Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 161
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Asia (Poolse) ex-Vivien YY ex-Yula PHG

Naam : Yula

Haarkleur/-lengte : Blond

Lengte dame : 1.77-1.80m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, D - Cup of groter (echt en hangend)

Nationaliteit/Taal : Poolse, Engels

Leeftijd : 20- 24 jaar

Tatoeages/Piercings : ja, Intimpiercing und Tattoo an gleicher Stelle

Service : PZC, NMC, aftrekken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a
    Meines Erachtens nennt sich die Dame Yula (wenn wir von der gleichen Dame reden: Groß, blond, riesige Natur-OW mit großer Schwerkraft). Der Body war 1a, der Service eher Durchschnitt. Meine Buchung datiert aber vom November. Gestern war unser Freund Jopi Heesters zwei Stunden mit Yula und war sehr angetan...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 januari 2007 om 01:42
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Met die lekkere meid heb ik op 12/12 ook kennisgemaakt.

Jula/Yula (elders bekend als Asha, en ook als Barbi of iets dergelijks), zei me toen dat ze pas sinds 2 dagen in PHG werkte... Ze is mooi, blond, slank, D-cup, piercing juist boven klitje, en ze is mede dank zij haar échte D-cup supersexy. Haar service is goed maar niet outstanding, nogal profi eerlijk gezegd. Volgens het Rheinforum (denk ik) zou ze inderdaad al in november in PHG gewerkt hebben, en mogelijk ook in Frankfurt. Dat van die "slechts sinds 2 dagen in PHG" is dus duidelijk onwaar. Nou ja... Deze meid heeft waarschijnlijk minimum 5 à 8 jaar praktische ervaring in het vacuumcleanen van ijsberen...

Hoe dan ook erg mooi en sexy en het klikte tussen ons (ook aan de bar voordien). Van mijn kant is er toch wel een zeker herhalingsrisico, want echt slechts pijpt ze zeker niet, en ze laat zich heel gewillig intens beffen...

Voor de "gevorderde" lezer nog enkele details: haar D-cup is echt, weegt zwaar, hangt wat door, ... allemaal waar, maar hééérlijk om mee te spelen! Haar klitje is ook niet minnetjes: heerlijk grote dikke vlezige buitenste lippen, diep gleufje, wel tamelijk kleine binnenste lipjes. Heel fris en smakelijk speelgoed en ... een delicatesse...

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

So, jetzt mal die "echten" Daten:

Name: Yula
    Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang, glatt
    Größe: 180 cm
    Figur: schlank, sehr große Oberweite (echt)
    Herkunft/Sprache: Polen, fließend Englisch
    Geburtsjahr: 1985
    Tattoos/Piercings: Intimpiercing und Tattoo an gleicher Stelle
    Service: gut, lässt sich gerne verwöhnen, kein Fingern, ZK eher kurz und angedeutet
    Sonstiges: glatt rasiert, braun gebrannt, sehr nett
    Lebenslauf: vorher in einem Club in Warschau tätig
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    10 november 2015 @ 09:15
    Discussies
    19
    Thanks
    2

Standaard

Ich war auch bei ihr. Optisch fand ich sie eher unterdurchschnittlich. Aber es war Sonntag und ich hatte Lust auf etwas Neues. Ihr Service war guter Clubdurchschnitt. Ihre Küsse anfangs verhalten und später genial. Wer es etwas üppiger mag und auf grosse Naturbrüste steht, ist bei ihr sicher gut aufgehoben. Ich würde sagen: it was ok.

Gruß
    bitchhunter

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ergänzung zum Service:

FT (ohne Schlucken) ist möglich, AV auch!

Anwesenheit im PHG nur noch bis heute, dann wieder ab April... :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69

Anwesenheit im PHG nur noch bis heute, dann wieder ab April... :wink:
    Zaterdag 31 Maart was ze weer zur Stelle, wat een lijf zeg .

De kleine Roemeense Ina stond bij het eten naast haar, was een duidelijk illustratie van het feit dat de natuur ons dames in alle formaten heeft gegeven .

Ina zei als grapje dat ze maar beter nooit ruzie met Yula moest gaan maken :p!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Vandaag gaat Yula ons weer enkele weken verlaten... In principe werkt ze een week en gaat dan 3 weken terug naar Polen. Heeft me bovendien in contact gebracht met Sabina...

Hoewel ik in december (zie hoger) niet sùùper enthousiast was, heb ik Yula in de bar toch nog maar eens aangesproken. Je kàn immers gewoon niet naast die lekkere borsten en billen kijken. Uitgebreid en langdurig gekamerd...

Het klikte deze keer onmiddellijk. Heel plezierige conversatie gehad overigens. Altijd mooi als je een lekkere meid "over the edge" kunt krijgen met lekker befwerk en, jawel, intensief vingeren. Heb wel de indruk dat ze dat vingeren enkel toelaat als ze helemaal opgewarmd is. Ook met tongzoenen gaat dat blijkbaar zo bij haar. Ik wil binnen enkele weken absoluut nog wel eens tussen haar lekkere warme borsten (en billen) liggen...

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Yula, 6 juni 2007

Gisteren een twee uur durende sessie gehad met deze Poolse Optick dame.
    Wow wat een mooi lijf heeft deze dame. Mooi hoog op de beentjes en een pracht figuur.

Ik sprak Yula aan in de bar en merkte al direct dat het een spontane meid is.
    Ze heeft mooie bruine ogen en een lekker bruin lijf. Na een korte wachttijd op de sleutel, zijn we naar de kamer gegaan. Dat het uiteindelijk een bezoek zou gaan worden van twee uur, had ik op dat moment niet gedacht.

Voor mij was Yula een sprong in het diepe omdat je het maar nooit weet met een nieuwe dame. Yula is een vriendin van Asha, echte ik verwachtte minder profi gezien ze pas een jaar in het vak zit.

De service op de kamer was buitengewoon Opvallend was dat ze voorraf vroeg waar ik van hield. Op deze manier werd haar service volledig afgestemd op de wensen van Sonny. Heerlijk rustig en elkaar aftastend zijn we begonnen. Uiteindelijk zijn er aantal orgames over en weer de reveu gepasseerd.

Absoluut een Topper in PHG deze Yula. Mooi optick geval met een hele goede service. Ze wordt volgende week 22 jaar (al zou je wat ouder schatten) en gaat vandaag terug naar Polen. Wat Flurkman hierboven al schreef. Ze werkt steeds korte periodes. In ieder geval zal ik haar zeker weer naar de kamer vragen wanneer ik haar weer in PHG zou tegenkomen.

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Jula, Pools

Haarkleur/-lengte : blond, halflang, steil
    Lengte dame : 1.80m, plus nog high heels, heerlijk!
    Postuur/Cupmaat : slank, D (echt)
    Nationaliteit/Taal : Pools, Engels en Duits
    Leeftijd : 22 zei ze
    Tatoeages/Piercings : piercings in tong en vagina
    Service: super!!!! TZ, PZC, NMC, beffen
    Voordelen: lief, lief, lief
    Nadelen: ze is weinig in PHG, 1 week/maand
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek: heb ik al gezegd dat ze lief is?

28 juli

Ik had al aardig wat rondjes gelopen, toen ik langs haar liep en haar even aankeek. De bliksem sloeg meteen in bij mij. Waarom had ik haar niet eerder gezien? Een prachtige vrouw, 1.80m lang, blond, fotomodellengezicht met een hele lieve lach, en ogen, ach, die ogen. Ik verdronk er in. Alle plannen die ik had waren verdwenen, en ik vroeg maar gauw om de sleutel, voor deze droomvrouw verdween zoals ze gekomen was.

Op de kamer hebben we een kennismakingsfeestje gebouwd, en dat was zeer aangenaam. Ik kan niet wachten tot ze er weer is.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

@mod: svp samenvoegen met Yula https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...88&postcount=1 . Tegen mij spelde ze met een J, maar ach...

Note Tiga: done!
    Laatst gewijzigd door Tiga; 29 juli 2007 om 15:01

Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

Helemaal goedgekeurd....Meteen maar een uurtje mee op de kamer geweest. Om wat beter kennis te maken zullen we maar zeggen. Het hele programma gehad en zeer tevreden. Herhalingsfactor is hoog.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard PHG 31 okt

Gisteren op het Halloweenfeestje haar weer tegengekomen, en acuut om de sleutel gevraagd. Het was een zeer aangename herhaling van de eerste keer, en ze vindt mij ook lief. Maar ik mag nog wel steeds betalen :D.

Sterke punten bij haar zijn haar orale kunsten (TZ, PZC) waarbij ze die tongpiercing goed weet te gebruiken.

Aangename dame met wie je ook over andere zaken kunt praten dan sleutel/kamer etc.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

: jetzt auch mit Arschgeweih!

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    : jetzt auch mit Arschgeweih!
    Sie hat eine neue Tattoo auf Unterrücken aber kein Arschgeweih. Sehr schön gemachte Blumen (aber es war ein bisschen dunkel om gut zu sehen...)

Last Online
    5 december 2024 @ 23:33
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard Yulja

Ja klopt ben deze dame ook in Villa Vertigo tegengekomen, en moet eerlijk zeggen een zeer bijzondere ervaring. Ze gaf aan van plan te zijn om in VV te willen blijven dus misschien een tip voor jullie om haar bij deze te verplaatsen. Was trouwens naar mijn idee een van de mooiste dames die op de opening rondliepen in VV. Nam zich verder heel goed de tijd om lekker te genieten, al met al een goede ervaring met een groot herhalingsgevaar!

Last Online
    5 december 2024 @ 23:33
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard Yula

Yula is weer terug in VV en ze blijft tot volgende week woensdag. Had gisteren weer een super sessie met haar echt een toppertje.

Last Online
    9 januari 2025 @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Am Dienstag war sie im GT :D

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Am Dienstag war sie im GT :D
    en gisteren in de PHG: net niet mee gekamerd (had ik het maar gedaan: zie elders)

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ze heeft mooie bruine ogen en een lekker bruin lijf.
    Volgens mij kon je niet naast haar BLAUWE ogen kijken (en de D cup en het bruine lijf). Of draagt ze gekleurde contactlenzen misschien: in ieder geval
    passen blauwe ogen beter bij haar blond haar. En als je eventjes interesse toont (zoals ik gisteren) krijg je een stralende glimlach terug waarbij je haast wordt betoverd door haar blauwe ogen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 augustus 2008 om 01:14

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Pools dat moet goed zijn............

Ik liep de bar in zaterdagmiddag en zag haar zitten met een strak bikinitje aan, waarbij die lekkere grote ( echte ) tieten zichtbaar waren.
    Voor mij vrijwel onmogelijk om dan door te lopen. Dus naast haar gaan zitten en een korte talk.............

Op de kamer mocht ik overal aan zitten alleen was haar linker borst een beetje gevoelig zei ze, vanwege een nieuw gezette tepel piercing.

We begonnen lekker te zoenen en niet veel later werd Rex voorzien van een lekkere pijpbeurt. Neuken in missionaris was goed te doen, in doggy werd het iets lastiger omdat ze toch best redelijk stevig is van achter. Het mocht de pret niet drukken vond ik dus heb ik haar weer lekker laten pijpen en heb ik haar mondje voorzien van een lekkere stevig sapje........... ( ik had 's middags ff lekker 3 eieren gegeten)

Een leuke meid die goed haar best doet. Gedurende de dag was ze vaak bezet. Vond ik ook wel logisch want ze ziet er lekker uit en doet goed haar best............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb spijt dat ik niet met Yula naar de kamer ben geweest. Ik ben er nooit mee geweest maar ik vind haar wel erg aardig overkomen. Helemaal mijn type. Dus de kans dat het gaat gebeuren is zeer groot.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En na een paar dagen PHG schijnt ze opgedoken te zijn in GT.
    Klopt, samen met Aneta

Sonny:wink:

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard verlegen

Deze DVP lijkt altijd wat afwezig, maar eenmaal op de kamer gaan alle remmen vaak los. De juiste snaren bewerken geeft het gewenste resultaat....

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Yula werkt sinds gisteren in Yin Yang :smile:!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard niets is zo veranderlijk als...

Afgelopen dinsdag nog "volop"aanwezig in Gt....dus mogelijk gewoon ff aant pendelen....
    :thefinger

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten