Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 86 van 86
    Last Online
    13 augustus 2013 @ 11:06
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

"Ta Otimo!" is Portugees voor iets wat cool, gaaf of erg indrukwekkend is, die ervaring heb ik steeds meer als ik weer een bezoek heb gebracht aan een van deze paradijzen op aarde. Hoe ik er steeds op kom weet ik niet, maar het blijft door mijn hoofd spelen.
    Anja uit FunGarden blijft overigens ook in mijn hoofd hangen, ze heeft veel goodwill gekweekt bij mij doordat ik in haar ogen 16 jaar jonger was dan ik in werkelijkheid ben.
    En hierdoor heb ik nu het gevoel dat ik de hele wereld aankan, nou ja een klein wereldje genaamd Golden Time dan.

De verwachte smeekbede van mijn “vriendin” in VV is eigenlijk niet geheel onverwacht uitgebleven, voor zover je van geheel uitgebleven kan spreken, misschien maar goed ook want ik heb een onwaarschijnlijk groot hart wat soms ook weer heel erg klein kan zijn.
    Complex ? misschien wel, het mag verder geen naam hebben.

Na een paar heftige werkdagen, waar ook nog een bezoekje met relaties aan een bijzonder Rotterdams tentje in zat verwerkt, en de zware griep van vorige week nog in de benen, zwaar vermoeid GT binnengelopen. Het zat er bijna op, nog een paar dagen en dan richting mijn vakantieoord. Dan even geen DVP voor mij, want ik heb die club daar puur uit nieuwsgierigheid opgezocht.

Daar gaan we weer, zucht… betalen, geringd worden, kleedlokaal in, kleren uit, douche in, afdrogen, badjas aan, sigaretten, geld, saunasnoepjes en telefoon in de zakken proppen en op naar de bar. Een steeds terugkerend ritueel, ergens zoiets als een regendans, maar i.p.v regen alleen maar bloedmooie vrouwen, ook mooi.
    Deze keer zou ik weer samengaan met een relatie, met hem is het altijd supergezellig. 5 minuten aan de bar, praatje maken, spot en weg is hij voor de rest van de dag. Hoe doet hij het toch altijd vraag ik me af, zeker als je na 8 uur naar huis wilt en nog de opmerking krijgt of er nog een uurtje bij kan.
    In dat korte moment moet hij iedere keer weer lachen en zeggen dat hij er niets van snapt dat ik zo zit te bibberen, hoort schijnbaar bij het ritueel, zo bijzonder is het toch niet. Helaas en misschien gelukkig was hij er vanwege ziekte niet bij deze keer.

Rustig ga ik aan de bar zitten bij twee Nederlanders, deze zijn voor de tweede keer in hun leven in GT, ach arme wat sneu nu. Met grote ogen horen ze wat verhalen aan en wat tips van andere clubs en waar ze te vinden zijn. Ze zijn door het dolle, nog meer van dit. Nou ja, nog meer van dit maar dan minder in aantal, want de parkeerplaatsen en straten rondom en in Bruggen waren overvol. Alsof er een concert van de Rolling Stones bezig was. Vandaag geen spontane begroeting aan de bar van mijn vorige droomvrouw Jadzia. Waar zou ze uithangen, zou ze er wel zijn?
    Wel pakte een van GT’s mooiste Cindy mij om mijn middel. Ik was erg leuk volgens haar en we moesten maar plezier gaan maken. Helaas zei ik, dat is me vorige keer niet zo goed bevallen. “ken je mij, ben ik ooit met jou op de kamer geweest?” Jazeker dat was vorig jaar. “en dat was niet goed?” Neen helaas. Met alle respect zou ze me verder met rust laten alleen was haar “gemeende”lach voor de rest van de dag verdwenen, tenminste als ik haar aankeek. Blijft toch een mooie vrouw daar kan ik verder weinig van zeggen.
    Vandaag zou ik eindelijk wat forumleden ontmoeten, Jack42 en Caligula zouden vanaf een uurtje of 12 aanwezig zijn en een sms rond de klok van 15:00 sturen waar ze ergens zaten.

In een schim zie ik Sonny lopen als een echte Ijsbeer. Hij en alleen hij is volgens mij verantwoordelijk voor het woord “ijsberen” want hij blijft maar lopen. Ik stap maar even op hem af en zeg hem goedendag. Vol verwondering kijkt hij mij aan met een lege blik Een lichte herkenning terwijl ik hem al 2x de hand had geschud bij Bernds en VV. Toen ik aangaf hem te kennen en zei wie ik was, gingen de ogen open. Nadat ik wat tips had gevraagd over de dames aldaar, had ik weer een goede indruk en kon ik foute keuzes omzeilen. Hij nam me mee naar buiten waar Jack42 en Caligula heerlijk in de zon zaten en met een Duitse dame zaten te grappen.
    Nou het voorstelrondje was gedaan, erg leuk, ik zou ze nog vele malen tegenkomen deze dag.

Na een uurtje rondgekeken te hebben begon het toch te kriebelen, het moet nu gebeuren. De aanrader van Sonny was net voor mijn neus weggekaapt door een wat oudere man. Angie was haar naam, een Duitse van Poolse afkomst :D
    In mijn gedachten ga ik er maar van uit dat niet alles Pools is wat er blinkt en zoek maar even verder.

Ineens komen er wat werklui binnen in groene kleren. Goh denk ik nog, ook leuk zo’n baan als er ergens een sauna kapot is. Maar dat zijn er wel erg veel, en ze dragen pistolen.. “Polizei!!. Alle vrouwen verzamelen hier in het midden en heren naar buiten. Nou heb ik weer, dus maar naar buiten. Ik vind dit een goede actie, controleren op illegalen en leeftijd.
    Een van de leden was op dat moment naar de kamer, en al aardig op gang toen de deur open werd getrokken met de mededeling “daraus kommen” Maar hij zat er net in
    Wat in het vat zit verzuurt niet zeggen ze wel eens, maar ik vrees deze keer dat datgene wat al half onderweg is blijven steken niet fris meer zou zijn.

Het was lekker in het zonnetje en sommige vrouwen verbaasden zich erover hoeveel dames er wel niet werkten. Het waren er zeker 60, waar je eerst zo’n 30 telde. Hoevelen daarvan waren er dus op de kamers.
    Het leek wel of het gesneeuwd had buiten en de paringsdrang van de ijsberen tot grote hoogte was gestegen.
    Het zag werkelijk wit van de ijsberen, en het arme ijsbeervrouwtje wat als eerste naar buiten kwam werd bijna verscheurd door alle hongerige heren.

Ah daar had je Angie….nie, verdorie, oude man was je nu nog niet klaar? Weer verween ze voor mijn neus.
    Zo stonden we buiten zo’n uur te wachten voordat het feest weer verder kon.
    In de gang ben ik diverse keren aangesproken door wat dames en m’n vriend reageerde wel, maar Sonny heeft me Angie aangeraden dus ik wacht nog even, nog 10 minuten dan:green_smi

Daar stond ze dan eindelijk buiten te praten met Cindy, ik wenkte haar vriendelijk, ook met mijn hand.
    Het gesprek was kort, aanrader van Sonny, Poolse achtergrond dat moest wel lukken.
    Op de kamer nummer 11 gaf ze aan net weg te willen gaan, maar ze was er maar vanaf 13:30 to nu? Ze had afgesproken te gaan fitnessen met een vriendin uit GT. Nou ja we zien wel. Het viel me direct op dat ze het woordje scheermes niet kende, dus maar gekozen voor een FZC met FT. Wat ze zonder meer enorm goed en zacht deed. Zo zijn er maar weinig. Omdat ik verder geen klik met haar had heb ik haar losgelaten en naar huis laten gaan. De polizei was ondertussen weer huiswaarts en de rust was wedergekeerd.

In de bar kom ik Jack42 weer tegen die een of andere Janice voorbij ziet komen, ik had ze al eerder zien zitten en ze scheen wel goed te zijn. Van de bar naast Jack maar plaats genomen naast Janice. Een erg leuke uitstraling dus dat gaat helemaal goedkomen.
    Op haar aanraden zijn we op de bank gaan zitten in de hoek (deja vu) met wederom een direct reagerend erelid. Een leuk gesprek gehad over andere zaken dan clubs en sex, kan dat ook? Inmiddels stond er een lange rij voor de voedseltrog en ik had wel honger maar alleen voor Janice zoals ze zelf aangaf.
    Er was een klik en deze was niet gespeeld dus uiteindelijk gevraagd om de sleutel te halen.
    Kamer 12, volgens haar waren ze bijgelovig in GT en was er daarom geen kamer 13.:thefinger
    Op de kamer stond de airco op zijn hardst en was met geen mogelijkheid uit te krijgen. Dat was behoorlijk koud en een domper op de geplande lange sessie die ik voor ogen had. Ze was veel van hetgeen ik ervan voor had gesteld en een gedeeltelijke GFE, hiervoor zou ze voor mij wel heel erg boven haarzelf uit moeten stijgen. Na iets minder dan een uur en mij gebruikt te hebben als schutting tegen de kou vroeg ze om de warmte op te gaan zoeken, wat ik een uitstekend idee vond. Erg jammer dat de airco zoveel kan verzieken, de gemie was over. Op zich een aanrader voor beren die een leuke dame zoeken.
    Ik ging maar even een hapje eten want er was nog voldoende.

Links en rechts nog even geïnformeerd naar die prachtige paardenstaart die rond liep te paraderen, soms goed soms slecht. Ze was me al eerder opgevallen met een paar prachtige cup D borsten met een Turks/ zuidamerikaans uiterlijk.
    Ze wenkte maar ik wees haar blik af
    Nou toch maar even dan, ik erop af en …jawel, een andere beer ging ermee heen. Phoe, dat wordt weer wachten.
    Ondertussen nog wat gesproken met Jack, Sonny , Caligula en wat heren ut Grunn. Ongelooflijk 320 km rijden om even een dagje uit te gaan naar GT, en dan nog terug. Planning was thuiskomst om 04:00, je moet het maar willen. Maar de glimlach op het gezicht en uitspraak van een van de heren was overduidelijk en onvergetelijk “mooi hé” :D

Na de kleedkamer in te zijn gevlucht zie ik daar de paardenstaart. Tsjesus ze leek echt op de secretaresse van mij waar ik zo graag eens het bed mee had gedeeld, nou daar is je kans dan, zelfde bouw, bijna zelfde gezicht.
    Netjes buiten gewacht en haar meteen bij me geroepen, ze kwam uit Colombia en luisterde naar de naam Sammy of Samiura.
    Een afwerkertje, maar eentje die ik gehad moest hebben vanwege eerder aangegeven reden.
    Kamer 14, heel apart, dat was vandaag dan naar buiten, om het hoekje rechts tweede derde en vierde kamer. Ik moest er nogal wat doen voordat ik het rondje af had.
    Gelukkig nam ze haar tijd en was de ervaring meer dan prettig. Niet de afwerkdame die ik voor had gesteld maar een goede kusser en idem verwenster.

Hierna schoof ik nog even aan bij Sonny en Jack waarna er een serieus gesprek plaatsvond tussen Sonny en mij. Ik kon haast niet geloven dat hij pas 2 ½ jaar aan de wandel was, terwijl ik al 20 jaar in dat vak zit. Doch voelde ik mij zeer onervaren als ik naar de verhalen van hem luisterde. Na enkele wijze lessen en goedbedoelde adviezen heb ik vandaag toch mooi meer opgestoken dan hetgeen ik al wist. Ook namens een ander forumlid wat mij ‘s morgens via mail wat extra info had geschonken over bepaalde zaken.
    Mijn hoofd was leeg en de rest eigenlijk ook wel, het was een zeer geweldig, trubbelig en leerzaam dagje geweest.

Ik zag Janice nog even staan met een hijgende en likkende beer in haar nek, ze keek er niet bepaald vrolijk bij. De vragende blik van haar, "help me" kon ik niet meer beantwoorden, ik haalde de schouders op, wat moet je anders.
    Na nog even afscheid te hebben genomen van Caligula (die uitgeteld op de bank lag) Jack42 (die nog even een berichtje over Janice op het forum zette aldaar op de bank) en Sonny die zijn ijsberenstatus weer waar aan het maken was, tevreden en met een big smile huiswaarts gekeerd.

Last Online
    Vandaag @ 22:43
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ariebier Bekijk bericht
    "In een schim zie ik Sonny lopen als een echte Ijsbeer. Hij en alleen hij is volgens mij verantwoordelijk voor het woord “ijsberen” want hij blijft maar lopen. Ik stap maar even op hem af en zeg hem goedendag. Vol verwondering kijkt hij mij aan met een lege blik Een lichte herkenning terwijl ik hem al 2x de hand had geschud bij Bernds en VV. Toen ik aangaf hem te kennen en zei wie ik was, gingen de ogen open. ....
    en

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Willem, haal me maar van de agenda af. Ik sla deze week een keertje over Heb gewoon ff geen zin, even pauze:urlaub[1]

1 mei ben ik weer van de partij.

Sonny:wink:

Tja kennelijk had Sonny even geen zin
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ariebier Bekijk bericht
    Hierna schoof ik nog even aan bij Sonny en Jack waarna er een serieus gesprek plaatsvond tussen Sonny en mij. Ik kon haast niet geloven dat hij pas 2 ½ jaar aan de wandel was, terwijl ik al 20 jaar in dat vak zit. Doch voelde ik mij zeer onervaren als ik naar de verhalen van hem luisterde.
    Geloof me, Sonny heeft in 2½ jaar meer ge- dan jij in 20 jaar. Jansen uit zich assertief over zijn prestaties, maar het is die "rustige" Sonny met wie ik op dit gebied geen enkele wedstrijd aandurf .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 april 2008 om 21:10

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard Gratis leesplezier :-)

Heb er nog niets over gezien hier, ondanks de (ellen)lange recenties, maar voor de leesgierige ijsberen onder ons misschien een aardig nieuwtje: de laatste 2 weken ligt er telkens een gratis Penthouse (Duitstalig) voor je klaar in de kastjes als binnenkomt. Goede verhalen, daar gaat het om, en aardige plaatjes natuurlijk.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Heb er nog niets over gezien hier, ondanks de (ellen)lange recenties, maar voor de leesgierige ijsberen onder ons misschien een aardig nieuwtje: de laatste 2 weken ligt er telkens een gratis Penthouse (Duitstalig) voor je klaar in de kastjes als binnenkomt. Goede verhalen, daar gaat het om, en aardige plaatjes natuurlijk.
    ja maar je gaat toch geen plaatjes kijken!?!?! De echte plaatjes zitten op de krukjes :D

Last Online
    Vandaag @ 16:38
    Discussies
    16
    Thanks
    169

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    ....maar voor de leesgierige ijsberen onder ons misschien een aardig nieuwtje: de laatste 2 weken ligt er telkens een gratis Penthouse (Duitstalig) voor je klaar in de kastjes als binnenkomt. Goede verhalen, daar gaat het om, en aardige plaatjes natuurlijk.
    Verroest, ik dacht dat het bestelcatalogi waren.......:D

Last Online
    Vandaag @ 22:43
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ze is echter nu met (orthodox) pasen. Dus niet aanwezig in GT. Ff wachten dus.

Gr.
    Cupido
    En dat geldt dus voor heel wat roemeense dames die dit weekeinde niet aanwezig zullen zijn
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Blinzeln Last saturday in GT

Were in GT

Saturday, 26th April 2008 :

58 named women : Alice/Alicia (Ukraine), Andrea (Colombia), Angela (.pl - Blond, 1.55 m, Slim, Cup A), Angelina (.pl - Ex-YY (under another name), Tara's mate, light brown hair, 22-25 yo, 1.70 m, Norm, Cup B), Anna (Croatia), Caro/Carolin (.de - Very slim, many tattoos), Cindy (.de), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Dasha (.ru), Ellie (.ro), Emilie (.de), Filiz (.tr), Gabi (.hu), Gabriella (Spain), Helena (Greece), Isa (.de), Jana (.pl), Jasmine (.tr), Jennifer (.ro), Joelle (.de), Larissa (.de - New - Brown hair, 22-25 yo, 1.60 m, Slim, Cup AB), Lavinia (.ro), Leni (.bg), Lia (.de), Lin (China), Linda-Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lisa (.pl), Lorny (.pl), Maria (Lithuania), Mati (.pl), Maya (Africa), Melli (Ecuador), Monika (.hu), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Nadja (.de), Nikita (.ru), Nina (.de), Paris (.de), Rachel (.de), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Rosanna/Suzanna (Brazil), Roxanna (.kz), Sam(my) (.hu), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sandra (.ro), Sharifa/Elayla (Egypt), Sherin (Croatia - ex-PHG), Sinem (.tr), Summer (Asian), Sylvia/Silvy (Niger), Tara (.de), Valeria (Croatia), Valeria/Victoria (.bg),

and 16 unknown women (3 new ones).

.bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey

Last Online
    29 augustus 2024 @ 13:54
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

heute gegen 13:00 uhr im gt aufgelaufen . viel zu viele eisbären und etwas zu wenige mädels.
    erste nummer mit sherin...dann lange zeit das schöne wetter genossen.
    die essensschlange reichte fast bis in den garten.... und das essen hat nicht gereicht. naja, gut dass es den pizzablitz gibt.
    lia (dt) hat einen kleinen unfall unter dem solarium gehabt. rot gebrannt wie ein hühnchen hat sie mich bei meiner zweiten nummer beglückt.

alles in allem ein schöner tag mit genialem wetter......

grüße ozzy1:wink::wink::wink:
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

Last Online
    24 december 2024 @ 14:17
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT Vrijdag 18 april.

Het is al weer even geleden, maar ik had sommige beloofd nog te schrijven over mijn bezoek van vrijdag de 18e. Daarnaast moet ik Jansen toch nog even laten zien dat ik nog niet uitgeschreven ben, ondanks mijn recensies aan het begin van de maand over Villa Vertigo. Jansen, ik hoop dat je ze nog niet vergeten bent.

Afijn, het beloofde weer een goede dag te worden in het paradijs op aarde, GT. Het weer werkte wonderbaarlijk mee en ik kon wat eerder dan gepland richting Brüggen afreizen. Om uiteindelijk 15.40 uur kwam ik aan bij het parkeerterrein waar natuurlijk alle parkeerplaatsen al waren bezet. Dan maar eens kijken bij de bouwmarkt, maar ook daar waren de normale parkeerplekken op 1 na al vol. Na ontvangst bij binnenkomst van Ela (als Thekenfrau is ze net zo lekker, leuk en spontaan als dat ze als bardame is) snel omkleden, douchen en naar binnen. Poeh, het was er behoorlijk druk en ik zag dat buiten in de tuin ook bijna alle stoelen/banken bezet waren. Gelukkig waren er ook behoorlijk wat dvp, maar daar zaten wel veel onbekenden bij voor mij.

In de verte werd ik toegezwaaid. :wink: Het bleken ILTG, R EEN en G. te zijn. Na een leuke welkom van deze heren besloot ik de toch wel harde werkweek eerst maar eens goed van mij af te gaan schudden. Voordat ik een dvp zou gaan opzoeken zouden een whirlpoolsessie, saunagang en terrasje mij wel eens goed kunnen gaan doen. Uiteindelijk kwam ik niet verder dan de whirlpool, want Alicia (die met Cleopatrakapsel) zocht mij op. Ze vond het knap dat ik haar naam nog had onthouden, want wij hadden elkaar immers pas een keer gesproken en dat een maand of 3 geleden. Ik gaf aan dat je van zulke mooie dames toch niet snel de naam zou kunnen vergeten! ILTG, bedankt dat je mij vlak daarvoor haar naam nog hebt doorgegeven!! Jammer dat je dat niet deed toen ik Camilla wou aanspreken. Hoe vaak had ik haar naam al niet genoemd en nu kon ik er toch even niet opkomen (nu figuurlijk, want letterlijk gold dit al vanaf het begin dat ik haar leerde kennen). Verschrikkelijk, want het is toch zo’n lieve bardame.

Terug naar Alicia, ipv dat ik haar de whirlpool in wist te praten, wist zij mij de whirlpool uit te praten. Hoeveel bacterien er wel niet inzaten, hoeveel er wel niet in gepl... werd, hoe de ijsberen rechtstreeks vanuit de sauna de whirlpool ingingen zonder even van tevoren hun zweet eraf te douchen. Nou ja, het hielp op dat moment, maar mijn strategisch plekje zocht ik later toch nog meermaals op. Alicia is een mooie iets oudere vrouw. Eentje die weet hoe de mannen het hebben willen. Op de kamer zeer goed, maar wel een tikkie profi. Al met al een goede ervaring maar voorlopig zal ik haar niet opnieuw boeken.

Net teruggekomen in de bar zag ik natuurlijk meteen Lisa zitten die op dat moment niets te doen had. Tja, het werd weer een ouderwetse Lisa - Cupido dag! Op momenten dat ik even niet kan, zie je haar werkeloos zitten, op momenten dat ik denk, nu is het alles of niets zie ik haar weer net met een sleutel met andere ijsbeer weglopen. En is ze weer de hele tijd bezet. En natuurlijk bij het omkleden aan het einde van de avond komt ze dan weer voorbij gelopen om me even haar prachtige figuur te laten zien onder de douche. Ze nam nu in ieder geval wel afscheid van mij met een heerlijke zoen. Och meiske, wat zou ik je toch graag willen ! Volgende keer dan maar!!!

Inmiddels was het etenstijd geworden. Wat zou de pot schaffen deze keer? Was de kwaliteit van het eten inderdaad verbeterd? Ik zou er snel genoeg achter komen. Nou, nee dus! Een soort beenham waar je op bleef kauwen, een puree dat geen smaak had en o.a. spruitjes die nog veel te hard waren. Niet lekker dus. En ik was niet de enige die daar zo over dacht. Dat bleek wel aan de gevulde borden die vaak bleven staan. Toen kwam ILTG met een bedroevend gezicht terug. “Heb jij ook net gegeten?” vroeg ik hem. “Nou nee” zei hij, “awel, ik heb mijn eerste blauwtje in een hoerentent opgelopen”. Ik dacht “alweer een Belg die (niet) genaaid wordt”. Hij heet toch geen RPlover? Wij Hollanders moesten deze Belg toch even bijstaan. Gezamenlijk met een voor mij zeer bekende onbekende ( in het vervolg “BO” genoemd) die er die dag niet hoorde te zijn hebben we dat klusje geklaard. Daarna gingen we lekker in de zon liggen. Van al die warmte begon er langzaam weer wat te borrelen in dat koppie van mij. Het werd tijd om weer een keer te inspecteren of er nog nieuwe dvp waren gekomen. Nou, ijsberen in ieder geval wel. Veel dvp waren vermoedelijk op de kamer, want bij de bar zag je er niet zo veel.

Toen Tanja binnenkwam tikte mijn “BO” mij aan, dit meisje moet je zeker in je leven gehad hebben. Tjee wat kan die oraal haar best doen, zei hij. Ik liet mij opnieuw overhalen een dvp te kiezen die ik van tevoren niet op het oog had. Nu was het niet de dvp die dit deed, maar de “BO”. Hij schoot haar aan en zei haar dat zij maar eens bij mij moest gaan zitten. Ze was net begonnen die dag. Voor ik het wist lag ik met dit kleine meisje van inmiddels toch al 29 jaar (als ze 17 had gezegd had ik het ook geloofd) op een bed in kamer 7. Nou pijpen kon ze inderdaad als de beste, maar ook haar neukwerk kon er goed mee door, nog lekker nauw. Een goede sessie met mogelijk herhalingsgevaar. Heerlijk.

Ik gaf me zelf te kennen dat dit het voor vandaag wel geweest moest zijn. Na enkele pizzastukjes verorbert te hebben (altijd lekker) nam ik het besluit dat de whirlpool het einde van de dag zou worden. Alicia liep mij voorbij en liet merken dat zij het met mijn whirlpoolgang niet mee eens was. Na de whirlpool wilde ik nog 1 keer genietend via de bar naar de omkleedruimte. Dat had ik nu net niet moeten doen. Ineens verscheen uit het niets het vriendinnetje van de “BO”. Haar naam zal ik niet noemen anders weten we meteen wie de “BO” was. Misschien toch een tipje van de sluier, het was een van de weinig overgebleven Roemeense dvp en kust lekker. Ik had haar die dag al vaker gezien en de hele tijd zei ze dat we later die dag nog naar de kamer zouden gaan. “We go to the room now?”zei ze, nou ik dacht van niet. “Why not?” Vroeg ze. Ik gaf haar aan dat Tanja mij al leeggezogen had die dag, maar dat wilde er niet in bij haar. Dat klopte. Dat was er bij Tanja al in. Ze wilde echter zo graag met me en gaf mij dat ook aan, “I want to go with you although 2 other guys are waiting for me, so come go with me, ok? I go looking for a key, ok?”. Ik wilde haar niet langer teleurstellen, maar gaf nog eens aan dit speciaal voor haar te doen. “Off course” zei ze. Eenmaal op de kamer zette ze het me toch op een hoog pijptempo, ongelooflijk. Binnen 15 minuten had ze het in mij gedachte onmogelijke toch gerealiseerd. Ik wilde nog even (van haar) nagenieten, maar daar had ze geen tijd meer voor. Ze moest naar de volgende klanten. Bij de omkleedruimte zei ik “well, this costs you €50,=” maar die kon ze niet vatten, toen heb ik het haar dan maar gegeven. Maar er wel aan verbonden dat de overige tijd de volgende keer ingehaald zou worden.

Ik ben mij daarna nog maar een keer gaan douchen (al was het maar om Alicia een plezier te doen), heb me aangekleed (zoals gezegd onder toeziend oog van Lisa) en ben vervolgens afgepeigerd naar huis gereden. Al met al was me het het dagje wel geworden. Ik kijk er met veel plezier weer naar terug.:D

Gr.
    Cupido :wink:

Last Online
    14 januari 2024 @ 19:51
    Discussies
    18
    Thanks
    31

Standaard

Die top van dames; is dat de Palace in Duitsland of Kerkrade?

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten