Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
    Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Ausrufezeichen Voor je een Thaise in huis haalt : lees eerst dit verhaal !

My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    9 november 2023 @ 15:26
    Discussies
    4
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht

Ik heb het net helemaal gelezen, respect hiervoor!

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Wat een verhaal, dat maakt je weer even goed wakker voor je iets begint met een dergelijke dame. Apart dat de "slachtoffers" ook nog soort van vrienden met elkaar worden. Toch is de dame in kwestie het meest zielig denk ik. Die kerels komen er uiteindelijk wel een keer overheen (what's in a name :D) maar die Thaise tante zal haar hele leven zo blijven vrees ik.

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Ik heb het ook helemaal gelezen en ben blij dat ik niet op thaise dames val, maar je weet nooit want dit was natuurlijk wel een schone. Doet me weer denken aan het verhaal van Jip en Janneke. Wel apart om te zien dat hij via deze blog met de andere twee ex'en in contact is gekomen. Ik ga dit weekend es naar La Rocca de dansvloer bekijken, ik hoop dat ze een oppas heeft gevonden.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Hou inderdaad ook helemaal niet van Thaise dames, maar deze is erg smakelijk!

Inderdaad maar weer eens naar La Rocca (daar lopen sowieso erg mooie exemplaren rond altijd).

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Reden En omgekeerd....??

Heel fraai verhaal....

Evengoed zou het verhaal omgedraaid kunnen zijn... "voor je een ijsbeer in huis haalt"....

Silvester die graag met spiegels speelt....

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard In de kop van dit draadje.....

..... kan je "Thaise" ook vervangen door:

- Filippijnse
    - Indonesische

- Braziliaanse
    - Dominicaanse

- Keniaanse
    - Nigeriaanse

- enzovoorts.

Misbruik maken van bemiddelde westerlingen gebeurt wereldwijd :o.
    Founding Member

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Evengoed zou het verhaal omgedraaid kunnen zijn... "voor je een ijsbeer in huis haalt"....

Zéér terechte opmerking!

Mochten sommige dames het verhaal lezen van de ijsbeer die ze nietsvermoedend in huis hebben, het zou nogal stuiven...

TheSickboy, die zelf wel wat (lees=veel) boter op het hoofd heeft
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard idd.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Mochten sommige dames het verhaal lezen van de ijsbeer die ze nietsvermoedend in huis hebben, het zou nogal stuiven...
    ...de meeste ijsberen moeten spreken....
    ....geloekig getrouwd, kids, ....

Van zo een verhaaltjes schrikken we niet meer, de meeste beertjes bedriegen hun wederhelften even erg, alhoewel niet zo professioneel, maar daarom niet minder gedreven, en zeker niet minder erg

rplover - volledig gekant tegen alle vormen van bedriegerijen, zowel van Meiden als beertjes

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...de meeste ijsberen moeten spreken....
    ....geloekig getrouwd, kids, ....

Van zo een verhaaltjes schrikken we niet meer, de meeste beertjes bedriegen hun wederhelften even erg, alhoewel niet zo professioneel, maar daarom niet minder gedreven, en zeker niet minder erg

rplover - volledig gekant tegen alle vormen van bedriegerijen, zowel van Meiden als beertjes
    begrijp ik nu goed dat rplover niet getrouwd is en ook geen vaste vriend(in) heeft? :D

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

Erg leuk ja

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    begrijp ik nu goed dat rplover niet getrouwd is en ook geen vaste vriend(in) heeft? :D
    Mijn ex-vrouwen en ex-lieven zijn gaan lopen, daarmee dus

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Mijn ex-vrouwen en ex-lieven zijn gaan lopen, daarmee dus
    IJsberen...............
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

net dit verhaal eens gelezen... wat herkenbaar ... heb dit soort verhalen al vaker gehoord over indonesische en thaise dames... heel herkenbare taktieken

Last Online
    19 juni 2015 @ 10:00
    Discussies
    14
    Thanks
    2

Reden

Ik snap zulke gasten niet ik zeg eigen schuld......wel een lekkere dame

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren,

Niet gelezen, maar even er door heen gescrold. Tja wat kan ik zeggen; geldt voor mij hetzelfde en ik heb ondertussen al vele vele verhalen in vele vele varianten gehoord en gezien met mijn eigen ogen.

Ik denk dat ik nu de bedriegers redelijk snel herken, maar het is erg moeilijk om een vrouw te doorgronden, laat staan een aziatische waarbij de cultuurverschillen ook behoorlijk meespelen.

Heren, beren, let erg goed op, want ook in de clubs lopen regelmatig dit soort bloedzuigers rond. Ook ik ben tegen misbruik van beren door dames en tegen misbruik van dames door de heren, net zoals RPlover.

Wissel daarom regelmatig af van dame en geef nooit je prive telefoonnummer aan een DVP. Laat jezelf niet verliefd worden, laat ze alleen in je broek maar niet in je hart en let altijd goed op je geld.

En als je nog een paar rampverhalen wil horen, spreek me gerust eens aan in de club, hoeveel wil je er horen ?

Groet, Foots :wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

Wissel daarom regelmatig af van dame en geef nooit je prive telefoonnummer aan een DVP. Laat jezelf niet verliefd worden, laat ze alleen in je broek maar niet in je hart en let altijd goed op je geld.

En als je nog een paar rampverhalen wil horen, spreek me gerust eens aan in de club, hoeveel wil je er horen ?

Sommige mannen vallen juist op deze verkeerde vrouwen zij trekken dit aan.

En ramp verhalen schrijf ze hier ook eens neer desnoods in een waarschuwende rubriek voor naieve ijsberen.

Ik heb wel vele dames een o6 nr gegeven en ook buiten de club mee contact maar pas op of geef een prepaid 06 nr. die je alleen daar voor gebruikt.
    Ikzelf doe dit namelijk ook en het is leuk om te zien dat daar al ongeveer 25 dames in staan uit vele landen.

Vannacht heb ik dan ook ruim 15 nieuwjaarswensen van deze dames gehad.

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

@Jansen,

Nee ik schrijf mijn levensverhaal hier niet neer, gaat me echt te ver ! Ook ik heb een priveleven wat ik ten goede wil keren en ik heb geen behoefte om die met iedere willekeurige bezoeker hier te delen. Sorrie !

Ik deel nooit geen 06 nummer uit, heb ook geen reserve prepaid 06, wil ik ook niet. Ik speel de zaak helder en eerlijk, een DVP is voor in de club, mijn prive is mijn prive. Ben ik nu al teveel ingeburgerd in België, nee maar ik heb ook geen behoefte om dames buiten de club te ontmoeten.
    Oh lees dit niet als veroordeling van jou doen, het is zo dat ik door mijn slechte ervaring erg hard, principieel en ontzettend narrig ben geworden. Nogmaals sorrie !

Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

De dames in de clubs zijn allen op zoek naar euros en niet naar een toekomstige echtgenoot. Als je dit goed onthoudt dan krijg je geen problemen.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden IBAN en BIC

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik heb wel vele dames een o6 nr gegeven en ook buiten de club mee contact maar pas op of geef een prepaid 06 nr. die je alleen daar voor gebruikt.
    Ikzelf doe dit namelijk ook en het is leuk om te zien dat daar al ongeveer 25 dames in staan uit vele landen.

Vannacht heb ik dan ook ruim 15 nieuwjaarswensen van deze dames gehad.
    En wat zijn die nieuwjaarswensen dan Jansen?
    Iets in die aard: IBAN XXX-XXXXXXXXX-XX, BIC XXXXXX?
    Dat zijn kerstwensen Jansen, gewoon kerstwensen omdat je hen zo goed hebt gelikt, geneukt, en hun sjoepap hebt kapotgestoempt :D

:wink:

Last Online
    19 januari 2021 @ 20:47
    Discussies
    5
    Thanks
    12

Reden

En wat zijn die nieuwjaarswensen dan Jansen?
    Iets in die aard: IBAN XXX-XXXXXXXXX-XX, BIC XXXXXX?
    Dat zijn kerstwensen Jansen, gewoon kerstwensen omdat je hen zo goed hebt gelikt, geneukt, en hun sjoepap hebt kapotgestoempt :D

:wink:
    Slechts bij hoge uitzondering zal Kees zijn handy nummer een een dame geven. Is nochthans een paar maal voorgekomen. Gevolg was wel dat ik sinds de jaarwisseling nu al meer dan 20 SMS'jes van dames heb gekregen.
    Ze blijven maar binnen stromen vergezeld met een link naar deze site trouwens,
    http://www.iban-rechner.de/

KeesRoeiboot!

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Cool

Er wordt hier een beetje gedaan, alsof deze Erik aka Fred een beetje een sukkeltje is. Maar u vergeet wel, dat deze man een u tstekend ondernemer is, met verschillende, goed lopende bedrijven onder zich... U vergeet ook, dat u als buitenstaander naar dit verhaal kijkt en niet naar een eerlijk klinkende liefdesverklaring luisterd, terwijl ze u liefdevol aankijkt met die prachtige reebruine ogen....

