Pagina 109 van 227 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159209 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.701 t/m 2.725 van 5671
    Last Online
    Vandaag @ 00:55
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

bovenstaande posts bevestigen maar weer eens waarom ik SS ook links laat liggen op zaterdag, en mogelijk ook op de andere dagen.

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Dat de doelgroep en daarbij behorend gedrag verandert naarmate de dag/avond verstrijkt is niet uniek voor Sixsens maar gebruikelijk in de uitgaanswereld.
    Ik stoor mij er niet aan en heb er geen last van. Temeer daar ik meestal al rond het middaguur binnenkom, vind ik het tussen 21 en 23 uur wel genoeg geweest. Alleen de luide muziek en vooral het type muziek is bepaald niet mijn ding, maar ook dat is in andere uitgaansgelegenheden vaak niet veel anders. Het is niet voor niets dat de jongere generaties (en zelfs de mijne) al op jonge leeftijd aan de gehoorapparaten moeten vanwege gehoorbeschadiging.
    Dat de doelgroep later op de avond veranderd, is voor sommige dames wel vervelend want de meesten komen er om te werken op de kamers en niet om veel te drinken. Veel van de toppers (in de ogen van de dag/avond beren) vertrekken dan ook op het moment dat het publiek verandert.
    Maar ook voor dat publiek is een doelgroep van dames dus “leven en laten leven” is mijn motto.
    En Garde

3. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 6 oktober 2019),deket ( 7 oktober 2019),hasta la pasta ( 6 oktober 2019),Meme Moo ( 6 oktober 2019),Sjeufke ( 6 oktober 2019),Viscamessi ( 7 oktober 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:07
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Jullie kunnen er alles over blijven schrijven, maar zal niks veranderen. Die generatie levert drank inkomsten op voor de club. Devies is vroeg clubben, je zaal dan niet meerdere malen lozen en voor middernacht vertrekken.

5. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 6 oktober 2019),hasta la pasta ( 6 oktober 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Jullie kunnen er alles over blijven schrijven, maar zal niks veranderen. Die generatie levert drank inkomsten op voor de club. Devies is vroeg clubben, je zaal dan niet meerdere malen lozen en voor middernacht vertrekken.
    Klopt Pret, maar zo dadelijk wordt het meer een phg toestand!
    Op een zaterdag is voor mij al rond 16.00 showtime over!!!
    Misschien al om 09.00 open gaan dan ligt dat volk nog hun roest aan het uitslapen!!!

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Dat zou mooie korte termijn politiek zijn van de club, want blijven de beren weg die komen om te neuken, vertrekken ook de dames en komt "die generatie" ook niet meer. Weer zo'n sneeuwbaleffect

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Ik kom altijd van bij de opening, maar mijn ervaring bij SS is dat je dan de eerste 3 uur met je duimen zit te draaien in een gay tent.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Dat zou mooie korte termijn politiek zijn van de club, want blijven de beren weg die komen om te neuken, vertrekken ook de dames en komt "die generatie" ook niet meer. Weer zo'n sneeuwbaleffect
    Lachwekkende theorie. De neukere komen wel hoe dan ook en leveren behalve entree verder niks op voor de club.

Daarnaast heb je ook veel dames in de clubs die profiteren van de zuipers zowel met drank als inkomsten die ze van hun krijgen.

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Lachwekkende theorie. De neukere komen wel hoe dan ook en leveren behalve entree verder niks op voor de club.

Daarnaast heb je ook veel dames in de clubs die profiteren van de zuipers zowel met drank als inkomsten die ze van hun krijgen.
    Blijft een discussie,party volk vs de neukers, maar ook die gewoon een leuk relax dagje willen hebben.
    Een biertje sauna wat eten en wat kamers maken, voor hun is dan de lol af1
    Ok, die gasten zijn voor het feest gedruis de tent al lang ontvlucht!!!!

Last Online
    13 augustus 2023 @ 18:39
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Blijft een discussie,party volk vs de neukers, maar ook die gewoon een leuk relax dagje willen hebben.
    Een biertje sauna wat eten en wat kamers maken, voor hun is dan de lol af1
    Ok, die gasten zijn voor het feest gedruis de tent al lang ontvlucht!!!!
    Als ik wil ga feesten dan ga ik naar Samya, daar kan men echt feesten. Gewoon vrijdagen en zaterdag in de avond vermijden voor diegenen die niet van drukte houden

12. Onderstaande leden hebben Chris2016 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 6 oktober 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik kom altijd van bij de opening, maar mijn ervaring bij SS is dat je dan de eerste 3 uur met je duimen zit te draaien in een gay tent.
    De laatste drie keren ben ik ook vanaf de opening geweest, gewoon omdat er dan nog parkeerplek is. In het beste geval kom je een aantal dames tegen die laat op de avond gevoegelijk kan vergeten wegens driedubbel geboekt, in het slechtste geval duik je even "onder"bij de tv naast de ingang (waar een ebook of smartphone nog wel zijn toegestaan)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Discussies
    48
    Thanks
    5.027

Standaard

Vandaag eindelijk weer een dagje Sixsens gedaan, daar waar 2 eerdere pogingen deze week door pech in rook opgingen.

Ik was deze keer voor mijn doen aan de vroege kant, waardoor ik ruim de tijd had om vanaf een sofa in de bar alle hertjes te bewonderen.
    Aan begin van de middag zag ik helaas maar weinig of niks van mijn gading, totdat een zekere Roemeense Marissa mij kwam verschalken voor een kamergang. 26 jaar, ca. 1.70m, schouderlang zwart haar en geen onaardig gezichtje. Eenmaal op de kamer vroeg ze na een poosje of ik toch niet een uur wilde, en daarna of ik niet nog langer wilde blijven. Het bleef bij een uur. Service was redelijk maar niet top. Rapportcijfer 6 of 7.

Later zag ik ineens Litouwse Melanie lopen, die net een paar dagen eerder was gearriveerd. Heerlijk een uurtje met haar gerollebold. Qua uiterlijk is ze niet mijn type, maar haar service is echt super en vol overgave. En een sympathieke persoonlijkheid, prettig om mee te praten.
    Rapportcijfer voor de service: 9 - 9.5
    Ik ken er maar 1 die nog betere service heeft maar die komt helaas nog maar zelden.

Omdat ik de volgende dag een belangrijke dag heb en daarom vroeg uit de veren moet, kon ik helaas niet langer blijven. Dat was zonde, want einde van de middag kwamen er redelijk wat mokkeltjes voorbij lopen, waaronder een lange blonde milf met een beetje slag in haar haar. Met hakken aan richting de 1.90m. Naam is mij helaas onbekend.

Verder nog gezien die volle blonde Poolse met goede service maar zonder passie (naam ff kwijt, Julia?), een onbekend groepje van 3 knappe vriendinnen, blond, zwart en brunette aan de bar.

Ik had zelfs geen tijd meer voor avondeten. Had nog 5 min. maar je mag niet met kleren al aan in het restaurant helaas.
    Dus met hongerige maag toch maar met enige haast het pand weer verlaten.

Lineup was een stuk beter dan vorige keer. Al duurde het wel even voordat die binnen kwamen gedruppeld eind van de middag of begin van de avond. De zomerperiode is nu dus echt voorbij, en dat doet de lineup goed.

15. Onderstaande 8 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

deket ( 7 oktober 2019),Eddy_V ( 6 oktober 2019),hvdk52 ( 7 oktober 2019),jansenroy ( 6 oktober 2019),pret ( 6 oktober 2019),Schietgraagft ( 9 oktober 2019),sofaking ( 6 oktober 2019),Sphinx ( 6 oktober 2019)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    waaronder een lange blonde milf met een beetje slag in haar haar. Met hakken aan richting de 1.90m. Naam us mij helaas onbekend.

Verder nog gezien die blonde Poolse met goede service maar zonder passie (naam ff kwijt)
    Die lange is vast Russische Marina/Xenia

De Poolse is vast Kinga

17. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

pietpotent44 ( 6 oktober 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:23
    Discussies
    27
    Thanks
    1.351

Standaard

Ik denk dat de Poolse, Magdalena kan zijn. Kinga is niet aanwezig denk ik.

19. Onderstaande leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 6 oktober 2019)

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:19
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Ik denk dat de Poolse, Magdalena kan zijn. Kinga is niet aanwezig denk ik.
    Denk dat Kinga pas weer in dec in ss is maar houd ijsberenform in de gaten ze meld haar altijd weer van zelf als ze in eraan kom
    Heren gewoon afwachten

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

21. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 6 oktober 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    11.706

Standaard

Op 3 oktober stond het volgend bezoek aan SS gepland. Op deze dag vieren de Duitsers ook de Tag der Deutsche Einheit. Ik was bang dat SS overspoeld zou worden door Duitse ijsberen. Reacties op het forum maakten mij echter duidelijk dat ik niet bang hoefde te zijn voor een Duitse gay-party.
    Toen ik omstreeks 13.00 uur arriveerde stond de parkeerplaats al goed vol. Gelukkig was er vooraan nog een plekje vrij.
    Er was geen controle waardoor ik mijn bonbons en chocolade kon meenemen naar de locker.
    In de bar trof ik Miss IJsbeer 2010 Nikki. Zij is erg sympathiek en staat op mijn to-do lijstje. Haar vriendin Amalia, waar ik al eerder goede ervaringen mee heb gehad, bleek (alweer) in Roemenië te vertoeven.
    Het duurde niet lang voordat Iza opdook en mij hartelijk begroette.
    Samen zochten we het restaurant op om van de lunch te genieten. Aan de tafel die Iza had uitgezocht bleek toevallig een bekende, niet-schrijvende, ijsbeer te zitten. Iza spreekt Roemeens, Spaans, Italiaans, Duits en Engels maar Nederlands vindt ze zeer moeilijk. Toch kreeg ze af en toe een woord mee van ons gesprek.
    Na een douche voor mij en een sigaret voor Iza nestelden we ons in de bar.
    Onder het genot van een Corona voor Iza en kraanwater voor mij werd het koersplan doorgenomen.
    Iza ging een sleutel halen. Een Roemeense DVP die had gezien dat ik bij Iza was vroeg desondanks of ik met haar wilde kameren. Toen ik aangaf dat ik al “bezet” was stelde ze een trio voor. Ik zei dat ze mee kon gaan om voor ons de deur te openen. Dit was genoeg om deze eend de mond te doen snoeren.
    De eerste etappe bracht ons naar kamer 16.
    Iza begon met een verkenning van mijn lichaam. Gestart werd met mijn mond waarna een afdaling volgde naar mijn pielemans. De afstand tot de top bleek tijdens de rit toe te nemen. Om haar niet voortijdig uit te putten werden de rollen omgedraaid. Haar lichaam is weinig geaccidenteerd maar haar kleine borstjes zijn wel een lust voor het oog. Ze vertoonden duidelijk een reactie toen ik ze met mijn mond beroerde.
    Mijn pielemans werd voorzien van een rubber en met wat speeksel als smeermiddel werd de eindsprint begonnen. Deze duurde helaas niet erg lang. Al vrij snel werd de finish bereikt en kon de prijs in de vorm van een paar dikke zoenen in ontvangst genomen worden.
    Na wat geknuffel werd na anderhalf uur de eerste etappe afgesloten. Samen werd de douche opgezocht. Iza zorgde dat ook mijn rug keurig netjes werd afgedroogd.
    Alvorens de tweede etappe begon werd er eerst een rust ingelast. De koolhydraten moesten aangevuld worden middels een stuk taart.
    Op het overdekte terras waren meerdere dames bezig met het thuisfront waaronder Raisa en Stacey. Anderen waren in gezelschap van een ijsbeer. Naast ons zat een dame met een mooi figuur en opvallend mooie ogen. Deze wekte mijn interesse. Ik raakte met haar aan de praat. Ze bleek Sophia te heten. Als vaste lezer van dit forum dacht ik meteen aan de combinatie Eva-Sophia-Violetta die ik veelvuldig in positieve zin in verhalen tegenkom.
    Ik vroeg haar of zij de Sophia was van de heilige drie-eenheid Eva-Sophia-Violetta. Dit werd lachend bevestigd. Ze vond echter een vergelijking met de Holy Trinity niet gepast.
    Later in de bar heb ik ook nog Eva gezien. Ik hoop ook nog een keer te weten te komen wie nu Violetta is. Hetzelfde geldt voor de veelgeroemde Kinga en de secretaresse Delia.
    De tweede etappe startte in de kino. Mijn spieren waren erg verkrampt en dienden gemasseerd te worden. Iza nestelde zich boven op mij en met haar kleine handjes wist zij precies welke spieren los gemaakt moesten worden. Na ongeveer een uur was ik weer topfit.
    Dit moest gevierd worden in de bar. Iza had weer trek in een Corona terwijl ik het hield bij kraanwater.
    Beide etappes werden doorgenomen. We waren het erover eens dat een volgende keer ook het natte gedeelte in de koers betrokken dient te worden. Helaas houdt Iza niet van de whirlpool waardoor alleen de sauna overblijft.
    Deze afspraak werd bezegeld met de nodige (tong)zoenen.
    Bij de lockers betaalde ik Iza een passende vergoeding en verraste haar met een doos bonbons.
    De datum voor een volgende ontmoeting is vastgelegd. Voor noodgevallen is er een WhatsApp procedure in het leven geroepen.

23. Onderstaande 7 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 oktober 2019),hvdk52 ( 7 oktober 2019),jansenroy ( 7 oktober 2019),le_belge ( 7 oktober 2019),peterp095 ( 7 oktober 2019),Schietgraagft ( 9 oktober 2019),Viscamessi ( 7 oktober 2019),YouMeHer ( 7 oktober 2019)

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Op 3 oktober stond het volgend bezoek aan SS gepland.
    Er was geen controle waardoor ik mijn bonbons en chocolade kon meenemen naar de locker.
    Vanwege enkele recente postings op dit forum met betrekking tot overlast en ongepast gedrag door medebezoekers,werden er een aantal gesprekken gevoerd om de voorvallen in kaart te brengen.
    De zaakvoerders zijn namelijk begaan met hun zaak,en zaken die niet wenselijk zijn worden wel degelijk opgevolgd.
    Er is niet voor niets security aanwezig,en indien nodig treden die heren ook op.
    De doelstelling is uiteraard dat men de huisregels respecteerd,alsook de medebezoeker zodat het voor iedereen aangenaam blijft.

Net omdat het respecteren van de huisregels de basis vormt van een aangenaam verblijf,was ss niet gelukkig te vernemen via het forum....dat bezoekers toch bewust zaken naar binnen nemen die niet toegelaten zijn.
    Het als een trofee vermelden,heeft er alvast voor gezorgd dat security de opdracht kreeg om strenger toezicht te houden.
    Het kan toch niet de bedoeling zijn,dat we weldra allemaal gedetailleerd aan controles onderworpen worden,omdat enkelingen het huisreglement bewust negeren.

Ik had reeds enkele malen het genoegen om agronymus 1 te ontmoeten,een rustige en aangename medebeer met een hart voor de dvp.
    Ik twijfel er dus niet aan,dat je het nooit kwaad bedoeld hebt...en er ook nooit echt bij stilgestaan hebt dat ss die regels niet zonder reden invoerde.
    Het siert je tevens een attentie aan de dames te overhandigen,maar laat je chocolade in de toekomst aan de receptie staan.
    De theke zorgt er dan wel voor in jou bijzijn,dat alles verloopt conform de huisregels.

Als we elkaar nog eens treffen,zorg ik er wel voor dat je de veelgeroemde Kinga,en of Delia de secretaresse van het huis weet te vinden.
    Ss zit trouwens vol leuke mokkels,ik ga er komende woensdag weer met veel plezier heen.

25. Onderstaande 12 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 oktober 2019),Bachatero ( 8 oktober 2019),brombeerzuid ( 7 oktober 2019),hvdk52 ( 7 oktober 2019),jansenroy ( 7 oktober 2019),mechelen ( 7 oktober 2019),Meme Moo ( 7 oktober 2019),Schietgraagft ( 9 oktober 2019),shady ( 7 oktober 2019),sofaking ( 7 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019),vse ( 7 oktober 2019)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

indien er controle is,vinden ze het niet goed en wanneer er geen controle kan je dit beter niet schrijven omdat je weet dat het normaal niet mag
    er komen verhalen over veel fout volk dat als een lopend vuurtje de ronde gaat en een eigen leven gaat leiden
    heb zonet een telefonosch gesprek met de leding gehad en bij het minste verdacht worden bezoekers geweerd,men is zeer alert om het welzijn van de mannelijke en vrouwelijke bezoekers. Daarom dat je er nooit echt ruzie zal aantreffen omdat er preventief gehandeld blijft worden
    cynisch is wel dat de enigste vechtpartij onlangs kwam tussen 2 populaire dames.
    soms krjjgt iemand terechtt huisverbot maar indien die man dan weer niet wijzer is geworden,zoals dit weekend,al was hij een vaste bezoeker,tja dan is het einde verhaal,normaal lijkt me.
    geniet heren ijsberen en indien het niet bevalt zijn er clubs genoeg vlakbij in Duitsland
    nog dit ; ondanks het geklaag staan er een 150tal dames te wachten om naar Sixsens te komen dus zal het wel niet zo slecht zijn
    er bestaan tal van clubs waar men smeekt om dames

27. Onderstaande 10 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 oktober 2019),Hooker lover1 ( 8 oktober 2019),hvdk52 ( 7 oktober 2019),jansenroy ( 7 oktober 2019),Meme Moo ( 7 oktober 2019),pret ( 7 oktober 2019),Ryuhayabusa ( 7 oktober 2019),Schietgraagft ( 9 oktober 2019),Sjeufke ( 7 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Met deket eens!
    Ik ga er vanuit dat Agronymus dit in de flow van het schrijven heeft neer gepend. Zonder dat bewust te doen. Het is mij ook wel eens gebeurd over PZC in Babylon, terwijl dat niet meer kan in het kader van de nieuwe wet in Duitsland.
    Beter is er niet over te schrijven. Ik neem aan dat Willem dat nog weghaalt. Voorts is het het beste om je gewoon aan de regels te houden van de club. Waar ik in het verleden nog wel eens wat lekkers meenam voor de dames, ben ik er helemaal mee gestopt. Regels zijn regels. Heb geen zin in een hausverbot!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

29. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 oktober 2019),Bachatero ( 8 oktober 2019),deket ( 7 oktober 2019),Hooker lover1 ( 8 oktober 2019),hvdk52 ( 7 oktober 2019),JonnyFontane ( 7 oktober 2019),Schietgraagft ( 9 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Met die 150 drukte ik mij verkeerd uit.
    Dagelijks bellen een 15tal meiden die daar willen komen

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Discussies
    0
    Thanks
    83

Standaard

Vrienden,

Op dit topic moet ik ook echt iets zeggen:
    Ik ben zeker geen vriend van deze groepen jongeren die alleen maar komen drinken en naar de dames kijken, of ze nu een onderbrouk tragen of niet.
    En ja, soms op een zaterdagavond is mijn indruk dat ik de enige ben die geïnteresseerd is in een neukpartij. (Sorry hl1 ook - we hebben dit al persoonlijk besproken )
    Maar het is live and let live: Als ik op een zaterdag kom weet ik dat dit na 8 zal gebeuren. Nou en? Ik kom vroeg binnen, heb een geweldige tijd en vertrek om 8 uur.
    Of ik ga helemaal niet op zaterdag en bezoek Sixsens op zondag.
    Ik weet dat het management het beste doet om het onder controle te houden dat er voor iedereen een goede ervaring is!
    En, jongens, wij zijn de volwassen en ervaren mensen, wij gaan naar de Sixsens gaan om te genieten, niet om te klagen!

MIJN 2 centen...

33. Onderstaande 3 leden hebben vse bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 7 oktober 2019),Hooker lover1 ( 8 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Agronymus heeft wel gelijk betreffende ISA, een lief toppertje

35. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 oktober 2019)

Last Online
    Vandaag @ 07:48
    Discussies
    135
    Thanks
    6.474

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dat zijn ook genoeg....

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Ja,bewijst dat het allemaal wel meevalt daar in Vaals

38. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Ryuhayabusa ( 8 oktober 2019)

Last Online
    19 januari 2020 @ 14:03
    Discussies
    0
    Thanks
    88

Standaard

Beste VSE, ik begrijp wat je bedoeld. Ikzelf ben heel erg van live and let live. Maar het is eigenlijk toch te gek dat je daar rekening mee moet houden? Dat een bepaalde onderbroekengroep totaal geen rekening houden met anderen die óók een gezellige avond willen hebben? Ik was nog niet zo heel lang geleden op een zondagavond in de buurt, ik was zoals altijd in een opgewekte bui en dacht "why not"?! Maar het was gewoon niet gezellig. Bij de (smalle) lockerruimte begon het al. Een drietal heren gingen niet aan de kant toen ik langs wilde lopen. Toen ik vriendelijk verzocht om er langs te mogen deed een van hen, mij totaal negerend, een klein stapje opzij zodat ik me er langs kon wringen. Eenmaal in de bar aangekomen merkte ik meteen dat het niet echt gezellig was. Inderdaad, als je je niet ergert aan hun nadrukkelijke aanwezigheid en af en toe maar een pasje terug doet, dan is het te doen. Ik heb nog een rondje gelopen, even over de balustrade gehangen en ben toen maar gegaan. Het was gewoon zwaar klote. Ik begrijp overigens oprecht het gedrag van deze onderbroekenbrigade niet. Is het haantjesgedrag? Of totaal geen respect voor de ongelovige medemens. Ik zal het waarschijnlijk nooit weten. Als dit klagen is dan is dat maar zo. Wél is het jammer én onbegrijpelijk dat er tijden zijn dat je je beter niet in SS kunt vertonen zonder op je tenen te moeten lopen.

40. Onderstaande 6 leden hebben Daytripper bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 7 oktober 2019),hvdk52 ( 7 oktober 2019),Jooploop ( 7 oktober 2019),peterp095 ( 7 oktober 2019),The Joker ( 7 oktober 2019),Viscamessi ( 9 oktober 2019)

Pagina 109 van 227 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159209 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten