Zijn er nog geruchten of nieuws ? Van de club zelf ?
Zijn er nog geruchten of nieuws ? Van de club zelf ?
Nee.
Husky (15 januari 2025),Kay_steelman (14 januari 2025)
Of het klopt weet ik niet maar heb gehoord dat ze in Februari weer open gaan.
De betrouwbaarheid van de bron schat ik 6 op 10
I´m an educated fool with money on my mind
Eisschrank (17 januari 2025),Husky (17 januari 2025),mentholbear (17 januari 2025)
Welke bron ?
Ik lig dubbel..... even een glaasje bronwater drinken.
Bluebear (17 januari 2025)
Ja ijsbeer 11 ...zelfde heb ik ook gehoord .of beter is tegen mij gezegd...midden febr ..maar laat ons verrassen ..
Kay_steelman (17 januari 2025)
Eerst zien, dan geloven...
Bluebear (17 januari 2025),ju52 (18 januari 2025),Kay_steelman (17 januari 2025),schoolmeester (17 januari 2025)
Heb het ook vernomen idd in mid feb , zou wel leuk zijn ! Ben benieuwd eerst zien toch ! Was altijd daar leuk publiek vergeleken bij de buren
Hans Kazan doet de opening..... heb ik uit een betrouwbare bron vernomen.
Bluebear (17 januari 2025),Haradamannetje (21 januari 2025)
IJsbeer 11 en middagbeer:
hou toch op met al die 'ik heb gehoord dat' verhalen.
Zeg gewoon: 'ik denk dat', dan geef je nog gewoon je mening. Maar bij 'ik heb gehoord dat' kom je met een bronvermelding, want anders kun je net zo goed je naam veranderen in Evert Santegoeds.
Never argue with a fool, people might not know the differnce
Ascari (17 januari 2025),ju52 (22 februari 2025),laplagne (18 januari 2025),schoolmeester (18 januari 2025)
ST als er geen bronvermelding wordt gedaan, weet je dat het komt van klapeksters.
Laatst gewijzigd door pret; 18 januari 2025 om 00:09
Ascari (17 januari 2025),Siberische tijger (18 januari 2025)
Dacht dat ik de enige was die er zo over dacht hoor er voor de rest niks over ? Ieder geval zeker niet dan wat het voorheen was
Dat zou goed nieuws zijn. Kunnen alle wan performers die nu in YY zitten weer terug naar GG en kunnen we eindelijk weer eens genieten van het aanbod dat YY te bieden heeft!![]()
Heb het vernomen van een personeelslid, stelletje betweters. Kom daar al meer dan 15 jaar inclusief de VV tijd.
Desondanks zeg ik, betrouwbaarheid 6 op 10 omdat zij waarschijnlijk het ook weer heeft vernomen.
Indien ik het van een “klapekster” gehoord zou hebben, had ik er hier niet eens over geschreven.
I´m an educated fool with money on my mind
Elmo3108 (21 januari 2025),Kay_steelman (21 januari 2025)
Volgens mij weet niet zeker ? Is er een verbouwing gaande ? , zag er beweging toen ik d‘r langs ree ..
mentholbear ( 5 februari 2025)
Midden Februari, dat is over 4 dagen, lijkt me sterk als ze ook nog aan het verbouwen zijn. Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt is 1 van de weinige clubs waar ik op wielen in kan......
Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...
Haradamannetje (11 februari 2025)
inderdaad gister nacht toen ik terug reed van happy. brande ook de tuinverlichting en huis verlichting de poort was dicht ...
heb wel gehoord wilde half febr opengaan .maar het is weer sins kort doorverkocht en deze moeten nieuwe verguningen krijgen.
dus dat zal dan wel weer ff duren ..laten we hopen de zomer ..
Husky (11 februari 2025),Kay_steelman (11 februari 2025),mentholbear (12 februari 2025),Paul1968 (11 februari 2025)
Dat had ik idd ook vernomen ,al tijdje geleden overgenomen en klein verbouwing begreep ik ? Maar zien weer ?
Gisteren ook langs gereden, maar poort ook toen dicht. Een dvp vermoedde dat ze op nieuwe papieren wachten. Dan kan het wel een paar duren.
Laten we inderdaad hopen op de zomer maanden. Dan komt de villa het beste tot zn recht.
lekkersfan (12 februari 2025)
Nou wederom weer geruchten ? Gaat waarschijnlijk over 14 dagen weer open ? Schijnt een en ander binnen gerenoveerd te zijn en aangepast te zijn . Nou ben benieuwd!! En als de zon ook gaat schijnen kunnen we weer lekker zonnen buiten![]()
maandagmiddag is er een meeting voor de sexwerkers daarna weten we meer
Kay_steelman (22 februari 2025),WANDELAAR5 (23 februari 2025)
Ik zou rustig de eerste verslagjes afwachten. Of getwiet van klapeksters dat ze er daadwerkelijk zijn geland.
Kay_steelman (22 februari 2025)
Kay_steelman (22 februari 2025),Siberische tijger (22 februari 2025),WANDELAAR5 (23 februari 2025)