MB, ze moeten de entree wel verhogen..... komt door sommige veelvraten.
Ik zal geen namen noemen...... wie de schoen past.....
MB, ze moeten de entree wel verhogen..... komt door sommige veelvraten.
Ik zal geen namen noemen...... wie de schoen past.....
mentholbear ( 6 januari 2025),Siberische tijger ( 6 januari 2025),stimpy3 ( 7 januari 2025)
mentholbear ( 6 januari 2025)
Bij andere clubs zou ik je gelijk moeten geven. Maar bij Venus worden ze er juist 'rijk' van. Er zit namelijk slechts 9 euro vreet tegoed inbegrepen bij je normale entree.
€50 vind ik wel een goeie prijs. En hun jacuzzi en sauna zijn inderdaad wel goed.
En het personeel pakt ook zaken goed op. Zo zat ik een poosje geleden met mooiejoke en nog een Nederlander (of was het een Belg?) in de jacuzzi binnen. Het viel op dat de rand wat vuil was. Ik weet niet of iemand melding had gedaan, maar in de middag kwam er iemand het schoonmaken.
1. Sixsens
2. Sharks
3. Babylon
4. Yin Yang
5. Finca Erotica
Giodude ( 7 januari 2025),irongiant ( 6 januari 2025),mentholbear ( 6 januari 2025),Patjax ( 6 januari 2025),Pierke69 (Gisteren),snaal88 ( 6 januari 2025),WANDELAAR5 ( 6 januari 2025)
Door de beperkingen van mijn huidige geografische locatie heb ik maar een paar clubs kunnen bezoeken tijdens mijn lente- en winterreizen.
2 x Babylon
2 x Venus
3 x Sixsens
1 x Aca Goud
1 x Yin Yang
1 x Penelope (Maagdelijk bezoek)
Op basis van mijn ranglijst op Sfeer, Selectie van Dames, Eten en Wellness faciliteiten ben ik tot de volgende conclusie gekomen:
1. Sixsens
2. Babylon
3. Penelope
__________________________________________________ __________________________
Due to the limitations of my current Geographic location I only managed to visit a few clubs during my Spring and Winter tours.
2 x Babylon
2 x Venus
3 x Sixsens
1 x Aca Gold
1 x Yin Yang
1 x Penelope (Virgin Visit)
Basing my rankings on Atmosphere, Selection of Ladies, Food and Wellness facilities I have come to the following conclusion:
1. Sixsens
2. Babylon
3. Penelope
Giodude ( 7 januari 2025),Kurt Cobain ( 8 januari 2025),mentholbear ( 7 januari 2025),Patjax ( 7 januari 2025),Pierke69 (Gisteren),WANDELAAR5 ( 7 januari 2025)
Gezien de dramatische teloorgang afgelopen jaren van de kwaliteit (en met name service management) van de meeste clubs, valt het niet mee een top 10 samen te stellen, zeker niet in Duitsland en NL. Gelukkig kan ook de minst slechte dan nog steeds hoog op de lijst komen natuurlijk
Heb in 2024 niet eens 10 verschillende clubs bezocht (dat was 8 jaar geleden wel anders) en beperk het dus maar tot een top 3:
1 - Babylon: enige club waar vrijwel alle meiden nog goede (GOSC) service bieden, en bij circa de helft van de dames is de optiek (7+) en leeftijd (<35) ook nog (meer) dan acceptabel. Dit is ook gelijk de enige reden om er heen te gaan, het totale gebrek aan sfeer, lompe bar bediening, matig eten, etc zou voldoende reden zijn om er niet meer heen te gaan, maar ja.....waarheen dan wel?
2 - Globe: objectief gezien de club met het beste aanbod in zowel optiek als (GOSC++) service van de dames, maar helaas te ver weg om regelmatig heen te gaan (pricing is ook een stuk hoger, alhoewel je in veel Duitse clubs hetzelfde moet uit onderhandelen om beetje basis service te krijgen).
3 - SC Venus: hier deden ze voorheen ook aan strak service management, maar is helaas flink naar beneden gegaan. Teveel arro babes (zoals Sarah, etc) die helemaal niets presteren, veel anderen vaak onboekbaar en de sfeer is zo mogelijk nog erger dan in Elsdorf.
Bernds Schieferhof zou normaal wel op plek 3 geeindigd zijn, maar die beroemde service club is helaas in september 2023 gesloten. Verder zijn in Zwitserland de zusterclubs van Globe (met name Swiss en Westside) nog wel een vermelding waard, mocht je daar in de buurt zijn. Prijzen voor GOSC service daar vaak nog gunstiger dan in de meeste Duitse clubs. Van de overige clubs die ik bezocht heb in 2024 was er eigenlijk geen 1 de moeite van een herhaalbezoek meer waard.
Vrij droevig eigenlijk allemaal, maar goed, geniet er dus nog maar van zo lang het kan!
[Ken een aantal ijsberen die dat niet eens meer doen in Duitsland of NL, maar vooral in Azie te vinden zijn om daar van GFE ervaringen te genieten.]
Laatst gewijzigd door MeesterMixer; 7 januari 2025 om 17:16
Giodude ( 7 januari 2025),hasta la pasta ( 7 januari 2025),ju52 ( 7 januari 2025),Kurt Cobain ( 8 januari 2025),mentholbear ( 8 januari 2025),Patjax ( 7 januari 2025),Pierke69 (Gisteren),schoolmeester ( 7 januari 2025),Shakir ( 7 januari 2025),snaal88 ( 7 januari 2025),WANDELAAR5 ( 7 januari 2025)
En ik bezoek Duitse clubs steeds minder. Mijn top-3:
1 - Windmill, Pattaya, Thailand. De vraag aldaar is niet of er nog goede service wordt geboden. Neem een gevulde portemonnee en goede zin mee en alles komt goed. Dance muziek keuze is daar is overigens vaak opperbest en techno HIGH.
2 - Soi6, Pattaya,Thailand. Op een oppervlakte van een aantal vierkante meters bieden zich hier meestal een aantal meiden aan die in een SC in DLD met gemak passen. De straat is enkele 100-en meters lang. Gevolg is dat je uit meer dan 1000 mokkels moet kiezen.
3 - Babylon, bij ome Eddy. Meestal fijn om hier weer met bekenden af te spreken en 1 of 2 goede kamers te maken.
Het is verre van droefig, maar jammer dat je de trein niet 1 keer per maand naar Thailand kunt pakken.
Pluk de dag of een bloemetje
bram4826 ( 7 januari 2025),Eddy_V (Gisteren),Giodude ( 7 januari 2025),JonnyFontane ( 7 januari 2025),Kurt Cobain ( 8 januari 2025),Liefje (Vandaag),MeesterMixer ( 8 januari 2025),mentholbear ( 8 januari 2025),Patjax ( 7 januari 2025),Pierke69 (Gisteren),Shakir ( 7 januari 2025),stimpy3 ( 8 januari 2025),WANDELAAR5 ( 7 januari 2025)
Beste club 2024
1. Villa Venus: geil en gevaarlijk neukhol
2. Saunaclub Venus: uitstekende servicegerichte club met mooie meiden
3. Golden Gate: fraaie villa, prachtige tuin, mooi zwembad, met weliswaar te dure meiden
4. Magnum: mooie meiden in een mooie grote club
Ascari (Vandaag),Patjax (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag)