Was een leuke locatie geweest voor het ijsberenfeestje...
Nu toch eens gaan kijken bij een andere locatie..
Was een leuke locatie geweest voor het ijsberenfeestje...
Nu toch eens gaan kijken bij een andere locatie..
mentholbear ( 3 juli 2024),uurtje ( 2 juli 2024),WANDELAAR5 ( 2 juli 2024)
JonnyFontane ( 3 juli 2024)
Ben er zoeven nog langs gereden. Ging naar de ikea..
Het dak wat aangrenzend is aan de Pool is kapot gegaan. Zit nu wat plastic op zodat het niet binnen regent.
Zal nog wel even duren eer alles hersteld is.
De Riesen-Eisbear...
Ascari (13 juli 2024),mentholbear (15 juli 2024),pietpotent44 (13 juli 2024),The Joker (14 juli 2024),Ties85 (14 juli 2024),Tjeppah (13 juli 2024),Toetebel (13 juli 2024),WANDELAAR5 (13 juli 2024)
Jammer dat ze de mooie zomermaanden dan zo te zien gaan missen.
Leek me wel goed vertoeven aan hun zwembad met een bordje gamba's![]()
Dat zwembad is helemaal verwoest. Dus de eigenaar zal een flinke investering moeten doen wilt hij alles weer terugbrengen in de oude staat.
Vraag is nu of het nog de moeite loont om alles te herstellen.
Je kan toch moeilijk blijven investeren in verbouwingen en herstellingen?
En al zeker niet in een branche die allang op zijn gat ligt.
Ik vind het ook echt klote want ik had mijn laatste sprankeltje hoop gevestigd op een echte service club.
WANDELAAR5 (15 juli 2024)
Ik snap het.......zonder dat zwembad kan een saunaclub niet open... makes sense.....
Een uurtje is ook maar een uur...
Jou opmerking make no sense. Alles rond het zwembad, zwembad zelf, kunstgras, buiten meubilair, constructie van een gedeelte van het terras, gebouwtje waar apparatuur in stond die nodig was voor o.a. het zwembad en dan nog een gedeelte van het dak van de saunaclub. Ik denk dat ik aardig compleet ben nu. En heb je nog steeds dezelfde mening @ uurtje
IK ken zat clubs die geen zwembad hebben en zelfs geen of een minimale tuin. Als de prio zou liggen bij de tent zo snel weer mogelijk open te krijgen en omzet te draaien dan is het zwembad zo ongeveer het laatste dat belangrijk is. Voor de rest... wees dan eens volledig in je eerste bericht anders dan met halve wijsheden rond te strooien. Scheelt ook een hoop berichten...
Primair hebben we het dan eigenlijk over het dak (en of de constructie)... de rest is zuur maar niet essentieel om de tent te openen.
Een uurtje is ook maar een uur...
pietpotent44 (16 juli 2024),WA (16 juli 2024)
In goede oude tijden had deze club ook geen zwembad.
Wentelt Eefje (16 juli 2024)
mentholbear (16 juli 2024),WANDELAAR5 (16 juli 2024)
Ascari (16 juli 2024),Caracol (16 juli 2024),ME262 (16 juli 2024),schoolmeester (16 juli 2024)
WANDELAAR5 (18 juli 2024)