Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 8 van 178 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Heeft de club nu inmiddels wel of geen buitenzwembad? ( niet dat je met deze weersomstandigheden er nu iets aan hebt maar toch )
    Gisteren met chef Eddy gesproken.

Over 3 a 4 weken is het zwembad klaar.

En ja, het wordt verwarmd!

Met de woorden van chef Eddy: "Wir machen das gut oder gar nicht"

N.B. Inmiddels wordt er ook al gewerkt aan de aanbouw waar een sauna en jacuzzi in zal komen.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

2. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Bearke (14 mei 2017),Eddy_V (13 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Babylon, vrijdag 12 mei
    Een zonnig dagje met roze wolken...

Met dank aan Babylon en Hookers voor het vrijkaartje!

Na twee weken vakantie in het zonnige zuiden en het aanschouwen van mooie Italiaanse en Spaanse schonen aldaar was het tonen van de nieuwe foto van Bianca op de website van Babylon (Sjeufke bedankt) voor mij de druppel die de emmer deed overlopen... mijn overdruk kwam op gevaarlijk peil en (s)explosiegevaar dreigde dus er moest dringend druk van de "ketel" af...

Hoewel clubben op deze vrijdag normaal gesproken niet mogelijk was, heb ik het toch klaargespeeld om tijd vrij te maken (wat eigenlijk niks goeds voorspelt voor de volgende keren...). Ik had een "alibi" tot 17:00 uur kunnen regelen en had samen met Sjeufke afgesproken om 11:00 uur op de nieuwe parkeerplaats achterom. Allereerst dus mijn complimenten aan chef Eddy hiervoor! Fatsoenlijke bestrating met aan beide zijden grond om te parkeren. Gisteren waren de werklui nog bezig met het leggen van witte klinkers in de grind om op die manier de parkeervakken af te bakenen.

Vlak na Sjeufke kwam ik aan en gezamenlijk liepen we naar de voorzijde, daarbij goed de werkzaamheden in de tuin bestuderende. Het zwembad ligt er in de vorm van een betonnen bak bij, dus nu kun je ook goed zien hoe groot het wordt. Kleiner dan dat van Sixsens maar dat wil niet zeggen dat je er met de Imps minder lol in kunt hebben. Chef Eddy ziet het beeld al maandenlang voor zich: Er moet vooral veel openbare actie langs het zwembad zijn...

Ook zie je al goed waar de uitbouw met sauna en jacuzzi moet komen. Ruwbouw moet met een paar (3 a 4) weken gerealiseerd zijn, zwembad moet dan klaar zijn voor gebruik. Jippie! Vooral omdat dit alles dus ook in de winter gebruikt kan worden, omdat het zwembad verwarmd zal zijn. Het wordt nog een mooie zomer in Elsdorf...

Enfin, kort na elven op de bel gedrukt (één keer!) maar helaas weinig tot geen dames als welkomstcomité. Nou ja, op Bianca na dan, die stond volgens mij al te wachten op mijn (aangekondigde) aankomt... en vloog me direct op de nek met knuffels en zoenen... Sjeufke kwam ook aan de beurt, totdat ik aangaf dat het zo wel weer genoeg was... wat de nodige hilariteit opleverde...

Afrekenen, sleutelontvangst blah blah, U kent het wel. Ik had een kleine locker en veel bagage, maar omdat ik die toch op korte termijn zou achterlaten ben ik niet gaan zeuren voor een grotere locker. Zeuren en stress horen voor mij nu eenmaal niet bij een clubbezoek en als het niet linksom gaat kan het ook rechtsom. De bagage bestond uit wat kadootjes voor Bianca en eentje voor chef Eddy, die zijn verjaardag die dag had. Hij was er bij onze aankomst nog niet maar later arriveerde hij en nam de nodige geschenken van zijn gasten onder dankzegging in ontvangst.

Effe een bak koffie en voor Sjeuf, die thuis gestopt is met roken, een peuk. Bij het tafeltje gaan staan waar Bianca haar vaste zit heeft en waar Tanja "toevallig" ook vaak langsliep en me daarbij telkens "toevallig" onzedelijk betastte... ik werd er al helemaal warm van. Sjeufke, die al bijna bij het meubilair daar hoort (ik weet nog dat ik ooit Chef Rondleidingen voor hem was in Babylon, zo zie je hoe het gaat), moest eerst de nodige "lekkere dingen" begroeten alvorens hij eindelijk tijd kreeg voor lucht, ontbijt en het geplande bijpraten. Afspraak was dat hij vóór 17:00 uur (mijn vertrek) beschikbaar zou zijn en pas daarna op kamer zou gaan met zijn favoriete pannekoekdame, maar dat heeft hij natuurlijk weer niet volgehouden...

Bianca had ook andere plannen en had al snel genoeg van onze bijpraat-afspraak, en liet dat op haar manier weten door me bij het buffet de mond te snoeren... en me er aan te laten herinneren dat ik al veel te lang niet in Babylon, eehh, bij haar was geweest. Of het nou aan mij lag of aan haar, ik weet het niet, maar vandaag was ik als een pakje roomboter in haar warme handen... Na de eerste zwoele kus was ik al helemaal verloren en hoewel ik me had voorgenomen om nog met andere dames te kameren was me al snel duidelijk dat dat niet ging gebeuren... Ik heb haar eerlijk bekend dat ik die dag alleen van haar zou houden en dat ik om de een of andere reden gewoonweg niet van haar af kon blijven... Ze zag er ontzettend lekker uit, voelde heerlijk zacht en warm aan, had zo'n typische verliefde blik in haar ogen en zoende hemels... in en buiten de kamer... Ik kreeg die middag zoveel aandacht dat ik niet echt aan recupereren toe kwam en regelmatig in ademnood verkeerde, waarbij het zuurstoftekort in mijn hersenen ervoor zorgde dat ik in een constante roes bleef. En ik heb ervan genoten! Waar ik eerst nog dacht dat clubben met een eindtijd van 17:00 uur vast en zeker onbevredigend zou zijn, ben ik (geloof het of niet) op exact die tijd toch uiterst bevredigd naar huis kunnen rijden. Uiteraard wel na een dusdanig afscheid dat er geen twijfel over bestaat of ik op korte termijn weer terugkeer...

De feiten: Twee keer kameren in een kamer op de benedenverdieping (lekker koel) met totaal 3 supergeweldige langdurende ft's ("tot de laatste druppel"), alles overgoten met een dikke laag GFE en twee keer met knikkende knieën van de kamer gekomen. Kenners weten waarom...

Het wordt een mooie zomer in Elsdorf...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

4. Onderstaande 13 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (14 mei 2017),Bearke (14 mei 2017),biged (14 mei 2017),buttlover (14 mei 2017),De Shyman (13 mei 2017),duivenmelker (16 mei 2017),Eddy_V (13 mei 2017),Elmo3108 (13 mei 2017),fg22 ( 7 juni 2017),Firehawk (14 mei 2017),Klatergoud (15 mei 2017),mentholbear (14 mei 2017),waterrat (15 mei 2017)

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Babylon, vrijdag 13 mei
    Welk jaar LL? Het is vandaag zaterdag 13 mei
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

6. Onderstaande leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 7 juni 2017)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    dat is nog van vorig jaar
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

8. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (13 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:12
    Discussies
    10
    Thanks
    4.759

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    dat is nog van vorig jaar

Dan duurt de verbouwing wel erg lang....
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Het is al aangepast
    Hoeft SFL niet meer te zeggen dat er niet goed gelezen wordt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

11. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

De Shyman (13 mei 2017),Elmo3108 (13 mei 2017),licky luke (13 mei 2017),Sjeufke (13 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    Sorry ... ben nog beetje wazig van gisteren, even de tijd (en datum) kwijt....

Maar Willem2 heeft me al gered, waarvoor dank!

13. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

De Shyman (13 mei 2017),Elmo3108 (13 mei 2017),Manureva (13 mei 2017)

Last Online
    6 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    2
    Thanks
    68

Standaard

Na een (véél te) lange winterslaap wil ik aanstaande zaterdag mijn berenvel (en wat meer..) eens uitschudden.
    Ik ben er nog niet uit of het berenhol Sixsens of Babylon zal worden, maar wie wil er alvast zijn hotlist delen ?
    Tip: liefst dames met wat ervaring... Milf's ?

Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Voor Babylon is Annetta een echte Milf maar ik zie haar nog niet opduiken in de lijst.
    SS kent natuurlijk Suzanne die vaak alleen overdag aanwezig is en Lana maar die is net weg....
    Dus nu even gokken of verder lezen!

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

16. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (18 mei 2017),pogastovino (16 mei 2017)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

In Bab:
    Aylin, Service oke, maar let op je portemonnee...Vooraf goede afspraken maken!!!
    Emma: Uitstekende service en zeer correct.
    Mila: idem
    Thea: idem

18. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 5 juni 2017),bettman (16 mei 2017),dennisw (15 mei 2017),flicki (16 mei 2017),Manureva (18 mei 2017),pogastovino (16 mei 2017),toyota (16 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pogastovino Bekijk bericht
    Na een (véél te) lange winterslaap wil ik aanstaande zaterdag mijn berenvel (en wat meer..) eens uitschudden.
    Ik ben er nog niet uit of het berenhol Sixsens of Babylon zal worden, maar wie wil er alvast zijn hotlist delen ?
    Tip: liefst dames met wat ervaring... Milf's ?
    Volgens mij gaat het fkk concept binnenkort op de schop, dus zou ik persoonlijk Babylon bezoeken nu het nog kan...

Met de milf's kan ik je niet helpen. Hou meer van de twenties en thirties. Amper ervaring met erboven.

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Volgens mij gaat het fkk concept binnenkort op de schop, dus zou ik persoonlijk Babylon bezoeken nu het nog kan...
    Op basis van de nieuwe wet?
    Ik heb er aangaande Babylon nog niets van vernomen.....
    Wel de vele openbare kunstjes zouden wel eens verleden tijd kunnen zijn. Maar.........(ik ga er niet te veel over zeggen, want wie weet leest men al mee)?!

21. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (17 mei 2017),licky luke (17 mei 2017),Manureva (18 mei 2017),mentholbear (17 mei 2017)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Donderdag 18 mei 2017

Na meer dan 10 jaar bezoeken van saunaclubs naar Duits model heb ik mij de laatste tijd beperkt tot drie clubs, Babylon, Sixsence en Acapulco Gold.
    Om mij te beperken tot deze drie clubs is me vooral ingegeven met een soort van verzadiging van " ik heb het allemaal wel gezien" en de instroom van vooral Roemeense en Bulgaarse dames in de meeste clubs de laatste jaren. Dames die vooral fysiek niet zo mijn voorkeur genieten.

Babylon heb ik sinds 30 december laatstleden vier maal bezocht. Wegens tijdsgebrek lukt het mij niet meer om mijn ervaringen c.q. inzichten steeds te delen hier in dit forum.
    Maar vandaag toch nog een poging wagen mede ook omdat ik kon genieten van een prijsreductie waarvoor mijn dank uitgaat Babylon en het ijsberenforum.

Mijn verwachtingen zijn de laatste tijd niet meer zo hoog gespannen want hoge verwachtingen plaveien vaak de weg der ontgoocheling. Ik laat het een beetje op mij afkomen zo van we zien wel .....

Het zal menigeen niet verbazen dat de populaire dames ook mijn voorkeur wegdragen in Babylon. Zo kon ik niet op de diensten van Aranca en Violeta rekenen wegens "dauergebucht". Ook Victoria was snel naar huis vertrokken.

Zo moet ik vaak naar een tweede optie overschakelen en dan komen de Roemeense dames in beeld waarvan de fysieke uitstraling mij aanspreekt zoals bij Sascha , Klara ,Karla en in het verleden Tina en nog zonder enige moeite en haantjesgedrag toch nog door de dag en avond te boeken zijn.

Vanuit mijn perspectief en beoordelingsvermogen, wat uiteraard niet representatief moet zijn voor de gemiddelde bezoeker, lijkt het of deze dames onderling afspraken maken over hoe een dienstverlening er moet uitzien.
    De service die deze dames bieden is mijn inziens van een degelijk niveau maar gekruid met een professionele saus die mij iets te storend overkomt.
    Daarom dat mijn voorkeur in het verleden steeds op Tina viel. Bij deze dame kwam het professionalisme het minst tot uiting. De illusiefactor het grootst.
    Maar nu Tina "voorlopig" vertrokken is valt mijn keuze steevast op Klara.

Klara had mij al in het verleden aangesproken dat ik met haar gekamerd had wat ik mij niet meteen voor de geest kon halen. Zo een onvergetelijke indruk had ze dan toch niet achtergelaten dacht ik.

Maar toch komt de laatste tijd deze Klara vaak in beeld bij mij. Het professionalisme verminderd steeds met elke extra kamer.
    Ik geniet van haar vriendelijk voorkomen haar degelijke dienstverlening en haar mooie vrouwelijke rondingen waarvan haar naturel borsten toch in het oog springen.
    Samengevat misschien niet de hoogvlieger maar voor mij steeds meer dan voldoende. Blijft voor mij tot nader order een optie.

Het was een aangename verrassing om de chef water te zien drinken en hem niet in de vroege avond met dubbele tong te horen praten.

Voor de rest mij ondergedompeld in de menigte en genietend van het schouwspel van hoe sommige dames de ene subtiel de andere wat directer proberen om de heren te verleiden.
    Ik neem met de nodige verwondering steeds kennis van het feit dat ook in een saunaclub zoiets bestaat als overspel. Een voor mij bekende Vlaming verklapte dat "zijn dame" het niet op prijs stelt wanneer ik met iemand anders kamer. Ik dacht dat zoiets enkel in een echte relatie een probleem was maar niet in de besloten kring van betaalsex.

Ook deze keer voldaan vertrokken uit Elsdorf.

23. Onderstaande 18 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 mei 2017),Bergtester (10 december 2017),duivenmelker (21 mei 2017),Elmo3108 (21 mei 2017),fg22 (25 mei 2017),Firehawk (21 mei 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 mei 2017),Klatergoud (26 mei 2017),licky luke ( 7 juni 2017),Manureva (21 mei 2017),Massi ( 3 juni 2017),mechelen (21 mei 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),PaulB (26 mei 2017),pret (21 mei 2017),rmjhexe (21 mei 2017),Sjeufke (21 mei 2017),snaal88 (21 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren weer een mooi dagje in Babylon gehad. Voor mij niet anders dan anders de laatste tijd.
    Susi had mij direct gespot en toen ik even buiten stond te praten met o.a. Cupido, werd ik geroepen om toch dringend even mee te komen.

Susi is weer van het begin tot eind bij mij gebleven, ook verder geen behoefte gehad om dan een ander te pakken. Veel gelachen en Piet Plezier moest ook af en toe even de zaak opnaaien.

Dit keer was er bbq buiten. Vind het eten wat je kunt bestellen toch beter maar heb geen honger geleden. Ook nog met Reagan, Lickyu Luke, en de jarige gepraat.
    De tuin lag nog helemaal open maar zou toch snel helemaal af moeten zijn. Parkeerplaats aan de achterkant lag er nu netjes bij.

Goede dag gehad en Babylon ziet mij zeker weer terug.

25. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (23 mei 2017),Elmo3108 (21 mei 2017),fg22 (25 mei 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 mei 2017),licky luke (24 mei 2017),Manureva (21 mei 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),Piet Plezier (21 mei 2017),Sjeufke (21 mei 2017)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Mijn verslag van Babylon op 19/05/2017 lees je in volgen linkje:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...061#post556061
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

27. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (25 mei 2017),licky luke ( 7 juni 2017)

Last Online
    9 januari 2025 @ 23:34
    Discussies
    5
    Thanks
    253

Standaard

Vrijdag een week of twee geleden deze club bezocht met dank aan Willem2 en het geweldige IJsberen forum voor het kortingkaartje!

Een uur of 15.00 ben ik gearriveerd in Elsdorf. Na overhandiging van het kortingkaartje + €30,- aan de aardige thekedame (Tina) kreeg ik een sleutel en twee handdoeken.

Na het omkleden en douchen naar de clubruimte gegaan en eens rondgekeken.

Op die dag waren 41 dames aanwezig, veel van hen optisch goed te noemen. De meerderheid was van Romeinse afkomst. Dus wat meisjes betreft: mooi en voldoende in aantal. Het aantal beren schat ik op 50.

Na een tijdje kwam ik tegen Rebekka. Een vriendelijke slanke jonge dame (uit Roemenië) van een jaar of 29 met blond geverfd haar. Na een praatje (spreekt goed Engels) ging ik met haar naar de kamer. Het was een goede ervaring. Kussen, pijpen en neuken deed ze goed.

Al met al was het een leuke dag, zeker voor herhaling vatbaar. Een uur of 20.00 heb ik de club verlaten richting Nederland.

Nogmaals bedankt Willem2 en het IJsberen forum.

29. Onderstaande 10 leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 mei 2017),Bearke (24 mei 2017),duivenmelker (24 mei 2017),Elmo3108 (24 mei 2017),fg22 (25 mei 2017),Firehawk (24 mei 2017),flicki (24 mei 2017),licky luke ( 7 juni 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),Sjeufke (24 mei 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Voor de recente bezoekers: is de tuin alweer bruikbaar? Dan wip ik vrijdag misschien weer eens langs om met Neby meisjes bij te kletsen.

31. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (25 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Voor de recente bezoekers: is de tuin alweer bruikbaar? Dan wip ik vrijdag misschien weer eens langs om met Neby meisjes bij te kletsen.
    Nog even geduld. Medio/eind juni is de verwachting......dan zal het wel eind juni worden
    Maar ja kunt toch komen. Een en al gezelligheid, want ik ben er

33. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (25 mei 2017),vrije jongen (24 mei 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Nog even geduld. Medio/eind juni is de verwachting......dan zal het wel eind juni worden
    Nu met 27 graden verwacht dus niets buiten? En dan lees ik net ook nog dat Exi (is er iemand die op hem zit te wachten?) zijn egotripperijtje kan vieren. Dames in het "lang" in de avond.

Ik denk dat Eddy mijn 60 euri's op zijn buik kan schrijven deze week.

35. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (25 mei 2017),Sjeufke (24 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Nu met 27 graden verwacht dus niets buiten? En dan lees ik net ook nog dat Exi (is er iemand die op hem zit te wachten?) zijn egotripperijtje kan vieren. Dames in het "lang" in de avond.

Ik denk dat Eddy mijn 60 euri's op zijn buik kan schrijven deze week.
    Terras is uiteraard wel open. De tuin voor een klein gedeelte (met uitzicht op de bouw).
    Ja en Exi. Weet ook niet wat ik daar van verwachten moet. Op het forum van Bab is wel meegedeeld dat de shows alleen doorgang vinden als er genoeg dames verfügbar zijn. Dus flink kameren.........

37. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Bearke (25 mei 2017),fg22 (25 mei 2017),vrije jongen (24 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Parkeerplaats aan de achterkant lag er nu netjes bij.
    parkplatz02.jpg

parkplatz01.jpg

39. Onderstaande 10 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

biged (27 mei 2017),duivenmelker (25 mei 2017),fg22 (25 mei 2017),Firehawk (25 mei 2017),Goedemorgenallemaal (25 mei 2017),Manureva (28 mei 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),PaulB (26 mei 2017),stimpy3 (25 mei 2017),waterrat (25 mei 2017)

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard waterrat bekijkt bouw zwembad Babylon

Met een vrijkaartje voor Babylon op zak (Dank Willem 2 en Eddy!) vanochtend naar Elsdorf getogen.
    Ik dacht dat er voor Babylon alleen kortingskaartjes bestonden, maar de ED wilde geen bijbetaling nadat ik het geprinte kaartje had gegeven. Des te meer dank aan voornoemde twee heren!

Op de nieuw aangelegde parking op een plank de motor geparkeerd, ( op gravel valt hij om) en door het hekwerk heen de bouwwerkzaamheden in de tuin bekeken. Het zwembad in aanbouw ziet er best wel ruim uit, en de blauwe rand was al te zien.
    De betonwapening voor de terrassen lag nog bloot, het beton moet nog komen. Alles is echter heel ruim van opzet, dat zal genieten worden bij mooi weer!
    Cheffe Eddy vertelde mij later dat hem beloofd was dat de zaak over twee weken opgeleverd zou worden, dat is goed nieuws. Ik zal deze zomer gaarne met Eddy_V de zwembadspecialist van SS gaan proefzwemmen, en vergelijkend onderzoek tussen mijn twee favoriete clubs doen!

Het was deze Hemelvaartsdag prachtig weer, dus uitermate geschikt om met de motor te gaan. Van de rit genoten; eindelijk een lang weekend met prachtig weer. In Duitsland is het vaderdag op Hemelvaart, en bij aankomst tegen 12 uur bleken er al de nodige beren te zijn gearriveerd. Ook de dames waren in groten getalen aanwezig, de verhouding paste. Er waren opvallend weinig NL-beren, pas op het eind van de middag kwam ik er twee tegen, die meteen dachten dat ik Sphinx was, die op de meetingpoint was aangemeld. Één ervan Jack D. meende dat ik tot de jonge garde behoor, geen slecht compliment op mijn leeftijd!

Door de bouwwerken in de tuin áchter concentreerde het buitengebeuren zich op het kleine terras vóór, hetgeen zo nu en dan bijna tot gedrang voerde. Verder was het heerlijk onder de parasols, en zo nu en dan in de zon. De rook van de BBQ bleef af en toe hangen, maar werd over het algemeen door een aangenaam windje weggeblazen.

Als één van de eersten liep ik Stephanie tegen het lijf, en na geinige grappen over en weer, afgesproken later op de dag nog te kameren. Ik kwam haar gedurende de hele middag iedere keer weer tegen, en altijd een vrolijke en grappige opmerking over en weer zorgde voor een goede sfeer tussen ons beide.
    Er waren geschat toch zo 35 dames aanwezig, Rebekka, Laura, Iman, Bianka, Klara, Luana, Sonja, Elena, Shana, Amalia, Claudia en later op de middag ook Jeanette, om maar een greep te doen.
    Door Exi´s sexy outfit party waren veel van de dames ( schaars ) gekleed, hetgeen Cheffe evenmin als mijzelf kon bekoren. Ik vind het een grote pré van Bab boven andere clubs dat de dames naakt zijn.
    Maar soit, iedereen zijn meug.

De eerste kamer was met Michelle. Een poolse, vrolijke, gezellige dame, met wie het prima kletsen is.
    Dit was meteen de beste kamer van de dag, hetgeen weer mijn overtuiging staaft dat voor mij de beste kans op een goede kamer met poolse dames is. Maar dit kan voor anderen anders zijn natuurlijk.

Als tweede ben ik met Paris op kamer geweest. Ietwat schuchter, werkt pas een maand in Babylon, en is noch de duitse- noch de engelse taal machtig. Hierdoor wordt converseren ingewikkeld, maar het allernoodzakelijkste is natuurlijk ook met gebarentaal duidelijk te maken. Toch een puntje waar ze aan zou moeten werken, de service op de kamer was nét voldoende. Ik kreeg wel de indruk dat ze zelf van de kamer genoot…

Jammer genoeg was de kamer met Stephanie niet wat ik ervan verwachtte, maar dat is wel vaker gebeurd dat je je voorstellingen maakt die dan niet uitkomen.

Na 6 uurtjes weer met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd, en ik kom zeker terug als het zwembad klaar is om als rechtgeaarde waterrat proef te zwemmen.

41. Onderstaande 17 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 mei 2017),biged (26 mei 2017),Eddy_V (25 mei 2017),Elmo3108 (26 mei 2017),Firehawk (26 mei 2017),Interact (26 mei 2017),Klatergoud (26 mei 2017),Kwant (25 mei 2017),Laatbloeier (28 mei 2017),licky luke (25 mei 2017),Manureva (28 mei 2017),Mr Bluenose (29 mei 2017),Nedlovefkk (25 mei 2017),PaulB (26 mei 2017),pret (25 mei 2017),stimpy3 (26 mei 2017),Wijze grijze (25 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Babylon, zaterdag 20 mei
    met de "B" van Bianca ....

Hoewel mijn laatste bezoek alweer van vrijdag 12 mei was, had ik ok deze zaterdag gepland om eens binnen te wippen. Onder andere ter gelegenheid van een jarige, Phoenix77, die ik van gezicht nog niet kende. Hij zou pas tegen een uur of 17u arriveren en ik heb hem tegen die tijd helaas maar kort gezien en gesproken. In ieder geval wel gefeliciteerd met zijn verjaardag en het feestje, waar overigens niet veel van te merken was (taart en dergelijke bedoel ik dan). Hopelijk heeft hij wel genoten en waarschijnlijk heeft Babylon ook wel wat leuks voor hem gedaan naast de gratis inkom.

Boven verwachting veel bekenden en leuke gasten om mee bij te kletsen, waaronder Piet Plezier, Firehawk (die ik pas later zag omdat ie na aankomst schijnbaar meteen door Susi een kamer op gesleurd was), Cupido, Reagan, anaconda en meer van dit gelijkgestemd gespuis.

Ik had aan mijn favo Bianca aangegeven dat ik er tussen 12u en 13u zou zijn en volgens mij had de lieve schat al een half uur bij de deur van de damesruimte (met zicht op de entree) staan wachten, want ik was nog niet binnen en ik kon al niet meer mijn naam noemen aan de theke omdat mijn mond gesnoerd werd door een heerlijke natte zoen. "Nah, wenn man so begrüsst wird, kann ich auch noch ein bisschen warten auf dein Nahme", reageerde de theke op de vertoning. Waarop ik alsnog mijn naam stamelde en de code voor de verjaardag, entree betaalde en naar de kleedkamer strompelde. Ik voelde de tinteling van mijn vorige bezoek alweer opkomen en begon al langzaam te druppelen als een waterijsje in de felle zon...

Buiten op terras stond de bbq al aan en rook ik de eerste geur van gebraden vlees. A la carte was er vandaag niet bij, misschien zijn ze de keuken al aan het vernieuwen of werden er teveel mensen verwacht waardoor de keuken de drukte niet aan kon. Geen probleem, het buffet werd regelmatig bijgevuld en de bbq bleef de hele dag bemand.

Lekker het terras op met een heerlijke Leffe Blond en kijken wie er allemaal was, zowel van dames als heren. Het damesbestand is voor mij al lang niet meer zo vanzelfsprekend, enerzijds doordat ik een tijd afwezig ben geweest en anderzijds omdat ik daarvoor redelijk eenkennig was qua dames. Ook weer geen probleem, zo ben ik voor de meeste dames nieuw/anoniem en mogen ze hun charmes in de strijd gooien om me van een kamergang te overtuigen.

Echter, Om dat te voorkomen, werd ik al snel door Bianca vergezeld. Blij dat ik op zo'n korte termijn weer naar Babylon was gekomen begon ze vrolijk te kwetteren en gek te doen, wat iedereen op terras opviel en die vrolijkheid werkte aanstekelijk. Uiteraard werd ik tussen de regels door wel dusdanig bewerkt dat ik na anderhalf uur al meer dan klaar was voor een kamertje...

Een heerlijk uurtje GFE volgde met hoog intimiteitsgehalte en veel humor. De druk was er van af en ik voelde me heerlijk relaxt toen we de kamer uit kwamen. Deze dame weet precies wat ik lekker vind en behoudt daarnaast ruimte om te experimenteren met nieuwe dingen, wat het hele sexspel na ruim 3,5 jaar (!) nog steeds interessant en spannend houdt...

Ook na de kamer kreeg ik veel bezoek en aandacht van Bianca. Ik kreeg al snel de indruk dat ze mij wilde claimen en dat werd bevestigd door haar lippenstift waarmee ze op mijn borst "BIANCA" schreef en een hartje tekende. Mocht een van de andere dames dan nog niet snappen dat ik "beschermd wild" was, dan had Bianca dat haar vast wel even duidelijk gemaakt... maar gelukkig was dat niet nodig. Normaliter laat ik me niet of nauwelijks claimen, maar vandaag wist ik wel wat me te wachten stond en liet ik het gewoon gebeuren. Mijn ego (en meer) werd gestreeld en ik heb geleerd dat ik daar soms gewoon van moet genieten. Ik leef nu en morgen zien we wel weer hoe de wereld er dan uitziet...

Naast goede sex krijg je bij Bianca (in goed humeur) een behoorlijke dosis humor. Zo was ze vaak in de buurt en zorgde voor de nodige hilariteit bij mij en de bovengenoemde mannen waar ik op dat moment bij zat. Op terras hadden we nog behoorlijk bekijks toen ze me om een schoudermassage vroeg en op haar buik bovenop me kwam liggen met haar lekkere kont op mijn borst en haar schouders op mijn voeten. Een mooier en heter uitzicht op haar lekkere kont en mooie poes on ik me niet wensen en mevrouw vond het dan ook wel toepasselijk om me op die manier een lapdance te geven in combinatie met het nodige gekreun... De omzittende gasten lagen ofwel in een deuk ofwel wisten niet goed waar ze moesten kijken.... haha!

Zo kwam het dan ook tot een tweede kamer. Bianca wilde mij graag haar massage kunsten laten zien maar ze had helaas haar olie niet bij zich. Reden voor mij om mijn nieuwe massage-olie uit de locker te halen en die door haar te laten testen. Om een lang verhaal kort te maken ... na dik 2 uur kwamen we beiden glimmend van de olie de kamer af, waarbij de fles massageolie bij nader inspectie half leeg was.... Man o man, wat kun je met massage-olie leuke dingen doen...

In de avond nog wat met de mannen gekletst, regelmatig met Bianca op schoot en soms op mijn lippen, een paar Leffes laten smaken en een paar gehaktballetjes van het buffet gepikt. Om uiteindelijk tegen sluitingstijd de thuisreis weer aan te vangen na een lief afscheid met zwoele nachtzoen.

Ik sta te popelen om het zwembad uit te testen en om wellicht wat gymnastiekoefeningen in de nieuwe tuin te kunnen doen...
    Hopelijk vlot de (aan)bouw en wordt het nog veel zomerse (sex)pret daar in Elsdorf...

Babylon gaat mij in ieder geval nog vaak zien deze zomer!

43. Onderstaande 16 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 mei 2017),Bearke (27 mei 2017),biged (26 mei 2017),cheasehead ( 9 juni 2017),duivenmelker (26 mei 2017),Elmo3108 (26 mei 2017),Firehawk (26 mei 2017),firstme (26 mei 2017),flicki (26 mei 2017),forgetskinnyletsgetfatty (26 mei 2017),Klatergoud (26 mei 2017),Mr Bluenose (29 mei 2017),PaulB (26 mei 2017),Sjeufke (26 mei 2017),waterrat (26 mei 2017),Wijze grijze (26 mei 2017)

Last Online
    25 maart 2019 @ 19:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waterrat Bekijk bericht

Als tweede ben ik met Paris op kamer geweest. Ietwat schuchter, werkt pas een maand in Babylon, en is noch de duitse- noch de engelse taal machtig. Hierdoor wordt converseren ingewikkeld, maar het allernoodzakelijkste is natuurlijk ook met gebarentaal duidelijk te maken. Toch een puntje waar ze aan zou moeten werken, de service op de kamer was nét voldoende. Ik kreeg wel de indruk dat ze zelf van de kamer genoot…
    Paris heeft begin dit jaar ook een aantal weken in Babylon gewerkt en haar service was dezelfde die jij hebt gehad Waterrat. Het kon er net mee door. Vandaar ook dat ze het toen niet lang heeft volgehouden en al snel elders haar heil heeft gezocht. Ben benieuwd hoelang ze het dit keer volhoudt, ervan uitgaande dat haar serviceniveau inderdaad op hetzelfde peil is gebleven als begin dit jaar en er geen stijging te bespeuren valt.

45. Onderstaande leden hebben mjgl_39 bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (29 mei 2017)

Last Online
    25 mei 2024 @ 19:09
    Discussies
    0
    Thanks
    84

Standaard

Paris was als Veronica de afgelopen tijd in H7: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Paris-Babylon
    Afwachtend en mysterieus verlegen. Altijd passief aan het korte eind van de bar zittend en nauwelijks reagerend op een hit van de beren. Ik heb meegemaakt dat ze met een kop cappuccino op de banken in de barruimte ging zitten en toen ik naast haar ging zitten en een arm om haar heen sloeg ze wat glimlachte en rustig zonder zelf enige actie te ondernemen de cappuccino op dronk en daarna nog een hint moest krijgen om duidelijk te maken dat ik niet allen gezellig naast haar wilde zitten en wat met haar spelen, maar ook naar de kamer wilde gaan. Ik heb een paar keer met haar gekamerd en heb de service toch wel als prettig beschouwd. Alleen de communicatie is een ramp.

47. Onderstaande leden hebben Interact bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (29 mei 2017)

Pagina 8 van 178 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten