Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Angela (Roemeense)

Last Online
    17 oktober 2019 @ 06:39
    Discussies
    3
    Thanks
    9

Daumen hoch Angela (Roemeense)

paspoortje :

Naam : Angela

Nationaliteit / taal : Roemeens (komt uit Transilvania:teuflisch, woont 15 jaar in Dusseldorf, gehuwd) spreekt behoorlijk DUITS

Leeftijd : 35 ( maar goed ogend)

Haarkleur/lengte : Zwart middel lang sluiks recht haar
    Gezicht : redelijk scherp gezicht met puntig neusje
    Handen: heeft praktisch aan elke vinger een ring zitten

Lengte : + / - 1.75 m

Postuur /Cupmaat : slank tot normaal gebouwd (gewogen en rond de 55-60 kilo bevonden) /c-cup, die wel al "gebruikt" is maar slingeren lekker mee in de actie van het spel.

Tatoeage /Piercing : geen

Service : PZC (matig), NMC(zeer goed) , zoenen (redelijk goed, met tong), beffen (trilt als een gitaarsnaar, en met juiste chemie "gives in")

-----------------------------------

Mijn derde en laatste wip VV op vrijdag 21/03/2009 (vermits Amy niet meer beschikbaar was)

Ze zat al een aantal uren op verschillende plaatsen binnen VV te gluren naar Cream met haar diep kanstjekleurig schijnwerpers, brandde ze van nieuwsgierigheid door me heen. Op sommige momenten, met een glimlach van haar smalle lippen, op andere momenten met een stijf horizontale gesloten mond. Zo van .... "hey hoe zit het hier met jou ?". Haar continue taxatiespel, uitdagingen zoekend, maar geen reactie krijgen van Cream ...

Ze had mij duidelijk in de mot .... En ik "wist" het
    Dus ik dacht al bij mezelf, van vrij vroeg in de namiddag, dit wordt een konijn voor mijn kerfstok.

De pizza time was aangebroken,(we zijn dus al laat in de avond) schuif aan voor mijn hapje, zet me in de bar van de whirlpools aan de toog. Ze komt ook binnen, maakt een theatraal gebaar in de richting dat de muziek te luid staat (door haar oor te sluiten met haar hand) terwijl ze me ziet zitten. Het is nl vrijdag avond en de DJ doet zijn "ding". Toch neemt ze al haar moed bij mekaar (ondankt het decibel gehalte) en gaat pal recht tegenover mij zitten aan andere kant van de bar. Ik zit geflankeert door twee DVP's mijn pizza tegenieten, met mijn eeuwige glimlag op mijn face. Ze maakt er een opmerking over in gebarentaal van : "gij glimlacht altijd". Ik bij mezelf : tuurlijk meisie tuurlijk ... :teuflisch en geeft haar het gebaar trug, JIJ MOT meer glimlachen . Terwijl ze daar "hongerig" zit, onderhoudt ik me wel vrij best met beide "dijken" die langs me zitten, en zie haar bezorgheid groeien. Nu het waren niet direct "DVP's" die mij interesseerden, but the show must go on. Maak een gebaar van "shol" naar haar, hef mijn glaasje prik op. Ze doet me "automatisch" na. En glimlachte.

Die pizza kreeg ik niet meer op, ook niet echt mijn smaak. En maak uiteindelijk voor haar het langverwachte teken, ik en jij andere bar ?

Ik kreeg meteen van haar een glimlach van het ene oor tot het andere. De ijsberg kon beginnen smelten. In de andere bar aangekomen drankje gaan halen, bood ze mij (van haar) cigaretje aan. zo'n 10 - 15 minuten verder ijsklontjes laten smelten, duidelijke afgesproken, het water was warm, de gemoederen overeengestemd, en het werd tijd voor bed aktie ... ik voelde ze had er méér dan zin in....

op de kamer (#6)
    we nemen de "start" rechtstaand
    Angela start zeer sensueel, ik hielp haar met verwijderen van overbodige textiel, terwijl ik dicht achter haar aan stond, haar in de nek en oortjes kuste, en de handjes sensueel over haar heen liet gaan. Dit beviel haar wel, waarbij ze ook meteen deelnam aan deze activiteit op zeer gepaste en overheerlijke manier. Waardoor de bloedsomloop in mijn lijf in de bedoelde richting het bewuste element verhoogde, versterkte en veel goesting deed krijgen.

na een 5-tal minuutjes, draade ze zich om, begon me te tongen, en zakte naar beneden naar de veredelde delen. terwijl ze op de bedrand zat volgde een eerste BBBJ. Niet dat dit nog nodig was, maar héy, waarom moet je dit plezier aan je voorbij laten gaan Ik drukte haar achterover en of ze het al wist, gingen de beentjes wijd open. Inderdaad goed geraden meisie, nu is het jouw beurt .... langzaam teasend ging ik van haar tong gekus omlaag en proefde menig hoekje en kantje van haar goddelijk lijf, tot we aan de poort kwamen van haar aards paradijs. Die vroeg natuurlijk een grotere aandacht.
    Naarmate het befwerk vorderde zag je de poort eveneens serieus oplopen van kleur en formaat. Clitje werd lekker stijf en bij de juiste tongbewegingen volgden desgevallen ook de doelbewuste elektrische ontladingen, die haar lijf behoorlijk deden schudden van genot. Ze greep mijn hoofd en duwde hem pertinent met veelbetekenend gebaar van "doe maar lekker verder, je bent zeer goed bezig", terug in de opening. Haar gehijg, deed me verstaan dat ze een eerste climax ging bereiken, en daar gingen we dus "vol" voor.
    Na enkele minuten tongen en meteen ook Gspot stimulatie met de vinger, kreeg ik dan ook een lekker smaakje cadeau voor mijn tongwerk.
    1-0 Cream/Angela

Het leuke ervan is en blijft, ze vond zich niet beetgenomen, het was net of ze er de ganse dag al zat op te wachten, en nu kreeg ze de beloning.
    Tijd voor meer actie en het inwendige te proeven. Het mutsje ging om, ik zette mij op de kant van het bed, en zij mocht lekker op de paal zitten. Redelijk "well hung" zoals Cream nu éénmaal is, zag ik haar ogen verwijderen terwijl mijn ding in haar verdween. Met een veel betekenende blik zei ze, "o schats jetzt wirds spass machen" Zachtjes begon ze aan haar special cowgirl "ride" terwijl ik haar ondersteunde in de rug en haar lekker dicht tegen me aan had, tongde nek en lekker haar tepels bewerkte. We bleven echter niet op de gladde weg rijden, en langzamer hand waren er wel wat putten en bulten en werd het ritje heftig !! Nu ... cream had die dag al twee keer zaad "verschoten" en wist dat dit het moment suprême was, om eens lekker van katoen te geven zonder vroegtijdig uit de bocht te gaan. Doe maar meisie, laat de remmen maar losssss Om het spel "nog" heftiger aan haar te geven, de benen onderuit getrokken zodat ze in spreidstand zat op Cream, zo kon ik zelf ook het gas en tempo meebepalen. Ik zag terug haar oogjes draaien .... en het gehijg steeg weer in ijl tempo, greep haar onder haar benen door bij de kont en stond op; Nu hing ze er dus "letterlijk" en "figuurlijk" aan. Ze krielde van plezier, en heb met haar zo effe rond het bed gestapt terwijl het diepe ramwerk plaatsvond. Haar zachtjes terug op bed gelegd op haar zijkant, zodat volgens tradities (vooral bekend door ijsbeer collega Jansen effe paalwerk in de spiegel mogelijk was (een waar genot voor alle privé toeschouwers / zij en mij), wederom een waar genot voor ons beide, met de nodige vrouwelijke genotsuitdrukkingen. Daarna effe een pauze, en wat blijkt, ze had volledig mijn rubbertje vastgezogen in haar poesje Nog enkel klein stukje zat er uit.
    Zei tegen haar .... na na na, bisst du zo "hungrig" ? :teuflisch ... Ze kon er alleen maar mee lachen .... en we namen een zoen pauze, met geknuf dat terug werd ingeleid naar sessie twee met een nieuwe BBBJ door haar. Iets minder sterk, maar toch voldoende om Cream terug in aktie te krijgen. Met haar donkere kijkers keek ze me aan terwijl ze zachtjes met haar lippen mijn ding manipuleerde. Geiler kon het niet.
    het werd tijd voor "rubbertje" twee, .... und jetzt mahl von Hinten zei ik tegen haar, "aber nicht traditionel" :teuflisch Ze wist niet meteen wat ik daar mee bedoelde. Heb haar dan maar de nodige "bijles" gegeven , maar veel les kwam er niet bij te pas, ze begreep heel goed waar het naartoe ging, weeral één van de betere standjes uit de Kama Sutra werd naar boven getoverd. Gehurkt ging ze achterwaarts op mijn element zitten, terwijl ik haar recht trok aan beide armen. Give me another ride baby. Op en neer, schuin, links rechts, hoog laag ritme, ze liet het zich alemaal zeer ordentelijk bevallen. Uiteindelijk van al dat verhit friktioneel gewirwar, toch moeten ingeven en zakje gevuld met sproeistoffen.

1-1 Cream/Angela.

Een mooie eindscore, en beide teams hadden lekker gescoord ! (that's what ist all about)

beoordelingstabel :

Looks : score 7
    prestatie in bedsport 8 - 8.5
    GFE : bij de juiste chemie zeker van toepassing
    prijs kwaliteit verhouding : 9

komt afspraken na: 50 + 25 (vol uur)

herhalingsvaatbaarheid : 95 % (heb al afgesproken, de volgende keer moet ze haar voeten wassen, gaat ze weer iets bijleren, ze is al nieuwsgierig )
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Ik denk dat ik deze dame gesproken heb gisteren. Lieve vrouw, zelf had ik helaas geen puf meer. Ze zei dat haar naam Angelie is en dat ze 33 is en haar lengte zonder hakken is 1.79m.

Ga ik een volgende keer wel een beschuitje mee eten.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    17 oktober 2019 @ 06:39
    Discussies
    3
    Thanks
    9

Standaard

zou best kunnen collega Zakkenleger, sorry ik ben niet zo goed in namen. Een gezicht vergeet ik nooit. (kan dus vrij vlug de OPTIK FICKS eruit halen) Evenwel ben ik zeker van de leeftijd die ze mij verkocht (35). Nu als externe kenmerken compleet overeenstemmen (bekijk haar handen maar eens => zie paspoortje), dan zal het wel dezelfde zijn. Ik denk zelfs dat "al" die ringen die ze draagt, net het verschil is met het groot aantal DVP's die er rondlopen in VV.

En zeker veel genot met de beschuitendans (jou toegewenst) de volgende keer
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

Last Online
    24 april 2023 @ 12:11
    Discussies
    3
    Thanks
    13

Standaard

beste mede ijsberen
    is deze dame nog ergens gespot .
    of is zij ermee gestopt

Last Online
    14 april 2025 @ 12:56
    Discussies
    2
    Thanks
    710

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alem Bekijk bericht
    beste mede ijsberen
    is deze dame nog ergens gespot .
    of is zij ermee gestopt
    Gezien het feit dat ze nu 43/44 zou moeten zijn en al 8,5 jaar niet meer beschreven, ben ik bang dat je er van uit mag gaan dat ze gestopt is. Zeker weten doe ik het echter niet!

6. Onderstaande leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (14 januari 2018)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten