Pagina 181 van 181 EersteEerste ... 81131171177178179180181
Weergegeven resultaten: 4.501 t/m 4.523 van 4523

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Discussies
    1
    Thanks
    834

Standaard

Erstbesuch im Babylon am 15.02.2025

Dank Wilhelm und seiner zur Verfügung gestellten ermäßigten Freikarte war's gestern endlich so weit. Ich checkte gegen 15 Uhr nach etwas abendteuerlichen 133 Km Autofahrt ein. Die ermäßigte Karte wurde problemlos akzeptiert und ich bekam ein großes Badetuch und ein kleines Handtuch. Einen Bademantel gibt's dort garnicht, musste irgendwie an die RTC Kette im Ruhrgebiet denken. Aber was ich nach dem umziehen so alles wahrgenommen habe, war schon allerhöchste Güte. Der Club ist zwar klein aber besonders fein. Wellnessbereich mit Whirlpool und Sauna und so ein schöner Außenbereich mit Swimmingpool erinnerte mich ein wenig an das leider geschlossene Golden Gate in Grefrath. Auch der Thekenbereich, wo Kölsch und Pils inklusive ist und man lediglich 3 Euro für ein Weizenbier bezahlen muss ähnelt ebenfalls dem Golden Gate. Respekt, wie schön sauber das Babylon ist. Auch der obige Kinobereich und der tolle Bereich, wo die Fusballspiele gezeigt werden haben ihren Charme. Das Essen war nachmittags und speziell abends auf einem sehr hohen Geschmacksniveau. Allerdings finde ich den Essensbereich zu klein und es ist zu wenig Platz anständig zu sitzen. Desöfteren musste ich mit meinem Teller irgendwo im Club verteilen, um die Nahrung aufnehmen zu können. Aber Qualität des Essens gut bis sehr gut. Den Raucherbereich ist auch sehr chilllig und gerade im Dunkeln sah man noch so ne Art Weihnachtsbeleuchtung. Also an Dekorationsgedanken mangelt es dem Chef und den Mitarbeiterinnen nicht. So jetzt kommen wir aber zum Wesentlichen den Frauen. Line Up ich würde ca. 20-25 den ganzen Tag über verteilt schätzen. Begeistert von der Optik war ich von Mary, Roxana, Sani, Sarah, Natalya und Katharina. Außerdem gefielen mir Albena und die Freundin von Mary und Roxana. Eine Alina stellte sich mir auch noch vor, aber sie war jetzt nicht so mein Typ. Fürs erste Zimmer sprach ich die 25 jährige, sehr schöne Roxana an. Zuerst dachte ich sie wäre etwas schüchtern. Das legte sich jedoch sehr schnell im Zimmer 19 oder 20. Roxana, 25 Jahre, seit 2017 mit 18 Jahren in den Club gekommen, schöne B-Cups, schönes Gesicht und Zähne, normal gebaut, braune Augen und braune Haare verzauberte mich irgendwie. Diese Ruhe und Wohlfühloase und diese Vermittlung von Illusionen haben mich förmlich geflasht. Sie ließ total viel Nähe zu und ihr Vorspiel war atemberaubend schön. Aber auch der danach praktizierte Dreistellungskampf war Mega. Selten so eine gute und intensive Reiterperformance gesehen und das Spiel mit dem Spiegel speziell im Doggy beherrscht sie dazu perfekt. War im späteren Abendverlauf kurz davor, sie nochmals zu buchen so begeistert war ich von dem Zimmer. Verdiente 60 Euro wechselten nach eingehaltenen 30 Minuten den Besitzer und ich hoffe, ich kann das Zimmer mit Roxana zeitnah wiederholen.

Da an Mary aufgrund eines LKS Buchers bis 21:30 Uhr kein drankommen gewesen ist, stand ich vor einer schwierigen Entscheidung. Nataly war ebenfalls nicht zu sehen, sah sie beim Verlassen des Club noch einmal und Sarah und Katharina machten Pause im oberen Bereich. Zum Glück kam in diesem Augenblick der Neuzugang Sani vom Zimmer. Ich beobachte Sani schon den ganzen Tag, aber sie war sehr gut gebucht gewesen. Klar, wer neu ist und noch extrem gut aussieht wird dort ordentlich Geld verdienen. Ganz sympatisch die neue junge Dame aus Bulgarien und Sie spricht respektables deutsch. Sani, 21 Jahre, Bulgarin, KF 34, C-Cups, dunkle Haare, schlank, und hellerer Hauttyp mit schönem Gesicht. Wir verstanden uns von Anfang an super und chillten erstmal unten im Barbereich. Man merkte ihr an, dass Sie schon einige Zimmer an diesem Tag gemacht hat. Deswegen war Ruhe und Gelassenheit angesagt. Auf dem obigen Zimmer, links neben dem Kinobereich fings mit vorsichtigen streicheln und leichten Zungenküssen an. Irgendwie wars ne Art Erkundigung des anderen Körpers.Als ob sich zwei Teenager zum ersten Mal entdecken würden. Das hatte was so unprofessionelles, was ich total schön fand. Als die Erregung einsetze, ließ ich Sani mündlich mal ein wenig ausprobieren. Nicht schlecht, aber im Gegensatz zu Roxana nicht vergleichbar. Dann verwöhnte ich Sani und das ließ sie ohne Probleme auch zu. Leicht kitzelig reagierte sie beim bespielen und simulieren ihrer Brüste. Aber irgendwie charmant das Ganze. Reiterstellung wurde in dem Zimmer nicht praktiziert, sehr schade eigentlich. Aber dafür tolle Missio mit geilem Augenkontakt und Zungenküssen und ganz perfekt mit ihr war der ultra lange Doggystyle. Da sie ordentlich Grip wegen ihrer enge hatte, war's speziell in der Position mega. Da ich aber Probleme hatte, über den Berg zu kommen ließ ich Sani das Ganze nach gut 28 Minuten mit Mund und Hand zu Ende bringen. Nach dem Zimmer auch noch ein langer AST und unten übergab ich ihr die verdienten 60 Euro. Tolles und sympathisches Mädel die Sani, aber sextechnisch und illusionstechnisch nicht das Niveau von Roxana. Ich war trotzdem sehr zufrieden mit dem gestrigen Tag und hoffe, zeitnah wieder dem Babylon einen Besuch abstatten zu können. Um 22:15 Uhr verließ ich das Babylon gestern mit einem breiten Grinsen. Zweimal Sauna und zweimal Whirlpool machte ich gestern in der Zwischenzeit dort übrigens auch und Fußball sah ich auch eine jede Menge dort *lach* Danke nochmals an Wilhelm für die ermäßigte Eintrittskarte

2. Onderstaande 19 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 februari 2025),bebert (16 februari 2025),Coviag (18 februari 2025),Dannii (16 februari 2025),Eisschrank (17 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (16 februari 2025),Gustomass (18 februari 2025),hara1d (17 februari 2025),ju52 (16 februari 2025),Kurt Cobain (16 februari 2025),le_belge (16 februari 2025),Massi (18 februari 2025),mentholbear (17 februari 2025),nick n. (17 februari 2025),Patjax (16 februari 2025),pcenter (16 februari 2025),Purrfect (16 februari 2025),spirou (17 februari 2025),WANDELAAR5 (16 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 07:00
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Het eten was van een heel hoog smaakniveau???? Oké dat is wel heel apart!! Maar ik ben blij voor u

4. Onderstaande 5 leden hebben Eric45 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 februari 2025),Haradamannetje (17 februari 2025),ju52 (17 februari 2025),Purrfect (17 februari 2025),schoolmeester (17 februari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Discussies
    0
    Thanks
    40

Standaard

Wenn ich Mary gestern richtig verstanden habe, dann ist sie ab nächsten Montag erst einmal in Urlaub. Noch kann man sie also besuchen. ^^
    Mir vertrieben erst Denisa und dann Katrin die Zeit.
    Es war ein ruhiger Mittag und Nachmittag, aber ok.
    Jeder Geschmack ist anders, aber das Essen war immerhin sättigend.
    Ein junger Mann arbeitet jetzt in der Bar, recht nett. Dann kann Leyla noch mehr im Wintergarten reden. ^^

Google-Translate:
    Als ik Mary gisteren goed heb begrepen, dan is ze vanaf volgende maandag met vakantie. Je kunt ze dus nog steeds bezoeken. ^^
    Eerst Denisa en daarna Katrin brachten de tijd door.
    Het was een rustige lunch en middag, maar oké.
    De smaak van iedereen is anders, maar het eten was tenminste vullend.
    Er werkt nu een jongeman in de bar, best aardig. Dan kan Leyla verder praten in de wintertuin. ^^

6. Onderstaande 6 leden hebben Eisschrank bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 februari 2025),Coviag (18 februari 2025),Getrouwd (17 februari 2025),MeesterMixer (19 februari 2025),mentholbear (18 februari 2025),Purrfect (17 februari 2025)

Last Online
    18 februari 2025 @ 16:52
    Discussies
    10
    Thanks
    135

Standaard

Ook voor mij afgelopen zaterdag de eerste keer in Babylon. Kan me aansluiten bij het betoog van Reinstecke Fuchs hierboven.

Opvallend dat er geen badjas verstrekt wordt. Rondwandelen met handdoek is prima, maar even lekker in het frisse zonnetje liggen gaat toch fijner met een badjas aan je lijf. De buitenruimte is echter prima, met nette ligbedden en een mooi zwembad.
    Ook de sauna voldoet goed. Jammer dat het stoombad niet functioneert. Dat zouden ze toch echt wel kunnen repareren denk ik. De omzet moet goed zijn gezien de hoeveelheid beren op deze februari zaterdag.

Eten vond ik prima. Wel jammer dat er beperkte ruimte is even lekker te zitten eten: eigenlijk alleen de bar met 5 krukken. De rookruimte heeft wel tafeltjes en stoeltjes, maar ik ga niet in de rook zitten. Het was sowieso al jammer dat de rook uit de rookserre zich door het pand kan verspreiden. Als je met geopende luchtwegen uit de welnessruimte komt ruik je een lichte sigarettenlucht. Ook al is deze deur meer dan 20 meter verder dan de open deur naar de rookserre. Jammer.

Qua dames prima keus. Twee kamertjes gemaakt, eentje met Natalya (herhalingsgevaar groot), een schone, kleine bulgaarse met een guitige lach en prachtige siliconen. En eentje met Maria (herhalingsgevaar middel), een wat oudere goedlachse vriendelijke dame met enorme tattoos op haar lijf, waaronder haar hele rug. Deze laatste kamer was minder GFE, maar zeker niet slecht.

Uiteindelijk weer voldaan naar huis gegaan. Denk dat ik nog wel eens terug ga, en weet zeker dat ik dat doe als het stoombad weer functioneel wordt.

8. Onderstaande 17 leden hebben Coviag bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 februari 2025),Elmo3108 (19 februari 2025),Firehawk (18 februari 2025),Getrouwd (18 februari 2025),Gustomass (18 februari 2025),ju52 (18 februari 2025),Kurt Cobain (18 februari 2025),le_belge (18 februari 2025),Massi (18 februari 2025),mechelen (19 februari 2025),MeesterMixer (19 februari 2025),mentholbear (18 februari 2025),Purrfect (18 februari 2025),Reinstecke Fuchs (18 februari 2025),schoolmeester (18 februari 2025),Siberische tijger (18 februari 2025),WANDELAAR5 (18 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 16:28
    Discussies
    124
    Thanks
    1.069

Standaard

Dat stoombad is al heeeeeeelllllll lang kapot. Dus ik denk niet.dat.ze de intentie hebben dit ooit nog te laten maken.

10. Onderstaande 5 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 februari 2025),ju52 (18 februari 2025),mentholbear (18 februari 2025),Purrfect (18 februari 2025),WANDELAAR5 (18 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 16:15
    Discussies
    10
    Thanks
    1.053

Standaard

Das ist wohl eher ein Running Gag - wie die Sauna im Sky...

Dit is waarschijnlijk meer een running gag - zoals de sauna in Sky...

12. Onderstaande 2 leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (18 februari 2025),Tjeppah (18 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Vorige week had ik een redelijk leuk dagje in de club, eindelijk is een keer zonder gekkigheid van upselling (op zich al bijzonder) leuke kamersessie gehad tot op het laats voor het verlaten van de kamer mij de vraag werd gesteld of ik de dvp tijdelijk 5k kon lenen. Daar was ik wel erg verbaasd over en vraag mij nu eigenlijk wel af of dit jullie bekend voor komt ?
    Of heb ik dat nou weer.. Uiteraard heb ik aangegeven hier geen mogelijkheid voor te hebben.

14. Onderstaande leden hebben Eric45 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (18 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 16:05
    Discussies
    127
    Thanks
    16.023

Standaard

5000 ?

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    5000 ?
    YEP!

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    16.023

Standaard

Nooit aan beginnen, je zal niet de eerste zijn die een DVP geld leent en het niet meer terug ziet.
    Vaak verdwijnen ze naar een andere club, zodra ze het geld hebben.

18. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (18 februari 2025),mentholbear (18 februari 2025),stimpy3 (18 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 16:32
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    293

Standaard

Wel een meid met lef in dr lijfke zeg. sjonge jonge.
    Zeker als ze je nog niet kende ( ?? ) en dan al meteen na de eerste sessie.
    Dan is t nog redelijk makkelijk om er niet op in te gaan....
    Maar , mocht je n dame eenmaal langer kennen, vele malen gekamerd en mogelijk wat meer tijd vriendschappelijk doorgebracht in de club of eventueel mee voor n klein uitje....
    Dan kan het voor ons als ijsbeertje wel eens moeilijker worden om het af te houden....moeilijker..... maar zeker niet minder noodzakelijk om het af te houden...

Gustomass

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric45 Bekijk bericht
    Vorige week had ik een redelijk leuk dagje in de club, eindelijk is een keer zonder gekkigheid van upselling (op zich al bijzonder) leuke kamersessie gehad tot op het laats voor het verlaten van de kamer mij de vraag werd gesteld of ik de dvp tijdelijk 5k kon lenen. Daar was ik wel erg verbaasd over en vraag mij nu eigenlijk wel af of dit jullie bekend voor komt ?
    Of heb ik dat nou weer.. Uiteraard heb ik aangegeven hier geen mogelijkheid voor te hebben.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

20. Onderstaande 2 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 februari 2025),mentholbear (18 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 13:32
    Discussies
    293
    Thanks
    30.939

Standaard

En zelfs al zou je het kunnen missen, weinig positieve ervaring mee.

Tijdens mijn SC sabbatical eens gedaan met een mij bekende dvp. Ik hoefde het geld niet terug. Maar ze mocht het verrekenen middels kamergangen. Die waren op zich okay, maar voelden op een gegeven ogenblik als verplichte nummertjes en misten de intensiteit van kamers waarvoor ik gewoon betaalde.

22. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 februari 2025),Dannii (19 februari 2025),Elmo3108 (19 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    293
    Thanks
    30.939

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    ..... maar zeker niet minder noodzakelijk om het af te houden...
    Want anders blijven ze bij je aankloppen

Heb dat wel eens meegemaakt dat me gevraagd werd om een vliegticket te boeken en later een hotel te betalen. Alsof we ATM op onze voorhoofd hebben staan...

24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    En zelfs al zou je het kunnen missen, weinig positieve ervaring mee.

Tijdens mijn SC sabbatical eens gedaan met een mij bekende dvp. Ik hoefde het geld niet terug. Maar ze mocht het verrekenen middels kamergangen. Die waren op zich okay, maar voelden op een gegeven ogenblik als verplichte nummertjes en misten de intensiteit van kamers waarvoor ik gewoon betaalde.
    Dat is wat ze mij ook wilde aanbieden als ik het kon lenen! Erg vervelend zo, ze had gelijk een soort van boze blik omdat ik niet gelijk spontaan ja heb gezegd!

26. Onderstaande leden hebben Eric45 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (19 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Discussies
    1
    Thanks
    64

Standaard

Dat is wat ze mij ook wilde aanbieden als ik het kon lenen! Erg vervelend zo, ze had gelijk een soort van boze blik omdat ik niet gelijk spontaan ja heb gezegd!
    In de 20 jaar dat ik saunaclubs bezoek en waarschijnlijk meer dan 1000 keer heb gekamerd, heb ik nog nooit zo'n verzoek gehad. Ik kom waarschijnlijk niet over als een rijke man . Maar als ze weten dat ik in België woon, vragen ze me soms om Belgische chocolade of pralines mee te brengen, en dat doe ik graag. Het is dan een garantie voor een kwalitatieve dienstverlening, goedkoper en effectiënter dan een fooi. Ik heb 2 vrouwen gehad en 'k heb 3 dochters en 2 zusters ...en kan je verzekeren dat vrouwen dol zijn op chocolade
    Laatst gewijzigd door bebert; 19 februari 2025 om 09:30

28. Onderstaande 3 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Johan35 (19 februari 2025),MeesterMixer (19 februari 2025),mentholbear (19 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    16.023

Standaard

Belgische pralines: HEERLIJK !

Last Online
    Vandaag @ 16:33
    Discussies
    10
    Thanks
    3.719

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Alsof we ATM op onze voorhoofd hebben staan...
    Ach, du bist das

31. Onderstaande 3 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (19 februari 2025),mentholbear (19 februari 2025),schoolmeester (19 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    293
    Thanks
    30.939

Standaard

Tja, zij baalt natuurlijk dat ze niet gelijk een oplossing heeft voor haar financiële situatie.
    En soms proberen ze je er een vervelend/schuld gevoel om te geven.
    Maar poot stijf houden, want komt zelden wat goeds van.

33. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Eric45 (19 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    293
    Thanks
    30.939

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    Ik kom waarschijnlijk niet over als een rijke man
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju52 Bekijk bericht
    Ach, du bist das
    Beter om niet rijk over te komen. Ik rij in ouwe barrels en draag een Seiko in de saunaclubs.
    Bij Babylon eens met een Duitser gesproken over z'n mooie Nautilus. Hij vertelde dat dames geen oog hebben voor zo een stalen ding. Maar als ie een gouwe Rolex ofzo draagt komen er ineens allerlei extra's aan bod en kost er van alles ineens een stuk meer op de kamer

35. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (20 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Een aantal dvp hoor ik spreken over de heropening van GG binnenkort en zijn voornemens Babylon te verlaten, ze denken daar 90/30 180/60 plus upselling te scoren.
    Bij yy hebben ze het redelijk onder controle kunnen krijgen, bij ss loopt het weer uit de hand..
    Ben benieuwd, zou een hele slechte start kunnen betekenen.
    Zou gauw de klapeksters geld ruiken zijn ze weg!

37. Onderstaande 3 leden hebben Eric45 bedankt voor deze bijdrage:

Massi (Vandaag),mentholbear (Vandaag),Peterpanzer (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 12:34
    Discussies
    0
    Thanks
    140

Standaard

Aangezien Samya overdag geen lol aan is en ik nog eens naar Babylon wilde een pitstop in elsdorf gemaakt.

Rond 2en aangekomen, het was rustig met beren. Fijn om de middag te kunnen ontspannen voor ik mn vrijkaartje ga verzilveren. (Daarover elders meer)

Ik zag 1 van mn favorieten al over de parking lopen, leek iets weg te moeten brengen. Maar na het omkleed ritueel, met nieuwe handdoeken(!), zag ik haar alweer terug binnen. Kort gelunched en met haar een kamer gemaakt. Kamer 1 boven. Nooit eerder geweest, leuk met die spiegels als je eens wilt zien wat voor bewegingen je zelf er op na houdt.

De sauna is warm en het zwembad goed koud. De club is zo rustig dat het wel een privee club lijkt.

Om aan te geven hoe rustig het was. Denisa vroeg me wonderwel of ik zin had in een kamer, ja hoor, dat wilde ik wel. Lekker lijf heeft ze, maar soms wat chagrijnig... Dan heb ik er zelf niet zo een zin in. Vandaag was anders, sensueel zoenen, vol gooide ze haar lijf erin. Zo een geiligheid dat ik binnen een halfuurtje klaar was. Fantastisch.

Nog een rondje sauna. Voor het etensuur wordt het wat drukker. Ik zie de nodige stamgasten, leuk om meegenomen te worden in hun gesprekken. Er wordt Duitse en wereld politiek besproken en elke dame die voorbij loopt wordt van commentaar voorzien. Dit is toch wel een gezellig onderdeel van Babylon, dat bij de stamtafel voor altijd wel een gesprek te vinden is.

Voor de donderdag staek nog een 3e kamer gemaakt met de volle tante waar ik weer de naam van ben vergeten. Ik moet de volgende keer maar een schriftje oid meenemen, haha.

Heerlijke steak met pfeffersauße. Was top dagje, op naar Keulen... Eens kijken hoe het daar is.

39. Onderstaande 19 leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Gisteren),AVENTADOR (Gisteren),donkeywonkey (Gisteren),Eisschrank (Gisteren),Elmo3108 (Gisteren),forgetskinnyletsgetfatty (Gisteren),Getrouwd (Vandaag),JonnyFontane (Gisteren),ju52 (Gisteren),Massi (Vandaag),mechelen (Gisteren),MeesterMixer (Vandaag),mentholbear (Vandaag),Purrfect (Gisteren),Reinstecke Fuchs (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),stimpy3 (Vandaag),WANDELAAR5 (Gisteren),yylover (Gisteren)

Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Discussies
    0
    Thanks
    40

Standaard

Een aantal dvp hoor ik spreken over de heropening van GG binnenkort en zijn voornemens Babylon te verlaten, ze denken daar 90/30 180/60 plus upselling te scoren.
    Bij yy hebben ze het redelijk onder controle kunnen krijgen, bij ss loopt het weer uit de hand..
    Ben benieuwd, zou een hele slechte start kunnen betekenen.
    Zou gauw de klapeksters geld ruiken zijn ze weg!
    Die Damen im Babylon erzählen viel, wenn der Tag lang ist...
    Wenn sie es tatsächlich im GG 2.0 (mit solchen Preisen) versuchen sollten, würde es mich nicht wundern, wenn sie bald wieder im Babylon anklopfen würden...
    Die Damen übersehen bisweilen, dass Angebot und Nachfrage den Markt regulieren...
    Irgendwann, wenn die Preise zu extrem werden, können die Damen den Herren nur noch beim Essen oder beim Saunabesuch oder beim Schwimmen zusehen. Immerhin können sich die Herren dann immer noch "kostenlos" leckere Damen ansehen. ^^

Google-Translate:
    De dames in Babylon praten veel als de dag lang is...
    Als ze GG 2.0 daadwerkelijk proberen (met zulke prijzen), zou het mij niet verbazen als ze binnenkort weer bij Babylon aankloppen...
    De dames zien soms over het hoofd dat vraag en aanbod de markt reguleren...
    Op een gegeven moment, als de prijzen te extreem worden, kunnen de vrouwen alleen maar kijken hoe de mannen eten, naar de sauna gaan of zwemmen. De mannen kunnen tenminste nog ‘gratis’ naar heerlijke vrouwen kijken. ^^
    Laatst gewijzigd door Eisschrank; Gisteren om 23:26

41. Onderstaande 8 leden hebben Eisschrank bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Gisteren),Getrouwd (Vandaag),ju52 (Vandaag),mechelen (Vandaag),mentholbear (Vandaag),pietpotent44 (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    293
    Thanks
    30.939

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eisschrank Bekijk bericht
    Als ze GG 2.0 daadwerkelijk proberen (met zulke prijzen), zou het mij niet verbazen als ze binnenkort weer bij Babylon aankloppen...
    Inderdaad. Alsof het storm liep toen het 80p30 was

Ben benieuwd of de nieuwe manager er een betere draai aan weet te geven.

Pagina 181 van 181 EersteEerste ... 81131171177178179180181

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten