MB, ze moeten de entree wel verhogen..... komt door sommige veelvraten.
Ik zal geen namen noemen...... wie de schoen past.....
MB, ze moeten de entree wel verhogen..... komt door sommige veelvraten.
Ik zal geen namen noemen...... wie de schoen past.....
mentholbear ( 6 januari 2025),Siberische tijger ( 6 januari 2025),stimpy3 ( 7 januari 2025)
mentholbear ( 6 januari 2025)
Bij andere clubs zou ik je gelijk moeten geven. Maar bij Venus worden ze er juist 'rijk' van. Er zit namelijk slechts 9 euro vreet tegoed inbegrepen bij je normale entree.
€50 vind ik wel een goeie prijs. En hun jacuzzi en sauna zijn inderdaad wel goed.
En het personeel pakt ook zaken goed op. Zo zat ik een poosje geleden met mooiejoke en nog een Nederlander (of was het een Belg?) in de jacuzzi binnen. Het viel op dat de rand wat vuil was. Ik weet niet of iemand melding had gedaan, maar in de middag kwam er iemand het schoonmaken.
1. Sixsens
2. Sharks
3. Babylon
4. Yin Yang
5. Finca Erotica
Giodude ( 7 januari 2025),irongiant ( 6 januari 2025),mentholbear ( 6 januari 2025),MiniME (11 januari 2025),Patjax ( 6 januari 2025),Pierke69 ( 9 januari 2025),snaal88 ( 6 januari 2025),WANDELAAR5 ( 6 januari 2025)
Door de beperkingen van mijn huidige geografische locatie heb ik maar een paar clubs kunnen bezoeken tijdens mijn lente- en winterreizen.
2 x Babylon
2 x Venus
3 x Sixsens
1 x Aca Goud
1 x Yin Yang
1 x Penelope (Maagdelijk bezoek)
Op basis van mijn ranglijst op Sfeer, Selectie van Dames, Eten en Wellness faciliteiten ben ik tot de volgende conclusie gekomen:
1. Sixsens
2. Babylon
3. Penelope
__________________________________________________ __________________________
Due to the limitations of my current Geographic location I only managed to visit a few clubs during my Spring and Winter tours.
2 x Babylon
2 x Venus
3 x Sixsens
1 x Aca Gold
1 x Yin Yang
1 x Penelope (Virgin Visit)
Basing my rankings on Atmosphere, Selection of Ladies, Food and Wellness facilities I have come to the following conclusion:
1. Sixsens
2. Babylon
3. Penelope
Giodude ( 7 januari 2025),Kurt Cobain ( 8 januari 2025),mentholbear ( 7 januari 2025),MiniME (11 januari 2025),Patjax ( 7 januari 2025),Pierke69 ( 9 januari 2025),WANDELAAR5 ( 7 januari 2025)
Gezien de dramatische teloorgang afgelopen jaren van de kwaliteit (en met name service management) van de meeste clubs, valt het niet mee een top 10 samen te stellen, zeker niet in Duitsland en NL. Gelukkig kan ook de minst slechte dan nog steeds hoog op de lijst komen natuurlijk
Heb in 2024 niet eens 10 verschillende clubs bezocht (dat was 8 jaar geleden wel anders) en beperk het dus maar tot een top 3:
1 - Babylon: enige club waar vrijwel alle meiden nog goede (GOSC) service bieden, en bij circa de helft van de dames is de optiek (7+) en leeftijd (<35) ook nog (meer) dan acceptabel. Dit is ook gelijk de enige reden om er heen te gaan, het totale gebrek aan sfeer, lompe bar bediening, matig eten, etc zou voldoende reden zijn om er niet meer heen te gaan, maar ja.....waarheen dan wel?
2 - Globe: objectief gezien de club met het beste aanbod in zowel optiek als (GOSC++) service van de dames, maar helaas te ver weg om regelmatig heen te gaan (pricing is ook een stuk hoger, alhoewel je in veel Duitse clubs hetzelfde moet uit onderhandelen om beetje basis service te krijgen).
3 - SC Venus: hier deden ze voorheen ook aan strak service management, maar is helaas flink naar beneden gegaan. Teveel arro babes (zoals Sarah, etc) die helemaal niets presteren, veel anderen vaak onboekbaar en de sfeer is zo mogelijk nog erger dan in Elsdorf.
Bernds Schieferhof zou normaal wel op plek 3 geeindigd zijn, maar die beroemde service club is helaas in september 2023 gesloten. Verder zijn in Zwitserland de zusterclubs van Globe (met name Swiss en Westside) nog wel een vermelding waard, mocht je daar in de buurt zijn. Prijzen voor GOSC service daar vaak nog gunstiger dan in de meeste Duitse clubs. Van de overige clubs die ik bezocht heb in 2024 was er eigenlijk geen 1 de moeite van een herhaalbezoek meer waard.
Vrij droevig eigenlijk allemaal, maar goed, geniet er dus nog maar van zo lang het kan!
[Ken een aantal ijsberen die dat niet eens meer doen in Duitsland of NL, maar vooral in Azie te vinden zijn om daar van GFE ervaringen te genieten.]
Laatst gewijzigd door MeesterMixer; 7 januari 2025 om 17:16
Giodude ( 7 januari 2025),hasta la pasta ( 7 januari 2025),ju52 ( 7 januari 2025),Kurt Cobain ( 8 januari 2025),mentholbear ( 8 januari 2025),MiniME (11 januari 2025),Patjax ( 7 januari 2025),Pierke69 ( 9 januari 2025),schoolmeester ( 7 januari 2025),Shakir ( 7 januari 2025),snaal88 ( 7 januari 2025),WANDELAAR5 ( 7 januari 2025)
En ik bezoek Duitse clubs steeds minder. Mijn top-3:
1 - Windmill, Pattaya, Thailand. De vraag aldaar is niet of er nog goede service wordt geboden. Neem een gevulde portemonnee en goede zin mee en alles komt goed. Dance muziek keuze is daar is overigens vaak opperbest en techno HIGH.
2 - Soi6, Pattaya,Thailand. Op een oppervlakte van een aantal vierkante meters bieden zich hier meestal een aantal meiden aan die in een SC in DLD met gemak passen. De straat is enkele 100-en meters lang. Gevolg is dat je uit meer dan 1000 mokkels moet kiezen.
3 - Babylon, bij ome Eddy. Meestal fijn om hier weer met bekenden af te spreken en 1 of 2 goede kamers te maken.
Het is verre van droefig, maar jammer dat je de trein niet 1 keer per maand naar Thailand kunt pakken.
Pluk de dag of een bloemetje
bram4826 ( 7 januari 2025),Eddy_V ( 9 januari 2025),Giodude ( 7 januari 2025),JonnyFontane ( 7 januari 2025),Kurt Cobain ( 8 januari 2025),Liefje (10 januari 2025),MeesterMixer ( 8 januari 2025),mentholbear ( 8 januari 2025),MiniME (11 januari 2025),Patjax ( 7 januari 2025),Pierke69 ( 9 januari 2025),Shakir ( 7 januari 2025),stimpy3 ( 8 januari 2025),Struisvogel (11 januari 2025),WANDELAAR5 ( 7 januari 2025)
Beste club 2024
1. Villa Venus: geil en gevaarlijk neukhol
2. Saunaclub Venus: uitstekende servicegerichte club met mooie meiden
3. Golden Gate: fraaie villa, prachtige tuin, mooi zwembad, met weliswaar te dure meiden
4. Magnum: mooie meiden in een mooie grote club
Ascari (10 januari 2025),Giodude (11 januari 2025),mentholbear (10 januari 2025),MiniME (11 januari 2025),Patjax (10 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),WANDELAAR5 (10 januari 2025)
Op de valreep mijn top 3:
1: Babylon
2: Venus Hamminkeln
3: FKK Sakura
Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER
Giodude (11 januari 2025),mentholbear (11 januari 2025),Patjax (11 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025)
Om Patjax niet boos te maken op de valreep wat informatie over de beste club.
De beste saunaclub bestaat bij mij uit het huiskamergevoel,GFE - GOSC dames,blijf meestal 8 uur of langer dus hapje eten er bij,wellness als het kan met zwembad en vriendelijk personeel!
Beste Club waar ik bovengenoemde belevenis aantref zijn:
1. Penelope
2. Acapulco Gold
3. Golden Gate
4. Sixsens
5. Venus
Bezoek meestal 2 keer per week een club,zomers vaak 3 keer per week en ook wel twee clubs op een dag zeg maar rond de 80 clubs per jaar,kunnen er ook 100 zijn
Clubs waar ik af en toe kom zijn of waren Diamond,LR,Prime,Ying Yang,Oase,Privéhuis Casa Rossa,Freude 39,Finca Erotica,Atlantis Kufstein.
