Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 163 van 164 EersteEerste ... 63113153159160161162163164 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.051 t/m 4.075 van 4080

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #4051
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:57
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.983
    Discussies
    111
    Thanks
    1.374
    Thanked
    8.917 in 2.682 posts

    Standaard de vrijdag voor pinksteren (17.5.)

    Of Babylon achteruit gaat? Je merkt iig wel dat de laatste weken niet heel geschikt waren voor een clubbezoek. Hemelvaart, Orthodox Pasen, Pinksteren, veel dames weg, soms een herenoverschot en soms helemaal niemand. Deze racebeer was een beetje impulsief op de vrijdag voor pinksteren langsgekomen. Het was inderdaad rustiger, maar gelukkig waren bv Shana en Iman er toen nog wel (kreeg inderdaad te horen dat het voor Shana het laatste weekend voor een vakantie was), dus dat was al snel vastgelegd voor 's avonds. Ook Maria (ex Bernds) kwam even vrolijk gedag zeggen "Are you shocked, Emma is here as well." Ehm, dan denk ik dat Emma of een hele vasthoudende langparkeerder heeft gehad, of dat ik botte pech had, want ik kwam haar pas laat in de avond tegen. Er was even goed nog keuze zat, Bella keek me eerst nog heel strak aan na die knuffel met Maria alsof ze Bellefleur uit de Asterix strips was die haar man in een omhelzing met Nestorix' vrouw betrapt heeft maar ontdooide daarna weer. Die stond daarmee ook vast hihi

    Professionele uitvoering

    Op zo'n rustige vrijdag heb je dan alvast meer kans om iemand als Karla tegen te komen, die compleet belegerd wordt waar ze ook komt, maar nu dus even niet. We zijn rustig in een hoekje gaan zitten zodat zij even kon roken en mij ondervragen waarom ik haar al bijna een jaar niet meer gezien had. Tuurlijk, tis altijd mijn schuld Daarna een kamer opgezocht en even uit mogen testen hoe Karla's chiptuning zich aanvoelt. Het grootste gevaar bij een borstvergroting is niet uitgekomen, het voelt nog steeds zacht aan, ziet er ook best mooi uit, en hè mevrouw zelf is er ook heel blij mee, dus waarom zouden wij het dan niet zijn. Nooit gedacht dat een plaatje van de band The Hooters ineens zó toepasselijk kon worden, Karla with A K! Hoewel het nog maar de dagopening was, Karla weet heel goed hoe ze de zaak onder druk kan houden, maar niet voortijdig laten ontploffen, dat gebeurde pas na een leuk uurtje.

    Timing is alles, bij terugkeer bleek er een schaal frieten te zijn afgeleverd en weinig buffetgrazers in zicht. Attack! De rest heb ik aan langslopende dames gelaten die een frietje mee kwamen pikken. Een tijdje wat in een boek zitten lezen over de Nore muiterij in 1797 en daarna liep ik zomaar Bella weer in de armen. Ja, daar kom ik in ieder geval niet meer uit en dat wou ik ook niet. Ze vond het geen rustige dag, ze vond het gewoon boring en dus besloot ze haar stress maar op mij af te reageren, het werd eigenlijk net zo'n luchtgevecht als de laatste keer, riemen vast en geniet er maar een uur van, meer is niet nodig. Waar is die alarmknop?

    Paradize

    Dit keer bij terugkomst iets meer buffet weggegraasd, maar de buffels hielden niet van gebakken aardappelen, die lagen er allemaal nog. Wat bijgekletst met een meelezende beer en een paar tips voor de zomervakantie opgedaan. Tot het half negen was en ik Iman om mn nek had hangen. Shana was beschikbaar dus ik werd opgeroepen onze trio afspraak na te komen. Ik gebruik wel vaker muziek van Indochine om die twee te karakteriseren en dat blijft ook kloppen, soms rustig en vloeiend, soms stevig en behoorlijk heftig. "Montre-moi la vie, Montre-moi ce que c'est. Montre-moi tout ce que tu sentiras." Dit blijft zoals zovele trio's "gravé dans mon mémoires" (in mn geheugen gegrift)

    Daarmee vond ik het goed, er kwam na Pinksteren nog een paar korte werkweken aan, volgende week vrijdag zit ik weer in de Eifel bij de 24uurs race. Wie weet steek ik tussendoor even over voor een paar uur. Deze racebeer groet u en laat u achter met een totaal vergeten hitje van Peter Schilling dat al vele jaren terug de social media cultuur van tegenwoordig voorspelde.

    "Wir kontrolieren, navigieren, konsumieren digital.
    Jede bewegung schafft ein Profil und speichtert sich zentral
    Orson Welles er hatte recht, er hat's voraus gesehen
    Selbst an die plätze die wir lieben können sie uns sehen.

    Wenn sie es so wollen dann bekommen sie es auch
    Ich nehme dich auf meine schulter lachen wir sie aus
    Sie sehen zwar was wir tun, was wir spüren das sehen sie nicht
    Wir leben von derselben sonne, derselbe welt, und dem selben licht."


    Laatst gewijzigd door Sphinx; 26 mei 2024 om 14:16
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. Onderstaande 19 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 mei 2024),cameltoe slide (29 mei 2024),Cupido (27 juni 2024),donkeywonkey (29 mei 2024),Eddy_V (27 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty (26 mei 2024),Getrouwd (26 mei 2024),Kurt Cobain (26 mei 2024),Kwakje (27 mei 2024),le_belge (26 mei 2024),Massi (29 mei 2024),mechelen (26 mei 2024),mentholbear (16 juni 2024),Patjax (26 mei 2024),Pierke69 ( 8 juni 2024),pret (26 mei 2024),spermite (16 juni 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024),yylover (26 mei 2024)

  3. #4052
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 18:42
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    506
    Thanked
    215 in 29 posts

    Standaard

    Pinkstermaandag. Afgelopen maandag (2e pinksterdag) lukte het me weer eens de familie achter te laten en wat leuks te gaan doen. Dus op naar Babylon. De zondagen zijn normaal niet druk hier, ik was daarom benieuwd hoe het zo’n 2e zondag in hetzelfde weekend zou zijn, hoe zou de verhouding dames-beren zijn?

    Iets na enen het parkeerterrein opgereden en daar was plaats genoeg. Vervolgens was het welkom niet hartverwarmend; na aanbellen lang wachten tot de deur open werd gemaakt, niemand aan de balie en één van de dames had uiteindelijk toch maar op de knop gedrukt. Vervolgens aan de balie een hele poos wachten tot de receptie dame met handdoeken uit de kelder kwam.
    Mijn kortingskaart (waarvoor dank W2 en Eddy) werd meegenomen het kantoortje in en na enkele minuten kwam het oordeel, oké, deze was dus niet eerder gebruikt Na douchen en omkleden een kopje koffie genomen en kijken of ik bij de dames wel welkom zou zijn.

    Het was mooi, zonnig weer dus eerst met de kop koffie buiten gaan zitten. Daar waren de tuinmannen bezig en zat ik in eerste instantie als enige gast. Die tuinmannen zijn de hele middag bezig geweest, niet hinderlijk wat mij betreft maar toch apart.
    Als onregelmatige en maar een paar keer per jaar bezoeker van deze club zag ik, naast bekende gezichten, ook een aantal voor mij onbekende dames.

    Eén van die voor mij onbekende dames was Denisa, voor mij onbekend maar al langer in de club. Met haar de eerste kamer van de dag gemaakt. Tijdens het zoenen hoorde ik steeds iets tikken ah, de tongpiercing! Leuke kamer, niet geweldig maar ook niet verkeerd.
    Na wat pauze Isabella tegen het lijf gelopen en na de vraag over en weer, wat doe jij hier? besloten dat we op de kamer verder zouden gaan. Prima kamer, lekkere, leuke dame.
    Het voordeel van zo’n rustige zon/maandag is dat ook de vaak bezette dames tijd hebben. Karla stond al langer op mijn verlanglijstje maar nooit de kans gehad. Deze keer sprak zij me aan en werden we het, na wat gebabbel, eens over de kamergang. Alle positieve verhalen over deze dame kan ik beamen. Lekker, leuk, mooi, voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

    Ik heb qua clubs vooral ervaring met Babylon (1x yingyang maar die ging een maand later dicht en 1x Venus) en kom er te weinig om me vaste gast te noemen maar kom er sinds 2017 en zie ook wel dat het steeds iets minder wordt. De eerste jaren was de omgang met de dames relaxter en prettiger, nu komt de kamervraag bij de meeste al snel, een beetje teasen of presales is er zelden. Dat is jammer. Als ik de verhalen van andere clubs lees is het daar niet beter, jammer. Ook qua eten was het deze dag niet geweldig.
    Ik blijf toch af en toe komen, zeker in combinatie met goed weer en de buitenvoorzieningen hoop ik er steeds, met wat leuke kamergangen, een dagje vakantie van te maken.

  4. Onderstaande 19 leden hebben Getrouwd bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 mei 2024),blauwebeer (26 mei 2024),Bluebear (26 mei 2024),cameltoe slide (29 mei 2024),donkeywonkey (29 mei 2024),Eddy_V (27 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty (26 mei 2024),ju52 (26 mei 2024),Kwakje (27 mei 2024),le_belge (26 mei 2024),Massi (29 mei 2024),mechelen (26 mei 2024),mentholbear (16 juni 2024),Patjax (26 mei 2024),Pierke69 ( 8 juni 2024),spermite (16 juni 2024),Sphinx (26 mei 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024),yylover (26 mei 2024)

  5. #4053
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:06
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.735
    Discussies
    159
    Thanks
    5.505
    Thanked
    3.072 in 984 posts

    Standaard

    Zondag ben ik na een veel te lange tijd nog eens in Babylon geweest. De berichten die hier de laatste weken verschijnen zijn eerder negatief, dus ik moest wel eens poolshoogte gaan nemen. Ook had ik recent nog een rabattkaartje van W2 gekregen, nog een reden om nog eens naar Elsdorf te vlammen.
    Dat kortingskaartje werd probleemloos aanvaard door de ontvangstdame, mevrouw Poedel.

    Ik was er net na 12u en het ontbijt was al volledig op en werd niet meer bijgevuld. In andere clubs is zondag brunchdag, hier niet en dat is toch een gemiste kans.

    De sauna was pico bello, het bubbelbad daarentegen was zoals al meermaals aangegeven iets te koud. Gelukkig scheen het zonnetje en kon er buiten gerelaxed worden. Sommige ligstoelen zijn inderdaad aan vervanging toe; Eddy (die ik niet gezien heb) mag gaan innoveren.

    Er was een behoorlijke line up. Gezien heb ik : Alexa, Aischa, Rose, Leah, Karla met plastic tieten, Mary, Roxana, Roberta die niet echt slanker geworden is, Gabriella, Mona, Daria, Kathrin, Annais ook al geplastificeerd, Angie, Denisa, Emma, Bella, Vicky, Paris, Nadja, Isabella, Christina en Milenka.
    1 tje viel mij op : de goedlachse Gabriella. Met haar had ik een eerste kamer.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...370#post840370

    Dat viel best mee, kosten 60 euro.

    Daarna werd er toch wat gegeten. De kwaliteit was degelijk, zonder meer.
    Ondertussen was de chaotische F1 wedstrijd in Monaco bezig, of wat daar voor moest doorgaan. Ik zie toch nog altijd liever voetbal en wielrennen...

    Naast het tv scherm zat een kleine jonge meid ietwat verveeld voor zich uit te staren : Mona. Dat werd ronde 2.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...369#post840369

    Deze meid moet nog wel loskomen en leren om de Babylon standaard te halen, maar het potentieel is er wel. Kosten opnieuw 60 euro.

    Later op de avond heb ik nog wat gegeten en een saunatje gedaan en toen was het tijd om te vertrekken.

    Resumé : Babylon is nog wel een aangename club maar de baas mag wel wat vernieuwing brengen : een betere resto en de wellness op een hoger niveau tillen.
    Ik dank club en forum voor de korting.

  6. Onderstaande 21 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 mei 2024),Ascari (27 mei 2024),cameltoe slide (29 mei 2024),Dannii (27 mei 2024),donkeywonkey (29 mei 2024),Getrouwd (27 mei 2024),Herr Fick (27 mei 2024),ju52 (27 mei 2024),Kwakje (27 mei 2024),le_belge (27 mei 2024),Massi (29 mei 2024),mentholbear (16 juni 2024),Pierke69 ( 8 juni 2024),pogastovino (28 mei 2024),Siberische tijger (27 mei 2024),spermite (28 mei 2024),spirou (27 mei 2024),Ties85 (29 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024),yylover (27 mei 2024)

  7. #4054
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:14
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.355
    Discussies
    249
    Thanks
    22.686
    Thanked
    6.668 in 3.110 posts

    Standaard

    Ik was afgelopen zondag in Babylon. Kwart voor twaalf kom ik na de gebruikelijke plichtplegingen omgekleed de kleedkamer uit en stel vast dat het ontbijt al op is en ook niet meer bijgevuld wordt. Enkele minuten eerder heb ik €70 overhandigd als entreegeld, ik ben dan ook zwaar teleurgesteld als dat bij die hoogte van het entreegeld het niveau van de catering blijkt te zijn.

    De line-up is één grote teleurstelling voor me. Dat komt door het ontbreken van slechts één vrouw, maar dan wel mijn absoluut favoriete club-vrouw van dit moment, Alexandra. Een groot deel kan me sowieso maar matig bekoren of is me simpelweg te jong, maar ik verzoen me met de gedachte dan eindelijk eens met Isabella, Paris of Leah te kunnen gaan kameren. Antonia is er namelijk ook niet.

    Ik besluit eerst nog, tegen beter weten in, hoopvol een paar sauna rondjes te doen want misschien is Alexandra gewoon laat vandaag, zou niet voor het eerst op een zondag zijn dat ze niet gelijk vanaf de opening aanwezig is. Maar de hete sauna en het inderdaad zelfs mij te koele bubbelbad brengen geen verbetering in de situatie. Wel is er inmiddels iets te eten in de bakken beland. De pasta smaakt eigenlijk wel lekker (een spaghetti carbonara aftreksel), maar toch is het gehele aanbod voor een club met deze entreeprijs helaas weer eens uitermate teleurstellend te noemen.

    Paris is pas geleden 33 geworden en viert dat met haar Bulgaarse paladijnen, maar zoals zo vaak lijkt ze daar drukker mee dan op signalen om de eerste gesprekken richting kamergang te voeren, ze valt dus af voor me als vervangster van "mijn" Alexandra vandaag. Ook Isabella valt af als ze zich nog norser en nukkiger dan anders weet te presenteren, waardoor voor mij alleen Leah als serieuze optie overblijft.

    Eerder al even kort met haar gesproken, maar als ik actief op zoek ga naar haar blijkt ze inmiddels een strandstoelsessie die weliswaar aseksueel overkomt maar wel een gevoelde eeuwigheid lijkt te duren met een ijsbeer te houden. Als ik dan binnen nog eens goed rondkijk om te beslissen wat ik zal gaan doen, besluit ik mijn verlies te nemen en onverwachts vroeg in de late namiddag zet ik zonder het diner af te wachten koers naar huis.

    Denkend aan die ene vrouw die op het appèl ontbrak...
    "If she don't Hawk-Tuah
    I don't even talk to her"

  8. Onderstaande 17 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 mei 2024),cameltoe slide (29 mei 2024),Cupido (27 juni 2024),Eddy_V (30 mei 2024),fingerprint68 (29 mei 2024),Getrouwd (29 mei 2024),Gustomass (29 mei 2024),Haradamannetje (29 mei 2024),Kurt Cobain (29 mei 2024),Kwakje (29 mei 2024),Massi (29 mei 2024),mechelen (29 mei 2024),mentholbear (16 juni 2024),Pierke69 ( 8 juni 2024),Schietgraagft (31 mei 2024),spermite (30 mei 2024),Tjeppah (29 mei 2024)

  9. #4055
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    27
    Thanked
    110 in 34 posts

    Standaard

    Was van plan binnnenkort voor de eerste keer de “lange” rit naar Elsdorf te maken. Lees momenteel toch niet meer zo de moeite waard ? Isabella en Mona lijken mij interessante opties voor iemand die looks boven service prefereert.

  10. #4056
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Berichten
    1.481
    Discussies
    98
    Thanks
    964
    Thanked
    2.055 in 827 posts

    Standaard

    Mona is een GND type en Isabella heeft wel de looks hoewel ik ze eerder knapper vond maar is vreselijk arrogant

  11. Onderstaande 3 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 mei 2024),Eddy_V (30 mei 2024),toppertje911 (29 mei 2024)

  12. #4057
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    6.098
    Discussies
    101
    Thanks
    15.885
    Thanked
    10.141 in 3.647 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppertje911 Bekijk bericht
    Was van plan binnnenkort voor de eerste keer de “lange” rit naar Elsdorf te maken. Lees momenteel toch niet meer zo de moeite waard ? Isabella en Mona lijken mij interessante opties voor iemand die looks boven service prefereert.
    Evelyn vind ik de knapste in Babylon met ook nog eens goede service met Isabella als goede tweede. Ze lijkt arrogant, maar op de kamer valt dat goed mee. Mary, Karla, Kathrin (die borstjes!), Vicky en Alecia horen wat mij betreft ook bij de knappere dames.

  13. Onderstaande 9 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 mei 2024),boy56 (29 mei 2024),Getrouwd (29 mei 2024),ju52 (29 mei 2024),mechelen (29 mei 2024),mentholbear (16 juni 2024),Schietgraagft (31 mei 2024),Siberische tijger ( 2 juni 2024),toppertje911 (29 mei 2024)

  14. #4058
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    394
    Discussies
    14
    Thanks
    120
    Thanked
    310 in 83 posts

    Standaard

    Mede dankzij kortingskaart van YBF weer eens naar Elsdorf afgereisd. Zolang je niet op de erkende homo-, uh, feest-dagen gaat is het daar prima toeven. Voldoende aanbod van mooie meiden die ook nog eens goede service geven. Kom daar nog maar eens om in de andere clubs in D en NL. Twee ex Bernds meiden aanwezig (Maria en Emma, hier nu onder de naam Julia) plus nog een handvol Bulgaarse. Slechts 1 Poolse en 1 Duitse, de rest uiteraard Roemeens.

    Wellness is prima, catering echter steeds minder (en zeker de normale entreeprijs van 70 euro niet waard).

    Wel jammer dat meer een meer meiden gepannenkoekt worden, net als in andere clubs te zien is. Waarom zou je toch uren met een meid de kamer op gaan in een saaie club......neem dan een hotel of een vriendin!

    Weer aantal prima kamers kunnen maken, het randgebeuren zoveel mogelijk genegeerd en dan is een prima club dag mogelijk hier.

    Dank voor de kortingskaart W2!

  15. Onderstaande 23 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    11cc ( 2 juni 2024),Agronymus1 ( 2 juni 2024),Ascari ( 2 juni 2024),AVENTADOR ( 3 juni 2024),fingerprint68 ( 2 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 juni 2024),Frankieboy ( 3 juni 2024),Getrouwd ( 2 juni 2024),Kurt Cobain ( 2 juni 2024),Kwakje ( 2 juni 2024),le_belge ( 2 juni 2024),Massi (11 juni 2024),mechelen ( 2 juni 2024),mentholbear (16 juni 2024),MisterBond68 ( 2 juni 2024),Paul1968 ( 2 juni 2024),pret ( 2 juni 2024),Schietgraagft ( 7 juni 2024),schoolmeester ( 2 juni 2024),Siberische tijger ( 2 juni 2024),spermite ( 3 juni 2024),Wentelt Eefje ( 2 juni 2024),yylover ( 2 juni 2024)

  16. #4059
    Geregistreerd
    20 januari 2012
    Last Online
    30 juni 2024 @ 14:51
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    116
    Thanked
    142 in 11 posts

    Standaard

    Hoi ijsberen,

    Dinsdag 21 mei kon ik eindelijk nog eens een bezoekje brengen aan club babylon.
    Ik arriveerde rond 13u, wat een stuk later was dan in mijn originele planning voorzien. Maar hey... ���� tijd in overvloed. Met grote verbazing stelde ik vast dat de parking (achteraan), zo goed als leeg was. 4 auto's waarvan 1 met Roemeense nummerplaat (dus wss van een dame).
    Mij, samen, met mijn kortingskaartje (waarvoor grote dank bij de club en forum) bij de theke aangemeld. Dit werd vlot aangenomen.
    Voor nog 40 euro extra kreeg ik 2 rode handdoeken en een sleuteltje.
    Wat later stond ik voor een zo goed als leeg buffet, dus dat maar gelaten voor wat het was.
    Aan de bar dan maar een cola besteld en de ruimtes "gescand" op weg naar de achtertuin.
    De club was leeg en zo goed als verlaten.
    Een eerste telling bracht de stand op 5 ijsberen, en 4 dames. (Voor mij maar 2 bekende dames, namelijk: Alexandra en Isabella)
    Rustig en alleen men cola gedronken, sigaretje gerookt en terug naar de bar.
    De cola weer laten bijvullen en terug richting achtertuin.
    Op dit moment stond mijn teller op 6 ijsberen en 5 dames.
    Op mijn pad terug had ik een voor mij onbekende dame op het oog, redelijk groot, iets voller met heerlijke grote borsten.
    Maar op dat moment werd ik aangeklamt door Alexandra. (Heb ik 1 jaar geleden 1x de kamer mee gedeeld, en ken dus een beetje haar kwaliteiten) met de vraag naar waar ik op zoek was. Ik antwoordde, nergens naar. Dat ik onderweg was naar het terras om te drinken en roken.
    Zij natuurlijk met me mee, kwam zich naast me op het bankje nestelen en rookte mee een sigaret.
    Het was duidelijk dat ze me mee wou nemen naar een kamer. Kwam tegen me liggen, begon me te kussen en verdween met haar hand onder mijn handdoek. Maar, zoals ik hierboven reeds vermelde, heb ik vorig jaar reeds een kamer met haar gemaakt en weet ik dat ze daar goed is. Een volhoudertje, die niet opgeeft zolang je je schot niet gelost hebt. Ik wou haar opsparen en niet als eerste kamer. Mijn plan voor vandaag was eigenlijk om wat jonger en nieuw materiaal uit te testen. En dus paste Alexandra niet in mijn plan tenzij later als laatste kamer.
    Dus na de sigaret haar proberen af te schepen met de mededeling dat er misschien later op de dag, wél een kamer inzat. Maar nu ff niet. Ze was er niet happy mee.... maar droop uiteindelijk wel af.
    Dus nu konden we onze peilen eindelijk terug richten op de onbekende dame met de grote borsten. Alleen... 1 probleem... het zeteltje waar deze dame inzat, lag vlak in de buurt, bij het vaste zeteltje van Alexandra, die daar dus nu ook zat...
    Het leek me geen strak plan, om net na mijn afwijzing, 2 min later, onder haar ogen een andere dame te gaan mee nemen.
    Gelukkig kwam er een andere ijsbeer aan, die Alexandra mee op kamer nam. En kon ik eindelijk naast deze nieuwe dame plaats nemen. Deze bleek "julia" te heten. Ze kwam sympathiek over, haar duits en Engels zijn eerder beperkt.
    Maar goed, deze romeo nam Julia mee op een kamer, daar bleek julia eerder het rustige en timide type. Na nog wat verkenning van elkaars lichaam. Ze heeft echt heerlijke grote natuurlijke borsten die door hun gewicht wel wat doorhangen, maar ik vind dit niet erg. Wat later kreeg ik een heerlijke blow job en met deze heerlijke kanjers in mijn handen liet het eerste schot voor vandaag niet lang op zich wachten. Hierna terug op het terras wat gedronken, gerookt, ff gaan bubbelen in de jacuzzi, die goed op temperatuur was.
    En nog wat gerust. Totdat ik weer werd aangevallen door Alexandra. Ze bestookte mij met tongkussen en gefriemel onder men handdoek. Daar begon al terug stevig iets te groeien. En kon haar moeilijk langer afschepen. Dus samen met Alexandra trok ik naar een kelderkamer. Waar ik verder lekker verwend werd. En hadden we een stevig half uurtje.
    Hierna was het etenstijd voor mij! Honger!
    Veel lag er helaas wederom niet in de buffetbakken. Dus met wat gekookte aardappelen, wat wortelen en erwten en 2 blokjes vlees die nog lagen te drijven in een bruin/rode saus. Trok ik naar een tafeltje.
    Net toen ik mijn laatste hap binnen had en mijn bestek had neer gelegd. Werd ik benaderd door een erg mager jong ding. Ze had haar haar in 2 vlechtjes, kleine A tietjes.(ben de naam vergeten vragen) of ik zin had haar "muchi te likken". Ik wees naar mijn bord en antwoorde: "willeicht später"
    Ik ruimde mijn bord af, trok naar het achter terras, dronk wat cola, rookte een sigaret en rustte wat.
    Toen het onder de handdoek terug begon te kriebelen trok ik weer naar binnen, opzoek naar deze meid. Ze zat vooraan in de wintertuin, en was druk in gesprek met een vriendin. Tussendoor werd de gsm boven gehaald en stevig betokkelt door de 2 dames. Ik nam positie vlak in haar gezichtsveld en probeerde haar aandacht te trekken. Meermaals....
    Maar hun geanimeerde gesprek en gsm hadden blijkbaar voorrang.
    Na 20 min proberen haar aandacht te krijgen, wat nog steeds niet gelukt was. Hoewel ik vlak in het gezichtsveld zat. Het maar opgegeven en besloten een andere dame uit te zoeken. Maar met zo weinig vrouwen aanwezig was dit niet makkelijk.
    Julia van deze voormiddag had blijkbaar een pannenkoeker en zat al een hele tijd op kamer.
    Er waren nog 2 oudere dames waar ik geen zin in had. Voorts was de zaal leeg.
    Dan maar terug naar het achter terras.
    Daar weer even gezeten en toen ik me net aan het bedenken was: dit wordt niets meer vandaag, ik rij naar huis. Kwam Alexandra wederom naast me zitten.
    We babbelden even, en toen zette Alexandra haar 2de verleidings offensief in.
    We begonnen te tongkussen en ze kwam in mijn armen liggen.
    Haar handje verdween behendig onder de handdoek en begon me te strelen.
    Natuurlijk kwam er daar terug leven in de brouwerij. Op haar kamervraag kon ik wederom geen nee zeggen.
    Het werd een stevig uurtje met goede uitgebreide service van deze dame.
    Achteraf nog even bekomen op het terras achteraan. Daarna de koe maar bij de horens gevat en de lege club verlaten. In de gietende regen reed ik terug naar belgenland.
    Groetjes
    Spermite

  17. Onderstaande 27 leden hebben spermite bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 3 juni 2024),comcom ( 3 juni 2024),Cupido (27 juni 2024),Dannii ( 3 juni 2024),Eddy_V ( 3 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 juni 2024),Getrouwd ( 4 juni 2024),Goedemorgenallemaal ( 3 juni 2024),Gustomass (11 juni 2024),hasta la pasta ( 3 juni 2024),JonnyFontane ( 3 juni 2024),ju52 ( 3 juni 2024),Kurt Cobain ( 3 juni 2024),Kwakje ( 3 juni 2024),le_belge ( 3 juni 2024),MeesterMixer ( 3 juni 2024),mentholbear (16 juni 2024),mynasch (19 juni 2024),nick n. ( 3 juni 2024),noglangnietuitgewandeld ( 3 juni 2024),Pierke69 ( 8 juni 2024),Schietgraagft ( 7 juni 2024),schoolmeester (16 juni 2024),Siberische tijger ( 3 juni 2024),WANDELAAR5 ( 3 juni 2024),Wentelt Eefje ( 3 juni 2024),yylover ( 3 juni 2024)

  18. #4060
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Last Online
    16 juni 2024 @ 09:52
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Welche Deutsche ist das denn, die aktuell im Babylon anwesend war? (Bezug zum Bericht von MeesterMixer)

  19. Onderstaande leden hebben Frankieboy bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 3 juni 2024)

  20. #4061
    Geregistreerd
    23 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 04:54
    Berichten
    131
    Discussies
    1
    Thanks
    1.026
    Thanked
    223 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk bericht
    Welche Deutsche ist das denn, die aktuell im Babylon anwesend war? (Bezug zum Bericht von MeesterMixer)
    Das kann nur Vivian gewesen sein.

  21. #4062
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    364
    Discussies
    10
    Thanks
    3.158
    Thanked
    612 in 229 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Cobain Bekijk bericht
    Das kann nur Vivian gewesen sein.
    Lulu ist auch deutsch und manchmal da.

  22. Onderstaande 2 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    einzelganger (19 juni 2024),WANDELAAR5 ( 3 juni 2024)

  23. #4063
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    394
    Discussies
    14
    Thanks
    120
    Thanked
    310 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk bericht
    Welche Deutsche ist das denn, die aktuell im Babylon anwesend war? (Bezug zum Bericht von MeesterMixer)
    Da ist Vivien gemeind. Lulu ist Albanisch, aber fast ein Deutsche.

  24. Onderstaande 3 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 3 juni 2024),Kurt Cobain ( 3 juni 2024),WANDELAAR5 ( 3 juni 2024)

  25. #4064
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    27 juni 2024 @ 09:46
    Berichten
    398
    Discussies
    3
    Thanks
    1.768
    Thanked
    1.432 in 287 posts

    Standaard

    Inmiddels bijna twee maanden terug ontving ik, heel verrassend, een kortingskaartje voor een gesponsord bezoekje aan het fraaie Babylon.
    Verrassend aangezien ik, na corona, minder bezoek en dus ook minder schrijf en evalueer. Dus mucho dank hiervoor, zowel aan club als aan forum/W2.
    Het bleek wat lastig om in te plannen, uiteindelijk lukte dat toch. Die dag was het niet zo’n heel fraai (tuin-)weer, de rondlopende dames maken echter altijd veel goed. Vele bekende gezichten en ook verschillende nieuwe gelukkig.

    Natuurlijk laat je een kaartje niet verlopen. Of je gebruikt het of je biedt het aan via de site. Niet zo moeilijk he.
    Tegen einde mei was het zover. Na aankomst kon ik na controle me gaan omturnen in een rode beer en de zaal betreden. Eerst maar even wat snacken na de lange reis en een biertje. Ontmoette gelijk Sarah wat werkelijk geen pijn aan de ogen deed. Kanshebber dus voor straks. Viel me wel op dat Sarah regelmatig wat nors rondloopt enfin er is meer keus daaro. Later zag ik Nataly, ook lekker en een flinkere dame. Meen dat ze Maria heette. Ook niet verkeerd.
    Karla tegen het lijf gelopen. Die ziet er super uit en altijd wel vrolijk. Ook met d’r nieuwe voorgevel is, alhoewel ik van die oppimperij niet zo’n fan ben. Isabel, Leah, Mona, Bella, Mary en Rose gespot. Mistte helaas Melissa.
    Voldoende mogelijkheden voor een ‘gezellige’ middag.

    Lekker enkele keren in de sauna, bubbelen, snacken en rondhangen en een tweetal kamers gemaakt. Eerste keus was viel op Adelina. Een dame met Roemeens/Indische roots. Nog nooit deze combi gespot en dat vond ik wel aantrekkelijk. Kamer was uiteindelijk niet echt bijzonder maar ik moet zeggen dat Adelina een hele leuke lieve dame is die zeer haar best doet. Prima ervaring.
    Tweede keus viel op een dame waarvan ik met de beste wil geen naam meer weet. Ook de lijst op het forum helpt me niet. Jammer, maar het kamertje was ook heel erg doorsnee.

    Tegen de avond nog wat gegeten en toen had ik er ineens geen zin meer in. Volgende keer ga ik als de zon weer schijnt en je kunt genieten van tuin en pool.

    Moet overigens na mijn bezoekje aan Babylon wel zeggen het overwegend eens te zijn met schrijvers die de stemming wat flauw of vlak vinden en de interne mens wezenlijk matiger wordt verzorgd als in het verleden en zelfs de dames makkelijk wat minder vrolijk en uitdagend zijn. Hoop ook dat dit tijdelijk zal blijken.

    Toch heb ik een leuke tijd weer gehad in Babylon. Kan beter maar dat komt wel weer. In ieder geval nogmaals mucho dank voor de sponsoring en tot de volgende keer.

    Grtz
    K

  26. Onderstaande 26 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (11 juni 2024),Agronymus1 (10 juni 2024),comcom (10 juni 2024),donkeywonkey (13 juni 2024),Eddy_V (11 juni 2024),fingerprint68 (10 juni 2024),Getrouwd (13 juni 2024),Gustomass (11 juni 2024),hasta la pasta (10 juni 2024),ju52 (10 juni 2024),Kurt Cobain (10 juni 2024),Kwakje (13 juni 2024),Massi (11 juni 2024),mechelen (10 juni 2024),MeesterMixer (11 juni 2024),mentholbear (16 juni 2024),noglangnietuitgewandeld (10 juni 2024),Patjax (10 juni 2024),Pierke69 (22 juni 2024),Siberische tijger (10 juni 2024),spermite (14 juni 2024),spirou (10 juni 2024),Tjeppah (10 juni 2024),WANDELAAR5 (10 juni 2024),Wentelt Eefje (10 juni 2024),yylover (10 juni 2024)

  27. #4065
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    1 juli 2024 @ 12:10
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.811
    Discussies
    91
    Thanks
    159
    Thanked
    460 in 91 posts

    Standaard

    Weinig smeuigs te melden, verder een vrij gewone Babylon Saunaclubdag
    Gusto had nog een kortingkaartje liggen, wat ie een tijd geleden had geruild tegen een kortingskaartje voor Golden Gate.
    Opzet was om wat later in de tijd te kunnen gaan, om gebruik te kunnen maken van mooi en bijbehorend zwembadweertje.
    Met dit kaartje ben ik welliswaar ik dacht 5 weken opgeschoven in de tijd...maar helaas helaas, het zonneke heeft vandaag in Elsdorf bestimmt nicht die gemeldete 8 Stunden geschaft.
    Het was best koud en tussen 12 en 14.30 waren er wat zonnige invallen. Je zag hoe meerdere beren weer eens hun kop naar buiten staken, hun handdoekje op een ligstoel legden en er een tijdje verbleven, totdat dan....het zonneke weer weg was. Tijd om bij te warmen in de Sauna, dat ging goed want die was echt goed op temperatuur vandaag. Het was de hele dag, tussen 11.30 en 21.30 eigenlijk nooit druk. Bij de volgende zonneuitbraak, verschenen nog enkele keren betreffende beren, maar na 16.00 uur was er geen eer meer te behalen....maar, of je nu in de jakuzzi zit, of in de Sauna of in de Wintergarten, je blijft een mooi uitzicht houden op het zwembad, de ligstoelen rondom en de palmbomen en het verdere groen, dat de aarde scheidt van de aanvankelijk nog wat blauwwitte hemel, en later een wat grauwe massa vormend...
    Het was niet warm buiten. Enkele keren zelfs tijdens mijn vele Jakuzzi duiken de schuifdeuren naar buiten dicht geschoven om de warmte wat binnen te houden.
    Overigens valt me nu binnen, er wordt wel eens geschreven dat de ligstoelen aan vervanging toe zijn, maar die in de Wintergraten zijn van een andere makelij, mogelijk wat jonger, maar het erin liggen zitten is een stuk onconfortabeler als je het mij vraag, heb je zo een stang onder je kont zitten, niet echt wellness...

    Over de gehele dag gezien dus best vaak in Sauna en Jakuzii geweest. Het was best rustig vandaag...ben enkele keren helemaal alleen in jakuzzi en in sauna geweest...dat wil wat zeggen.
    Zo tegen half 4 zag ik zittend in de jakuzzi in de verte in de wintergarten Milenka plots opduiken. met een sigaretje...
    Gauw uitgestapt en haar benaderd.; je zal wel weer volgeboekt zijn MIlenka. Nee, zei ze gisteren wel maar vandaag heb ik tijd voor je.
    Meteen een tijd afgesproken voor een uurtje massage van deze Dame...
    Intussen bleek het warme eten beschikbaar te zijn. Dat was maar goed ook. Het ontbijt was goed, een beetje weinig en een beetje verdoorgebakken spekreepjes en ei, maar het was toch al vrij gauw bijna op. Heb niet meer gecheckt of nog is nagevuld, ik was er tegen 12.00 uur aan toe.,
    maar tegen 14.45 schat ik warm eten in buffetvorm.
    Dat was erg goed en uitgebreid, Kartoffelen en NUdeln, ook kip, wellicht kalkoenvlees, lekker, verder broccoli en meerdere soorten salade aan de salade bar, van sla tot gezuurde augurken etc . zag er goed uit, was ruim schoots daar en smaakte me heel goed. meer naar de avond bleef het menu hetzelfde, maar het werd goed aan gevuld. Even ontbraken de kiptukken, maar ok.
    Ieder kon er naar volle tevredenheid eten en tot zich nemen wat hem bliefde. Nu ik het zo schrijf valt het me op dat er friet is geserveerd geworden.
    Dus wat eten betreft, zag het er wat beter uit als vorige keer en als wat er wel eens geschreven wordt.
    Ik heb ook meerdere verschillende dames hulpkrachten gezien vandaag. En hen ook gemeld dat het lekker was....Dat werd zichtbaar gewaardeerd...

    De Massage door Milenka heb ik een vol uur gekozen, voor 80 euro.
    dat doet ze goed, een goede massage van lijf en leden. Mijn lijf vraagt momenteel echter een iets steviger aanpak, en ik begin een beetje me af te vragen of Milenka me daar ver genoeg in kan helpen. Wat ze heel fijn doet, als je dat wilt , is een gezichtshuid behandeling met papjes, met allerlei lichtzoemende en licht vibrerende apparaatjes. Ze doet dat graag, biedt dat graag aan om klanten te binden. Vandaag had ze een nieuw apparaatje, wat ze inzette, nadat ze me geruststellend had gemeld dat ze het eerst op haar eigen gezicht had uitgeprobeerd.
    Het voelde lekker, en ik kon het niet laten haar te melden wat ik dacht.....Milenka, dat is ook mooi speelgoed voor de dames onder om bij de penisbehandeling in te zetten...
    Overigens heb ik nav dat ze aangaf dat het best wel vaker wat rustiger was in de club, haar gemeld dat er best wel wat meer aan upselling en aan hogere half uur en uurtarieven werden gehanteerd. Dat meerdere ijsberen daar toch niet zo van gescharmeerd zijn. Ze praat veel met de dames, dus dit is niet tegen dovemansoren gezegd denk ik,.

    Na de massage kwam ik in een bijna lege wintergarten. op de lange hoekbank zaten enkel Milenka en Olivia Poolse .
    Plaats genomen, maar al snel werd ik gevraagd om dichterbij te komen zitten...graag gedaan...en me bij Olivia geplaats....nee nee, tegen me aan, ik heb het koud, dus ik schoof nog wat op en mettegang( nee ik ben geen limburger) nam Olivia mijn arm, legde die over haar schouder en nek heen en mijn hand hadden een heerlijke borst beet....ja gut o, die sind kalt, der andere auch bitte...
    Nog lekker wat gekletst, en tegelijkertijd haar heerlijke borsten warmgehouden, en die borsten hebben op hun beurt mij warm gehouden..
    Of ik al op kamer was geweest en wat mijn plan was...ik ben nog met me aan het overleggen, een antwoord wat ik wel vaker hanteer , waar ik nog alle kanten mee op kan, en waar de dame weet "vielleicht später" Nog een hele tijd hebben beide dames en ik zitten praten. Oa dat het vroeger zo veel beter was, zo veel gezelliger was toen Olivia nog in de vorige Club Harem werkte, weet niet uit welke tijd dat is. Dat was heerlijk, met ook kleine parties met de meiden en personeel onderling, gasten die ruim uitpakten met kadoos, die hele nachten deden overnachten etc etc.
    Nee, dan was het nu toch een stuk anders en een stuk kouder, harder, minder te verdienen en meer concurrentie... de jonge dames worden boos, jaloers op de anderen als die een "gast" van hun nemen, dat is ie al als ie één keer met haar is geweest blijkbaar....
    Langzaam bij Olivia haar schouders , haar nek en rug wat gaan masseren. dat voelde heel goed, beiderzijds. Intussen was ik tot besluit gekomen met haar naar een mooie kamer te gaan. nummer g-vergeten, maar was boven en dan tegenover de kino...een mooie grote kamer, met spiegels etc.
    We hebben een mooie kamergang gehad, die heel sensueel mocht beginnen, we nemen alle tijd.
    Ze begon zelf met zoenen, dat was heerlijk tongzoenen, echt heel heerlijk.
    Daarna een goede penismassage en hem toch op krachten gekregen. Eerst leek het erop of ie de hele dag de luie donder uit wilde hangen. ze kreeg er mooi leven in.
    heerlijke pijpbeurt samen met handeninzet, senseueel , heel mooi.
    Heb haar gevraagd of ik haar mocht likken...jazeker, dan ga ik wel liggen gaf ze zelf al aan, dan weet je ook hoe ze het de eerste keer het liefste heeft...
    Dat ging goed, ik ging in 69 houding naast haar zitten en kon haar heerlijke kutje goed behandelen en likken, dat was heerlijk, ze reageerde er merkbaar goed op..terwijl ze met haar handen mn penis nog wat liet genieten.... . Weet je wat, ga maar eens tussen mn benen zitten, dan kun je er nog beter bij...nou het er werkte heerlijk...nog fellere reacties en bewegingen kwamen uit dat mooie onderlijf.
    Overigens, Gusto is helemaal geen fan van Tatoes, zeker niet die mensen die zwart taan van de inkt....Maar Olivia heeft een hele mooie op haar onderrug, heel mooi zacht en niet zo scherp afgetekend, alsof het met houtskool is gemaakt. Heel knap...en echt mooi.

    Toen werd het tijd om de hoofdrol weer uit handen te geven en deze weer in handen van Olivia te geven.
    Het leek wel of dat ze dit letterlijk zo heeft begrepen, terwijl het niet zo besproken is...
    Gusto kon zich weer relexed op zijn rug neerleggen en het tongzoenen begon ze weer meteen mee.
    Langzaam naar beneden ging ze met een hand, en mij middels tongzoenen bovenin aan de praat houden...
    Kleine Gusto begreep toch niet helemaal of wilde gewoon wat dwarsliggen ,maar er moest een tweede hand van Olivia aan te pas komen om het af te ronden...
    Haar handmassage is heel teder en sensueel, mocht iets steviger voor mijn doen en even nog gedacht dat het met licht handwerk niet zou afkomen...
    Uiteindelijk wel op een heerlijke sensuele manier klaar gekomen, puur met haar 2 handen.
    heel mooi. Mijn vraag is, en die blijft omdat ik hem haar niet heb gesteld, waarom ze niet wat geholpen heeft op het einde met haar mond....dat was in het begin heel effectief....
    we hebben een mooie kamergang afgesloten door haar een rugmassage te geven. Duidelijk met haar afgesproken dat ik die graag wilde geven, maar dat dan de klok daarbij niet tikt.....
    Nou dan wil ik wel 10 minuten. Haar een massage gegeven waarvan ze heeft genoten en die haar spieren ook nodig gehad. Tijdens de massage nog even gemijmerd, 2006-2009, Golden Time, hele dagen daar aanwezig, en hoeveel dames ik daar heb gemasseerd in de kino....wat vonden ze dat heerlijk, sommigen waren oververmoeid, en wat vond ik dat heerlijk al die mooie lijfkes eens lekker te mogen kneden...
    Good Old Golden Times....


    Ik denk dat er vandaag, ik heb echt niet zitten tellen, ik denk dat er max 18 tto 20 dame waren.
    Om 21.30 uur stonden er nog 4 auto'nadat ik de mijne on the road had rijden...
    Niet echt druk vandaag dus.

    kortom, niet veel smeuigs, wel gezellig, en rustig, daar kwam ik met name voor...en tja, om nog te zwemmen in door de zomer 2024 zon opgewarmd zwembadwater bij Babylon, daarvoor moet er nog wat water ( liefst door) de Rijn gaan...
    En Tja, dan gaat het me wel de volle 70 euro entree kosten....niet goedkoop, maar met de wellness en de kwaliteit van de sex is het te doen.


    de Gusto groetjes
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  28. Onderstaande 27 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (12 juni 2024),blauwebeer (25 juni 2024),comcom (12 juni 2024),Cupido (21 juni 2024),donkeywonkey (13 juni 2024),Eddy_V (13 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty (12 juni 2024),Getrouwd (13 juni 2024),hasta la pasta (13 juni 2024),jemame (13 juni 2024),JonnyFontane (13 juni 2024),ju52 (13 juni 2024),Klatergoud (15 juni 2024),Kurt Cobain (13 juni 2024),Kwakje (13 juni 2024),le_belge (13 juni 2024),mechelen (13 juni 2024),mynasch (19 juni 2024),noglangnietuitgewandeld (13 juni 2024),Pierke69 (22 juni 2024),pret (13 juni 2024),rmjhexe (13 juni 2024),Siberische tijger (13 juni 2024),snaal88 (13 juni 2024),spermite (14 juni 2024),WANDELAAR5 (13 juni 2024),Wentelt Eefje (13 juni 2024)

  29. #4066
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:50
    Berichten
    587
    Discussies
    39
    Thanks
    739
    Thanked
    2.119 in 374 posts

    Standaard

    Een keer op een donderdag

    De voetbalpool had een rabatkaartje voor Babylon opgeleverd. Het leek me aardig om ipv vrijd of zat eens op donderdag langs te gaan in Elsdorf. Dat werd donderdag de 13e.
    Om 11.45 aangekomen werd mijn kaartje vlot geaccepteerd en kreeg ik de lockersleutel en de handdoeken. In de vereiste kleding de club vervolgens betreden. Er bleek nog ruim voldoende ontbijt aanwezig te zijn. Gesmuld van lekkere broodjes met roerei en bacon en een koffie er bij. Ook Eddy schepte een ontbijt op.
    Uitgegeten zag ik opeens mijn favo voor de bar staan. Haar lekker omhelst en begroet. O ja, ik heb het over Bella. Ze bleek in het bezit van een nieuwe coupe (die ook weer niet heel veel van de oude verschilde overigens, maar ze was er erg blij mee).

    Even door de club heengelopen en buiten op een ligstoel plaatsgenomen. Het was de hele dag schitterend weer, zon met af en toe wat wolken. Er lag een dvp uitgebreid te zonnen, ze glom van de zonnebrand. Adelina kwam me na verloop van tijd gezelschap houden en ik smeerde haar rug en billen in. Ze gebruikte het uitgelezen deel van de krant die ik las als een hoed tegen de zon.

    Het was rustig in de club, de hele dag door een 30-tal mannen en een 30-tal vrouwen aanwezig. De stoelen rondom het zwembad waren maar voor een kwart bezet. Ik zat bijv. solo in de whirlpool. De sauna daarentegen was goed bezet. Beiden overigens goed op temperatuur. Gedurende de dag door vier dames openbare aktie gezien. Ze lagen netjes op hun knieën de betreffende man oraal te verwennen. Dat waren Adelina, Karla, Alexandra en een witblonde met bril waarvan me de naam ontschoten is (nee geen Rebecca).

    Anais vertelde me dat ze het een vreemde dag vond. Normaal zit ze constant geboekt op de kamer. Nu zat ze veelal ergens op een bankje. Ze overwoog zelfs om maar naar huis te gaan. Verschillende dames vertelden me dat ze tegen de komende weken opzagen als het EK-voetbal aan de gang is. Dan zitten alle mannen aan de TV's gekluisterd en ze vreesden dan niets te doen te hebben.

    Twee keer was iemand me te vlug af bij Bella. Een keer bleek het zelfs een 3-uur-afspraak te zijn!!
    Aan het eind van de middag gaf ze me toch een uitnodigend signaal. Het werd weer een heerlijk uur spelen met elkaar. Ze vertrekt 8 juli naar Roemenie voor minimaal een maand.

    In de club nog een mooie nieuwe dame ontmoet, een lange zwartharige (krullen) Braziliaanse. Ik ben haar naam helaas vergeten. Die klonk ook zo onbekend, iets met hummer of bummer). Daar wil ik de volgende keer graag nader kennis mee maken.

    Ik had de lunch overgeslagen, dus weet niet of het avondeten hetzelfde was. Vissticks met gebakken aardappelen en groenten. Het smaakte me wel. Te laat had ik door dat er ook a la carte kon worden besteld. Was het helemaal ontwend door alle bezoeken op vrijdagen en zaterdagen. Gedurende de dag stond een jongeman achter de bar perfect te bedienen.

    Nog een koffie en even voor 19.00 weer op weg naar Nederland.
    Het was een fijne ontspannende dag. WII en club, bedankt voor de kortingskaart!

  30. Onderstaande 19 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 juni 2024),AVENTADOR (15 juni 2024),Cupido (21 juni 2024),Dannii (14 juni 2024),Eddy_V (13 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty (13 juni 2024),Getrouwd (14 juni 2024),Gustomass (13 juni 2024),Klatergoud (15 juni 2024),Kurt Cobain (14 juni 2024),le_belge (15 juni 2024),mechelen (13 juni 2024),MeesterMixer (14 juni 2024),noglangnietuitgewandeld (14 juni 2024),Pierke69 (22 juni 2024),Siberische tijger (13 juni 2024),spermite (14 juni 2024),WANDELAAR5 (13 juni 2024),Wentelt Eefje (13 juni 2024)

  31. #4067
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    1 juli 2024 @ 12:10
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.811
    Discussies
    91
    Thanks
    159
    Thanked
    460 in 91 posts

    Standaard

    Zo zie je maar, de ene dag is de andere niet, ook niet in Babylon. Qua weer, qua dames, qua jezelf.....
    Fijn dat zonneke voor jullie.
    elke dag weer nieuwe kansen en mogelijkheden.
    Ooh ja, hoe heb ik kunnen vergeten te melden dat Bella een ander kapsel had, gisteren ook al.
    En ja ze was vrolijk en ze straalt altijd content uit.
    Content is een oud woord.
    Ik ken het van thuis uit en van mijn eerste les Frans op de middelbare school.
    "Le fermier fume la pipe. Il regarde ses vaches. Il est content...tres content"
    Nou in deze strekking van contentheid komt Bella ook op me over. Komt altijd warm en vriendelijk over.
    Ik heb haar nog nooit gesproken of aangesproken, wel menig vriendelijke glimlach mogen ontvangen van haar.
    Ik blijf iets mistieks in haar zien. Heb haar gisteren gadegeslagen hoe ze enkele keren, met een tussenpoos van uurtje met een man converseerde, hem wat verleidelijk benaderde. Deels leek het gesprek ook weer erg serieus te zijn.
    Niets gehoord, daar gaat het niet om. Zat aan andere kant van de ruimte maar haar hele houding, haar hele benadering, dat heeft iets ...... enerzijds zou je daar meer van willen weten....en haar n keer willen uitnodigen, anderzijds, dan is het onbekende, het ongewisse, je positieve nieuwsgierigheid naar haar wezen is dan meteen ingevuld....Iets in de zin van , bezitten maakt een einde aan het verlangen....
    Het lijkt wel iets platonisch, geen platonische liefde, maar iets wat je op veilige afstand wil houden en ervan/om ervan te kunnen blijven genieten....
    weet je wat, we slapen er nog maar eens een nachtje over....

    Truste,

    Gustomass groetjes.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  32. Onderstaande 9 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 juni 2024),AVENTADOR (16 juni 2024),Eddy_V (14 juni 2024),Getrouwd (14 juni 2024),Pierke69 (22 juni 2024),Scrotum (14 juni 2024),Siberische tijger (14 juni 2024),spermite (14 juni 2024),Wentelt Eefje (13 juni 2024)

  33. #4068
    Geregistreerd
    25 augustus 2022
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    93
    Discussies
    1
    Thanks
    542
    Thanked
    180 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    en een witblonde met bril waarvan me de naam ontschoten is (nee geen Rebecca).
    = Gabriella


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    In de club nog een mooie nieuwe dame ontmoet, een lange zwartharige (krullen) Braziliaanse. Ik ben haar naam helaas vergeten. Die klonk ook zo onbekend, iets met hummer of bummer).
    = Bruna (from Living Room)

  34. Onderstaande 4 leden hebben Dannii bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (14 juni 2024),Scrotum (14 juni 2024),Siberische tijger (14 juni 2024),Wentelt Eefje (14 juni 2024)

  35. #4069
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    394
    Discussies
    14
    Thanks
    120
    Thanked
    310 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    Ik had de lunch overgeslagen, dus weet niet of het avondeten hetzelfde was. Vissticks met gebakken aardappelen en groenten. Het smaakte me wel. Te laat had ik door dat er ook a la carte kon worden besteld. Was het helemaal ontwend door alle bezoeken op vrijdagen en zaterdagen. Gedurende de dag stond een jongeman achter de bar perfect te bedienen.
    Die "theke man" was Rocco, de "zoon van". Vele malen beter en vriendelijker dan die Tunesische die er op vrijdag staat.....alhoewel dat niet moeilijk is.

    Donderdag en maandag is het "steak dag", maar tegenwoordig baby steaks die de helft zijn van vroeger. Maar goed, gelukkig komen we daar niet voor en alleen voor de goede vrouwen, die zijn er gelukkig in overvloed daar.

  36. Onderstaande leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    Scrotum (14 juni 2024)

  37. #4070
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Berichten
    1.526
    Discussies
    15
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.015 in 799 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    ... tegenwoordig baby steaks die de helft zijn van vroeger. Maar goed, gelukkig komen we daar niet voor en alleen voor de goede vrouwen, die zijn er gelukkig in overvloed daar.
    Voor alleen de vrouwen betaal ik geen €70 inkom (want daarmee heb ik dus nog geen vrouw) en 'in overvloed' lijkt mij vatbaar voor interpretatie.

  38. #4071
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    394
    Discussies
    14
    Thanks
    120
    Thanked
    310 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Voor alleen de vrouwen betaal ik geen €70 inkom (want daarmee heb ik dus nog geen vrouw) en 'in overvloed' lijkt mij vatbaar voor interpretatie.
    Op een paar uitzonderingen na, zijn er vrijwel geen vrouwen die NIET de (vroegere)standaard club service geven, ook de jonge, slanke mooie meiden die er rondlopen, kom daar nog maar eens om in andere clubs.

    Eens dat die 70 euro entree veel te veel is voor het gebodene, met korting kom je op 40 euro, dat past beter (50 euro zou ook nog kunnen), maar ja, Eddy wil blijkbaar niet dat het vol zit (zoals vroeger) dus entree prijs omhoog en kwaliteit van het randgebeuren elke keer verder naar beneden.

  39. Onderstaande 2 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 juni 2024),WANDELAAR5 (16 juni 2024)

  40. #4072
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Berichten
    1.481
    Discussies
    98
    Thanks
    964
    Thanked
    2.055 in 827 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Op een paar uitzonderingen na, zijn er vrijwel geen vrouwen die NIET de (vroegere)standaard club service geven, ook de jonge, slanke mooie meiden die er rondlopen, kom daar nog maar eens om in andere clubs.

    Eens dat die 70 euro entree veel te veel is voor het gebodene, met korting kom je op 40 euro, dat past beter (50 euro zou ook nog kunnen), maar ja, Eddy wil blijkbaar niet dat het vol zit (zoals vroeger) dus entree prijs omhoog en kwaliteit van het randgebeuren elke keer verder naar beneden.
    Ook de service en wat ze aanbieden vind ik van steeds meer meiden minder dan voorheen. Ik ken hier ook al meiden die probeerden te upsellen. Ik vind het jammer voor deze club dat het in mijn ogen snel achteruit gaat. Voorheen ook veel vaker actie in het zitgedeelte onder de tv. Eten a la carte veel lekkerder. Serviceniveau van alle meiden lag hoog terwijl er nu ook een aantal rondlopen die geen 60430 waard zijn. Club gaat voor mij snel achteruit wat ik erg jammer vind

  41. Onderstaande 6 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 juni 2024),Ascari (16 juni 2024),fingerprint68 (16 juni 2024),ju52 (16 juni 2024),stimpy3 (16 juni 2024),Wentelt Eefje (17 juni 2024)

  42. #4073
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.790
    Discussies
    170
    Thanks
    2.757
    Thanked
    8.165 in 1.612 posts

    Standaard

    Het klopt wel dat er te weinig selectie aan de poort plaatsvindt. Ik ga dan ook niet meer met nieuwe dames, tenzij op aanraden van kennissen of door de beproefde trio methode. Een bekende dame de partner laten kiezen, dat werkt in de meeste gevallen goed. Blind op kamer gaan kon tot pakweg een jaar of vijf geleden, maar tegenwoordig is de kans op een tegenvaller reëel. Dan houd ik me wel bij een select groepje stamdames.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  43. Onderstaande 6 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 juni 2024),Ascari (16 juni 2024),ju52 (16 juni 2024),MeesterMixer (17 juni 2024),Tjeppah (16 juni 2024),WANDELAAR5 (16 juni 2024)

  44. #4074
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Berichten
    1.481
    Discussies
    98
    Thanks
    964
    Thanked
    2.055 in 827 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Het klopt wel dat er te weinig selectie aan de poort plaatsvindt. Ik ga dan ook niet meer met nieuwe dames, tenzij op aanraden van kennissen of door de beproefde trio methode. Een bekende dame de partner laten kiezen, dat werkt in de meeste gevallen goed. Blind op kamer gaan kon tot pakweg een jaar of vijf geleden, maar tegenwoordig is de kans op een tegenvaller reëel. Dan houd ik me wel bij een select groepje stamdames.
    Daar kan ik mij helemaal in vinden

  45. #4075
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.679
    Discussies
    44
    Thanks
    4.703
    Thanked
    6.116 in 1.376 posts

    Standaard

    Ik was vrijdag weer in babylon, met een kortingskaartje dankzij Laatbloeier en W2.
    Heb getwijfeld of ik wel een verslag ga schrijven omdat ik de club toch op mijn eigen manier beleef, en ik hier niet als een soort club promotor wil gezien worden.
    Ga nu wat minder naar deze club, heb zowat met alle stamdames gekamerd en soms ook met nieuwere, en ik kan alleen maar zeggen dat naar mijn ervaring het servicenivo nog steeds erg hoog is.
    Maar soms wordt het wat teveel, een dame liet me maar niet met rust en ik had er een beetje genoeg van.
    Dan ga je weer wat vaker naar die club in Zuid Limburg, het eten is daar eigenlijk wel altijd goed, het (veel aanwezige) personeel doet zijn/haar best en inmiddels heb je er weer een clubverloofde erbij.
    Maar bij slecht weer mis ik dan toch wel dat rustige plekje waar je op je gemak wat van de werkweek kan bijkomen.
    Finca kwam dan ook nog eens goed van pas om na lange tijd weer eens een andere club te proberen, met best wel een positieve ervaring en de lering dat een goedkopere club ook nog steeds te doen is.

    Maar toch ga ik weer terug naar Babylon. Met of zonder kortingskaartje.
    Iets voor twaalven aangekomen en de roerei was al op. Jammer, maar dan neem ik wel een mok soep met een broodje en ik kan er weer tegen aan.
    Vaak probeer ik dan met een nieuwe dame te beginnen, en die waren er wel, maar niet helemaal mijn types.
    Nadia begroette mij bij de ingang en het was al een hele tijd geleden dat ik met haar op de kamer was en waarom niet met haar de dag te starten.
    Ze had een uitstekend humeur en ze gaf me een perfecte GF uurtje. Een heel goed begin van een dag die alleen maar beter werd.
    Het was een hectisch werkweekje en zolang als je de weekenden mijd, kan ik er mijn rust terug vinden. Heb veel gehangen en echt helemaal niks gedaan door uren in de wellness te verblijven.
    Alleen even wat eten of een peuk bracht me even terug, maar ik kan dit best lang vol houden. Vroeger was PSR de perfecte club hiervoor, babylon heeft dit ook wel, alleen jammer dat er zo weinig dames de wellness bezoeken.
    Rond 7 uur kwam Adelina buurten, ze had de hele dag gepanne(n)koekt en eigenlijk had ik haar al afgeschreven, je neemt geen dame die haar verdiensten voor de dag al op zak heeft.
    Maar mijn miss ijsbeer kandidaat 2023 drong aan en geilde me zodanig op dat er onder de handdoek weer beweging in kwam. Ze was dan wel de hele dag met dezelfde beer op de kamer geweest maar had nog geen orgasme gehad en of ik haar even wilde helpen, desnoods gratis.
    Uiteraard bullshit, maar ze heeft haar zin gekregen.
    Mijn beste kamer van het jaar. Een dijkdoorbraak die helemaal paste bij deze natte zomer. Ze kreeg er maar geen genoeg van en was vandaag van een andere wereld. Na het beffen moest direct het condoom erom en heb ik het nog een hele tijd kunnen volhouden doordat dat ze mij bleef aansporen om maar niet op te houden. Vorige maand was ik ook met haar op de kamer, toen was het wat meer standaard (goede) service was, maar vandaag ??

    Nogmaals, ik begrijp de kritiek op deze club i.c.m. de hoge entreeprijs. Maar ik voel me er thuis. Kan er mijn rust terug vinden, en heb lang niet altijd behoefte aan een gezellige luidruchtige club met veel bekende beren. Saai past wel een beetje bij mij.
    Dus ik blijf er terug komen....ok, wel met nog 2 kortingskaartjes op zak. Eentje van W2 en eentje voor mezelf
    En wie weet wat er aan het einde van dit jaar bij gaat komen......ben nog steeds YYlover !

    Groetjes uit Limboland.

  46. Onderstaande 14 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juni 2024),blauwebeer (17 juni 2024),claudius (17 juni 2024),donkeywonkey (16 juni 2024),Eddy_V (16 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty (17 juni 2024),Getrouwd (17 juni 2024),Herr Fick (17 juni 2024),MeesterMixer (17 juni 2024),noglangnietuitgewandeld (17 juni 2024),Pierke69 (22 juni 2024),spirou (17 juni 2024),WANDELAAR5 (16 juni 2024),Wentelt Eefje (17 juni 2024)

 

 
Pagina 163 van 164 EersteEerste ... 63113153159160161162163164 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.