Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    2 november 2014 @ 15:40
    Discussies
    60
    Thanks
    7

Beitrag Laatkomer moet tenen en duimen missen

Een monteur uit Cambodja zal voortaan wel twee keer nadenken voor hij ergens te laat komt. De 22-jarige Kim Ne had net een bruiloft bezocht en kwam te laat op zijn werk. Zijn baas was hier niet zo blij mee en hakte hem een paar lichaamsdelen af.

Om bij de bruiloft te komen, had Ne een brommer geleend van de garage waar hij werkte. Hij bracht deze later terug dan was afgesproken en hier was zijn baas niet van gediend. De man beval twee collega's Ne vast te houden en hij hakte de onfortuinlijke man één voor één zijn duimen en grote tenen af. "Nu kan hij geen brommer meer rijden", aldus een politiewoordvoerder.
    De hakgrage baas hangt een celstraf van 20 jaar boven het hoofd. De politie is nog naar hem op zoek.

:sumo:
    Grtz Listige
    ....Verliefdheid is een moment van waanzin. Het is onmogelijk lang vol te houden, dan zou je echt gek worden....:krach:

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Allé, als dat nu ook al niet meer mag :teuflisch.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Allé, als dat nu ook al niet meer mag :teuflisch.
    Seksenfun, jij zou toch als geen ander moeten weten dat dit soort praktijken niet worden getolereerd, stel dat ze er bij jou iets zouden afhakken "je elfde vinger" :teuflisch of zo als jij eens iets te laat van de kamer terug zou komen zie bericht super-de-super-sessie

--------------------------------------------------------------------------------

Wat ik nog moet toevoegen aan mijn vorige recensie en alle andere commentaren over Claudia, ik zou het niet zo direct weten. Maar omdat het zo'n toppertje is wil ik toch haar topic weer even naar boven halen. Als was het maar voor de nieuwe beertjes, die haar nog niet kennen. En ik vernam zaterag dat die er nog steeds zijn, zelfs zo geen nieuwe beertjes meer.

3,5 u. waren om zonder dat ik het besefte. Dat spreekt dus boekdelen. Maar het is zo geweldig met haar dat je aan harde sm zou doen als je een kamerduur met haar zou beperken tot 30 minuutjes. Aan een massage zijn we zelfs niet toegekomen deze keer. Op die 3,5 u. hebben we in totaal hooguit 30' gepraat en dicht tegen mekaar, in mekaars armen, gerust. De rest was superafwisselende seks. Mekaar heerlijk en lief verwennen en op het einde effe flink de beest uithangen, samen; ze vond het einde trouwens minsten even tof als de uren daarvoor . Je kan het zo gek niet bedenken of Claudia geniet er van. 3 keer klaargekomen, waarvan 2 keer al pijpend, de twee eerste keren. De laatste keer al wat ik nog had met al mijn laatste krachten in een zeer intiem standje in het condoompje gedropt.

Tijdens het beffen is Claudia tot twee maal toe klaargekomen en liet ze haar behoorlijk gaan. De overgang van nep naar écht was op alle bebied erg goed vast te stellen. Als dit dan toch niet echt was moeten we ze ook tot nummer 1 uitroepen qua toneel spelen. Hoe dan ook, het blijft enorm geil om bijna zeker te zijn, vast te stellen, dat ze écht klaarkomt.

Na deze sessie was ik doodop. Zij trouwens ook. HM stelde bij het van de kamer komen dan ook een verkeerde vraag aan Claudia: "wil je met mij naar de kamer?" (hihihi) Ze kon effe niet meer.

Nee dit kan echt niet hoor thefinger
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Wat een geluk voor me dat ik niet in Cambodja woon :D. En moest dat wel het geval zijn zou dát dan ook de enige manier zijn om mij op 30' van kamer te zien komen met Claudia .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten