Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 95 van 95
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard defibrilleren

U hebt gezocht op het woord: defibrilleren.
    de·fi·bril·le·ren (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; defibrilleerde, heeft gedefibrilleerd) 1 (geneeskunde) (iem.) met een defibrillator behandelen.

Hmmm... bij mijn volgend bezoekje aan een saunaclub ga ik 'ns aan een dame vragen of zij houdt van defibrilleren .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard gt

Tja, Willem wilde/eiste dat ik een berichtje schreef over mijn ervaringen in GT gisteren naar aanleiding van de 150e 'misstap' van boeddha die eindigde in GT. Gustomass jongen, je stelt me hier voor een serieus probleem met je schijfwoede hierboven :D. Daar kan ik niet tegen op

Reeds geruime tijd had ik Gt ingeruild voor een ander club als stamkroegje, maar als het kriebelt moet je naar GT...

Mijn laatste bezoekje dateerde dan ook nog van vorige week, en het toeval wilde dat ik in een gesprekje met een lieftallige dame toen de vraag kreeg wanneer we weer eens met het ganse groepje zouden langs komen om een feestje te bouwen.

Onwetende van de grote meeting die zou komen... antwoorde ik dat ik dat niet wist maar dat ik dat inderdaad wel gemist had.

Gisteren kwam ze dan ook naar me toe met een grote grijs ... kijk eens wat ik voor jou geregeld heb... Nah niks geregeld , puur toeval maar wel een gelukkig toeval dat ik woensdag avond zat te niksen en op het meeting point een wel zeer aantrekkelijk lijstje tegen kwam. Fuck dat werken door de dag was er te veel aan.

Eenmaal aangekomen na de arbeidsverplichtingen mijn berenvel aangetrokken en nog net op tijd om mijn bijna in staking gaande maagje te vullen met de overheerlijke taart door ons aller Willem mee gebracht. Danke Eli voor de drankjes...

Even bijpraten met de makkers, genieten van de dames, avondmaal nuttigen, wat rommelen met boeddha zijn vriendinntje achter zijn rug en dan is het tijd om te wandelen.... en daar bleef het niet bij want lieftallige NINA wist me met wat oneerbare voorstellen over te halen tot een wandeling door de regen naar een hutje.

Nog even bubbelen , rondje draaien en toen de bolide weer richting Belgie gestuurd.

:wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Omdat we afgesproken haden om weer eens naar Gt te gaan bleek het uiteindelijk een goede avond te worden.
    Picasso en Rex waren er al dus we hebben ons heerlijk tussen de dames gezet.
    Ik werd overvallen door Alisia die mij wel eens na 3 jaar op de kamer wou zien.
    Heb ik gedaan en geen spijt van.
    Daarna met Vanja uit Bulgarije naar de kamer gegaan alleen voor de spanning die was ontstaan aan de bar.
    Op de kamer gruwlijk goede sex beleeft met haar en geen woord gewisseld.
    Voor we weg gingen heb ik haar mobiel gekregen en haar laten bellen naar mijn nummer.
    Er waren veel nieuwe gezichten.
    Het was een speciale avond wat zeker nog een staartje krijgt met deze Bulgaarse dame. ( zie Vanja )

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ...
    Zou een top-act uit het verleden zoals Fon, Kandy, Sonja, Mona, Monique e.d. hun opwachting weer eens maken.
    Maak me gek...

Of zou een uitgetreden ijsbeer (Waco Wicky, KevinGold, Randy, DeBril) hun rentree maken. Allemaal illustere namen uit een ver verleden.
    Ik kan ook niet eens eventjes :thefinger weg of ik ben al uitgetreden??? Een ver verleden, zegt meer iets over jouw geheugen :teuflisch.

...
    Wat het was weet ik niet, maar Cosmina stapte van haar krukje af en kwam naast mij zitten en gaf mij een tedere zoen. Ik was verkocht. ...
    Wat krijgen we nou, een Ace2 die op Roemeense dames begint te vallen? Het moet toch niet gekker worden? Jack42, hou die man toch beter in de gaten! Je kunt hem niet alleen laten daar.

Anyway, mooi verhaal weer. :wink:

Last Online
    27 mei 2009 @ 11:44
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Sorry Ace2,

echt waar, de bedoelingen van jack42 en mij waren er echt op gericht om je voor gekke dingen te behoeden. We hadden er zelfs s'middags nog over gesproken en ons plan opgesteld hoe we dit aan zouden pakken.
    Om te kunnen begrijpen waarom het mis ging moet je eerst hetvolgende weten: Normaal gesproken wordt er naar je hoofd 95 % bloed gepompt en 5 % naar het " aanhangsel " . Zolang dit gebeurt kun je met het hoofd de goede beslissingen nemen. Op het moment echter dat er een vrouw in het spel is, die kans ziet een snaar bij jou te raken, dan gaan de verhoudingen veranderen. Als er nog maar 10 % bloed naar het hoofd gaat en de andere 90 % ergens anders heen, gaat het " aanhangsel " de denkfunctie overnemen en dan gaat het pas echt goed mis. Dat ding is er namelijk helemaal niet voor gemaakt om te denken en neemt dan ook beslissingen waar je meestal de rest van je leven spijt van hebt. Op het moment dat jij op het punt stond je fout te maken, hadden jack42 en ik waarschijnlijk nog minder dan 10 % bloed in het hoofd. Het is geen excuus, maar gewoon de " harde " waarheid.
    Ik hoop dat het je nu een beetje duidelijk is, waar het misgegaan is. De bedoelingen waren goed, alleen het moment van jou om je fout te begaan, kwam op een totaal verkeerd tijdstip om van ons nog hulp te verwachten. Al zou je op het punt gestaan hebben om met een schoonmaker naar de kamer te gaan, hadden we je nog laten gaan.

Nogmaals, excuses.
    beter 1 vagina in de hand dan de lucht van 10 in de neus.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Maak me gek...
    De desbetreffende dames zijn peciaal voor jou genoemd.

Ik kan ook niet eens eventjes :thefinger weg of ik ben al uitgetreden??? Een ver verleden, zegt meer iets over jouw geheugen :teuflisch.
    Het was alleen bedoeld om je te lokken en aan te geven dat wij je missen. Zie daarnaast ook de bovenstaande uitleg van Intergames.

Wat krijgen we nou, een Ace2 die op Roemeense dames begint te vallen? Het moet toch niet gekker worden? Jack42, hou die man toch beter in de gaten! Je kunt hem niet alleen laten daar.
    Een supersessie met een Roemeense en een zeer slechte sessie met een Thaise. Het moet niet gekker worden. Het loopt helemaal uit de hand. En Jack42......ja, Jack42........

Anyway, mooi verhaal weer. :wink:
    Uit het leven gegrepen.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intergames Bekijk bericht
    Sorry Ace2,

echt waar, de bedoelingen van jack42 en mij waren er echt op gericht om je voor gekke dingen te behoeden. We hadden er zelfs s'middags nog over gesproken en ons plan opgesteld hoe we dit aan zouden pakken.
    Om te kunnen begrijpen waarom het mis ging moet je eerst hetvolgende weten: Normaal gesproken wordt er naar je hoofd 95 % bloed gepompt en 5 % naar het " aanhangsel " . Zolang dit gebeurt kun je met het hoofd de goede beslissingen nemen. Op het moment echter dat er een vrouw in het spel is, die kans ziet een snaar bij jou te raken, dan gaan de verhoudingen veranderen. Als er nog maar 10 % bloed naar het hoofd gaat en de andere 90 % ergens anders heen, gaat het " aanhangsel " de denkfunctie overnemen en dan gaat het pas echt goed mis. Dat ding is er namelijk helemaal niet voor gemaakt om te denken en neemt dan ook beslissingen waar je meestal de rest van je leven spijt van hebt. Op het moment dat jij op het punt stond je fout te maken, hadden jack42 en ik waarschijnlijk nog minder dan 10 % bloed in het hoofd. Het is geen excuus, maar gewoon de " harde " waarheid.
    Ik hoop dat het je nu een beetje duidelijk is, waar het misgegaan is. De bedoelingen waren goed, alleen het moment van jou om je fout te begaan, kwam op een totaal verkeerd tijdstip om van ons nog hulp te verwachten. Al zou je op het punt gestaan hebben om met een schoonmaker naar de kamer te gaan, hadden we je nog laten gaan.

Nogmaals, excuses.
    Het zou zo een uitleg van mij geweest kunnen zijn, zij het met iets andere verhoudingen: hoofd 0% en aanhangsel 100%.

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard Donderdag 21 februari 2008

Tja, andere schrijvers waren me allemaal al voor eigenlijk is dus alles al gezegd.

Na een afwezigheid in GT van ongeveer 3 maanden afgelopen donderdag toch maar weer eens wezen kijken. 't Zal nu waarschijnlijk geen 3 maanden meer duren voor ik weer kom.

Om 19.30 u de deurbel gevonden en een prima ontvangst gekregen van Lena, Marina, Tatjana en Ela (wat zijn ze toch lief, lekker enz. die blonde dames). Na handjes geschud te hebben, wat zoenen geïncasseerd te hebben en de nodige (goedbedoelde) verwijten dat ik veel te lang niet geweest was gaan douchen en omkleden.

In de bar aangekomen leek het wel een reünie. Alle mede-ijsberen bedankt, het was weer ouderwets gezellig!

Heel wat bekende dames gespot, maar ook (althans voor mij) een aantal nieuwe. Bijvoorbeeld een, zo op het oog, hele leuke dame van begin 20, donker krullend haar, bruine ogen. Gewoon een lekkere naturel uitstraling. Had me voorgenomen eens nadere kennis te maken met deze dame, maar ze was helaas de hele avond continue bezet als ik haar tegenkwam en op haar af wilde stappen. Recensie moet dus maar wachten tot na mijn volgende GT-bezoek.

GT: Bis bald!

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2
    Jack42 reageerde, ondanks zijn schriftelijke belofte op dit forum om op mij te letten, niet. Het zal wel blond met grote tieten te maken hebben.
    Heeft wel met blond te maken maar grote tieten neen dat weer niet.
    Ze heeft de inhoud ergens anders zitten!

En je recensie zal ik nu als straf, omdat je niet hebt geluisterd, als de op één na beste van de maand nomineren!

Last Online
    8 november 2024 @ 16:31
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Kan iemand mij zeggen of Andrea (Andrea en Romina) er nu is?

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm Bekijk bericht
    Kan iemand mij zeggen of Andrea (Andrea en Romina) er nu is?
    Heb geen idee of ze er nu zijn, maar afgelopen donderdag waren ze er in ieder geval niet.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Andreas was er vandaag en Sonja ook weer (na jaar afwezigheid oid). Ze zagen er echt geweldig uit, beide in een rose niemendalletje en dat om die lijfjes van nog geen 50 kilo heen Mauriceyep weet niet wat ie mist! :teuflisch

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

met dank aan google zeker?
    Uiteraard!
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Vandaag @ 22:41
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

03-03 GT, er komen er nog meer. Vanaf de opening tot sluiten, maar wel met een gang naar een restaurant tussendoor.
    Dat eten van GT was afgelopen donderdag helemaal niet zo slecht. Ok, wij hebben de grill gehad van een andere cateraar maar ik heb dat eten even kritisch bekeken en dat was gewoon goed,net als de pizza's.
    Dinsdag in Living Room ( zelfde leverancier/cateraar als GT) was het eigenlijk ook wel goed ( gevulde paprika, rijst, saus, salade en pizza's)

Tot zover de culinaire bezigheden.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Blinzeln Last week-end in GT

Saturday, 23rd february 2008 :

55 named women : Alea (.bg), Alexandra (.ru), Alina (Macedonia), Ania (.pl), Beatrix (.hu), Casey (Africa), Chantal (.pl), Cindy (.de), Cindy (.pl), Cosmina (.ro), Emma (.ro), Emma/Olla (.pl), Filiz (.tr), Franceska (.de), Giselle (Brazil), Gloria (.bg), Ina (.de), Inka (.kz), Isa (.de), Isa (.pl), Jana (.de), Jasmine (.tr), Jessica (.de), Julia (.ro), Kassandra (.ru), Katja (.bg), Kimberly (.de), Lia (.de), Lin (China), Lisa (.de), Lucy (.tr), Luna (Marocco), Mati (.pl), Mina (.pl), Mona (Marocco), Nadia (.de), Nadine (Thailand), Nicolle (Slovakia), Nikita (.ru), Nina (.de), Pia (.de), Rachel (.de), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Roxanna (.kz), Sandra (India), Sandra (.ro), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Summer (Asian), Valeria (.ru), Vanya (.bg),

and 30 unknown women .

Sunday, 24th february 2008 :

39 named women : Alea (.bg), Alexandra (.ru), Alina (Macedonia), Ania (.pl), Beata (.pl), Beatrix (.hu), Casey (Africa), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cosmina (.ro), Emilie (.de), Emma/Olla (.pl), Gloria (.bg), Gulcan (.tr), Isa (.pl), Jana (.de), Julia (.ro), Katja (.bg), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lucy (.tr), Marie (Yugoslavia), Maya (Africa), Nadia (.bg), Nadia (.de), Nadine (Thailand), Nicolle (Slovakia), Nina (.de), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Sandra (.ro), Sissi/Budda (.bg), Summer (Asian), Valeria (.bg), Valeria (.ru), Vanya (.bg),

and 33 unknown women (included 4 new ones).

.bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey

I hope it will be helpful ...

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:05
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Nice job Haec !

Last Online
    2 februari 2013 @ 18:46
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Tjonge, volgens mij heb ik vorige week wat gemist, als ik al jullie verhalen zo lees. Nou bij de volgende wil ik perse er weer bij zijn. Poe dat zullen ze ergens anders niet leuk gaan vinden maar ja, je hebt zo je sociale verplichtingen.

Tot de volgende keer kerels !!!

Gr. 2horny4u

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Vooraleer ik de namen zou vergeten... Heb vandaag Bulgaarse Gloria, Poolse Bianca, Nigeriaanse Maya, Tsjechische Sheila en Braziliaanse Rebecca op de rooster gelegd. Alleen Rebecca viel me uiteindelijk toch wel wat tegen. Maya was ook niet echt super. Korte verslagjes volgen nog, maar dan hebben jullie de namen toch al...

Wie Gloria nog aan de tand wil voelen, kan dat ten laatste zondag nog, want maandag vertrekt ze voor 2 weken naar huis. Bianca is een vriendin van de door mij zéééér hoog aangeschreven Angie/Angelica (Poolse uit Düsseldorf). Bianca is zelf ook echt wel een hoogvlieger...

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard lekker hete avond gehad met super sex en soep

Na mobiel overleg in de middag met sonny was mijn doel om naar GT te gaan.
    Speciaal voor Vanja en Sonny zou zich daar dan ook wel vermaken met een Sonny meisje.
    Rex stuurde een sms waar ik naar toe ging, en ik zei kom ook naar gt en neem Picasso mee dan maken we er weer een gezellige avond van.
    (nette avond :green_smi )
    Ook Knabbel kreeg te horen dat we onderweg waren dus het feest kon beginnen.
    Bij aankomst bleek dat GT Junky,Snelle Henkie en Boedha ook al plaats hedden genomen voor een werkoverleg.
    na een hele korte zitting op de bank kwam Vanja naar mij toe en dat koste me bijna mijn leven ( zie Vanja)
    Het was een gezellige ouderwets GT avond met zeer veel vrouwen en weer flink wat flauwe kul (maar dat mag hier niet geschreven worden i.v.m.het vegen van .......... door het taalgebruik van Jansen en Rex.
    Sonny kon weer heerlijk vertellen over zijn Duitse uitstapjes van de laatste week zodat we allemaal nog meer behoefte aan sex kregen.
    Picasso was best stil ik denk dat hij een boek aan het schrijven is over zoenen en niet goed weet of jansen daar een hoofdrol in moet krijgen

Helaas was Rex mij een stap voor om met Cassandra naar de kamer te gaan rond 23.00 u
    Hij bood ze mij nog aan om mij eerst met haar te gaan ( kwam natuurlijk omdat ik pizza in mijn kedingkastje onder mijn schoenen en sokken voor hem bewaard had ):p
    Ik heb me teruggetrokken naar de uitgang en ben voldaan naar huis gegaan.

Rex heeft heerlijk zijn pizza gegeten en is met Cassandra fuck:

Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard morgenavond...

ben ik weer present in GT, na enige tijd van afwezigheid. wil weer eens relaxen in GT. VV is ook vet okay, maar mis mijn schatjes in GT. speciaal die ene... hoop dat ze morgenavond aanwezig is, en mij om de nek hangt als ik weer opduik.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten