Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Mannen willen knappe vrouw

AMSTERDAM - Hoewel mannen beweren hun partner mede te selecteren op rijkdom, status, intelligentie, familie, uitstraling en gezondheid, draait het uiteindelijk toch maar om één ding. Mannen willen een knappe vrouw! ....................................http://www.telegraaf.nl/vrouw/702385...ouw.html?p=6,1
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Ausrufezeichen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    AMSTERDAM - Hoewel mannen beweren hun partner mede te selecteren op rijkdom, status, intelligentie, familie, uitstraling en gezondheid, draait het uiteindelijk toch maar om één ding. Mannen willen een knappe vrouw! ....................................http://www.telegraaf.nl/vrouw/702385...ouw.html?p=6,1

oneens want de meeste afknappers heb ik met de mooiste, uitstraling en spontaniteit

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch quality time, quality sex.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
    oneens want de meeste afknappers heb ik met de mooiste, uitstraling en spontaniteit

Saluti L Diablo
    Helemaal mee eens wat je hier stelt LD. Het wereldje waarin wij onze wandelhobby uitoefenen is al zo mooi, althans wij kunnen er onze draai aardig vinden. Een Optikfik zoals de Duitsers het zo treffend kunnen stellen is best aardig en als de dame in kwestie heel goed weet in te spelen op wat de man in kwestie behaagt is dat héél mooi meegenomen. Het één sluit het andere niet uit en beide in één dame verenigd is ook mogelijk maar zeker geen regel.

Heb in mijn inmiddels 2 jarige Duitsland carrière al vele dames mogen meemaken en genieten. Heb in die tijd vele goede tot hele goede kamersessies mogen beleven. Heb de laatste tijd ongelofelijk goede en rijke sex met dames die zeker niet moeders mooiste en ook niet meer van die jonge strakke dametjes zijn, maar moeder natuur heeft hen wél meegegeven waar het in mijn persoonlijke beleving uiteindelijk om gaat; de gave om je als vrouw te geven en om als vrouw te weten en aan te voelen waar je de man mee kan behagen en dat ook tot uitvoer kan brengen. Én de gave om zich als vrouw open te stellen zodat de man aanvoelt waar zij van houdt en op zijn beurt háár kan geven waar ze op dat moment als vrouw van kan en wil genieten. Met zo een vrouw kan je hele rijke sex hebben waar je beide enorm van kan genieten en kan nagenieten. Mission accomplished.
    Als ik met een vrouw geweest ben en als ze niet tevreden is heb ik het of hebben we het beiden niet goed gedaan.
    Als je de vrouw waarmee je geweest bent gedurende de middag en avond in de club nog regelmatig tegen komt en als je dan maar een fractie van een seconde oogcontact nodig hebt om elkaar te bevestigen hoe lekker het wel niet geweest is, dan is mijn zaterdag toppie en kan ik nog dagen nagenieten... dat geldt vaak ook voor de dame in kwestie.

Overigens , deze ervaringen hebben steeds meer plaats in gelegenheden waar welliswaar een klok hangt, maar die je de hele middag en avond niet nodig hebt. De dames gebruiken hem enkel om aan me duidelijk te maken dat het ruim na één uur toch echt sluitingstijd is, dat ze wel eens naar bed willen om te slapen. Dat het mooi is geweest.

Gelegenheden, Partytreff waar je voor 100 euro de hele dag in de weer kan zijn met eten drinken, sauna en vrouwen, en niet in de gelegenheden waar je na een half uurtje op de kamer met een mooi poppetje al je 2e 50 euro biljet verschoten hebt.
    Voor elk wat wils gelukkig.

elk potje zijn dekseltje.

Tot zover deze week-end overweging van Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten