Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 149 van 149
  1. #126
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 07:59
    Berichten
    680
    Discussies
    27
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ik begrijp dat gezeur over de wachttijden niet
    Er gaat voor veel ijsberen toch niks boven lekker "clausen" :D

    :wink:

  2. #127
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:47
    Berichten
    91
    Discussies
    5
    Thanks
    12
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard De vuurdoop van Kees in PHG!

    Woensdag jl. vond er een heuglijk feit plaats! Het was namelijk voor het eerst dat Kees een echte Sauna club naar Duitse Normen en Waarden betrad.

    Kees koos voor de woensdag omdat hij op de agenda zag dat vele Forumleden die dag ook aanwezig zouden zijn. Wie weet zou er de mogelijkheid bestaan tot het in contact komen met een der meest bedreigde diersoorten van het Duitse halfrond.

    De heenreis vanuit Domburg (Kees is Zeeuw) ging zeer voorspoedig, noodgedwongen per auto want een aanlegplaats voor de roeiboot bleek bij nadere bestudering niet in de buurt van PHG te vinden te zijn.

    Voorzien van 4 kadetjes met gebakken eieren, een tandenborstel, 2 schone onderbroeken, mijn zwembandjes, mijn rubberen eendje, mijn geleegde spaarpot waarin zich exact 151 Euro aan muntgeld bevond aanvaarde ik om 8u 's ochtends de reis.
    De reis verliep zeer voorspoedig en file vrij, ik was zo rond 18u 's avonds op de parkeerplaats voor PHG die redelijk bezet was.

    Als je naar binnen wilt moet je eerst aanbellen, dat klinkt wel logisch en dat deed ik dus ook maar. Een traliehek werd voor me geopend en ik werd zeer vriendelijk begroet door een Thekefrau (zo heten die dames daar, vraag me niet waarom!).

    Ik overhandigde haar de 50 Euro in muntgeld (had ze nog niet vaak meegemaakt zei ze) en van haar kreeg ik een badjas, een sleutel, een handdoek. Geen slippers die moest ik zelf uitzoeken, lastig met maat 48.

    Toen ik die spullen kreeg dacht ik mooi das vast binnen! Ik zei dat ik nieuw was en van haar een rondleiding wilde hebben.
    Dat kon. Ze wees me op de bar waar dus dames op barkrukken me aanstaarden, liet me de kleedruimte zien waar je je kleren in een kastje kunt stoppen, ook kun je daar je gelddrager opbergen.
    De kastjes vond ik er vrij oud uit zien om niet te zeggen versleten!

    Ik liep toen ik eenmaal was omgekleed toch wat onwennig rond. Dacht ach laat ik maar eens op een ligbankje plaats nemen en wat observaties doen.

    - Telde toch wel iets van 40-45 dames, enkele daarvan toch wel heeeeeeel lief hoor!
    - Zo op het oog was de Roemeense delegatie vrij groot in aantal, L3 sinds lange tijd weer eens compleet aanwezig, redelijk wat Pools en Duits en opvallend veel van Turks-Duitse afkomst en dan nog een behoorlijk "Oost-blok rest" contigent.
    - Kwa IJsbeertjes vrij druk vond ik.
    - Er werd klaarblijkelijk gegrild want ik zag al wat witte rook opstijgen.
    - Achter het zwembad bevinden zich Tuinhuisjes maar die worden dus niet gebruikt om de tuinspullen op te bergen.
    - Ik telde 2 huiskatten.
    - Ook nog even in het nachtcafe geweest, nou dat kan wel een opfrissingsbeurt gebruiken hoor!

    Tijdens mijn observaties werd ik 1 maal aangesproken door een slanke dame op hoge hakken die vroeg of ik gezelschap wou hebben, ik antwoorde neen en dat ik vooralsnog voldoende had aan mijn rubberen eendje.

    Toen was het half acht en sloot ik aan in de rij voor de BBQ die was wel goed maar toch veel minder dan de BBQ die ik van mijn moeder gewend ben.

    Na wat uitbuiken dacht nu moet toch maar eens gebeuren waar ik hier voor gekomen ben. Dus op zoek naar een dame, nou dat viel toch wel tegen hoor.

    Omdat Kees veruit de knapste was van de aanwezige Ijsberen dacht hij dat de dames zich dus wel in rijen van 3 voor hem zouden opstellen, nee dus!

    In PHG moet je echt op een dame afstappen, zo gaat dat daar nu eenmaal.
    Na vele rondjes gemaakt hebben viel de keuze dus uiteindelijk op een blonde dame. Ik zei tegen haar "hallo ich bin der Kees aus Holland!" (goede binnenkomer he), zij zei "I am Maya from Romania". Toen bleef het even een paar minuten stil ben namelijk niet zo'n prater.

    Ik dacht laat ik het Ijs eens breken en vroeg "You want sex with Kees", was wel OK alleen moest ze een key zien te bemachtigen.
    Ik zei "I have a key" maar daar had ze niets aan, twas negen uur en ze kreeg een key maar toen was het al bijna half elf en kleine Kees baalde daar wel wat van hoor!

    Uiteindelijk zijn we dus wel in een hutje geraakt en daar kon Maya oraal redelijk overtuigen en heb ik ook haar genomen in 2 verschillende posities.

    Afrekenen doe je dus door geld uit je kastje te halen en dat aan de dame te overhandigen. Deed ik dus ook maar en overhandigde haar 50 Euro.

    Toen ben ik nog de Sauna ingegaan waar ik 2 Nederlandse Ijsbeertjes met elkaar hoorde praten.
    Om 12u was ik klaar voor sessie 2 maar dat kon ik op mijn buik schrijven, geen kamers en geen sleutels, vond ik toch wel zeer tegenvallen als ik eerlijk ben!!

    Conclusie:

    PHG is wel een aardige club, maar heeft wel behoefte aan een opfrisbeurt, de sleutel wachttijden vind ik onacceptabel lang, kwa dames ging het wel.

    Om 12u ben ik (mijn moeder stuurde een SMS waar ik zo lang bleef, ze zat toevallig in een huisje in het Bergischer land maar daar hoefde ik donderdag 19u pas acte de presence te geven) maar weer naar huis gereden.
    Ik denk dat ik nog wel eens terug zal keren als mijn spaarpot weer vol is en als de kelder kamer problemen zijn opgelost!

    Met vriendelijke groeten,
    Keesroeiboot!
    Laatst gewijzigd door Keesroeiboot; 28 juli 2007 om 00:42

  3. #128
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Kees Roeiboot

    Ik heb deze week al heel veel gelezen over sleutelproblemen :o

    Dacht toch wel dat je heel goed huiswerk had gemaakt

    Binky

  4. #129
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:47
    Berichten
    91
    Discussies
    5
    Thanks
    12
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    Kees Roeiboot

    Ik heb deze week al heel veel gelezen over sleutelproblemen :o

    Dacht toch wel dat je heel goed huiswerk had gemaakt

    Binky
    @Binky007,

    Dat vind Kees nu leuk om te horen, een compliment krijgen omdat Kees zijn huiswerk goed heeft gedaan!
    Als mijn spaarpot weer vol is en ik toestemming krijg van mijn moeder zal ik zeker nog eens ergens in Duitsland een club gaan bezoeken!
    Een echte FKK daar heb ik veel over gelezen en dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel wat!

    Met vriendelijke groeten.
    Keesroeiboot!

  5. #130
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesroeiboot Bekijk bericht
    Woensdag jl. vond er een heuglijk feit plaats! Het was namelijk voor het eerst dat Kees een echte Sauna club naar Duitse Normen en Waarden betrad.

    Kees koos voor de woensdag omdat hij op de agenda zag dat vele Forumleden die dag ook aanwezig zouden zijn. Wie weet zou er de mogelijkheid bestaan tot het in contact komen met een der meest bedreigde diersoorten van het Duitse halfrond.

    -KNIP KNIP-

    Conclusie:

    PHG is wel een aardige club, maar heeft wel behoefte aan een opfrisbeurt, de sleutel wachttijden vind ik onacceptabel lang, kwa dames ging het wel.

    Met vriendelijke groeten,
    Keesroeiboot!
    Mooi verhaal Kees ....
    Leuk om met je kennis te hebben gemaakt ...maar je hebt toch aan redelijk wat voorbereiding gedaan zie ik...je weet zelfs al wie L3 is :D , of is dat omdat wij dat zeiden ?
    En je kwam met een volle zak (met muntgeld) en ging met een deels lege
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 juli 2007 om 10:01

  6. #131
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:47
    Berichten
    91
    Discussies
    5
    Thanks
    12
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Mooi verhaal Kees ....
    Leuk om met je kennis te hebben gemaakt ...maar je hebt toch aan redelijk wat voorbereiding gedaan zie ik...je weet zelfs al wie L3 is :D , of is dat omdat wij dat zeiden ?
    En je kwam met een volle zak (met muntgeld) en ging met een deels lege
    Ik heb inderdaad Woensdag met wat Nederlandse Ijsbeertjes gepraat die me bij veel dames tekst en uitleg gaven!
    Nog veel dank aan die Ijsbeertjes die me veel hebben geholpen, ik vond het heel leuk en gezellig.

    Jullie hebben me inderdaad uitgelegd wie L3 waren en ik heb me natuurlijk ook heel goed voorbereid door veel op dit informatieve forum te lezen!

    Met vriendelijke groeten,
    Keesroeiboot!

  7. #132
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Ik begrijp dat gezeur over de wachttijden niet
    Er gaat voor veel ijsberen toch niks boven lekker "clausen" :D

    :wink:
    Nou wil ik niet lullig zijn B-man, Maar ga jij eens lekker klauzen met een chagerijnige vrouw, die chagerijnig is omdat die 5 kerels voor jou EXACT hetzelfde dachten.... als het er al 5 waren... Was gister maar ff uitgeweken naar YY.... geen sleutelproblemen aldaar!

    :D

  8. #133
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 28 juli

    Er was al aardig wat communicatie heen en weer gegaan, maar uiteindelijk was het zover. Uit Amsterdam zou een delegatie komen, vertegenwoordigd De Cock, Knave88 en Jaccoone. Uit andere gebieden kwamen Little Diablo, Phanta en ondergetekende, voor een dagje afzien en hard werken. De Amsterdammers kwamen, uiteraard, te laat ('Amsterdams kwariertje') maar uiteindelijk vond ik ze op het terras buiten. Ik was even bezig geweest, u kent dat wel.

    Het werd ook nu weer een hele gezellige dag, ook andere NL'ers, nieuw en bekend, gesproken, en vooral ook veel dames gezien.

    Onder andere: Jula, Dilara, Lavinja, Louisa, Shakira/Loredana, Jolanna, Tina, Lola, Vanessa, Angelina, Lazarina, Barbie (ex GT), Dominica, Xenia, Michelle.

    Vanessa is een bloedmooie vrouw, half Duits, half Italiaans, maar na een leuk babbeltje is het er niet van gekomen deze keer.

    Ook Dominica staat wel op mijn lijstje voor volgende keer. Plus nog een aantal Roemeense dames van wie ik de naam niet ken.

    's Avonds werkte ik me nog in de nesten omdat ik een dubbele afspraak had gemaakt, met Dilara en Lavinja, dom dom dom. Dat ging ik fysiek niet meer redden. Gelukkig was De Cock de redder in de nood, die ontvoerde Dilara naar een kamer zodat ik 'off the hook' was. Thanks, mate! En Dilara is volgende keer de eerste, wat een prachtige verleidelijke ogen heeft die dame!

    Ik heb me beperkt tot 2 dames, Jula en Lavinja, maar met de laatste 2x, dat dan weer wel. Uiteindelijk om 1u wieder nach Hause gefahren.

  9. #134
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    3 oktober 2024 @ 21:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.893
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    148 in 54 posts

    Standaard remy

    Afgelopen vrijdag maar weer eens op verkenning geweest in de gelukkige tuin van Duitsland.........................

    Tja het is vakantie tijd en dat is goed te merken. Weinig vrouwen om mee te en geen enkele bekende ijsbeer gezien om ff mee te

    Dan maar de tuin in en een glaasje champagne gedronken met twee bijzondere dames. Met 1 van hen nog een kamersessie volbracht. Met de andere had ik later op de avond ook nog een afspraak staan, zo rond de klok van 11, maar na half 1 dacht ik , krijg het heen en weer maar lekker, ik ga naar huis.

    Ondanks de ietwat saaie en rustige boel, heb ik toch weer heerlijk ...........................En dat is eigenlijk ook de belangrijkste reden om er te zijn.

    De Mazzel.:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  10. #135
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    129
    Thanks
    422
    Thanked
    970 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou wil ik niet lullig zijn B-man, Maar ga jij eens lekker klauzen met een chagerijnige vrouw, die chagerijnig is omdat die 5 kerels voor jou EXACT hetzelfde dachten.... als het er al 5 waren... Was gister maar ff uitgeweken naar YY.... geen sleutelproblemen aldaar!
    :D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Mmmm. Ik moet zeggen ik vind YY best leuk. Wat me ook erg stoort is dat de meiden als ze geen zin meer hebben (lees 10 uur op vrijdagavond) naar huis gaan. Sorry hoor maar ik heb toch echt 50 pop betaald voor de goede meiden en niet voor wat er dan nog overblijft.
    Dus niet naar PHG vanwege geen kamers en beschikbaar en wel naar YY waar geen dames beschikbaar zijn. Ik zie hier mogelijkheden Flipper...

  11. #136
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Dus niet naar PHG vanwege geen kamers en beschikbaar en wel naar YY waar geen dames beschikbaar zijn. Ik zie hier mogelijkheden Flipper...

    Scherpe conclusie van het kleine eekhoorntje :D :D

    Gisteren was ik ook weer van de partij en ik moet zeggen dat het stukje rustiger was de afgelopen zaterdagen. Vakantietijd mekr je dan ook in de blije tuin.
    Wederom me zitten ergeren aan het 'Klausgeval', die zelfs een bardame bijna liet struikelen, toen ze met dienblad en al langsliep. Een gemaakte lach tot gevolg, ik zou het wel geweten hebben. Snap echt niet dat de meiden dit nog steeds goed vinden
    Massage genomen bij Udo, omdat ik daar aan toe was en smiddags ook nog ff in de zon gelegen die er zo af en toe tussendoor kwam. Voelt dan toch wel lekker hoor. Saunaatje gedaan, omdat dat ook weer ff geleden was.
    Opmerkelijk was dat er in de avond niet gegrilld werd, en dus was de Metzger weer van de partij....dus ook mijn bezoek aan de pot een half uur na het eten weer terug van weggeweest :angryfire .
    Dat het toch echt niet aan mij alleen ligt, merkte ik later op de avond toen ook mijn kamergenote de Metzger hardgrondig vervloekte en met maagklachten het donkere kamertje moest opzoeken.
    Uiteindelijk beinvloedde dat ons kamerbezoek niet en hebben we beiden enorm genoten.
    Weinig bekende beertjes gezien, buiten een paar vaag bekende ...Randy, klein duiveltje :p en de duitse saunameister, die genoot van de 1-0 winst van zijn Bayern.

    Ow en heet van de naald nieuws :
    De kelder gaat volgende week open...............
    juist ja.....alweer :thefinger

  12. #137
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Ow en heet van de naald nieuws :
    De kelder gaat volgende week open...............
    juist ja.....alweer :thefinger
    Dit lijkt bijna ge... gewoon om iedereen aan boord te houden... Maar van mij mag het liever gisteren dan vandaag.


  13. #138
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Inderdaad is de huidige situatie zoals beschreven

    Verder aanwezig maar nauwelijks gesproken: Sonny, Bitchhunter, SirWankalot, Flipper, Willi69, Scoobert, ButtinSky, Schumacher en nog een beer incognito.

    Ja of het kwam door mijn zonnebril nee hoor ik vind het heel goed dat je er nog aan gedacht had.

    Heeft iemand daarna Nicolle GT (MichelleYY) gezien?
    Zij was net voorgesteld en een rondleiding gehad tot ik ze tegen kwam.
    Ik had haar al gevraagd om mee te gaan naar de kamer (wat voor haar hier dan haar eerste zou zijn) maar ze wou eerst nog even met een vriendin rondkijken en daarna met me mee ( ik had al een trio in gedachten met Katja of Aisha)
    Aisha wist wel te vertellen dat ze vrij kort er na weer zijn vertrokken. maar waar heen ??????????
    Laatst gewijzigd door Jansen; 29 juli 2007 om 23:30

  14. #139
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:29
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.830
    Discussies
    882
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.526 in 5.299 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht

    Ow en heet van de naald nieuws :
    De kelder gaat volgende week open...............
    juist ja.....alweer :thefinger
    Jaja, we will wait and see heet het dan geloof ik!

    Overigens zolang de kelder kamers in PHG niet opnieuw in bedrijf zijn genomen zal ik PHG denk ik niet meer bezoeken!

    Een tot anderhalf uur wachten op eens sleutel later op de avond vind ik toch iets te veel van het goede ... .

    Dan rij ik desnoods maar een klein stukje verder Duitsland in .

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #140
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard wachttijden moeten door de minister worden verboden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Jaja, we will wait and see heet het dan geloof ik!

    Overigens zolang de kelder kamers in PHG niet opnieuw in bedrijf zijn genomen zal ik PHG denk ik niet meer bezoeken!

    Een tot anderhalf uur wachten op eens sleutel later op de avond vind ik toch iets te veel van het goede ... .

    Dan rij ik desnoods maar een klein stukje verder Duitsland in .

    :wink: :wink:
    Big30
    Ja dat vind ik ook afgelopen week na een sessie wou ik nog wel even met Kiara naar de kamer rond 22.30u.
    maar ik hoorde dat het nog wel ruim een tot anderhalf uur kon duren.
    Nou dan hoeft het voor mij niet meer.
    Ik had nog kunnen voorstellen om het staand achter in de tuin te doen of in mijn auto maar ik had daargeen zin in,dus zijn Sonny,Big30 en ik maar vroeger vertrokken.
    Ook een aantal dames zijn rond 22.00 u vertrokken naar huis vanwege hetzelfde probleem.l
    Dus ga ik denk ik deze week maar naar GT

  16. #141
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:40
    Berichten
    2.985
    Discussies
    85
    Thanks
    2.268
    Thanked
    3.454 in 1.012 posts

    Standaard

    Gisteren zelf maar eens wezen kijken hoe hoog de nood inmiddels in "ons" PHG nou werkelijk is. Moeilijk te zeggen. Het was een rustige namiddag/avond. Voor de toppertjes niet echt erg want die hadden hun klanten wel en vervolgens ook nog een kamer. Ongekende weelde als je sommigen moest geloven.
    De sfeer was in ieder geval OK alhoewel het nu toch wel echt tijd gaat worden dat het zonnetje gaat schijnen. Er gaat toch niets boven een BBQ.
    Laten we maar eens kijken wat de komende dagen allemaal gaat gebeuren...

  17. #142
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Afgelopen zaterdag samen met phanta richting wei happy vertrokken vroeg gearriveerd daar,maar niet een van de eerste want Randy had er al een paar uurtjes opzitten. Even later kwam dan inderdaad de cock met jaccoone en knave88,de laatste keer dat wij elkaar getroffen hadden in de wei was op de nieuwjaarsparty 5 januari in GT.
    Er liepen prachtige dames rond, de mis verkiezing was er niks bij de een na de andere Gazelle huppelde voorbij Louisa(absolut de mooiste in de house)Lavinja( is flink afgevallen en nu met een super strakke body) vannesa( helaas volgens Phanta een ware optick fick:o ) loredena( blijft mooi) en Katja heb ik weer gespot,nu nog bruiner,maar helaas met een erg vermoeide uitstraling.
    Zelf viel ik begin van de middag voor een vriendinnetje(lola) dat Tina(hongaars) had meegenomen. Deze had zo,n enorme geile look en een paar katten ogen waar ik geen nee tegen kon zeggen. Toen ze bij Randy heup wiegend op schoot zat, heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat ik zin had om te Helaas(zie recencie) het was eenmalig. Na het Eten (deze keer geen barbeque) eigenlijk alleen maar zoekende geweest,ondanks de mooie dames waren er vele zonder klik. Je moest ze haast aanslingeren om er wat beweging in te krijgen. Ik wist dat Asia niet in the house was,maar nu had ik toch wel zin om lekker met haar wat te Tja het profi gehalte was hoog die avond. Er was een dame(rood haar bril pools,naam vergeten ) die lekker spontaan overkwam,maar met haar daar was het wat te laat voor geworden. na eenen de house weer verlaten. over 2 weken is Asia weer terug zolang laat ik de wei in oedt ook effe met rust

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  18. #143
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht

    Ik heb me beperkt tot 2 dames, Jula en Lavinja, maar met de laatste 2x, dat dan weer wel.
    Ik had anders het idee dat je vanaf de start tot aan eenen alleen maar hebt

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  19. #144
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:13
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.402
    Discussies
    61
    Thanks
    2.612
    Thanked
    2.307 in 713 posts

    Standaard

    Voor de BBQ liefhebbers kan men hier het menu zien op de PHG site.
    Helaas de komende dagen ondanks de mooie weersoutlook nog geen BBQ op het menu :(

    http://www.planet-happy-garden.info/html/body_news.html

  20. #145
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Voor de BBQ liefhebbers kan men hier het menu zien op de PHG site.
    Helaas de komende dagen ondanks de mooie weersoutlook nog geen BBQ op het menu :(

    http://www.planet-happy-garden.info/html/body_news.html
    Dat is nog eens service, tja het eten in happy is altijd hoewel er afgelopen zaterdag geen BBQ was, is er altijd genoeg keus en voldoende.

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  21. #146
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
    Ik had anders het idee dat je vanaf de start tot aan eenen alleen maar hebt

    Saluti L Diablo

    Tsja... sommige dames vonden me zaterdag blijkbaar ook aardig als ik niet met ze naar de kamer ging, en wie ben ik om daar tegen in te gaan? :D

    Ik ben het ook niet eens met dat er vooral profi dames waren. De meesten waren schatjes, maar wel minder agressief dan in GT. Ook wel lekker. Achteraf was de dag toch te kort

    Wie weet wordt PHG mijn 2e stamkroeg de komende tijd...

  22. #147
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Tsja... sommige dames vonden me zaterdag blijkbaar ook aardig als ik niet met ze naar de kamer ging, en wie ben ik om daar tegen in te gaan? :D

    Ik ben het ook niet eens met dat er vooral profi dames waren. De meesten waren schatjes, maar wel minder agressief dan in GT.:

    waarschijnlijk had jij beter aas want ik vond ze nogal tammetjes:D

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  23. #148
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
    waarschijnlijk had jij beter aas want ik vond ze nogal tammetjes:D

    Saluti L Diablo
    Lavinja? Tam? Nou, niet echt... En Louisa is ook niet bepaald een katje om zonder handschoenen aan te pakken.

    En tina was er ook nog

  24. #149
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Hehehhe,

    Ik wil niet lullig zijn, maar wie maakt die verschrikkelijke website van HG

    :D

    Kado Tip: "Webdesign 4 dummies"??

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

  Babylon 468*60