Pagina 168 van 169 EersteEerste ... 68118158164165166167168169 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.176 t/m 4.200 van 4215
    Last Online
    6 maart 2025 @ 18:57
    Discussies
    20
    Thanks
    780

Standaard

Im not sure if she is coming back. In my opinion she is to long not available. She planned a couple of times to stop permanently, but her other was not high enough. Knowing her plans (if she told me an honest story��), there was enough potential to generate a suitable income without her business as DVP. So probably her other incompe is suitable enough.

But… This is all speculation. As everything what is said will be rumours or speculation. If she is coming back, we will see it in one of the Posts of Husky or others and if not, than she is not coming back.

2. Onderstaande 3 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (31 januari 2025),Purrfect (29 januari 2025),WANDELAAR5 (29 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

She told me also the same but was supposed to be back in october then january .
    She was really different to other girls

Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Discussies
    10
    Thanks
    1.215

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    If she is coming back, we will see it in one of the Posts of Husky or others and if not, than she is not coming back.
    Und das Gleiche gilt für Evelina aus dem Penelope, um Deine andere Frage gleich mit zu beantworten. Auch die ist nach meinem Kenntnisstand aus dem Gewerbe ausgestiegen.

En hetzelfde geldt voor Evelina van Penelope, om je andere vraag te beantwoorden. Voor zover ik weet heeft zij ook het bedrijf verlaten.

5. Onderstaande 3 leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

Erwin van de meiklokjes ( 4 maart 2025),Husky (29 januari 2025),schoolmeester (29 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

I know also Evelina since 2018 in GT and i was happy to go with her in Penelope also with Natalia in trio.
    When i asked Natalia last year she said Evelina is on holiday and come back next year but she was not there this week end.
    I will ask if she comes back or post if i see her there.

Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Discussies
    6
    Thanks
    332

Standaard

Op een doordeweekse avond aangekomen in Ratingen en meteen in een Balkan dansavond binnen gestapt
    De dames en sommige heren genoten er behoorlijk van, eentje zo erg dat hij van geen ophouden wilde weten en nadat hij een dame een briefje van vijftig toegestopt had om voor hem te dansen
    Toen stonden de dames in de rij om makkelijk wat bij te verdienen
    Nadat ik wat gegeten had wat meestal hetzelfde is 's avonds maar wel prima te eten, en een heerlijk warme sauna op zoek naar een mooie kandidate voor een kamertje
    Aicha wilde daar graag in meegaan, heel mooie vrouw en het repertoire is helemaal voorbij gekomen maar toch
    Kortom niet super speciaal maar toch een erg leuke avond gehad en ga weer gauw terug

8. Onderstaande 6 leden hebben Paul1968 bedankt voor deze bijdrage:

Coviag (30 januari 2025),Eddy_V (31 januari 2025),mentholbear (31 januari 2025),Patjax (30 januari 2025),schoolmeester (30 januari 2025),WANDELAAR5 (30 januari 2025)

Last Online
    5 maart 2025 @ 19:03
    Discussies
    10
    Thanks
    135

Standaard

De laatste vrijdag van januari weer eens de steven naar Ratingen gewend. Was redelijk vroeg aanwezig en had een afspraak met Putri om lekker op te warmen voor de rest van de dag. Heb een aangenaam ritme aangehouden van kamer - rusten - sauna - eten - rusten en dit 2 keer herhaald met Lolita en Agnes. Van beide dames was nog geen paspoortje, dus heb dat aangemaakt.
    Valt mij altijd op hoe relaxed de rust ruimte boven is en hoe weinig daar eigenlijk gebruik van gemaakt wordt. Jammer dat het dakterras nog gesloten was, het weer was er ook nog niet echt naar, maar na een saunaatje is het ook boven prima afkoelen.
    Tegen eind van de middag een behoorlijke hoeveelheid beren, maar dat was in prima evenwicht met de grote hoeveelheid dames. Gezellige sfeer, met eten in overvloed - ze bleven de bakken vullen.
    Over de nieuwe banken ben ik minder enthousiast. Het ziet er wel mooi uit, maar de zitdiepte is voor mij te groot. En dat het allemaal fauteuils zijn vind ik ook onhandig. Het maakt lekker tegen elkaar aanzitten onmogelijk. En als de dames de stoeltjes naast elkaar vullen moet je om met ze te praten je rug forceren door voorovergebogen nog wat te verstaan, of je op een leuning tussen twee bezette stoelen inwurmen. Geef mij maar bankjes...

10. Onderstaande 9 leden hebben Coviag bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (27 februari 2025),Husky ( 4 februari 2025),ju52 ( 1 februari 2025),mentholbear ( 2 februari 2025),nick n. ( 1 februari 2025),Patjax ( 2 februari 2025),Purrfect ( 1 februari 2025),Reinstecke Fuchs ( 2 februari 2025),WANDELAAR5 ( 2 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    1.215

Standaard

Die Damen der alten Acapulco-Schule (wie z.B. Raluca & Caro) wissen noch, daß ihr Hintern auf die Seitenlehne gehört - die Sitzfläche ist für die Eisbären bestimmt. Da treten solche Probleme gar nicht erst auf...

De dames van de oude Acapulco-school (zoals Raluca & Caro) weten nog steeds dat hun kont op de zijsteun hoort - de zitting is bedoeld voor de ijsberen. Dergelijke problemen doen zich niet eens voor...

12. Onderstaande 5 leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

Erwin van de meiklokjes ( 4 maart 2025),Husky ( 4 februari 2025),mentholbear ( 2 februari 2025),Reinstecke Fuchs ( 2 februari 2025),WANDELAAR5 ( 2 februari 2025)

Last Online
    2 maart 2025 @ 16:20
    Discussies
    0
    Thanks
    204

Standaard

Nieuwe banken... Ok...? Ben benieuwd. Vorige week nog niet of ik was teveel afgeleid door Georginanogiets. Lange Naam ook.
    Het dakterras was toen nog open, maar had de deur ook vrij snel dicht gedaan want dat koelde serieus af.

Vraagt toch om een extra bezoek... en een dame op schoot is ook wel een optie mag ook wel. Ha ja klant is koning and cash is King, Geiz ist geil en de vrouwen hopenlijk allemaal GOSC. Proost.
    Waar zal ik morgen eens naartoe gaan?

14. Onderstaande leden hebben theobeart bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 2 februari 2025)

Last Online
    4 februari 2025 @ 15:06
    Discussies
    1
    Thanks
    22

Standaard

Gisteren weer eens langs geweest. Banken zijn wel fijn. Iets meer plek om te zitten.
    De muziek was ineens 100x beter dan alle andere keren dat ik er was.
    Mensen hadden geklaagt over de slechte muziek? Of gewoon goede voornemens voor 2025?
    Die jonge Jenny kan er ook wat van! Zit ze boven op me met haar ogen diep in mijn ziel te priemen… vraag ik haar om het rustig aan te doen omdat het de eerste keer was die avond. Gaat ze alleen maar sneller haha
    Wat ook wel heel geil was
    Maar ja, dan ben je er ook snel klaar mee. Maar die ogen!
    Als ik mijn ogen dicht doe zie ik haar ogen nogsteeds

16. Onderstaande 9 leden hebben DennisR33 bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (27 februari 2025),hara1d ( 2 februari 2025),Husky ( 4 februari 2025),mentholbear ( 2 februari 2025),Patjax ( 2 februari 2025),pret ( 2 februari 2025),Reinstecke Fuchs ( 2 februari 2025),theobeart ( 4 februari 2025),WANDELAAR5 ( 2 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Discussies
    6
    Thanks
    332

Standaard

Weet iemand wanneer de volgende party is ?

Last Online
    Vandaag @ 12:06
    Discussies
    1
    Thanks
    872

Standaard

Nächste Party noch nicht bekannt.

19. Onderstaande leden hebben Dannii bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 5 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul1968 Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer de volgende party is ?
    Ik verwacht wel dat 15e valentijsparty zal zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

21. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Husky ( 4 februari 2025),Paul1968 ( 3 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 08:44
    Discussies
    17
    Thanks
    2.177

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coviag Bekijk bericht
    ... Valt mij altijd op hoe relaxed de rust ruimte boven is en hoe weinig daar eigenlijk gebruik van gemaakt wordt. Jammer dat het dakterras nog gesloten was, het weer was er ook nog niet echt naar, maar na een saunaatje is het ook boven prima afkoelen.
    ...
    Logisch dat er weinig gebruik van gemaakt wordt. Nu ga ik ongetwijfeld de AG-aficionados op stang jagen.

Bij mijn jongste bezoek was in de rust ruimte (zoutstenen kamer noemt Menthol het) een sinds mensenheugenis ongepoetst bijzettafeltje en een ligbed stuk dat op zijn zijkant lag. Verder lag een medebeer op een matras op de grond te snurken. Het was er snikheet en ik kreeg reclamaties toen ik het raam op kip wou zetten. Ook kwam er een andere tot de babyboomgeneratie-behorende- medebeer, poedelnaakt op de zetel liggen die vlak tegen de mijne stond en .. begon ook te snurken.
    Het dakterras was toen wel toegankelijk, maar lag bezaaid met peuken en lege erectiepillenverpakkingen. Geen leuke plek om even af te koelen, vond ik.

AG is leuk om goedkoop seks te hebben met best wel knappe meiden, maar verder ...

23. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 5 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    1.215

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik verwacht wel dat 15e valentijsparty zal zijn.
    Nach meinem Kenntnisstand findet die nächste Party am 22. Februar statt...

Voor zover ik weet zal het volgende feest plaatsvinden op 22 februari...

25. Onderstaande 2 leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

Erwin van de meiklokjes ( 4 maart 2025),Husky ( 4 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    1.215

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Logisch dat er weinig gebruik van gemaakt wordt. Nu ga ik ongetwijfeld de AG-aficionados op stang jagen.
    Ich bin ganz gerne mal im Aca Gold, aber mir ist der Ruheraum auch zu warm & zu schmudelig...

Ik vind het erg leuk om in de Aca Gold te zijn, maar de ontspanningsruimte is mij te warm en te smerig...

27. Onderstaande 3 leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

Erwin van de meiklokjes ( 4 maart 2025),Husky ( 4 februari 2025),mentholbear ( 5 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Discussies
    1
    Thanks
    861

Standaard

Samstag den 1 Februar

Nach einem missglückten Versuch als Geburtstagskind im Saunaclub Venus in Hamminkeln beizuwohnen (steht eigentlich dort auf deren Homepage) fuhr ich weiter nach Ratingen. Dort wurde problemlos dem Geburtstagskind ein freier Eintritt gewährt. Es herrschte in der Zeit von 15:30 Uhr bis 1 Uhr eine sehr angenehme Atmosphäre. Zuerst wurde ein Saunagang eingelegt und dann gechillt die Fußball Bundesliga geguckt. Da meine Lieblingsmannschaft den ersten Sieg im Jahr 2025 einfuhr, war meine Laune sehr positiv. Nach dem Spiel wurde erstmal das köstliche Grillbuffet genossen. Gestärkt ging's danach direkt zu Alexa, 19 Jahre, rumänisch, Gipsy Style, schöne B Cups und ausgestattet mit einem mega Body. Da ich mit Alexa bereits 2 vorherige Zimmereinheiten verbracht habe, wusste ich das mich die kleine erneut glücklich machen würde. Die Chemie zwischen uns beiden ist mittlerweile perfekt. Alexa hat's verstanden einen neuen Stammgast gewonnen zu haben. Da das dritte Zimmer mit ihr erneut eine Steigerung zu den beiden vorherigen gewesen ist, steht einer weiteren zukünftigen Buchung nichts mehr im Wege. Sie lässt mittlerweile die totale Nähe zu und liefert eine Top Performance bei mir. Wie im Fluge vergingen die 30 Minuten, aber sie hat's erneut geschafft mich rundum glücklich zu machen. Freue mich schon aufs nächste Mal mit diesem zuckersüßen Teeny.

Insgesamt waren so ca. 45-50 DL anwesend. Leider vermisste ich die Clubstars Raluca, Caro und vor allen Dingen Adina. Gerüchten zu Folge wird Adina wohl leider nie mehr zurückkehren. Für mich persönlich die schrecklichste Nachricht des Tages. Weiterhin vermisste ich "Ex Clubehefrau Ruby" und deren süße Schwester Selin. Auch die Optikschüsse Loredana und Natalie waren leider nicht dort gewesen. Aber es gibt mittlerweile dort 5-6 tolle süße Teeny Neuzugänge wie Kira, Julia usw.

Zu später Stunde war mir dann doch noch nach einem weiteren Zimmergang. Zur Auswahl standen Diana, Clubschönheit Jessica, Kira oder ihre angebliche Schwester Julia.

Ich entschied mich für ein Wiederholungszimmer mit Julia, 24 Jahre(sieht aus wie 19-20), rumänisch, skinny, A-Cups mit den wohl interessanten Clubaugen in Ratingen. Julia hat irgendwas an sich, was mich total fesselt. Ihr atemberaubender Augenkontakt löst ein wahres Kopfkino in mir aus. Sie vermittelt eine Illusion, die mich total begeistert. Würde diese Dame auch noch richtigen GF6 anbieten, wäre ich wahrscheinlich verloren. Deswegen ist es auch so verwunderlich, dass mir das angebotene so ausreicht, um zum zweiten Mal in Folge 60 Minuten mit Julia auf dem Zimmer zu sein. Diese gelebte Ruhe, aber irgendwie auch Professionalität ist bemerkenswert. Ich muss zugeben ich fühle mich wohl bei ihr und ich kann total vom täglichen Wochenstress abschalten. Ich glaube, dass sind die Zimmer, die sich eigentlich jeder wünscht. Abschalten vom Alltag könnte man es auch bezeichnen. Da Julia auch extrem hübsch ist und das Spielen mit dem Partner extremst gut versteht, kommt man leicht zum Höhepunkt. Toller Neuzugang für das ACA Gold, aber wer auf GF6 steht wird bei ihr nicht glücklich werden. Aber komischerweise mir reicht das Angebotene von ihr. Warum auch immer?!?!

Es waren 2 wunderschöne und doch so unterschiedliche Zimmer, aber ich fuhr nach Einnahme einer weiteren köstlichen Grilleinheit sowas von zufrieden nach Hause. Alexa und Julia haben mir ein tolles Geburtstagsgeschenk bereitet.

29. Onderstaande 13 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Dannii ( 4 februari 2025),Firehawk ( 3 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 februari 2025),hara1d ( 4 februari 2025),Husky ( 4 februari 2025),ju52 (12 februari 2025),Kurt Cobain ( 4 februari 2025),mentholbear ( 5 februari 2025),mynasch ( 4 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),Purrfect ( 3 februari 2025),schoolmeester ( 4 februari 2025),WANDELAAR5 ( 4 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.341

Standaard

Gisteren mijn gezellige huiskamer weer bezocht,
    reed om exact 10.30 de parkeerplaats en kreeg van theke Tiana mijn doorwerkpak.
    Had een goede reden om te komen want mijn favoriete dame Ella zou zaterdag voor aantal weken naar haar thuisland vertrekken!
    Dus na het ontbijt en de sauna dit mooie langbenige 23 jaar oude Roemeense dametje voor twee uur ontvoerd naar appartement 20,
    ze was gekleed in een soort korte kimono waarbij haar fraaie borsten af en toe om het hoekje kwamen loeren.
    Op de kamer aangekomen kon ik mijn presentje ontdoen van haar kleding en kon Husky genieten van al dat moois,
    heerlijk vrijen afgewisseld door elkaar in verschillende posities te verwennen of een intense BJ deed mijn libido tot grote hoogte stijgen,
    en zorgde ervoor dat meerdere keren onze vreugdekreten luid hoorbaar tot in receptie hoorbaar waren hoorde we later
    Massage en een drankje tussendoor zorgde voor de juiste ontspanning om daarna aan het tweede deel te beginnen van ons genot waarbij opnieuw mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid kregen,
    Ella was weer geweldig op dreef en zal als 24 jarige terugkeren uit Roemenie vandaar een presentje voor haar naast meermaals een spuitende tulp uit eigen gulp
    Na nog een rondje sauna genoten van een smaakvolle lunch en een geurig sigaartje in de rookkamer om daarna mijn lectuur en telefoon door te nemen in de relax zoutkamer!
    Rond drie uur waren er 39 dames aanwezig en later bij mijn vertrek om zes uur was dat aantal al opgelopen tot 53 dames en rond 80 luie en actieve ijsberen.
    Dames aanwezig o.a. Melanie,Violetta ook weer terug na een baby gekregen te hebben,mooie Kim,Honey zag er geil uit in haar korte rokje uit de Dominicaanse Republiek,
    Gaby,Adnana,Bella/Suzy,Carolien,Adele,Eveline,Bibi,Iris,Diana,Regina van onder naakt en van boven bikini, slank met mega tieten,Jenny klei en fijn,Nicol,Selena,Lolita
    Colombiaanse Laura,Manuela,Cristina,Ella,Roxy,Lilly en vele anderen schoonheden.
    Afwezig Christa en Magda wegens vakantie en Vanessa ziek maar ook Raluca die volgens een paar klapeksters vertrokken zou zijn met een stamklant
    Mijn tweede kamer van een uur in appartement 18 was met mijn Colombiaanse duifje Laura,
    allereerst een beetje bijpraten en elkaar via wat geknuffel in de juiste stemming brengen om aansluitend elkaar via veel gevrij,BJ en tantra seks naar een fijn hoogtepunt te brengen.
    Was weer een fijne intense sessie met deze mooie milf
    Na een heerlijke dag in deze mooie gezellige saunaclub op tijd vertrokken na twee sessies naar de mooie Veluwe

31. Onderstaande 23 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (14 februari 2025),bram4826 (14 februari 2025),comcom (15 februari 2025),donkeywonkey (17 februari 2025),Firehawk (14 februari 2025),geilebeer@home (14 februari 2025),Generallee (14 februari 2025),irongiant (14 februari 2025),ju52 (14 februari 2025),Kurt Cobain (15 februari 2025),Liefje (14 februari 2025),Manbijtkat (14 februari 2025),mentholbear (15 februari 2025),mynasch (14 februari 2025),nick n. (14 februari 2025),Paul1968 (14 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),Purrfect (14 februari 2025),Reinstecke Fuchs (14 februari 2025),rmjhexe (14 februari 2025),schoolmeester (14 februari 2025),WANDELAAR5 (14 februari 2025),wooley (20 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Discussies
    150
    Thanks
    4.461

Standaard

Gisteren wederom Aca bezocht. Graagneuker was ook weer van de partij en nog een niet schrijver.
    In de middag druk met mannen en nog niet zoveel vrouwen maar de avond trok dat bij.
    Raluca helaas nog altijd spoorloos. Haar maar eens opgeven bij Aktenzeichen XY ungelöst.

Eerst eens gaan eten maar was niet zo best in de middag. Koud en bakken leeg. Was er friet was er geen vlees, was er vlees was er geen friet.
    Gelukkig later op de avond was het beter.
    Ik zat met Carlo en de niet schrijver aan tafel te eten. Zij waren klaar maar wachten op mij tot ik ook klaar was en toen begon het feest.
    Jessica kwam er ook aan en was gelijk vrij fel naar de niet schrijver dat hij weg moest zodat zij daar kon gaan zitten omdat hij klaar was.
    Door de toon zei hij nee dat ze maar een andere plaats moest zoeken. Van "nee" had mevrouw niet van terug en toen ging het helemaal los.
    Na wat op en neer en hij ging niet begon ze in het Roemeens hem helemaal vol te schelden.
    Maar hij ging niet. Ze kon het niet verkroppen en haalde toen de krullenbol theke erbij en wees naar hem. Zij vertellen dat als je klaar bent met eten dat je plaatst moet maken voor anderen.
    Dus hij pakte een bord wat hij langs zich had staan waar nog een beetje vlees op lag voor zijn neus en deed alsof hij weer ging eten. Als blikken konden doden van Jessica maar ze droop toch af.
    Intussen was ik eindelijk klaar met eten en toen zijn we weer de bar in gegaan.

Na een tijdje eens gaan bedenken met wie te neuken en op Gabriella afgestapt. Ze had de ruzie ook meegekregen maar ik ging mij er verder niet in mengen.
    Even bijgekletst en toen met haar naar de kamer. Was een weer een goed uurtje maar verder geen details.

Na wat uren pauze gaan kijken voor een 2e optie. Er was voor mij een nieuwe meid bij gekomen die ik wel geil vond. Stond voor de bar heel zelfverzekerd en af en toe beetje geil te dansen.
    Geile gypsy, met veel tattoos, siliconen, mooi bruin en bolle kont. Stond er bottomless. Ze had lingerie aan behalve onderen. Stond daar in haar blote fluit.
    Ik dacht die moet ik op zijn minst eens aanspreken en kijken wat de service is of het interessant is.
    Op haar afgestapt en toen ik de buurt was ze pakte mij al vast. Regina was de naam en pas een paar dagen in Aca. Zei voorheen in Canada gewerkt te hebben maar dat neem ik al met een korrel zout.
    Ze kon ook Duits dus zal zeker voorheen ook al ergens gewerkt hebben.
    Ze vroeg of ik rookte om mee naar buiten te gaan. Ik rook niet maar zei ga wel mee. Ze kwam lekker tegen mij aanzitten en bood mij nog een sigaret aan. Is maar heel light zegt ze maar ik rook niet.
    Aparte meid want ze neemt wel de tijd en pakt je vast maar zegt verder niet veel en op mijn vragen kwam ook niet echt geïnteresseerde antwoorden. Gevraagd of ze deed tongzoenen en dat zou ze doen.
    Dus toen ze sigaretje op had naar de kamer gegaan. Lag nog allemaal lakens en puin van de vorige op de kamer en dat ging ze eerst allemaal opruimen waar ze niet zo blij mee was en terecht. Haar gezegd om dit te melden maar ze had geen zin in ruzie met andere meiden nu.
    Tongzoenen deed ze inderdaad en degelijk. Ze wou mij pijpen en pakte een condoom, ik dacht nee toch, het zal toch niet.
    Maar ze zei nee ik ben profi heb speciale techniek en maakte de condoom kapot en deed het elastiek er van over mijn ballen en pik als een cockring. Of dit nu echte een toegevoegde waarde heeft weet ik niet maar deed ook geen pijn.
    Ze vroeg of ik in haar bekkie wou klaarkomen en zei als ze dat lukt geen probleem. Ik zei 30? Maar zij zei 50 en zou het dan ook doorslikken. Als je dat lukt ga er voor.
    Pijpen deed ze lekker en pakte je ballen er ook bij en zelfs het perineum. Maar ze kreeg mij niet klaar daarna en over naar neuken. Was ook lekker en geen gezeur. Deed goed mee en lekker doorstoten.
    Kwam bijna maar ze wou dat ik in haar mond kwam. Dus ik op mijn knieën en zij voor me met haar bekkie open en ik mijn paal naar binnen geschoven en haar bekkie gevuld. Ze nam tot de laatste druppel alles binnen maar nu kwam het klapekster gedeelte dat ze toch uitspuugde.
    Dus eigenlijk voor 20 opgelicht, ze is de overeenkomst niet nagekomen.
    In de meeste clubs is het sowieso al allemaal veel duurder dus kon er wel meeleven en is iets wat ik volgende keer niet perse hoef af te nemen.
    Verder was de kamer gewoon goed. Ze is wel echt een profi en komt wat stoïcijns/afstandelijk over op momenten.
    Na dat ik met haar heb gekamerd en gedoucht had pakte ze mij vast in de gang en zei ga mee roken want ze had wat kerels achter zich aan waar ze niet mee wou. Dus nog even met haar buiten gezeten.
    Aparte meid maar op zich wel voor herhaling vatbaar. Later was ze ook nog in haar eentje door de club aan het dansen.

Voor dat we naar huis gingen nog een keer gaan eten. Alsof de duivel er mee speelt kwam daarna ook Jessica weer het restaurant in maar was genoeg plaats dus ze kon zitten waar ze wou. En wat keek ze hem nog boos aan.
    Was een gezellig dagje en de stoelen zijn toch echt wel een verbetering, is het langer op uit te houden.
    Net na middernacht vertrokken de verhouding was wel goed en geen wachtrijen.

33. Onderstaande 25 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (16 februari 2025),bram4826 (16 februari 2025),brombeerzuid (16 februari 2025),cavediver (16 februari 2025),comcom (17 februari 2025),Dannii (16 februari 2025),donkeywonkey (17 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (16 februari 2025),geilebeer@home (19 februari 2025),Husky (16 februari 2025),ju52 (16 februari 2025),Kurt Cobain (17 februari 2025),Kwakje (27 februari 2025),Manbijtkat (16 februari 2025),mentholbear (16 februari 2025),mynasch (17 februari 2025),Patjax (16 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),pret (16 februari 2025),Purrfect (16 februari 2025),Reinstecke Fuchs (16 februari 2025),rmjhexe (16 februari 2025),schoolmeester (16 februari 2025),WANDELAAR5 (16 februari 2025),wooley (20 februari 2025)

Last Online
    8 maart 2025 @ 03:35
    Discussies
    4
    Thanks
    3.440

Standaard

Het was weer eens zover dat ik vanaf Düsseldorf voor zaken moest vliegen. Dus de ideale mogelijkheid om weer eens een kijkje te nemen in de Airport Club oftewel Aca Gold. Na de gebruikelijke rituelen van ruilhandel en verkleedpartij de bar ingelopen. Natuurlijk eerst een bakkie pleur gescoord om dan de nieuwe zetels eens aan een keuring te onderwerpen en op mijn gemakkie de aanwezige dames te inventariseren.

In de gouden bermuda driehoek zit een dame die mij wel kan bekoren. Beetje exotisch uiterlijk met een leuke glimlach en een ondeugende twinkeling in haar opvallende groene ogen. Er is wat oogcontact en besluit een gesprekje met haar aan te gaan. Ze gaat door het leven in Aca als Gabriëlla. Rustige dame die in eerste instantie wat schuchter overkomt. Ik wilde wel testen of de uitdrukking stille waters hebben diepe gronden op haar van toepassing zou zijn. Haar voorgesteld om de bar voor een kamer te verruilen waarop zij instemmend reageerde.

Op de verdween haar schuchterheid als sneeuw voor de zon. Gelijk al staand voor het bed tongzoenen. Gezegd dat we er een uurtje van zouden maken zodat we rustig de tijd konden nemen. Op bed bekommerde haar mondje zich nu over Pierlala. Na een tijdje wilde ze graag verder in 69. Aangezien dit getal niet voor niets in mijn nick staat op deze wijze verder gegaan waarbij de vochtigheidsgraad bij haar snel toenam. Na het aanbrengen van een beschermend jasje wat standjes doorgenomen totdat Pierlala fungeerde als hoge druk spuit der nakomelingen. De resterende tijd volgemaakt met een leuke nababbel en afgesproken om onze intieme kennismaking een volgende keer een vervolg te geven.

Hierna een saunaatje gedaan en een hapje gegeten om in een zetel met een bakkie pleur uit te buiken. Een aantal opties voor een vervolg waren al door mijn netvlies waargenomen. De grote vraag die ik mezelf stelde was of ik iets nieuws wilde proberen of voor zekerheid zou gaan. Ik koos voor zekerheid omdat ik nog maar een kamer zou doen omdat mijn vlucht de volgende dag al vroeg zou plaatsvinden. Ik twijfelde tussen Caro en Loredana. Nu had ik geen euro bij de hand voor kop en munt dus bedacht me dat ik natuurlijk niet hoefde te kiezen. Mezelf bij Caro gemeld met dit voorstel en zij zag het wel zitten. Zij ging Loredana polsen en er volgde een instemmend knikje in mijn richting en we vertrokken gedrieën richting een appartement.

Terwijl Loredana en ik aan het tongzoenen waren bekommerde Caro zich met haar mondje om Pierlala. De rollen werden omgedraaid en nu liet Loredana haar orale kwaliteiten los op Pierlala. De dames gingen over op een hotdog blowjob waarbij twee mondjes en tongetjes zich tegelijkertijd bekommerden om Pierlala die hierdoor in hogere sferen werd gebracht. De dromerige blik waarmee Loredana mij aankeek deden mij verlangen om door haar bereden te worden. Nadat er een rubberen zadel was aangebracht besteeg zij Pierlala terwijl Caro’s tong de mijne op zocht en haar handje met mijn tepel speelde. Caro vroeg of ik wilde wisselen. Enigste nadeel van een trio is bij wie je jouw kwakje slijt. Nu is Caro’s orale wijze om je tot een hoogtepunt te brengen top. Zo gedacht werd dus zo uitgevoerd en kwam er een einde aan een uurtje erotische GFE van het fijnste. Na een douchke en verkleedpartij naar mijn burgerkloffie de sleutel ingeleverd om met een grote glimlach richting hotel te gaan.

35. Onderstaande 23 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (18 februari 2025),cavediver (19 februari 2025),comcom (19 februari 2025),Dannii (19 februari 2025),Firehawk (19 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (18 februari 2025),geilebeer@home (19 februari 2025),Giodude (20 februari 2025),hara1d (19 februari 2025),Husky (19 februari 2025),JonnyFontane (19 februari 2025),ju52 (19 februari 2025),Kurt Cobain (19 februari 2025),mentholbear (19 februari 2025),mynasch (19 februari 2025),Patjax (19 februari 2025),Paul1968 (19 februari 2025),pret (19 februari 2025),Purrfect (19 februari 2025),Reinstecke Fuchs (19 februari 2025),schoolmeester (19 februari 2025),WANDELAAR5 (19 februari 2025),wooley (20 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.341

Standaard

In AG hoeft men zich niet af te zonderen,
    want er waren 59 dames en 80 ijsberen te bewonderen!
    Voor Husky werd het een tropisch feest,
    vandaag geen Roemenen maar met dames uit de tropen op stap geweest.
    Dames die houden van seks en lust,
    ben nog niet zoveel op mijn mond gekust.
    Vurige seks en passie viel mij ten deel,
    gelukkig maakten we geen brokken en is Husky junior nog heel
    Binnenkort is er veel meer te vertellen,
    over nette ijsberen en vurige slettenbellen.

37. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (26 februari 2025),Generallee ( 3 maart 2025),irongiant (27 februari 2025),Liefje (27 februari 2025),mentholbear (26 februari 2025),Paul1968 (27 februari 2025),Purrfect (26 februari 2025),Reinstecke Fuchs (26 februari 2025),schoolmeester (27 februari 2025),uurtje (26 februari 2025),WANDELAAR5 (26 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.341

Standaard

Wat budgetclub met op een woensdag een prima LU met 59 interessante,leuke en mooie dames
    Reed om 10.15 de parkeerplaats op waar al enkele Duitse en een Belgische Bolides stonden,
    Leyla overhandigde mij voor een gering bedrag mijn ijsberensmoking die ik overigens weinig gebruikte want ik voel mij meer op mijn gemak met alleen een handdoek om!
    Douche ontbijtje,twee eitjes,sauna,sigaartje en een beetje uitbuiken in de rokerslounge die tevens als trefpunt dient om met diverse dames kennis te maken,
    zo rond 14.00 uur waren er toch al een goede 35 DVP actief wat bij mijn vertrek om 19.30 uur opgelopen was tot 59 met veel nieuwe gezichten die vooral lang en slank waren.
    Dames actief o.a. uit tropische oorden Putri uit Indonesië,Lucia uit Dominicaanse Republiek,Laura uit Columbia en Honey uit Cuba.
    Verder Melanie,Gaby,Selena,Regina,Mila werkt normaal in Penelope en had wat vriendinnetjes meegenomen,Diana,Liydia,Yvonne,Violetta,Manuala,Bi bi,Eveline,
    Agnes,Iris,Jenny dacht ik met nieuw kapsel,Carolina,Helen,Adnana,Della,Aischa,Lilly,Be lla/Suzy,Lolita,Christina,Vanessa,Flavia mooie prettig gestoorde dame met brilletje,
    kortom prima LU met voor iedereen wat wils!
    Kok Said en zijn keukenbrigade verwende ons weer met gebakken vis,frites,eigerechten,diverse salades,spinazie,heerlijke vruchtenyoghurt en fruit.
    Nog wat het saunalandschap doorgenomen met diverse ijsberen die ik ook uit andere clubs ken zoals Reinstecke Fuchs maar ook met een aantal Nederlandse en Duitse Turkse ijsberen die
    met een groepje waren omdat ze dachten dat er live muziek zou zijn op woensdag,alleen niet gisteren volgende week weer wel.
    Nadat ik al op de nieuwe sofa`s met Laura aan het voorspel was begonnen zetten we ons educatieve programma verder in appartement 20,
    deze gebruinde dame weet mij altijd geweldig op te geilen met haar mooie gezicht en Latina vormen,
    ze was zoals gewoonlijk gekleed in spannende lingerie rond haar mooie kont, buik en poesje en natuurlijk van boven bloot maar met haar fraaieborsten kan ze dat goed hebben.
    Vrijen,BJ en in diverse standen Husky junior in het roompotje gepositioneerd en mijn nakomelingen na een fijne Tantra activiteit over Gods akkers laten vloeien
    Rondje sauna,lectuur in de zoutkamer op een relaxte wijze doornemen en gelukkig geen last van snurkende ijsberen!
    Ben nog nooit met de Cubaanse Honey op kamer geweest maar we groeten elkaar altijd en praten af en toe met elkaar evenals met Lucia en Putri allen uit tropische oorden,
    maar nu ontstond er een gezonde spanning toen ik uit de sauna kwam en nog een beetje aan het acclimatiseren was op Raluca`s plekje die helaas niet meer aanwezig is, en zij naast mij kwam zitten,
    Honey had haar uitdagende vormen in spannend jurkje gepropt en haar forse borsten en heerlijke kont lachte mij toe.
    Toen ze mijn borst streelde en mij in de nek kuste werd het zelfs voor Husky te heet,vooral toen ik zo`n grote borst uit haar decolleté in mijn handen en mond nam,
    dus op naar appartement 21 ruim genoeg om mijn ontdekkingstocht naar Honeys schatten en verborgen plekjes voort te zetten.
    Alle donders wat kan die Honey kussen,pijpen en neuken alles met passie en temperament uitgevoerd Latina seks op zijn best!
    Na diverse standjes in mijn nakomelingen in een golvend berglandschap de vrijheid mogen geven
    Wat een fijne dag met passionele seks om aan terug te denken,maar aan alles komt een eind dus vertrok deze ijsbeer met een glimlach op zijn gezicht na twee sessies naar de mooie Veluwe

39. Onderstaande 13 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (27 februari 2025),donkeywonkey (27 februari 2025),Generallee ( 3 maart 2025),irongiant (27 februari 2025),mentholbear (27 februari 2025),Paul1968 (27 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),Purrfect (27 februari 2025),Reinstecke Fuchs (27 februari 2025),schoolmeester (27 februari 2025),Siberische tijger (27 februari 2025),taka22 (28 februari 2025),theobeart (27 februari 2025)

Last Online
    2 maart 2025 @ 16:20
    Discussies
    0
    Thanks
    204

Standaard

Fijn dat Honey er weer is. Ze is een lekkere Latina
    Bij mijn laatste bezoeken aan deze club heb ik haar gemist. Hoop ze weer eens mee naar een kamer te kunnen nemen
    Denk best op een woensdag mijn geluk nog eens proberen
    .
    Mooi bericht, je had het weer goed!

41. Onderstaande leden hebben theobeart bedankt voor deze bijdrage:

Husky (28 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 02:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Raluca`s plekje die helaas niet meer aanwezig is
    In de zin van met vakantie of d'r hoge hakken aan de wilgen gehangen?

Last Online
    Gisteren @ 19:33
    Discussies
    15
    Thanks
    5.247

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    In de zin van met vakantie of d'r hoge hakken aan de wilgen gehangen?
    Misschien eens verslagjes daadwerkelijk lezen in plaats van blind voorzien van een thanks en lukraak nomineren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Raluca die volgens een paar klapeksters vertrokken zou zijn met een stamklant
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Raluca helaas nog altijd spoorloos. Haar maar eens opgeven bij Aktenzeichen XY ungelöst.

44. Onderstaande 6 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (28 februari 2025),Husky (28 februari 2025),ju52 (28 februari 2025),mentholbear (28 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),schoolmeester (28 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Discussies
    1
    Thanks
    861

Standaard

Besuch am 26.02.2025

Am Mittwoch war ich in der Zeit von 14:30 Uhr bis 20 Uhr mal wieder zu Gast in Ratingen. Es war ein ziemlich ruhiger Nachmittag und auch abends war's entspannend ruhig gewesen. Habe einige Bekannte Eisbären dort getroffen, auch den allzeit geschätzten Husky. Wie Kollege Husky schon berrichtete waren ca. 60 Mädels und ca. 90 Männer vor Ort gewesen. Leider fehlten tatsächlich Raluca, Caro, Adina, Loredana, Ruby, Selin, Natalie, Alex und auch
    Jenny. Das Essen war nachmittags wirklich super gewesen mit Backfisch, Pommes, Spinat, Nudeln und Salat. Abends war das Essen etwas schwächer, aber verhungert wäre dort wirklich keiner. Zweimal legte ich längere Saunagänge ein und relaxte ein wenig danach im oberen Wellnessbereich. Da ich mal was Neues dort ausprobieren wollte, begab ich mich gegen 18:30 Uhr zu Zeyna, 20 Jahre alt, rumänisch, schöne B-Cups, normal gebaut und ein wirklich zauberhaftes Gesicht. Kommunikation in Englisch klappte hervorragend, so dass die Zimmerfrage schnell geklärt wurde. Obwohl es nur einmal zu einer Kusseinlage gekommen ist, war ich vom Rest des Zimmers begeistert. Chemie passte total und die Zeit wurde auch vollständig eingehalten. Ihre Ruhe und Ausgeglichenheit gefiel mir sehr. Ihr Körper ist makellos schön und ist extrem gepflegt und ihr Parfüm zog mich total in ihren Bann. Da Sie auch noch ziemlich eng ist, war der Sex mit ihr auch total schön. Besonders gut gefiel mir das Vorspiel mit gegenseiten Verwöhnen. Ich denke sie kann noch viel viel mehr und es wird zeitnah eine Wiederholung angestrebt, um mehr aus der kleinen Zeyna herauszukitzeln. Sollte Kusstechnisch mehr von ihr kommen, habe ich neben Alexa ein neues Teeny dazugewonnen. Für ein Premierenzimmer waren die 30 Minuten schonmal gut gewesen. Da ich vor dem Gold schon ein Zimmer in der Venus Duisburg mit Evelyn absolviert hatte, beließ ich es im Gold bei dem einen Zimmer. Aber insgesamt hat mir der Nachmittag dort wieder gut gefallen.

46. Onderstaande 5 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Dannii (28 februari 2025),Husky (28 februari 2025),mentholbear (28 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),Purrfect (28 februari 2025)

Pagina 168 van 169 EersteEerste ... 68118158164165166167168169 LaatsteLaatste

Regels voor berichten