je slag kunt slaan.
    Als de kelderkamers niet snel in gebruik worden genomen gaan er in elk geval veel meiden weg hoorde ik zo om me heen, om met tig geile mannen aan de bar tussen 21:00 en 01:00 max 1x een sleutel te kunnen scoren schiet natuurlijk niet zo op...

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen runter PHG 25/7

Ik had graag vandaag een recensie willen schrijven over een kamer bezoek in PHG gisteren. Hetgeen wat Sir Wankalot hierboven beschreef was voor Sonny de oorzaak dat hij weer eens zonder enige inspanning op een kamer PHG verliet. Ik was rond 17:00 aangekomen en achteraf gezien had ik toen direct een meisje moeten boeken, want toen de wachttijden tot ruim een uur opliepen was voor mij een teken om maar lekker naar huis te gaan.

Voorlopig zal ik PHG maar even links laten liggen totdat de situatie daar verbetert. Gelukkig zijn er nog genoeg alternatieven

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard PHG woe 25.07

Inderdaad is de huidige situatie zoals beschreven door Sir Wankalot en Ozzy1 helaas nog steeds aan de orde, alhoewel dat gisteren erger scheen dan gebruikelijk. Ben hier overigens zelf net zo goed schuldig aan. Kies er juist bewust voor om eerst beetje lekker te relaxen met krantje, koffie, sauna, luieren in de zon etc. Als ik alleen maar dom aan de bar mocht hangen en tussendoor alleen zou kunnen knallen, dan kwam ik niet eens.

Daar waar in de middag de dames in overvloed aanwezig waren en kamers beschikbaar waren, verkoos het merendeel van de aanwezige ijsberen om op het terras om te verpozen. Echter in de loop van de middag wordt, bij toenemende drukte (territoriumdrift?) kennelijk in 1 keer iedereen geil en wordt er massaal geboekt. Dat toen de sleuteltijden opliepen naar 1.5 uur was uitzonderlijk. Heb overigens zelf om 8 uur geboekt en 3 kwartier moeten wachten. Naar later bleek, had een aantal Turkse dames een aantal sleutels in bezit en was kennelijk bezig met een estafette. Dat hierbij een scheidsrechter het correct overdragen van het stokje in de gaten hield, drong kennelijk niet door. Zoals ik begreep zijn 2 turkse dames er per vandaag uitgeknikkerd.

Anderzijds heb ik geen sleutel, maar een dame S/Celinia de halve dag bezet gehouden. Hiervoor mijn excuses. Haar ook diverse malen erop gewezen, dat door mijn aanwezigheid de inkomsten wellicht achterliepen op schema, maar daar had ze maling aan. Goedgemaakt met een ruime fooi. Toen we aan het eind van de avond terugkwamen in de bar verontschuldigde ze zich en ging zich, ondanks wachttijden, zekerheidshalve inschrijven voor een sleutel. Uiteindelijk kreeg ze om half 1 een sleutel en probeerde ze nog snel een nieuwe ijsbeer te verschalken, want die had ze nog niet. (sorry mijn schuld) Tegenover ons zat een duitse dombo die door haar aangesproken werd. Hij had wel zin maar vroeg of ze goed kon pijpen. Jazeker en zonder condoom? Natuurlijk. Mooi, dan kon neuken zonder condoom toch ook wel zeker? Je had haar gezicht moeten zien. Het scheelde weinig of duitse dombo had een knal voor z'n duitse helm gehad. Enfin 2 minuten later zat ze weer bij me en heb ik om 1u afscheid genomen.

Verder aanwezig maar nauwelijks gesproken: Sonny, Bitchhunter, SirWankalot, Flipper, Willi69, Scoobert, ButtinSky, Schumacher en nog een beer incognito.

Zoals altijd was het weer een mooie lange en dure dag, maar voor mij zeer geslaagd.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

In het bekende Roemeense klasje zit vaak een dame met een beetje bleke huidskleur, grote donkere ogen en een redelijk bos donkere krullen. Ca. 1.65 mtr. en normaal figuur. Kenmerk: Kijkt vaak een beetje sip c.q. boos en in het voorbij gaan maakt ze nauwelijks oogcontact.

Vroeg gisteren haar naam: Sheila

Kan geen paspoort vinden. Iemand ervaring met haar?

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag

Tja Knabbel, en dan heb je dus 4 weken vakantie :D :D

Gisteren op het laatste moment dan toch ook maar weer richting Oedt afgezakt. Had gewerkt en tegen 6 uur begon het te kriebelen, Normaliter doe ik dat nooit (dat hoor ik vaker :thefinger ), maar na sms-verkeer met Flipper toch maar besloten dan richting PHG te vertrekken.
    Net in de auto een sms van Lustman dat ie vreemd aan het gaan was in GT ...
    Het was even na half 8 toen ik aan de bel trok, figuurlijk dan. Verbaasde blik van Janine, een vlugge groet van Flipper en Willi69, het gebruikelijke omkleedritueel en even later schoof ik aan op een ligbed, waar ook Sonny, Keesroeiboot, Buttinsky, Jansen en Knabbel lagen. Even gekletst met hun over de dingen des levens maar al gauw viel mijn oog weer op iets anders ......dus maar een sleutel laten halen na wat geklaus.....alleen de wachttijd bleek op dat moment bijna 1 uur te zijn. Dat nieuws liet een paar collega ijsberen besluiten dan maar 'ungepoppt' te blijven vandaag.
    De dame in kwestie vergezelde ons op het ligbed en baalde er zichtbaar van dat het zo lang duurde.....maar even na 9 uur konden we dan eindelijk vertrekken richting hutje 30. Knabbel 'klauste' verder aan een tafel (en trof ik later in de bar aan, weer klausend :green_smi ) en de rest heb ik daarna niet meer weer gezien.........
    Rond half 1 Happy verlaten en ja, de klachten nemen met de dag toe over de nog steeds gesloten kamers beneden. Iedere keer hoor je 'over twee weken', kortom de geloofwaardigheid van het management naar de dames en naar de ijsberen toe wordt hoe langer hoe kleiner......
    Nog 1 dag werken als het goed is en dan ook 2 weken verlof :p

Ow en Lustman....hoe was het nu in GT ??

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Tja Knabbel, en dan heb je dus 4 weken vakantie :D :D
    Met goed geluk is Gosha volgende week terug of duikt Nina nog ergens op. Anders heb ik nog wel een adresje in Frankfurt en ook Keulen staat stiekum nog op het bezoekprogramma.

Daarna er even tussenuit naar Tsjechie

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Reden

Net in de auto een sms van Lustman dat ie vreemd aan het gaan was in GT ...
    Hehoo : dat vreemd gaan doe ik zo vaak , dat het voor mij niet vreemd meer is.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch

Ow en Lustman....hoe was het nu in GT ??
    Het was super ! 3 top ervaringen :thefinger Ook het eten was uitstekend en natuurlijk de Aziatische desserts niet te vergeten. Vond het enkel spijtig dat er niemand bekend aan de deur stond te luisteren...:green_smi
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

war heute von 12-16:00 im phg.
    anstatt die mädels zu beglücken nimmt die anzahl der gäste die fühstücken , kaffee trinken oder nur zum sonnen kommen immer mehr zu.
    Und zu welchem Typ gehörst Du? :green_smi

Habe gestern übrigens recht früh abgebrochen, da bei diesen Wartezeiten echt kein Spaß aufkommt. Daher auch keine Anwesenheitsliste. :o Werde das PHG erst wieder besuchen, wenn die Zimmer im Kellergeschoss freigegeben sind, also nächste Woche...

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

.....Werde das PHG erst wieder besuchen, wenn die Zimmer im Kellergeschoss freigegeben sind....
    Biss naechtes Jahr dann

Last Online
    1 april 2025 @ 12:58
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

Und zu welchem Typ gehörst Du? :green_smi:
    zum glück zu keinem der non-aktiven.
    war erst mit maya auf dem zimmer , wollte dann noch zu lisa aber sie war wohl gerade busy. darum wieder mit maya auf das zimmer. sie war die einzige die mir gefallen hattte. leider musste ich dann auch schon wieder los.
    :D :D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juli 2007 om 21:40 Reden: link

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten