Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 178
    Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Maya (Poolse) ex-Nina/Isabelle YY

Naam : Maya

Haarkleur/-lengte : Blond/halflang

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : Slank/A

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits, Engels

Leeftijd : 29

Tatoeages/Piercings : o.a. Bloemetje rechterbil

Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC

Bijzonderheden : Beertjes op Youppies zijn tevreden

Er staan diverse Maya's op het forum; weet niet of ze ertussen staat.
    Het lijkt niet de Maya te zijn waar HM laatst 'n bericht heeft gepost.
    Ook deze Maya heeft Duitse clubervaring; weet iemand iets ?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 september 2008 om 12:22
    Founding Member

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Een sessie mee achter de rug, dus weet ik íéts meer, natuurlijk .

Hoewel ik vermoed dat ze iets ouder is dan 25 vind ik het een prachtige dame. Maar ja, over smaken....

De verleidingskunsten en dé manier om je heet te maken heeft ze méér dan onder de knie. Dus dat zit perfect!

Tijdens de sessie geen 'oh dit niet of zo' gehoord, dus dat zit ook heel snor. Enkel het tongzoenen zou iets meer mogen zijn (maar op dit vlak ben ik niet snel tevreden ). Daartegenover staat dat vingeren geen probleem is, wat toch wel al eens geweigerd wordt. Een meer dan behoorlijk sessie mee gehad. Maar als laatste puntje toch nog even vertellen dat naar mijn bescheiden mening er ietske meer initiatief van haar kant mocht gekomen zijn (ik heb dat gaarne :smile.

Voor- en naservice ook o.k.!

Al bij al: herhalingsgevaar reëel.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Om maar meteen terug te komen op mijn laatste zinnetje in de vorige recensie over haar.... Hoe kan ik het voorspellen?

Later op de avond....

Ik liep de bar binnen en wou een praatje gaan maken met wat mede-ijsberen, toen zij me bij haar wenkte. Omdat er op de sofa geen plek meer was, maar op de leuning gaan zitten. Maya wist weeral van aanpakken . De dame naast Maya stond vriendelijk haar plaats af, voor mij. En Maya wist van geen ophouden. Ze wou en zou me overtuigen tot een kamerbezoekje. Maar om één of andere reden heb ik haar toch maar voorzichtig attent gemaakt dat het een volgende keer zou worden.

Die volgende keer.... (ik had zoiets van mijn volgende saunaclubbezoekje in gedachte, maar zij had het anders begrepen :smile
    In de kino (waar ik overigens weinig vertoef) lagen een ijsbeer met een dame hun best te doen, verstringeld in mekaar, en nog 2 andere ijsberen buiten ik. Ik had niet verwacht dat Maya naar mij toe zou komen, na de vriendelijke doorzending van nog niet zó lang geleden. Maar ik had het niet bij het recht eind. Languitgestrekt, gemakkelijk lag ik daar... en zo kwam ze bij me liggen. Nu ja, liggen... me heet maken. Lieve strelingen, stoute strelingen op de juiste plaats, tonzoenen.... Ik dacht zo van, voor mij mag het hier. Maar we hebben het toch maar afgemaakt op de twee-persoonsmatras achter de gordijntjes van één van de kino-kamertjes.

Hmmm... was ik toegankelijker naar haar toe, deze keer? (ik meen van niet) Zij was in elk geval top-top today !! Het initiatief van haar kant liet het deze keer hélemaal niet afweten en dat ik graag en goed tongzoen onthield ze blijkbaar ook van vorige keer.

En om mijn laatste zin van mijn vorige post nog maar eens boven te halen, maar dan ietsjes gewijzigd: herhalingsgevaar, zéér zeker .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Maya is één van de meisjes bij YY die heel de dag actief op zoek is naar beertjes en daar alle verleidingstrucjes voor te boven haalt.
    Speciaal te vernoemen met de nodige appreciatie is het feit dat ze dan nog op het einde van de dag, als de klok het spookuur aanduidt, en sommige beertjes ook wat uitgeput geraken, alle registers opentrekt om het beertje bij haar toch nog een mooi orgasme te bezorgen.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Ook Maya.....

.....is inmiddels weer terug in YY, gisteren gespot.
    Hele spontane leuke meid die graag topless loopt .
    Founding Member

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Daumen hoch

Gisteren heb ik lekker kunnen genieten van de kwaliteiten van lieve Maya. In de bar enkele keren oogkontakt gehad... Bij het relaxen in de kino zag ik haar opnieuw en wenkte haar. Luttele secondjes later lagen we samen te knuffelen en te zoenen en haar handje vond wat ze zocht:green_smi. Kamertje opgezocht en lekker gekust. Haar toch wel 20 min gebeft, wat ze duidelijk apprecieerde, gezien de vochtigheidstoestand. Kreeg van hetzelfde laken een broek en kreeg een uitstekende pijpbeurt. Lekkere 69 met gevolg een felle climax van mijnentwege. Tijdens het spel streelt ze je ook zachtjes. Zeker voor herhaling vatbaar...
    Laatst gewijzigd door quitje; 1 februari 2008 om 12:59 Reden: stukje vergeten

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Toppertje Maya.....

.....was even afwezig, maar S&F spotte haar eergisteren weer .
    Founding Member

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

Heren, beren,

Nou van Stiffie hoor ik dat Maya wel goed gevonden werd. Ze is niet echt mijn type, want als het blond is moet het wel een erg mooie blonde zijn.

De eerste keer kwam ze in de bios vragen of nog iemand lust had, maar vriendelijk overgeslagen. Na de zeer slechte sessie met Christina, ben ik voorzichtiger geworden en luister ik toch wel even naar het advies van Stiffie.

Toen Stiffie naar huis was ben ik in de whirlpool gaan zitten. Dat vindt ik wel lekker. Ook toen kwam Maya langs en ze vroeg of ze erbij mocht komen zitten. Nou, dat mag wel en dan weet je al bijna dat je voor de bijl gaat

Ze kwam erbij zitten en na wat praten voelde ze of er na zo'n slechte sessie nog leven inzat. Dat was er zeker nog en ik vroeg naar haar services en of ze ook gehaast was.

Nee, dat was ze zeker niet. Ze heeft met zeker 20 minuten zonder condoom gepijpt, daarna nog even geneukt en omdat ik niet zo'n conditie heb en het nog vrij diep zat heeft ze me verder gepijpt. Ze wilde geen FT en ik houd niet van handwerk, dus haar op tijd gewaarschuwd toen het er wel van kwam.

Kortom intensief gepijpt door Maya. Achteraf wilde ze € 75,- omdat we blijkbaar 45 minuten bezig waren geweest. Ik geloof het graag, want het was een hele tijd.

Was lekker, groet, Foots :wink:

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik vermoed dat een bepaalde beer nu al met zijn gedachten in YY zit .

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik vermoed dat een bepaalde beer nu al met zijn gedachten in YY zit .

@ Foots & Seksenfun: ???????

Citaat van Stiffmaster uit IM :Ben zaterdag in Kaarst geweest en heb een werelddag gehad.

Ben zelf zondag en maandag in YY geweest maar Maya in geen velden of wegen te bespeuren.....

Ben je zeker dat het Maya was ?

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Beitrag

Eh ja dat denk ik zeker te weten,

Was wel op zondag 28 april, zij gaf ook nog een striptease aan de paal die avond en daarbij ging iets mis.

Om zeker te zijn kun je het beste Stifmaster vragen, die weet mij nog wel te herinneren. En die vertelde mij dat het Maya was en dat ze goed bekend stond.

Groet, Foots:wink:

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Eh ja dat denk ik zeker te weten,

Was wel op zondag 28 april, zij gaf ook nog een striptease aan de paal die avond en daarbij ging iets mis.

Om zeker te zijn kun je het beste Stifmaster vragen, die weet mij nog wel te herinneren. En die vertelde mij dat het Maya was en dat ze goed bekend stond.

Groet, Foots:wink:
    Ja het was zeker Maya, en haar paaldansact was geweldig, wel hilariteit, want met een bepaalde beweging bleef haar armband achter haar bandje van haar lingeriesetje op haar rug vastzitten en hadden Foots en ik wel even schik :D , enne Dupke die zin van mij was van 3 mei, en ik was daar met Foots op die zwarte zondag 27 april. :wink::wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Stiffie,

Nee, ik had niet gezien wat er mis ging met Maya's striptease. Ik zal wel naar iets anders gekeken hebben.

Maya had nog een goede tip en ze zei dat dames die er werkelijk niets van proberen te maken en je binnen 12 minuten afraffelen; gewoon doorgeven bij de receptie want YY staat voor kwaliteit en een half uur is geen 12 minuten.

Nou ik houd niet echt van klagen, maar ik vind wel dat je er een opmerking over mag maken. Als het management dit dan regelmatig hoort kunnen ze er ook iets mee.

Groet, Foots

P.S. Stiffie was die foto op je mobiel nu van Dunya /Esmee of Alexandra ? Wat een spetter !!

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Ook Maya.....

.....is vanmiddag weer gespot, na 'n korte pauze .
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

vandaag een zeer aangename sessie met Maya mogen beleven.

Gaat morgen eens kijken bij de opening van Zazen

Last Online
    11 maart 2010 @ 14:25
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

deze dame werkt nu bij Stout privehuis in Den Haag

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steigert Bekijk bericht
    deze dame werkt nu bij Stout privehuis in Den Haag
    Ze was gisteren terug in YY

Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Na dit te hebben gelezen weet ik waar ik haar al eerder zag juist.
    Vrijdag was ze in Living Room, en daar zal ze wel een tijdje blijven zo vertelde ze me.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Werkt nu dus in Living Room
    Ik was vrijdag net binnen toen ze me aan de ingang van de kino aansprak, verdomme vanwaar ken ik dat koppie toch??? Nu zou blijken uit YY. Ik werkte ze met een smoesje weg, ja wat wil je ik was pas aangekomen maar later op de avond heb ik ze zelf aangesproken. Leuke meid die ook de engelse taal machtig is.
    We hadden wat zitten tongzoenen in de Kino en had haar borsten al even betast, en of we naar een kamer zouden gaan, ja dus.
    Op de kamer aangekomen erkaar zitten opgeilen, en spelenderwijs haar kleren uit gedaan, neen niet om op haal billen te slaan.
    Maya TZ heel hevig en intens mmmmm lekker was dat. Ze ging op de bedrand zitten en pijpte me lekker nat en diep, geweldig zoals “Eddy” zou zeggen.
    Na een hevige befbeurt en een 69 standje, op haar vraag zijn we aan het grote werk begonnen. Maya werkt gewillig mee, je kan er alle standjes der kammasutra mee uitproberen en het is gewoon een lekker neukbeest. Of ze er zelf iets aan heeft weet ik niet, maar zo laat ze het wel uitschijnen.
    Doet tijdens het neuken lekker mee en was in ieder geval lekker nat.
    Kortom een zeer goede sessie gehad met nog naknuffelen en en ik haar verwennen na ik was gekomen.
    Ruim een half uur op kamer geweest, en achteraf in de bar schonk ze ook nog aandacht (after sales zoals dat heet) kwam tijdens minder drukke momenten nog even gedag zeggen en een drankje aanbieden. Was wel druk bezet, maar zo gaat dat met de “goeien”
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

je loopt achter, zondag zat ze in YY

Greetz :teuflisch

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    je loopt achter, zondag zat ze in YY

Greetz :teuflisch
    Ze zijn 't noorden kwijt en huppelen van de ene naar de andere club.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskimoke Bekijk bericht
    Ze zijn 't noorden kwijt en huppelen van de ene naar de andere club.
    Zoals wij ijsberen van de ene naar de andere meid huppelen :D

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Gisteren.....

.....was Maya drukbezet zoals meestal. Van 'n beertjesgebrek heeft ze zelden last, mede door haar goede service. Gisteren liep Maya de hele dag vrijwel naakt rond, met blote tietjes en ontbloot poesje, droeg alleen 'n superkort FKK-minirokje. Verder heeft ze geen hekel aan tongzoenen in het openbaar en pikt ze menig beertje met 'n superblowjob in de Kino op. Tja, Maya zorgt wel dat ze aan de man komt :green_smi.

Kwam haar voor het middaguur al tegen, ze zat achter de gokkasten in de nog lege bar. Had haar lang niet gezien, ze heeft haar blonde haren veel langer dan voorheen. Hartelijke begroeting, kreeg al meteen m'n eerste tongzoenen, besloot al snel om later die dag met haar mee te gaan. Maya speelt het spel goed, vraagt zelden om de sleutel, kwam 's-middags nog 'n paar keer bij me op het terras. Ook daar geen gebrek aan tongzoenen, 'n vrouw naar m'n hart dus. 's-Avonds stond ze wederom bij de gokkasten, vanachter haar borstjes zachtjes beetgepakt, wederom 'n paar lekkere tongzoenen gekregen. Maya's kontje achteruit tegen HM's stijve, dus snel 'n kamer opgezocht .

Op de kamer 'n klassiek half uur met bovenstebeste blowjob en super-FT .
    Daarna kwam ze nog even tongzoenen aan de bar, dus prima afterservice .

Maya is alleen doordeweek in YY, niet in het weekend, daarom lang niet gezien.
    Ze is er nog anderhalve week, dan 'n weekje naar huis, is daarna weer terug :smile:.
    Founding Member

Last Online
    2 maart 2022 @ 19:49
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Verleden week maandag ben ik naast haar gaan zitten. Ze zei dat ze 25 was?!
    Na wat voorzichtig tongkussen, mee naar de kamer. En ja, den deze heeft zich dat beklaagt. Ze zei dat ze alles deed en vooral met overgave...ze bedoelde zeker het kreunen want dat stoorde enorm. Nee, dit was een tegenvaller maar ik denk dat het een andere Maya was dan hier beschreven.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stalingrad69 Bekijk bericht
    Verleden week maandag ben ik naast haar gaan zitten. Ze zei dat ze 25 was?!
    Na wat voorzichtig tongkussen, mee naar de kamer. En ja, den deze heeft zich dat beklaagt. Ze zei dat ze alles deed en vooral met overgave...ze bedoelde zeker het kreunen want dat stoorde enorm. Nee, dit was een tegenvaller maar ik denk dat het een andere Maya was dan hier beschreven.
    Moet wel, want deze Maya zit naar mijn weten in Polen en ik heb nog geen bericht gehad dat ze terug is:teuflisch

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten