Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 392
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Dan kunnen ze meer dan de helft wel naar LR sturen.
    meer als de helft Bosco die GT neukers zijn niks gewend die zijn met weinig te vrede gewend om extra te betalen voor zoenen beffen ezv laat die dvp alstublieft in gt die in gt zitten op een enkele uitzondering na dan

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Ach, ieder heeft zo zijn voorkeuren. Misschien hebben de GT fanboys wel gelijk en is het de Eredivisie of Bundesliga of net wat je het noemen wil. Als je een beetje onzeker bent en alleen voor meiden durft te gaan die al uitentreuren voorgekauwd zijn ben je daar op de goede plek. Met de theke als arbitragecommissie als je voor je gevoel te veel last van spelbederf had en je jezelf buitenspel gezet voelde. Garanties, dat is wat het om draait bij de Gay Tee'ers. Want, twee keer geel en kunt het veld verlaten.

LR is misschien wel terecht het kleine zusje genoemd, de Jupiler League om het voor GT'ers begrijpelijk te houden. Uitkomst wat minder zeker, wat spannender, rebelser, levendiger
    met vroegpensioen

3. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

amigo70 ( 2 november 2016),Bosco (28 oktober 2016),de duisburg spesjalist (27 oktober 2016),Wentelt Eefje (27 oktober 2016)

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:37
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Het gehalte aan kneusjes is in beide clubs hetzelfde
    Balle in me buik.

5. Onderstaande 4 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

der Puffmeister (28 oktober 2016),Jan Verplancke (31 oktober 2016),Picasso 1 ( 6 november 2016),WA (31 oktober 2016)

Last Online
    13 september 2019 @ 14:08
    Discussies
    5
    Thanks
    18

Standaard

Gelukkig ben jij zo'n topper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht

7. Onderstaande 2 leden hebben speler bedankt voor deze bijdrage:

Jan Verplancke (31 oktober 2016),NikXXX (28 oktober 2016)

Last Online
    20 juni 2023 @ 18:37
    Discussies
    14
    Thanks
    20

Standaard

Voor bezoekjes tijdens het week-end pas ik vrolijk. Dan is het maar een gestresste boel. Dus dit bericht is gebaseerd op doordeweekse bezoekjes voor de duidelijkheid.
    Ontvangst: netjes, 60 Euro wat behoorlijk veel is voor het gebodene
    Netheid&properheid: netjes, alles wordt vaak gepoetst
    Personeel: uitermate vriendelijk, bardames snel en bekwaam, keukenpersoneel vriendelijk, (avond)managers lopen wat te opzichtig rond en ietwat meer lichamelijke afstand richting dames zou niet misstaan
    Wellness: keurig doch niet meer dan dat
    Eten: ontbijt: netjes
    avondeten: matig doorgaans in vergelijk met vroeger, steeds vaker de currywürst als alternatief genuttigd
    pizza: vullend en voldoende voorhanden
    Dames: een 35/40-tal doorgaans, veel wisselende dames want het houdt qua bezoekers niet over...onlangs een 4-tal donkere dames waarvan een aantal al vertrokken zijn ondertussen. Roemeense dominantie met enkele vreemde vogels daartussen
    Looks dames: enkele zeer mooie dames, weinig uitschuivers naar beneden
    Sfeer: laidback sfeertje met doorgaans te weinig bezoekers s´namiddags. Later meer bezoekers wat maakt dat het dan wat gejaagd wordt.

Geboekte dames:

DARIA: Roemeense, blond, 22j, 1m65, normaal figuur, B-cups natuur met zwaartekrachteffectje, spreekt perfect Engels, Duitskennis bijna onbestaande, opvallende tattoos op rug etc.
    Service:
    Tongzoenen: top
    PZC: zeer goed
    NMC: zeer goed
    Presales en Aftersales: uitmuntend.
    Herhaling: ja, voorgevallen

LENA: Oekraiens, zwart, 33j, 1m65, gezet figuur, E-cups silicone, spreekt perfect Duits en Engels, ex-privéhaus en Babylon ea lang geleden
    Service:
    Tongzoenen: top
    PZC: top
    Presales: top Aftersales: ok
    Herhaling: ja, voorgevallen, opgelet want deze dame werkt doorgaans slechts tot de vroege namiddag dus niet té lang twijfelen.

ISSA: Roemeense, een boel bruine extensions in kroesvariante, 23j, 1m55, zeer slank, A/B-cups, spreekt goed Duits en Engels
    Service:
    Tongzoenen: zeer goed
    PZC: zeer goed
    Presales: goed tot zeer goed, beetje pushy Aftersales: goed tot zeer goed
    Herhaling: ja, voorgevallen.

CORA: Tsjechische, blond, 30j, 1m70, slank, B-cups, spreekt prima Engels, Duitskennis matig tot niks, ex-Hamburg(atmos/bab), ex-Globe Zürich voor een aantal jaren
    Service:
    Tongzoenen: ok doch niets bijzonders
    PZC: goed tot zeer goed
    NMC: goed
    Presales: goed tot zeer goed, andere stijl dan het gros in LR Aftersales: weinig soeps
    Herhaling: geen idee, eerste dag in LR, weinig waarschijnlijk, type GT-dame eigenlijk

VANESSA: Roemeense, blondbruin, 25j, 1m65, slank, B-cups zwaarterkrachtgevoelig, Duitskennis goed, Engels goed
    Service:
    Tongzoenen: goed tot zeer goed
    NMC: goed tot zeer goed
    Presales en Aftersales: zeer goed, beetje geflipt deze dame
    Herhaling: misschien

FELICIA: Roemeense, blondbruin, 25j, 1m60, normaal figuur, B-cups, Engelskennis goed, Duitskennis ok
    Service:
    Tongzoenen: matig
    PZC: goed
    NMC: matig
    Presales en Aftersales: niets bijzonders
    Herhaling: uitgesloten

VIKTORIA: Iraans/Bulgaars, blondbruin, 24j, 1m70, A-cups, zeer slank, Engelskennis zeer goed, Duitskennis matig, Ex-Globe Zürich
    Service:
    Tongzoenen: goed
    Presales en Aftersales: zeer goed
    Herhaling: ja, voorgevallen

MARIA: Roemeense, bruin, 23j, 1m65, A-cups, zeer slank, Engelskennis zeer goed, Duits matig, ex-Acapulco Gold
    Service:
    Tongzoenen: ok
    Presales en Aftersales: goed tot zeer goed
    Herhaling: geen idee

Bij gebrek aan een deftige line-up en inkakkende sfeer en vooral servicebereidheid in grotere clubs zoals GT en PHG momenteel veel interessanter dan die clubs, zeker doordeweeks. In het Week-end überhaupt geen optie helaas wegens té veel stress bij de dames (redenen: sleutelwachttijden, bezopen en luide bezoekers etc.), dan ga ik vrolijk elders naartoe. Het gemiddelde servicelevel is goed tot zeer goed naar m´n aanvoelen. Vooral qua presales bijtijds compleet coucou, sommige heren buiten dat overigens compleet ridicuul uit, bozo´s zijn het.

9. Onderstaande 14 leden hebben desselman bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2016),biged ( 3 november 2016),Bluebear (28 oktober 2016),Bosco (28 oktober 2016),der Puffmeister (28 oktober 2016),Firehawk (30 oktober 2016),kempie (31 oktober 2016),Megaboob (31 oktober 2016),molaar (28 oktober 2016),Nedlovefkk (28 oktober 2016),pret (28 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 6 november 2016),trickyD ( 6 december 2016),Wentelt Eefje (28 oktober 2016)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

In post 622 schreef ik over een langbenige, rondborstige en toch blonde spetter met werknaam Julia. Er is geen apart draadje van haar, zal bet vergeten zijn, maar na een tussenstop in Oostenrijk liet ze me nu weten dat ze vanaf nu in Sixsens werkt

11. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

pret (31 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 6 november 2016)

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Wat dat betreft kun je jezelf in beide clubs in goed gezelschap bevinden ja
    Laatst gewijzigd door WA; 31 oktober 2016 om 21:59
    met vroegpensioen

13. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

gignnl ( 1 november 2016),Jan Verplancke (31 oktober 2016)

Last Online
    14 oktober 2024 @ 21:55
    Discussies
    6
    Thanks
    180

Standaard

Inderdaad, het aantal kneusjes is in GT en LR hetzelfde, ok, geef het toe, zal er zelf ook wel toe behoren, het grote verschil is de dames. Heb geen enkele "feeling" meer met GT, kom er af en toe nog. LR is zoveel beter kwa beleving. Kan ook zijn dat je in GT komt om te vreten, zuipen en kletsen met "kneusjes" die er 1 of meerdere keren per week naar toe gaan. EUR 60 is dan geen geld. Geen probleem, ieder zijn ding.

15. Onderstaande leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 5 november 2016)

Last Online
    Vandaag @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Zaterdag. Ik stond eigenlijk op het punt om naar Magnum te vertrekken. Niet zo vroeg want dat is meer een avond club ik was dus nog in Amsterdam toen boy69 me een berichtje stuurde dat Laivinia na 6 maanden terug was in LR. Weer voor een maand nam ik aan. Kwam nog een berichtje overheen dat Karina ook alweer terug was in kaarst alhoewel nog niet bekend was of ze 's avons zou komen werken. Dit met het nieuws van vorige week dat Narcisa ook weer terug was van vakantie was een signaal dat in 2 weken de line-up weer flink was verbeterd. De bestemming werd dus verandert in LR. Iets voor 15.00
    Kwam ik aan in LR. Er waren om deze tijd al een stuk meer dames dan de laatste weken. Voor een zaterdag waren er wel erg weinig gasten. Direct had Lavinia al in de gaten dat ik er weer was. Ze was blij me te zien en ik was blij haar weer te zien. Ze vertelde me niet zo als ooit gepland voor een maand terug te zijn maar voor 6 maanden. Prima maar dan heb ik genoeg tijd om zo af en toe eens met deze topper naar de kamer te gaan maar hoeft dat ook niet elke keer. De eerste kamer van de dag met haar werd weer een uitstekende uurtje.

Later op de dag dan eindelijk eens de kamer opgezocht met Narsica een aantrekkelijke dame toch die al lang op het lijstje stond maar er waren tot op heden telkens meerdere dames waar ik de voorkeur aangaf. Het werd en prima kamer. Leuke meid en herhaling zal zeker nog wel eens volgen.

De keuze voor de laatste kamer van de dag was geen moeilijke aangezien Karina toch verstek liet gaan viel de keuze op Antonia. Half uurtje op de sleutel moeten wachten wat op dat tijdstip vrij kort was voor LR begrippen op een zaterdag avond. Ik heb me geen moment verveeld in LR en het was er ongetwijveld een stuk gezelliger dan ik het in magnum zou hebben gehad. Alle 3 de keren op 1 van m'n favoriete kamers terecht gekomen. Het eten viel vandaag ook nog eens prima in de smaak. Het was weer een top dag in m'n favoriete club. Volgende week een mega messe dus volgende bezoek staat gepland voor de verjaardag van Boy69.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

17. Onderstaande 12 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 november 2016),Ascari ( 6 november 2016),biged ( 6 november 2016),Bosco ( 7 november 2016),cavediver ( 7 november 2016),Firehawk ( 6 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 november 2016),gignnl ( 6 november 2016),mechelen ( 6 november 2016),Nedlovefkk ( 6 november 2016),pret ( 6 november 2016),Sjeufke ( 6 november 2016)

Last Online
    2 december 2024 @ 11:55
    Discussies
    21
    Thanks
    158

Standaard

Dirty Hairy's clubtoertje deel 1: Living Room, 10 november

Dirty Hairy is een lang weekeind op clubtour en doet daar hier verslag van.

Vanmiddag zonder stau aangekomen in mijn airBNB'tje, een mooi appartement in Wevelinghofen vlakbij Grevenbroich (halverwege Kaarst en Elsdorf). Na het inchecken vertrokken naar Living Room, alwaar ik mijn debuut maakte. De vriendelijke thekefau vroeg of ik rondgeleid wilde worden maar nee dank u, ik vind het wel leuk om het allemaal zelf te ontdekken. Daar ben je in LR overigens snel klaar mee: het is gewoonweg niet zo groot. De eerste indruk van de hoeveelheid dames en de optiek was goed. Verhouding dame-beer ongeveer 2 op 1 (de dames klaagden veel vanavond). Ik werd gelijk al voorbijgelopen door een stunner met enorme natuurlijke borsten (cup D), blond haar en een bril. Op haar zette ik mijn zinnen, gedurende de avond wat naar elkaar gelachen, maar ze liep werkelijk af en aan met beren waardoor het allemaal wel wat minder aantrekkelijk wordt. Iemand een idee hoe zij heet?

Na wat koffie te hebben gedronken en dames te hebben afgwimpeld eerst maar eens wat gesaunaad: De sauna is ok, maar het is jammer dat je in LR vanuit de sauna geen zicht hebt op de dames zoals in bijvoorbeeld Acapulco. Nu zie je alleen maar naakte gasten.
    Daarna aan de praat geraakt met Melanie. Ik was toch al van plan snel wat stoom af te blazen en ze geilde me lekker op. De bril en het beugelbekkie droegen daar wel aan bij. Op de kamer begon het upsellen: wil je een uur, anaal, slikken? Terwijl ik aan de bar had duidelijk gemaakt dat ik voor een standaard half uur ging met hooguit een FT. Dezelfde tactiek toegepast als vorige week in GT met Gloria: als je nu niet kapt is de kamer over, lopen we naar de theke en doe ik mijn beklag. Nu werkte het ook weer. Pijpen en neuken was best ok. Ik gaf aan dat ze me klaar mocht pijpen met FT, maar alleen als ze er wat geils mee zou doen. Dat was ok, en ik spoot haar bekje vol. Ik stond versteld van mezelf: zelden produceerde ik zo'n hoeveelheid. Melanie liet het aan me zien en duwde het door haar tanden en beugel naar buiten. Zeeeer geil! Uiteindelijk begon ze wat te kokken en zelfs dat had wat. Wat ik stom vind om toe te geven, want ik ben altijd uiterst respectvol naar de dames. Ze vond het gelukkig geen punt, en we keuvelden nog wat na. Later pas las ik over haar reputatie, maar al met al was mijn sessie met haar OK.

Daarna wat gegeten. Acceptabel niveau net aan, varkensvlees met boontjes en aardappelkroketten. Zo'n "chef" heeft toch ook een wereldbaan met al die lekkere wijven aan de counter. Zou hij wel eens in natura worden uitbetaald?

Na het eten aan de bar aan de praat geraakt met een vriendelijke Amterdamse ijsbeer. Dit gesprek werd meermaals (op leuke manier) verstoord door dames die wat kwamen dollen. Eentje was wat meer vervelend en begon zo aan me te trekken en plukken dat ik even niets anders kon uitbrengen dat ze met haar poten van me af moest blijven en wilde praten. Natuurlijk wat gemummel over dat ik het liever met kerels deed en wie ik wel niet was... rest van de avond elkaar lekker lopen negeren, her loss. Het gekke is, als dit in het echte leven in de kroeg zou gebeuren zou ik gelijk mijn jas aantrekken.

De Amsterdamse ijsbeer ging naar huis en ik op zoek naar een nieuwe kamergenote. Opeens bevond ik me aan de bar naast een dame met een waanzinnig mooi en vriendelijk gezicht, en toen ik omlaag keek een heerlijk lichaam, gebruind en met goede rondingen en wat bloementattoos. Zij stelde zich aan mij voor als Maya, half Spaans/half Roemeens en eerste dag hier. Jaja en jaja, zei ik en vroeg haar wat bewijs van herkomst te leveren. Waarna ze een Spaans ratelverhaal begon af te steken. Ik kan een beetje Spaans en dit was echt wel de real deal. Okee, in elk geval woonachtig in Spanje dus. Ze zei dat het écht haar eerste dag was en dat ze eigenlijk in YinYang had willen werken. Daar was ze eerder op de dag geweest maar moest in februari maar eens terugkomen omdat er nu een damesoverschot zou zijn. Stomme zet, want deze dame wil je in je club hebben, zo bleek later op de kamer.
    Maya had geen haast om een kamer op te zoeken en we stonden lekker te keuvelen over reizen, waarbij we allebei een Balkanfan bleken te zijn. Intussen werd ik half verliefd op haar en vroeg wat er allemaal kon op de kamer. Dat bleek dus veel te zijn inclusief anaal, maar dat hoeft van mij alleen in uitzonderlijke situaties. Afgesproken voor een half uur te gaan met optie tot meer, normale sex.

Na het opdekken van het bed uitgekleed en ze begon me als een waanzinnige staand te tongen terwijl ik haar heerlijke lichaam verkende met mijn handen. Erg mooie, niet-hangende natuurlijke borsten, grensgeval B/C. Al tongend het bed opgerold waarbij ze aan mijn pik begon te trekken en ik wat gaatjes opzocht. Dat was geen probleem, overal paste een vinger in. Haar pijpen was behoorlijk, medium diep en lekker zacht, met continu oogcontact en tussendoor veel gulzig getongzoen. Geen poesje wegdraaien, maar juist zo draaien dat ik haar lekker kon vingeren. Na een kwartier aangegeven dat we voor langer gingen, ik vond haar echt geweldig.
    Geswitcht en haar minstens een kwartier lopen beffen. Flink gekreun van haar kant, maar zeker niet " nep". In elk geval ging ze er behoorlijk in op en een kutje liegt niet, de hoeveelheid sap die vrijkwam was niet voor de poes. Mijn gezicht zat onder, en ook nu was het geen probleem om flink te tongen tussendoor. Ze kwam klaar. Een goede test of dit niet gespeeld is, is om na het orgasme nog een plagerige lik of streling over de kut te geven. Als ze echt is klaargekomen zal ze dit meestal niet kunnen verdragen. Maya slaagde voor de test.
    Overgegaan tot neuken en een aantal kamasutraatjes doorgenomen. Gesteun en gekreun van beide kanten en ook nu ging ze in alles mee. Het allerlekkerst was een positie waarbij zij op haar zij lag, één been in de lucht en ik kon lekker diep stoten. En maar onophoudelijk tongen tussendoor. Gerekt zolang ik het kon maar uiteindelijk in doggy een knalorgasme eruit geperst. We zaten op drie kwartier. Uiteindelijk netjes het uur volgemaakt met wat keuvelen met tussendoor tongen en nog wat gepijp vaan haar kant. 100 euro afgetikt en in de bar liepen we elkaar nog een aantal keer tegen het lijf, waarbij ik telkens een zoen kreeg. Moorddame, deze Maya. Ze weet nog niet of ze in LR blijft. YinYang is blijkbaar haar droomclub en ze vond dat er in LR veel te veel dames ten opzichte van heren waren. Vandaag was dat ook zo, maar ik heb haar aangeraden toch ook eens andere dagen te proberen. Bij het naar huis gaan een heel goed woordje voor haar gedaan bij de theke, die instemmend stond te knikken. Ik was niet de eerste vandaag waar ze dit van hoorde. Ook vertelde ze dat het vandaag écht haar eerste dag was. Maya is een aanwinst voor elke club. Ik zie nog geen paspoort van haar en zal er één aanmaken. Hopelijk blijft ze hier wat langer, voor mij zal zij dan een zekerheidje zijn.

Na Maya nog wat rondgekeken maar ik besloot eieren voor mijn geld te kiezen hoewel er nog genoeg moois rondliep: going out on a high. LR is me bij mijn eerste bezoek erg goed bevallen en ik wil hier op zeker snel terugkomen. Door de stortregen aquaplanend en billenknijpend terug in het aardsdonker. Het is altijd zo donker in Duitsland, und warum, und warum, und warum??

Morgen waarschijnlijk Finca, tenzij het écht takkenweer is.
    Laatst gewijzigd door dirty Hairy; 11 november 2016 om 00:50

19. Onderstaande 12 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 november 2016),Badslippers (11 november 2016),biged (13 november 2016),Bosco (11 november 2016),dbd67 (11 november 2016),Firehawk (11 november 2016),gignnl (14 november 2016),Megaboob (10 november 2016),molaar (11 november 2016),noglangnietuitgewandeld (11 november 2016),Sjeufke (10 november 2016),Wentelt Eefje (12 november 2016)

Last Online
    2 december 2024 @ 11:55
    Discussies
    21
    Thanks
    158

Standaard

Dirty Hairy's clubtoertje deel 4: Living Room, zondag 14 november

Als afsluiting van het mini-toertje zondag nog even naar Kaarst gereden, ik bivakkeerde daar immers vlakbij en het lag op de route naar huis. De fut was er wat uit bij me, na al dat gehang van het weekeind. Ik was er al om 12.00 dus het was nog rustig, maar later vulde het aardig. 2 sessies gedaan:

Sessie 1: Claudia kwam even bij me in de sauna, want ze had het koud. Ze ontdeed zich zowaar van haar bikini en draaide het hele rondje mee, eerste keer dat ik een dame dit zie doen! Samen afgespoeld (de welnessruimte was nog leeg) en daarbij liep ze me wat op te geilen. Gelijk doorgelopen naar een kamer, want ik vond haar wel lief. Lekker tongen, pijpen behoorlijk goed, daarna tijdje 69 en haar poesje smaakte heerlijk. Na een paar standjes het condoom volgespoten, prettige sessie.

Sessie 2: Op Amira afgestapt want jee, wat heeft zij een lekker lichaam en een prachtig gezicht. Op de kamer kleedde zich uit en van achter betastte ik haar prachtige, stevige C-cup borsten. Mijn favoriete cupmaat. Verder was het niet heel bijzonder: tongzoenen wel goed, vingeren mocht niet (netjes van tevoren medegedeeld), beffen was minder met name omdat ik de spiegel haar ongeinteresseerde blik zag. Neuken was lekker, niet door haar inzet maar door haar heerlijke lichaam. Hele mooie en aardige meid maar wat te passief, onervaren en daardoor geen herhalingsgevaar.

Daarna was het mooi geweest, en naar huis. Dirty Hairy heeft een paar daagjes andere verplichtingen en draait er aan het eind van de week misschien nog een staartje aan.
    Laatst gewijzigd door dirty Hairy; 14 november 2016 om 16:55

21. Onderstaande 5 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

gignnl (14 november 2016),Manureva (15 november 2016),pret (14 november 2016),Sjeufke (14 november 2016),Wentelt Eefje (16 november 2016)

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

maar eens eventjes vertellen hoe een warme gezellige huiskamer met je (betaalde) geliefde's kan veranderen in een plek waar je zo snel mogelijk weer weg wil.

In het midden van de week had ik een date met m'n Iubi. Een week van te voren afgesproken en ik had er echt zin. Ik ken haar nu circa een jaar en nog nooit verzaakte ze. Altijd op de afgesproken dagen aanwezig, altijd super correct. Altijd ook erg aanwezig als er andere dames naar me lonkten. Enkele keren stak ze er een stokje voor als ik met een dame de kamer op dreigde te gaan die niet op haar goedkeuring kon rekenen. Uit het voorgaande zou je kunnen opmaken dat ze me claimde maar dat was alles behalve heet geval. Dankzij haar heb ik andere hele leuke dames leren kennen in LR die ik waarschijnlijk nooit bezocht had als ze mij (of de dame bij mij) geïntroduceerd had. En die paar keer dat ze een kamergang die niet op haar goedkeuring kon rekenen blokkeerde..... Ach, die paar op tientallen dames, wat kan mij het verrekken.

Het is / was een leuk spelletje. Deed er graag aan mee, genoot ook wel van de aandacht die het opleverde. Al snel werd ze door haar collega's niet meer bij haar artiesten naam benoemd maar als aangeduid als "your wife" Dat bracht ook met zich mee dat ik haar een tijdje lekker voor mezelf hield. Op een paar LR homies na bleef Iubi onbekend bij het wat grotere ijsberenpubliek. Ik had niet nog eens zin in conversaties over andere ijsberen die zogenaamd een boekje open zouden doen over Nebunule. Een zorg die nog altijd zeer actueel is gezien enkele berichten op een ander forum maar dat ter zijde, sommigen zien echt gewoon spoken door de Rld's waren.

Het midden van de week dus... De gebruikelijke nette ontvangst viel me ten deel, nog niets aan de hand. Douchen, koffie en toen begon het drama. Ze zat niet op haar gebruikelijke plekkie. Zal wel nog op de kamer zijn met een andere klant. Ondertussen kreeg ik gezelschap van de ene na de andere dame. Dames die me voorheen geen blik waardig keurden in het half jaar of zo daarvoor. Apart vond ik het, was al lange tijd niet meer zo bejaagd. Het mocht zo ca een uur duren voordat ik argwaan kreeg en eens ging vragen of m'n Iubi er überhaupt wel was. De theke dame wist klaarblijkelijk niet zo goed wat ze moest zeggen, het kwam er stotterend uit en met een gezicht dat al direct haar excuses aanbood. Tja, al bijna een jaar vertel ik iedere keer bij het verlaten van de club dat ik o.a. met Iubi op de kamer was.

Dat was toch wel een shock. Ik vond er opslag niets meer aan. De avances van andere dames konden me absoluut niet bekoren en heb ik er een paar volledig onterecht afgeblaft. Uiteindelijk vond ik troost bij m'n sauna maatje. Weet haar naam niet maar op de een of andere manier treffen we elkaar al een keer of vier achter elkaar in de sauna. Niet dat we naar de kamer gingen maar ze wist het maar weer mooi in perspectief te plaatsten. En, Iubi was al een keer de wacht aangezegd (volgens haar zelf). Nog slechts eenmaal waarschuwen en LR had geen plek meer voor haar in het team. Het is dan ook wel een karaktertje, ze laat zich niet zomaar wat zeggen.

De grootste schrik was er inmiddels wel vanaf en uiteindelijk vond ik nog wat meer troost met een meisjes uit de Braila bende. Een heerlijke anderhalf uur afgeleid van het gemis dat de afwezigheid van Iubi bij me teweeg bracht. Ben nog tot een uur of drie blijven hangen in LR om daarna koers te zetten naar de Vulkaan.

Ik wist hele lange tijd nauwelijks iets van Iubi. Ze droeg altijd een ring dus heb altijd aangenomen dat ze een vriendje had of misschien wel getrouwd was. Heb haar daar overigens nooit naar gevraagd en uit zichzelf gaf ze regelmatig aan single te zijn. Meerdere keren heb ik haar gevraagd om haar telefoonnummer maar daar deed ze niet aan. "If you want me you have to come here" Club en privé strikt gescheiden. Ze wilde dan wel weer vertellen in welke stad ze woonde en hoe ze naar LR kwam maar echte aanknopingspunten waren er nooit. Tot die ene keer (een maand of twee geleden) dat we toevallig tegelijkertijd bij de club aankwamen. Ze was niet met de taxi zoals ze altijd zei maar met een keurige 13 in een dozijn Golf dito keurige chauffeur en voorzien van duits kenteken. Bingo. Opgeschreven, want je weet maar nooit.

Inmiddels was ik aangekomen op de vulkaan. Niet om te neuken maar om eens te kijken of ik nog ergens een potje kon breken. Met m'n verhaal de boer op en mijn toehoorster schoot direct in de lach. "Now i know why we don't see you here anymore" "I know who you mean and where she lives, she's like Anna-Christina huh??? Give me a couple of days to find out where she is working. I'll send you when i know"

En dan kan het dus zomaar zijn dat je tijdens het gebak op Boy69's feest een appje krijgt waar ze zit en dat ik van harte welkom ben. Dat was dus snel opeten en pleite. Had er al een beetje rekening mee gehouden. Het was overigens een zeer aangenaam feestje moet ik zeggen. Nu ik in LR weer vrijgezel ben kan ik weer wat meer aandacht schenken aan andere héééĺe leuke dames. Er zijn al weer afspraken gemaakt en dat zal voor mij ongetwijfeld de sfeer van weleer doen herleven. Bij het uitchecken weer even met de thekedame gebabbeld en aangegeven dat ik ongetwijfeld weer terug kom.

Wil ik afsluiten met het besluit van LR om m'n Iubi de deur te wijzen en mijn gevoel daarover. Na m'n bezoek aan haar kan ik niets anders zeggen dat het volledig terecht is dat ze niet meer werkzaam is in LR. De situatie die zij beschreef is volstrekt absurd en had ik zelf niet eens kunnen bedenken, en ik meen toch al wat gezien te hebben qua meningsverschillen tussen DVP's. Ze is absoluut niet blij met de situatie maar begrijpt het helemaal.
    met vroegpensioen

23. Onderstaande 14 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),amigo70 (21 november 2016),Bosco (21 november 2016),Das (21 november 2016),dbd67 (21 november 2016),Firehawk (21 november 2016),kempie (21 november 2016),lekkersfan (21 november 2016),Sjeufke (21 november 2016),VAZKOR (21 november 2016),Wentelt Eefje (21 november 2016),Wijze grijze (21 november 2016),yylover (21 november 2016),Znipper (21 november 2016)

Last Online
    14 oktober 2024 @ 21:55
    Discussies
    6
    Thanks
    180

Standaard

Had ik een date met m'n Iubi

Wow.

Last Online
    Gisteren @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Zaterdag 19 november, verjaardagsfeest Boy69

De aanloop

Na 20 augustus en 22 oktober voor de 3e keer in 3 maanden een verjaardagsfeest in LR bijgewoond. (De dubbele verjaardag in september kon ik helaas niet wegens andere verplichtingen, vooral helaas omdat ik Firehawk heb leren kennen als een ijsbeer die zeer aangenaam gezelschap is.) Deels door mij bijgewoond dit keer eigenlijk, maar wat mij betreft absoluut topentertainment opnieuw.

Had niet eerder tijd om deze recensie te schrijven, werd gisteren ervan af gehouden door tijdgebrek en het moeten inhalen van slaapgebrek. Het heeft niets te maken met het onrechtvaardige systeem waardoor recensies aan het einde van een periode onder dreigen te sneeuwen tijdens de ambtsperiode van deze eerwaarde BRVDM-juryvoorzitter... Het Nederlandse Ersatzschienenverkehr bleek ook niet geweldig, de snelbus tussen Twente en Deventer is voor verbetering van comfort, nauwkeurigheid en aangenaam gedrag van medepassagiers vatbaar. Het vervolg vanuit Amersfoort met chauffeur pret en medepassagier kempie was echter zeer aangenaam.

Na de plichtplegingen beginnend met de ontvangst door de immer charmante Manuela (ja, daar zou ik persoonlijk net als vermoedelijk velen ook wel een paar cent voor overhebben). Snel omgekleed om me op espresso, mineraalwater en mijn eigen sigaretten te kunnen werpen.
    Het daaropvolgende ontbijtje met veel verse vleeswaren en een lekkere verse omelet beviel me uitstekend, ondanks het feit dat het uitzicht op vele reeds voorhanden zijnde mooie borsten en kontjes geblokt werd door een droog brood etende nog zeer katerige kempie

Hirosh-Irina Mon Amour

Tot mijn grote opluchting werd ik, al pratend met een andere dame die duidelijk meer fiducie in een mogelijk vervolg op de kamer samen had dan ik, toegewuifd en -gelachen door Irina. Die verwees 'en passant' de opmerking van gignnl over het niet werken op zaterdag naar het rijk der fabelen. Weliswaar had ze de afgelopen weken een paar zaterdagen overgeslagen, maar normaal gesproken is ze op zaterdag aanwezig als ze aan het werk is. Waarvan akte. Het duurde niet al te lang, voordat mijn voornemen pas na terugkomst uit Köln te gaan kameren als 'minder goed haalbaar' gekwalificeerd kon worden. Irina begreep mijn intenties maar vond ze maar raar. Twee minuten later was ik al zo geil, dat ik het voornemen nog vreemder vond dan zij het had gevonden.

Snel even gaan douchen en we daalden af naar één van de kamers beneden. Even later lagen we, nadat ik muziek opgezet had, tongzoenend in elkaars armen. Onze handen begonnen vervolgens een speurtocht over onze lichamen en ik besloot dat ik als eerste gever mocht zijn en zij ontvanger. Kennelijk heeft ze normaal blote voeten in haar plateauschoeisel en is dus haar footies niet gewend, of zou ze teveel mannelijk hormonen aanmaken, in elk geval had ze haar zwarte voetsokjes dus nog aan ontdekte ik toen naar beneden afdaalde om haar te beffen. Vond ze zelf zo grappig dat ze ze als ik geen bezwaar had aan wilde houden. Net als vorige keer 3 maanden geleden laat ze zich volledig gaan.

Vrijwel continu probeert ze met haar vingers haar klit nog iets bloter te leggen en daar maak ik dankbaar gebruik van. Ze wordt langzaam gek van mijn getease, mijn vingertoppen blijven de ingang van haar kutje natter en natter voelen worden, maar bewegen telkens mee als zij probeert ze eindelijk diep in haar kutje te voelen. Als ze uiteindelijk wel door mijn vingers geneukt wordt terwijl ik haar nog iets intensiever lik is het uitzicht op haar borsten die ze zelf nu kneedt in combinatie met haar knijpende nauwe kutje om mijn vingers zo geilmakend dat ik besluit mezelf af te trekken, ik kom heerlijk klaar op het moment dat zij dat ook lijkt te doen.

Fijntjes herinnert ze me eraan dat ik 3 maanden geleden na onze kamer beloofd had een volgende keer niet alleen financieel maar vooral fysiek 'better prepared' aan de start te verschijnen, wanneer ik ook nu weer al naknuffelend vlot in opperste staat van paraatheid voor een tweede ronde lijk. Ik verzeker haar dat ik inderdaad nu wel uitgerust ben en de tijd heb en dat ze zich dus wanneer we gaan neuken de grap van toen kan besparen. En hoewel Irina bijzonder nauw is, daarmee Sphinx' theorie eens te meer stavend - zij begon immers jaren geleden als slanke den in GD, nu toch wat uitgedijd -, blijkt de tube glijmiddel toch niet tevoorschijn te komen. Ze laat zich langzaam over mijn opnieuw snoeiharde lul zakken en voert langzaam het tempo op. Na een poosje vraagt ze me of ik haar wil neuken en na mijn instemming neuk ik haar heerlijk tongzoenend en borsten knedend in missio. Als ik zo nu en dan mijn tempo heel erg vertraag knijpt ze met haar kutspieren zo lekker dat ik overweeg helemaal niet meer te bewegen. Dan stel ik voor om naar doggy over te schakelen. Met het gezicht diep in het bed geduwd kan ze ze zich toch nog verstaanbaar maken. In mijn playlist ontlokte namelijk Kranium haar bijval ("I've Got The Stamina, To Hammer Ya")

Tijdens de doggy (ik stoot nooit in sneltreintempo, maar wel diep en misschien niet echt hard, maar het komt natuurlijk wel aan als er meer dan 100 kg achter die lul aankomt) bleek ik één van haar footies uitgestoten te hebben door haar van haar plaats te neuken. Ontdekten we toen ze na de doggy opnieuw voor een cowgirl opzadelde. Naar eigen zeggen had ze al best wel wat te verduren gehad inmiddels, maar wilde toch graag verder neuken - even vreesde ik de flutschi, maar er ging alleen een kloddertje spuug op haar vingers die daarna even richting haar kutje en mijn lul gingen - en vooral het knijpen met dat van zichzelf al zo nauwe kutje is natuurlijk ultiem genot, dan hoef je beiden niet eens te bewegen...

Uiteindelijk bleek deze kamer bij beiden ingeslagen als een atoombom (zij: "Het leek even of je een epileptische aanval kreeg in plaats van geweldig klaarkwam."). Irina wilde echt per se een sigaret samen op de kamer roken, gaf zelf aan (we zaten net op anderhalf uur) dat de teller niet door zou lopen, maar dat ze niet met zo'n afgeneukt koppie weer onder de mensen wilde komen. (Die grote spiegels zorgen ervoor dat ze zich dat zeer bewust was.) Sterker nog, door haar werd een bovenmatig correct voorstel voor de financiële afhandeling gedaan, dankbaar aanvaard en wat extra goodies samen met het geld aan haar overhandigd. Ik kan niet anders dan concluderen dat Irina mijn bedpartner was tijdens mijn 2 absolute TOPkamers van 2016, het herhalingsgevaar is voor mij extreem hoog! (Al blijf ik erbij, tegenwoordig is ze eigenlijk uiterlijk niet echt meer mijn type, dat was ze de dag dat ze bij GD binnenliep wel.)

PPZ: 9,0 (8,0 / 9,5 / 9,5)

Dubbele nicknames

Besloten om geheel gesloopt eerst mijn dorst te bestrijden, zelfs voor ik zou gaan douchen (mijn bovenlip rook ook na 2 mineraalwater nog aangenaam penetrant naar het geil dat uit Irina's kutje gedropen was). Ik zou de vernissage van de tentoonstelling van een vriend van me uit de muziekwereld - maar tegenwoordig in de eerste plaats beeldend kunstenaar, daarna pas DJ - bezoeken. Net voor ik vertrekken wilde beleefde duisburgspesjalist satanisch genoegen aan het confronteren van een niet aangemelde gast met zijn dubbele nicknaam, dat genoegen was absoluut niet wederzijds. Ondanks mijn voorstel bij mijn terugkomst tot de ontdekking te willen komen dat de heren vrienden voor het het leven zouden zijn geworden, leek dat er niet in te gaan zitten. De heren stonden als damherten met hun geweien dreigend tegenover elkaar.
    Over dubbele nicknames gesproken: is berend55 de tweede nick waarvan SAS zich bedient? Was hij niet ineens nadat hij het "Wat kan er beter of moet er anders (in VM)?"-topic het licht deed zien bezig om bij elke andere club - om een mistgordijn op te trekken? - ook een dergelijk topic op te starten?
    Op weg naar buiten Nebunule, wiens gezicht en toenmalige bluf-alias mij uit mijn Vulkaan-verleden duidelijk bijstonden, de hand geschud en net als iedereen veel plezier tot mijn terugkomst gewenst..

De lift

Als ik van Manuela een kaartje heb gekregen dat mijn vrije herintree garandeert later op de avond, verlaat ik wat na half vijf LR. Achter me loopt een oudere man naar buiten en onder het motto "Nee heb je... " vroeg ik hem of hij toevallig naar Köln rijdt. Hij vraagt onmiddellijk in vloeiend Duits maar wel met een accent: "Of wil je dan meerijden dan, dat kan, daar staat mijn huurauto." wijzend op een Q7. Hij rijdt naar een hotel dat slechts 3 S-Bahn haltes van mijn bestemming daar ligt, mooier kan niet. Ondertussen vertelt hij waarom LR zijn favoriete club is: de mix service/optiek van de dames. Hij heeft de afgelopen jaren (meer-meervoud) "alle" clubs van boven Hannover tot onder Frankfurt gezien. Heel veel clubs met beter eten en/of betere wellness, maar geen met een betrouwbaarder line-up als het om service door dames met goede looks gaat. Minimaal één keer per maand komt hij op zakenreis naar het land waar hij 25 jaar, bijna de helft van zijn leven, voor studie en later werk doorbracht. Nog een aangename meevaller vandaag dus.

De terugkeer

Bij terugkomst opvallend veel van Boy69's gasten al verdwenen (helaas ook de voor mij altijd in een paar goede samenspraken resulterende partycrasher en om de officiële kennismaking voort te kunnen zetten Nebunule, die door een appje over de nieuwe werkplek van zijn Iubi tijdens Boy69's gebak LR hals over kop verlaten had). graagneuker had ter vervanging van zijn met een Hausverbot kampende kompaan bokito8 ander lawaaiig volk weten te charteren. De gastheer lag intussen afgepeigerd in de whirlpool. Boy69 had duidelijk de bloemetjes buitengezet deze twee dagen die hij zelf zijn verjaardag vierde en was aan het eind van zijn flora-Latijn.

Ik wist niet of ik genoegen ging nemen met de ronduit fabuleuze kamer met Irina, of die door een andere DVP in een nog gunstiger of juist minder gunstig (leek onwaarschijnlijk) licht zou moeten stellen. Rondborstige Selena bleek vreemd genoeg na de geweldige kamer van vorige keer geen actie in mijn richting te ondernemen, geen enkele pre-sale poging die verder dan grijnzend staren ging dit keer, daardoor ook herhalingsgevaar minimaliserend.

Wellness - eindelijk

Bij mijn twee eerdere bezoeken bleef LR's wellness onbenut, nu besloot ik in elk geval daar eens serieus tijd aan te besteden. Terecht. Ineens dook Vanessa op in de sauna, ze wilde slapen, had geen zin meer om te werken, maar er was geen kamer om te slapen vrij en de kino verboden terrein daar voor. Dan maar de sauna in aldus haarzelve, ze (b)leek preuts toen ze zich na 10 minuten erbuiten uitkleedde om haar setje niet doorweekt van het zweet te laten eindigen (vroeg zelfs met een grijns - dat wel - om hun ogen te bedekken aan de aanwezige "toeschouwers") en om zich beter door me te kunnen laten masseren - in de sauna onder grote hilariteit benadrukkend dat daaraan niks gespeeld was, op de kamer en in de sauna is naakt normaal, maar ze zou niet weer in een FKK kunnen werken, raar dat collega's en vooral overige mannelijke krachten in LR haar volledig naakt zouden kunnen "begluren" de hele dag - wel hangertjes die B-cup, maar toch een fantastisch lijfje en een heel leuk koppie en een verschrikkelijk goedgeluimde alle kanten uitschietende groepsconversatie in Russisch, Duits, Engels en Roemeens in de steeds heter wordende sauna - het zweet druppelde haar spleetje in dankzij de Aufguss-Eisbär). Uiteindelijk niet meer gekamerd, vooral tot vreugde van kempie mijn laatste pogingen gestaakt rond een uur of drie 's nachts Maar Vanessa staat op mijn fuckitlist (copyright pret) voor volgende keer, meer dan zeker dat dat gaat gebeuren.

Een zeer geslaagde dag

Kom ik terug in LR. Absoluut, maar alleen als mijn entreegeld de €40 niet teboven gaat, het blijft m.i. raadselachtig dat LR met €60 wegkomt, anderzijds is het (zie ook het verhaal van de Griek) vooral de line-up die het misschien wel rechtvaardigt voor velen. (En het bier voor anderen.) Voor mij is Irina misschien een bijkomstige factor die me toch zal verleiden LR zonder die €20 korting (waarvoor grote dank aan Boy69, Ijsberenforum en Living Room!).
    kempie had op de heenweg al iets opgemerkt over de haat-liefde-verhouding tussen pret en zijn tomtom, daarover bleek ook zelfs op het laatste - bekend terrein - deel van mijn carpool in onze hoofdstad niets gelogen.
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 21 november 2016 om 12:55
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

26. Onderstaande 17 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),Badslippers (22 november 2016),Bosco (21 november 2016),cassenoisette (14 december 2016),deket ( 3 december 2016),Firehawk (21 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (21 november 2016),gignnl (21 november 2016),hasta la pasta (21 november 2016),kempie (21 november 2016),Nedlovefkk (22 november 2016),Patjax (21 november 2016),pret (21 november 2016),Ryuhayabusa (22 november 2016),WA (21 november 2016),Wijze grijze (21 november 2016),yylover (21 november 2016)

Last Online
    Vandaag @ 23:29
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Vanessa is een aanrader dat kan ik je wel vertellen. :D

28. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

deket ( 3 december 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016)

Last Online
    Vandaag @ 23:44
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Vanessa is een aanrader dat kan ik je wel vertellen. :D
    + 1

30. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (21 november 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard LR een weekje terug

Voordat de te verwachten tientallen berichten over het feest gaan komen - *checkt lijst*, zal wel meevallen - nog even wat achterstallige administratie van een weekje terug. Voor de verandering was het een doordeweekse dag, al was het behoorlijk druk... een bekende Nederlands sprekende Waal wist me te vertellen dat heel Franstaligie vrij had omdat te herdenken dat ze zich zonder te veel inspanning hadden overgegeven of zo. Dus aardig wat mansvolk en ook behoorlijk wat dames (al misten alle succesvolle kamergenotes van de laatste tijd, net als enkele to-do-listers).

Randverzorging als altijd met een lekker eitje, een behoorlijke curryworst en een enkele keuze bij het avondeten... vingers gekruist en ditmaal weer eens lekker. Soms zit het je mee he. Drankjes fris of warm naar gelang de behoefte en over de hele dag gezien een drietal prachtig ingeschonken Weizens. Me weinig bemoeit met de wellness en hoopvol afgewacht nadat dames me meldden dat er een DJ zou komen. Ik kan niet zeggen dat er nou erg veel sfeer in zat (buiten wat opgelegd danswerk). Ook geen Roemeens gehoord, later in een andere toko van een ex-LR dame gehoord dat het in LR kennelijk bewust beleid is om alleen af en toe balla balla in St Tropez te draaien en verder niks. Mooi.

Line up best aardig, al blijft het opvallend hoe breed de meeste kontjes zijn (geworden). Veel dames die bewust sauna- boven FKK club verkiezen lijkt me zo. Ondanks de afwezigheid van herhaalbare dames en gewenste neuzugangen toch tot een aantal kamertjes gekomen.

Eerste ronde was Daria. Halflang blond haar met een leuk koppie en een alleraardigs praatje in accentloos Engels. Meestal kennelijk pas in de avond aanwezig, maar dit keer wat eerder. Het leuke praatje werd voortgezet op de kamer met goed en bijzonder veel tongzoenen. Iets te "aanvallend" om bij een toplijstje te komen, maar het gebeurt toch zelden dat ik zelf het bekken afbreek omdat het wel wat veel wordt "kissing record" naar eigen zeggen. Buiten de lijntjes niet te veel en de pussyslide positie werd gevolgd door net niks geschuif. Oraal dan wel beter en dieper dan ik had durven denken. Neuken close en opvallend strak (met aansporingen in te accentloos Engels als kleine hapering). Leuke sessie die tot herhaling uitnodigt, al kom ik er niet speciaal voor naar LR.

Tweede ronde met de uitermate doorzichtige optickfick Luana. De kans dat het iets zou worden leek me tamelijk klein, maar ik had immers ook nooit gedacht een dame naast Linda te zien staan met betere tieten. Ik werd ongevraagd op een bankje vergezeld en op de een of andere manier vind ik het wel een leuk meisje. Een beetje zoals je soms een leuke bardame hebt in de kroeg, of de dochter van een collega die zijn 20 jarig huwelijk viert (en daar iedereen voor uitnodigt). Oftewel: dames zijn er niet voor zichzelf, maar maken er maar iets van (zonder ook maar een hintje erotiek). Ook op de kamer een relaxt meisje dat haar eigen ding doet. Eerst een halve rol papier afscheuren en vouwen; niet voor de pula maar omdat ze haar kwijl niet in haar bakkes kan houden bij het pijpen. Sommige dames maken daar iets geils van, maar madame houdt alles lekker schoon en droog. Tongzoenen niet eens zo slecht maar in korte rondetjes van een seconde of 4/5. Zolang het maar niet natuurlijk lijkt. Ik kreeg wat disinfectie meuk op mijn klauwen omdat ik vast wat met haar kut wilde, maar "not inside" kreeg ik al bij voorbaat te horen (misschien een meisje je voor J42) en de vraag of ze dan wel haar aars in mochten vond ze maar onbehoorlijk. Neuken voelde best lekker en het gebrek aan closeness werd aardig gecompenseerd door het deinen van die tetten... dat zag er echt tamelijk spectaculair uit. Leuk meisje, matige prostituee... en op zijn minst een waardige reden voor matties om me mee belachelijk te maken.

Als laatste ronde dan enigszins onbedoeld een meisje waarvan ik de naam niet echt meer weet. Ik probeerde eigenlijk de interesse van haar volkomen ongeinteresseerde vriendinnetje te wekken, maar uiteindelijk kwam Sideshow Bob naar me toegeschuifeld en in plaats van wat te zeggen stak ze maar meteen haar tong in mijn waffel. Sympathieke kennismaking zo en na een minuutje tongen schuifelden we gezellig naar een kamertje. Mooi klein lijfje en ook best een leuk snoetje, kapsel niet speciaal mijn ding. Kamer wat tamelijk goed met veel tongzoenen, pussysliden, droogneuken, vingers warm onthaald etc. Onverwacht goed einde van de dag (en de pizza dus volkomen misgelopen).

Best leuke dag in LR, al had ik ook niet speciaal het idee snel terug te moeten komen (anders was ik zaterdag wel geweest).

32. Onderstaande 12 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),Badslippers (22 november 2016),Bosco (21 november 2016),Champollion (21 november 2016),de duisburg spesjalist (21 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (21 november 2016),kempie (21 november 2016),Knabbel (22 november 2016),lekkersfan (21 november 2016),mechelen (21 november 2016),pret (21 november 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016)

Last Online
    Vandaag @ 23:15
    Discussies
    168
    Thanks
    6.031

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    ... een bekende Nederlands sprekende Waal wist me te vertellen dat heel Franstaligie vrij had omdat te herdenken dat ze zich zonder te veel inspanning hadden overgegeven of zo.
    Geschiedenis... 't Was wel degelijk den Duits die zich overgaf, en niet bepaald zonder veel inspanningen...

34. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

noglangnietuitgewandeld (21 november 2016),vrije jongen (21 november 2016)

Last Online
    30 juni 2023 @ 19:47
    Discussies
    0
    Thanks
    20

Standaard

Nog iemand de hongaarse theressa gezien laatste week ?

Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard Living Room, De Huiskamer

verjaardagsfeest in LR

reeds jarenlang vier ik mijn verjaardag in LR, een "traditie" die in ere gehouden moet worden.

Gelukkig waren er veel aanmeldingen waarvan uiteindelijk een man of 20-25 op kwamen dagen.
    van enkele gasten een kleine attentie gekregen, waarvoor bedankt.

De combinatie van de aanwezigheid deze beren, de huiselijkheid van LR en de uitstekende line-up stond al bijna garant voor een leuke party.

Zelf arriveerde ik al vroeg rond 11:30 nadat ik kevinnl vanaf het station heb opgepikt.
    Bij binnenkomst werd ik getrakteerd op een "happy birthday", gezongen door Arina, Antonella en nog een roemeense beauty.

na de verkleedpartij heb ik de eerste beren de hand geschud en maakte ik me op voor een ontbijt.
    na wat geklets met beren en meiden was het tijd om de druk eraf te halen.
    Hiervoor kwamen meer dan voldoende dames in aanmerking, oa Louana, waarschijnlijk de mooiste meid in de toko met haar waanzinnige tieten.
    Ik wilde echter een nieuwe meid, en de keuze viel op de 19-jarige Titziana.
    Qua optiek niet helemaal mijn ding, maar ze had iets mysterieus.
    Op kamer bleek het een schot in de roos, een perfect begin van de dag.

Gedurende de dag regelmatig wat gekletst met de aanwezige beren over van alles en nog wat en uiteraard over de aanwezige meiden.

Ada kwam me al snel feliciteren en met haar heb ik de tweede kamergang gehad, perfect zoals altijd.

Na de jackpot op kamer met Titziana en Ada was het tijd mijn geluk op de gokkast te proberen, en ik slaagde er tot 2x toe de jackpot te krijgen, toch een plusje van vele honderden euro's.
    De dag kon al niet meer kapot.

Tegen 20:00 uur arriveerde DJ Tony, waardoor de sfeer al snel toenam.
    Helemaal top werd het toen hij wat hollandse partymuziek draaide, hetgeen wat merkwaardige gezichten opleverde van de aanwezige meiden en moffen, maar wat absoluut top was.
    Tussendoor vonden de meegebrachte taarten en vlaaien gretig aftrek onder de gasten en meiden.

Voor mijn laatste kamertje van de dag viel de keuze op Issa, de leuke slanke meid met die gigantische bos haren (op de kop).
    Zoals alle kamers met haar, was het ook deze keer top.

ik had nog een vierde kamertje willen doen, maar werd geveld door buikgriep, waardoor ik me effe terugtrok en tegen 1:30 helaas LR moest verlaten.

Ik had gehoopt om 2:00 in mijn nest te liggen, maar dat viel tegen omdat ik net buiten LR door de polizei aan de kant werd gezet.
    Ik voelde dat ik moest kotsen en zag het al gebeuren dat ik oom agent onder zou kotsen, maar ik kon het nog binnenhouden.
    Na een klein oponthoud mocht ik toch doorrijden en ging op weg naar mijn bed.

De nachtrust werd onderbroken door 2 kotssessies, maar tussendoor heb ik terug kunnen denken aan een geslaagd verjaardagsfeest.

Ik wil alle aanwezige beren, DJ Tony, de clubleiding van LR, en natuurlijk de meiden hartstikke bedanken voor een onvergetelijke dag.
    Laatst gewijzigd door Boy69; 22 november 2016 om 01:10

37. Onderstaande 14 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),Badslippers (22 november 2016),Bosco (22 november 2016),Firehawk (22 november 2016),gignnl (22 november 2016),Knabbel (22 november 2016),mechelen (21 november 2016),Nedlovefkk (22 november 2016),pret (22 november 2016),rob45 (22 november 2016),Sjeufke (21 november 2016),vrije jongen (21 november 2016),WA (21 november 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

@pret en firehawk, Vanessa is indeed een topper, alleen bleef ze w1t lang aan mij plakken als een vlieg rond stroop, maar is haar vergeven, een leuke meid.
    @Nedbunule all about pussy and money.
    tenslotte @boy 69, je taarten en vlaaien waren zeer onhollands, dwz in overvloed. De party was naar mijn mening meer dan geslaagd

39. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (22 november 2016),gignnl (22 november 2016),Piet Plezier (22 november 2016),pret (22 november 2016)

Last Online
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Zaterdag veel te vroeg opgepikt door pret. Telkens werd het ophaal moment vervroegd terwijl ik de avond ervoor een stevig feestje zou hebben. Wekker maar gezet en een uur later zou Pret me ophalen. Net m'n bed uit en de telefoon gaat. Ik ben er over een half uur. Dat was niet de afspraak nu moest ik me haasten en kon ik niet eens douchen. Onderweg naar LR Wentel Eefje opgepikt in Amersfoort. Het was een gezellige rit en ik was uitgekaterd tegen de tijd dat we in LR aankwamen. Daar de jarige de Hand geschudt en een hoop andere bekende.

De line-up eens aanschouwt en er waren genoeg kamer opties waaronder 1 dame waarvan je zeker weet dat je een hele goede sessie krijgt echter aangezien ze zegt nog een half jaar te blijven hoef je niet elke keer te gaan en wil je ook wel weer eens wat anders. Daarom gekozen voor Louna. Een hele mooie dame met super mooie borsten. Twijvelde wel of deze dame wat was las ook een aantal slechte recensies en werd nog door iemand ingefluisterd dat ik niet al te veel moest verwachten. Maar toch voor €50 moest ik er 1x een half uurtje mee naar de kamer zijn geweest. Zo geschiede en het was lang niet zo slecht als ik gehoord en gelezen had. Pzc was niet eens slecht en de sex was prima. Ik ben er van overtuigd dat het volgende keer nog wel wat beter kan. De sex zeker en het pzc ook vermoedelijk wel want ze was aan het vissen of dat naar tevredenheid was en hoe ik het nog liever zou hebben. Denk dan ook dat we dat de volgende keer nog maar eens moeten proberen. Hopelijk dan op een mooie kamer dat verhoogt het plezier nog wat.

Gewacht tot later op de avond Karina arriveerde want die had ik al een hele tijd niet gezien. Voor die tijd zag ik echter een hele mooie slanke roemeense met een schitterend gezichtje en een beetje latina uiterlijk met a-cup gezien. Even mee kennis gemaakt maar toen had ik al een afspraak met Karina. Met haar dan ook 2 uurtjes op kamer geweest want we hadden nog wat in te halen.

Later op de avond kwam ik dat mooie nieuwe roemeentje weer tegen toen ik weer de energie had. Het was haar 2e dag in LR. Ze heet hier Simona en had lang in Samya gezeten en nog langs een aantal andere clubs gezworven. Erg leuke dame. Ik vroeg haar mee te gaan naar de kamer maar ze had eerst nog een andere klant. Geen probleem wij zouden nog wel even blijven. Terwijl ze met haar klant zat te wachten deed ze een paal dans act (op een niet door haar gekozen nummertje) waarna de vaste paaldans dame haar voorstelling weer ging doen. Die kan weergaloos dansen. Simona had echter ook al een nummer aangevraagd waar op ze graag danst dus die ging daarna weer. Het leek wel een paaldans wedstrijd en simona mocht wel een kleinbeetje minder goed paaldansen maar omdat te compenseren deed ze dat volledig naakt. De shows werden flink gewaardeerd en ik was blij dat ik Simona al geboekt had. Later een prima uurtje met haar gehad op kamer 1. Pzc en nmc waren uitstekend. Vrees dat deze dame alleen niet lang in LR zal zijn te bewonderen maar we zullen zien. Kreeg het idee dat ze niet zo blij en gewend was aan lange wachttijden
    En die waren er vanaf het begin van de avond al.

Daarna duurde het nog lang voordat we vertrokken. Ik had pret gezegd dat we lang konden blijven maar uiteindelijk was er op het laatste moment nog een voetbal
    Wedstrijd ingeplanned maar ik wou niet moeilijk doen ach dat zou met al die regen vermoedelijk toch niet doorgaan. Tijdens het lange wachten nog een mooi voor dit soort clubs geschikt (luister naar de tekst) nummertje aan gevraagd. https://youtu.be/JG1VLYp5DjQ

Uiteindelijk gingen we na 3.00 weg en lag ik rond 6.00 ol bed en heb ik maar 3 Uurtjes geslapen want ondanks het noodweer moest er wel worden gevoetbald. Gewoon gewonnen dus de korte nachten bleken geen probleem. Top weekend gehad met een geslaagd bezoek aan LR als 1
    van de hoogte punten.

41. Onderstaande 14 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),Badslippers (22 november 2016),Bluebear (22 november 2016),Bosco (22 november 2016),Firehawk (22 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (22 november 2016),gignnl (22 november 2016),mechelen (22 november 2016),Nedlovefkk (22 november 2016),pret (22 november 2016),Ryuhayabusa (22 november 2016),Sjeufke (22 november 2016),WA (22 november 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

First of all many thanks to boy69 and LivingRoom for the invitation!

I started my visit in the afternoon and first of all i was hungry i enjoyed the food ---Frikandel, later then cevapcici and pizza--- ( no food, no "fight"!)
    After that i took a first look to the girls, but it was saturday and so i watched soccer (first the conference and then the german clasico...).
    At this time it became more and more crowdy and i think there were round about 50 girls and more than hundred men in the club. The girls were flirty and the waiting times for the rooms grow up to more than 40 minutes...
    I enjoyed a next nice room with Amira (see earlier report), who was one of the most popular girls on this evening.
    CU next time everywhere/We ontmoeten ergens.

vanKees

43. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk (22 november 2016),Wentelt Eefje (23 november 2016)

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Living Room – Boy 69’s birthday party
    19 November 2016

Fazit

Wellness: sauna goed, jacuzzi zeer goed en lekker warm, beide veel gebruikt
    Line-up vond ik eerst matig bij binnenkomst (14:30) – naar de avond toe steeds beter
    2x goed tot zeer goeie sessie: Mona (****) en Vanessa (*****)
    LivingRoom wordt voor mij kandidaat topservice-club 2016 wat dames betreft
    Goede partysfeer pas in de avond zichtbaar (voor mij dan toch)
    Heeft Wifi: vragen aan de theke. Ze heeft ook een vervelend probleem op m'n smartphone dienaangaande opgelost dat aan bleef slepen waarvoor veel dank.
    ik bleek steeds de verjaardagsambiance mis te lopen, zelfs het taart-momentje liep ik mis
    Wellness: Turkse stoomcabine veel te koud afgesteld, zelfs fris. Jammer!
    Keuze eten kon me niet bekoren
    Ikzelve voelde en was vermoedelijk op afwezige wijze aanwezig en had wat verloren tijd...letterlijk
    Buiten de wellness vond ik er niet meteen een aparte ruimte om zich te kunnen afzonderen, een soort aparte lounge cfr. SS, YY, en andere clubs. In de tent waar voetbal opstond kon dat wel doch was wat frisjes.

Aanvang: rit en hotel

Ik sprak deze keer weer af met Deket om te carpoolen. Er werden kamers geboekt in het ISA Internatioanl Sport Arena & Hotel. Dit hotel is slechts ca150 meter van Living Room verwijderd waardoor je met gerust hart je lever kapot kan zuipen zonder te denken aan een onmiddellijke rit huiswaarts.

Een rit naar Living Room vanuit m’n stad Kortrijk duurt ca 2u 40 minuten, even lang als Babylon. Het was wat langer daar ik Deket moest ophalen op punt van afspraak.

Op de parking van het hotel kon ik veilig mijn wagen achterlaten onder het oog van de camera’s. Het is de eerste maal dat ik hier kwam overnachten en de plaats liet een positieve indruk achter: ik had een mooie kamer met bad, douche en gerieflijk zacht dubbel-bed. Enige min was dat het bad nogal traag vol liep.

Ik besef dat deze info niet club gerelateerd is maar is hopelijk interessante randinfo voor wie niet eerder in LR was en een verblijfplaats zoekt.

We liepen naar de club toe, een korte wandeling van 5 minuten en rond 14u30 stonden we aan het hek van dit neukparadijs.

Aankomst

We werden vriendelijk onthaald door de theke, Deket als stammie iets hartelijker dan deze “nieuweling” die hier slechts zijn vierde bezoek kwam afleggen en de derde van dit jaar. Ik kan stellen dat Living Room de ontdekking van het jaar is ofschoon ik de club 3 jaar terug reeds voor het eerst heb bezocht met een vrijkaart van RB, mijn eerste vrijkaart van dat forum. Toen al liet de club bij mij een erg positieve indruk achter. Eenmaal omgekleed tot ijsbeer ging ik niet eerst douchen zoals gewoonlijk (pas een bad genomen) maar ging ik ‘ontbijten’.

Restaurant

Wel het "ontbijt" is in mijn geval eerder een vlug middagmaal. Ik heb er even voor moeten wachten maar kreeg mijn omelet el niet me dat goed liet smaken met wat Orangensaft. Ik zag intussen al leuke dames.

Ik at hier dus pas laat zo rond 21u: ik keek met opgetrokken neus naar dat vlees met een Italiaanse benaming dat ik al ben vergeten. Het smaakte toch beter dan het eruit zag. 2 stuks genomen gegeten samen met wat ronde frieten en krautsalat.

Samenvattend: je zal geen honger gehad hebben die dag. No more no less. De bediening was formeel vriendelijk. De keuken was voor mij een van de minpunten van de dag.

Wellness

Tijdens dit bezoek aan de club heb ik meer van de wellness gebruik gemaakt dan te doen gebruikelijk. Misschien had ik meer afzondering nodig. Ik heb er gesprekjes gehad met andere beren waaronder Duisbrug-spesjalist, su10027, Partycrasher, Pret,….

Hier komen de DVP’s ook rond hangen en gebruiken de wellness. Ik zag er een paar maal dames lekker met z’n viertjes de sauna in kruipen. Van de massages maken ze gretig gebruik en ook de jacuzzi slaan ze niet over. Hierin begon zelfs de presales met de zotte vrolijk gestemde Vanessa veel later op de avond.

Nog een pluspunt was dat de deur naar buiten toe op een kier werd gehouden, zo kon de dampige warme lucht ontsnappen en was de atmosfeer er niet te benauwend.

Jacuzzi
    Lekker heet cfr. Bijvoorbeeld Villa Marisol, Sixsens, Babylon en PSR. Ik heb er veel en lang in gezeten, en zoals gezegd ook presales gekregen van Vanessa.

De bovenste en onderste knop doen echt niks. 2x drukken op de middelste zet hem aan. Nog eenmaal drukken zet hem weer uit. Prima genoten hier.

Opmerkelijk: van de jacuzzi genieten maakt een mens bijzonder vrolijk. Zò vrolijk dat er 4 beren luid in zaten te zingen, zag dit niet lang voor ik de club verliet. De theke, een andere dan over de middag, wist niet hoe ze het had met die lui en keek er maar verwonderd bij. Een dame die eerder was gemasseerd stond er vrolijk om te wezen.

Sauna
    Goed warm, niet te heet tenzij er iemand een royale aufguss doet en met de handdoek zwaait. Ook hier al samengezeten met Vanessa later na onze kamergang. Ze bleef vaak rond hangen in de wellness.

Massage
    Werd door deze jongen niet gebruikt maar zag zowel beren als dvp’s er gebruik van maken. Eerst was er één mooie vrouwelijke masseuse, in de avond waren er 2 masseurs aan het werk.

Turks stoombad
    Het andere minpunt hier: ik vond ze ietswat te fris. In de avond was die zelfs helemaal niet warm. Ik zag er veel met handdoek, badmantel en al in binnen gaan. Dat doe ik nooit. Ben er toch vaak binnen geweest.

Tent en terras

Hier stond de voetbal op. Niet m’n favoriete sport, heb er nooit lang gezeten wegens te fris soms tenzij bij die plaatsen waar het werd verwarmd. Toegang tot de kleine tuin was afgesloten, is ook niet interessant met dit weer. Naar het benedenterras met de ligstoelen kon je wel om vandaar naar de wellness te gaan.

Line-up en club-ambiance

In de namiddag bij aankomst ervoer ik de clubsfeer en de dames line-up eerder als matig: had niet onmiddellijk de feeststemming en het hoge geilheidsfactor ervaren als vorige keer op de dubbele verjaardag van Firehawk en Ricardo ‘Salitos’ Banana. De jarige Boy69 vond ik op dat moment nergens. Op een of andere manier slaagde ik erin de partygangers meer te ontlopen dan te ontmoeten al zag ik Kempie, Pret en Partycrasher wel in de bar zitten bij binnenkomst. Deket was steeds ergens verdwenen: hij was hetzij opgevreten door zijn Deket-meiden in talloze kamergangen ofwel aanwezig bij de verjaardagsgenodigden waar ik dan weer elders rond hing of zelf op kamer was.

Ik slaagde er zelfs in de taart, geserveerd in de tent buiten, te hebben gemist : ik was op dat moment te zeer in beslag genomen door Mona.

Ik had Boy69 pas de hand kunnen schudden en hem gefeliciteerd zo rond 22u of daaromtrent toen ik met Vanessa op een vrije kamer aan het wachten was. Meest late begroeting van een jarige ooit. Wie ik blijkbaar verkeerd bleef lopen was onder meer Satanic Surfer, jammer niet te hebben kennis gemaakt.

Naarmate de dag vorderde en overging in de avond werd de line-up steeds interessanter en ontwaarde ik meer lekkere dames:

* Duitse Jeanine...of Nadine? Ze had blond halflang haar, topless met mooie grote borsten vermoedelijk sili's, veel tattoos),
    * Een dame met lang donkerbruin haar in een staart, topless wezend met die mooie joekels van borsten zoals Jeanine of Nadine, naam vergeten.
    * Russische Lili
    * Roemeense Claudia (boot afgehouden)
    * een Braziliaanse dame met mooie dikke lippen. (ook afgehouden)

Ik schoot pas in gang toen het avond was en de ambiance groeide. Dan pas maakte ik mijn kamers van de dag. Twee presales sprongen af vanwege een intuïtief slecht gevoel: Rondborstige Jeanine (of Nadine) (Duitse) waarvoor een andere dame me voor gek versleet en slanke Natascha (Roemeense) die ik gelukkig niet gekamerd had als ik de recensies zo bekijk. Ik begin het een beetje te kennen, naar dat gevoel luisteren. Die avond toch.

Afwezig waren Sonja en Melissa al twijfel ik bij die laatste: ik dacht ze gezien te hebben maar was niet zeker. Ze was met een klant in het restaurant en vroeg haar naam niet. Verder niet meer opgemerkt.

Er werd laat in de avond nog gedanst achter de bar door meiden terwijl de DJ zijn nummers aan elkaar reeg. Dit nummer blijft me bij:

Kamers

Ik maakte twee kamers van ongeveer een uur

=> MONA ****

=> VANESSA *****

To fuck or not to fuck a 3rd DVP

Na de kamer met Vanessa zocht ik Deket maar die was net vertrokken, compleet verslagen. Met de andere beren wat gepraat en vervolgens afwisselend wellnessen en rond lopen zoeken naar een mogelijke derde kameroptie.

Ik kon niet beslissen en voelde de vermoeidheid toeslaan. Op het gevaar af eenzelfde scenario als vorige keer in PSR en vervolgens bijna in YinYang mee te kunnen maken, bleef ik twijfelen tussen een blonde dame in roze setje, Jeanine (of Nadine?) of die andere dame met haar mooie tieten. Ze waren telkens weer met een klant bezig.

Uiteindelijk won de vermoeidheid het en toen het 2u gepasseerd was verliet ik het neukparadijs while the living room was still pretty much alive.

Geslapen en vaak wakker geworden van de hevige wind die de volgende dag mijn metgezel zou worden tijdens een 3 uur durende rit. Gelukkig kon ik goede herinneringen mee nemen aan drie meiden dat weekend. Ja, toch drie want in Heaven7 had ik mijn Breakfast-fuck gekregen.

Conclusie

Het begint er op te lijken dat Living Room wel eens een favoriete club kan worden waar ik tot op heden enkel goede tot zeer goede service heb gekregen al blijven SixSens en Babylon voorlopig nog de grootste favorieten. De enige nadelen zijn de wachttijden hier en soms het eten. Met een meid als Vanessa is dat eerste echter geen straf geweest.

Gebroken records

In Living Room en bij uitbreiding dit weekend werd 2015 qua aantal kamergangen (48) en later in H7 in aantal dames (45) van de troon gestoten. Hier had ik mijn 50ste kamer met Vanessa en die was gedenkwaardig. Vanessa was ook mijn 45ste DVP dit jaar, nu evenveel dames als in 2015. Mits herhalingen van vorige jaren was Vanessa nog eens de 40ste DVP. Allemaal mooi ronde getallen. Goed bezig.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 24 november 2016 om 22:54
    De zwarte wolf

45. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 november 2016),Badslippers (24 november 2016),Das (24 november 2016),deket (25 november 2016),Firehawk (25 november 2016),gignnl (25 november 2016),kempie (24 november 2016),Nedlovefkk (28 november 2016),pret (24 november 2016),Ryuhayabusa (24 november 2016),Sjeufke (25 november 2016),Wentelt Eefje (25 november 2016)

Last Online
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Vorige week Vrijdag wederom naar LR gegaan. Het werd een apart dagje. Vlak voor Kaarst kreeg ik pech met de motor en moest ik wachten op de hulpdiensten. Dat duurde vrij lang en de motor moest naar Venlo worden vervoerd naar een garage. Balen natuurlijk en ik zag m'n dagje LR al in rook opgaan en dat terwijl ik al zo'n afstand had afgelegd en er bijna was. Wat kon ik doen. Meerijden naar Venlo en hopen op een leen motor of dan de trein terugpakken of de motor naar de garage laten brengen en zelf m'n weg naar LR vervolgen. De bestuurder van de pechdienst bood me aan ergens af te zetten als dat niet te ver om was en zo werd ik door hem bij LR afgezet. Direct had ik ook gezegd waarnaar ik onderweg was. Hij kreeg rooie oortje van het verhaal wat ik onderweg over LR en andere saunaclubs vertelde. Ik was nu ruim na 4-en in LR ipv 13.30. Helaas was het isa vol en het mercure ook. Dus gekeken tot hoe laat ik met de trein naar huis kon. 22.00 vanaf Dusseldorf cs. Dan werd het wel een hele korte dag. Vanaf Monchen gladbach ging de eeste trein alweer vanaf 5.25. Dus maar besloten tot sluiting in LR te blijven en dan de eerste trein 's morgens nemen.

Na dat het duidelijk was hoe en wanneer ik terug ging keerde de rust weer in me terug en even de line-up aanschouwt. Die vond ik niet heel geweldig maar 1 dame die ik graag was zien was er wel. Moest wel op haar wachten en werd ondertussen aangeklampt door een andere dame dat ik beloofd had haar volgende keer wel weer mee naar de kamer te nemen. Dat was helemaal niet waar, ik had beloofd dat vorige keer niet de laatste keer was dat ik haar mee zou nemen maar aangezien ze nog een half jaar blijft kon ik nog vaak genoeg. Het mag wel een van de dames zijn met de betere service in LR toch heb ik niet altijd dat verlangen naar haar. De dame was zowaar boos. Hopelijk groet ze me volgende keer weer normaal en dan zal ik weer eens een de kamer met haar opzoeken maar anders is dat jammer maar er loopt genoeg goeds in LR en dat maakt de keuzes weer wat makkelijker. Later ook nog een prima uurtje met Karina gehad. Ze was in top vorm. Er waren dit keer geen bekende in LR maar uiteindelijk aan de praat geraakt met een sympathieke asiaat. Toen ik later op de avond in de hotwirlpool zat merkte ik dat ik behoorlijk geil was. Ik werd zelfs opgewonden van enkele dames waarbij dat niet zo vaak hwr geval was. Het plan was dan ook om eindelijk eens met gigi naar de kamer te gaan maar die had al een klant voor de rest van de avond aan de haak geslagen. Ook kreeg ik wel zin in een dame met bril die er al lang werkt maar voor ik het in de gaten had was die al vertrokken. Zelf in de roodharige dame met de siliconen had ik na hele lange tijd wel weer eens zin. Haar service is super en toch had ik haar na 1 kamer nooit meer opgezocht. Het liep allemaal anders en dus probeerde ik Karina nog maar een keer te schaken. Het was net na 2-en en ze had zich op de lijst gezet maar zei dat het nog wel 50 minuten wachten was. Na enige tijd ging ze weer kijken maar de wachtlijst was nog niet korter geworden ze wou in Kino eigenlijk niet mijn ding maar omdat een kamer ook max een half uurtje kon worden met deze wachttijden toch maar ingestemd. Zelfs in kino was het top. Daarna nog even met de asiaat bijgepraat en hij zegt oom wel geintresseerd te zijn in Karina. Ze staat nog op de wachtlijst en gaat eens kijken of ze al aan de beurt is maar dat is nog lang niet het geval en er is nog iets meer dan een half uur tot sluitingstijd en ook de kino was bezet dus pech voor de asiaat. Ongelofelijk na 2 uur nog ander half uur wachttijd.

Tot sluitingstijd gewacht daarna met de taxi naar monchen gladbach CS. Ik neem Afscheid van Nicole de teke die wel helemaal gek van me zal zijn geworden want ik heb haar met vragen bestookt die dag. Daar rijden op dat tijdstip gewoon nog treinen in tegenstelling tot in NL. Er komt dan ook heel wat jeugd van het stappen terug die de trein pakken. Ik stap in de trein met een aantal jonge dames die net uit zijn geweest ze zijn bijna nog sletteriger gekleed dan de dames in de clubs. In venlo vraagt een voorbijganger valk voor het uitstappen you Ruski? Met m'n motor jas en motor laarzen aan in de trein zie ik er blijkbaar uit als een Rus. Hij probeert een praatje te maken maar met zijn zeer gebrekkig Engels begrijp ik de meeste zinnen niet alleen hier en daar wat woorden. Als ik in de stilte coupe ben gaan zitten komt hij op me afgelopen dus ik verhuis maar snel naar de andere coupe want in begrijp wel dat hij niet stil gaat zijn. Voor zover ik begrepen heb heeft hij een auto naar Duisburg gereden moet ie nu weer naar Eindhoven om naar Rusland te vliegen en vliegt ie later weer naar Eindhoven om opnieuw een auto te rijden naar een Duitse stad. Lijkt me geen zuiver koffie. Ook begrijp ik dat het kantje boord wordt om zijn vlucht te halen. Gekke Rus. Zelf ben ik net voor 10.00 thuis en heb ik nog net 4 uurtjes om te slapen voor ik naar een verjaardag moet. Nu weet ik ook wat wentelt eefje die week ervoor moet hebben doorgemaakt en volgens mij wel vaker doet. Nee voor mij hoeft het niet meer doorgaan tot het alweer ochtend is en dan pas thuis komen en gaan pitten. De motor had ik trouwens 's morgens alweer op kunnen halen bleek achteraf. Ach hebben we morgen weer een reden om naar venlo te gaan en dan door te gaan naar LR. Wordt wel gelijk het laatste bezoek van dit jaar.

47. Onderstaande 10 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 december 2016),Bosco ( 2 december 2016),cavediver ( 5 december 2016),cheasehead ( 4 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 december 2016),gignnl ( 3 december 2016),Knabbel ( 3 december 2016),Nedlovefkk ( 3 december 2016),pret ( 3 december 2016),Wentelt Eefje ( 5 december 2016)

Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste

Regels voor berichten