Ik bied me wel aan.....lang geleden dat ik in Velbert ben geweest.....vrijkaartje zou daarbij goed kunnen helpen.![]()
Ik bied me wel aan.....lang geleden dat ik in Velbert ben geweest.....vrijkaartje zou daarbij goed kunnen helpen.![]()
Vielen dank voor het vrijkaartje!
![]()
![]()
![]()
IJsberen-Tombola
Is gewonnen door...
Gefeliciteerd !!!
JonnyFontane
met je vrijkaartje van:
FKK Prime
![]()
![]()
Inschrijving hoeft slechts 1x
Degene die zich al hebben ingeschreven doen mee met de volgende trekking, veel anderen kunnen zich nog inschrijven
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Degene die zich al hebben ingeschreven doen mee met de volgende trekking, veel anderen kunnen zich nog inschrijven
Geen carpooler nodig Eddy? Voor als het batterijtje leeg is.....
Er hebben zich voor de aanstaande rit al twee vrijwilligers aangemeld om in geval van nood naar het dichtstbijzijnde stopcontact te duwen, dat komt wel goed.
maar je kent me, rustig met 60km/u over de vluchtstrook dan haal ik Velbert wel en daar vriendelijk vragen of ik m’n verlengsnoer ergens in mag duwen…![]()
En Garde
Het is weer September de wegen worden drukker, dus de wegenbouwers denken laten we nog eens wat vertragingen veroorzaken... Gevolg is wel dat er bosjes electrische autotjes aan de kant van de weg staan met te weinig power. Daarom ben ik bijna genoodzaakt om ook jansenroy een vrijkaart te geven om voor Eddy_V als een soort bezemwagen te functioneren![]()
Ik schijf me ook in om een keer deze club te bezoeken.
jansenroy ( 6 september 2021)
Wat? Gaat Jansenroy vreemd? Ik dacht dat hij een abonnement had in Lemiers?!
Dat verslag wil ik lezen!
Nieuwsgierig naar deze club
Gooi mezelf ook in de tombolamix.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.
Doe mee, Prime(ur) voor mij!
![]()
![]()
![]()
IJsberen-Tombola
Is gewonnen door...
Gefeliciteerd !!!
potentebeer
met je vrijkaartje van:
FKK Prime
![]()
![]()
Wooley kan ook nog een vrijkaartje gebruiken...
De Riesen-Eisbear...
ik doe mee
Ja! Dit wil ik graag meemaken!
Ik doe graag mee om eens een kijkje te nemen hier...
Ik doe graag mee
yes I do
Ik wil mij graag inschrijven
Tijd voor een recensie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een goed achterwerk is het halve werk.