Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 425 van 445
    Last Online
    Vandaag @ 20:44
    Discussies
    15
    Thanks
    11.706

Standaard

@Ronald11

Zal wel Aylin zijn geweest. Was ze soms al wat ouder?

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Babylon 2 december

Twee uur later dan de bedoeling was checkte ik in net voor 15 uur. Zoals gebruikelijk in Babylon kreeg ik een warm onthaal van 12 borsten en dito schaamlippen. Het blijft leuk dat binnenkomen in Babylon. Van Denisa meteen al een huigswaffel....... . En dat was nog maar de entree.

Hoewel ze niet op de AWL stond, wist ik via de digitale tamtam dat Jeanette aanwezig was. Jeanette staat al lange tijd samen met Aranca op mijn verlanglijstje. Beide dames zijn veel geboekt, meer kans in de Staatsloterij.
    De AWL klopte vrij aardig deze keer. Ik miste alleen Karla.
    Line up prima in orde, voor ieder wat wils.

De whirlpool is nog steeds defect. Blijkens Cheffe Eddy is de whirlpool afgekeurd, omdat deze niet (meer) voldoet aan de huidige normen die zijn gesteld aan 'openbare' whirlpools. Whirlpool wordt vervangen of geüpgrade.

In de middag was het redelijk druk. In de avond was het slapjes. Veel dames hadden weinig of niets te doen.

2x gekamerd

Alice
    Met miss Babylon lang geleden gekamerd op 19 juni 2015. Anderhalf jaar geleden!
    De service van Alice is uitstekend. Je moet wel snel wat in die mond stoppen, anders praat ze je de oren van de kop.
    Geëindigd met spetterende FT.

Monika
    Met Monika gekamerd ruim een jaar geleden.
    Bijzonder goede blaas kwaliteiten. Verder is Monika prettig gestoord.
    Uitstekende service en afgerond met wederom een spetterende FT.

Aranca en Jeanette waren regelmatig vrij. Echter, alleen op momenten dat kleine Sjeuf op de recovery lag.

Om half 10 dit pretpaleis verlaten.

Illusion Plopp!

3. Onderstaande 13 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker ( 4 december 2016),Eddy_V ( 4 december 2016),Elmo3108 ( 4 december 2016),Firehawk ( 4 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 december 2016),hasta la pasta ( 5 december 2016),Manureva ( 4 december 2016),Mooiejoke ( 4 december 2016),Mr Bluenose ( 4 december 2016),Nedlovefkk ( 4 december 2016),noglangnietuitgewandeld ( 4 december 2016),SeX++ ( 8 december 2016),Wentelt Eefje ( 5 december 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

in vogelvlucht dan maar, een bundeling zowaar aangezien eenmalig een patentebeer me z´n gewonnen kortingskaart toezond waarvoor dank en een Geburtstageinladung enzo die ´k uitzonderlijkerwijs niet kon uit de weg gaan wegens sympathiegedoe enzo:

*immense discrepantie tussen dinsdag en zaterdag zeg maar...eenieder die AWL etc. kent knows what I´m talking about...Doordeweeks uitermate rustig met gevolgen vandien...do- tot zaterdag wat voller met sporadische dames die lastig te pakken zijn mits men dat überhaupt zou wensen...
    * het à la carte-essen is hoogstsmakelijk doch klaarblijkelijk sinds effe slechts tot 18 uur bestelbaar...nadien uit de warmhoudbekkens wat kantinefood...jammer..Hänchenfilet met Jägersauce und Pommes ohne Salz oder Mayo, lekker joh...
    * de Waalse sinterklaas kwam iets te snel voorbij doch desalniettemin grabbelden de dames de beste halve Spanjaard half ondersteboven en bovendien mocht 1 dame nadien in betaalde vorm de waarde man z´n spermatozoiden ontfutselen, dolletjes
    * line-up doordeweeks erg matig (23 dames), des zaterdags een kleine 40-tal leek me...0 Asias, 5 Chokomausen, 1 latinaachtige, voorts grotendeels Roemeens met een sporadische uitzondering dabei...Optick highlights Fehlanzeige, geen must-have´s. zeg maar GNDooronia in Babylonia...
    *spielautomaten volbezet, dat kon van de dames behoudens Aoranca niet worden vastgesteld
    * sfeer matig tot onbestaande doordeweeks, des zaterdags eerder olijk doch moet die carnavalmuziek nou echt...Bundesliga op TV zorgt voor koddige taferelen in het "nieuwe" gedeelte...
    * de lokale Bob de Bouwer permitteert zich klaarblijkelijk en public meerdere klanten te schofferen, dreigen en met geld smijten toe, schelden enz...De hoogste tijd dat die miniatuurverbouwer die er bijna elke dag rondhangt eens wordt gewezen op algemene fatsoenregels...
    * een dame het bloed vanonder de presalenagels gehaald met vrijwillige medewerking van een aimabele bekende des zaterdag...grenzen aftasten enzo, leuk joh...Los daarvan -tig bekannten getroffen, champus en taart enzo doch ss paste vrolijk voor de taartspie
    * lichamelijke uitspattingen ben ik vergeten lijkt me, of toch niet, daar ben ´k nog niet helemaal uit
    * Whirlpool nog altijd out of function
    * de Franstalige heren namen rondom een bepaald uur de DJ-booth over en dat leek me een passend tijdstip om aan een foggy spacetour doorheen Germany te beginnen...

als dank aan club, birthdayboy, patentebeer, champus, Hänchenfilet, sprite mit Eis, toilet, Sinterklaas met accent grave, de olijke Russische gebroeders Vladimir en Rasputin, Yevgeni Kalashnikov en andere Glocks: de beste Duitse band aller tijden in het independent gamma:

the Notwist: Chemicals...check it out kiddo´s, doch zoek vooral zelf de link en graaf wat dieper in het oeuvre van deze band, they´re worth it
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

5. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

hasta la pasta ( 5 december 2016),Manureva ( 4 december 2016),Mr Bluenose ( 5 december 2016),pret ( 4 december 2016),Wentelt Eefje ( 5 december 2016)

Last Online
    25 maart 2019 @ 19:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    * de lokale Bob de Bouwer permitteert zich klaarblijkelijk en public meerdere klanten te schofferen, dreigen en met geld smijten toe, schelden enz...De hoogste tijd dat die miniatuurverbouwer die er bijna elke dag rondhangt eens wordt gewezen op algemene fatsoenregels...
    Ik ben een aantal weken geleden ook met hem in aanvaring gekomen. Tot dat moment was hij altijd aardig en kreeg ik altijd een goedendag. Nu kijkt hij dwars door me heen (niet dat ik er mee zit overigens). Ik vind sowieso dat er een aantal vaste klanten rondlopen (die er bijna dagelijks zijn, aldus de dames) die denken dat ze meer zijn dan de andere klanten. Iets wat me steeds meer het gevoel gaat geven, dat Babylon meer en meer een club voor die vaste klanten aan het worden is. Klanten die slechts af en toe (kunnen) komen, worden door Eddie soms zelfs compleet genegeerd. Probeer maar eens wat te drinken te krijgen, wanneer de bardames net niet aanwezig zijn en Eddie druk in de weer is met Bob de Bouwer en Co. Dan kun je wachten totdat je een ons weegt. Het is dat het naakte damesaanbod zeer de moeite waard is, anders had ik al lang een andere stamclub gezocht.

7. Onderstaande 3 leden hebben mjgl_39 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 4 december 2016),Nedlovefkk ( 4 december 2016),Wentelt Eefje ( 5 december 2016)

Last Online
    Gisteren @ 00:56
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

Vorige week was de whirlpool niet in gebruik en dixit commentaren van een huisschrijver/moderator in het Babylonforum zou dat begin december moeten opgelost zijn...
    Ondertussen zijn we begin december en volgens de meest recente berichten is de whirlpool nog steeds buiten dienst. Iemand enig idee of er weldra schot in de zaak komt?
    Desnoods ga ik het met een vrijkaartje zelf even checken

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht

Ondertussen zijn we begin december en volgens de meest recente berichten is de whirlpool nog steeds buiten dienst. Iemand enig idee of er weldra schot in de zaak komt?
    Desnoods ga ik het met een vrijkaartje zelf even checken
    Ik zou zeggen,als je het toch persoonlijk gaat checken, vraag het aan Eddy zelf en zet er een boompje over op. Maar wat ik hierboven lees zijn ze toe aan een nieuwe jaccuzzi.

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

For the Jakuzzi they should install a new pump-system, so Eddy
    decided for a new and Bigger? One.
    He has ordered it but at first the old Whirlpool must out!!
    I think we can enjoy the new One next year.
    No Jakuzzi Party in the next weeks
    (This information i got last saturday)

vanKees

11. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Bredero ( 5 december 2016),Manureva ( 5 december 2016),Mr Bluenose ( 5 december 2016),pret ( 5 december 2016)

Last Online
    Gisteren @ 19:41
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

* een dame het bloed vanonder de presalenagels gehaald met vrijwillige medewerking van een aimabele bekende des zaterdag...grenzen aftasten enzo, leuk joh...
    Ik was er ook eventjes. Ik kwam net binnen in Babylon en zag de satanic smurfer zitten met V. Ik sprak hem bij z’n roepnaam, laten we het op Hector houden, aan. Het gezicht van V vertrok. Jezus, wat moest ik hier nou weer mee. Het zal toch niet zo zijn dat ze door de omgekeerde pre sales in een trance was geraakt door z’n geraaskal. Om de dame niet te laten denken dat ze in een krankzinnige instelling was, speelde ik het spel met Hector mee. Ik gaf mezelf met de vlakke hand een loeiharde klap op m’n voorhoofd. En nog eentje. En de laatste om het af te leren. Ik moest er mee op houden van V. Ik zou mezelf pijn kunnen doen. Hector was vandaag zichzelf niet, maar een Russische spion (of iets dergelijks). En zo bleven we tegen haar aanlullen. Wat moest ze gedacht hebben. Maar de gifbeker was nog niet leeg. Er kwam een bekende klant van V langszij die minstens zo gestoord, zo niet erger dan ons beiden was. Hector en ik keken elkaar eens aan. Waar ging het over? Het eind van het liedje was dat ik tegen haar zei dat ze toch wat raar volk aantrok …

De avond kabbelde zo door. Ik was tuurlijk stiekum ook een beetje binnen om te neuken. Dat heb ik dus een heel ruim uurtje met Daniela gedaan. Met knikkende knieën kwam ik van de kamer af. Zo op het einde van de avond liep ik V weer tegen het lijf. Ze vroeg me waar Hector was. Ik vertelde dat hij een stukje over de Duitse autobahn aan het rijden was. Het mooiste kwam nog. Of zijn echte naam toch echt Hector was. Ze had me dat immers horen zeggen. Haha. Ik heb nog een tijdje met haar zitten kletsen en heb m’n laatste Duitse club uurtje met haar doorgebracht. Geen straf zo al zeg ik het zelf. Dat krijgt hopelijk een vervolg het volgende jaar.

Het was me het jaar weer wel. Ik sla de vleeskeuring en andere lijstjes enzo maar over en pen niet voor niks in dit club draadje mijn conclusie hierzo neer, namelijk dat ik me in deze club simpelweg het beste heb vermaakt. Ik ben niet voor niets het meeste in Bab geweest dit jaar. Of dit volgende jaar ook zo is? Ik zou het niet weten, niets veranderlijker dan kleine Hasta. Misschien pen ik op een uithoek van het forum nog iets neer over mijn derde bezoek aan Azie dit jaar. De tijd zal het wel leren . . . Voor ik het vergeet in ieder geval alvast het allerbeste voor het komende clubjaar gewenst allen.
    Pluk de dag of een bloemetje

13. Onderstaande 9 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 december 2016),Cupido ( 7 december 2016),Eddy_V ( 5 december 2016),Lesyeux ( 6 december 2016),Manureva ( 5 december 2016),Mr Bluenose ( 5 december 2016),noglangnietuitgewandeld ( 6 december 2016),rmjhexe ( 5 december 2016),satanic surfer ( 7 december 2016)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Visit of Friday, December 2nd :

New visit on last Friday with some belgian and french friends .

Unfortunately, I could not meet Licky Luke and Sjeufke because Michael forgot to present them to me .

As last week, I didn’t understand the behaviour of Mara with me. First, she was very pleasant, nice smiling and good social time and after, she refuses to go in the room with me .....

Maya in action, it was a nice show !!!. The guy was in olympic form….

Once again, I couldn't resist to the charm of Violetta but wanted I to avoid her ?

Violetta (rumanian) :

Service : behind her look like a « little kindly girl » hiding “a business girl” in the good sense of the term. A pleasant complicity settled between us during our sessions . I hope that she’ll bring me many moments of happiness in the future but I also know that the good things always finish one day.

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 50 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.

Just one reflexion about the quality of the restoration. When you pay an entry at 60€, you must be able to order a menu after 18:00. However, it’s not possible to do it. It is ridiculous .

The buffet was on the same level as that of ACA GOLD where the entry is at 20€ or 30€. Is it normal ? I don’t think so.

I left the club to move to Villa Vertigo where I ate an excellent steak at 22:00 .

However, I'll come back with pleasure in Babylon.

So long ….

15. Onderstaande 9 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer ( 5 december 2016),Firehawk ( 5 december 2016),hasta la pasta ( 6 december 2016),Mr Bluenose ( 5 december 2016),Nick59 ( 6 december 2016),pret ( 5 december 2016),Ryuhayabusa ( 7 december 2016),Sjeufke ( 5 december 2016),Wentelt Eefje ( 5 december 2016)

Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Discussies
    20
    Thanks
    768

Standaard

Nog een poging: weet iemand waar Emilia is gebleven? Ze staat niet meer op de aanwezigheidslijst. En... Ze is voor mij wel een omweggetje waard....

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Te druk met andere zaken om een uitgebreid verhaal te schrijven. Meestal probeer ik de combinatie van mijn clubactiviteiten en de sfeer van de dag enigszins luchtig en met een kwinkslag te beschrijven. Het was er gewoonweg niet van gekomen.

Zo is het alweer meer dan twee maanden geleden dat ik weer eens naar Babylon ben gereden en enigszins anoniem een dagje meende door te kunnen brengen. Gewoon een doordeweekse dag zonder aanmelding op meetingpoint. Een paar uur onderduiken tussen de vrolijk huppelende blote borsten en billen.
    Aangebeld en net te laat bedacht dat ik de leveranciers riedel niet had gebruikt. Een aantal vrolijk huppelende dames kwam dus aan de balie een ontvangst comité vormen. Vind dat enerzijds wel wat grappigs hebben, anderzijds ook wat gênants maar alla ik was weer met de neus in de boter gevallen of beter gezegd met de neus tussen de borsten van Alice..een schatje ook al is zij niet direct mijn type.
    Ex-verloofde Paula dook de laatste tijd ook zo nu en dan weer eens spontaan op en een hernieuwde ontmoeting zou misschien wel leuk zijn. Helaas of gelukkig bleek zij die dag niet aanwezig. Ook de dame met wie ik enkele weken daarvoor nog zo'n geweldige tijd had door gebracht bleek die dag haar melodieuze ritmische bewegingen niet te showen.
    Wel werd ik al snel herkend door een Vlaamse bekende duivenhouder en de Duitse stamgast met paardestaart, beetje bijkletsen maar zij gingen al snel hun eigen gang en zo kon ik eens rustig rondlopen en her en der plaatnemen alsof ik een totale onbekende met het fenomeen fkk saunaclub ben!
    Jacuzzi langdurig bezocht (die toen nog aanstond) waar een struise donkere dame mij gezelschap kwam houden. Heel aangenaam allemaal maar niet voor een vervolg in de besloten delen van het pand.
    Aranca ook afwezig, dus ook daarmee geen uren durende kamersessie mee kunnen doen zoals tijdens de vorige en tot nu toe enige keer dat ik met haar ben geweest.
    Vlaaipuntje liet ik mij weer prima smaken en die tosti kaas aan alle kanten over de tosti druipend is toch wel een culinair hoogtepuntje... Mijn hoogtepuntje liet nog even op zich wachten. Even leek het erop dat ik in mijn opzet ging slagen om anoniem te blijven en alleen van de wellness faciliteiten gebruik te maken met als enige mogelijke uitzondering de hierboven beschreven dames.

In de 70-graden sauna bleek het toch fout te gaan. In het schemerlicht zat al een dame op de middelste rij en ik maakte de fout om op dezelfde bank te gaan zitten ipv bovenin. Een kort praatje (namen waren nog niet uitgewisseld) en al snel wilde zij laten voelen hoe zacht haar handen van de sauna waren geworden...en daarmee bij mij het tegenovergestelde bereiken bij mijn jongeheer!
    Haar op haar onzedelijke gedrag wijzen had niet het minste effect, integendeel! Al snel zaten we te tongen in de sauna en ik herinnerde mij hoe ik ooit in deze sauna in het hoekje achter de kachel met een dame op m'n schoot heb gezeten...andere tijden dat wel, maar toch wilde ik ervoor waken dat dit in een overgeile bui weer zou gaan gebeuren. 69 in deze sauna had ik daarentegen nog niet eerder meegemaakt en zo stelde ik voor dat we er maar eens rustig bij zouden gaan liggen. Een kort handgebaar en zij begreep hoe laat het was...
    Één tip voor de (potentiële) sauna-sex liefhebber: Vooral goed blijven ademen, niet je adem inhouden zoals je misschien wel eens geneigd bent in het heetst van de strijd. Ten eerste betekent een goede ademhaling dat je het veel langer volhoudt alvorens tot een orgasme te komen. Maar in de sauna zorgt een goede ademhaling er ook voor dat je kan likken totdat de dame klaarkomt (of dit simuleert), jijzelf haar mondje vol mag spuiten en dan zonder hoofdpijn de sauna nog uit kan kruipen.
    Zonder goede ademhaling zal minstens één van deze drie faliekant mis gaan (bij mij met barstende koppijn tot gevolg).
    De naam van deze gipsy...?
    Wie het weet mag het zeggen, ik kon mij haar wel herinneren van het feestje in de zomer waarbij zij steeds met een hoedje opliep en mij laat op de avond bijna verleid had maar net op dat moment naar iemand anders toeliep.
    Een Indische achtergrond werd haar toegedicht...volgens mij volbloed Roma gipsy..dat moet haast wel want nadat ik in haar mond was klaargekomen, bleek alles binnen no-time verdwenen te zijn zoals alleen zigeuners zaken kunnen laten verdwijnen
    En Garde

18. Onderstaande 23 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 december 2016),Agronymus1 ( 7 december 2016),biged ( 7 december 2016),buttlover ( 7 december 2016),Cat ( 8 december 2016),duivenmelker ( 7 december 2016),Elmo3108 ( 7 december 2016),Firehawk ( 7 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 december 2016),hasta la pasta ( 8 december 2016),Lesyeux ( 7 december 2016),Manureva ( 7 december 2016),Mooiejoke ( 7 december 2016),Mr Bluenose ( 9 december 2016),Nedlovefkk ( 7 december 2016),Piet Plezier (11 december 2016),Ryuhayabusa ( 7 december 2016),salitos ( 7 december 2016),satanic surfer ( 7 december 2016),savesexer (14 december 2016),Sjeufke ( 7 december 2016),toyota ( 8 december 2016),Wentelt Eefje ( 7 december 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Alzheimer?

Last Online
    Gisteren @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Nee, dat is een joodse naam, geen zigeunernaam...
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Mooiejoke,

look under Reisedamen. So you will see that she is in vacation.....or.....?

vanKees

Last Online
    25 maart 2019 @ 19:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De naam van deze gipsy...?
    Wie het weet mag het zeggen, ik kon mij haar wel herinneren van het feestje in de zomer waarbij zij steeds met een hoedje opliep en mij laat op de avond bijna verleid had maar net op dat moment naar iemand anders toeliep.
    Een Indische achtergrond werd haar toegedicht...volgens mij volbloed Roma gipsy..dat moet haast wel want nadat ik in haar mond was klaargekomen, bleek alles binnen no-time verdwenen te zijn zoals alleen zigeuners zaken kunnen laten verdwijnen
    Dit lijkt me zonder twijfel Adelina. Deze dame jaagt en vindt haar slachtoffers overal en dus ook in de sauna. Overigens een van de betere jaagsters, want er zijn er ook een aantal heel vervelende met ook nog eens een slechte service.

23. Onderstaande 2 leden hebben mjgl_39 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 7 december 2016),Manureva ( 7 december 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Ja Adelina. Naar volle tevredenheid gekamerd met haar in juni

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Babylon 2 december 2016

Afgelopen zaterdag Babylon weer een keer bezocht. Hieronder beknopt mijn ervaringen van deze dag.

Test Dames aanwezig en vorm:
    Aanwezig zo’n 40 a 45 vrouwen, waaronder mijn kanjers als Aranca, Violetta, Sascha, Tina, Rebecca, Shana, Lilli, Alice, Vanessa, Naomi en Claudia en de tot dan toe nog (on)bekende maar wel op de to do list staande Dolli, Cherry, Silvia, Roberta, Monika, Tina, Sonja, en dan lopen er ook nog lekkere meiden als Mila, Tanja, Michelle, Anna, Elli, Antonia (die op een gegeven moment aan het dansen was met haar kutlippen), Denisa, Adelina en Daniella. Dan lopen er ook nog een paar volslagen onbekende voor mij rond als Linda, Karla, Anette, Laura, Rose, Kelly en nog een fiks aantal waar ik zelfs de naam niet eens van ken en of een enkele waar ik tot nu toe niets mee heb. Al met al genoeg keus, om niet te zeggen veel te veel keus, wat er al in resulteerde dat ik in mijn auto onderweg naar de club al een stijve had van het denken aan deze dames. Leuk is ook altijd dat er altijd wel weer een paar aangename verrassingen bij zitten die weer een toevoeging/aanvulling zijn bij de dames die er al zijn. Hooguit zouden nog wat Aziatische en Noord-Oost Europese dames (Pools en Russisch) wat sterker vertegenwoordigd mogen zijn.
    De sfeer in de club is altijd zeer gemoedelijk en ook de dames onder elkaar kunnen goed met elkaar. Uiteindelijk viel de keuze in achtereenvolgens Violetta, Dolli en Cherry. En van alle 3 heb ik geen spijt gehad. Zeer goede sessies, zeer ruime presales en ook op de kamer prima service.

Food:
    Eten was weer goed verzorgd en ik had geluk bij ongeluk dat ik bij toeval al voor 18 uur een menu bestelde al heb ik er wel bijna 3 kwartier op moeten wachten. Maar goed dat mag de pret niet drukken. Er stond al een groot vat / kan voor de glühwein en als voorbode op de kerstman deed Sinterklaas al zijn intrede. Hij verzorgde de dames goed met snoepgoed dat gretig aftrek had bij de dames.
    Verder de hele dag van alles wat, zowel qua vlees, aardappelgarnituur als groente/salatbuffet. Daarnaast weer 2 soorten soep en desserts in kleine koelkastje. Alles dus aanwezig om met een goed gevulde maag de dag door te komen en zonder hongergevoel de rit naar huis te mogen maken.

Kritiek:
    Minpuntjes zijn er natuurlijk ook. Je moet ergens gedurende de dag over klagen kunnen per slot van rekening. 1. Voor mij het absoluut grootste ergerpunt is dat de whirlpool het nog steeds niet doet, 2 de enorme zware rooklucht in de club (ik heb de hele zondag en zelfs maandag aan het hoesten geweest) en 3 de soms veel te hard staande muziek.

Maar goed voor de rest heb ik me weer goed vermaakt en komende zaterdag ben ik er ook te vinden!
    Gr.

Cupido

26. Onderstaande 31 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

24HOURS ( 7 december 2016),Ace2 (11 december 2016),Agronymus1 ( 8 december 2016),Badslippers ( 7 december 2016),biged ( 8 december 2016),Bredero ( 8 december 2016),ButtinSky ( 9 december 2016),Deantje ( 8 december 2016),duivenmelker (11 december 2016),Eddy_V ( 7 december 2016),Elmo3108 ( 8 december 2016),Firehawk ( 8 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty (11 december 2016),gignnl ( 8 december 2016),hasta la pasta ( 8 december 2016),Klatergoud (11 december 2016),langlekker ( 7 december 2016),Lesyeux ( 8 december 2016),licky luke ( 8 december 2016),lustman (11 december 2016),Manureva ( 9 december 2016),mechelen ( 7 december 2016),Mr Bluenose ( 9 december 2016),rob45 ( 7 december 2016),SeX++ ( 8 december 2016),Sjeufke ( 8 december 2016),Sphinx ( 8 december 2016),spirou ( 9 december 2016),toyota ( 8 december 2016),VAZKOR ( 8 december 2016),Wentelt Eefje ( 8 december 2016)

Last Online
    19 september 2018 @ 01:19
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Twee weken geleden voor het eerst in deze club geweest. Hoorde wat leuke verhalen en dacht...waarom ook niet. Entree was 60 euro wat ik erg veel vind maar soms is dat het wel waard. Soms ook niet trouwens.
    Aangezien ik nog niet gegeten had ben ik eerst maar even naar het restaurant geweest. Je hebt wat weinig plek om te zitten en omdat het buffet aan een doorlopend pad staat is het wat chaotisch vond ik. Er was roerei en spek en een soort zoete pannenkoek met een roomvulling erin. eerst pakte ik wat salade maar toen ik me omdraaide om wat ei en spek te pakken kwam er een dame aanlopen die zo de hele bak meenam. De ei is ook nooit meer teruggekomen wat wel een beetje jammer was. Daarna kwamen wat schnitzels en aardappels maar daar had ik niet zo veel zin in. je kon ook alla carte bestellen door een briefje met je keuze op de deur te plakken. na 20 minuten hing mijn briefje er nog en hield ik het maar voor gezien. De pannenkoek was wel lekker trouwens.
    tijd om eens een beetje rond te lopen. alle dames waren naakt en dat vond ik eigenlijk heel erg leuk. de dames die er waren konden het ook allemaal heel goed hebben. boven is een Kino waar genoeg actie was. Ook maar even staan kijken. Daarna was het tijd om de wellness eens te gaan bekijken. Dit viel erg tegen. Er is een sauna die prima op temperatuur was maar de jacuzzi was kapot. Groot minpuntje.
    Mijn eerste sessie was met Alice en dat was gewoon prima. Ook heel leuk mee gekletst. Na de sex kwam ze ook gewoon weer naast me zitten op de bank en begon gewoon verder te praten. Prima aftersales dus.
    Dacht dat dame nummer twee Lilly heette maar kan me vergissen. Ook deze sessie was prima.

Pluspunten:
    Mooie dames en helemaal naakt. Goede service. Schoon.
    Minpunten:
    Het feit dat overal gerookt mag worden vind ik wat minder. de kapotte jacuzzi was ook een hele grote afknapper. Zeker zonder jacuzzi begon ik me hier al redelijk snel te vervelen aangezien de wellness verder maar beperkt blijft tot een sauna. Restaurant gedeelte ook niet geweldig.
    Al met al een leuke middag/avond gehad maar of ik hier nog terugkom weet ik nog niet. De prijs kwaliteit verhouding is gewoon niet goed. YY of SS bieden voor een lagere entree veel meer en zonder jacuzzi is deze club eigenlijk niet veel anders als Acapulco gold. Daar ga ik dan denk ik liever naartoe aangezien daar de prijs wel in orde is.

28. Onderstaande 22 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 december 2016),biged (11 december 2016),blauwebeer (11 december 2016),Bluebear (11 december 2016),duivenmelker (11 december 2016),Eddy_V (11 december 2016),Elmo3108 (11 december 2016),Firehawk (11 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty (11 december 2016),hasta la pasta (11 december 2016),Klatergoud (11 december 2016),Lesyeux (11 december 2016),licky luke (12 december 2016),lustman (11 december 2016),Manureva (11 december 2016),Mr Bluenose (11 december 2016),rob45 (11 december 2016),SeX++ (11 december 2016),Sjeufke (11 december 2016),toyota (11 december 2016),Wentelt Eefje (11 december 2016),Wijze grijze (11 december 2016)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren het RB feestje in Babylon. Geslaagd feestje kan ik wel zeggen.
    Rond 13:30 aangekomen. Altijd leuk die binnenkomst. Bij de receptie kwamen Tanja en Anna mij al verwelkomen. Ook al gezellig druk voor nog zo vroeg.

Veel bekenden gezichten van meiden voor mij maar ook veel nieuwe. Vorige bezoekje dateerde van september. De Duisburgspecialist wandelde er al rond. En even praatje gemaakt met Cupido. Ook kennis gemaakt met de jarige Kanariepiet.

Had nog niets gegeten dus eerst eens kijken wat ze hadden. Zag er allemaal goed uit en voldoende keuze. Een tijd met Taylor staan praten tot dat Antonia voorbij kwam met een bord eten en mij wenkte om bij haar te gaan zitten.

Antonia had ik bij mijn laatste bezoek leren kennen en als afsluiter er toen mee naar de kamer geweest terwijl ik dat niet van plan was.
    Ik had het idee dat ze mij niet meer zo goed kende maar ze bleek alles nog in detail te kunnen vertellen. Mijn laatste bezoek was dus van september maar ze wist precies hoe vaak ik die dag naar de kamer was en hoe lang. Ik wist het zelf niet eens meer zo goed maar het klopte allemaal. Zou je zo niet van haar zeggen als je haar ziet. Want ze valt vooral op door haar geile gedrag. Vaak de beentjes wijd, spelend met haar kutje en je overal likken.
    Tijdje met haar gepraat terwijl ze aan het eten was. Toen ze klaar was ging ze er direct voor zitten en begon ze met verwennen. Nadat ze enige tijd onder de handdoek bezig was, de kamer opgezocht.
    Hier vertelde ze ook dat wij deze kamer de vorige keer ook hadden. Dit weet ik echt niet meer maar zal deze Moldavische maar op haar woord geloven. :D
    Over de kamer kan ik vrij kort zijn. Deze was gewoon goed. Lekker tongen, niet terughoudend. Ze pijpt lekker en lang en neemt de ballen ook goed mee. Vingeren mocht ook, al heeft ze flinke lippen van onderen waardoor het even duurde voordat ik er tussen zat. Ze was al nat en kon haar zo vingeren zonder iets te gebruiken. Ze deed zelfs af en toe haar been omhoog zodat ik er beter en dieper in kon. Neuken ook goed. Verschillende standjes gehad waar ze actief in meedoet, en je aanspoort haar hard te nemen. Resterende tijd nog vol gekletst en op bed liggen relaxen.
    Voor herhaling vatbaar.

Na het douchen terug in de bar aangekomen. D’n Eddy was al goed aan het mee drinken.
    FSLGF, Graagneuker, Bokito en Pret waren ook gearriveerd.
    Vooral Bokito was hoorbaar aanwezig. :D
    Tijdje met Taylor tegenover de bar op de lange bank gezeten. Waar op een gegeven moment Anna langs mij kwam zitten en zich tegen mij aan legde. Super mooie naturelle meid. Een tijdje mee gepraat, maar wilde niet langer haar tijd verspillen omdat ik nog niet zolang van de kamer was en eerst wilden gaan eten.

Ik wou eerst gaan bestellen maar zag dat er friet en schnitzels lagen en dat is voor mij al voldoende.
    Bestellen duurt normaal al redelijk lang en zal nu dus wel helemaal lang duren.
    Het eten was goed te doen en op een gegeven moment wordt er wat friet van mijn bord gejat.
    Piet Plezier en Blueeyes waren ook gearriveerd. Samen met Bokito en Graagneuker ging Piet al helemaal los. Flink meeschreeuwend op de muziek gingen ze los. Eddy vond het geweldig en liep met een grote kerstman op zijn schouders door de tent.
    Inmiddels lagen de vlaaien van Kanariepiet ook klaar, veel keuze en smaakte heerlijk.

Ik ging mij even ergens alleen zitten, alleen lang duurde het niet.
    Een zwarte meid uit Ghana, Kelly genaamd kwam naar mij toe. Ik dacht, o shit, want heb helemaal niets met zwarte meiden. Ze was heel vriendelijk en aardig maar had totaal geen intentie om het haar naar de kamer te gaan. Ik dacht als ik nu bijna niks zeg gaat ze misschien wel weg, maar ze bleef.
    Gelukkig kwam FSLGF in de buurt staan en hij zag haar wel zitten en begon haar kont te spanken.
    Uit eindelijk ook moeten zeggen dat ik niet met haar naar de kamer zou gaan. Gelukkig ging ze hier goed mee om. FSLGF kon het goed met haar vinden en is volgens mij ook met haar richting kamer vertrokken.

Ik had uitzicht op de bank tegenover de bar en daar heeft denk ik wel een uur lang een man een meid liggen beffen. Ik dacht wanneer wordt er nu eens geneukt maar het was alleen maar beffen. Ieder zijn ding natuurlijk maar hij moet toch wel spierpijn in zijn tong hebben gekregen.
    Piet kwam ook langs mij zitten en wat zitten ouwehoeren. Antonia had het al Piet gemunt, maar Piet wilde niet. Hij zei nog. Vandaag ga ik niet neuken. Ik zei al, jaja.
    Hij heeft haar vaak kunnen afweren en op een dwaalspoor kunnen brengen maar toen ze Piet zijn pietje in het openbaar begon te pijpen kon hij niet meer terug en is hij naar de kamer gegaan.
    Wel naar tevredenheid volgens mij.

Had eigenlijk wel weer zin om te kameren, maar wachtte nog even wat er zou een tombola zijn om 21:00 en er viel wat te winnen. Dat wil ik natuurlijk niet missen. Helaas niks gewonnen, maar dat mag de pret niet drukken.
    Piet had nog wat partypoppers bij zich en vond het wel een goed idee om deze af te schieten. Samen met Bokito knalden ze deze dingen af. De meiden schrokken zich een ongeluk en gaf best een knal en alles bij de bar zat onder de confetti. Eddy lachen maar de vrouw achter de bar keek niet zo blij, zij zal waarschijnlijk de gelukkige zijn om het later na op te ruimen.
    Anna viel van schrik in mijn armen. Ik dacht mooie gelegenheid om met haar te gaan kameren maar ze ging eerste eten met Tanja.
    Jammer maar nu was ik op oorlogspad, dus verder kijken.

Tegenover de bar op de bank zat Monika zij stond ook op mijn optielijst. Gelijk langs haar gaan zitten. Op een of andere manier beginnen we altijd met elkaar te stoeien. Ze is maar een kleine meid, dus ze wint nooit. Maar dan grijpt ze altijd in mijn ballen, de valspeelster. :D Na een tijdje mij ook verwend te hebben en niet alleen maar knokken op de bank met haar naar de kamer vertrokken.
    Daar ging het klieren verder, waarop ze zei, je weet toch dat je nog ga pijpen...? De hint was duidelijk en ik gedroeg me. :D
    Op de kamer is met Monika altijd goed geweest ook deze keer. Lekker tongen met dat kleine zachte tongetje van haar. Pijpen ook heerlijk, vooral als ze je dan tijdens aankijkt met die geile ogen.
    Met neuken wilde ze dat ik wat ging doen. Ik zeg daar heb ik geen zin in. Je moet zegt ze. Ik zeg, ik heb weekend. :D Waardoor ik een paar stompen kreeg en toch maar aan de bak ben gegaan. Zeker geen straf hoor. Paar posities gedaan en in doggy het afgemaakt. Je hebt mij kapot gemaakt zegt ze, maar dat maakt niet uit want wil er toch wat kilo’s vanaf. Anders ik wel, en even lekker relaxen op bed.
    Op een geven moment begint ze mij in te wikkelen in het laken wat op bed wordt gelegd. Dit vond ze wel grappig en wilde dat ik zo naar buiten ging. Ik zei je bent gek. En maar smeken, en ik sta op, begint ze het laken zo om te doen net als hoe de oude Romeinen het hadden. Ik zei is goed, kom op dan. Zij super blij naar buiten en wilde het iedereen laten zien. Ik zeg kom op naar de kluisjes en maar zwaaien onder weg alsof ik een keizer ben. Zullen wel gedacht hebben wat een randdebiel.
    Bij de gokkasten komen we Alice tegen waar Monika natuurlijk ook moest zeggen, check dit. Ik zei kniel voor je keizer. En Alice deed het ook nog, normaal laat ze zich niet zomaar iets gezeggen. :D
    Monika wilde nog terug de club in om haar andere vriendinnen het te laten zien maar vond het welletjes geweest en ben naar de lockers verkast.
    Top kamertje gehad met Monika.

Even bijtanken aan de bar waar ik ook zag dat Piet zijn 2e kamer ging maken terwijl hij echt niet zou gaan kameren die dag. Van te voren had ik ook nog met Piet bij de paal gezeten waar een Afrikaantje een showtje gaf. Het hele team Afrika zat er bij en als ze een moeilijk truukje deed, gingen ze helemaal uit hun plaat. Was wel mooi om te zien hoe ze met elkaar omgaan.

Nog een tijdje bij Monika gestaan, waarbij er ook een Belgische beer bij kwam staan waar ze zijn locker sleutel van afpakte. Ik zei al het blijven Roemenen hè. Waar ik direct een stomp in mijn ballen kreeg van haar. De sleutel werd weer overgegeven aan Alice waardoor het helemaal onmogelijk werd om zijn sleutel terug te krijgen. Ik dacht wat voel ik toch aan mijn been. Daar had Alice zich verstopt onder de tafel. Ik zei al heb je vandaag niet veel gezien. Waardoor ze toch nog even met dat lekkere lichaam en kont langs mijn pik afging, hij stond gelijk weer paraat.
    Taylor kwam er ook bij staan en zijn sleutel werd ook snel afgepakt door Alice en hij kon de achtervolging ook inzetten.
    Nog een tijd met Monika zitten klieren waar ik haar met een of andere worstel move op een bankje neer gooide waar er nog bijna een kandelaar of iets dergelijks omging.
    Op een gegeven moment ging ze wapens gebruiken en haalde ze een vibrator uit haar tas die ze in mijn kont wou steken. Dit vond Bokito natuurlijk geweldig en hield mij vast zodat Monika haar gang kon gaan, helaas voor haar lukte het niet. :D Daarna heeft ze ook nog andere beren liggen kutten met dat ding.

Het was zo rond 00:50 en dus eens tijd om naar huis te gaan. Ik heb mij goed geamuseerd en het was een top feestje. Bedankt RB, Babylon en natuurlijk de meiden.

30. Onderstaande 17 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

biged (12 december 2016),Bluebear (11 december 2016),blueeyes (12 december 2016),Eddy_V (11 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty (11 december 2016),licky luke (12 december 2016),lustman (12 december 2016),Manureva (12 december 2016),mechelen (11 december 2016),Mr Bluenose (11 december 2016),Piet Plezier (12 december 2016),pret (11 december 2016),SeX++ (11 december 2016),Sjeufke (11 december 2016),Sphinx (11 december 2016),Wentelt Eefje (11 december 2016),Wijze grijze (11 december 2016)

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Gisteren het RB feestje in Babylon. Het eten was goed te doen en op een gegeven moment wordt er wat friet van mijn bord gejat.
    Piet Plezier en Blueeyes waren ook gearriveerd.
    Ik was het niet, had mijn lunch onderweg al op en daar heb ik o.a. aardappelschijfjes gegeten.

32. Onderstaande leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

Piet Plezier (12 december 2016)

Last Online
    Vandaag @ 10:53
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

"Ik had uitzicht op de bank tegenover de bar en daar heeft denk ik wel een uur lang een man een meid liggen beffen. Ik dacht wanneer wordt er nu eens geneukt maar het was alleen maar beffen. Ieder zijn ding natuurlijk maar hij moet toch wel spierpijn in zijn tong hebben gekregen."
    En was het leuk om toe te kijken...heb ze zelfs (D) even in de richting van de bar gelegd zodat het nog beter zichtbaar was...En neen ik had geen spierpijn...Heb dat ook al is gedaan met (C) toen waren er nog meer toeschouwers, waaruit blijkt dat velen onder jullie toch ook echte voyeurs zijn, die een ganse dag komen eten en drinken en amper een kamer doen.

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blueeyes Bekijk bericht
    Ik was het niet, had mijn lunch onderweg al op en daar heb ik o.a. aardappelschijfjes gegeten.
    Nee Piet natuurlijk

35. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Piet Plezier (12 december 2016)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    "Ik had uitzicht op de bank tegenover de bar en daar heeft denk ik wel een uur lang een man een meid liggen beffen. Ik dacht wanneer wordt er nu eens geneukt maar het was alleen maar beffen. Ieder zijn ding natuurlijk maar hij moet toch wel spierpijn in zijn tong hebben gekregen."
    En was het leuk om toe te kijken...heb ze zelfs (D) even in de richting van de bar gelegd zodat het nog beter zichtbaar was...En neen ik had geen spierpijn...Heb dat ook al is gedaan met (C) toen waren er nog meer toeschouwers, waaruit blijkt dat velen onder jullie toch ook echte voyeurs zijn, die een ganse dag komen eten en drinken en amper een kamer doen.
    Is geen kritiek op jou. Maar ik ga nog niet zo lang naar clubs en zie zoiets niet vaak. Alleen in babylon zie ik zoiets.
    Ben trouwens in de morgen in h7 geweest waar ik een kamer heb gemaakt en in babylon heb ik er 2 gemaakt, wat ik toch wel voldoende vind voor een dag.

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    ", waaruit blijkt dat velen onder jullie toch ook echte voyeurs zijn, die een ganse dag komen eten en drinken en amper een kamer doen.
    ja daar komen we zeker voor
    Kamers zijn maar bijzaak
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

op naar het volgende feestje van Bokito8, op 8 April 2017.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

39. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

pret (12 december 2016)

Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste

Regels voor berichten