Dit soort vrouwen voelen intiutief aan, hoe ze mannen moeten inpalmen en geloof me, 9 van de 10 mannen met een grote mond dat zij er niet intrappen, gaat voor de bijl, als zo'n dame met je aan de gang gaat... :green_smi

:wink: Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch uitdagingen voor het nieuwe jaar...

Wil je niet bedrogen worden door een vrouw, heel simpel gewoon niet ermee omgaan. Op geen enkele manier....

Wil je het risico van een auto ongeluk uitsluiten, gewoon niet in een auto stappen.....

wil je niet slachtoffer worden in een vliegtuig ongeluk, gewoon niet in een vliegtuig stappen...simpel toch...zou je zeggen...

Maar om je nu al dit moois en lekkers, vrouwen, autorijden en vliegvakanties helemáál te ontzeggen, tja dan biedt het leven ook niet veel soeps toch.

Proberen om op een veilige en verstandige manier met vrouwen, auto's en vliegtuigen om te gaan en van proberen te genieten dus...

een leuke uitdaging voor het nieuwe jaar...

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard echt waar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    Er wordt hier een beetje gedaan, alsof deze Erik aka Fred een beetje een sukkeltje is. Maar u vergeet wel, dat deze man een u tstekend ondernemer is, met verschillende, goed lopende bedrijven onder zich... U vergeet ook, dat u als buitenstaander naar dit verhaal kijkt en niet naar een eerlijk klinkende liefdesverklaring luisterd, terwijl ze u liefdevol aankijkt met die prachtige reebruine ogen....

Dit soort vrouwen voelen intiutief aan, hoe ze mannen moeten inpalmen en geloof me, 9 van de 10 mannen met een grote mond dat zij er niet intrappen, gaat voor de bijl, als zo'n dame met je aan de gang gaat... :green_smi

:wink: Jaccoone
    Ga je hier de man zijn mantel opblazen, om aan te tonen dat hij een uitstekend ondernemer is?
    Al heeft hij 300 bedrijven, wij vergeten niks. Ik heb geen bedrijf, dus ook minder geld, mij kijken ze niet zo aan met die reebruine ogen, vergeef me :zauberkis En als hij financieel succesvol is, weet hij uiteraard wat BIC en IBAN betekent
    Intrappen? Het hangt ervan wat wat je met intrappen bedoelt, ik trap graag bewust in die liefdesverklaringen van die reetjes, ha ha, met de nodige logische nieuwjaarswensen van de Meiden als logisch gevolg
    En soms vraag ik me toch af dat Eric wel een Meidennaam is, of enkel de naam van de rekeninghouder :teuflisch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Wil je niet bedrogen worden door een vrouw, heel simpel gewoon niet ermee omgaan. Op geen enkele manier....

Wil je het risico van een auto ongeluk uitsluiten, gewoon niet in een auto stappen.....

wil je niet slachtoffer worden in een vliegtuig ongeluk, gewoon niet in een vliegtuig stappen...simpel toch...zou je zeggen...

Maar om je nu al dit moois en lekkers, vrouwen, autorijden en vliegvakanties helemáál te ontzeggen, tja dan biedt het leven ook niet veel soeps toch.

Proberen om op een veilige en verstandige manier met vrouwen, auto's en vliegtuigen om te gaan en van proberen te genieten dus...

een leuke uitdaging voor het nieuwe jaar...

Gustomass
    Kort bochtenwerk, Gusto, wij worden niet bedrogen door Meiden, wij toch niet, iedereen behalve jij en ik
    Ze doen het voor -jouw en mijn- mooie goddelijke lichamen, je eerlijke ogen, je hondse trouw, en je onovertroffen prestaties in bed. Nu nog uitvechten wie de beste is :D

note erpee: niets uit deze tekst mag voor waarheid aangenomen worden, tenzij je denkt me te geloven

Last Online
    13 mei 2010 @ 23:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

ahh wat is nieuw??????

Wel ken meer story's en daar komen ook europese meiden/dames in voor, vergeet ook niet de NL dames, die zijn er ook en ook erg SNEAKY.

Dat het een Asia Girl is, ach so what..........., had tie eerder d'r mail door moeten nemen :teuflisch en joost kan het weten.

Zij is gewoon een business woman .

That sucks yes, but that's live TOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

The whole world SUCKSSSSSSSSSSSS, so stay lose and alone :SmileyWic

I love Thailand and Asia.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten