Pagina 66 van 66 EersteEerste ... 16566263646566
Weergegeven resultaten: 1.626 t/m 1.650 van 1650
    Last Online
    2 maart 2025 @ 16:20
    Discussies
    0
    Thanks
    204

Standaard

Wat staat er op de maandag menu kaart naast de 30 minuten toetje?

Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Discussies
    128
    Thanks
    16.146

Standaard

Voor de liefhebbers: SAMIRA is gek op AV.

3. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (18 februari 2025)

Last Online
    19 februari 2025 @ 00:29
    Discussies
    0
    Thanks
    109

Standaard

Voor mij is het de laatste keer in deze budgetclub met budgethoeren waarvan er een aantal de boel bedonderen. Had vanavond een trio en vtv 100v30 afgesproken dus 50 voor ieders. Bij het betalen wouden de 2 dames er opeens 100 bij. Ze zouden een lesbi show hebben gegeven. Niets van gezien. Dus ik hou mijn poot stijf. De theke wist niet wie ze gelijk moest geven dus kwam er een arrogante beveiliger bij, of wat het dan ook is. Begon die ineens de dames gelijk te geven en of ik maar snel wou betalen. Ik heb dat gedaan, onder protest, want ja wat moet je anders. Het ging om 2 Albanese dames, heb de namen helaas niet meer maar de één was klein en mager, ze stond bij de gokautomaten, vrijwel de enige zonder tieten, zo plat als een dubbeltje. 24 jaar en kort zwart haar. De ander blond en vrij algemeen qua looks.

Ik hou van eerlijk zakendoen en ben zeker niet te beroerd om de knip te trekken maar dit voelt als oplichting. Voor mij reden om bij een volgende saunabezoek Roermond eens te gaan bezoeken. Natuurlijk kun je zeggen dat er rotte appels zijn, maar dat Penelope dit dan zo oplost naar zijn klanten vindt ik goed waardeloos en dan ook nog op zo'n arrogante manier.

Für mich ist es das letzte Mal in diesem Budgetclub mit Budgethuren, von denen einige Betrüger sind. Hatte mich heuteabend auf ein Trio fur 100/30 geeinigt, also 50 für jeden. Beim Bezahlen wollten die beiden Damen plötzlich 100 extra. Sie solten eine Lesbenshow gemacht haben. Ich habe nichts gesehen. Ich bleibe also bei meiner Meinung. Der Teake wusste nicht, wem sie zustimmen sollte, also kam ein arroganter Wachmann oder was auch immer es ist herüber. Plötzlich gab er den Damen recht und forderte mich auf, schnell zu zahlen. Das habe ich gerade getan, denn was kann man sonst tun? Es handelte sich um 2 albanische Damen, leider weiß ich die Namen nicht mehr, aber die eine war klein und dünn, sie stand am Spielautomaten, war fast die einzige ohne Titten, platt wie ein Pfannkuchen. 24 Jahre alt und kurze schwarze Haare. Die andere ist blond und sieht ziemlich standard aus.

Ich mache gern ehrliche Geschäfte und bin sicherlich nicht abgeneigt, gut zu bezahlen, aber das hier kommt mir wie Betrug vor. Für mich ein Grund, bei meinem nächsten Saunabesuch Roermond zu besuchen. Man kann natürlich sagen, dass es schwarze Schafe gibt, aber dass Penelope das auf so arrogante Art und Weise für ihre Kunden löst, finde ich wirklich wertlos.

5. Onderstaande 15 leden hebben DMZ001 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (19 februari 2025),cavediver (28 februari 2025),Firehawk (19 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (19 februari 2025),Johan35 (19 februari 2025),JonnyFontane (19 februari 2025),MeesterMixer (19 februari 2025),mentholbear (25 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),pret (19 februari 2025),Purrfect (19 februari 2025),Reinstecke Fuchs (19 februari 2025),schoolmeester (19 februari 2025),stimpy3 (19 februari 2025),WANDELAAR5 (19 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Discussies
    320
    Thanks
    18.839

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers: SAMIRA is gek op AV.
    AV?

Last Online
    Vandaag @ 20:16
    Discussies
    10
    Thanks
    1.216

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DMZ001 Bekijk bericht
    De ander blond en vrij algemeen qua looks.

Die andere ist blond und sieht ziemlich standard aus.
    Hatte sie ziemlich kurze Beine und ein paar lustige Sommersprossen?

Had ze behoorlijk korte benen en een paar grappige sproeten?

Last Online
    Vandaag @ 14:39
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard Penelope (Great Palace) , Castrop-Rauxel , Algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    AV?
    Moet we dat nou echt uitleggen. Toch Vaker gebruikte afkorting hier.

Anal verkeer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

9. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Husky (19 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 18:55
    Discussies
    8
    Thanks
    10.342

Standaard

In een kort tijdbestek mijn trilogie aan Saunaclub bezoeken afgelopen zondag afgerond in Penelope,
    reed om 13.00 uur de al goed bezette parkeerplaats op en kreeg van Theke Marion begeleid door haar stralende glimlach mijn doorwerkpak overhandigd!
    Was druk met ijsberen in het begin en langzaam stroomde het gedurende de dag vol met dames,
    toen ik vertrok waren er zelfs 63 dames actief en zo`n 80 ijsberen.
    Na het ontbijt natuurlijk genieten van de sauna waar sinds een week de aufguss oftewel opgieting automatisch plaatsvind via twee pijpjes boven de oven waar met een vaste frequentie water uitkomt!
    Zwembad nog even overgeslagen vanwege mijn matige conditie door de recente griep.
    Kwam vele bekende ijsberen tegen o.a. Chino en de AH man maar ook vele Duitse ijsberen die zowel AG als Penelope bezoeken evenals mijn persoontje.
    Zowel het middageten als avondeten smaakte me prima met o.a. frites,diverse groentes zowel gekookt als salades,heerlijke champignons,kip,worst, veel fruit en natuurlijk bij de koffie chocoladecake
    Uitbuiken via de sofa`s op de eerste etage en mijn krantjes en autobladen lezen waarbij je bovendien de dames in al hun schoonheid voorbij ziet defileren
    Met het kleine opdondertje Roxana mij na gezamenlijk een rokertje te hebben opgestoken voor twee uur afgezonderd in kamer twee en daar mijn presentje in fraaie lingerie mogen uitpakken.
    moest wel lachen toen een collega van Roxana vroeg wanneer het huwelijk zou gaan plaatsvinden maar zoals ik al schreef in mijn voorgaande rijmerij maakt dit dametje op GFE gebied dromen waar
    Het werd weer een topsessie met voor ons beide vele hoogtepunten afgewisseld met een fijne massage en het nuttigen van een drankje,vrijen en een intense BJ alles passeerde de revue
    Na deze stomende seks nog een rondje sauna en na een verkwikkende douche en een drankje na enige tijd neer geploft op de sofa naast het slanke milfje Maribelle gekleed in doorzichtige body,
    al rap begon na wat subtiele aanrakingen van Maribelle Husky junior zijn kopje op te te steken en werd het tijd om een kamer af te huren vlak bij de massageruimte,
    na wat geknuffel en gevrij werd het een mondelinge overhoring waarbij mijn nakomelingen milieuvriendelijk op de juiste plaats terecht kwamen
    Om 19.30 uur Selena mooie nieuwe dame werkt er sinds drie weken,Dorina,Fanny,Dea,Roxana,Mia,Julia,Maribelle, Gia,Roberta en Diana etc. achter gelaten om te vertrekken
    na twee 100 % Huskyproof sessies naar de mooie Veluwe

11. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Generallee (19 februari 2025),Kurt Cobain (19 februari 2025),Liefje (19 februari 2025),mentholbear (25 februari 2025),Paul1968 (19 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),pret (19 februari 2025),rmjhexe (20 februari 2025),schoolmeester (19 februari 2025),theobeart (19 februari 2025),WANDELAAR5 (19 februari 2025)

Last Online
    2 maart 2025 @ 16:20
    Discussies
    0
    Thanks
    204

Standaard

Als er een 'party' is, zijn de prijzen voor entree Dan hoger bij Penople? In Velbert is dat wel... Denk hier ook. klopt dat? Ja Nl.budget

Last Online
    Vandaag @ 19:52
    Discussies
    150
    Thanks
    4.461

Standaard

Ja €50

14. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (25 februari 2025),theobeart (20 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.342

Standaard

Afgelopen zaterdag was het pyjamaparty in Penelope,reed om 12.30 uur de tegenovergelegen parkeerplaats op die al redelijk bezet was.
    Kreeg van Poolse Eva mijn doorwerkpak en werd al opgewacht door mijn Brabantse wandelgenoot die regelmatig meegaat naar AG of Penelope.
    De club was feestelijk versierd en er waren meer ballonnen als condooms opgeblazen,of toch niet
    Ik bleef tot ver middernacht actief en ging pas om 01.30 uur naar huis met een platte portemonnee want Husky was qua aantal kamers ver buiten zijn financiële comfortzone geraakt
    Maar wat wil je nadat het griepvirus over was zat er vanwege een aantal weken rust een beetje meer geld in de beurs,werd ook opgemerkt door Firehawk die mij berichtte over dat opgebouwde spaargeld:tongu
    Na het ontbijt en de sauna met automatische aufguss nam ik deze keer ook weer het schone zwembad in meerdere keren in de planning op nu en het was genieten na een hete sauna!
    Keuze qua dames was er genoeg want bij een tussenstand van AWL om 21.00 uur waren er reeds 73 schoonheden actief en het aantal ijsberen liep tot over de 100 op.
    Dames actief o.a. Tina,Albanese of Bulgaarse Aichsa,Bea,Mia,Diana,Alina,Dorina succes verzekerd,kleine Barbia Christina mij goed bekend uit VM,AG en Salome heeft in Penelope haar draai gevonden,
    Mirabella,Gia,Fanny Alica met zwarte bil en heerlijke kont,Roxana,Dea,Samira en vele anderen.
    Over het heerlijke partybuffet en het Freibier vanaf 15.00 uur heb ik al zoveel geschreven dus dat laat ik er nu maar bij!
    Eerste kamer van twee uur was zoals vele andere keren met Roxana,twee uur genieten van intense GFE of GOSC seks met alles wat we beide lekker vonden
    het was pyjamaparty dus alle dames niet een uitgezonderd droegen min of meer spannende nachtkleding zoals bijvoorbeeld Roxana via een soort bikini slaapsetje met vele hartjes
    Mijn tweede kamer was met Mirabella, nadat ik naast haar ging liggen op de sofa vlak bij de rookruimte kroop ze al languit liggend in mijn armen en onze monden vonden elkaar in een lange kus,
    zo zo zei Gia die andere kant lag naast Maribella en lachte ons bemoedigend toe,toen opeens het handje van Maribella tussen de slippen van mijn badjas Husky junior in een liefdevolle greep had,
    was er geen houden meer aan en lagen we bijna te neuken op de sofa en met rode hoofden van de spanning verdwenen voor een uur in kamer drie.
    Ze droeg een minuscuul kort slipje en hemdje die al snel op de vloer belande en het vrijen,zoenen,pijpen,neuken etc. kon beginnen om te eindigen in een rood gestift mondje
    Na weer op krachten te zijn gekomen na een hapje eten,een sigaartje en een ronde sauna zette ik mij op de sofa naast de kleine Roemeense Alica die mij vertelde zondag naar Roemenie zou gaan,
    ze droeg een redelijk grote zwarte bril wat haar een beetje een charmante secretaresse look gaf
    Van een andere Duitse ijsbeer had ik vernomen dat ze heerlijk kuste en geweldig kon pijpen,natuurlijk vroeg ik naar haar service en haar antwoorden waren positief,
    dus op naar kamer dertien maar moesten nog tien minuten wachten voor we een uurtje de kamer op konden want het was ijsberendruk maar die tijd werd goed besteed met gevrij op het wachtbankje.
    Alles wat de Duitse ijsbeer en Alica mij verteld hadden kwam uit,vrijen,kussen en heerlijke seks in diverse posities om uiteindelijk mijn nakomelingen via een intense BJ op haar borsten te deponeren,
    het was mijn eerste kamer met haar en zeker niet de laatste
    Van te voren nog leuk gecommuniceerd met o.a. Paul1968 en vele andere ijsberen die wel lezen maar niet schrijven.
    Mijn vierde kamer kort voor middernacht was met Roxana opnieuw anderhalf uur Qualitytime met dit fraai gevormde kleine opdondertje,
    ook een beetje goedmaak seks van mijn kant want het bleek dat Roxana tijdens mijn sessie met Maribella actief was op de kamer daarnaast en haarfijn kon vertellen hoeveel keer ik
    schreeuwde of een andere geluiden maakte
    Ze was zelfs een beetje timide over deze toevalligheid wat inhoud dat ze Husky wel graag mag
    Enfin nog een heerlijke slow seks sessie met dit heerlijke GFE dametje waar nog met veel moeite een druppeltje door Husky geproduceerd kon worden om
    daarna te vertrekken na vier superkamers en een lege portemonnee met een totale plezier schade van 600 euro naar de mooie Veluwe

16. Onderstaande 16 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (24 februari 2025),cavediver (24 februari 2025),Generallee (24 februari 2025),Gustomass (24 februari 2025),Kurt Cobain (25 februari 2025),mentholbear (25 februari 2025),mynasch (25 februari 2025),Paul1968 (24 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),pret (24 februari 2025),Purrfect (24 februari 2025),Reinstecke Fuchs (25 februari 2025),rmjhexe (24 februari 2025),schoolmeester (24 februari 2025),Siberische tijger (25 februari 2025),WANDELAAR5 (24 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 02:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Na het ontbijt natuurlijk genieten van de sauna waar sinds een week de aufguss oftewel opgieting automatisch plaatsvind via twee pijpjes boven de oven waar met een vaste frequentie water uitkomt!
    Beter zou ik zo een drukknop vinden zoals bij Magnum en het trappenhuis. Ik hoef niet perse telkens er water bij te krijgen.

En hopelijk weerhoudt dit er gasten van om er zelf aufguss op te doen...

18. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Purrfect (25 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    16.146

Standaard

Zelf aufguss erop doen bij Penelope is nu verboden, op straffe van een hausverbot.

20. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (25 februari 2025),Purrfect (25 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 20:16
    Discussies
    10
    Thanks
    1.216

Standaard

Nur in der Sauna oder auch im Zimmer?

Alleen in de sauna of ook op de kamer?

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Zelf aufguss erop doen bij Penelope is nu verboden, op straffe van een hausverbot.
    Hopelijk volgen ze bij Zuster club Acapulco Gold ook met zo een soort systeem. Of liever nog met een druk knop.

Want sommigen maakten er haast een stoomcabine van met zowat een hele emmer...

Last Online
    Vandaag @ 20:08
    Discussies
    195
    Thanks
    3.050

Standaard

Dat roep je nou in heel veel topics MB.
    Als het aan MB ligt hebben de perfecte saunaclubs het volgende:
    1. temperatuur van de sauna op 79,5 i.p.v. 79 graden
    2. een drukknop voor de afguss i.p.v. zelfbediening.
    3. club met 10 stilteruimtes om te slapen zonder muziek te kunnen horen etc.
    4. de voederbakken stampvol met gamba's en grote schnitzels
    5. drie verwarmde zwembaden van resp. 25 graden, 28,5 graden en 30 graden met aan de zijkant vijf verschillende soorten ligbedden
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

24. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (25 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 12:50
    Discussies
    17
    Thanks
    2.179

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Hopelijk volgen ze bij Zuster club Acapulco Gold ook met zo een soort systeem. Of liever nog met een druk knop.

Want sommigen maakten er haast een stoomcabine van met zowat een hele emmer...
    De sauna van AG kan wel een emmertje water (met zeep) gebruiken, net als de rest van de club

26. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (25 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    4. de voederbakken stampvol met gamba's en grote schnitzels
    Bijna goed. Dat moest natuurlijk sappige steaks zijn. Wel scherp blijven

28. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (26 februari 2025),Haradamannetje (26 februari 2025),irongiant (26 februari 2025),Purrfect (26 februari 2025),Siberische tijger (26 februari 2025),stimpy3 ( 4 maart 2025)

Last Online
    4 maart 2025 @ 09:44
    Discussies
    11
    Thanks
    4

Standaard

Ik was woensdagavond in de club, arriveerde rond 20:30.

Ik had goede herinneringen aan bezoek van ca. een jaar geleden met aantal dames die ik nog goed voor de geest kan halen, helaas zag ik geen enkel bekend gezicht waar ik op hoopte.

Ik zag weinig dames met grote (natuurlijke) borsten, wel een hoop duck faces waar ik niet echt warm van wordt.

Dames waren niet heel actief, de meeste lagen in groepjes op de banken waardoor het lastig was een goed beeld te krijgen van de middelste dames.

Ook werden een aantal mannen afgepoeierd omdat de dames broodjes hadden besteld en dit belangrijker vonden.

Een gesprekje aangeknoopt met een klein mager zigeuner type maar die benadrukte alleen normale service te bieden: niet zoenen, geen vingers in/rond de intieme delen en niks geks. Omdat ik niet met een regelboekje op de kamer wil belanden hartelijk bedankt.

Rond 22:00 weer vertrokken.

Misschien gewoon pech deze avond, ik weet niet waarom de sfeer zo mat was en de dames niet echt los kwamen. Een heel verschil met mijn vorige bezoek.

30. Onderstaande 8 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (28 februari 2025),Husky ( 3 maart 2025),Liefje ( 4 maart 2025),mentholbear (28 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),Reinstecke Fuchs (28 februari 2025),schoolmeester (28 februari 2025),WANDELAAR5 (28 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.342

Standaard

Afgelopen zondag mistbanken getrotseerd en toch de weg kunnen vinden naar Penelope,
    reeds bij Rees brak de zon door en zo bleef het de hele weg tot ik bij het paradijs was.
    Eerst nog even tanken op het nabijgelegen industrieterrein nog geen 5 minuten van Penelope euro E10 164,9
    Kreeg van de vriendelijke Poolse theke mijn doorwerkpak voor een geringe vergoeding!
    Ontbijt samen met een Nederlandse ijsbeer van Italiaanse afkomst die in het westen van Nederland een pizzeria uitbaat,
    vervolgens sauna,zwembad en ruim twee uur met een aantal gelijkgestemde heerlijk genoten van een blauwe hemel en een stralende zon, body en Husky junior zijn weer en tandje bruiner
    Tot 15.00 uur ongeveer 30 dames wat bij mijn vertrek om 20.30 uur opgelopen was tot 57 dames en zo`n 70-80 ijsberen maar na die tijd nam het aantal Ramadan volgers gestaag toe,
    alhoewel er ook gedurende de dag meerdere Ramadan volgers aanwezig waren met een aantal kwam het in de sauna tot een gesprek en hun uitleg was dat zij behoren op de "Ramadan light club"
    Het eten was weer prima met veel vlees,salades,frites,gekookte groentes,fruit en bij de koffie heerlijke cake.
    Het uitbuiken vond regelmatig plaats op een van de geriefelijke sofa`s waar ik ook in gesprek kwam met ijsbeer Joel75 die hier waarschijnlijk ook zijn bed heeft staan
    Een aantal dames die mij bekend voorkwamen of waar ik het bed mee had gedeeld waren de goedlachse Cubaanse milf Rosa,Hongaarse Naomy,Adela,zag ook Mirabella,Dea,Roxana,Alex,
    klein maar fijne Christina,Dorina uit Macedonie er is overigens ook een Hongaarse Dorine,Selena,Bulgaarse Aischa,Diana,Tina,Samantha,Roberta met haar uitdagende body en mysterieuze glimlach etc. etc.
    Gisteren een fijne en lange kamer gemaakt met natuurlijk de Roemeense Roxana ook nu weer gekleed in spannende veelkleurige lingerie,
    na een fijne knuffeltijd op de sofa kamer drie voor twee uur afgehuurd met een drankje en een hapje zodat het ons tijdens het erotisch samenzijn aan niets ontbrak.
    Het werd weer een fijne GFE sessie waarbij de engelen met gezang ons liefdesspel begeleiden,voorspel,tussenstuk met massage en eindspel bracht het beste in ons boven
    Nog een rondje sauna gemaakt en vertrokken na een heerlijke kamer naar de mooie Veluwe

32. Onderstaande 18 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 ( 3 maart 2025),donkeywonkey ( 4 maart 2025),Firehawk ( 3 maart 2025),Generallee ( 3 maart 2025),Gustomass ( 3 maart 2025),irongiant ( 3 maart 2025),Kurt Cobain ( 3 maart 2025),Liefje ( 4 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025),mynasch ( 4 maart 2025),Paul1968 ( 3 maart 2025),Pierke69 ( 4 maart 2025),pret ( 3 maart 2025),Purrfect ( 3 maart 2025),Reinstecke Fuchs ( 3 maart 2025),schoolmeester ( 3 maart 2025),Siberische tijger ( 4 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

na een fijne knuffeltijd op de sofa kamer drie voor twee uur afgehuurd met een drankje en een hapje zodat het ons tijdens het erotisch samenzijn aan niets ontbrak
    Interessant, wist niet dat dit mogelijk was. In the rooms I only eat pussy

34. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Husky ( 4 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Discussies
    18
    Thanks
    5.960

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Interessant, wist niet dat dit mogelijk was. In the rooms I only eat pussy
    Zolang wat je eet naar Gamba’s smaakt, maakt het jou verder niet uit.

36. Onderstaande 5 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 maart 2025),Husky ( 4 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025),Siberische tijger ( 4 maart 2025),stimpy3 ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.342

Standaard

Ja, Meme Moo ik denk dat je gelijk hebt omtrent de smaak van Gamba`s bij onze collega mentholbear,
    maar mijn duifje ruikt en smaakt überhaupt niet naar Gamba`s integendeel zelfs
    Maar mentholbear beft nu eenmaal graag dames met struikgewas vanonder want hij houd enorm van haar tussen zijn tanden,
    en op zijn speciaal verzoek willen de dames ook nog wel eens een Gamba tegen hun poesje houden

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Maar mentholbear beft nu eenmaal graag dames met struikgewas vanonder want hij houd enorm van haar tussen zijn tanden,
    Struikgewas... Daar moet deze beer niks van hebben
    Als de grasmaaier er niet overheen is geweest ga ik niet op zoek naar honing

Als ze behalve gambas op hun poes, ook nog wat sushi erbij leggen, blijf ik wel wat langer op de kamer om het allemaal op te peuzelen

39. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Husky (10 maart 2025),irongiant ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    16.146

Standaard

Vandaag Penelope weer bezocht, blijft toch een fijne club.
    Voor 25 euro entree heerlijk gegeten,gedronken en 3 keer de sauna opgezocht.
    Er waren helaas niet zo veel dames aanwezig, schoolmeester is bij hoge uitzondering zonder kamergang vertrokken.
    Wel een leuke dag gehad, ik telde 6 Nederlandse kentekens waaronder mijn eigen koekblik.
    Shakir, de spontane Belg was ook weer aanwezig, inmiddels ook stamgast hier.

Tot de volgende, en groeten vanaf de mooie Veluwe.

41. Onderstaande 10 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 4 maart 2025),bram4826 ( 4 maart 2025),donkeywonkey ( 4 maart 2025),Haradamannetje ( 4 maart 2025),Husky (10 maart 2025),mentholbear ( 5 maart 2025),Paul1968 ( 5 maart 2025),Pierke69 ( 8 maart 2025),Purrfect ( 4 maart 2025),WANDELAAR5 ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.342

Standaard

Iedereen heeft zo zijn huiskamer,zelf had ik er twee namelijk AG en Penelope maar ook een Herensociëteit GG vond ik fijn evenals af en toe een uitstapje naar Venus wat Liefje zijn huiskamer is!
    Zondag was de temperatuur nog prettig om als een Wentelteefje van de zon en het zwembad te genieten in mijn huiskamer Penelope.
    Nam om 12.00 uur mijn sauna smoking in ontvangst van de altijd vriendelijke theke Eva om na een lunch met roerei,verse broodjes en divers beleg de ligweide op te zoeken,
    hier aangekomen mij geïnstalleerd op een ligbed met de nodige lectuur en zonnebrandolie om de huid soepel te houden en egaal bruin te laten worden
    Duitse Manuela was zo vriendelijk om mijn rug in te smeren,nou ja smeren het werd bijna een intense massage van deze sympathieke dame.
    Zo langzaam druppelden de dames binnen en bij mijn vertrek om 20.00 uur waren er toch op een zondag 53 dames aanwezig en zo`n 70 luie en actieve ijsberen
    waarvan er velen zich evenals een aantal dames als walrussen gedrapeerd hadden op de ligweide, een aantal maakte daarbij ook de nodige walrus snurk geluiden wat minder leuk was
    Heerlijk genoten van de koperen ploert die ongenadig de ruggen en buiken van de walrussen en een aantal nimfen geselde.
    Lag zelf vlak bij een forse palm met een aantal gelijkgestemden, ietsje verderop lag Rino123 te puffen hem later nog kort gesproken omtrent zijn clubactiviteiten.
    Eten was weer prima met kippenboutjes,vlees,pasta,salades,soep en veel fruit.
    Natuurlijk met mijn vaste vriendin Roxana twee heerlijke intense uurtjes genoten genoten van al het goeds wat we elkaar te bieden hadden,
    ze was gekleed in prachtige sexy witte lingerie die haar figuur en gebruinde huid prima deed uitkomen.
    De cherubijntjes keken goedkeurend toe van zoveel passie en liefdevolle seks slechts onderbroken door een fijne massage of onze meegenomen drankjes,
    de engeltjes zongen hun keeltjes schor bij onze hemelse genotsvolle activiteiten omgeven door een GFE sausje
    Om acht uur na een 100% Huskyproof sessie vertrokken naar de mooie Veluwe
    Helaas was om de hoek bij Penelope de doorgaande terugweg volledig afgesloten waardoor ik via mijn navigatie een omweg moest maken die de nodige extra tijd koste

43. Onderstaande 14 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Vandaag),bram4826 (Vandaag),donkeywonkey (Gisteren),Kurt Cobain (Gisteren),Liefje (Gisteren),mechelen (Gisteren),mentholbear (Vandaag),mynasch (Gisteren),Paul1968 (Vandaag),Purrfect (Vandaag),rmjhexe (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),stimpy3 (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Pagina 66 van 66 EersteEerste ... 16566263646566

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten