Oorspronkelijk geplaatst door
pietpotent44
Over een playboy in het Belgische uitgaansleven in de jaren 90.
Nee, ik heb VTM ook al aangeschreven, maar dan krijg ik slechts een vaag antwoord. Dat 'door technische problemen het niet (meer) mogeljik is daar een kopieaanvraag voor te doen'. Ze kunnen niet eens vertellen wat dan precies het technische probleem is. Alleen dat het niet lukt. Is dus niet eens zozeer een copyright kwestie. Kan natuurlijk ook gewoon dat ze me hebben willen afwimpelen. Rtl4 en Eyeworks had ik ook al benaderd, maar die beginnen dan weer over copyright geneuzel enzo. Redelijk hopeloos.
Ik weet dat er tenminste 1 particulier is die em nog heeft, heeft em ooit op youtube gezet, maar is er dus weer af gehaald.
Eigenlijk zou je gewoon iemand moeten kennen die bij VTM of RTL werkt, en die zoiets wil doen, en bereid is daar enige moeite voor te doen, anders is de kans groot dat je door een of andere ambtenaar snel wordt afgewimpeld. Ik heb zelfs niet eens de naam van degene die mij bij VTM beantwoord heeft. Erg vaag allemaal.
Haha. Nee, nog veel grappiger zelfs: een gast bijgenaamd playboy Eddie
Het was een typische 'Haagse Johnny' figuur. Beweerde 300 a 400 verschillende minaressen te hebben gehad, en zon 1.500 avontuurtjes. Verhuurde zichzelf zelfs als gigolo.
Ik heb alleen een paar korte fragmenten van die bewuste aflevering, hier een screenshot: