Zou deze dame in LR opduiken of opgedoken zijn dan zou dat op dit forum binnen 24u wereldkundig zijn /worden gemaakt!
Zou deze dame in LR opduiken of opgedoken zijn dan zou dat op dit forum binnen 24u wereldkundig zijn /worden gemaakt!
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Zijn we weer helemaal up to date,ga donderdag zelf wel even kijken.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Dame was gisteren weer in GT aanwezig. Zoals gewoonlijk de gehele dag weer druk. Niet te pakken te krijgen
Ze was zeker de hele dag te biecht.....
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
hello dear ijsberen, do you know if marija (more correct than maria) from lithuania is only present in GT sundays ? which days is she present in GT ? thanks
Tweede paasdag een voor mij bekende dame tegen gekomen, Maria uit litouwe leeft al ruim 10 jaar in Duitsland en heeft het helemaal naar haar zin in Duitsland. Ze is er altijd op Zondag vertelde ze mij, jammer dat er weinig over haar geschreven wordt want is in de hut best wel een parel.
Ik ben best wel fan van haar, herhaling is voor mij200%
Op naar de volgende keer!
Hallo kan iemand mij zeggen of onze onvolprezen Maria vandaag daar is.
Nee maandag is ze er nietje komtwoensdagavond heb ikmegisteren door haar laten vertellen.
Ze is welvaaklang bezet, gisteren eerste kamersessie met een Hollandse pannenkoek duurde 3 uur. Geblader op de avond wel met haar gekamert. Ze is later wederom metriek Hollandse pannenkoek op de kamer gegaan. Denk dat die oude baas er een spaar pot in ziet.
Heb het welgeordend methargehad en gewoon 75 p u
Op naar de volgende keer!
Paar weken geleden nog super sessie met deze dame gehad. Oraal de wereldtop, kan pijpen als geen ander!![]()
Bedank voor de info.
snap t f niet zondag was je nog helemaal happi met haar..
GT op 28 augustus 2013 sessie 2: Maria (Li)
Tweede sessie van vandaag met Maria (Lithouwen). Gaat te boek als een van de beste sessies in GT voor mij. Veel pre-sales: eigenlijk gewoon een hartstikke leuk gesprek, met een beetje erotische ondertoon. Prepareren voor de sessie (tandjespoetsen want ze had net geten). Super kamergang, met alles erop en eraan (1 uur gewoon 75 euro).
Uitgebreid en rustig verleidings scene via een staande tongzoen sessie, waarin alles al eens uit de kast kwam: herzlich wilkommen sprak ze! (Leuke humor). Daarna een beetje voorspel op het bed. Olie massage sessie kon ze enorm van genieten, en eindigde onvermijdelijk in een explosief orgasme bij haar: Li-NL 1-0. Maar ze ging uit op revanche… en ik moet zeggen die kreeg ze gemakkelijk. Wat een vrouw. Zeg. Die snapt hoe het mannenlichaam in elkaar zit…. Eindigde met een blowjob die zijn weerga niet kende…. En heerlijk nakeuvelen.
Ze deelde verder mede dat ze er het meest is op woensdag en zondag en wel om haar hobby uit te oefenen. Kijk, dat is een mooie instelling….Daarnaast heeft ze nog een andere reguliere job. Aftersales: excellent, lachen, kusje, aai over je bol…. Maria snapt hoe een man(zoals ik) in elkaar steekt!!!
![]()
Een van de weinige zeer goede dames in GT, die nog het weet wat pre-salen is, en het een man naar de zin maken![]()
Vandaag aanwezig.
en ik kan niet weg
![]()
Maria schijnt nu Inessa te heten.
Ayo (17 juli 2016)
heb haar deze zomer een paar keer gezien, maar na veel getwijfel toch niet mee gekamerd.
Krijg je zomaar een noodoproep van een vriend,schiet op Maria is na lange tijd weer in GT,zit ik net op mijn vakantieadres in Frankrijkhopelijk blijft ze nog even
Beste nieuws sinds lange tijd. My all time favourite.
Weet iemand of ze op vaste dagen komt, of is het maar sporadisch?