End of an era?
OK, na het damesgebrek in Amari maar afgerezen naar Magnum. Rond 21:30 aangekomen, vrijkaartje hier ook zonder problemen geaccepteerd. Ontzettend verschil in atmosfeer hier: druk, en voldoende aantrekkelijke dames, waaronder een aantal 'usual suspects'. Na een eerste rondje nog wat gegeten uit de bakken daar (die wel prima op temperatuur waren, en er ook in z'n geheel beter uitzagen). Paar fijne kipkluiven gescoord en wat frietjes. Daarna wat uitgebuikt achter. Na een tijdje werd ik gespot door een rondborstige dame, die me verleidde tot een kamergang. Prijzen waren helaas wel des magnums: 100p30 en 50 voor 'extra's. Omdat de dame ietwat overjarig was en d'r borsten cupje E waren en al te duidelijk geplastificeerd waren (dat viel in eerste instantie niet zo op, maar later kon je toch wel duidelijk een paar harde bobbels voelen op borsthoogte...) het maar bij een half uurtje gehouden. Wel een hele nette pijpbeurt, waar dan weer wat afbreuk op gemaakt werd doordat er niet aan d'r tepels gezeten mocht worden. Jammer, maar wel een goede reden om het bij een half uurtje te houden.
Half uurtje later een kamertje gemaakt met een slank roemeentje (IIRC jasmin), lang bruin haar, cupje B met fijne tepeltjes en een prima figuurtje. Qua prijzen kwam ze ook op 100p30/200p60 uit, met een waslijst aan opties. Om op 'GOSC" uit te komen (zoenen, 69, etc) kwam je daardoor uit op een tarief van 350 euro voor een uurtje. Wel prima kamertje gehad met haar, met stevige uitwoonsex. Na afloop nog wat na liggen praten (hoewel dat wat moeizaam ging door taalbarieres enzo): Ze zat nu 5 maanden in magnum, had ook een maandje in babylon rondgelopen, en het beviel hier op zich wel. Ze maakte in het weekeinde ook wel lange nachten, tot 5 uur. Mevrouw klaagde wel dat de mannen alleen maar kwamen zuipen en niet wilden kameren, en tegelijkertijd ook dat ze niet ging kameren voor 50 euro. Het kwartje viel niet dat het een misschien wel met het ander te maken had
.
In ieder geval: ik moet nog ff denken of ik de hobby zo wel doorzet, want dames die 300-400 euro voor een uurtje sex willen (wat je voorheen. pre corona, voor 100 of 150 euro had), dat is wel van een niveau dat het eigenlijk niet leuk meer is. Ik snap dat alles duurder is geworden, maar dit is te gek. En, eerlijk gezegd, met het hoge risico op matige ervaringen in tenten als Magnum/Samya rij ik dan ook maar liever wat verder door, en ga ik eens in de paar maanden naar Oase.