Saunaclubs waar ik minder als twee kom neem ik niet mee in mijn de beoordeling.
Ascari (11 januari 2025),MeesterMixer (12 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Patjax (11 januari 2025),Paul1968 (11 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),schoolmeester (11 januari 2025),WANDELAAR5 (11 januari 2025)
Last Reminder
We naderen de sluitingstermijn van de Beste Club 2024 verkiezing. Je hebt nog tot 23.59 uur vandaag om te stemmen en daarnaast kans te maken op 1 van de 3 vrijkaarten die onder de deelnemers worden verloot.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.
2024 was gevuld met a-typische club bezoekjes. ik vroeger steevast een zaterdag voor uit trok en pas weer thuis was in de vroege zondag uurtjes, bezocht ik in 2024 de clubs voornamelijk tijdens de week. Dit geeft uiteraard een andere dynamiek en setting.
Even tussen de eindeloos durende vergaderingen en professionele events een “mij” momentje hebben is het doel. Clubben is voor mij dan ook meer dan ooit onthaasting geworden, waar het kameren niet prioritair is. Er zijn immers nog talloze andere (pay)6 alternatieven beschikbaar in dit uitgestrekt universum.
Ik hanteer dan ook enkele andere criteria om een club te beoordelen, zoals daar zijn:
wellness mogelijkheden, fijn personeel, netheid, management, omgeving,…
Uiteraard spelen de dames ook een rol, maar zij hebben hun eigen waardering in een ander topic gekregen.
1. Wellcum a.k.a Tiroler escapade
De club welke ik combineer met wintersport of op terugweg van mijn geliefde Italië. De rit er heen is steeds een avontuur.
A. De wellness is top.
B. Het management heeft een luisterend oor.
C. Als je na een relaxed dagje clubben niet alleen in een bed wil kruipen, is er steeds de mogelijkheid om een vrouwelijke slaap partner vinden.
D. De locatie is top en geeft toegang tot kronkelende berg wegen waar elke auto en motor liefhebber zich kan op uitleven.
E. Last but not least, een ruime line up met voor ieder wat wils.
2. Sharks a.k.a het sexpakhuis.
A. Punten voor de wellness met zalige sauna sessies en het zwembad om heerlijk in af te koelen.
B. Geen punten voor locatie maar ondanks de ligging op een industrie terrein vind ik de buiten ruimte, zeker in de zomer, geweldig.
C. Wie wil nu niet rondlopen in een ruimte met 70 - 100 (naakte) vrouwen?
3. SS a.k.a. De vertigo club
A. Punten voor wellness, sauna steeds goed heet.
B. Punten voor de vaak ruime eet mogelijkheden.
C. Vriendelijk bar personeel.
D. Line up is steeds koffiedik kijken, met hier en daar nog eens een (positieve) verrassing.
Valt net naast het podium:
4. YY a.k.a. The comeback kid
A. Ligging van de club blijft prachtig en geeft de mogelijkheid om tot rust te komen
B. Ondanks afwezigheid van lunch mogelijkheden toen ik er was, was het avondeten echt wel goed.
C. Eens de jacuzzi’s terug operationeel zijn, zit het met de wellness ook snor!
D. Line up is zich nog aan het vormen maar ik zag reeds een 5 tal opties
5. Venus a.k.a. Kitschparadise
A. Uitzondering op de regel moet er zijn. Door de aanwezigheid van enkele van mijn favorietjes, dien ik de club op te nemen.
B. Wellness is goed te noemen, zeker in de zomer.
C. Punten aftrek voor het gebrek aan rustplaats (tenzij buiten)
Ascari (12 januari 2025),Kurt Cobain (12 januari 2025),mechelen (12 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Patjax (12 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),WANDELAAR5 (12 januari 2025)
Bei so vielen tollen Saunaclubs in der Region eine schwierige Entscheidung. Also entscheide ich mich einfach für die drei größten Clubs in meiner Stadt:
1. Mondial
2. Samya
3. Amari
Met zoveel geweldige saunaclubs in de regio is het een moeilijke beslissing. Dus ik kies gewoon de drie grootste clubs in mijn stad:
1. Mondial
2. Samya
3. Amari
Ascari (12 januari 2025),Kurt Cobain (12 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Patjax (12 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),WANDELAAR5 (12 januari 2025)
Voor mij is de wellness, klantvriendelijkheid, het eten en de hygiene belangrijk.
1) Sixsens. Scoort bij mij op alle de vier voorgenoemde punten het hoogst.
2) Sc Venus
3) Babylon
4) Yin yang
5) Magnum.
MeesterMixer (13 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Patjax (13 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),WANDELAAR5 (13 januari 2025)
Ik heb het afgelopen jaar een aantal saunaclubs bezocht. Voornamelijk in Duitsland maar ook in Oostenrijk en Nederland.
Penelope 14x, Livingroom 4x, Venus 2x, Wellcum 1x, Goldentime Linz 1x, Sixsens 1x, Goldengate 1x en Freude39 1x.
3: Livingroom
De bronzen medaille gaat naar Livingroom. Mijn alltime favoriete club. Geopend met veel bombarie, afgefikt
in een glorieuze brand. Oké het was niet als vroeger, maar dat boeide eigenlijk ook niet. Het was er gezellig, leuke dames en om 0.00 was er pizza. Meer heb ik niet nodig.
2: Goldentime Linz
Het zilver gaat naar het schnitselparadijs a.k.a. "het beste restaurant van Linz". Dat laatste is wat overdreven natuurlijk maar het is gewoon een club waar alles top is geregeld. Het is mooi, schoon, personeel is vriendelijk, eten is lekker, goed publiek en zowaar goede service. Wel wat duurder dan ik gewend ben, de entree een oog waterende €90 maar toch een plek waar ik moeiteloos een aantal dagen zou kunnen verblijven. Minpunten zijn de kleine lineup en het ontbreken van een airco.
1: Wellcum
Tijdens onze Europa tour heb ik ook dit gouden erotische etablissement bezocht. Om de horizontale internationale betrekkingen te onderhouden. Een indrukwekkende lineup van 125 Korintische schonen en dat tijdens de zomer vakantie.
Een mooie schone club, een grote tuin met een mooi zwembad. De minpunten van vorig jaar zijn aangepakt.
In de barruimte zit nu een airco, en harde buitenmuziek is geschrapt (nu de dj nog). Het eten is goed en in de zomer is er een softijsautomaat die jezelf mag bedienen. Natuurlijk zijn er ook wat nadelen:
Het is het epicentrum van plastische chirurgie in Oostenrijk. Nergens heb ik zoveel "bewerkte vrouwen" gezien. De afstand t.o.v. Nederland is groot. Het ligt aan de grens van Italië bij het kontgat van Oostenrijk. Waar de wolven neuken zeg maar.
Meevaller van het Jaar: Venus (Hamminkeln)
Met een beetje pijn in de buik ging ik vorig jaar naar deze club. Bewapend met een vrijkaart maar toch had ik het gevoel dat het alleen maar kon tegenvallen. Gelukkig viel dat erg mee. Overdag is het lekker rustig, met redelijk wat mooie dames. De club is schoon en mooi afgewerkt (niet erg smaakvol als ik eerlijk moet zijn). Het eten is goed alhoewel de champignons op mijn pizza met een scheermes leken te zijn gesneden. Het was er zo leuk dat ik er ook als betalende bezoeker ben geweest.
Dit keer met een wingman want anders hou je het daar niet lang vol. Het volgende bezoek volgt hopelijk binnenkort.
Slechtste club: Penelope
Slecht is natuurlijk relatief. Het is de slechtste club die ik heb bezocht, laat we het daar bij houden.
Ondanks de vele bezoekjes heb ik toch een haat liefde verhouding met deze club. De line-up is goed, net als het eten en het service niveau acceptabel. Ik kan wel zeggen dat het niet schoon is maar dat is nog meer water door de rijn. Echter overdag is het een kneuzenkermis waar mannen alleen komen om hun buikje rond eten. De tuin is zomers een gayparty en zoals Husky schrijft waar de mannen "als walrussen" naakt in de zon liggen te rotten. Een aantal figuren hebben blijkbaar nog nooit van huidkanker gehoord zo bruin zijn ze geworden. Ook het piemeltje moet gebruind worden want ja waarom eigenlijk? Hij wordt er echt niet groter van. Het toppunt van homofiliteit moest echter nog komen. Ik zag een Duitse wielrenner in een mouwloze hemd en hotpants (geen grap) binnen wandelen. En een ander kermisklant droeg een doorzichtige onderbroek. Waar komen deze josti's toch vandaan? Zit er gesticht hier in de buurt? Al met al is dit de reden waarom deze club van mij de loden ijsbeer krijgt.
The Gods pause for a moment to contemplate your fate.
Kurt Cobain (13 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Patjax (13 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),snaal88 (13 januari 2025),WANDELAAR5 (13 januari 2025)
Uitslag Beste Club 2024
De verkiezingscommissie wil alvorens over te gaan tot de bekendmaking van de beste club 2024 alle beren die een bijdrage hebben geleverd hiervoor hartelijk bedanken. Daarnaast natuurlijk een big thx aan Willem2 voor het beschikbaar stellen van 3 kortings-/vrijkaarten.
Je kunt rustig stellen dat het een roerig jaar was wat betreft de clubs. Er was de sluiting van Living Room, Diamond, Crazy Bunny Ranch en Golden Gate. Salome ging verder op de locatie van Freude 39 onder deze naam. PHG en YY opende weer de deuren en er waren de nieuwkomers Amari en Peaches.
Beste Club 2024 Top 10
10 Finca Erotica (15 punten, 8 stemmen, 1x nr.1)
9 Sharks (17 punten, 8 stemmen, 2x nr.1)
8 YinYang (18 punten, 11 stemmen, 2x nr.1)
7 Golden Gate (19 punten, 11 stemmen, 1x nr.1)
6 Wellcum (19 punten, 7 stemmen, 6x nr.1)
5 Acapulco Gold (25 punten, 13 stemmen, 2x nr.1)
4 Penelope (28 punten, 13 stemmen, 7x nr.1)
3 SC Venus (33 punten, 19 stemmen, 4x nr.1)
2 Sixsens (63 punten, 25 stemmen, 16x nr.1)
Met 82 punten, 36 stemmen, 17x nr.1
Beste Club 2024: Babylon
Dan rest mij nog de bekendmaking van de gelukkige winnaars van de kortings-/vrijkaarten. De deelnemende beren (minus twee beren die zelf hebben aangegeven geen aanspraak te willen maken en natuurlijk mijzelf) verdwenen in de hoge hoed en zijn de volgende namen eruit gekomen.
Winnaars: irongiant, Kurt Cobain en Rex
Van harte gefeliciteerd met jullie kortings-/vrijkaart. Willem2 zal met jullie contact opnemen.
Uitslag miss ijsbeer 2024: https://www.ijsberenforum.com/forum/...922#post858922
Mocht het je ontgaan zijn dan hierbij de link van de Beren Awards 2024: https://www.ijsberenforum.com/forum/...157#post858157
Laatst gewijzigd door Patjax; 13 januari 2025 om 07:23 Reden: Toevoeging link uitslag miss ijsbeer
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.
Ascari (13 januari 2025),cavediver (16 januari 2025),Disco Volante BFS (13 januari 2025),donkeywonkey (13 januari 2025),Eisschrank (13 januari 2025),Firehawk (13 januari 2025),Giodude (14 januari 2025),JonnyFontane (13 januari 2025),ju52 (15 januari 2025),Kurt Cobain (13 januari 2025),Manbijtkat (13 januari 2025),mechelen (13 januari 2025),MeesterMixer (13 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),noglangnietuitgewandeld (13 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),Purrfect (13 januari 2025),Reinstecke Fuchs (14 januari 2025),Shakir (13 januari 2025),Siberische tijger (13 januari 2025),Sphinx (13 januari 2025),WANDELAAR5 (13 januari 2025),yylover (13 januari 2025)
Ook hier weer dank aan de uitstekende organisatie van 1 van de leukste topics van het jaar.
Ascari (13 januari 2025),JonnyFontane (13 januari 2025),ju52 (15 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Patjax (13 januari 2025),Purrfect (14 januari 2025),Siberische tijger (13 januari 2025)
Als ik mjjn oostenrijk oorkonde eer aan wil doen zeg ik: Een top score van een club zo ver weg die dus door de meeste niet bezocht is.
Wellcum 7 keer genomineerd waarvan 6 keer nummer 1 positie. Als die club in nrw had gelegen had ie ongetwijfeld gewonnen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ascari (14 januari 2025),ju52 (15 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Reinstecke Fuchs (14 januari 2025)
hasta la pasta (16 januari 2025),Johnsonxxx (15 januari 2025)
Is appels met peren vergelijken.
Husky (15 januari 2025)
OMG.