Pagina 63 van 178 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.551 t/m 1.575 van 4426

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Discussies
    2
    Thanks
    1.908

Standaard

@ Goedemorgenallemaal

Er is wel een groot verschil tussen een horecagelegenheid(vrij toegankelijk voor eenieder) en een besloten club(sauna- en fkk-clubs o.a.).
    Ik heb geen verstand van horeca,maar het maakt juridisch wel een verschil,dacht ik zo.

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Standaard

@Allen

Oke, laten we het op gedeelde/beider verantwoordelijkheid houden.

Persoonlijk zou ik het vooral mezelf aanrekenen, maar daarom overkomt mij zoiets ook niet (meer). Lang geleden toen ik nog een tiener was, ja dan ben je (lees: ik ook) best wel eens zo dom om rotzooi te trappen vanwege (te) veel drank....

Dank voor jullie bijdrage in de discussie, zullen we nu weer overgaan tot (hopelijk) mooie recensies van de dames aldaar.

3. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Das ( 3 juni 2019)

Last Online
    9 januari 2025 @ 00:00
    Discussies
    29
    Thanks
    1.216

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvdk52 Bekijk bericht
    @ Goedemorgenallemaal

Er is wel een groot verschil tussen een horecagelegenheid(vrij toegankelijk voor eenieder) en een besloten club(sauna- en fkk-clubs o.a.).
    Ik heb geen verstand van horeca,maar het maakt juridisch wel een verschil,dacht ik zo.
    Het beste kun je mensen die met 'n kortingskaart in de hand komen om hun vervelende dronk weer eens te etaleren gewoon buiten laten. Op korte termijn scheelt je dat wat entree-omzet, maar op de langere termijn wordt het er voor de dames en 'n deel van de andere gasten een stuk gezelliger op.

Andere zou je de hele dag politieagentje moeten spelen en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

5. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal ( 5 juni 2019),stimpy3 ( 4 juni 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Babylon - "Babylon nà de prijsverhoging"
    18 Mei 2019

Eenmaal maandelijks naar de club(s) lijkt misschien weinig voor sommigen onder ons maar de tijd vliegt wel erg snel tegenwoordig en voor ik het weet, is het weer tijd om naar de DVP's te gaan: 1 kortingkaart + 1 vrijkaart van de volgende club, H7, zonden me terug richting Duitsland. Deze off-time is steeds zeer welkom, trouwens. Het is eventjes ontsnappen uit de chaos in een wereld van seks en illusies.

FAZIT
    1) Werkpunten
    - Een prijsverhoging vind ik onnodig, althans doe er dan een Happy Hour bij op kalme dagen.
    - Zwembadwater te frisjes
    - Kipfilet niet doorbakken, eten kan wat beter (à la carte wel niet gecheckt)

2) neutraal
    - Iets minder dames, nog minder ijsberen vanwege geen verjaardag en/of de verhoging naar 70€

3) Positief
    - Ingetogen gezelligheid, Gina klevend aan de paal, het familiaire zij het minder dan anders
    - eten redelijk ok met wat kritische noten zie boven
    - door hogere prijs nu minder drukte of: 'Elk nadeel heb z'n voordeel'.
    - Wellness aangevuld met zeer goede Hamam
    - 1 zeer goede, 1 net goede en 1 bovengemiddelde kamer

Kamergangen en overall service

Mijn eerste dame gaf me de beste service van de 3 die ik heb gehad die dag. Bij de laatste speelde de vermoeidheid al te veel parten.

1) Kellie - Superbabe van Austria

2) Antonia - herhaling bij Antonia

3) Krina - Ja deze Krina was wèl in Bab aanwezig

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***3/4

CLUBVERSLAG
    a) Aankomst:
    Na een ontspannen en voorspoedige rit van een kleine 3u kwam ik rond half vier bij de parking aan en het viel me onmiddellijk op dat er heel wat minder auto's geparkeerd stonden. Ik kon zelfs vlot een plaatsje bemachtigen dicht bij de club en dat op een Zaterdag! Vorig jaar mocht je op een dag als deze een paar blokken omrijden en hopen een gaatje te kunnen vinden. Bij binnenkomst kon je wachten op je beurt tot er een kluisje vrij was op een zoveelste drievoudige verjaardag en met lede ogen al de rode handdoeken tellen; met wat geluk kon je zelfs een meid ertussen bespeuren die zelfs naar je gading is. Nu bleek er geen feest te zijn en was er beduidend minder volk aanwezig, je zag al wat dames rondlopen zoals Valentina en haar leuke stemmetje en dito tieten. Ik hoefde maar 30€ te betalen mits de reductiekaart* van het ander forum + de hotelkamer van 50€ (dus 80€). Ik ging nog eerst m'n bagage in de kamer zetten en dan keerde ik terug in de club en om me te douchen en vervolgens de club te verkennen. Ik was vooral nieuwsgierig naar de reeds vermelde vernieuwingen.

*: Die prijs werd op het einde van mijn bezoek gecorrigeerd naar 40€, zie einde verslag...

2) Algemene indruk
    Het was rustig in de club en het bleef ook rustig gedurende de ganse dag met een piek in de vroege avond. Er waren minder ijsberen dan gebruikelijk te doen is als ik hier kwam, dat kan het effect zijn van de prijsverhoging, maar ook omdat er geen verjaardag was.

Er was geen gigantische line-up, maar wel voldoende dames die ik leuk kon vinden voor een kamer dus aan opties geen gebrek hier: Michelle, Gina, Lana, Lora, Kellie,...

De wellness was uitgebreid met een hamam, het zwembad was in gebruik tot het weer minder werd met regen en onweer.

Het bleef allemaal wel gezellig maar de sfeer in de bar was eerder ingetogen, iets meer formeel dan anders. Later werd de muziek weer luider met de gebruikelijke schlagers al duurde dat niet bijster lang als voorheen. Geloof dat de vaste klanten er niet echt vrolijk bijzaten vanwege de verhoging en dat er vastgeroeste ijsberen nu wegbleven, t.t.z. tot het weer teveel kriebelt om er weer te keren, dat aan een lagere bezoek frequentie dan voorheen. Een ijsbeer wist me te vertellen dat er stamgasten en dames nu wegblijven. Of het waar is?

3) Club beleving doorheen de dag
    a) In de barruimte:
    In de bar bleef alles rustig en gezellig, Gina bleef af en toe aan de danspaal kleven, het was nooit erg gevuld met beren als voorheen. Je kon alles op het gemak waarnemen, en op het gemak bij een dame gaan zitten.

b) Wellness:
    De wellness is uitgebreid met een Hamam of dampruimte. Toen ik deze betrad kreeg ik een déja-vu: dit is hetzelfde type Hamam als in FKK Prestige in Neunkirchen in het Saarland waar ik afgelopen herfst nog was geweest. Het heeft een 7-tal zitplaatsen en het was erg heet. De zitplaatsen branden aan je achterwerk als je er te lang op zit. Wie weet trouwens nog hoe ik die had beschreven? In FKK Prestige was er een Vicks-achtig geurtje in de damp verspreid, hier was dit niet het geval of het was een andere meer subtiel verspreide geur. De kleur van de belichting was hier geel terwijl dat in FKK PRestige naar ik herinner meer blauw/groen was.

De jacuzzi was goed op temperatuur en ik heb er een borstel met de vorm van een geel plastieken eendje erop bij geplaatst. De dames hebben het gadget gauw gevonden en hebben er al mee gespeeld en klanten mee geplaagd. De sauna was super. In het zwembad heb ik eenmaal gezwommen, ik vond het water wel aan de frisse kant.

=> Als je als club toch 70€ vraagt, maak dan wel dat het zwembad doorlopend verwarmd is cfr. SixSens! Dat was nu niet het geval.

c) Restaurant & eten:
    De spaghetti bolognese dat ik gedurende de namiddag proefde was erg goed. Later in de avond at ik groente en kipfilet uit de warmhoudbak. Die laatste heb ik maar deels gegeten: of ik had het slechtste stuk of die kipfilets waren slecht doorbakken, deels rauw.

=> Als je als club toch 70€ vraagt, maak dan wel dat het eten steeds top is cfr. ex-YY, SixSens, Magnum of PSR!

d) Contacten bezoekers:
    Weinig contact gehad, behalve de Nederlandse ijsberen in de jacuzzi en de Hamam. De meningen over de verhoging zijn legio, er is absoluut geen enthousiasme over, men vindt het veel teveel. Al is het 'maar 10€ meer', de 70€ is al de 2de verhoging en dat zal nu een soort psychologische grens hebben doen overschrijden. Er was al veel gemopperd geweest bij die 60€, vooral als een der wellness toestellen het niet goed doet, het eten suckt, er niet snel wat aan gedaan wordt of de line-up tegenvalt (op Maandagen bvb), bij 70€ worden dit soort klachten al veel gevaarlijker. Bij een hogere prijs verwacht men sneller dat alles pico bello in orde is op alle vlak en op elke dag van de week.

4) Line-up en kamergangen

De Line-up viel voor mij die dag nog net mee, er waren genoeg dames die een optie waren maar dames als Alexis zag ik helaas niet die dag. Eentje die opviel voor mij was Kellie, een lange slanke blondine met eerder korte schouderlange haren. De dame is er eentje uit Oostenrijk dixit beren, zelf zei ze me dat ze ook in YY heeft gewerkt maar ik kan dat misverstaan hebben. In ieder geval is ze een stevige aanwinst voor de club, haar service vond ik erg goed:

=> Kellie - Superbabe van Austria

Na een uurtje met Kellie weer relaxen en terug dames moeten teleurstellen. Ik liep mijn rondjes in de bar en stopte bij Antonia. Bij deze dame aca 'The Goth Chic' heb ik steeds een dubbel gevoel vanwege haar bitchy uitstraling, nu trachtte ik daar doorheen te kijken en ging ik met haar op kamer:

=> Antonia - herhaling bij Antonia

Na de sessie met Antonia gegeten en meer relaxen. Naarmate de avond vorderde waren er minder dames, ik spreek over na 22u. De Hongaarse 'engel' Erika was er ook en bleef net als 2 maand terug in burgerlijke kleding in de bovenverdieping rondhangen. Wat is er toch met haar?

Ik ging in de Jacuzzi waar een nieuwe blonde dame, wiens naam ik niet meer weet, steeds hengelde naar een kamertje maar ik wees ze steeds af, m'n gevoel bij haar was eerder wantrouwig. Een andere dame die het vaak probeerde in de Jacuzzi had wat meer geluk, al is het omdat ze beter en subtieler te werk gaat: Krina. Ze is een erg vasthoudende MILF. Nu zijn MILF's niet zo mijn type maar bij haar maakte ik een uitzondering. Dit gaat niet over de Krina die in LR, YY en PHG heeft gewerkt.

=> Krina - Ja, deze Krina was wèl in Bab aanwezig

Na de moeizame sessie met Krina kon ik er in gedachten een streep onder trekken betreft de kamergangen en bleef ik nog wat nagenieten in de jacuzzi en de sauna. De wellness wordt nog steeds rond half 1 gesloten. Rond dat tijdstip is de club zo goed als bijna leeg, zeker op deze dag in de 70€-era. Benieuwd hoe dit gaat evolueren.

5) Einde van de dag

Ik gaf een personeelslid het haar lang beloofde massagetoestel en kleedde me om. Bij de theke werd me nog een som van 10€ gevraagd want ook de reductie is 10€ verhoogd van 30€ naar 40€. Ze hadden dit ontdekt en dat erbij gezet. Putain! Toch maar betaald en dan doorgegaan naar het hotel. De volgende dag was er ontbijt en dat was uitstekend geregeld. Ik nam afscheid van verschillende dames en vertrok naar Heaven7. Het zal waarschijnlijk weer tot in Juli zijn (met een verjaardag à 50€ en niet 40€ (en al helemaal géén 70€!) dat ik er weer van de partij zal zijn. Wat kunnen we concluderen? More (2 pay) is Less (people 2 come) of Less (crowded) is More (relaxed)? We zullen zien wat de toekomst hier brengt. In ieder geval is 2019 voor mij een jaar van subtiele, minder subtiele en steeds onaangename veranderingen en verassingen die elkaar maar blijven opvolgen, en dat gaat helaas ook op voor de wereld van de saunaclubs.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 5 juni 2019 om 23:36 Reden: voutjes enzo
    De zwarte wolf

7. Onderstaande 15 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 juni 2019),biged ( 6 juni 2019),Eddy_V ( 5 juni 2019),Elmo3108 ( 6 juni 2019),fervent ( 6 juni 2019),Giodude ( 6 juni 2019),Graagneuker ( 6 juni 2019),Jester ( 6 juni 2019),ju52 ( 6 juni 2019),le_belge ( 6 juni 2019),RobOpzoek ( 6 juni 2019),Schietgraagft ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 5 juni 2019),swazontneuf ( 6 juni 2019),waterrat ( 6 juni 2019)

Last Online
    19 december 2024 @ 09:30
    Discussies
    9
    Thanks
    36

Standaard

Dank voor je uitgebreide verslag. Ik denk aan een bezoek zaterdag.

Heeft Babylon een hotel, of interpreteer ik je tekst verkeerd? Is dat handig om te reserveren, of niet nodig?

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht

Heeft Babylon een hotel, of interpreteer ik je tekst verkeerd? Is dat handig om te reserveren, of niet nodig?
    Babylon heeft 3 kamers voor beren die eventueel willen blijven overnachten. Zelf heb ik nog nooit vooraf gereseerveerd, want was altijd vroeg (rond 11 uur) en dan hebben ze nog wel een kamer, maar je zou ze altijd even kunnen bellen. 's Morgens mag je vanaf 10 uur ontbijten met de dames Das wel een leuke ervaring.

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    36

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Babylon heeft 3 kamers voor beren die eventueel willen blijven overnachten. Zelf heb ik nog nooit vooraf gereseerveerd, want was altijd vroeg (rond 11 uur) en dan hebben ze nog wel een kamer, maar je zou ze altijd even kunnen bellen. 's Morgens mag je vanaf 10 uur ontbijten met de dames Das wel een leuke ervaring.
    Top! Dat is niet onhandig als het laat wordt. Die kamers zijn gewoon in het pand? Kost dat dan €50,- Dat zou namelijk wel redelijk goedkoper zijn dan de hotels in de omgeving .

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Er zijn 3 kamers in een pand vlak bij Babylon.
    Deze kosten €50 per nacht. Of dat nog zo is weet ik niet, na de diverse prijsstijgingen in Elsdorf.
    Vooraf reserveren!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

12. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Husky ( 6 juni 2019),Siberische tijger ( 6 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Mogen de dames van Babylon ook met een ijsbeer samen de nacht doorbrengen in deze "hotelkamers"?

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Mogen de dames van Babylon ook met een ijsbeer samen de nacht doorbrengen in deze "hotelkamers"?
    ik heb er 2 keer geslapen, en toen mocht het niet.
    Maar ik weet niet hoe het nu is.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

15. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 juni 2019),Husky ( 6 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:50
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Babylon - "Babylon nà de prijsverhoging"
    18 Mei 2019

Ik gaf een personeelslid het haar lang beloofde massagetoestel en kleedde me om. Bij de theke werd me nog een som van 10€ gevraagd want ook de reductie is 10€ verhoogd van 30€ naar 40€. Ze hadden dit ontdekt en dat erbij gezet. Putain! Toch maar betaald en dan doorgegaan naar het hotel. De volgende dag was er ontbijt en dat was uitstekend geregeld. Ik nam afscheid van verschillende dames en vertrok naar Heaven7. Het zal waarschijnlijk weer tot in Juli zijn (met een verjaardag à 50€ en niet 40€ (en al helemaal géén 70€!) dat ik er weer van de partij zal zijn. Wat kunnen we concluderen? More (2 pay) is Less (people 2 come) of Less (crowded) is More (relaxed)? We zullen zien wat de toekomst hier brengt. In ieder geval is 2019 voor mij een jaar van subtiele, minder subtiele en steeds onaangename veranderingen en verassingen die elkaar maar blijven opvolgen, en dat gaat helaas ook op voor de wereld van de saunaclubs.
    Es ist 1. eine FRECHHEIT am Ende die 10 Euro zu verlangen und 2. hätte ich diese dann garantiert NICHT bezahlt. Kundenfreundlichkeit ist was anderes. Aber so kann man sich seinen Ruf auch kaputt machen.

17. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

ju52 ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 6 juni 2019),stimpy3 ( 7 juni 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Ja ze hebben een 'hotel' ttz 3 kamers in het gebouw ernaast, als je vanaf de straatkant naar Babylon kijkt aan uw linkerkant.
    Douche en toilet zijn gemeenschappelijk, de kamers bevatten enkel bed en lavabo.

Ja ik vind het wèl handig om vooraf te reserveren om dan niet voor verrassingen te staan. Dat is me één keer overkomen, toen was dat niet opgeschreven geweest. Ik had echter geluk gehad dat iemand zijn reservering annuleerde en toch naar huis ging.

Je kan de volgende morgen ontbijten vanaf 9u in de club en liefst vóór 11. Als ze het willen slim spelen bieden ze een reductie van 10-15€ voor wie wil blijven, maar ja: doen ze niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Er zijn 3 kamers in een pand vlak bij Babylon.
    Deze kosten €50 per nacht. Of dat nog zo is weet ik niet, na de diverse prijsstijgingen in Elsdorf.
    Vooraf reserveren!
    Ja het is nog altijd 50€/nacht, no stress here.

En nee, je mag géén dame meenemen op de hotelkamer.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 6 juni 2019 om 19:02
    De zwarte wolf

19. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

mechelen ( 6 juni 2019),Siberische tijger ( 6 juni 2019),swazontneuf ( 6 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    36

Standaard

Bedankt! Ik heb er zin in! Ik zag overigens wel binnen 2 km andere hotels met gelijke kosten. Komt dus sowieso goed....

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Bedankt! Ik heb er zin in! Ik zag overigens wel binnen 2 km andere hotels met gelijke kosten. Komt dus sowieso goed....
    Maar daar ontbijt je de volgende ochtend niet tussen de naakte dames

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    36

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Maar daar ontbijt je de volgende ochtend niet tussen de naakte dames
    lastige keuze .

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Ich traue meinen Augen nicht.
    Donatella ist seit jetzt im Babylon!

VanKees

24. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

pret ( 7 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:07
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

@ vanKees

Dann ist jetzt die 70 Euro für den Eintritt vertretbar.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

Last Online
    Vandaag @ 15:23
    Discussies
    318
    Thanks
    18.663

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht

VanKees
    Na een hoop zigeneurinnen nu nog een oma er bij.

Zucht wat mis ik toch de goede oude tijd van Vertigo.

27. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Picasso 1 ( 9 juni 2019)

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard Geschrokken

Ik was gisteren ook in Babylon, en ben geschrokken van het teruglopen van deze club in alle opzichten. Zowel de hoeveelheid beren op een vrijdag als ook de kwaliteit van de line-up , (waar misschien de aanwezigheid van voornoemde Donatella exemplarisch is,) maar ook de kwaliteit van het eten waren ver beneden het niveau van een jaar geleden.
    Gelukkig was dit bezoek gratis, omdat ik vorige keer voor de tiende keer het volle pond had betaald, zodat ik daarvan geen spijt hoefde te hebben. Twee kamers, een goede met een mooie lieve meid Ella, en een minder goede herhaling met Bonnie.
    Verschillende dames waarmee ik sprak vertelden me dat ze zwaar overwogen Bab te verlaten, reeds de hele week hadden ze de kosten van hun entree niet terug verdiend doordat er te weinig gasten waren.
    Ik hoop dat de leiding van de club het tij zal weten te keren, voor mij was Babylon één van mijn twee favorieten clubs.

29. Onderstaande 15 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 juni 2019),cheasehead ( 8 juni 2019),Eddy_V ( 8 juni 2019),Elmo3108 ( 8 juni 2019),Giodude ( 8 juni 2019),hasta la pasta ( 8 juni 2019),Johan35 ( 8 juni 2019),Jooploop ( 8 juni 2019),ju52 ( 8 juni 2019),noglangnietuitgewandeld ( 8 juni 2019),Patjax ( 8 juni 2019),pret ( 8 juni 2019),Sjeufke ( 8 juni 2019),VAZKOR ( 9 juni 2019),Wijze grijze ( 8 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 07:47
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

VanKees
    Een reden temeer om mijn heil elders te zoeken.

moet er niet aan denken die oma in evakostuum te zien.

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Een reden temeer om mijn heil elders te zoeken.

moet er niet aan denken die oma in evakostuum te zien.
    De aanblik ontbeert inderdaad elke vorm van erotiek. Ook voor DVP geldt een tht. datum. Deze dame is ver over haar houdbaarheid heen. Zou de „Darkroom“ in Sixsens daar een oplossing voor kunnen zijn? Nee, daar denken we maar liever niet aan....

32. Onderstaande 5 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 8 juni 2019),hvdk52 (10 juni 2019),Meme Moo (11 juni 2019),Patjax ( 8 juni 2019),VAZKOR ( 9 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:23
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waterrat Bekijk bericht
    De aanblik ontbeert inderdaad elke vorm van erotiek. Ook voor DVP geldt een tht. datum. Deze dame is ver over haar houdbaarheid heen. Zou de „Darkroom“ in Sixsens daar een oplossing voor kunnen zijn? Nee, daar denken we maar liever niet aan....
    Die houdbaarheidsdatum van Donatella is ver overschreden.
    Rob Geus zou er niet vrolijk van worden...

34. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (10 juni 2019),Patjax ( 8 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 09:36
    Discussies
    10
    Thanks
    3.602

Standaard

VanKees
    The Babylon seems to have forgotten what needs the customers have.
    I'm not intrusive by an unattractive granny and pay 70 euros for it.

36. Onderstaande leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 ( 9 juni 2019)

Last Online
    4 november 2021 @ 02:24
    Discussies
    15
    Thanks
    45

Standaard

Ik was ook een regelmatige bezoeker. Was dus. Het is zo wat een club geworden voor Leffe zuipende ijsberen. Investeer opnieuw in wat gezelligheid, mooie dames, betere eetgelegenheid, en niet in bierzuipende vriendjes. Natuurlijk dat er dan hommeles van komt zoals hierboven al gemeld, en de goede dames zitten ook niet te wachten op dronken mannen, die dan ook nog denken zich alles te kunnen permitteren omdat ze de chef kennen. Wat mij betreft de entree op 40 euro met alles inclusief behalve alcohol, of met een systeem waarmee je max 2 of 3 alcoholische dranken krijgt. Meer drinken, vraag bv voor een Leffe 5 euro en we zijn van die vervelende zatlappen vanaf ��

38. Onderstaande 15 leden hebben lma bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 juni 2019),brombeerzuid ( 8 juni 2019),duivenmelker ( 8 juni 2019),Elmo3108 ( 8 juni 2019),Giodude ( 8 juni 2019),hasta la pasta ( 8 juni 2019),ju52 ( 9 juni 2019),le_belge ( 9 juni 2019),Sjeufke ( 8 juni 2019),stimpy3 ( 9 juni 2019),stoetel (15 juni 2019),swazontneuf ( 9 juni 2019),VAZKOR ( 9 juni 2019),waterrat ( 9 juni 2019),yylover ( 9 juni 2019)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

VanKees
    Het begrip "ouwehoeren" heeft met de intrede van Donatella in Eddy's Sündenpuhl een nieuwe dimensie gekregen.
    Deze dame heeft, volgens haar concullega's, de leeftijd van 59 jaar. Ik gok eerder, qua leeftijd, op....swazontneuf
    Salutations,

Swazontneuf

40. Onderstaande 6 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 juni 2019),Elmo3108 ( 9 juni 2019),hvdk52 (10 juni 2019),Meme Moo (11 juni 2019),Siberische tijger ( 9 juni 2019),waterrat ( 9 juni 2019)

Pagina 63 van 178 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten