Hello, I gave the club some calls and asked if Giulia is back. But she is not. Maybe somebody of you guys know if she works somewhere else?
BR and thx in advance
GL
Hello, I gave the club some calls and asked if Giulia is back. But she is not. Maybe somebody of you guys know if she works somewhere else?
BR and thx in advance
GL
Normally she should come back tomorrow, unless she changed her plans.
mentholbear (21 september 2021)
I heard she want to be back yesterday. Is that true?
Thx & BR GL
mentholbear (25 september 2021)
and gulia was not in samya !!!!!!!!!!!
spoke and tasted her last saterday, told me she came back from romenia on wednesday ,
the gulia is samya is propably her twin sister, from another mother ,
Giulia heeft ook haar intrek in GG genomen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/...a)-(Roemeense)
met vroegpensioen
mentholbear (23 september 2022)
Nu heeft onze Havik ook een reden om naar GG te gaan.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.
Giodude (22 oktober 2022),JonnyFontane (23 september 2022),Pierke69 (29 september 2022)
Bedoel je mij er mee? Ben nooit met deze meid geweest.
I had the opportunity to visit her maybe 5 times this year, her service is still great. Really deep french kissing, active blowjob, sex with lots of energy. And gigantic and firm boobs, 100 % natural. She was sometimes long booked in Rheingold. I used to take her for one hour, and one time 30 minutes for a second room with her. Unfortunately I cannot afford the rates of Golden Gate, so I will see her less :(
Ik heb haar dit jaar misschien 5 keer mogen bezoeken, haar service is nog steeds geweldig. Echt diep tongzoenen, actief pijpen, seks met veel energie. Ze was soms lang geboekt in Rheingold. Ik nam haar voor een uur, en een keer 30 minuten voor een tweede kamer met haar. Helaas kan ik me de tarieven van Golden Gate niet veroorloven, dus ik zal haar minder zien :(
schoolmeester ( 4 november 2022)
Is ze al weer terug van vakantie. Echt een super dame. Ook al in Living Room en Rheingold. Toppertje, moet je zuinig op zijn.
als ik het goed heb gaat ze zondag weer terug naar huis en komt ze over 2 maanden of zo weer terug heeft ze me verteld. dus vandaag de laatste dag voor haar vakantie.
Today she was back in Golden Gate from Holidays with bigger lips. I don't understand why women do this. It looks not naturally.
And she has 5 kg more weight or more![]()
Ikkebenikke (22 maart 2023),mentholbear (16 maart 2023),WANDELAAR5 (15 maart 2023)
Zit al weer een tijdje in LR onder de naam Irina volgens mij.
Gister eens een praatje mee gemaakt en uiteindelijk met haar naar de kamer gegaan. Qua service heel goed. Gelijk volle bak tongzoenen, goede deepthroat en doet actief mee met neuken.
Voor herhaling vatbaar.
Dannii (19 mei 2024),ju52 (20 mei 2024),Kurt Cobain (20 mei 2024),mentholbear (20 mei 2024),wooley (20 mei 2024)
-------> Goldengate
Nu gespot in aca gold.
ju52 (Gisteren)
Nu onder de naam Alma.
Gisteren begonnen in aca. Een keer mee geweest in living room een jaar geleden maar herkende mij nog. Zwaaide naar mij en bij haar gaan zitten. Ze vond het tot zover wel ok in aca tot nu toe.
Tijd bijgekletst en uiteindelijk met haar naar de kamer gegaan.
Service was nog altijd top. Volop tongzoenen, pijpen met dt tot aan de wortel en neuken deed ze ook goed mee. Lekker tegen die stevige kont aan gebeukt.
Ze zou blijven tot gg weer open gaat. Ze zei 1 april maar wordt zoveel gezegd. Hopelijk blijft ze in aca, want ze heeft gewoon degelijke, ouderwetse service.
bram4826 (Gisteren),brombeerzuid (Vandaag),Dannii (Vandaag),Manbijtkat (Vandaag),Patjax (Vandaag),pret (Vandaag),Purrfect (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag)